Partyflock

Forumonderwerp · 1059244

Waarschuw beheerder
Rotterdam - Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen. Dat blijkt uit cijfers van het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) van de gemeente Rotterdam.

Wanneer de allochtone bevolking de autochtone achterhaalt, durft het COS durft niet te voorspellen. Als de trend doorzet, is het in 2012 zover.

Op 1 april telde Rotterdam 588.398 inwoners. Er wonen 44.000 minder Nederlanders dan tien jaar geleden. Voornamelijk in de leeftijdscategorie 0-14 jaar zet de verkleuring snel door; van de kinderen is 38 procent autochtoon.

"De groei van het aantal allochtonen wordt deels verklaard door immigratie", aldus onderzoeker Marco Hoppesteyn van de gemeente in het AD. "De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier. De economische crisis heeft vooralsnog geen invloed op die trend. Maar wat niet is, kan nog komen. Ook het geboortecijfer laat zich moeilijk voorspellen. De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren."

Bron

Waarschuw beheerder
donateur
Niet best (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 09:08:
Wanneer de allochtone bevolking de autochtone achterhaalt, durft het COS durft niet te voorspellen. Als de trend doorzet, is het in 2012 zover.

Dat durf ik wel te voorspellen. Vind het belachelijk

Waarschuw beheerder
donateur
alle rotterdammers kopen hier hun kleding binnenkort :yes:

http://www.islamitischekleding.nl/isk/

Waarschuw beheerder
Polen en Chinezen

geen problemen mee (Y)

De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon.

en dat reken ik niet tot de autochtonen..dan wordt het moeilijker de bepaalde "probleemgroep" (vanwege het beleid maar iedereen weet wie ik bedoel natuurlijk) aan te duiden qua naam...

Waarschuw beheerder
in 2012 is het zover

Waarschuw beheerder
everybodyyyyyyyyyyy :cry: now
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 09:37:
in 2012 is het zover

het einde der tijden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voornamelijk in de leeftijdscategorie 0-14 jaar zet de verkleuring snel door;

Als een soort toverbal ofzo?
[img width=410 height=258 cacheid=0010858c002d819033057b571a027d7eef]http://i115.photobucket.com/albums/n314/elementalhealing/toverbal.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Wat een gelul.
Het is nu al tenminste 55/60% %, want er zijn tenminste duizenden kleinkinderen daar
Waarschuw beheerder
Ze hebben het er zelf na gemaakt daar met de grootste moskee van europa

Waarschuw beheerder
zag een programa ging over de kkk in america volgens mij krijgen die nog gelijk ook over nederland dan in dit geval.
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Cijfers zijn gebaseerd op legale allochtonen wss.
Dus je kunt er vanuit gaan dat het al zover is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S/B op maandag 4 mei 2009 om 11:49:

Ja maar ook op legale Autochtonen, dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 11:53:
dus.

DUS Zijn de illegale niet meegerekend.

(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 4 mei 2009 om 11:57:
DUS Zijn de illegale niet meegerekend.

Psies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 11:53:
Uitspraak van Di Stephano op maandag 4 mei 2009 om 09:12:
Niet best

:no:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
Het zijn allemaal compost theorieën... ;P

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
Rotterdam - Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen. Dat blijkt uit cijfers van het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) van de gemeente Rotterdam.

Op 1 april telde Rotterdam 588.398 inwoners. Er wonen 44.000 minder Nederlanders dan tien jaar geleden. Voornamelijk in de leeftijdscategorie 0-14 jaar zet de verkleuring snel door; van de kinderen is 38 procent autochtoon.

"De groei van het aantal allochtonen wordt deels verklaard door immigratie", aldus onderzoeker Marco Hoppesteyn van de gemeente in het AD. "De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier. De economische crisis heeft vooralsnog geen invloed op die trend. Maar wat niet is, kan nog komen. Ook het geboortecijfer laat zich moeilijk voorspellen. De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren."

Ziek.
Waarschuw beheerder
is het in 2012 zover

Ik begin steeds meer te geloven in het einde van de wereld

Waarschuw beheerder
Rotterdam heeft een van de betere criminaliteitsbeleiden in Nederland, wat maakt het uit of er autochtonen of allochtonen wonen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 12:26:
Rotterdam heeft een van de betere criminaliteitsbeleiden in Nederland, wat maakt het uit of er autochtonen of allochtonen wonen?

Waar haal je dat vandaan?
Het beleid is niet anders dan in andere grote steden
Dat goede beleid is op de schop gegaan omdat de constructie (een ambtenaar die mag bepalen wie eruit vliegt) velen in het verkeerde keelgat schoten.
Nu stuurt Aboutaleb brieven naar nieuwe Antillianen voor een vrijwillig nieuwkomers gesprek
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit of er autochtonen of allochtonen wonen?

Mij niets, ik woon er niet.
Maar in elke stad speelt het zelfde probleem.
We spreken dan ook niet van een vergrijzing maar een verkleuring :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Nou, omdat dit Nederland is. Als ik door Rotterdam loop voel ik me als nederlander in de minderheid. Ons land wordt stukje bij beetje overgenomen door die culturen. straks moeten wij ons aanpassen aan hun.... en dat zal ik nooi laten gebeuren :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 4 mei 2009 om 09:28:
vanwege het beleid maar iedereen weet wie ik bedoel natuurlijk) aan te duiden qua naam...

Finnen :O

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 12:28:
Nu stuurt Aboutaleb brieven naar nieuwe Antillianen voor een vrijwillig nieuwkomers gesprek

Lijkt mij echt iets voor Cohen

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 11:28:
zag een programa ging over de kkk in america volgens mij krijgen die nog gelijk ook over nederland dan in dit geval.

Ook gezien, White trash, wat een simplistische figuren zeg, horen thuis in de middeleeuwen :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 10:11:
Wat een gelul.
Het is nu al tenminste 55/60% %, want er zijn tenminste duizenden kleinkinderen daar

Woon jij in Rotterdam ?

Dus dan gewoon je bek houden :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tommyisgone op maandag 4 mei 2009 om 12:49:
Als ik door Rotterdam loop voel ik me als nederlander in de minderheid.

jij hoort hier niet eens te komen, dus opzoutuh :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rotterdam = pauperstad (y)
Waarschuw beheerder
jij hoort hier niet eens te komen, dus opzoutuh

:lol:
Waarschuw beheerder
jaja ze doen het slimmer dan de duitsers in de wo2, die wouden in 1x oa heel nederland overnemen. de buitenlanders nu doen het langzaam en rustig en het schijnt te werken;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bakellende bedankt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op maandag 4 mei 2009 om 14:37:
Bakellende bedankt

idd tijd voor rita of geert;) ff flink de bezem door NL heen halenG
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 12:08:
Het zijn allemaal compost theorieën

:roflol: Fredje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 11:53:
Ja maar ook op legale Autochtonen, dus

illegaal autochtoon

Waarschuw beheerder
leuk man wonen in de rotterdam..have fun daaro

hey albayrak,doe eens nog eens wat meer van dat volk joh!!
Waarschuw beheerder
Echt te erg. :@ Hoe het het ooit zo ver heeft kunnen komen. Tijd voor een burgeroorlog.

Waarschuw beheerder
rotterdam is al eens gebombadeerd om andere redenen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 14:57:
illegaal autochtoon

Anders krijg je weer vooroordelen. Je weet toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 4 mei 2009 om 15:15:
Tijd voor een burgeroorlog.

Nerd, je schijnt te vergeten dat die bergvolkeren al jaren oefenen op elkaar en niet vergeten die hardcore getrainde Somaliers, Hutu, Tutsi's, Bwana's en Inkatas.

Dus wat voor een kans maak jij :/

Beter zet je ze tegen elkaar op 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 15:55:
hardcore getrainde Somaliers, Hutu, Tutsi's, Bwana's en Inkatas.

Lijkt me niet makkelijk om te maken met trommels en takjes.

Misschien met Huty Loops?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen.

Voornamelijk in de leeftijdscategorie 0-14 jaar zet de verkleuring snel door; van de kinderen is 38 procent autochtoon.

Moet je eens nagaan hoe snel dat straks gaat als deze koters op de leeftijd komen dat ze zich gaan voortplanten.
Waarschuw beheerder
Dus wat voor een kans maak jij :/

De ekte zitten nog gewoon daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 4 mei 2009 om 16:29:
S.F.X.

wat the fuk is dat nu weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 4 mei 2009 om 16:17:

Waarschuw beheerder
Jij moet echt een nekschot krijgen. Net als S.F.X. volksverraders.

Hoor de held praten :gaap:
Waarschuw beheerder

2012
Waarschuw beheerder
donateur

idd t zijn er dus al meer :S
Waarschuw beheerder
Veel plezier met de ondergang van Nederland.
En natuurlijk niet dat elke allochtoon voor problemen staat; Maar dat slappe beleid heeft zoveel gelukzoekers hierheen getrokken dat Nederland door zijn hoeven zakt van het aantal criminele en nutteloze allochtonen dat hier zit.

Als je nou zorgt dat elk persoon dat hierheen komt, een opleiding moet hebben, financiele daadkracht en zorgt dat hij een baan krijgt alvorens je een eventuele verblijfsvergunning geeft, dan zou NL niet zo snel zo kansloos worden zoals het nu is. Nu zit het vol met hand-ophouders die alleen maar klagen, eisen en geen fuck doen en met hun terroriserende gedrag nog alles voor elkaar krijgen ook.. Om van te kotsen!!!

Dat slinkse beleid is pamperen pamperen en nog eens pamperen. Beloon ze voor hun terror gedrag, geef ze een gratis woning en een uitkering en natuurlijk kinderbijslag voor hun 30 zogenaamde kinderen en verzorg elke fatima die hierheen komt. Vervolgens is fatima weer te Westers en neemt de man weer een nieuwe fatima dat ook weer allemaal betaald wordt van onze belastingcenten.... en dan lekker blijven janken dat alles onbetaal wordt! Ik voorspel jullie, het wordt nog veel en veel erger evenals de criminaliteit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 4 mei 2009 om 14:00:
Rotterdam = pauperstad

precies!! ik snap niet wat mensen dr leuk aan vinden eeen en al elende je zou dr maar wonen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daddy's little dragon op maandag 4 mei 2009 om 19:55:
precies!! ik snap niet wat mensen dr leuk aan vinden eeen en al elende je zou dr maar wonen!

Alle grote steden zijn pauper geworden!
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, etc

Waarschuw beheerder
Jij moet echt een nekschot krijgen. Net als S.F.X. volksverraders.

Het is wat. Overal "kutallochtonen dit" en "kutallochtonen dat" roepen, je mening totaal niet kunnen onderbouwen en als iemand het niet met je eens is, die persoon een nekschot toewensen. :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
t word tijd voor een biologische aanval

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke:Tony Montana:coke: op maandag 4 mei 2009 om 20:46:
Goed bezig kabinet (Y)

:nocheer:

Zijn we mooi klaar mee :c
Waarschuw beheerder

Denk je dat mensen zich aan die poep beleid houden? :/
Ik dacht 't niet.

Mij maakt dat veel uit want als het zo door gaat zijn er volgende eeuw geen blanken meer in Nederland, denk eens aan onze kinderen :jaja:
Het wordt steeds erger met de allochtonen, en dan praat ik over een groot deel en niet over iedereen.
Waarschuw beheerder
Beter zet je ze tegen elkaar op

:jaja:
8) Marokanen en Turken tegen Negers, Chinezen tegen Polen en Surinamers tegen Antillianen. :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 4 mei 2009 om 19:47:
Maar dat slappe beleid heeft zoveel gelukzoekers hierheen getrokken

Nu zit het vol met hand-ophouders die alleen maar klagen, eisen en geen fuck doen en met hun terroriserende gedrag nog alles voor elkaar krijgen ook.

Beloon ze voor hun terror gedrag, geef ze een gratis woning en een uitkering en natuurlijk kinderbijslag voor hun 30 zogenaamde kinderen en verzorg elke fatima die hierheen komt.

Eigenlijk vind ik dat je dat wel eens met wat harde cijfers mag onderbouwen. :P

Dat slinkse beleid is pamperen pamperen en nog eens pamperen

Van CDA + VVD bedoel je? Dat zijn namelijk de twee partijen die verreweg het meest aan de macht zijn geweest... tenzij je op de een of andere manier liever de oppositie de schuld geeft. :[
Waarschuw beheerder
het wordt nog veel en veel erger evenals de criminaliteit.

Zeker weten.
Waarschuw beheerder
Daarom is het zo belangrijk dat Geert Wilders aan de macht komt, voordat een islamitische partij de macht grijpt en ons land naar de verdommenis helpt.
Waarschuw beheerder
Demente taart, je doet jouw naam eer aan. Als je misschien vaker het nieuws zou volgen, zou je ook niet overbodig om die feiten vragen.
Kansloos tegenargument wat jouw soort altijd doet... (zucht).

VVD aan de macht? die paar jaar tov zoveel jaren links en paars ellende. Daarnaast leven wij nog altijd in een democratie en ik wist niet dat de VVD alleenheerser was. De vele regels en aanpassingen die de VVD trachte door te voeren, werden consequent door links door de plee gespoeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Florence op maandag 4 mei 2009 om 21:58:
Daarom is het zo belangrijk dat Geert Wilders aan de macht komt

Dhr. Wilders heeft niet genoeg charisma, intelligentie en daadkracht om datgene te betekenen wat dit land nodig heeft.
Hetgeen wat echt een wezenlijk verschil had kunnen uitmaken, is vermoord, zoals dat linkse addergebroed altijd doet wanneer het niet zijn gelijk kan krijgen. Kijk hoe onze linkse Adolf Hitler tekeer ging 60 jaar geleden.
Waarschuw beheerder
Alexander, waarom ga jij niet de politiek in??
Zou echt wel iets voor jou zijn :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 4 mei 2009 om 22:15:
Dhr. Wilders heeft niet genoeg charisma, intelligentie en daadkracht om datgene te betekenen wat dit land nodig heeft.

Wilders is de enige die opstaat en NEE durft te zeggen tegen meer islam in Nederland. Daarom is Wilders de enige die dit probleem op kan lossen.

En als je de peilingen mag geloven is een kabinet PVV-CDA-VDD niet ondenkbaar. Ik denk dat deze combinatie Nederland weer op de goede rails kan zetten.

Hetgeen wat echt een wezenlijk verschil had kunnen uitmaken, is vermoord, zoals dat linkse addergebroed altijd doet wanneer het niet zijn gelijk kan krijgen.

Inderdaad, de kogel kwam van links.

Kijk hoe onze linkse Adolf Hitler tekeer ging 60 jaar geleden.

Precies. En belachelijk dat men Hilter 'rechts' blijft noemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Florence op maandag 4 mei 2009 om 22:37:
Wilders is de enige die opstaat en NEE durft te zeggen tegen meer islam in Nederland. Daarom is Wilders de enige die dit probleem op kan lossen.

Dat vind ik ook. Maar had hij maar wat meer klasse. Hij pakt het wel erg verkeerd aan. Hij zou zich meer moeten verdiepen in andere issues. Fortuyn had HET wel.,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 22:41:
Dat vind ik ook. Maar had hij maar wat meer klasse. Hij pakt het wel erg verkeerd aan. Hij zou zich meer moeten verdiepen in andere issues. Fortuyn had HET.

Fortuyn had inderdaad meer charisma, maar als we realistisch zijn weten we allemaal dat hij helaas nooit terug zal komen. Daarom zeg ik dat Wilders de juiste oplossing is op dit moment.

En hoezo moet Wilders zich verdiepen in andere issues? Volg jij de PVV wel een beetje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Florence op maandag 4 mei 2009 om 22:45:
En hoezo moet Wilders zich verdiepen in andere issues? Volg jij de PVV wel een beetje?

Niet . Maar laat ik het zo zeggen, wat ik van he, hoor is veel hetzelfde. En de manier hoe weerhoudt me tot nog toe op hem te stemmen. Hij spreekt over onderwerpen die erg gevoelig liggen(over of het terecht is of niet wil ik het nu niet hebben hoewel ik vind dat veel wel klopt). Maar de manier waarop laat veel te wensen over en dat is erg jammer. Hij zou het veel slimmer moeten meespelen. Zo werkt het nou eenmaal
in Den Haag. Fortuyn snapte dat beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tommyisgone op maandag 4 mei 2009 om 12:49:
Nou, omdat dit Nederland is. Als ik door Rotterdam loop voel ik me als nederlander in de minderheid. Ons land wordt stukje bij beetje overgenomen door die culturen. straks moeten wij ons aanpassen aan hun.... en dat zal ik nooi laten gebeuren

Dan zijn allochtonen niet het probleem, maar dan heb je een minderwaardigheidscomplex.

Jij voelt je minder Nederlander als je geen Nederlanders om je heen hebt?
Wat een onzin!

Bovendien is het nogal logisch dat er in de grote steden meer allochtonen zijn.
Dat is hier zo, in Duitsland zo, in Engeland zo, in Amerika, in Afrika etc.
Werkgelegenheid is er eerder in Rotterdam dan in Schubbekutteveen.

Mijn advies is dan ook; ga met je gat in een dorp zitten (Y)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 22:41:
Dat vind ik ook. Maar had hij maar wat meer klasse. Hij pakt het wel erg verkeerd aan. Hij zou zich meer moeten verdiepen in andere issues. Fortuyn had HET wel.,

Als hij wat genuanceerder aan het werk zou gaan zoals Dhr Fortuyn deed dan weet ik zeker dat hij veel meer mensen achter zich zou hebben staan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 23:12:
Niet . Maar laat ik het zo zeggen, wat ik van he, hoor is veel hetzelfde. En de manier hoe weerhoudt me tot nog toe op hem te stemmen. Hij spreekt over onderwerpen die erg gevoelig liggen(over of het terecht is of niet wil ik het nu niet hebben hoewel ik vind dat veel wel klopt). Maar de manier waarop laat veel te wensen over en dat is erg jammer. Hij zou het veel slimmer moeten meespelen. Zo werkt het nou eenmaal
in Den Haag.

Dan zou je je toch eens meer moeten verdiepen in de standpunten van de PVV. De partij houd zich ook met andere zaken bezig.

Zo wil de PVV dat kinderen bij een echtscheiding automatisch naar de moeder gaan bestrijden en dat vind ik een goede zaak. Ondanks dat ik een vrouw ben vind ik het een goede zaak als zowel man als vrouw als gelijkwaardig worden beschouwd bij een echtscheiding.

Zo zijn er nog wel meer punten waar ik het mee eens ben.

En als je twijfels hebt over Wilders als persoon kan je altijd nog op een andere persoon stemmen binnen de PVV.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 mei 2009 om 23:12:
Fortuyn snapte dat beter.

Klopt, maar nogmaas, hoe graag ik het ook zou willen, Pim komt nooit meer terug.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Florence op maandag 4 mei 2009 om 23:23:
En als je twijfels hebt over Wilders als persoon kan je altijd nog op een andere persoon stemmen binnen de PVV.

Bij gebrek aan beter kan het Wilders worden hoor waar ik op stem.
Ik heb echt zwaar respect voor zn durf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben benieuwd hoeveel cohen er dagelijks op de koffie krijgt in a'dam
Waarschuw beheerder

Dat betekent dat we over 15 jaar geen Marokkaanse straatjochies meer hebben en iedereen van "kaaskoppen" moet praten zeg maar.
Das balen.:lol:
Waarschuw beheerder
Dat je als autochtoon tig keer zo hard moet schreeuwen hoe goed/tof/hard/whatever je stad is terwijl hij ondertussen overgenomen wordt door lui van (ver) buitenaf.

Nee, maakt niets uit verder....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 5 mei 2009 om 02:10:
Rotterdam = pauperstad

Nee, Amsterdam is lekker (Y)
Met de Noord-Zuid lijn die ons allemaal 1,46 miljard euro kost.

Denk dat je dat veel beter kunt besteden, met name de verpaupering.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 20:18:
je mening totaal niet kunnen onderbouwen en als iemand het niet met je eens is, die persoon een nekschot toewensen

dit zijn nu eenmaal die wilders stemmers, nul verstand maar wel n grote bek
Waarschuw beheerder
is het in 2012 zover.

december 21 toevallig? :X

Uitspraak van daddy's little dragon op maandag 4 mei 2009 om 19:55:
Rotterdam = pauperstad

lekker bezig onderling ruzie hebben terwijl je hele land naar de klote gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 5 mei 2009 om 03:13:
lekker bezig onderling ruzie hebben terwijl je hele land naar de klote gaat.

ik heb met niemand ruzie hoor!

En nederland is toch al niet meer te redden hoor daar zijnwe al te laat voor.
Ik roep dit al jaren en dan word je voor racist uit gemaakt en die mensen roepen nu het zelfde!

Mensen die niks kunnen of willen moet je niet naar ons landje halen.
Het kost veel te veel geld en we winnen er amper wat mee alleen elende.
Kijk naar die zo genaamde prachtwijken in rotterdam,het kost miljarden en het word nooit wat ,het begint gewoon opnieuw.

het beste kunnen we de dijken doorbreken dan zijn we dr van af en bouwen we ons nederland weer opnieuw op,ff de elende er uit spoelen.

Waarschuw beheerder
is het in 2012 zover.

Hebben de maya's voorspeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 mei 2009 om 20:18:
Het is wat. Overal "kutallochtonen dit" en "kutallochtonen dat" roepen, je mening totaal niet kunnen onderbouwen en als iemand het niet met je eens is, die persoon een nekschot toewensen. :aai:

Ja vast, ventje. :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde van het weekend nog dat ik uit de 'witste' gemeente kom.

Waarschuw beheerder
Mooie oosterse dames
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 10:12:
Mooie oosterse dames

Als mensen werken, belasting en verzekeringen betalen, zich aanpassen en niet continu de wet overtreden, dan is iedereen natuurlijk welkom!
Het gaat juist om die grote groep schreeuwers die dit land terroriseren en ons terug naar de Middeleeuwen brengt onder het mom van vrijheid van geloof, gelijkheid etc; Maar vervolgens alleen hun maatstafen doen laten gelden. So far met de gelijkheid!

Waarschuw beheerder
Nou dan moeten de autochtonen in Rotterdam er flink erop los neuken willen ze het verkomen..!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 5 mei 2009 om 10:08:
ik hoorde van het weekend nog dat ik uit de 'witste' gemeente kom.

3 op de tien zijn zeker nog autochtoon daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 5 mei 2009 om 00:06:
Dat betekent dat we over 15 jaar geen Marokkaanse straatjochies meer hebben en iedereen van "kaaskoppen" moet praten zeg maar.
Das balen.:lol:

Een marokkaan van oorsprong blijft een marokkaan in de volksmond. Al woont je familie al 6 generaties in nederland, als je krulletjes met kokosolie hebt, grote neus, de G met een roggel uitspreekt en kippenschaamhaar op je jas hebt zitten, ziet iedereen je gewoon als marokkaan.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op dinsdag 5 mei 2009 om 12:31:
ziet iedereen je gewoon als marokkaan

Het is zelfs anders, want vanuit de optiek van de persoon met een Marokkaanse afkomst en vanuit de optiek van Marokko zelf, blijven dat soort mensen ten alle tijde een Marokkaan; En dat is nou erg jammer voor de integratie en assimilatie.

Als je nou kijkt naar Chinezen, Indonesiers en vele andere Aziaten in NL, Surinamers die hebben allemaal geen tot weinig problemen met het aanpassen in de NL samenleving en een normaal onderdeel ervan vormen, studeren, werken, etc... maar een zooi geitenhoeders vinden blijkbaar dat ze boven alles en iedereen staan door wat er in een boek staat was gebasseerd is op overleveringen van 100en jaren oud.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 12:37:
Het is zelfs anders, want vanuit de optiek van de persoon met een Marokkaanse afkomst en vanuit de optiek van Marokko zelf, blijven dat soort mensen ten alle tijde een Marokkaan; En dat is nou erg jammer voor de integratie en assimilatie.

Als je nou kijkt naar Chinezen, Indonesiers en vele andere Aziaten in NL, Surinamers die hebben allemaal geen tot weinig problemen met het aanpassen in de NL samenleving en een normaal onderdeel ervan vormen, studeren, werken, etc... maar een zooi geitenhoeders vinden blijkbaar dat ze boven alles en iedereen staan door wat er in een boek staat was gebasseerd is op overleveringen van 100en jaren oud.

Vooral de marokaanse jongens voelen zich heel wat maar dom dat ze zijn niet normaal!
Vele zijn ook uit inteelt geboren en dat zegt al genoeg ,het denk nivo van een kokosnoot hebben ze!
totaal geen manieren en de jeugd is de toekomst..........................

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 5 mei 2009 om 10:04:
Ja vast, ventje.

:cheer: Wat een argumentatie! Vast een tijd over gedaan om dat te bedenken. :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch hoe je het went of keert blijft het een beangstigent idee. Niet om kleur of afkomst of wat dan ook. Maar puur het feit dat er in zo'n korte periode steden zo verschrikkelijk veranderen. Eigenlijk verveemden deze steden binnen 2 a 3 generaties van zichzelf. Vraag me af hoe een ieder die hier een beetje belachelijk over doet als het zou gaan om een stad in Marokko, Turkije, Afrika, etc. etc. Stel je voor dat deze landen dezelfde cijfers laten zien
met "niet inheemse" groepen. Denk niet dat deze landen het zover laten komen als Nederland.
En ze hebben nog gelijk ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 13:49:
Denk niet dat deze landen het zover laten komen als Nederland.

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 13:49:
Toch hoe je het went of keert blijft het een beangstigent idee. Niet om kleur of afkomst of wat dan ook. Maar puur het feit dat er in zo'n korte periode steden zo verschrikkelijk veranderen. Eigenlijk verveemden deze steden binnen 2 a 3 generaties van zichzelf. Vraag me af hoe een ieder die hier een beetje belachelijk over doet als het zou gaan om een stad in Marokko, Turkije, Afrika, etc. etc. Stel je voor dat deze landen dezelfde xijfers laten zien
met "niet inheemse" groepen. Denk niet dat deze landen het zover laten komen als Nederland.

(Y)

Ik denk dat het op weinig plaatsen wereldwijd in zo'n sneltreinvaart is gegaan. Helaas kan je er niet heel veel aan doen, meer kinderen leggen of gewoon Rotterdam afsteken en richting Engeland duwen. Kan Feyenoord lekker in de Engelse tweede divisie spelen. (Y)

Waarschuw beheerder
Welkom in ollandistan

[img width=567 height=520 cacheid=000756e10013e1b387b54d431a027dbac8]http://www.meertens.nl/medewerkers/theo.meder/gent/18Ollandistan.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en die indianen in noord amerika, zijn er 20 miljoen van vermoord en daar hoor je niets van, want blanken zijn heel braaf en doen nooit iets
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 11:01:
Het gaat juist om die grote groep schreeuwers die dit land terroriseren en ons terug naar de Middeleeuwen brengt onder het mom van vrijheid

je bedoeld de pvv ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 15:47:
en die indianen in noord amerika, zijn er 20 miljoen van vermoord en daar hoor je niets van

Ja hoor jou.
Waarschuw beheerder
Dat is toch ook te belachelijk voor woorden. En doodzonde geweest voor dat land, want als er iemand wijs was dan waren het wel de indianen. Ik hoop nog altijd dat er zoiets gebeurd als in de clip van 'Dance 2 Trance - Power of American natives' http://www.youtube.com/watch?v=Wumr8rX5Qjg :)

Onze bevolking moet is door krijgen dat het beschermen van volk niks heeft te maken met racisme enz. Ook zou een remigratie beleid gevoerd moeten worden. Daarmee zijn de landen van herkomst ook gebaad, want ze krijgen er boel slimme mensen bij. Er moet in de komende decennia echt wat gaan veranderen op elk vlak in onze samenleving.
Waarschuw beheerder
en die indianen in noord amerika, zijn er 20 miljoen van vermoord en daar hoor je niets van, want blanken zijn heel braaf en doen nooit iets

Volgens mij snap je de discussie niet... en je ontkracht met jouw bewoording gelijk jouw idee :D (sneu)
De Indianen waren de oorspronkelijke bewoners van Noord Amerika die door inheemse volkeren zijn afgeslacht! net zoals bepaalde groeperingen zich op een vreselijke manier proberen op te dringen binnen Europa. Exact hetzelfde!
Precies zoals Hitler ook deed...

Dit gaat ook helemaal niet om zwart of wit, dat maak jij er weer van. Het gaat om allochtonen die zich niet willen aanpassen en enkel hun eigen ideologie en levenswijze steeds verder blijven opdringen aan anderen. Eisen eisen en nog eens eisen. Wie zegt nou weer dat dit een zwart-wit discussie is???! dat maak jij er echt van. Een engelsman in NL is OOK een allochtoon.

Echt vermoeiend ..........

Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 15:49:
je bedoeld de pvv ?

Leer eerst eens Nederlands en 2 onderbouw eens jouw mening ipv loos lopen te schreeuwen, ook weer typisch dom links volk (om maar even generaliserend te zijn, zoals jij ook doet).

De PVV heeft heel wat meer standpunten dan jij blijkbaar leest op jouw radicale anarchistische websitjes. Ik zeg niet dat de manier hoe Dhr. Wilders bepaalde zaken brengt de meest intelligente manier is of dat het altijd tactisch en goed doordacht is, maar hij probeert wel een punt te belichten waar ongeveer alle werkende Nederlanders in de grote steden al jaren last van hebben en ook miljarden Euro's kost.

Overigens is het niet de PVV die terroriseert, maar bepaalde lui die een afkeer hebben tegen alles wat geen hoofddoek draagt, wat niet gelooft, wat varkensvlees eet, wat homosexueel is.

Daarnaast is het absoluut niet dom om het eigen volk op nr 1 te plaatsen en het overgrote deel te proberen te beschermen. Je gaat toch niet een handjevol criminelen constant ondersteunen ten koste van een heel land, economie??? Ik weet dat links graag Sinterklaas speelt met belastinggeld wat zij zelf niet ophoesten...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/laat_armen_de_welvaart_betalen.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Niemand zegt dat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 15:56:
Echt vermoeiend dat domme linkse volk.

Dat moet je nou niet zeggen, vind ik. Ook rechts is dom dan. Ik zou het niet realistisch noemen. Het is willens en wetens links of rechts van de realiteit willen staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

en zoals dat nomadenvolk in de sahara die door een groep egyptenaren zijn afgeslacht.
Waarschuw beheerder
Dit gaat ook helemaal niet om zwart of wit

Min of meer wel. Want ook al is Rotterdam bevolkt door allemaal aangepaste niet westerse allochtonen die vloeiend Nederlands spreken. Het is dan Rotterdam niet meer, dat is het nu al niet meer.
Waarschuw beheerder
De Indianen waren de oorspronkelijke bewoners van Noord Amerika die door inheemse volkeren zijn afgeslacht!

oorspronkelijke bewoners is het zelfde als inheemse volkeren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt vermoeiend dat domme linkse volk.

ik was satirisch maar jij bent gelijk boos, wie is er nu dom :lol:
Waarschuw beheerder
Overigens is het niet de PVV die terroriseert, maar bepaalde lui die een afkeer hebben tegen alles wat geen hoofddoek draagt, wat niet gelooft, wat varkensvlees eet, wat homosexueel is.

n afkeer voor iets hebben is ook vrijheid van meningsuiting ;)

dus jij bent naast dom dus ook hypocriet

als jij n afkeer voor hoofddoekjes hebt, mogen hun n afkeer voor het omgekeerde hebben
tis niet alleen wat jij wilt.

pvv en maroc's allebei even fout, maar ze hebben het recht om fout temogen zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 16:04:
oorspronkelijke bewoners is het zelfde als inheemse volkeren...

Is zo. Beetje vreemde zin. Tenzij hij bedoelt dat de "verdwaalde joden" elkaar ook afslachtten.

Waarschuw beheerder
Ohhh jij bent dus S.F.X... dat verklaart.
Marokkanen
Marokkanen
Marokkanen

Het is een Europeesprobleem, kijk maar naar Belgie, France, Spanje
Waarschuw beheerder
Europa heeft een serieus probleem gekregen door de overhand van links en de propaganda uit Amerika de laatste decennia. 't Gaat goed joh :D :dood: het lachertje van de wereld wordt ons continent. De economie is de nieuwe god, het volk is net als in de middeleeuwen de verliezer.

Edit: en niet te vergeten, de ondernemers en grote bedrijven die graag goedkope arbeidskrachten wilden. Die zijn ook slecht tot op het bot.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
marroco stuurt dat volk niet voor niets hier heen, dan zijn ze hun daar kwijt
die zijn echt niet dom hoor :lol:

1. paupers het land uit
2. sturen geld terug

win/win, als ik n land was deed ik het zelfde :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op dinsdag 5 mei 2009 om 16:14:
De economie is de nieuwe god

En die laat je ook alweer in de stront zakken.

Waarschuw beheerder
probleem gekregen door de overhand van links

socialistisch/communistisch
en

Amerika de

De economie

kapitalistisch

jaja
Waarschuw beheerder
Op volks gebied zijn we verpaupert door links en hun vriendjes (anti discriminatie bureaus e.d.). Op de rest van de gebieden zijn we verneukt door het Amerikaans kapitalistisch gedachtegoed. Moeilijk hé beetje doordenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 4 mei 2009 om 22:12:
Demente taart, je doet jouw naam eer aan. Als je misschien vaker het nieuws zou volgen, zou je ook niet overbodig om die feiten vragen.
Kansloos tegenargument wat jouw soort altijd doet... (zucht).

Kortom, je kunt je stellingen dus niet onderbouwen. :P

Uitspraak van Alexander op maandag 4 mei 2009 om 22:12:
VVD aan de macht? die paar jaar tov zoveel jaren links en paars ellende. Daarnaast leven wij nog altijd in een democratie en ik wist niet dat de VVD alleenheerser was.

Dus "CDA + VVD zijn verreweg het meest aan de macht geweest" is volgens jou hetzelfde als "VVD is alleenheerser". :vaag:

Maar goed, ik kan dus wél onderbouwen:

Kabinetsdeelname in dagen van 1 januari 1960 t/m 5 mei 2009

1. CDA* - 14922 dagen (=40.9 jaar) - 82.8%
2. VVD - 12570 dagen (=34.4 jaar) - 69.7%
3. PvdA - 7975 dagen (=21.8 jaar) - 44.2%
4. D66 - 6123 dagen (=16.8 jaar) - 34.0%

5. PPR - 1683 dagen (=4.6 jaar) - 9.3%
6. CU - 805 dagen (=2.2 jaar) - 4.5%
7. DS'70 - 400 dagen (=1.1 jaar) - 2.2%
8. LPF - 309 dagen (0.8 jaar) - 1.7%

* inclusief voorgangers KVP+ARP+CHU

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabinetten_sinds_de_Tweede_Wereldoorlog + rekenmachientje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 5 mei 2009 om 16:23:
Kortom, je kunt je stellingen dus niet onderbouwen

kon die bij mij ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 5 mei 2009 om 16:23:
rekenmachientje

nl heeft veeeeeel meer rechtse kabinetten gehad, tot en met de jaren 60 was het hier bijna n facisme (net als alle westerse landen toen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 16:26:
tot en met de jaren 60

:gaap: dude we leven anno 2009
Nederland is nogal wat veranderd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 16:43:
ga maar lekker steuntrekken en panden kraken

iets op tegen?

Waarschuw beheerder
Zoek het maar uit, ga maar lekker steuntrekken en panden kraken dahag.

vuurwerk kopeng van je 13e maand jwz
Waarschuw beheerder
donateur
En als je de peilingen mag geloven is een kabinet PVV-CDA-VDD niet ondenkbaar. Ik denk dat deze combinatie Nederland weer op de goede rails kan zetten.

Neeee.....geen CDA meer :rot:
Waarschuw beheerder
Beetje te lachwekkend en naief bovenstaande reacties.

Ja, feiten & harde cijfers kunnen soms erg lastig zijn. :P (Al kan ik het ook niet echt helpen dat 41 jaar en 34 jaar aanmerkelijk meer zijn dan 22 jaar of "een paar". :D)

Trouwens, waarom hebben CDA en VVD alle maatregelen die de PvdA in "minder dan een paar jaar kabinetsbeleid" (om jouw eigen logica te gebruiken) genomen heeft gewoon laten staan en niet teruggedraaid? Lijkt me toch echt dat ze daar iets aan hadden moeten doen als daarmee Nederland zo duidelijk "naar de ondergang" geleid werd. ;)

Of zijn degenen die iets in stand houden terwijl ze alle tijd en gelegenheid hadden om het terug te draaien niet gewoon net zo schuldig als degene die de maatregel heeft ingesteld?

Oh pardon, dan is het opeens niet meer de schuld van "links" en dat kan natuurlijk niet. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk hoe onze linkse Adolf Hitler tekeer ging 60 jaar geleden.

Precies. En belachelijk dat men Hilter 'rechts' blijft noemen.

Met een paar simpele regeltjes Hitler 'links' of 'rechts' indelen is niet mogelijk. We hebben het hier over iemand over wie boeken vol geschreven zijn, en dan zou hij door middel van een simpele vergelijking even als 'linkse rakker' of 'rechtse bal' neergezet kunnen worden.niet dus . Hij heeft zeker linkse elementen in zijn 'leer' zitten, maar ook rechtse. Hij is voor een deel zo sterk geworden omdat hij het volk vertelde wat ze wilden horen. Nu zaten daar inderdaad in die tijd een hoop linkse ideeën bij, maar dat maakt Hitler nog geen socialist. Hitler wilde een groot Duizendjarig Duits rijk, met alleen Arische Duitsers erin. Heeft verder weinig met links of rechts te maken.

Uitspraak van daddy's little dragon op dinsdag 5 mei 2009 om 06:56:
En nederland is toch al niet meer te redden hoor daar zijnwe al te laat voor.

Komt echt niet alleen door de alloctonen Londen is een goed voorbeeld om te noemen zoals het goed kan. Het is een stad vol met allochtonen van vele landen en er komen steeds meer bij. Waarschijnlijk de meest cosmopolitische stad van Europa. Deze stad is een stad dat er zichtbaar op vooruit gaat. Er wordt veel in de stad geinvesteerd en het wordt steeds mooier, schoner en leuker om in te leven. De achterbuurten worden/zijn steeds aantrekkelijker om in te wonen omdat de welzijn in die buurten omhoog gaat. Dit komt omdat mensen graag in de schoonheid van de stad willen investeren; mensen zijn trots op hun stad.

Nederlanders zijn gewoon te duf, suf en goedkoop om veel geld te investeren in iets moois zoals een heel mooi gebouw van uitzonderlijke kwaliteit, omdat zij daar het nut niet van inzien. De grootste (stads)architecten te wereld (ik noem Norman Foster om zo even een voorbeeld te geven) weigeren nog in nederland te bouwen, van wege de mentaliteit van de nederlanders en de nederlandse politici. Dit is jammer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dankzij het kapitalisme hebben wij de welvaart bereikt die wij nu hebben.
De Amerikanen hebben de meest extreme vorm van kapitalisme, gebasseerd op hebzucht en macht. Iets wat hier in Nederland en de rest van Europa niet is.

Zowel links als rechts hebben schuld aan de hedendaagse situatie, links omdat het zo graag sociaal wilt zijn en thee wilt drinken en recht omdat het een hoop geschreeuw is.
Puntje bij paaltje, het schiet gewoon niet op.

Wellicht grappig om te vertellen.
WAs vorig jaar op Ibiza ( 6 jaar gewoond) loop in door een wijk met alleen maar moslims en hoofddoeken. Ik was te verbaasd, ik bedoel Ibiza, komaan, PartyEiland nr1. Anyway, wilde ik een taxi, ..........je raad het al, probeerde een groep Mocros mij te belazeren.
En reactie van mij in het Spaans kon niet uitblijven en op hun vraag of ik een Spanjaard was ( :yes: ) boden ze hun excuus aan :S, ze dachten da tik een buitenlander was :lol:
Waarop ik doodleuk zei dat zei de enige auslanders waren...........Tja zo dapper had ik in Amsterdam/Rotterdam niet geweest. In Spanje weten de moorkopjes hun plek!!!!!! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op dinsdag 5 mei 2009 om 15:55:
Onze bevolking moet is door krijgen dat het beschermen van volk niks heeft te maken met racisme enz. Ook zou een remigratie beleid gevoerd moeten worden

Denk je dat Narokko al die luie Nederlandse Marokanen willen hebben?
Sterker nog; Marokko vindt het al erg genoeg dat ze 6 weken per jaar met hun asociale gedrag daar populair zitten te doen.
Marokanen uit Nederland hebben in MArokka echt geen leven hoor :lol:
Ik denk dat de integratie daar moeilijker is als hier, daar hebben ze namelijk regels die wel nageleeft worden.

Zie je die jongens daar al werken?
Ze hebben daar geen bijstand hoor.

Uitspraak van Tumult op dinsdag 5 mei 2009 om 16:02:
Min of meer wel. Want ook al is Rotterdam bevolkt door allemaal aangepaste niet westerse allochtonen die vloeiend Nederlands spreken. Het is dan Rotterdam niet meer, dat is het nu al niet meer.

Pardon?
Rotterdam begon te verpauperen toen er boeren vanuit Zeeland en Brabant emigreerden naar Rotterdam Zuid dichtbij de haven omdat er daar werk was.
En in Rotterdam Zuid werdt er Zeeuws of Brabo gelult en weigerden zich in vele opzichten aan te passen.

Ook zei hadden in de loop der tijd terug moeten keren naar hun eigen plek, maar die zijn toch ook gebleven?

Immigratie is van alle tijden...
Waarschuw beheerder
Rotterdam - Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen

in sommige wijken is het al zover, in delfshaven is 60 procent allochtoon.

Europa heeft een serieus probleem gekregen door de overhand van links en de propaganda uit Amerika de laatste decennia

precies, en dit kabinet wil dan ook nog eens andere landen toelaten tot de eu o.a turkije!
en onlangs hebben ze in rotterdam aan de polen gevraagd of ze a.u.b weg willen gaan omdat er geen werk is!
waar zijn ze in godsnaam mee bezig?????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 17:31:
Ook zei hadden in de loop der tijd terug moeten keren naar hun eigen plek, maar die zijn toch ook gebleven

Het is "zij" ;)
Trouwens, Haarlem werd ook bevolkt door Vlamingen,

Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 17:31:
Immigratie is van alle tijden...

En dat heeft een welvarende natie van ons gemaakt met vele koloniën 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 5 mei 2009 om 17:07:
Ja, feiten & harde cijfers kunnen soms erg lastig zijn. (Al kan ik het ook niet echt helpen dat 41 jaar en 34 jaar aanmerkelijk meer zijn dan 22 jaar of "een paar". )

Trouwens, waarom hebben CDA en VVD alle maatregelen die de PvdA in "minder dan een paar jaar kabinetsbeleid" (om jouw eigen logica te gebruiken) genomen heeft gewoon laten staan en niet teruggedraaid? Lijkt me toch echt dat ze daar iets aan hadden moeten doen als daarmee Nederland zo duidelijk "naar de ondergang" geleid werd.

Of zijn degenen die iets in stand houden terwijl ze alle tijd en gelegenheid hadden om het terug te draaien niet gewoon net zo schuldig als degene die de maatregel heeft ingesteld?

Oh pardon, dan is het opeens niet meer de schuld van "links" en dat kan natuurlijk niet.

Blijkbaar snap je dus ook al niet hoe de eerste en tweede kamer functioneert. Ga je eerst daarin verdiepen en kom dan weer terug. Overigens is het zo dat o.a. de PvdA de generaal pardonners die nu al miljarden hebben gekost terug heeft gedraaid net als vele andere zaken die de VVD met moeite vanwege de grote linkse oppositie had kunnen doordrukken.

En kijk naar het schijnheilige gedrag van Woutertje Bos en zijn partij. Eerst zeiken over Fortuyn en bepaalde ideeen, ook van Geert en de VVD en vervolgens een beetje populistisch gaan zitten draaien en zelf met die ideeen op de proppen te komen om weer nieuwe domme zieltjes te winnen.

De VVD heeft nooit een kans van slagen gehad, met de PvdA, SP, GL, CU, SGP die haaks op hun beleid staan.
Waarschuw beheerder
gelukkig zijn racisten zwaar in de minderheid in dit land :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 17:45:
gelukkig zijn racisten zwaar in de minderheid in dit land

Ja en putas en conjos helaas in de meerderheid :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 16:49:
vuurwerk kopeng van je 13e maand jwz

van waarschijnlijk zn zuur verdiende centen ja want van de regering krijg je geen 13e maand hoor!
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 18:01:
Maar moet jij als kaaskopje of nette allochtoon eens jouw auto verkeerd

tuurlijk. Oh jongens, die civic is van een marrokaan, laten we die maar niet bekeuren.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yosti op dinsdag 5 mei 2009 om 18:22:
die civic is van een marrokaan

Wat praat je nou dom? en nee dat was van zo een sp'er die anti-koningshuis was
En waar zeg ik dat alle problemen door Marokkanen worden veroorzaakt... dat maak jij er nu zelf van!

Maar aan de criminele en rellende allochtonen kan je makkelijk wat doen, tegen radicale autochtonen is het al veel moeilijker. Die kan je moeilijk het land uitzetten; Al zou dat van mij ook mogen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahaha cker dat alle vmbo'ers hier en wilders en alles niet weten dat Amsterdam en Rotterdam GROTE steden zijn EN ja DAAR heb je buiten wijken ! EN ja daa is altijd gezeik want JA daar wonen de armen ! Kijk naar londen parijs alle fittie daar

Hier is het best oke en JA komt door de tolerantie van ons NL'ers !

FUCK RANCISME

(ahahaha kijk deze filmpje http://www.dumpert.nl/mediabase/319461/d5ce9067/murat_en_mehmed,_lekkah_of_boos_.html )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Marokkaan is geen RAS dus ook geen Rascisme.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Want de ene ras/cultuur is slechter dan de andere toch :lol:

Mensen zijn mensen

Waarschuw beheerder
gewoon afgemaakt worden net als in eigen land

Daar wordt hun kont dicht gelijmd
kaaskopje of nette allochtoon

Noem het eens ontwikkelde burger

:roflol: dat filmpje ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 18:36:
Wat praat je nou dom? en nee dat was van zo een sp'er die anti-koningshuis was
En waar zeg ik dat alle problemen door Marokkanen worden veroorzaakt... dat maak jij er nu zelf van!

Anders praat je ff normaal en voel je je niet gelijk zo aangevallen man.
Criminele en rellende allochtonen moet je gewoon hard aanpakken; sowieso rellende en criminele mensen an sich.
Radicale moslims krijgen hier maar weinig voet aan de grond heb ik het idee. Net als radicale christenen..

de politie doet niets, mag niets en kan niets doen tegen dat terreurvolkje

ok je had het over terreur volkje.
Uitspraak van Yosti op dinsdag 5 mei 2009 om 18:22:
tuurlijk. Oh jongens, die civic is van een terreurvolkje, laten we die maar niet bekeuren.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog wel, maar als je ziet hoeveel haatbaarden er jaarlijks er weer dankzij dit kabinet bijkomen... daar schrik je je dood van. Die lui zien liever het Westen compleet afsterven, de varkens en de hoeren die hier wonen. En zeker niet te vergeten die vieze homosexuelen die hier wonen, die moeten gewoon afgemaakt worden net als in eigen land; Dat laatste is natuurlijk jouw definitie van tollerantie.

De enige racisten die hier zijn, zijn die personen die een kleine groep heel NL laten terroriseren, die ermee instemmen dat homo's en ongelovigen meer en meer moeten inleveren, die ervoor zorgen dat vrouwen niet meer normaal over straat kunnen enkel met een hoofddoek op. Echt jij bent de racist, alleen snap je dat zelf nog niet.... maakt niet uit hoor, deed Hitler ook niet.

Jammer dat jij niet snapt en ziet hoe goed de aangepaste allochtonen het hebben net als mijn familie! gewoon de taal goed leren, studeren en werken. Maar dit kabinet en de slinkse praktijken komen steeds sterker enkel op voor diegene die hard schreeuwen, niet tollerant zijn en de boel bij elkaar terroriseren.

Kijk eens verdomme in Amsterdam zeg... de politie doet niets, mag niets en kan niets doen tegen dat terreurvolkje. Maar moet jij als kaaskopje of nette allochtoon eens jouw auto verkeerd parkeren of een plasje plegen achter een boom

Ahah boyke je hebt wel btje gelijk

Maar als ik wilders zie vraag ik aan hems ook:

DE MOCROS DIE PROBLEMEN VEROORZAKEN
ZIJN HUN GELOVIGE MOSLIMS? (MOSSELTJES)
OF ZIJN HUN VMBO STRAAT RATTEN

Denk hier over na !
Voor dat je gelovigen aan valt en hun beledigdt als nazi wilders en vmbo nederland doet !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het moet gewoon beginnen met tekenen voor gelijke rechten, vrijheid van meningsuiting(mits niet in tegenspraak met wet),vrijheid van religie(mits niet in strijd met wet), vrieheid van sexuele voorkeur(mits niet in strijd met wet). Gelijkheid voor mannen en vrouwen(hoe moeilijk ik het ook vind te zeggen ken ik goddome gaan afwassen straks) Zo niet geen Nederlands burgerschap.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 17:37:
Het is "zij"

Niet zeuren, ik ben niet verder gekomen als de 2e klas ja :[

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 17:47:
Ja en putas en conjos helaas in de meerderheid

Wat is dit voor een taal? :s
Begin er zelf eens mee door gewoon Nederlands te spreken, die "straattaal" is nergens goed voor :nee:

Jammer dat jij niet snapt en ziet hoe goed de aangepaste allochtonen het hebben net als mijn familie! gewoon de taal goed leren, studeren en werken.

Van welke afkomst zijn jij en je familie?

Overigens heb je helemaal gelijk.

Uitspraak van Alexander op dinsdag 5 mei 2009 om 18:36:
Maar aan de criminele en rellende allochtonen kan je makkelijk wat doen, tegen radicale autochtonen is het al veel moeilijker. Die kan je moeilijk het land uitzetten; Al zou dat van mij ook mogen.

Als al die "Ariers" nou gewoon lekker met z'n allen naar IJsland of Groenland vertrekken kunnen ze daar hun eigen nieuwe natie opbouwen.
Of zijn ze dan bang dat ze niets meer te zeuren hebben, of problemen niet geheel op allochtonen kunnen afschuiven en zich realiseren dat problemen iets is van alle culturen maar dat het de taak is van de overheid de orde te handhaven?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom word er zo om de "hete brij" heengeluld?

Feit is dat buurten naar de kloten gaan door bepaalde "Nederlanders van ........... afkomst"
Vul zelf maar in. We hebben het over risico groepen. Groepen die keer op keer bewezen hebben
dat men geen enkel respect heeft voor het land wat ze met open armen heeft ontvangen en alle kansen hebben gegeven. Maar deze niet aangrijpen en liever beetje op straat hangen en zeiken en schelden op alles wat niet in "hun " wereldje past.

Volgens mij zijn er maar weinig mensen die last hebben van rondhangende
Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 19:03:
"Ariers"

Die lopen te schelden en camera's slopen. Tuurlijk vanuit elke groep in Nederland gebeurt er wel eens wat. Maar de cijfers liegen er bij sommige van deze groepen niet om.
Vaak worden ze thuis ook niet echt opgevangen, dus een groot deel van deze schuld ligt ook bij de ouders. Maar lang niet alles grotendeels is het ook aan hun eigen instelling te wijten. Je bent niet stoer als je in de "middenmoot" valt nee. Je moet grote bekken geven, tegen alles aantrappen wat westers is. Dan ben je lekker bezig. Dit is niet gedwongen dit zijn keuzes die men zelf maakt, de groep lijkt ook steeds groter te worden.En ik vind dat men er ook op afgerekend mag worden, aangezien Nederland in 20 jaar tijd enorm veranderd is
en met het huidige beleid lukt het niet om dit tuig duidelijk te maken dat het een keer genoeg is. Men vergeet dat een keer de bom barst, en dan heeft men het zelf verziekt en is er niks meer mogelijk. Mensen kunnen wel lopen zeiken op en over Wilders, echter wanneer
er niet zoveel ellende uit deze "groepen" voorkwam was de behoefte aan een "wilders" er ook niet. Na fortuyn (RIP) (voor de nabestaanden:-) ) Dacht men de huidige "begripsculttur" nog aardig te kunnen rekken(Noem me naief maar ik geloof het verhaal van de moordenaar op Fortuyn niet ik ben ervan overtuigd dat het een huurmoordenaar was maar dat ff terzijde doet er niet toe). Nu is er Wilders een mindere keuze als Fortuyn(wat mij betreft) maar
wel een Politicus gecreeert door de omstandigheden. We moeten niet alle "allochtonen" over 1 kam scheren. Dit hoor ik zo vaak, en ik ben het er verschrikkelijk mee eens. Maar als we dan gaan benoemen welke groepen dit zijn, dan moeten discussies ook niet vervuil;t gaan worden met "je bent een Rascist" en tegenstellingen van "als alle Ariërs nou dit,dat". Daar komen de problemen niet vandaan. Niet van Allochtone Chinenzen, Of allochtone belgen, Spanjaarden, etc. etc. Ook de Turken in Nederland gedragen zich goed vind ik, laat men dan daaraan een voorbeeld nemen. Nogmaals overal gebeurt wel eens wat, maar het staat niet in verhouding. Dus hoe eens op met allerlei randdiscusies. En noem ze N&M's of wat dan ook, maar hou op met het op Allochtonen gooien dat is zinloos en te algemeen.

Waar is de tijd dat we nog Medelanders hadden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 19:51:
Maar als we dan gaan benoemen welke groepen dit zijn, dan moeten discussies ook niet vervuil;t gaan worden met "je bent een Rascist" en tegenstellingen van "als alle Ariërs nou dit,dat".

Je kruipt nu wel heel erg in een slachtoffer rol hoor.

Het is gewoon een questie van met beide voetjes op de grond blijven staan en realistisch nadenken.

Het is wel realistisch om alle Marokanen naar Marokko te sturen, maar als ik zeg dat alle Ariers beter kunnen vertrekken om opnieuw te beginnen krijg je een "ja maar" situatie.

Ik heb het idee dat het voor sommige mensen gewoon nooit goed genoeg zal zijn, en ik kom toch terug op wat ik eerder zei:
zijn ze dan bang dat ze niets meer te zeuren hebben, of problemen niet geheel op allochtonen kunnen afschuiven en zich realiseren dat problemen iets is van alle culturen maar dat het de taak is van de overheid de orde te handhaven?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Ariers"

KOmen uit Iran 8)

Waar is de tijd dat we nog Medelanders hadden

Ach het valt uiteindelijk allemaal wel mee.
Iedereen ergert zich rot aan irritante Marokkaantjes en de media zit er natuurlijk bovenop.
Wie komen er na de Marokkanen..........Antilianen, want dat zijn ook ratten en die zie je helemaal niet in het donker. En wie daarna, Finnen, IJslanders, VMBO'ers. :lol:
Maar ja, Mocro's voelen zich superieur aan ons en wij gedragen ons inferieur omdat het allemaal wordt geaccepteerd.

Mensenrechten, weer een kans geven, thee drinken.

Niet zeuren, ik ben niet verder gekomen als de 2e klas ja

Middelbare school he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 21:27:
Iedereen ergert zich rot aan irritante Marokkaantjes

ik ook, maar ga niet n heel ras uitschelden voor wat bepaalde personen doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier."

Ik dacht vroeger altijd dat Roemenië en Polen in Europa lagen en dat Chinezen geen moslims zijn, maar ik schijn het fout te hebben:

Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie en aan de staatssecretaris van Justitie.

- Bent u bekend met het bericht "Autochtonen bijna in de minderheid"?

- Deelt u de mening dat het zeer onwenselijk is dat mogelijk al in 2012 een meerderheid van niet-westerse allochtonen in Rotterdam zal bestaan, dit gelet op de grote problemen die aan deze groep verbonden zijn op het gebied van criminaliteit, uitkeringsafhankelijkheid en integratie? Zo neen, waarom niet?

- Bent u bereid om onmiddellijk een immigratiestop voor mensen afkomstig uit moslimlanden af te kondigen? Zo neen, waarom niet?

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2009/05/05/H062.htm

Hoezo gefixeerd? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 20:57:
Het is wel realistisch om alle Marokanen naar Marokko te sturen, maar als ik zeg dat alle Ariers beter kunnen vertrekken om opnieuw te beginnen krijg je een "ja maar" situatie.

Dit is nou precies wat ik bedoel.
Waar zeg ik dat?
Niet dingen erbij halen die niet gezegt zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 21:27:
Wie komen er na de Marokkanen..........Antilianen, want dat zijn ook ratten en die zie je helemaal niet in het donker. En wie daarna, Finnen, IJslanders, VMBO'ers.

Dat doet niet terzake, dat is gissen. Misschien wel niemad in die mate als waar het hier omgaat. Niet allerlei onzinnige dingen erbij halen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het idee dat het voor sommige mensen gewoon nooit goed genoeg zal zijn

Goed genoeg als wat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 5 mei 2009 om 22:18:
Chinezen geen moslims zijn

China telt in totaal circa 20 miljoen moslims
Waarschuw beheerder
donateur
De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren

Ja maar in het straatbeeld geeft dat dus ook meer verkleuring.

Dat hoeft op zich niet erg te zijn. Maar ik de praktijk is het helaas geen verbetering.

Maar ik vind dat de leefbaarhied en vooral het uitgaansleven van Rotterdam echt keihard achteruit gaat, met het half jaar wordt het er meer een soort van Ghetto met ditto vechtpartijen en slechte sfeer.
Met K-dag was het ook constant raak op het stadhuisplein :/ en het waren toch steeds helaas de kleurlingen die steeds de confrontatie opzoeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Elke keer als ik op R-dam centraal aan kom met de trein voel ik me weer in het buitenland.
Alleen klopt het klimaat niet.

Maar goed, voor € 7,40 in een andere cultuur vindt je niet snel bij het reisburo.
En je hoeft er niet eens voor met het vliegtuig hahhahaahhaa.

Erg triest maar goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 22:18:
Dit is nou precies wat ik bedoel.
Waar zeg ik dat?
Niet dingen erbij halen die niet gezegt zijn.

Waarom reageer je zo fel in een hele normale discussie?
Ik doe normaal tegen jou dus verwacht ik dat terug.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 22:22:
Goed genoeg als wat?

Waarom moet iets verhoudingsgewijs beter zijn?
Kan iets niet gewoon goed zijn?

Uitspraak van Ropax op dinsdag 5 mei 2009 om 23:40:
Elke keer als ik op R-dam centraal aan kom met de trein voel ik me weer in het buitenland.

Wat een gezeik over Rotterdam...
Alsof Amsterdam, Utrecht, DenHaag, Heerlen, Eindhoven, Helmond etc. niet overstromen van de straatratten :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is wel realistisch om alle Marokanen naar Marokko te sturen,

Nogmaals copy paste het stukje eens waar ik dit zeg.

Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 23:48:
Waarom moet iets verhoudingsgewijs beter zijn?
Kan iets niet gewoon goed zijn?

Wat is goed? En goed voor wie?
Is het nu goed? Is dat wat je bedoeld??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 mei 2009 om 23:53:
Nogmaals copy paste het stukje eens waar ik dit zeg.

Waarom reageer je zo fel in een hele normale discussie?
Ik doe normaal tegen jou dus verwacht ik dat terug.

Je bent net zo erg als een Marokaan, verwacht respect in een discussie maar heeft geen respect.
:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op dinsdag 5 mei 2009 om 23:59:
Je bent net zo erg als een Marokaan, verwacht respect in een discussie maar heeft geen respect.

Ik noem je geen namen, ik scheld je niet uit. Ik stel een simpele vraag.
En dan reageer ik fel????

Nou ja, rare reactie.

????????????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op dinsdag 5 mei 2009 om 22:18:
Hoezo gefixeerd?

als het land vol is dan mag er niemand meer in (kan ik mee leven, er is maar zoveel plek) , maar niet alleen niet-blanken !
en dat is wat wilders doet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 6 mei 2009 om 03:01:
maar niet alleen niet-blanken !
en dat is wat wilders doet

En gelijk heeft hij, Europa is voor Europeanen want het is niet de bedoeling dat wij het afvalputje worden voor het tuig uit de noord-afrikaanse bergen.

Trouwens, niets te doen dat je om 03.01 een bericht post ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ropax op dinsdag 5 mei 2009 om 23:40:

Maar goed, voor € 7,40 in een andere cultuur vindt je niet snel bij het reisburo.
En je hoeft er niet eens voor met het vliegtuig hahhahaahhaa.

Erg triest maar goed.

Nou danb valt het on centraal nog wel :lol:
als je op een zaterdag avond de hoek van het Stadhuisplein op draait dan hoor je geen eens Hollands meer m je heen maar allemaal andere talen.
Erg triest.

Naja om een beetje OT: Te gaan: Op het moment worden in het centrum veel woontorens gebouwd in het duurdere segment. Deze zijn te duur voor veel allochtonen en dus komen er sowieso in het Centrum meer autochtonen te wonen. Maar zolang hun geen 8 kinderen per gezin krijgen zal de verkleuring van Rotterdam alleen maar harder gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 5 mei 2009 om 22:10:
ik ook, maar ga niet n heel ras uitschelden voor wat bepaalde personen doen

Sinds wanneer is een nationaliteit een ras? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 15:43:
Sinds wanneer is een nationaliteit een ras? :S

Juridisch gezien: sinds de EU in 2004 de definities van "racisme" heeft gelijkgetrokken en het niet meer gaat over huidskleur, maar over "afkomst, ethniciteit of nationaliteit". ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 6 mei 2009 om 16:09:
Juridisch gezien: sinds de EU in 2004 de definities van "racisme" heeft gelijkgetrokken en het niet meer gaat over huidskleur, maar over "afkomst, ethniciteit of nationaliteit".

FF aanpassen, klaar. Lekker makkeljk. Het zou discriminatie zijn, geen racisme.
Ken je nagaan, hoe makkelijk die EU is. Pfff
Waarschuw beheerder
In dit geval wilden de landen dit graag zélf, omdat de term "ras" geen vaste wetenschappelijke betekenis heeft (officieel heette dat "op te veel verschillende taxonomische nivo's wordt gehanteerd" :P) en ze een beetje moei werden van het eeuwige "Ja maar ja maar ja maar.... xxxxxxxxx is geen ras dus je kunt me niet veroordelen wegens racisme" of in een enkel geval zelfs "'Ras' heeft geen vaste wetenschappelijke betekenis, dus....."

En nu hebben alle EU-landen dezelfde definitie. Handig toch? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goede reden om niet in r'dam te gaan wonen..en maar gillen ow wat zijn we mooi en kleurrijk pff nou ben er pas nog geweest en niets mooi aan hoor die wijken daaro..volk wat hun afval van het balkon naar beneden smijt en buiten staat te zuipen en schreeuwen..

multicultidrama

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 6 mei 2009 om 16:38:
op te veel verschillende taxonomische nivo's wordt gehanteerd

Heftig

Uitspraak van gekkehuus30 op woensdag 6 mei 2009 om 16:45:
volk wat hun afval van het balkon naar beneden smijt

Toen in nog in Amsterdam studeerde en woonde, pleurde ze een keer een vuilniszak vol met slachtafval en ingewanden naar beneden. Te ranzig, oh en geen plisie he
Waarschuw beheerder
pff aardig bezig geweest hier. Geen zin om door te lezen. Feit is Nederland moet weer blank :yes: ojee strafpuntjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 mei 2009 om 16:59:
Feit is Nederland moet weer blank

Respect :boeksie:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 17:16:
Respect :boeksie:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeik over Rotterdam...
Alsof Amsterdam, Utrecht, DenHaag, Heerlen, Eindhoven, Helmond etc. niet overstromen van de straatratten

Waarschuw beheerder

hahaha, zo kan ik het ook ja.

En over 30 jaar is iedereen een echte Nederlander zeker?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 mei 2009 om 00:03:
Je bent net zo erg als een Marokaan, verwacht respect in een discussie maar heeft geen respect

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op woensdag 6 mei 2009 om 17:50:

hahaha, zo kan ik het ook ja.

En over 30 jaar is iedereen een echte Nederlander zeker?!

Tja maar je vergeet toch dat sinds het begin van de republiek der Nederlanden het hier altijd al een multiculti is geweest.
Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Duitsers, Vlaamingen...........en die zijn ook allemaal "autochtoon" geworden.

Grenzen dicht voor niet westerse allochtonen, mits ze hoogopgeleid zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 18:49:

Maarja dan kun je ook de vraag stellen; waarom zou een goed opgeleide niet westerse allochtoon in een pauperland zoals Nederland willen zitten :lol:

Denk dat die hun heil echt elders zoeken hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op woensdag 6 mei 2009 om 18:51:
Uitspraak van MasterDaan op woensdag 6 mei 2009 om 18:49:

Tenzij bedoel je denk ik?
Waarschuw beheerder
donateur
..XXXX... kun je alsjeblieft de juiste persoon citeren?

Want ik heb bovenstaande uitspraak niet gedaan maar MasterDaan.
Je gaat naar het oorspronkelijke bericht en daar kopieer je de tekst en klik je op citeer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 6 mei 2009 om 16:59:
pff aardig bezig geweest hier. Geen zin om door te lezen. Feit is Nederland moet weer blank :yes: ojee strafpuntjes

Lekker vol zuinige calvinistische zuurpruimen die te dom zijn om hun eigen achterwerk af te vegen.

Iedereen in Nederland moet zich gewoon Nederlander voelen en zorg dragen voor dit land, of dat nou zwart, Noord-Afrikaans of geel is. Religie bij de voordeur achterlaten en de taal machtig zijn.

Dan komt het langzaam wel weer goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op woensdag 6 mei 2009 om 19:01:
..XXXX... kun je alsjeblieft de juiste persoon citeren?

Nee.
Waarschuw beheerder
Zijn we al vanaf 2006 hoor met 36 % nog echte Hollanders hier en de rest is al vanaf dat moment aan het weg gaan vanuit dit l;ote land.
Wij zelf gaan binnen twee jaar ook weg van hier zijn er al druk mee bezig het is dat men hier alles binnen laat en haar of zijn gang laat gaan
Waarschuw beheerder
donateur
De meeste Nederlanders emigreren inderdaad.
En dan zijn ze zelf de allochtoon :lol:

Vragen ze winkels waar er hagelslag en rookworst wordt verkocht.
Nee, Nederlanders integreren prima!

Kijk maar naar Zuid-Afrika en Spanje :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vergelijk eens vragen om rookworst met Homo's van het dak flikkeren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 mei 2009 om 21:04:

Dude, hou op met die drama.
Waarschuw beheerder
Vergelijk eens vragen om rookworst met Homo's van het dak flikkeren

Zieke opmerking

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dennis1977 op woensdag 6 mei 2009 om 22:53:
Zieke opmerking

Want
?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op woensdag 6 mei 2009 om 20:51:
De meeste Nederlanders emigreren inderdaad.
En dan zijn ze zelf de allochtoon

Vragen ze winkels waar er hagelslag en rookworst wordt verkocht.
Nee, Nederlanders integreren prima!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 mei 2009 om 18:53:

Nee, mits is op voorwaarde dat. Dus op voorwaarde dat zij hoog opgeleid zijn. 8)

waarom zou een goed opgeleide niet westerse allochtoon in een pauperland zoals Nederland willen zitten

Tja ik sluit mij daar toch bij aan :lol:

Tja beetje nationalisme onder de bevolking kan ook geen kwaad vermoed ik.

Trouwens, dikke wedstrijd Chelsea en Barca :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 23:15:
Uitspraak van ..XXXX.. op woensdag 6 mei 2009 om 18:53:

Nee, mits is op voorwaarde dat. Dus op voorwaarde dat zij hoog opgeleid zijn.

Zoals het er staat wil je dus alleen de niet hoog opgeleiden toelaten.

Grenzen open mits....................... is wat je bedoelt dan denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur

Kan ik me wel in vinden :jaja:

Maarja dan kun je ook de vraag stellen; waarom zou een goed opgeleide niet westerse allochtoon in een pauperland zoals Nederland willen zitten

Nou tot zo ver ik weet staan we in het buitenland nog zeer goed erop hoor b)

Beide hebben wel iets met een worst te maken die een lichaam in gaat :o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 mei 2009 om 23:26:
Beide hebben wel iets met een worst te maken die een lichaam in gaat

:roflol: HOMA worst de lekkerste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 mei 2009 om 23:25:
Grenzen open mits....................... is wat je bedoelt dan denk ik.

Correct (y), ik was even niet scherp thx

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 4 mei 2009 om 15:15:
Echt te erg. Hoe het het ooit zo ver heeft kunnen komen. Tijd voor een burgeroorlog.

Jij komt sowieso toch niet achter je toetsenbord vandaan he? :loL:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He fietsie je aandeel in Katwijk viel me beetje tegen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 19:13:
Lekker vol zuinige calvinistische zuurpruimen die te dom zijn om hun eigen achterwerk af te vegen.

Iedereen in Nederland moet zich gewoon Nederlander voelen en zorg dragen voor dit land, of dat nou zwart, Noord-Afrikaans of geel is. Religie bij de voordeur achterlaten en de taal machtig zijn.

Donder nou is een eind op joh met je geblaat. Wat is jou probleem man, je bent zelf een Nederlander. Hoe kan je zo'n ongelooflijke debiel zijn. Als je je lekker wil mengen met andere volken en culturen, moet je lekker naar Amerika gaan ofzo joh hé. De meltingpot begint daar echt lekker op gang te komen. Het meest verderfelijk land op de wereld. Volksverloedering is pure verpaupering van je land. Denk nou is na, wtf heeft het voor voordeel als we een versplinterde cultuur krijgen met inbreng uit tientallen andere? Maakt dat ons rijker? Sterker? Beter? Nee. Het is pure devolutie wat hier in dit land en de rest van Europa gaande is in voordeel van ons aller god, de economie. De enige die hier beter van worden zijn de hooggeplaatsten. Het land gaat stukje bij beetje ten onder, maar door mensen als jij blijft dat proces in stand. Die denken dat het normaal is, zo hoort. Niet in deze proporties, de kinderen in de generaties hierna zullen janken om wat die mongolen in de jaren 70 allemaal hierheen hebben laten komen.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 7 mei 2009 om 01:38:
Jij komt sowieso toch niet achter je toetsenbord vandaan he?

:lol: grappenmakert
Waarschuw beheerder
Gezelligheid in Amsterdam: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/bus.html
Laten we nog meer allochtonen hierheen halen die al bekend als crimineel staan in eigen of andere EU landen en ook geen zin hebben om te werken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er is niks mis met allochtonen die zich gedragen naar maatstaaf van het het "gast"land wat mij
betreft. Omdat er bepaalde risico groepen zijn moet je niet elke allochtoon bestempelen als
probleem. Enkel die groepen waar de problemen zich voordoen moet je benoemen vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 7 mei 2009 om 09:56:
Donder nou is een eind op joh met je geblaat. Wat is jou probleem man, je bent zelf een Nederlander. Hoe kan je zo'n ongelooflijke debiel zijn. Als je je lekker wil mengen met andere volken en culturen, moet je lekker naar Amerika gaan ofzo joh hé. De meltingpot begint daar echt lekker op gang te komen. Het meest verderfelijk land op de wereld. Volksverloedering is pure verpaupering van je land. Denk nou is na, wtf heeft het voor voordeel als we een versplinterde cultuur krijgen met inbreng uit tientallen andere? Maakt dat ons rijker? Sterker? Beter? Nee. Het is pure devolutie wat hier in dit land en de rest van Europa gaande is in voordeel van ons aller god, de economie. De enige die hier beter van worden zijn de hooggeplaatsten. Het land gaat stukje bij beetje ten onder, maar door mensen als jij blijft dat proces in stand. Die denken dat het normaal is, zo hoort. Niet in deze proporties, de kinderen in de generaties hierna zullen janken om wat die mongolen in de jaren 70 allemaal hierheen hebben laten komen.

Als iedereen zich Nederlander voelt en zorg draagt voor de welvarendheid en sociale cohesie in dit land, de taal meester is en zijn voorkeur niet laat ophangen aan religieuze regels. Dan is er op het verschil in kleur en eten wat 's avonds op tafel staat weinig verschil meer tussen de onderlinge culturen in dit land.

Je doet net alsof vóór de jaren 70 Nederland een utopisch paradijs van gelijkgezindheid was. :S

De verzuiling zorgde er voor dat de verschillen onderling nog groter waren dan die nu tussen autochtonen en allochtonen waren. En nog even daarvoor kwamen onze eigen 'Germaanse broeders' hier dood en verderf zaaien met een ideologie die verder niks heeft gebracht dan tientallen miljoenen onschuldige doden én nog is heulde met de totalitaire islam.

Jou teksten en argumenten zijn typisch van iemand die selectief de geschiedenis leest en alleen waarheden aanneemt als zij aansluiten bij een voorbedacht standpunt. Het spreekwoord met een klok en een klepel slaat volkomen op jou.. 8)

Ik ben ook alles behalve fan van de Islam en de intolerantie die een deel van de volgelingen of het kroost daarvan meebrengt. En als we iets moeten beschermen is het onze eigen set van regels, omgangsnormen en vrijgevochten vrijheden.

Maar wat jij allemaal in je hoofd haalt, is de dezelfde reden waarom bepaalde Nederlanders in 1940 hun rechterhand omhoog staken toen de Duitsers Enschede binnen reden. Volksverraders, landverraders.. En jij doet er vrolijk aan mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 mei 2009 om 11:36:
Laten we nog meer allochtonen hierheen halen die al bekend als crimineel staan in eigen of andere EU landen en ook geen zin hebben om te werken...

Ehm, volgens mij is de man in het filmpje een geboren Nederlander, net als zijn ouders, grootouders en over-over groot-ouders. Als ik het goed zie, is deze man namelijk Antilliaan. Een zonnig overblijfsel van tijden dat wij de meesters van de zee waren. Tijden waar Schobbejakkert met plezier aan terugdenkt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 11:03:
En gelijk heeft hij,

:loser:
Waarschuw beheerder
goede reden om niet in r'dam te gaan wonen

elke reden is n goede reden om niet daar tegaan wonen :lol:
heb je dat tuig gezien op 5 mei (allemaal blank btw)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volk wat hun afval van het balkon naar beneden smijt en buiten staat te zuipen en schreeuwen..

dat zouden ook gewoon tokkie's kunnen zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 mei 2009 om 11:36:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/05/bus.html

Wat een aap zeg met zijn moddafokkkah

Banaan in zijn aars :lol:

Oh nee heb je aarsridder SFX ook weer :S
Waarschuw beheerder
Als je nou zorgt dat elk persoon dat hierheen komt, een opleiding moet hebben, financiele daadkracht en zorgt dat hij een baan krijgt alvorens je een eventuele verblijfsvergunning geeft, dan zou NL niet zo snel zo kansloos worden zoals het nu is. Nu zit het vol met hand-ophouders die alleen maar klagen, eisen en geen fuck doen en met hun terroriserende gedrag nog alles voor elkaar krijgen ook..

Australië :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 12:12:
Je doet net alsof vóór de jaren 70 Nederland een utopisch paradijs van gelijkgezindheid was. :S

De verzuiling zorgde er voor dat de verschillen onderling nog groter waren dan die nu tussen autochtonen en allochtonen waren. En nog even daarvoor kwamen onze eigen 'Germaanse broeders' hier dood en verderf zaaien met een ideologie die verder niks heeft gebracht dan tientallen miljoenen onschuldige doden én nog is heulde met de totalitaire islam.

Het christendom heeft ook niks goeds gebracht. Helaas is het ons volk opgedrongen enige eeuwen geleden. En denk je dat ik de inval in Nederland van Duitsland een goed idee vond? Die ideologie is wel enigszins goed, maar hij is niet goed uitgevoerd. Ik lees de geschiedenis ook alles behalve selectief, ik weet dat er altijd wel wat is. Maar ik denk dat je met een zoveel mogelijk gelijk volk, met gelijke eigenschappen je naar veel hogere hoogtes kan stijgen als land dan nu. Je hebt echt weinig hersencapaciteit als je dat niet kunt zien.

Maar wat jij allemaal in je hoofd haalt, is de dezelfde reden waarom bepaalde Nederlanders in 1940 hun rechterhand omhoog staken toen de Duitsers Enschede binnen reden. Volksverraders, landverraders.. En jij doet er vrolijk aan mee.

Ja hoor tuurlijk goos :) ik ben natuurlijk een fervent nazi aanhanger :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Autochtonen
Allochtonen

maak het uit
we zijn allemaal mens!

Slotje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 7 mei 2009 om 14:56:
maak het uit

ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 7 mei 2009 om 14:53:
Het christendom heeft ook niks goeds gebracht. Helaas is het ons volk opgedrongen enige eeuwen geleden. En denk je dat ik de inval in Nederland van Duitsland een goed idee vond? Die ideologie is wel enigszins goed, maar hij is niet goed uitgevoerd. Ik lees de geschiedenis ook alles behalve selectief, ik weet dat er altijd wel wat is. Maar ik denk dat je met een zoveel mogelijk gelijk volk, met gelijke eigenschappen je naar veel hogere hoogtes kan stijgen als land dan nu. Je hebt echt weinig hersencapaciteit als je dat niet kunt zien.

Het verschil is dat jij heel simplistisch 'volk' alleen ziet als een gezamenlijke genenpoel met hetzelfde kleurtje en genetische achtergrond. Dát vind ik simplistisch en buitengewoon dom.

Ik zie volk als veel meer dan alleen de biologische component, zaken als gezamenlijke waarden, herinneringen en collectief geheugen, gemeenschappelijke culturele verbondenheid etc.

Daar zit geen kleur aan verbonden, maar loyaliteit.. Het stikt in Nederland van de hoog tot middel opgeleide, perfect Nederlands sprekende, Heineken drinkende, Carnaval/Koninginnedag/Sinterklaas-vierende Marokkanen, Turken, Surinamers, Indonesiërs en Antillianen. Mensen die zich door en door Nederlander voelen en ook nooit meer wat anders willen dan Nederlander zijn.

Ik beschouw deze mensen als volledig Nederlander en zelfs een aanwinst voor het vrije land wat ik nastreef. Jij niet, alleen om dat ze een ander kleurtje of culturele achtergrond hebben? Dat maakt jou, tot een hele nare racist.

Al het gespuis wat anti-Westers, diep Koranistisch, onbeschoft, draaideurcrimineel etc. etc. is, ben ik ook veel liever kwijt dan rijk.

Ik maak het verschil alleen op de normen en waarden factor en niet op de 'huidskleur' factor. (N)

Ja hoor tuurlijk goos :) ik ben natuurlijk een fervent nazi aanhanger :lol:

Jij zou op de barricade staan met je arm omhoog, van zoveel ben ik zeker.. ;)

Jij leeft liever onder een bezet blank Nederland, dan een multi-gekleurd zelfbeschikkend Nederland. Dat maakt jou tot een volksverrader, we zijn namelijk geen Germanen, we zijn Nederlanders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maak geen fuck uit.

Of start een burgeroorlog
paar honderd racistjes tegen 100.000 wauze jongeren van alle afkomsten.

MULTICULTI WE STAND TOGETHER!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 15:16:
Daar zit geen kleur aan verbonden, maar loyaliteit.. Het stikt in Nederland van de hoog tot middel opgeleide, perfect Nederlands sprekende, Heineken drinkende, Carnaval/Koninginnedag/Sinterklaas-vierende Marokkanen, Turken, Surinamers, Indonesiërs en Antillianen. Mensen die zich door en door Nederlander voelen en ook nooit meer wat anders willen dan Nederlander zijn.

Dat zijn toch de meest lachwekkende figuren die er zijn :roflol: haha echt serieus. Ik stop ermee, wat ben jij een hippie zeg. Nederlander word je niet dat ben je, net als de rest van je familie. En de generaties daarvoor.

Je zou die mensen is bewust moeten maken waar ze werkelijk vandaan komen, dan gaan ze inzien wat een ongelofelijke geïntegreerde debielen ze zijn. En niet op de plek zijn waar ze echt nodig zijn, in het land van herkomst.

Ik beschouw deze mensen als volledig Nederlander en zelfs een aanwinst voor het vrije land wat ik nastreef. Jij niet, alleen om dat ze een ander kleurtje of culturele achtergrond hebben? Dat maakt jou, tot een hele nare racist.

Een aanwinst voor het vrije land wat ik nastreef, hahaha. Man man, en me nog een racist noemen ook? Ik ben niet racistisch, elk mens van welk ras dan ook heeft zijn goede en slechte eigenschappen, ik dacht dat ik dat al eerder had duidelijk gemaakt. Ze moeten alleen goed weten waar ze vandaan komen, en je kunnen aansluiten bij de Nederlanders nee dat gaat er bij mij niet in. Wat ben je dan voor figuur.

Maar goed wij worden het toch nooit eens, jij hebt je ideeën en ik ook. Helaas loop jij graag met het systeempje mee en snap je niet wat werkelijk belangrijk is voor de toekomst. Gegroet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 7 mei 2009 om 15:28:
Dat zijn toch de meest lachwekkende figuren die er zijn :roflol: haha echt serieus. Ik stop ermee, wat ben jij een hippie zeg. Nederlander word je niet dat ben je, net als de rest van je familie. En de generaties daarvoor.

:D

Selectieve geschiedenislezer ben je weer.

Wist je dat bijna 50% van de huidige Randstedelingen nakomelingen zijn van Duitsers en Oostenrijkers, zoek maar is op waar het woord 'Hannessen' vandaan komt. Allemaal in onze Gouden eeuw hierheen gemigreerd omdat het geld voor het oprapen lag. Als je achternaam een Duitse plaats is ben je sowieso al heel hard de lul.. ;)

Dus wie ben jij om te bepalen wie Nederlander is en wie niet? Buiten dat heeft denk ik 75% van de mensen op wie ik doel, zelf niet gekozen voor een verblijf in Nederland, die is hier geboren door keuzes van hun ouders. Is dat hun aan te rekenen? Waar je vandaan komt is waar je geboren bent, ook al ligt dat voor je ouders anders. Daarnaast zijn onze voormalig koloniën ook gewoon Nederland.

Volksmigratie is áltijd mens eigen geweest. Vanuit Ethiopië verspreid over de rest van de wereld, de mensheid als geheel is nooit gebonden aan één plaats.

Een aanwinst voor het vrije land wat ik nastreef, hahaha. Man man, en me nog een racist noemen ook? Ik ben niet racistisch, elk mens van welk ras dan ook heeft zijn goede en slechte eigenschappen, ik dacht dat ik dat al eerder had duidelijk gemaakt. Ze moet alleen goed weten waar ze vandaan komen, en je kunnen aansluiten bij de Nederlanders nee dat gaat er bij mij niet in. Wat ben je dan voor figuur.

Gelukkig bepaal jij dat niet, maar helaas wel onze overheid. ;)

Maar goed wij worden het toch nooit eens, jij hebt je ideeën en ik ook. Helaas loop jij graag met het systeempje mee en snap je niet wat werkelijk belangrijk is voor de toekomst. Gegroet.

Werkelijk belangrijk is dat iedereen in dit land, waarde hecht aan dit land en ze handen uit ze mouwen durft te steken om de boel hier op orde te krijgen. Dat heeft niks met kleurtjes te maken, r.....t

Och gut, wat loop ik in het systeem.. 8) Nooit discussies gevolgd in het Wilders topic of Israël discussies? Wordt helaas altijd in jouw 'hoekje' gedrukt daar.. (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maak geen fuck uit.

Waarschuw beheerder
Die ideologie is wel enigszins goed

Gast, dit is toch wel erg simpel van ja.
Nationaal socialisme met gekoppeld aan volk, in dit geval Duitsers. Want ja blonde mensen met blauwe ogen zijn superieur toch ??
Of bedoel je wat anders, dat kan natuurlijk ook.

met gelijke eigenschappen je naar veel hogere hoogtes kan stijgen als land dan nu

Absolute onzin, bewijs het maar.

Uit eigen ervaring weet ik dat bijvoorbeeld internationale project groepen beter presteren dan groepen die uit de zelfde nationaliteit bestaan.
Waarom, omdat cultuur er toe leidt dat de weg niet alleen naar Rome gaat maar ook naar Shanghai en new york.
Dit heeft zich o.a. bewezen tijdens mijn internationale MBA waar ik met hoogopgeleide AUSLANDERS, (NIET) BLANKEN, JODEN, SLAVEN, Arabieren (Perzen in dit geval )Spleetogen en Zwarte
voor verschillende bedrijven werkte.
Tevens wil ik benadrukken dat (nogmaals) NEderlands groot is geworden vanwege de multiculti tijdens de gouden eeuw.
Dus gebruik je verstand even als je iets uitkraamt...............PIK!

kleurtje en genetische achtergrond.

En wel lekker naar LLoret de Mar gaan he, :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 16:08:
Tevens wil ik benadrukken dat (nogmaals) NEderlands groot is geworden vanwege de multiculti tijdens de gouden eeuw.

Was dat niet gewoon slavenhandel waardoor het multiculti leek? :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 15:41:
Wist je dat bijna 50% van de huidige Randstedelingen nakomelingen zijn van Duitsers en Oostenrijkers, zoek maar is op waar het woord 'Hannessen' vandaan komt. Allemaal in onze Gouden eeuw hierheen gemigreerd omdat het geld voor het oprapen lag. Als je achternaam een Duitse plaats is ben je sowieso al heel hard de lul..

Maar een verschil met toen was dat de mensen kwamen, aangewezen waren op deze maatschappij en hier integreerden.

De immigranten van nu willen vaak hun navelstreng met het moederland niet opgeven. want dat is ze te dierbaar. Maar het resultaat is wel slechte integratie en problemen die daaruit volgden.
en dat is een groot verschil met de gouden eeuw die je niet zomaar kan negeren.

Op dit moment werkt de multiculti-samenleving nog niet. En je kan je echt af gaan vragen of dit wel gaat werken.

Oftewel: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken dat zo niet lezen hoor, met dat brede beeld :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op donderdag 7 mei 2009 om 20:11:
Ik ken dat zo niet lezen hoor, met dat brede beeld

Zal door je oogkleppen komen denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ook ergens een nieuw woord geleerd.
Jankerd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:
Waarschuw beheerder

Tis toch allang gebeurd. Op straat is het zwart van de mensen.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op donderdag 7 mei 2009 om 18:02:
Was dat niet gewoon slavenhandel waardoor het multiculti leek?

:lol: Ik bedoel eigelijk de europese multiculti, ik bedoel maar dat wij en de rest (Fransen, Engelsen, Hollanders en Spanjaarden
) erg rijk zijn geworden aan slavenhandel.

[quote element=message id=41826243]{element is niet toegankelijk}Op dit moment werkt de multiculti-samenleving nog niet. En je kan je echt af gaan vragen of dit wel gaat werken.

Tja, Europa moet gewoon europees blijven.
Wat ik mij overigens afvraag is waarom bijvoorbeeld Iraqi's en Skinnies naar Europa moeten gaan.
Wat doen de arabische landen voor hun geloofsgenoten.

Oh en niet meteen met uitkering, huis, en voor de handliggende antwoorden komen :lol:
Waarschuw beheerder

Grrr, alle mensen die 'mits' verkeerd gebruiken onmiddelijk het land uit! Je bedoelt tenzij, ei...

En wat is daar mis mee? Of is in deze politieke correctheid opeens weer wel positief?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 mei 2009 om 22:06:
En wat is daar mis mee? Of is in deze politieke correctheid opeens weer wel positief?

En wat bedoel je hier precies mee? Politiek correct zijn is niet het tegenovergestelde van een racist zijn. Hoewel de voetsoldaten van de Linkse kerk anders willen doen geloven.. ;)

Waarschuw beheerder
wanneer gaan die grenzen eens dicht?
anders hoeft dit straks niet eens meer Nederland te heten toch, als er bijna geen Nederlanders
meer wonen?

niks tegen mensen die hier wonen en werken, en gewoon aangepast, zijn Nederlands spreken, enz.
maar voor mij hoeven er niet nog meer 'vreemden' hier naar toe te komen.
Waarschuw beheerder
Je doet een discussie af door de ander een racist te noemen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 mei 2009 om 22:21:
Je doet een discussie af door de ander een racist te noemen...

Is ook het enige argument dat ze op te brengen hebben.
Want owee er zijn er ook enkele die (nog) geen strafbare feiten hebben gepleegd en/of goed geschoold zijn.
Kijk toch even rond je heen je mag nog zo links zijn als maar kan.
Geloof je niet in statistieken ga dan even zelf kijken naar de doorsnee gevangenis in Europa.
Het zit vol "nieuwe europeanen" die dachten snel even wat geld te verdienen zonder daar al te veel moeite
voor te doen.
Dan moet je zelf nog niet beginnen over de culturele verschillen.
Wie dat niet wil zien is niet "politiek correct", maar gewoon naiëf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 7 mei 2009 om 22:38:
Is ook het enige argument dat ze op te brengen hebben.

:o Wie is ze?
Ik dacht dat Oxygen de laatste tijd z'n andere persoonlijkheden toch redelijk onder controle had? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 mei 2009 om 22:40:
Wie is ze?
Ik dacht dat Oxygen de laatste tijd z'n andere persoonlijkheden toch redelijk onder controle had?

ik doelde niet op oxygen, integendeel vergeleken met vroeger komt oxy soms best wel verassend uit de hoek:lol:
Met "ze" bedoel ik het zootje moraalridders die hier de multicul ter hemel dragen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 12:15:
Een zonnig overblijfsel van tijden dat wij de meesters van de zee waren.

In die tijd verdween respectloos volk als die kneus in dat filmpje "in" de zee.
Als we dat nou is terug invoerden :honger:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 mei 2009 om 22:40:
:o Wie is ze?
Ik dacht dat Oxygen de laatste tijd z'n andere persoonlijkheden toch redelijk onder controle had? 8)

Schobbejakkert is een eng ventje die denkt in kleuren en volkeren. Ben qua inzicht flink wat opgeschoven naar rechts op het politieke spectrum, maar stoffige Groot-Duitland sympathieën of alles wat er maar raakvlakken mee heeft (antisemitisme, fascisme etc.) mogen van mij direct verdwijnen in de duinen. De ideeën dan, symphatisanten zijn altijd nog op andere ideeën te brengen.. ;)

Racisme is bij voorbaat fout, maar het hardop overdreven roepen van dingen die wél fout zijn, is iets waar ik de laatste tijd voor probeer op te komen. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 7 mei 2009 om 22:06:
Grrr, alle mensen die 'mits' verkeerd gebruiken onmiddelijk het land uit! Je bedoelt tenzij, ei...

Ik was al gecorrigeerd :O

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 22:19:
anders hoeft dit straks niet eens meer Nederland te heten toch, als er bijna geen Nederlanders
meer wonen?

Beetje doemscenario he :S

Uitspraak van actief op donderdag 7 mei 2009 om 22:59:
"in" de zee.

Mozes ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 mei 2009 om 00:22:
Beetje doemscenario he :S

Hangt er natuurlijk maar vanaf wat iemand onder "Nederlander" verstaat. ;)

[ . ] mensen die volgens de Rijkswet op het Nederlanderschap Nederlander zijn (lijkt me persoonlijk de makkelijkste; bovendien zul je daar niet snel mee in de minderheid komen :D)

[ . ] autochtonen (hoewel dat een heel klein beetje tegen de wet is, want door allochtonen "niet-Nederlanders" te noemen discrimineer je op afkomst :[ )

[ . ] mensen waarvan alle voorouders al minstens 10 generaties in NL wonen (die zijn er inderdaad niet zo veel :P)

[ . ] blanken (de racistische definitie :()

[ . ] vul in: ___________________________________
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mag ik voor optie B gaan?

Optie A is jou utopisch paradijsbeeld, dat weten we. Maar zie ik niet als een win-win scenario.

Waarschuw beheerder
Definier blank, want Turken zijn ook blank.
Als blank staat voor blond haar en blauwe ogen dan valt een groot deel van Europa weg he :P

Tja hoewel ik hier geboren ben en mijn pa een echte ( Duitse oorsprong, heeeel vroeger dan) Hollander is, ben ik voor de wet toch
een allochtoon :(,. Moeder is Spaans ( Oostenrijks/Zwitserse oorsrpong ook heel vroeger dan).
Ben een mengelmoes van alles :lol:

Trouwens, persoonlijk ben ik van mening dat allochtoon van toepassing is op niet europeanen..........beetje hypocriet maar tis gewoon een smerig woord :lol:

En toch zie ik mij zelf als een echte hollander die alleen het aller beste voor heeft met zijn land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 mei 2009 om 10:34:
Optie A is jou utopisch paradijsbeeld, dat weten we. Maar zie ik niet als een win-win scenario.

Mijn utopisch paradijsbeeld :cheer: is dat we ooit dat hele nationaliteitengedoe eens gaan afschaffen en dat de plaats waar je geboren bent alleen nog maar dát is, nl. waar je geboren bent. Niks meer, niks minder. ;)

Bovendien is het nou niet bepaald een goede stimulans voor integratie wanneer mensen konstant allochtonen als "niet-Nederlanders" blijven bestempelen... plus dat het officiële begrip "Nederlander" er alleen nog maar is omdat het door de wet zo gedefiniëerd is en als je die wet verwerpt door te zeggen "een allochtoon is geen Nederlander", verwerp je daarmee dezelfde wet die jou tot Nederlander maakt.

Ik bedoel, wees dan consequent en lever je paspoort in, anders wordt het iets van "wel de lusten, niet de lasten". :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 22:19:
wanneer gaan die grenzen eens dicht?
meer wonen?

niks tegen mensen die hier wonen en werken, en gewoon aangepast, zijn Nederlands spreken, enz.
maar voor mij hoeven er niet nog meer 'vreemden' hier naar toe te komen.

Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 8 mei 2009 om 11:23:
Mijn utopisch paradijsbeeld :cheer: is dat we ooit dat hele nationaliteitengedoe eens gaan afschaffen en dat de plaats waar je geboren bent alleen nog maar dát is, nl. waar je geboren bent. Niks meer, niks minder. ;)

Daar kan ik me ook meer dan prima in vinden.. ;) Maar zolang nationaliteiten nog steeds bepaald ongewenst gedrag meenemen ( in sommige gevallen ) Blijft dat een utopisch paradijsbeeld.. ;)

Waarschuw beheerder

Niets mis mee inderdaad. Uiteindelijk leven we allemaal maar gewoon op een hele grote planeet. :P

Waarschuw beheerder
Als iedereen zich Nederlander voelt en zorg draagt voor de welvarendheid en sociale cohesie in dit land, de taal meester is en zijn voorkeur niet laat ophangen aan religieuze regels. Dan is er op het verschil in kleur en eten wat 's avonds op tafel staat weinig verschil meer tussen de onderlinge culturen in dit land.

Ik ben het met je eens, maar de laatste tijd geloof ik niet meer zo in spreuken als 'als we allemaal...'. Er zijn een hoop utopische gedachten voorbij gekomen de laatste jaren waarin steeds het standpunt was 'als we allemaal, dan..', en zo kon ik er zelf ook een paar verzinnen. Ja wat zou de wereld toch beter zijn 'als we allemaal...'. Misschien als de politiek en vooral de media zich er vol op zou richten dat het nog een effect kan hebben. Beetje manipulatie hier en daar en je krijgt nog wel wat voor elkaar. Maar goed die hebben het te druk met dingen verbieden en zo. Daarbij zie je dat in veel landen de multiculturele samenleving niet echt werkt of zo, maar goed laten we goede hoop houden en vooral zelf het goede voorbeeld stellen toch.

Waarschuw beheerder
Suriname
Waarschuw beheerder
Bovendien is het nou niet bepaald een goede stimulans voor integratie wanneer mensen konstant allochtonen als "niet-Nederlanders" blijven bestempelen... plus dat het officiële begrip "Nederlander" er alleen nog maar is omdat het door de wet zo gedefiniëerd is en als je die wet verwerpt door te zeggen "een allochtoon is geen Nederlander", verwerp je daarmee dezelfde wet die jou tot Nederlander maakt.

Waarom? Dat zijn het toch, beetje naief om dat te willen ontkennen, om ze zo snel mogelijk te laten integreren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 8 mei 2009 om 13:29:
Waarom? Dat zijn het toch, beetje naief om dat te willen ontkennen, om ze zo snel mogelijk te laten integreren...

Volgens mij begrijpen we elkaar even niet helemaal. :D

Het gaat mij er om dat we gewoon eens zouden moeten stoppen met "Nederlanders" gelijk te stellen aan "autochtonen".... tenslotte, hoe kun je allochtonen duidelijk maken dat het zin heeft om te integreren, zolang mensen die zichzelf Nederlander (= een wettelijke status ;)) noemen, allochtonen altijd als buitenlander / niet-Nederlander blijven zien?

Dan zou ik zeggen: accepteer de Rijkswet op het Nederlanderschap wél, of accepteer hem níét, maar maak in dat laatste geval dan ook geen gebruik meer van de status die diezelfde wet jou verleent. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt erop dat een 14 jarige jullie de mond weer snoert

Conclusie:
Maak geen fuck uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 mei 2009 om 14:39:
lijkt erop dat een 14 jarige jullie de mond weer snoert

Nee, meer op grootheidswaanzin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 8 mei 2009 om 13:29:
om ze zo snel mogelijk te laten integreren...

Men wilt NIET integreren!
Dat is het em juist, men heeft niets met de westerse cultuur en normen en waarden die toch als afvallig en inferieur worden beschouwd.
Punt is dat als je wilt dat mensen integreren, je moet stoppen met het binnenhalen van mensen die uit bergdorpen komen.
Als je naar Marokko of Turkije kijkt, wonen daar genoeg ontwikkelde mensen
Waarschuw beheerder
Autochtonen in de minderheid

Harde waarheid, bedank politiek Den Haag maar voor hun wanprestaties van de laatste 40 jaar.

Stelletje prutsers (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakkert op donderdag 7 mei 2009 om 09:56:

Je doet net alsof vóór de jaren 70 Nederland een utopisch paradijs van gelijkgezindheid was.

Dat doet hij helemaal niet
Zegt alleen dat dit in de jaren 70 ontstaan is... lekker selectief.
Vind he eigenlijk een zeer duidelijke analyse

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Harmonic Frequency op vrijdag 8 mei 2009 om 19:45:
Uitspraak van Materazzi Paparazzi op donderdag 7 mei 2009 om 14:56:
Autochtonen
Allochtonen

maak het uit
we zijn allemaal mens!

Wakker worden. Heej, word es wakker.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moeten Nederlanders maar begrijpen dat integratie gewoon niet altijd mogelijk is.
Althans, niet op de manier zoals dat wij zouden willen.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de grote steden in Amerika; Amerika vindt het voldoende dat je basiskennis hebt van de historie van Amerika, de grondwet van Amerika en de basis taal van Amerika.

Je hebt daar de "little's" en de "towns":
Little Italy, Little Havana, Little India, Japantown, Little Tokyo, Little Ukraine etc...

Net zoals dat een "echte Nederlander" alleen bij zijn eigen volk wil wonen willen andere bevolkingsgroepen dat ook.

Alleen hier proberen we in wijken alle culturen te mixen.

Je kunt het niet terug draaien dat er hier allochtonen zijn, maar kom dan op z'n minst met een realistische oplossing.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 8 mei 2009 om 14:32:
Volgens mij begrijpen we elkaar even niet helemaal.

Had haast, reageerde alleen op die eerste zin. Waarom zou je een allochtoon zo nodig Nederlander moeten noemen?

Ik vind wel dat je ze bij de wet niet als tweederangs burgers kunt behandelen, zeker niet nu de meesten in Nederland geboren zijn. Maar het zijn geen Nederlanders en zo moet je zo ook niet willen beschouwen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 mei 2009 om 16:00:
Men wilt NIET integreren!

Nou en! De gewenste assimilatie is ook volstrekt onnatuurlijk, onwenselijk en gaat alleen maar meer problemen opleveren. Waarom is die vorm van integratie nou zo belangrijk voor jou en vele anderen?

Als je mee kunt komen in de Nederlandse maatschappij, is het toch onbelangrijk op welke manier dat gebeurd? Pak dan de problemen aan, niet de verschillen tussen mensen van verschillende culturen, die zijn er gewoon en die horen er ook te zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 9 mei 2009 om 11:13:
Had haast, reageerde alleen op die eerste zin. Waarom zou je een allochtoon zo nodig Nederlander moeten noemen?

Ik vind wel dat je ze bij de wet niet als tweederangs burgers kunt behandelen, zeker niet nu de meesten in Nederland geboren zijn. Maar het zijn geen Nederlanders en zo moet je zo ook niet willen beschouwen.

Een allochtoon, kan ook een autochtoon zijn en een autochtoon zou in mijn optiek ook een allochtoon in eigen land kunnen zijn :D

Voorbeeld:
- je hebt in NL heel veel goed aangepaste aziatische allochtonen die hier gewoon universitaire studies volgen, de taal leren en een goede baan vinden en helpen met de opbouw en support van Nederland
- je hebt ook in NL zat van die radicale autochtone luitjes die overal tegenaan schoppen, niet willen werken of enigszins rekening houden met anderen onder het mom van zogenaamde socialisme :lol: dat zijn dus echt allochtonen in dit land...

Het is ook zo dat er in NL een hele hoop allochtonen zijn die ondanks in NL geboren zijn, toch altijd blijven beweren een andere nationaliteit te hebben en meestal ook een dubbel paspoort hebben. En vanuit het oogpunt van de landen waar men ooit de oorsprong had, blijven het ook altijd eigen burgers en nooit Nederlanders. Constant eigen wetten, normen, waarden opdringen met daarbij duidelijk achterlijke plattelands ideologie wat de oorspronkelijke Nederlander al 100en jaren ontgroeid is. En nu fijn onder die druk in samenwerking met het CDA en CU, viert geloof hoogtij. Ik zit daar niet op te wachten. Ik vind het best wat mensen allemaal geloven, maar laat dat lekker buiten de politiek, normen en waarden.

Onderdrukking van vrouwen. steeds meer in NL met dank aan bepaalde culturen, die hier dus niet thuis horen
Homosexuelen die hun leven niet meer zeker zijn, met dank aan bepaalde culturen
Vrouwen die niet eens in sommige buurten normaal over straat kunnen, zonder 10x aangerand, verkracht worden.

Ik weet niet hoe jij hier tegenoverstaat, maar dit zijn geen geisoleerde incidenten, al jaren niet. Dit heeft puur met de cultuur te maken en dat is in eigen land ook te zien. Dit lost zich ook niet op, dit lost zich met de huidige aanpak zelfs nooit op en zal van kwaad tot erger aan. NL zal verder Islamiseren, meer Christenen en dat geldt ook voor de hele EU en vroeg of laat weer zo een fijne grootschalige heilige oorlog, lekker terug naar de Middeleeuwen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor de tijd, geld en moeite die het kost om 1 persoon in onze cultuur te laten 'integreren', kan je in het land van herkomst 20 kinderen van basischool tot universiteit opleiden.

Ik heb niet zon probleem met de mensen die hier zijn. Ik heb best vertrouwen dat het wel goed komt, of in ieder geval acceptabel goed. Maar heel veel meer moet het niet worden. Ik heb het al vaker gezegd: Nederland is een klein land en ieder zuchtje wind in mondiale bevolkingsstromen betekent een tornado in Nederland. Het illegale circuit draait beter dan ooit en dat zijn uiteraard net niet de mensen waar je op staat te wachten. Dat maakt me allemaal wel wat pessimistisch.. en sommige jeugd moet echt even zn best gaan doen.

maja. wat doe je er aan.

De gewenste assimilatie is ook volstrekt onnatuurlijk, onwenselijk en gaat alleen maar meer problemen opleveren. Waarom is die vorm van integratie nou zo belangrijk voor jou en vele anderen?

Omdat we hopen dat door te integreren men meer in de samenleving geintresseerd is, er meer betrokken bij is en er dan dus uiteindelijk meer respect voor heeft en meer aan de samenleving terugggeeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 11:36:
Omdat we hopen dat door te integreren men meer in de samenleving geintresseerd is, er meer betrokken bij is en er dan dus uiteindelijk meer respect voor heeft en meer aan de samenleving terugggeeft.

Is wel een goed punt, maar meestal is zijn directe omgeving niet Nederlands/volledig geintegreeerd. Door dus vast te houden aan eigen identiteit, heeft diegene meer binding met familie en omgeving, iets wat absoluut criminaliteit voorkomt.

Ik denk bovendien niet dat je om respect te hebben voor een samenleving, persé de zelfde gebruiken, normen en waarden moet delen. Waardering dit land wordt juist ook gevormd door de vrijheid om te zijn wie je bent, om je afkomst niet te hoeven verloochenen om hier geaccepteerd te worden...

Snap ook niet waarom chinezen aangehaald worden om het tegendeel te bewijzen. Die zijn succesvol en veroorzaken weinig problemen, want ze spreken de taal, kennen de regels, maar zijn verder in geen enkel opzich geintegreerd.

Vind het zo naief en ontzettend koppig om er maar aan vast te blijven houden dat iedereen moet integreren. En als dat duidelijk niet werkt, is er blijkbaar nog niet genoeg geintegreerd? Rare conclusie...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 11:36:
Voor de tijd, geld en moeite die het kost om 1 persoon in onze cultuur te laten 'integreren', kan je in het land van herkomst 20 kinderen van basischool tot universiteit opleiden.

Ik ben voor (y)

Volgensmij hebben we die keuzen alleen niet echt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 9 mei 2009 om 11:29:
radicale autochtone luitjes die overal tegenaan schoppen, niet willen werken of enigszins rekening houden met anderen onder het mom van zogenaamde socialisme dat zijn dus echt allochtonen in dit land...

:S Omdat ze niet in jouw plaatje van Nederland passen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 8 mei 2009 om 20:14:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de grote steden in Amerika; Amerika vindt het voldoende dat je basiskennis hebt van de historie van Amerika, de grondwet van Amerika en de basis taal van Amerika.

Je hebt daar de "little's" en de "towns":
Little Italy, Little Havana, Little India, Japantown, Little Tokyo, Little Ukraine etc...

Dus jij bent voor ghetto vorming?:s
Tja kan je geen ongelijk geven, hartstikke gezellige buurten zijn het ook :frusty:

Uitspraak van Harmonic Frequency op vrijdag 8 mei 2009 om 19:45:
maak het uit
we zijn allemaal mens!

Alleen loopt de ontwikkeling van die mens verre van in dezelfde lijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zaterdag 9 mei 2009 om 12:35:
Alleen loopt de ontwikkeling van die mens verre van in dezelfde lijn.

Juist
Maar die mensen hebben hun eigen cultuur en opvoeding gehad en daar kunnen de grootste verschillen zitten. Kijk alleen al naar al die mensen met totaal botsende religie, of normen en waarden. We zijn allemaal mens is erg makkelijk gezegd maar lost totaal geen problemen op. Sterker nog het uitgangspunt creeert ze juist vanwege zn naieviteit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus jij bent voor ghetto vorming?

:/
Veel van die buurten zijn juist geen ghetto. Dat zijn buurten waar mensen op eigen kracht en op d'r eigen manier succesvol zijn geworden. Wat bovendien veel duurzamer is, dan mensen verplichten alles op jouw manier te doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 9 mei 2009 om 12:46:
Veel van die buurten zijn juist geen ghetto

:roflol: Komaan, de zwarten wijken in Amerika zitten stuk voor stuk voller dan vol met straatbendes die mekaar vrolijk lopen omver te maaien dag in dag uit er maakt momenteel nog 1 man op 4 zijn studies af en 1/2 van de zwarte jeugd komt er in contact met het gerecht of beland in de gevangenis.
Zijn dit de beelden die je voor hebt met Europa?
Her vergaat er de mexicanen al even succesvol met hun rassen oorlogje over terein en drugs tegen de rest.
Om mekaar vervolgens nog is om te leggen omdat de ééne uit het noorden komt en de andere uit het zouden :/
De chinezen houden zich ondertussen vrolijk op met lokale gokhokjes te runnen, money shark te spelen en vrouwenhandel.

Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 9 mei 2009 om 12:46:
Dat zijn buurten waar mensen op eigen kracht en op d'r eigen manier succesvol zijn geworden

Drugsdealen en prostitutie vind ik maar een matige manier van succesvol worden en is alles behalve duurzaam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou en! De gewenste assimilatie is ook volstrekt onnatuurlijk, onwenselijk en gaat alleen maar meer problemen opleveren. Waarom is die vorm van integratie nou zo belangrijk voor jou en vele anderen?

Als je mee kunt komen in de Nederlandse maatschappij, is het toch onbelangrijk op welke manier dat gebeurd?

Oh oh oh en wat kan men goed meekomen in de NEderlandse maatschappij zeg.
De enigen die veelal niet mee kunnen/willen meewerken zijn over het algemeen toch de bergvolkeren die hier zitten.
Dat is het probleem, je krijgt de boeren uit achtergestelde gebieden met hun eigen primitieve normen en waarden. OP het moment dat er een ontwikkeld iemand uit het buitenland komt, zal diegene de taal leren en veel meer hebben met de normen en waarden. En denk maar niet dat jij als Kaasje die in Frankrijk of Spanje gaat wonen enige waardering krijgt als je de taal niet spreekt. Je MOET daar de taal leren maar hier word je fijn in je eigen taal geholpen als het moet en het liefst krijgen we nog een cursus MArokkaans op de basisschool zodat we elkaar allemaal kunnen begrijpen :lol:

Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 9 mei 2009 om 11:47:
Snap ook niet waarom chinezen aangehaald worden om het tegendeel te bewijzen. Die zijn succesvol en veroorzaken weinig problemen, want ze spreken de taal, kennen de regels, maar zijn verder in geen enkel opzich geintegreerd.

Maar hun kinderen wel

Maar het is mooi weer, ik ga mijn balkon schilderen :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 13:05:
OP het moment dat er een ontwikkeld iemand uit het buitenland komt, zal diegene de taal leren en veel meer hebben met de normen en waarden.

Waarom? Wat heeft intelligentie en opleiding met normen en waarden te maken? Of bedoel je iets anders met ontwikkeling?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2009 om 13:05:
Maar hun kinderen wel

? Gaat dat dan opeens vanzelf?

Bald Terror :gaap: Verdiep je eerst eens in bijvoorbeeld een stad als New York, waar segregatie juist fantastisch lijkt te werken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 9 mei 2009 om 13:48:
Wat heeft intelligentie en opleiding met normen en waarden te maken?

Niet per se, maar loopt veel wel parallel aan elkaar.
Waarschuw beheerder
nou en

als er maar lekkere wijven bij zitten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is wel heel ziek als ze autochtonen in de minderheid zijn ze zouden gewoon al die allochtonen die minder dan 5 jaar in NL en geen verblijfsvergunning hebben er uit moeten trappen ik denk dat turkije nu langzamerhand wel leeg is want ze zijn ja allemaal hier geeak

Waarschuw beheerder
Maar hun kinderen wel

? Gaat dat dan opeens vanzelf?

Ja dat gaat vanzelf, Chinezen zijn namelijk dankbaar dat zij hier de mogelijkheid hebben gekregen om te werken en te wonen. Zij verlangen/eisen van hun dat zij presteren en een beter leven hebben dan de ouders zelf.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 mei 2009 om 15:12:
Niet per se, maar loopt veel wel parallel aan elkaar.

Agree.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 mei 2009 om 15:40:
urkije nu langzamerhand wel leeg is

Er wordt daar op een hoog tempo voortgeplant op het platteland :lol:

Waarschuw beheerder
Verdiep je eerst eens in bijvoorbeeld een stad als New York, waar segregatie juist fantastisch lijkt te werken.

sorry hoor maar ik ben 3 jaar terug een tijdje in new york gezeten met familie, als dat jouw voorbeeld is van hoe het er in een wereld stad moet aan toegaan zijn we denk ik echt uitgepraat.
killometers lange betonnen gebouwen van -tig meters hoog straat na straat, dan ga je even naar een park voor wat groen en kan je er amper veilig een ommetje maken:s
Overdag politie staat n#1 en na 20.00u kon je nog amper buiten komen.
veel politie dat wel, maar blijkbaar waren de ruiten van binnenaf getint want oog voor problemen hadden ze duidelijk niet, lekker vooruit rijden en zo snel mogelijk door de volgende no-go zone.
Mischien moet je is wat verder dan time square gaan volgende keer, op een 15 minuten stappen ervan ariveer je hellemaal in zo'n "segregatie paradijsje" aka hood van jou.
Kijken wat er gebeurd als je er alleen doorstapt:lol:
Laat even weten hoe het was:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 mei 2009 om 13:02:
Drugsdealen en prostitutie vind ik maar een matige manier van succesvol worden en is alles behalve duurzaam.

Little Italy, Harlem, Chinatown in NY zijn allemaal redelijk succesvolle buurten, vooral Harlem de laatste jaren. Opgeklommen tot culturele kunst wijk met veel nieuwe bedrijven etc. (Y)

Verschil in Amerika is dat iedereen immigrant is. Vooral in New York.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zet de verkleuring snel door

Waarschuw beheerder

Alleen wanneer die allochtoon de Nederlandse nationaliteit heeft, want dan IS ie immers Nederlander. Iemand kan namelijk heel goed én allochtoon (dwz. geboren in het buitenland of minimaal 1 van zijn/haar ouders geboren in het buitenland) én Nederlander zijn. :)

Voorbeeld: als de vrouw van Geert Wilders op vakantie moet bevallen (even aangenomen dat Geert de vader is :P), is dat kind op 3 manieren allochtoon (vader is Indo, moeder is Hongaarse, kind is geboren in het buitenland), maar is tóch Nederlands omdat beide ouders de NL nationaliteit hebben. En als een tweede-generatie Surinaamse in Rotterdam een kind krijgt van een genaturaliseerde Canadees, is zo'n kind dus ook allochtoon én Nederlander.

Andersom heb je hier zelfs blanke autochtonen wonen die géén Nederlander zijn, bv omdat ze in "vreemde krijgsdienst" zijn geweest, of omdat ze het staatsburgerschap van een ander land hebben aangenomen... het staat natuurlijk iedereen vrij om een eigen invulling aan bepaalde wettelijke of demografische definities te geven, maar uiteindelijk schept dat alleen maar verwarring. :(

Buitenlander = iemand die niet in het bezit is van de NL nationaliteit. Tegenovergestelde van Nederlander (een wettelijke status).
Allochtoon = iemand die niet in NL is geboren, of waarvan 1 ouder in het buitenland is geboren of waarvan beide ouders in het buitenland zijn geboren. Tegenovergestelde van autochtoon (een demografische definitie).
Immigrant = iemand die hier vanuit een ander land is komen wonen. (Geen definitie of status maar gewoon een feit :P) Kan desondanks heel goed Nederlander en/of autochtoon zijn. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij bent voor ghetto vorming?
Tja kan je geen ongelijk geven, hartstikke gezellige buurten zijn het ook

Nee, maar kan jou het schelen dat een ander in een ghetto woont?
Of ben je bang dat je er misschien zelf tussen komt :/

En ja, ik heb altijd in achterbuurten gewoont en heb me er altijd prima thuisgevoelt (Y)

En hoe zit dan dat bij jou in Aalst? 8)

Uitspraak van actief op zaterdag 9 mei 2009 om 13:02:
Komaan, de zwarten wijken in Amerika zitten stuk voor stuk voller dan vol met straatbendes die mekaar vrolijk lopen omver te maaien dag in dag uit er maakt momenteel nog 1 man op 4 zijn studies af en 1/2 van de zwarte jeugd komt er in contact met het gerecht of beland in de gevangenis.

Als jij als blanke niet in een zwarte buurt woont, wat kan jou dat dan schelen wat er gebeurt?

Of klagen we gewoon graag?

De enige discussie die hier gevoert wordt is hoe we Nederlanders met of zonder kleurtje moet noemen.
Praten, praten, praten, praten...

Komt me bekend voor :/

Waarschuw beheerder
achja, Rotterdam valt toch niet meer te redden.
Waarschuw beheerder
@ Satanica,

Het is wel degelijk een probleem, maar ik focus mij in deze discussie liever op Nederland en niet andere landen. De kleur staat ook niet in verband met intelect en ontwikkeling. Het is zelf zo dat Aziaten veruit slimmer zijn dan welk ras dan ook met westerse personen op een hoge 2e plaats.

Echter moet je ten alle tijden ghetto vorming voorkomen; Ik snap dan ook niet dit kortzichtige opmerking dat het niets uit zou maken als je er niet tussen woont! dat is echt asociaal en egoistisch om zo te denken. Je moet ervoor zorgen dat mensen een onderdeel worden van de maatschappij en niet outcasts. Dat betekent dat je mensen niet apart moet behandelen geen voorkeursbehandeling of bezwijken voor terreur en andere bedreigingen. Deze mensen moet je de taal meester laten maken, zorgen dat men een studie volgt en dat men wit werkt en daardoor een steentje bijdragen aan de maatschappij.

Door ghetto vorming, versterkt het negatieve beeld wat men heeft over bepaalde lui en versterkt het ook het negatieve zelfbeeld, economisch en sociaal verval, meer criminaliteit en ellende. Alle kosten die ermee gepaard gaan van al die mislukkingen van plannen die de PvdA constant doordrukt dat niets opgeleverd heeft, had alle (ex) werkende sociaal zwakkeren, bejaarden e.d. met dat geld allang kunnen ondersteunen. Maar men kiest liever voor het in stand houden van een illusie, dat door niets doen en je kop in het zand steken, alles op een magische wijze vanzelf oplost met alle extra hoge lasten jaarlijks die erbij komen voor de belastingbetaler.

Men moet uit het negatieve isolement en natuurlijk willen velen dat niet omdat een groot deel wat hier zit crimineel is en al was in eigen land. Die lui schop je er per direct uit en die personen die wel willen beteren, geef je een kans, voorkom ghetto vorming, zorg voor meer spreiding dan concentratie in de randstad, zorg dat men werkt al is het iets "onzinnigs" als alle straten vrijmaken van peuken en kauwgom. Geef niet zomaar iets voor niets doen en schoppen tegen de Westerse maatschappij, beloon mensen niet met snoepreisjes naar Marokko omdat zij oude vrouwtjes beroofd hebben en zo zijn er nog tal van voorbeelden die dit kabinet allang aangepakt had moeten hebben. Zaken die de VVD en PVV al jaren op hun verlanglijstje hebben staan, maar constant er niet doorheen gedrukt krijgen onder het mom van racisme :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 8 mei 2009 om 20:14:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de grote steden in Amerika

Wat een voorbeeld weer :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 9 mei 2009 om 22:21:
Nee, maar kan jou het schelen dat een ander in een ghetto woont?

Ja, ik vind het zonde dat autochtonen met minder kansen als enige optie "sociale" woonwijken hebben.
Wijken die vol zitten met werkloos tuig/junks die er bizarre inkomsten op na houden.
Als de staat 70% van de woning moet ophoesten omdat de bewoners officieel geen inkomen hebben, maar voor de deur staat een BMW M6 of een audi 8 dan weet je denk ik wel genoeg.

Je geeft hier trouwens wel een mooi voorbeeld van hoe veel Europeanen denken;
Wat kan jou het schelen dat iemand anders in de problemen woont, als het het zelf maar goed hebt toch :/
topinstelling (y)

Uitspraak van Satanica op zaterdag 9 mei 2009 om 22:21:
En hoe zit dan dat bij jou in Aalst?

Aalst was ooit de armste stad van Vlaanderen, en ging gebukt onder een enorme arbeiders uitbuiting in de fabrieken.
Als je zo geïnstreseerd bent moet je de film of musical "DAENS" maar is bekijken.;)
Dat geeft er riëel beeld over hoe het was.
De stad wordt in 2 verdeeld door een rivier, zo heb je 2 oevers.
De linkeroever waar vroeger veel van deze gezinnen woonden is een perfect voorbeeld van hoe je een ghetto in een jaar of 10-15 criëerd.
Het is met zen +- 80.000 inwoners niet de grootste stad, maar de problemen worden groter en het feit dat meer dan 1/3 hier afgelopen verkiezingen op extreem rechts stemde (zo'n 32% ) toont denk ik best wel aan dat we ook zo onze probleempjes hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 10 mei 2009 om 10:25:
beloon mensen niet met snoepreisjes naar Marokko omdat zij oude vrouwtjes beroofd hebben

Ik neem aan dat je het nu hebt over die criminele Marokkaanse hangjongeren die gratis op staatskosten op vlinderjachtvakantie naar Marokko mochten en waarvoor de hele ministerraad voor "knettergek" is uitgemaakt? Dat snoepreisje bedoelde je? :)

Sorry, dat bleek dus later een Telegraafverzinsel te zijn. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op zondag 10 mei 2009 om 12:44:
Sorry, dat bleek dus later een Telegraafverzinsel te zijn.

Bron? ik kan je namelijk zo meerdere bronnen geven dat dit al een paar jaar gebeurt. Er zijn veel linkse gemeenten die hier hun heil in zien.
Daarnaast is dit al in de kamer besproken en werd dit ook niet ontkend... maar vast weer die dementie die parten speelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 10 mei 2009 om 12:57:
Bron?

http://www.xplore.nl/XPLORE/docs/Reactie%20op%20berichtgeving%20Xplore%20programma.pdf

en Wilders is weer boos: Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko (waarin heel mooi langzaamaan duidelijk wordt dat de Telegraaf iets niet helemaal goed begrepen had :D)

maar vast weer die dementie die parten speelt.

Kennelijk meer bij jou dan bij mij, want zó lang geleden was dit nou ook weer niet. :P

Het enige commentaar van Wilders achteraf was dat hij (geheel of gedeeltelijk) gesubsidieerde studie-aktiviteiten sowieso onzin vond, of daar nu Marokkanen van gebruik maken of niet. (Hoewel je natuurlijk een beste hoop geld bespaart als je alle onderwijssubsidies schrapt, maar dat staat een beetje haaks op zijn "meer geld voor onderwijs". ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zijn nog tal van voorbeelden ruim voor de tijd waar dit pdf document betrekking op heeft, daarnaast als je alles in het document leest (en natuurlijk worden zaken door men zelf altijd verbloemd) is er geen ontkenning over reizen die gemaakt worden, de daarbij horende kosten en resultaat.

Maar goed, blijkbaar ben je splintertjes aan het zoeken om mij onderuit te halen en daarbij niet ingaan op alle overige standpunten.
Linkse manier van discussieren, links document voor een niet werkend links programma, lachwekkend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 10 mei 2009 om 13:15:
is er geen ontkenning over reizen die gemaakt worden, de daarbij horende kosten en resultaat.

Ik mis in jouw verhaal dat ze die reis kregen omdat ze omaatjes hadden beroofd. Bovendien ontkent niemand dat er gesubsideerde studiereizen bestaan en dat de overheid daaraan bijdraagt.

links document voor een niet werkend links programma, lachwekkend

Studiereizen en buitenschoolse aktiviteiten zijn volgens jou "links"? :/ En studiereizen waarvan wat wordt opgestoken werken toch? Daar zijn het nl studiereizen voor en die hoeven dus niet persé met winst te draaien of zo. :P (Als je zo begint kun je het hele onderwijs wel afschaffen, want daar moet alleen maar geld bij.)

blijkbaar ben je splintertjes aan het zoeken om mij onderuit te halen

Wilders vond het anders géén splintertje en vond het zelfs een spoeddebat waard, ook al trok hij zijn motie later weer in toen bleek dat het geen criminelen waren, geen hangjongeren, dat ze niet op vlinderjacht gingen, dat het geen "gratis vakantie op staatskosten" was en dat de Telegraaf weer eens een paar verhalen door elkaar had gehaald zonder de bron te checken.

Er zijn nog tal van voorbeelden ruim voor de tijd waar dit pdf document betrekking op heeft

Kom maar op dan. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zijn nog tal van voorbeelden ruim voor de tijd waar dit pdf document betrekking op heeft, daarnaast als je alles in het document leest (en natuurlijk worden zaken door men zelf altijd verbloemd) is er geen ontkenning over reizen die gemaakt worden, de daarbij horende kosten en resultaat.

Maar goed, blijkbaar ben je splintertjes aan het zoeken om mij onderuit te halen en daarbij niet ingaan op alle overige standpunten.
Linkse manier van discussieren, links document voor een niet werkend links programma, lachwekkend

Ik moet Demente Taart gelijk geven hierin, de vlinderreis van crimineeltjes is een Telegraaf verzinsel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Bron? ik kan je namelijk zo meerdere bronnen geven dat dit al een paar jaar gebeurt. Er zijn veel linkse gemeenten die hier hun heil in zien.
Daarnaast is dit al in de kamer besproken en werd dit ook niet ontkend... maar vast weer die dementie die parten speelt.

Uitspraak van Demente Taart op zondag 10 mei 2009 om 13:29:
Ik mis in jouw verhaal dat ze die reis kregen omdat ze omaatjes hadden beroofd. Bovendien ontkent niemand dat er gesubsideerde studiereizen bestaan en dat de overheid daaraan bijdraagt.

Dingdingding. Next round...... Fight.

Waarschuw beheerder
Afkomst 1995 2000 2005
Aantal autochtonen 64,5% 59,4% 54,3%
Totaal Allochtonen 35,5% 40,6% 45,7%
aantal Turken 6,0% 6,8% 7,6%
aantal Marokkanen 4,1% 5,1% 6,1%
aantal Surinamers 7,8% 8,5% 8,8%
aantal Antillianen 2,0% 2,7% 3,4%

Toch vormt 25% van alle allochtonen anderen dan de bekende 4.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 mei 2009 om 09:23:
Afkomst 1995 2000 2005
Aantal autochtonen 64,5% 59,4% 54,3%
Totaal Allochtonen 35,5% 40,6% 45,7%
aantal Turken 6,0% 6,8% 7,6%
aantal Marokkanen 4,1% 5,1% 6,1%
aantal Surinamers 7,8% 8,5% 8,8%
aantal Antillianen 2,0% 2,7% 3,4%

Toch vormt 25% van alle allochtonen anderen dan de bekende 4.

Waar haal jij die gegevens dan vandaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis1977 op maandag 11 mei 2009 om 10:08:
Waar haal jij die gegevens dan vandaan?

Wa-Wa-Wiki.. Rotterdam - Demografie, onderbouwd met bronnen.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 mei 2009 om 10:21:
Demografie, onderbouwd met bronnen..

Dat moet je niet doen joh.... onderbouwen is, um, links. :P

Je moet hier gewoon iets roepen en als iemand het er niet mee eens is, zeg je dat die persoon dom is. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 mei 2009 om 11:55:

Niets mis mee inderdaad. Uiteindelijk leven we allemaal maar gewoon op een hele grote planeet. :P

als je iedereen zijn gang laat gaan dan is de halve planeet leeg en op de andere helft hangen ze met de benen buiten. iedereen wil namelijk in het rijke westen wonen als ze de kans zouden krijgen in plaats van een land waar je 20 km moet lopen voor een beetje water.

Waarschuw beheerder
Haarlem is ghetto vrij
Wij houden alles duur 8)

:bye:

Oh party sletjes, nou in Haarlem is daar altijd wel ruimte voor :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Onze cultuur, ons volk en ons land zijn ten dode opgeschreven zonder oorlog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zaterdag 9 mei 2009 om 11:29:
Het is ook zo dat er in NL een hele hoop allochtonen zijn die ondanks in NL geboren zijn, toch altijd blijven beweren een andere nationaliteit te hebben en meestal ook een dubbel paspoort hebben. En vanuit het oogpunt van de landen waar men ooit de oorsprong had, blijven het ook altijd eigen burgers en nooit Nederlanders. Constant eigen wetten, normen, waarden opdringen met daarbij duidelijk achterlijke plattelands ideologie wat de oorspronkelijke Nederlander al 100en jaren ontgroeid is. En nu fijn onder die druk in samenwerking met het CDA en CU, viert geloof hoogtij. Ik zit daar niet op te wachten. Ik vind het best wat mensen allemaal geloven, maar laat dat lekker buiten de politiek, normen en waarden.

Precies!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op donderdag 14 mei 2009 om 08:56:

Nou ventje, strijk neer in de voetsporen van JerryBen en steek de dichtstbijzijnde moskee in de hens.

Provoceer die boel dan, ben de Marinus van der Lubbe die de aansteker in het vat gooit.

Doodziek van je internet grootspraak, maak die grote blanke muil van je is waar en doé dan wat. (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Roemenen

opzouten met die lui, kijk maar in Italie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 12:46:

Nou ventje, strijk neer in de voetsporen van JerryBen en steek de dichtstbijzijnde moskee in de hens.

En toch zit er waarheid in.
Oorlog mischien (hopelijk) niet, maar denk je nu echt dat je na al die jaren mak en laf bestuur nog iets gaat bereiken zonder te bewijzen dat er anders ernstige gevolgen aanhangen.
Ze lachen met alles wat autoriteit zou moeten uitstralen, laat staan dat ze bang zijn voor de doorsnee European:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met nog 52 procent van de bevolking geboren met een Nederlands paspoort, nadert de stad Rotterdam het moment dat allochtonen een meerderheid in de stad vormen.

Gewoon lekker mixen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 12:46:

Provoceer die boel dan, ben de Marinus van der Lubbe die de aansteker in het vat gooit.

Doodziek van je internet grootspraak, maak die grote blanke muil van je is waar en doé dan wat. (N)

Ben op zoek naar het juiste moment. Tot die tijd zo ver mogelijk zien te komen in de maatschappij B) Ventje zelfs, wees is mans genoeg om een foto op je profiel te zetten, kijken wat voor een ventje jij bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Australian Girl op maandag 11 mei 2009 om 20:58:
80% BLACK 20% WHITE

Wat is blank en wat is zwart?? Zijn genoeg mensen die kwart zwart zijn en gewoon blank/wit uitzien.
Aan huidskleur kan je niet zien of iemand 10000000% Ariër is ofzo.. hahaha.. gaat nergens over.
Zo dom ben jij natuurlijk.. zie je een blanke, denk je meteen dat is een echte blanke en iemand met een kleur moet je niet.. Vooral niet onder de zonnebank gaan!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 15 mei 2009 om 09:13:
Ben op zoek naar het juiste moment. Tot die tijd zo ver mogelijk zien te komen in de maatschappij B) Ventje zelfs, wees is mans genoeg om een foto op je profiel te zetten, kijken wat voor een ventje jij bent.

Je Nationaal-Socialistische gedachtenvriendjes hebben er inmiddels voor gezorgd dat ik anoniem op PF opereer. Maar als je wil weten wie je voor je heb, mag je best even PB'en hoor. Worden we Hyves buddys. Lijkt me leuk.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op vrijdag 15 mei 2009 om 10:25:
Wat is blank en wat is zwart??

haha :D wat een figuur ben jij joh :D.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 mei 2009 om 10:55:
Je Nationaal-Socialistische gedachtenvriendjes hebben er inmiddels voor gezorgd dat ik anoniem op PF opereer.

Bedreigingen moet je alleen maar om lachen toch. Net of dat echt gemeend word hier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 15 mei 2009 om 12:23:
Bedreigingen moet je alleen maar om lachen toch. Net of dat echt gemeend word hier.

Ach, zekere voor het onzekere, bedreigingen waren toch wel heel erg op de persoon gericht + NAW gegevens. Dan liever anoniem hier reageren. Heb al 7 jaar dezelfde nick en hetzelfde profiel. Fake kan ik dus maar moeilijk overkomen.. ;)

Maarreh, waar blijft die PB.. :D
Waarschuw beheerder
Ben op zoek naar het juiste moment. Tot die tijd zo ver mogelijk zien te komen in de maatschappij

:loL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op vrijdag 15 mei 2009 om 10:25:
Wat is blank en wat is zwart?? Zijn genoeg mensen die kwart zwart zijn en gewoon blank/wit uitzien.
Aan huidskleur kan je niet zien of iemand 10000000% Ariër is ofzo.. hahaha.. gaat nergens over.
Zo dom ben jij natuurlijk.. zie je een blanke, denk je meteen dat is een echte blanke en iemand met een kleur moet je niet.. Vooral niet onder de zonnebank gaan!!!!

Woon jij in een grot ?
Waarschuw beheerder
ban, waarschuwing.. wanneer krijg ik zo'n gele * opgeplakt van pf?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
super die multiculti, ga maar eens kijken hoe VRESELIJK mooi r'dam er nu uitziet ..pfff
Waarschuw beheerder
donateur

Of je moet neuken voor het vaderland en zorgen dat je genoeg kroost groot brengt.
Want dat is de reden dan het aantal allochtonen in Rotterdam nu zo flink op loopt. Ze hebben veel meer kinderen. al denk ik dat de huidige generatie die nu net volwassen is niet zo snel meer 6 kinderen zal nemen. Want dat is gewoon te duur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 15 mei 2009 om 22:59:
Want dat is gewoon te duur

Dan betaalt de belastingbetaler toch gewoon meer... je weet hoe het CDA en CU houden van veel kindertjes en hoe links ervan houdt dat de werkende burger de sjaak is voor al die klaplopers

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ben op zoek naar het juiste moment.

:D:D:D

Dan grijp je de wapens, ga je de straten op met je mede morons, en zorg je voor een revolutie? :D

Not in a million years
Waarschuw beheerder
donateur

Wat?! :rot:
Waarschuw beheerder
Of je moet neuken voor het vaderland en zorgen dat je genoeg kroost groot brengt.

Tientallen Bennetjes? :/

Want dat is de reden dan het aantal allochtonen in Rotterdam nu zo flink op loopt. Ze hebben veel meer kinderen. al denk ik dat de huidige generatie die nu net volwassen is niet zo snel meer 6 kinderen zal nemen. Want dat is gewoon te duur.

:yes:
Waarschuw beheerder

ga je nog steeds je eigen politieke partij oprichten??? :roflol:

Waarschuw beheerder
Mocht tijd worden. Ken ik me ook lekker als minderheid gedragen. Lekker asociaal, lekker onverstaanbaar brabbelen, boos kijken als ik de metro in kom, heerlijk :respect:

Waarschuw beheerder

Alsof dat ze ooit tegengehouden heeft :lol:
Kijk naar de grootste pauper landen in de wereld, denk je serieus dat ze zich daar inhouden?
Maak je geen illusie, ze zullen blijven fokken.
Jullie onderhouden de kroost wel met het kindergeld (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 16 mei 2009 om 12:22:
Maak je geen illusie, ze zullen blijven fokken.

dan maar verplicht castereren en stereliseren!
ik heb ook nog wat andere ideen maar dan krijg ik allemaal landveraders op mn dak vul zelf maar in .........!!!
Waarschuw beheerder

hahahahaha

als je zo graag wil sterven voor je vaderland moet je dat misschien maar eens doen ;)
Waarschuw beheerder
e hebben veel meer kinderen.

Iets wat in de aard van deze volkeren zit. Mensen moeten is wat meer in het raciale onderscheid gaan geloven. We worden allemaal voorgelogen.

En mensjes kom lekker blij doen toch, gelijk krijg ik toch.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:00:
En mensjes kom lekker blij doen toch, gelijk krijg ik toch.

:lol: vmbo koning :respec:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:00:
Mensen moeten is wat meer in het raciale onderscheid gaan geloven.

vmbo :respect:
Waarschuw beheerder
:lol: wat jij wil mang. Jou reactie loopt ook niet echt over van intelligentie.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat heb ik hiermee te maken, jij doet alsof je de ei hebt uitgevonden en weet alle oplossingen voor de sociaal maatschappelijke problemen waar zelfs deskundign geen antwoord op weten :roflol:

Ik hou van mensen met eigen mening maar jij bendt wereldvreemde boi........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 mei 2009 om 17:13:
jij doet alsof je de ei hebt uitgevonden en weet alle oplossingen voor de sociaal maatschappelijke problemen waar zelfs deskundign geen antwoord op weten :roflol:

Iedereen die een beetje nadenkt kan oplossingen verzinnen. Ik heb heel veel oplossingen. Alleen dat zal op veel verzet komen van de huidige hippies die in het kabinet zitten. Alles moet helaas veranderen om er nog wat van te maken. Er moet bovenal meer trots komen.

Ik hou van mensen met eigen mening maar jij bendt wereldvreemde boi........

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:18:
Er moet bovenal meer trots komen.

Waarom?????

Als of iedereen over zich heeen laat lopen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 mei 2009 om 17:21:

Nationale trots en volks trots.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 mei 2009 om 17:21:

Persoonlijk niet natuurlijk. Maar het land word ondermijnt door een grote groep mensen en dit word toegelaten door de overheid. Deze speelt het in in principe zelfs in de kaart door middel van positieve discriminatie. Het is gewoon te debiel voor woorden dat een van nature blank land in een eeuw door wanbeleid en tegen de wil van het volk in van kleur en cultuur verandert. Elk logisch nadenkend mens zou daartegen moeten zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:31:

Ahaha dit bedoel ik
kunnen alleen low lifes zich druk om maken :gaap:

Bereik wat in ut leven dan kan je trots zijn !

cultuur

Wat verandert er aan NL cultuur?????

Ja je hebt een btje gelijk er zijn teveel allochtone niets nutten
DIE ver oorzaken juist de problemen

Maar gelukkig veel leuke negers en alles :knuffel:

Meeste allochtonen die ik ken zijn gast vriendelijk en gezellig !
Alleen soms arg wanend omdat blanke boertjes raar tegen hun doen :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Met de WK voetbal gingen ze NL vlag verbranden we hebben hun gestompt tanden weg alles DAT is trots voor de rest :gaaaaaaaaap:
Waarschuw beheerder
Je snapt het niet jammer. Hersenloze.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leg uit dang laat me snappen
Waarschuw beheerder
Als Nederlander een minderheid zijn in je eigen land. (Y) Vooral dat de jeugd in Rotterdam voor 62% uit allochtonen bestaat is een leuk toekomstbeeld..
De Nederlandse identiteit bestaat zo inderdaad niet lang meer, Maxima.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is bij ons in de buurt al jaren zo... Kan niet zeggen dat ik er echt moeite mee heb.
Maar laten we eerlijk zijn: het is geen goed signaal.
Multiculti is prima maar ik denk dat het nu flink doorslaat :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van janlul op zaterdag 16 mei 2009 om 18:41:
De Nederlandse identiteit bestaat zo inderdaad niet lang meer

Zoiets zit toch in hart, en toch niet in de mensen om je heen :/
Waarschuw beheerder
rotterdam :C
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zou het :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:46:
Hersenloze.

je heb jezelf zeer kort maar correct samengevat

sukkeltje

krijg ik nu weer een dapper pb`tje van je?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 20:43:
Is bij ons in de buurt al jaren zo.

bij mij ook

heerlijk, lekker bij mo thuis noeste mocro voedsel eten, lekker bij stanley thuis dikke moksie en roti eten, samen met ali en aggie lekker chillen in het park

tuurlijk zijn er rotte appels tussen, maar ik heb in Amsterdam met me school mattie`s dikke lol gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Satanica op zaterdag 16 mei 2009 om 22:03:

Idd :gaap:

Koninginnedag :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 mei 2009 om 20:43:
Is bij ons in de buurt al jaren zo... Kan niet zeggen dat ik er echt moeite mee heb.
Maar laten we eerlijk zijn: het is geen goed signaal.

Helemaal mee eens...

Zou wel mooi zijn als, in Nederland, de meeste inwoners van origine Nederlands zijn en blijven. Maar zou niet weten hoe je dat aan wilt pakken. Fokprogramma? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 16 mei 2009 om 14:39:
als je zo graag wil sterven voor je vaderland moet je dat misschien maar eens doen

:roflol: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 17 mei 2009 om 04:09:
heerlijk, lekker bij mo thuis noeste mocro voedsel eten, lekker bij stanley thuis dikke moksie en roti eten, samen met ali en aggie lekker chillen in het park

Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 mei 2009 om 17:46:
Hersenloze.

Moeilijk hé verder denken dan, "Oh die mensen zijn zo aardig, wat hebben ze een lekker eten". En nog denken dat je slimmer bent dan ik ook :lol: Je moet groter denken dan 'wat een aardige mensen'. Net of ik ze niet aardig vind, ik chill ook wel is met mocro's maar het liefst zie ik ze morgen nog het vliegtuig instappen.
Waarschuw beheerder
who cares hoeveel blanken er in NL wonen, gaat erom hoeveel goede mensen er op deze planeet wonen en verders niets.

kleur en landen zijn achterhaald
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op maandag 18 mei 2009 om 08:57:
Net of ik ze niet aardig vind, ik chill ook wel is met mocro's maar het liefst zie ik ze morgen nog het vliegtuig instappen.

En wat vinden zij daarvan? En geldt dat alleen voor marokkanen en turken, of ook voor chinezen, fransen en amerikanen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Terecht. Marokkanen zijn ook een trots volk, de meeste willen na hun opleiding ook direct weer terug (y). Als je erkend dat je iemand van een ander volk bent, erken je ook dat je niet thuis hoort in Nederland. Je bent in het land van herkomst vaak veel harder nodig dan hier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 18 mei 2009 om 09:02:
gaat erom hoeveel goede mensen er op deze planeet wonen en verders niets.

kleur en landen zijn zo passee

:roflol: actueler dan ooit goos.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op maandag 18 mei 2009 om 09:06:
Marokkanen zijn ook een trots volk, de meeste willen na hun opleiding ook direct weer terug

Nou da's toch alleen maar mooi, wat is jouw probleem dan? De andere kleurlingen?

Uitspraak van Tumult op maandag 18 mei 2009 om 09:06:
Als je erkenT dat je iemand van een ander volk bent, erken je ook dat je niet thuis hoort in Nederland.

Tja, wanneer ben je van een ander volk? Als je ouders een andere nationaliteit hebben? Als je zelf in het buitenland geboren en getogen bent?

Uitspraak van S.F.X. op maandag 18 mei 2009 om 09:02:
who cares hoeveel blanken er in NL wonen, gaat erom hoeveel goede mensen er op deze planeet wonen en verders niets.

ja zo zie ik het ook *zingt iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen* :-p
Waarschuw beheerder
de ei

bendt

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 mei 2009 om 17:41:
de WK

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 mei 2009 om 17:04:
vmbo :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie kan er nog trots zijn op Rotterdam.
Het is gewoon een smerige stad geworden waar Blanke Nederlanders voor vluchten.
dit is wat ze willen die allochtonen een stad waar hun zelf uit maken wat ze doen( of ze dat al niet uit maken)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 mei 2009 om 09:47:
dit is wat ze willen die allochtonen een stad waar hun zelf uit maken wat ze doen( of ze dat al niet uit maken)

Vermijd Rotterdam als blanke Nederlander al 25 jaar. Vreselijke stad. (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 10:38:
Vermijd Rotterdam als blanke Nederlander al 25 jaar. Vreselijke stad

haha ik zelf ben er nog nooit geweest maar als er kinderen van 10 al iemand berooft/verkracht etc. wat doen die wel neit over 8 jaar?
vreselijk:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 mei 2009 om 11:25:
ik zelf ben er nog nooit geweest

Duidelijk :aai:
Typisch ook weer...

Nog elke dag :jaja: :lief:

Waarschuw beheerder
Vermijd Rotterdam als blanke Nederlander al 25 jaar.

Zo dat dit uit jouw mond komt oxy. :D
Kijk uit straks ga ik je nog mogen ook. :p
Waarschuw beheerder
Joh Rotterdam is erg maar je kan er heus nog wel normaal over straat lopen, is echt niet crimineler dan de rest van de randstad.

Uitspraak van SuperRupsje op maandag 18 mei 2009 om 09:11:
Als je ouders een andere nationaliteit hebben? Als je zelf in het buitenland geboren en getogen bent?

(y) Je bent naar mijn inziens pas Nederlander als je familie in ieder geval al 200 jaar in Europa vertoefd en 100 jaar in Nederland bivakkeert.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 18 mei 2009 om 15:07:
(y) Je bent naar mijn inziens pas Nederlander als je familie in ieder geval al 200 jaar in Europa vertoefd en 100 jaar in Nederland bivakkeert.

Onze Führer S. Hobbejakkert verzint wel even zijn eigen rassenwetten van Neurenberg.

Pfoeh, gelukkig ben ik veilig met mijn Amsterdamse stamboomvermelding van 1623. B)

Maarre, vraagje: Hoe zit het dan met het 'Oude Volk' wat ook al sinds de 17e eeuw onze diamanten slijpt en ons geld veilig wegzet?
Waarschuw beheerder
Vermijd Rotterdam als blanke Nederlander al 25 jaar. Vreselijke stad.

Idem.

Je hoeft er ook niet persé heen. Is prima te ontwijken...
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent naar mijn inziens pas Nederlander als je familie in ieder geval al 200 jaar in Europa vertoefd en 100 jaar in Nederland bivakkeert.

Dan mag ik hopen dat jij je familiegeschiedenis grondig onder de loep hebt genomen. Ik vraag me af of er überhaupt wel een een Nederlander bestaat volgens deze definitie ;-)

Magoe, ik ben weg, ik heb de eerst 17 jaar van m'n leven niet in Nederland gewoond :')

Ik vind trouwens wel dat je als über-führer uh über-nationalist foutloos Nederlands zou moeten schrijven, maar dat terzijde.
Waarschuw beheerder
Moeilijk hé verder denken dan, "Oh die mensen zijn zo aardig, wat hebben ze een lekker eten".

ja man, daar draait het leven om

gezellige multiculti (y)

En nog denken dat je slimmer bent dan ik ook

dat denk ik niet, dat is voor mij een zekerheidje knul

:aai:

marokkanen :C surinamers :C niet arische mensen :C

k chill ook wel is met mocro's maar het liefst zie ik ze morgen nog het vliegtuig instappen.

lekker schijnheilig :S

he, ik vind jou wel ok, ik hang lekker met je maar ik zie je liever oprotten

lekker bezig jij (y)

maar goed, tot free festival, dan zetten we deze discussie wel voort (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 15:14:
Hoe zit het dan met het 'Oude Volk' wat ook al sinds de 17e eeuw onze diamanten slijpt en ons geld veilig wegzet?

moet ie ook niet, dat zijn stomme Joden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 18 mei 2009 om 15:55:
Ik vind trouwens wel dat je als über-führer uh über-nationalist foutloos Nederlands zou moeten schrijven, maar dat terzijde.

Als je nou de tijd die je gebruikt voor het typen van dit soort onzinnige opmerkingen gebruikt voor een cursusje Nederlands voor beginners, dan wordt de wereld al een stuk mooier ;)
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of er een denkniveau verschil is tussen verschillende "rassen". Soms lijkt het wel zo, alleen andere gevallen spreken dat erg tegen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mensen uit het midden-oosten en afrika dan lijken ze toch een achterstand te hebben: Rome was een paar honderd jaar ontwikkelder dan sommige stammen uit afrika hedendaags. Kijk maar naar gebouwen en de wetenschap toendertijd in Rome. Echter zijn er meerdere vragen:
-Is dit werkelijk een achterstand van de mensen uit afrika? Of bewuste keuze?
-Ligt het aan de omgeving (milieu?)
-Ligt het aan het ras?
etc etc
Wat me ook opviel was toen ik in Zweden was dat de allochtoon daar ook al niet zo heel goed geintegreerd was, de pizzaboer snapte helemaal niks van onze bestelling :S.
Maar er zijn ook andere gevallen :iemand die vanuit het midden oosten of afrika emigreert naar een ander (westers) land en WEL iets wil leren kan best een goed student zijn , en later goed zijn werk doen.

Wel is bekend dat er verschillende culturen met verschillende normen en waarden zijn, en dat moet ook kunnen. Maar waarom bepaalde mensen uit bepaalde culturen hier zicht totaal niet kunnen aanpassen of inleven zegt mij genoeg over die groep mensen: kortzichtig en zelfingenomen.
Dat Rotterdam langzamerhand de allochtonen de overhand krijgen is best zorgwekkend. Het is een mengelmoes van culturen. En ja dat levert ook meer soorten eten op.. lekker hmm, meer gedachten ...leuk.. Maar ook chaos, criminaliteit en dergelijke. Gewoonweg omdat het een rommelpot wordt met mensen die t allemaal niet zo nauw nemen in een ander land. Die mensen hebben ook vaak kleurtje. Maar dan is de vraag is de achterstand te wijten aan het kleurtje?Of is het de afkomst/cultuur waar ze vandaan komen? Zoiets kan best eens onderzocht worden maar dit levert natuurlijk veel bezwaren op.
Ik zal nooit racistische gedachten krijgen, wel realistische. Mensen beoordelen op afkomst of huidskleur is mij te kortzichtig.
De realiteit is helaas wel dat uit bepaalde landen/culturen mensen komen, vaak met een kleurtje gevormd door de zon daar, die de criminaliteits cijfers aardig laten groeien. En ik vind best dat hier in NL er strenger naar gekeken mag worden. Tenslotte is dit land welvarend geworden door mensen die wel wat wilden betekenen en ja.. dit zijn vaak nederlanders..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op dinsdag 19 mei 2009 om 19:27:
Ik weet niet of er een denkniveau verschil is tussen verschillende rassen. Soms lijkt het wel zo, alleen andere gevallen spreken dat erg tegen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mensen uit het midden-oosten en afrika dan lijken ze toch een achterstand te hebben: Rome was een paar honderd jaar ontwikkelder dan sommige stammen uit afrika hedendaags. Kijk maar naar gebouwen en de wetenschap toendertijd in Rome. Echter zijn er meerdere vragen:
-Is dit werkelijk een achterstand van de mensen uit afrika? Of bewuste keuze?
-Ligt het aan de omgeving (milieu?)
-Ligt het aan het ras?

Rassen bestaan niet, de mogelijkheid tot kennis en de mogelijkheid die kennis op te doen of te verbeteren is een groot verschil met hier in het Westen.
Waarschuw beheerder
Ok maar waarom is in een bepaald land of in een bepaal wereldeel of bepaalde cultuur de kennis lager? Waar wordt zoiets door veroorzaakt?
Ooit zijn er mensen ontstaan.... vanaf dat tijdstip zijn bepaalde delen in de wereld (ik splits het maar ff in delen) sneller ontwikkeld dan andere. Hoe kan dat? Hebben bepaalde groepen gewoon betere hersenen en is het toch te wijten aan "ras"? Of is het milieu waar zij opgroeiden beter of slechter, waardoor ze zich sneller danwel langzamer konden ontwikelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Persoonlijk denk ik milieu, omdat als je iemand naar een beter gebied haalt waar kennis verder gevorderd is, en hier laat opgroeien zal dit persoon zich tot zijn maximale denkvermogen kunnen ontwikkelen. Het is alleen aan de persoon zelf om dit te doen, en daar komt misschien cultuur wel om de hoek kijken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vreemde is wanneer men het bijvoorbeeld over honden of katten heeft, niemand zich ergert wanneer men over rassen spreekt. Men spreekt veelvuldig over de eigenschappen die een bepaald honde of katten ras heeft. Echter wanneer het om mensen gaat is dat ineens taboe. En word er gegooid met Nazi, rascist, etc. etc.
Mensen die oproeien in een totaal ander land als BV Nederland, hebben vaak erg verschillende ideeen over homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten, en vaak ook erg verschillende normen en waarden, maar dat is vaak taboe om het te zeggen. Te veel mensen met verschillende normen en waarden en totaal verschillende ideeen over, homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten etc. etc. zorgen
simpelweg(omdat het om mensen gaat) voor problemen. Aangezien een ieder in eerste instantie aan zn eigen belang denkt en doet(lijkt me gewoon menselijk). Maar aangezien we in een klein landje leven en de ruimte steeds krapper wordt en de levensdruk steeds groter gaat het volgens mij mis. Het werkt gewoon niet als men zich niet aanpast aan de normen en waarden van het "vreemde" land waar men naar emigreert. Daarom zou een stop op het gebied van nieuwe "immigranten" het beste zijn
om te proberen met diegenen die er al zijn het leefbaar te maken in dat kleine landje. En te gaan erkennen waar welke problemen zich met name voor doen, en wat eth(n)ische punten zijn die stroken met de grondwet in Nederland. Dat men ophoudt met om de hete brei heen draaien en dat men dingen gewoon bij de naam kan gaan noemen. Ook zal het goed zijn om diegene die in Nederland willen komen wonen te laten tekenen voor en het laten erkennen van;homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten en dergelijke(want dit zijn volgens mij essentiele punten om te kunnen wonen en leven in een klein landje als dit) Wanneer men deze niet respecteert
of wil erkennen heeft men hier niks te zoeken. En als je religie het je belemmert het te erkennen(want we hebben scheiding van kerk en staat en dat is een groot goed) moet je toch echt je heil ergens anders gaan zoeken, anders kan je wachten op problemen. Dan geef je de boodschap af dat je je religie belangrijker vind dan een goed werkende samenleving waarin men gelijke rechten heeft. Wanneer men wel heeft getekent voor homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten etc. etc.maar toch daarin discrimineert en anderen daarin(herhaaldelijk) schaadt moet men het Nederlandersschap kunnen ontnemen. Dan heeft men eerlijke kansen gehad en enkel aan zichzelf te wijten dat men het Nederlanderschap kwijt is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op dinsdag 19 mei 2009 om 19:43:
Ok maar waarom is in een bepaald land of in een bepaal wereldeel of bepaalde cultuur de kennis lager? Waar wordt zoiets door veroorzaakt?
Ooit zijn er mensen ontstaan.... vanaf dat tijdstip zijn bepaalde delen in de wereld (ik splits het maar ff in delen) sneller ontwikkeld dan andere. Hoe kan dat? Hebben bepaalde groepen gewoon betere hersenen en is het toch te wijten aan "ras"? Of is het milieu waar zij opgroeiden beter of slechter, waardoor ze zich sneller danwel langzamer konden ontwikelen?

Alleen al het feit dat je het over een enkele oorsrong heb vanuit Oost-Afrika, bestaan 'menselijke rassen' al niet in biologische zin.

Ik vermoed, dat het te maken heeft met klimaten, in principe is elke hoge beschaving of periode ontstaan rond het Middellands zee gebied; Egypte, Mesopotamië, Babelonië, Grieken, Rome, Carthago, Renaissance.

Wiskunde en de Medische wetenschap is ontstaan in het Midden-Oosten, dus je kan niet zeggen dat de kennis daar lager lag. Ik denk dat net als Europa de religieuze onderdrukking ten tijde van de Middel-Eeuwen er voor gezorgd heeft dat het Midden-Oosten ook onder hun eigen religieuze onderdrukking.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet zozeer of je wel of niet over een ras mag spreken binnen de mensheid en dat boeit me ook niet. Wat XXXXX ook zegt bij honden en katten mag je het wel zeggen.
Er zijn nou eenmaal uiterlijke verschillen tussen mensen die uit verschillende wereldelen komen. Honden en katten rassen zijn ook met de tijd ontstaan in zowel verschillende wereldelen als door menging.

Nog even over klimaten en milieu: het is ook opvallend men bijvoorbeeld een marokaan adopteerd of deze komt met zijn familie hier wonen. De geadopteerde schopt het algemeen verder op school etc. dan degene die met zijn familie binnenkomt.

Goed even terugkomend op het onderwerp: Ik denk wel dat het verstandig is dat Nederland zegt we gaan strenger zijn in wie wel of niet binnenkomt. En dat moet gewoon "menselijk" en eerlijk naar nederlandse norm gebeuren.
Op die manier kan je het tuig meer weren, en de goeden een kans geven. De nederlandse identiteit gaat verloren als alleen al een grote stad als Rotterdam door meer allochtonen wordt bewoond dan door autotochtone.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 20:06:
Alleen al het feit dat je het over een enkele oorsrong heb vanuit Oost-Afrika, bestaan 'menselijke rassen' al niet in biologische zin.

Ik vermoed, dat het te maken heeft met klimaten, in principe is elke hoge beschaving of periode ontstaan rond het Middellands zee gebied; Egypte, Mesopotamië, Babelonië, Grieken, Rome, Carthago, Renaissance.

Alsof iedere wetenschapper het eens is met die theorie
Dat er een paar zijn die dat hebben gezegd wilt niet gelijk zeggen dat het waar is.
Het is ook bewezen dat negers bijvoorbeeld harder kunnen rennen dan blanken, wil je dan zeggen dat dit puur toeval is? Of er rassen bestaan of niet is niet zo simpel als jij het doet lijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 21:54:
Alsof iedere wetenschapper het eens is met die theorie
Dat er een paar zijn die dat hebben gezegd wilt niet gelijk zeggen dat het waar is.
Het is ook bewezen dat negers bijvoorbeeld harder kunnen rennen dan blanken, wil je dan zeggen dat dit puur toeval is? Of er rassen bestaan of niet is niet zo simpel als jij het doet lijken.

De genetische verschillen tussen een Noord-Europeaan en een Zuid-Afrikaan zijn biologisch gezien té klein om van een verschillend ras te spreken. Daarbij komt dat de diversiteit binnen het zwarte 'ras' groter is dan verschillen tussen de zogenaamde 'rassen.' Je kan het menselijk ras daarom sowieso al niet simpel indelen op kleur.

Het feit dat de gemiddelde donkere man harder kan rennen dan de gemiddelde blanke man heeft met omgevingsvariabelen te maken, invloeden van de omgeving, het klimaat, allemaal evolutionair te onderbouwen. De genetische diversiteit is te klein om zoals bij andere dieren van een ras te spreken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 mei 2009 om 20:03:
Vreemde is wanneer men het bijvoorbeeld over honden of katten heeft, niemand zich ergert wanneer men over rassen spreekt. Men spreekt veelvuldig over de eigenschappen die een bepaald honde of katten ras heeft. Echter wanneer het om mensen gaat is dat ineens taboe. En word er gegooid met Nazi, rascist, etc. etc.
Mensen die oproeien in een totaal ander land als BV Nederland, hebben vaak erg verschillende ideeen over homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten, en vaak ook erg verschillende normen en waarden, maar dat is vaak taboe om het te zeggen. Te veel mensen met verschillende normen en waarden en totaal verschillende ideeen over, homosexualiteit, religie, democratie, gelijke rechten etc. etc. zorgen

Houding tegenover sociale menselijke aspecten is niet aangeboren, maar aangeleerd. Een wereld van verschil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi, in 1 keer alle rascisten de wereld uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 22:12:
De genetische verschillen tussen een Noord-Europeaan en een Zuid-Afrikaan zijn biologisch gezien té klein om van een verschillend ras te spreken. Daarbij komt dat de diversiteit binnen het zwarte 'ras' groter is dan verschillen tussen de zogenaamde 'rassen.' Je kan het menselijk ras daarom sowieso al niet simpel indelen op kleur.

Maar heb jij ooit gehoord hoe klein ze dan daadwerkelijk zijn? Ik niet. Daarbij gaat dat niet om kleur, dan zou je Chinezen en Nederlanders ook op een hoop kunnen gooien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 00:03:
Maar heb jij ooit gehoord hoe klein ze dan daadwerkelijk zijn? Ik niet. Daarbij gaat dat niet om kleur, dan zou je Chinezen en Nederlanders ook op een hoop kunnen gooien.

Wat is dat voor vraag? Het gaat erom hoe onze genetische blauwdruk verschilt van die van een Aziaat of Negroïde persoon, dat is in wezen nihil.

De verschillen tussen de 'donkere' mens onderling zijn groter dan die van de gemiddelde blanke man vergeleken met een gemiddelde zwarte man. Daarom zijn de klassieke rassen op basis van kleur zijn daarom achterhaald en is geen biologische onderbouwing voor.

Waarschuw beheerder
Wat is dat voor vraag? Jij vind het dus genoeg te weten dat het 'een marginaal verschil is'. De wetenschap heeft ons ook geleerd dat marginale verschillen in genetische kenmerken enorm uit kunnen pakken. Ik vind dat totaal geen gekke vraag, nu heb je namelijk een feitje zonder hem te kunnen onderbouwen op diezelfde wetenschappelijke basis. In de wetenschap zelf is zoiets een drogargument. Het gaat niet alleen op basis van kleur, zoals ik al zei. Ook op basis van lichaams- en gezichtsstructuur, haar structuur, etc. etc. Maar ook dat is nooit wetenschappelijk perfect onderbouwt.

Hoe je het ook went of keert, het onderscheid wordt toch wel gemaakt. Door ons, én de rest van de wereld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 00:20:
Wat is dat voor vraag? Jij vind het dus genoeg te weten dat het 'een marginaal verschil is'. De wetenschap heeft ons ook geleerd dat marginale verschillen in genetische kenmerken enorm uit kunnen pakken.

Genetisch té klein om van verschillende rassen te spreken in de biologische zin van het woord, zoals bij honden wel het geval is. Dat lijkt me toch duidelijk?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 00:20:
Hoe je het ook went of keert, het onderscheid wordt toch wel gemaakt. Door ons, én de rest van de wereld.

Tuurlijk, maar dan heb je het al gauw over etniciteiten, en geen rassen.
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit wat iemand gelooft of hoe die er uit ziet!? zo lang die maar chill is en andere respecteert tog! en trots kan je alleen op je zelf zijn kijk die deus van apeldoorn, wat een kknerd! zolang iedreen elkaar in zn eigen waarde laat is er niks aant handje:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed Fronthead op vrijdag 22 mei 2009 om 05:53:
zo lang die maar chill is en andere respecteert tog!

Dat is vaak HET probleem met sommige groepen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 12:21:
Genetisch té klein om van verschillende rassen te spreken in de biologische zin van het woord, zoals bij honden wel het geval is. Dat lijkt me toch duidelijk?

Ja, dan nog, waarop baseer je het?
Heb jij deze theorie uitgelegd zien, waarbij dit ook onomstotelijk werd vastgesteld?
Zoja post t ook ff met bron
Waarschuw beheerder
zie o.a. "Human Genetic Diversity and the Nonexistence of Biological Races" (Long & Kittles, 2003) en nog tientallen andere onderzoeken. Bovendien is het geen theorie, want die DNA-verschillen zijn gewoon gemeten.

Het is zelfs zó extreem dat als je puur op verschillen in DNA zou moeten indelen in plaats van op fenotype (verschijningsvorm), je een stuk of 80 zwarte "rassen" krijgt plus één niet-zwart ras. :D (Negers van verschillende stammen die in hetzelfde gebied wonen bleken soms genetisch nog meer van elkaar te verschillen dan de gemiddelde Europeaan van de gemiddelde Aziaat.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 16 mei 2009 om 22:03:

Vind je? Ik heb toch schijt aan waar ik toevallig vandaan kom... het enige dat in mijn hart zit zijn 2 kamers, 2 boezems en een plasje bloed en een zooitje bindweefsel om de boel bij elkaar te houden.

Fuck nationalisme... als je in Portugal was geboren was je een Portugees geweest en als je in Denemarken was geboren een Deen... who fucking cares... het enige dat boeit is je EIGEN identiteit, niet die van een land ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op maandag 25 mei 2009 om 01:09:
zie o.a. "Human Genetic Diversity and the Nonexistence of Biological Races" (Long & Kittles, 2003) en nog tientallen andere onderzoeken. Bovendien is het geen theorie, want die DNA-verschillen zijn gewoon gemeten.

Ik dacht dat er idd geen wetenschappelijke grond is om de mensheid in soorten in te delen... maar dat is bij honden toch ook, ik bedoel mensenrassen zijn net als hondenrassen... ze bestaan wel, maar het zijn allemaal verschillende en min of meer gelijkwaardige voorkomens van 1 soort die ook maar 1 Latijnse naam heeft, van chihuahua tot 'n Duitse herder.... of is dat ook niet zo?
Waarschuw beheerder
Ik woon bijna heel me leven al in Rotterdam. Ik heb het hier goed naar mijn zin. De problemen die ik heb gehad met mensen vallen echt mee vergeleken met wat je de hele tijd in de media hoort. Tuurlijk, ik heb een goede portie gezeik meegemaakt, maar dat krijg je gewoon als je in zo'n grote stad woont. Heeft naar mijn mening niet persee te maken met het feit of hier nou een hele portie jantjes, ali's, mohammed's of gregory's wonen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fahrrad 49x17 op maandag 25 mei 2009 om 01:27:
Tuurlijk, ik heb een goede portie gezeik meegemaakt, maar dat krijg je gewoon als je in zo'n grote stad woont.

We mogen nog blij zijn. Rotterdam is een Walhalla vergeleken met L.A. of NYC.

In Compton of The Bronx is het elke dag weer een feest, mensen staan er urenlang te dansen op straat. Dansen op de kogels van allerlei gang wars bedoel ik dan.
Waarschuw beheerder
Mensen zijn idd allemaal mens (Homo sapiens) en honden zijn idd allemaal hond (Canis lupus familiaris). :yes:

In ieder geval voldoen beiden aan de definitie van het begrip "soort" omdat er binnen de groep geen zgn. kruisingsbarrière is, dwz. alle individuen zijn in staat om met elkaar vruchtbaar nageslacht te produceren (mits je een mannetje en een vrouwtje neemt natuurlijk :P).

Bij honden zou je in principe nog kunnen spreken van ondersoorten (hoewel de hond op zich eigenlijk al een ondersoort van de wolf is) omdat de verschillende fenotypen niet in elkaar overvloeien... een populatie poedels gaat bv niet stukje bij beetje over in een populatie tekkels :D terwijl er bij mensen wél duidelijk een overvloeiing plaatsvindt.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 00:14:
Het gaat erom hoe onze genetische blauwdruk verschilt van die van een Aziaat of Negroïde persoon, dat is in wezen nihil.

Toch varieert het voorkomen van bepaalde ziektes enorm tussen Aziaten en Negroïden, wat niet alleen door hun leefwijzen verklaard kan worden, immers als de Aziaten dezelfde leefwijzen aannemen, bij emmigratie, dan blijft een deel van het risicoprofiel gehandhaafd. Dus ik zie wel graag een bron van wat je zegt lexus, nihil is het namelijk niet..

Tenzij jij iets anders verstaat onder genetische blauwdruk dan ik, maar de mate van voorkomen van bepaalde erfelijke ziektes schaar ik daar wel onders; en die blauwdruk is wel degelijk anders. Ten dele uiteraard.

tukken :Z
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 25 mei 2009 om 01:53:
Toch varieert het voorkomen van bepaalde ziektes enorm tussen Aziaten en Negroïden, wat niet alleen door hun leefwijzen verklaard kan worden, immers als de Aziaten dezelfde leefwijzen aannemen, bij emmigratie, dan blijft een deel van het risicoprofiel gehandhaafd.

Een bepaald fenotype kan nu eenmaal bepaalde andere erfelijke beperkingen met zich meebrengen, maar hetzelfde geldt voor mensen met verschillende bloedgroepen en daar maak je ook geen verschillende "rassen" van. ;)

Fenotypisch-specifieke (kolere, wat een woord :lol:) ziektes komen trouwens meestal niet door de aanwezigheid van een bepaald gen, maar door een afwezigheid, die vanzelf wegvalt als je gaat kruisen met verder verwijderde populaties. ("Het blanke ras zuiver houden" is dus eigenlijk een vorm van langzame zelfmoord. :[ )
donateur
Meestal meer door een mutatie in het gen dan de absolute afwezigheid.
Uitspraak van Demente Taart op maandag 25 mei 2009 om 02:01:
Een bepaald fenotype kan nu eenmaal bepaalde andere erfelijke beperkingen met zich meebrengen, maar hetzelfde geldt voor mensen met verschillende bloedgroepen en daar maak je ook geen verschillende "rassen" van. ;)

Je ziet mij ook nergens zeggen dat we er verschillende rassen van moeten maken, ik zeg alleen dat het verschil in genetische blauwdruk tussen Aziaten en Negroïden niet bijna nihil is.
Waarschuw beheerder
"Het blanke ras zuiver houden" is dus eigenlijk een vorm van langzame zelfmoord. :[

Het valt me op dat die nassi's die het over zuivere rassen hebben altijd van die inteeltkoppies hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 25 mei 2009 om 02:07:
Meestal meer door een mutatie in het gen dan de absolute afwezigheid.

Ik zat voor vandaag al aan mijn maximum voor moeilijke woorden, dus ik ben er idd een beetje overheen gewalst. :bloos:
Waarschuw beheerder
De allochtonen mogen rotterdam hebben .

Ik trek me terug in een blank bolwerk ergens in de achterhoek .

Waarschuw beheerder
Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 12:15:
Waar zijn de Duitsers als je ze nodig hebt

Gewoon in Duitsland.

Waarschuw beheerder
Ja jij vind het gewoon. Maar ik vind het opzicht vreemd. Er zitten ook genoeg bij de 'grens'. Ze gebruiken moslims als afleiding manoeuvre ik zeg het jeou!
Waarschuw beheerder
Je bent naar mijn inziens pas Nederlander als je familie in ieder geval al 200 jaar in Europa vertoefd en 100 jaar in Nederland bivakkeert.

amen

mss een beetje overdreven maaaaarrrrrr
iig beter dan dat mensen zeggen dat een volbruine marrokaan die geen NL spreekt samen met ze doekie een nederlander is want hij heeft een paspoort of is hier geboren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op donderdag 4 juni 2009 om 17:45:
amen

mss een beetje overdreven maaaaarrrrrr
iig beter dan dat mensen zeggen dat een volbruine marrokaan die geen NL spreekt samen met ze doekie een nederlander is want hij heeft een paspoort of is hier geboren

Beroep: kuddedier

Nuff said.

Waarschuw beheerder
mooi toch? zo'n smeltkroes van culturen?
Waarschuw beheerder
donateur

Rotterdam gaat voor de tweede keer verloren...

Tijd dat ze weer die shit platgooien... Nu wel
voor een goed doel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op maandag 8 juni 2009 om 23:50:
Tijd dat ze weer die shit platgooien... Nu wel
voor een goed doel!

Zielige opmerking. Stakker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op maandag 18 mei 2009 om 15:55:
Dan mag ik hopen dat jij je familiegeschiedenis grondig onder de loep hebt genomen. Ik vraag me af of er überhaupt wel een een Nederlander bestaat volgens deze definitie

Jazeker.
Over mijn familie is een boek uitgegeven die meer dan 400 jaar terug in de tijd gaat.
Deze gaat volledig over onze stamboom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op maandag 8 juni 2009 om 23:57:
Zielige opmerking. Stakker.

Zo leuk is Rdam anders niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 23:59:
Zo leuk is Rdam anders niet...

Hoef je nog geen grapjes te maken over WO II

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op dinsdag 9 juni 2009 om 00:03:
Hoef je nog geen grapjes te maken over WO II

Da's waar.
Dat had ik niet gelezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 23:58:
Jazeker.
Over mijn familie is een boek uitgegeven die meer dan 400 jaar terug in de tijd gaat.
Deze gaat volledig over onze stamboom.

Goh wat leuk voor je dat je fam zo belangrijk is, maar bij mijn weten had ik het niet tegen jou maar tegen schobbejakkert. Bovendien, het feit dat er een boek is dat over je stamboom tot 400 jaar terug gaar betekent niet dat die hele stamboom nederlands is, of dat je familie al 100 jaar in NL bivakkeert. Maar goed, deze allochtoon (mijn ouders zijn per slot van rekening al meer dan 30 jaar woonachtig in Frankrijk en ik ben niet eens in NL geboren, OMG PF is invaded 8)) gaat 's wat nuttigs doen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo! :yes: :woep: :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja Rotterdam is straks niet meer blank.
Alleen de 50ers zijn blank, dus over 40 jaar :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 9 juni 2009 om 19:28:
mooi zo! :yes: :woep: :lol:

Zolang zijn utopia maar in zijn geest leeft. :gaap: