Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van maddy. op dinsdag 17 februari 2009 om 07:02:
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.

Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.

Probleem opgelost :)
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 17 februari 2009 om 07:33:
ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

En dat vind jij grappig?

Wat een mongolen altijd die security!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment

:s

Maar als politie het al gezien heeft waarom moet je dan nog getuigen hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op dinsdag 17 februari 2009 om 07:25:

Probleem opgelost :)

idd mag het misschien niet zeggen maar dit lijkt aardig op aandacht trekken :o :$

iig sterkte voor je vriend (F) en hoop dat die er snel weer boven op komt ;)
Waarschuw beheerder
maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

Zal het er wel naar gemaakt hebben dan... 8)
Waarschuw beheerder
hij zal er wel om gevraagd hebben.
Waarschuw beheerder
ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

hij ziet er niet echt breed uit ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vissertje2012:bounce: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:14:
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...

Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 07:48:
Wat een mongolen altijd die security!!

9 van de 10 zijn van de agressieve anabolen kikkers, zelf eerst alle drugs opmaken die ze in beslag hebben genomen en daarna vor mensen hun feest gaan verpesten.

Maar goed als ze er niet staan is het ook zo wat he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is

ja zitten jullie lekker zielig te zijn thuis op de bank op het moment?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:
Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen

lul niet zo dom man
je doet net alsof ze er een sport van maken

Waarschuw beheerder
Wist niet dat beveiligers mochten slaan, hoop toch wel dat ze genoeg training hebben gehad om met een paar man iemand goed vast te kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 08:23:
lul niet zo dom man

Idd die gast zal echt niet zomaar in elkaar geslagen zijn. In de meeste gevallen is er altijd wel een gerechtvaardige aanleiding toe en ik geef toe dat sommige beveiligers niet echt heldere lichten zijn maar ze kunnen nog wel redelijk nadenken (y)

Sowieso vind ik het wel vaag dat ze nog getuigen willen hebben en ze dan niet willen reageren hier :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
lul niet zo dom man

Weet tenminste waar ik over praat sjap :aai:

Heb genoeg verhalen uit 1e lijn gehoord en vrienden van mij werken zelf ook bij beveiliging, die hoor ik er ook over.

Dus lul zelf niet zo stom :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:28:
en ik geef toe dat sommige beveiligers niet echt heldere lichten zijn maar ze kunnen nog wel redelijk nadenken

Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee :lol:
Maar als 1 of andere mongool iemand anders op zijn appel aan het rossen is, zijn ze van mij wel gerechtigd om die persoon ff een corrigerend tikje te geven 8).

Waarschuw beheerder
Zo mag een beveiliger iemand vastpakken, beletten weg te lopen of tijdelijk opsluiten in afwachting van de politie. Daarbij is soms zelfs fysiek geweld toegestaan.

Het grijze gebied begint, zegt Lindemans, als iemand zich verzet tegen aanhouding. Een aanval mag je pareren, maar slaan en schoppen zijn „geweldshandelingen die slechts in zeer uitzonderlijke situaties zijn gerechtvaardigd”.

Dus je mag al absoluut niet iemand de pleuris in slaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels @ Goa op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:
Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen

lul niet zo dom man

zulk dom gelul is dat niet :no: maar goed ik lees al dat vele alle vertrouwen in die lui hebben :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:33:
Heb genoeg verhalen uit 1e lijn gehoord en vrienden van mij werken zelf ook bij beveiliging, die hoor ik er ook over.

Dus lul zelf niet zo stom

Heb zelf ook vier jaar lang in de beveiliging meegelopen en er is wel degelijk een wezenlijk verschil tussen horeca- en evenementenbeveiligers :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:36:
Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee
Maar als 1 of andere mongool iemand anders op zijn appel aan het rossen is, zijn ze van mij wel gerechtigd om die persoon ff een corrigerend tikje te geven

Tsja als sommige alleen al maar geknepen worden in hun arm gooien ze het op mishandeling en schreeuwen moord en brand :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
Heb zelf ook vier jaar lang in de beveiliging meegelopen en er is wel degelijk een wezenlijk verschil tussen horeca- en evenementenbeveiligers

Heb het er allebei niet op :no:
Ken maar paar goede :yes:

Maar om een voorbeeld te geven, als je de HMH uitloopt en je laat je baco over nee beveiliger zijn schoenen heen vallen, lijk dat me geen reden om een paar stompen te krijgen of wel?
En zo kan ik nog wel paar voorbeelden opnoemen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:36:
Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee

heb het anders goed meegemaakt op lowlands dat er zo'n gorilla van de security ging zitten provoceren, terwijl we zaten te eten.

maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ze er zijn want heb het al een paar x meegemaakt dat er van die kanslozen vlak voor je voeten op de vuist gingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
horeca-

breek me de bek niet over sommigen (n)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zei het gisteren nog in een ander topic, dit lees je onderhand wekelijks :frusty: lijkt me niet echt normaal!

verder zal er echt wel een aanleiding zijn geweest, maar waarom wordt zon gast er dan niet gewoon uitgezet, maar moet ie eerst finaal in elkaar gebeukt worden.

(aangezien hij
zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Jongen met een wit shirt toevallig? Die zag ik voorbij komen met een flinke bloedneus en wankelend als een gek.

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:12:
Jongen met een wit shirt toevallig? Die zag ik voorbij komen met een flinke bloedneus en wankelend als een gek.

nou dan moet jij gaan getuigen:P
Waarschuw beheerder
donateur
nee sorry, ik ga alleen naar leuke feesten (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige security denken alles te kunnen maken, iemand hardhandig eruit zetten al la, maar waarom zoveel stomp en stampwerk :/ anabolenpatsertjes, zelf snuiven ze het hardste op zo'n avond
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:07:
(aangezien hij
zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen

volgens mij valt dat ook wel mee :o aangezien hij gister wel in topic's kan reageren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:48:
Maar om een voorbeeld te geven, als je de HMH uitloopt en je laat je baco over nee beveiliger zijn schoenen heen vallen, lijk dat me geen reden om een paar stompen te krijgen of wel?
En zo kan ik nog wel paar voorbeelden opnoemen....

Nee dat is idd wel kansloos als men dat aanleiding vindt om er maar op los te beuken. Sommige beveiligers staan ook strak van de dope :looser:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:52:
heb het anders goed meegemaakt op lowlands dat er zo'n gorilla van de security ging zitten provoceren, terwijl we zaten te eten.

Wat deed ie dan precies?

Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:07:
verder zal er echt wel een aanleiding zijn geweest, maar waarom wordt zon gast er dan niet gewoon uitgezet, maar moet ie eerst finaal in elkaar gebeukt worden.

Soms moet je mensen een corrigerend tikje geven voordat ze echt luisteren (y)
Waarschuw beheerder
donateur
daarom heb ik mijn opleiding afgemaakt ,
en ga wel in de beveiliging aan het werk als ik een jaar of 40 ben ,
lekker op motorsport evenementen :)

maar die sfeer kon ik tijdens mijn ''stage'' wel proefen,

en de meesten zijn wel aardig rustig ,

maar je hebt overal debielen

maar die zijn er ook genoeg als bezoekers!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:20:
volgens mij valt dat ook wel mee aangezien hij gister wel in topic's kan reageren

hier heb je wel gelijk in, zie het nu ook op zn profiel

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:24:
Soms moet je mensen een corrigerend tikje geven voordat ze echt luisteren

die gasten weten naar mijn mening niet altijd het verschil tussen een corrigerend tikje of in elkaar beuken

Waarschuw beheerder
Wat deed ie dan precies?

zitten schelden dat wij een stelletje slappe mietjes waren.

zit je daar aan je noodles en bier, moest er alleen hard om lachen
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij valt dat ook wel mee aangezien hij gister wel in topic's kan reageren

Zou ze het misschien om de eventuele schade vergoeding te doen zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:25:
hier heb je wel gelijk in, zie het nu ook op zn profiel

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:00:
dit lijkt aardig op aandacht trekken

;)
die gasten weten naar mijn mening niet altijd het verschil tussen een corrigerend tikje of in elkaar beuken

yups + mijn mening moet je je handen thuis houden :jaja: ze zijn vaak 10x groter en sterker en nog met vele... kan je mij niet wijsmaken dat ze iemand er niet gewoon uit kunnen zetten ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Sommigen niet maar de meeste wel.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
zitten schelden dat wij een stelletje slappe mietjes waren.

zit je daar aan je noodles en bier, moest er alleen hard om lachen

Hmmm vaag, uiteindelijk zijn het ook maar mensen he?? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:30:
Hmmm vaag, uiteindelijk zijn het ook maar mensen he??

mooiste is dat al mijn vrienden altijd werden gefoullieerd als ze binnenkwamen op het festivalterrein en ik nooit :lol:

zal wel komen omdat ik er uitzie als een
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
slappe mietje

nee zijn echt geen fijne mensen die security die daar rond liep, te weinig te doen voor hun.
Waarschuw beheerder
donateur
Check het hardbass topic daar reageerde iemand die een blauw oog heeft opgelopen ofzo omdat iemand tegen hem aan werd gesmeten.

Of het met jullie vechtpartij te maken heeft dat moet je zelf maar controleren.

Zie hieronder;

Uitspraak van Voyage op zondag 15 februari 2009 om 16:39:
niet alleen gehoord en gezien, ook nog onbedoeld een beetje deel van uitgemaakt, die beveiliger was zo hard aan t slaan op die kerel, dat die kerel met zn kop vol tegen de mijne knalde wat me een blauw oog en een stukje van mn tand heeft gekost

verder echt te belachelijk voor woorden, doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag
t bloed wat uit zn mond gutste, terecht dat die kerel is aangehouden, echt bizar

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hiet getuigen

op gepakt is en vast gezet.

geesterlijk

is de politie/mareshaussee

ik wil niet lullig doen maar mijn eerste reactie zou niet serieus zijn gezien de spelfouten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ockels @ Goa op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:

lul niet zo dom man

Ik ben zovaak agressief behandeld door beveiligers, terwijl ik toch echt een lieve jongen ben.

De laatste keers was nog wel het meest onverklaarbare.

Het was halve finale ek Nederland- Rusland. Omdat ik tot dan toe alle wedstrijden in huiselijke sfeer heb gekeken, dacht ik even leuk in de kroeg naar voetbal te gaan kijken in DE NIEUWE DIKKE DRIES IN UTRECHT. Vlak voordat het volkslied begint richt ik mijn aandacht op het grote scherm, wil net een slok nemen van mijn glas bier, word ik van achter bij mijn keel gegrepen door een portier, de hele zaak doorgesleurd, en naar buiten gegooid. Toen ik de beste man om de reden vroeg van mijn verwijdering, wist hij niets anders te zeggen dan; moest van mijn collega. Maar die collega halen kon hij niet. Vervolgens wil ik verklaren dat ik toch echt alleen naar het scherm stond te kijken, en hij waarschijnlijk een fout gemaakt heeft, komt hij met 3 collega's op agressieve manier, en met gebalde vuisten op mij af gelopen. Helaas of gelukkig sprongen er mensen tussen. Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

Uiteraard heb ik contact gezocht met het management van desbetreffende kroeg, omdat ik deze beste meneer wilde aanklagen. Maar uiteraard werd ik niet geholpen, ze wisten ineens geen namen meer, en moest volgende week maar weer contact opnemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:33:
mooiste is dat al mijn vrienden altijd werden gefoullieerd als ze binnenkwamen op het festivalterrein en ik nooit

zal wel komen omdat ik er uitzie als een

Uitspraak van El hombre Casado op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
slappe mietje

nee zijn echt geen fijne mensen die security die daar rond liep, te weinig te doen voor hun.

Festivals als Lowlands gebeurt ook niet zoveel in vergelijking met een groot commercieel dancefeest. Maar waar veel mensen samenkomen is de kans op ongeregeldheden altijd wel aanwezig. Je moest eens weten hoe agressief sommige oudjes zijn op de jaarlijkse Omroepdag van Max :roflol:

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 09:35:
Check het hardbass topic daar reageerde iemand die door jou vriend een blauw oog heeft opgelopen ofzo omdat jou vriend tegen hem aan werd gesmeten.

Zie hieronder;

Uitspraak van Voyage op zondag 15 februari 2009 om 16:39:
niet alleen gehoord en gezien, ook nog onbedoeld een beetje deel van uitgemaakt, die beveiliger was zo hard aan t slaan op die kerel, dat die kerel met zn kop vol tegen de mijne knalde wat me een blauw oog en een stukje van mn tand heeft gekost

verder echt te belachelijk voor woorden, doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag
t bloed wat uit zn mond gutste, terecht dat die kerel is aangehouden, echt bizar

Mensen die op de grond liggen en dan nog flink erop inbeuken vind ik ook not done :no: (n)

Waarschuw beheerder
donateur

Buhh, das niet nix :no:

Maar feit is wel dat als dat soort gasten worden gepakt, tijdens werktijd of elders een aanklacht krijgen van openlijk geweld, ze hun vergunning kwijtraken en dus niet meer als beveiliger mogen werken.

Laatst zijn er 2 beveiligers vrijgesproken, na een paar doden bij evenementen en k denk dat anderen dan dus denken dat ze meer kunnen maken dan normaal is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 07:49:
Maar als politie het al gezien heeft waarom moet je dan nog getuigen hebben?

Niet getuigen van de vechtpartij zelf, maar van de aanleiding ervan neem ik aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
Maar uiteraard werd ik niet geholpen, ze wisten ineens geen namen meer, en moest volgende week maar weer contact opnemen

meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje? wel degenen die ik ken
als je een goede beschrijving, naam en evt foto hebt van deze persoon is je zaak een stuk makkelijker lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rowan op dinsdag 17 februari 2009 om 09:51:
maar van de aanleiding ervan neem ik aan

Die is eigenlijk niet relevant in deze. Ongeacht de aanleiding is het nooit correct om daar op deze wijze mee om te gaan.

Je hoort als beveiliger ook een stukje professionaliteit uit te stralen en dat word helemaal teniet gedaan door bovenstaande actie.

Bovendien zou je van zo'n bedrijf als WWS wel iets meer fatsoen verwachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op dinsdag 17 februari 2009 om 09:52:
meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje?

daar denk je ook niet wanneer je aan je strot naar buiten gesleurd word...

als je een goede beschrijving, naam en evt foto hebt van deze persoon is je zaak een stuk makkelijker lijkt mij

Er waren er op dat moment maar 4 aan het werk...

De kroeg wilde gewoon niet meewerken, en dat stak mij nog het meest.

Mijn hele voetbalavond was verneukt, en ook van de mensen waar ik mee was...

Ik hoefde alleen maar een verklaring te hebben waarom ik zo behandeld was...

Waarschuw beheerder
donateur

meestal alleen een v van vlikker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:47:
Mensen die op de grond liggen en dan nog flink erop inbeuken vind ik ook not done

Tussen elke 10 securities zit wel 1 rotte appel die hersenschade heeft opgelopen door de kuurtjes.

Waarschuw beheerder
Op zoek naar medeleven?
Waarschuw beheerder
Tijd om de commerciele feestjes te boycotten en massaal richting de E.O jongeren dag te gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:13:
Tussen elke 10 securities zit wel 1 rotte appel die hersenschade heeft opgelopen door de kuurtjes.

Idd en die heb je overal wel zitten. Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen :nocheer:

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 10:07:
Bovendien zou je van zo'n bedrijf als WWS wel iets meer fatsoen verwachten.

Staan er juist bekend om dat om het minste geringste klappen uitdelen :[

:roflol: wel schattig hoor deze opmerking :P

Waarschuw beheerder
donateur

Amen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:22:
Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen

Inderdaad..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op dinsdag 17 februari 2009 om 10:18:
Tijd om de commerciele feestjes te boycotten en massaal richting de E.O jongeren dag te gaan

idereen zijn :xtc: en :lijn: mee (Y) komt helemaal goed :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:12:
meestal alleen een v van vlikker

:x

Waarschuw beheerder

inderdaad
9 van de 10 zijn van de agressieve anabolen kikkers, zelf eerst alle drugs opmaken die ze in beslag hebben genomen en daarna vor mensen hun feest gaan verpesten.

:loser:
Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

dan ben je dus net zo erg als die beveiligers.. onschuldige mensen met de brokken laten zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:22:
Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen

ja maar dat weet je op een party, dat er genoeg pillenslikkers rondlopen die denken stoerder te zijn en security moeten uitlokken, gelukkig trappen de meesten er niet in.
Ik snap de mensen nooit die op feesten moeten gaan staan knokken omdat zomaar iemand per ongeluk op hun tenen staat, moet je niet naar een feest toe gaan, daarom ben ik wel blij daty er security is.

Waarschuw beheerder

wat een bullshit is dat zeg, tuurlijk zit er tuig tussen, maar 9 van de 10 is zwaar overdreven
Waarschuw beheerder
doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag

Zeker not done (N).

(f)

Waarschuw beheerder
1 op de 10 is het niet 9 op de 10
als het 9 op de 10 was, waren er veel meer incidenten
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de meeste wel weten wanneer ze moeten stoppen met "corrigerende tikken" geven, deze liet zich gewoon gaan. Een hoogtepuntje van z'n avond, maybe. Als politie er getuigen van is geweest, kan hij mooi z'n spierballen gebruiken om papier te prikken langs de snelweg, gezien ons "rechtvaardige" rechtsysteem.

Maar security is niet altijd big 'n bad. Tijdens DJ Vince tegen de rest in Eindhoven, jaartje terug. Allemaal van die wandelende annabolen (bezoekers, ff voor de duidelijkheid) die met een heel stoer gezicht een beetje op elkaar aan het meppen waren. Allemaal leuk en aardig. En toen kwamen er een stuk of 15 securitymensen aan. Die stoere vechtersbazen wisten niet hoe bang ze moesten kijken toen die de hoek om kwamen.:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 09:19:
anabolenpatsertjes

NEKSCHOT! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op dinsdag 17 februari 2009 om 10:52:
Tijdens DJ Vince tegen de rest in Eindhoven, jaartje terug. Allemaal van die wandelende annabolen (bezoekers, ff voor de duidelijkheid) die met een heel stoer gezicht een beetje op elkaar aan het meppen waren

en hoe zit het dan met al die verhalen van de pillen liefhebbers dat strakke mensen elkaar nooit wat aandoen?
Waarschuw beheerder
heb niets gezien, maar weet wel dat de de security duidelijk voelbaar aanwezig was..
Op zich niets verkeerd, maar er zaten er idd een paar tussen die ik niet helemaal vertrouwde :/
En dat terwijl ze er toch zijn voor het gevoel van veiligheid.

En je ziet het idd steeds vaker dat de beveiliging zn boekje te buiten gaat. Laatst hier nog in een plaatselijke discotheek, zo'n beveiligingsbeer helemaal los op een jochie van amper 16, die gewoon iets te veel gedronken had en het allemaal niet meer snapte... not done :/

Waarschuw beheerder
gerechtvaardige aanleiding

om iemand helemaal kapot te slaan?? Daar worden ze vast niet voor opgeleid...
Als iemand niet meewerkt moeten ze iemand idd wel met brute kracht overmeesteren, maar dan is in elkaar slaan wat overdreven toch? Zoveel klappen zijn vast niet nodig om iemand mee te krijgen... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:37:
dan ben je dus net zo erg als die beveiligers.. onschuldige mensen met de brokken laten zitten

het beperkte zich tot het omgooien van fietsen, tegen openbare prullenbakken trappen, etc.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:33:

Klopt, de redenen waarom ze ineens losgaan zijn niet altijd gegrond 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

zal wel meevallen aangezien:

hij gister wel in topic's kan reageren

zeker van plan om er een financieel slaatje uit te slaan. (n)
slecht hoor.

de politie is toch al getuige zoals je zegt?
aaaaaaaaandacht!!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Tering Doenja, wat een :X streek...
Hoe gaat het nu?
Waarschuw beheerder
Ja, heb het gezien...

En voor zover ik kon zien was er nooit een goede reden geweest om zo loos te gaan op die kerel.
Zelfs toen hij op de grond lag ging die gast nog vol door...
Ik houd me er natuurlijk gewoon buiten omdat je niet weet wat die gast heeft gedaan.

Maar dit was wel echt heel erg!
Heb een berichtje gestuurd maar ik weet niet wat ze nu dan van ons verwacht.

Heb de aanleiding niet gezien, maar wat ik heb gezien was wel echt van de gekken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:46:
Ik snap de mensen nooit die op feesten moeten gaan staan knokken omdat zomaar iemand per ongeluk op hun tenen staat, moet je niet naar een feest toe gaan, daarom ben ik wel blij daty er security is.

Op XQ TBY had mn nichtje een shirt gevangen dat TBY in het publiek gooide, kwam er een of andere aad aan die haar begon te bedreigen als zij dat shirt niet aan hem gaf!

En toen was er geen security te bekkenen... begin je daar zelf een knokpartij word je zelf eruit gegooid met alle geweld! Dus wij dat shirt maar afgegeven. Maar zulke gasten moeten echt kapot vallen!
Waarschuw beheerder
was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten

Respect
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.

waarom heeft je vriend niet gelijk geprikt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 17 februari 2009 om 11:38:
Respect

:lol: heb je die werkschuwe ook weer
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Lees ik nou net gewoon "waar 2 vechten, hebben 2 schuld"? Even serieus, wie leiden er een leven als een struisvogel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:58:
en hoe zit het dan met al die verhalen van de pillen liefhebbers dat strakke mensen elkaar nooit wat aandoen?

Als je van jezelf weet dat je paranoia van die zooi wordt moet je het gewoon niet doen. Dat soort mensen heb je er altijd tussen zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:58:

Er is een verschil tussen de verschillende soorten drugs en het gedrag van mensen... De pillenliefhebbers zijn idd vaak niet eens meer in staat om elkaar iets aan de doen :S
Waarschuw beheerder
coke daar worden er veel opgefokt van :loser:
En roids ook en dan een combi van coke en roids en hard geluid drukte lichten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 17 februari 2009 om 11:55:
Lees ik nou net gewoon "waar 2 vechten, hebben 2 schuld"? Even serieus, wie leiden er een leven als een struisvogel?

Idd... :S

Net of security uberhaupt niet fout kan zitten...zal niet de eerste keer zijn...
Dat ze security zijn betekend nog niet dat ze standaard gelijk hebben enzo...
Geen wonder dat ze dat soort gedrag vertonen als er zo'n beeld heerst van de security...

Sowieso...te opvallend aanwezige security is slechte security...
De beste security stelt zich onopvallend op... (y)

Waarschuw beheerder
Dat was toch die jongen die zo verscghrikkelijk agressief tegen het dansend publiek deed?

Waarschuw beheerder
Jammer dat er zulke eikels zijn die van hun positie misbruik maken. (N)
Waarschuw beheerder

(y) Hoor je ook niet vaak.

Zo te horen moeten er genoeg getuigen te vinden zijn. Succes.
Waarschuw beheerder

Moet je eens naar Harders Plaza gaan. Daar kun je ook ongevraagd klappen krijgen. Kutbeleid daar.

Waarschuw beheerder

Nou, is genoeg geweest met die uitsmijters..

Ik wil ze wel aanpakken, want politie en justitie die hebben geen macht..

Als je er ook genoeg van hebt neem contact als je echt serieus bent, want genoeg is genoeg..

Heb er ook vrij vaak last van en nu ik dit lees vind ik dat de grenzen zijn overschreden..

Ze hebben een lesje nodig..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLEVIN op dinsdag 17 februari 2009 om 13:05:
uitsmijters K*nkerlijers!!!

altijd zelf aan de snif die stoere deurwachters (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 17 februari 2009 om 13:15:
Moet je eens naar Harders Plaza gaan. Daar kun je ook ongevraagd klappen krijgen. Kutbeleid daar.

Is dit zo ?

Nou, dan gaan we daar ff een keer kijken hoe het zit met de beleid, want goed dat ik dit lees..

Het is drama met hun, jaloerze klootzakken zijn het..

Ik ga met paar vrienden langs kijken of ze hun beleid niet willen aanpassen, anders ga ik een opstand creeeren..

En wie mee wilt, nou pm maar...

Ff kijken wat ze bezielen...

Prate helpt nie meer en wie nie meer praat die voelt gewoon..

......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:24:
Is dit zo ?

Ja dat is helaas de harde waarheid. Heb er 2 gesproken die echt vanuit het niets een paar beste tikken kregen. 1 is zelfs nog achter gesloten deuren flink aangepakt door 3 anabole Henkies. Ze hebben mijn man al 3 keer benadert of hij daar wil werken als Security. Nou echt niet dus he?! Ik verbied hem niets, maar dat dan weer wel.

Ik ga er NOOIT meer heen. :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:24:
Is dit zo ?

Nou, dan gaan we daar ff een keer kijken hoe het zit met de beleid, want goed dat ik dit lees..

Het is drama met hun, jaloerze klootzakken zijn het..

Ik ga met paar vrienden langs kijken of ze hun beleid niet willen aanpassen, anders ga ik een opstand creeeren..

En wie mee wilt, nou pm maar...

Ff kijken wat ze bezielen...

Prate helpt nie meer en wie nie meer praat die voelt gewoon..

Ik zeg dit moeten we doen met buitenlanders :D 8)!
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger

tsja, iedereen denkt dat ie grappig is tegen de security, maar het houd een keer op he, als dat 100x gebeurt in een uur..

je moet voor de lol eens kijken hoe dom mensen doen op straat na t stappen als er een gast van de security bij een alarm staat ofzo.

die jongen of meid staat gewoon zijn/haar werk te doen.

jammer voor je vriendje, maar blijkbaar was hij net ff de druppel.

bedenk dat maar eens als je weer eens naar een feestje gaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boehoe lekker huilen lekker zielig doen, sukkeltjes.
als je uitdaagt dan moet je ook de klappen kunnen vangen, en huilen dat boehoe hij lag op de grond, en dan doorschoppen.:lol:
lekker zeiken. toedeloe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:50:

Jij bent echt een kneus zeg :lol:

Volgens mij heb je niet eens verder gelezen dan het zinnetje wat je gequote hebt :frusty:

Waarschuw beheerder
tsja, iedereen denkt dat ie grappig is tegen de security, maar het houd een keer op he, als dat 100x gebeurt in een uur..

je moet voor de lol eens kijken hoe dom mensen doen op straat na t stappen als er een gast van de security bij een alarm staat ofzo.

dus dan sla je iemand half dood op de grond.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:54:

:jaja::respect: gewoon van je afbijten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:54:

DUS dan blijf je van de security af, gaat niet in zn borst staan prikken met je vinger, je gaat NIET in duscussie, draait je om, en gaat een biertje halen.
ik ben nog NOOIT geweigerd, heb nog NOOIT bonje gehad met een security, en nog nooit geouwehoer in welke club dan ook!

is dat nou zo moeilijk?
ja blijkbaar wel, want je vriendjes zijn dr bij, en dus moet je stoer doen? :[

Waarschuw beheerder
Zeg weet je nou wel wat je zelf lult? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
zulk dom gelul is dat niet maar goed ik lees al dat vele alle vertrouwen in die lui hebben

Idd:(
Zitten veel rotte appels in de beveiliging(N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:53:
Volgens mij heb je niet eens verder gelezen dan het zinnetje wat je gequote hebt

volgens mij ga jij een beetje teveel op het minimale eenzijdige verhaaltje af wat hier verteld wordt :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:01:
volgens mij ga jij een beetje teveel op het minimale eenzijdige verhaaltje af wat hier verteld wordt

Ehm we weten hier allemaal niet wat er gebeurd is maar jouw reacties laten het blijken alsof die jongen dat heeft uitgelokt..

En als dat zo was, dan was die beveiliger toch niet opgepakt door politie etc?

Waarschuw beheerder

Onnodig geweld door security is niet goed te praten en dat je continue geprovoceerd wordt is geen vrijbrief voor erop los beuken maar als ik dit topic zo lees wil men dus het beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen??? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:04:
beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen???

Nouja big business is dat niet hier in NL :lol:

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm we weten hier allemaal niet wat er gebeurd is maar jouw reacties laten het blijken alsof die jongen dat heeft uitgelokt..

En als dat zo was, dan was die beveiliger toch niet opgepakt door politie etc?

jawel, dat gebeurt altijd.
om uit te zoeken wat er gebeurt is he.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:58:
heb nog NOOIT bonje gehad met een security, en nog nooit geouwehoer in welke club dan ook!

Ik ben wel eens door een security in mijn maag gestompt :lol: toen ik boos werd ging er 5 man om m'n nek hangen :lol:

come on ik ben 2 turven hoog en ik kan net aan een lucifer breken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Onnodig geweld door security is niet goed te praten en dat je continue geprovoceerd wordt is geen vrijbrief voor erop los beuken

nee dat klopt, en sommigen kunnen er niet zo goed tegen, en die horen daar dus niet, maarja, het feit dat hij er staat, is ook geen vrijbrief om ze te provoceren toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:07:
nee dat klopt, en sommigen kunnen er niet zo goed tegen, en die horen daar dus niet, maarja, het feit dat hij er staat, is ook geen vrijbrief om ze te provoceren toch?

True maar kom op als je zoiets kiest te gaan doen moet je wel tegen wat kunnen.. Niet als iemand je zit te stangen gelijk gaan beuken, dus kortom misbruik maken van je positie..

En kijk met dat soort werk heb je altijd dronken irritante gasten, maar dat hebben ze bij de politie ook en dan gaan ze er toch ook niet op los beuken?

Waarschuw beheerder
uitsmijters K*nkerlijers!!!

Als ze er niet zijn is het ook weer niet goed

Illegale feesten zonder uitsmijters nooit problemen hoor....

Heb een hekel aan alle beveiligingsmedewerkers.
Te stom om agent te worden en te achterlijk om een situatie te beoordelen en daarna in te grijpen. Altijd eerst dapper doen in de vorm van rammen met zn 5-en. Nee ik ben geen dealer of ruzieschopper....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:09:
En kijk met dat soort werk heb je altijd dronken irritante gasten, maar dat hebben ze bij de politie ook en dan gaan ze er toch ook niet op los beuken?

ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:11:
ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook

Wat een bullshit :lol: de politie mept echt NOOIT!

En dat mogen ze wat mij betreft wel wat vaker doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jongens en meisjes, vergeten jullie niet hier dat er altijd alleen maar geschreven wordt over negatieve ervaringen?
en zo goed als nooit over positieve dingen?
als iemand een klacht heeft moet de hele wereld het altijd weten.
dus lees je inderdaad altijd alleen maar slechte dingen over spullen, winkels, personeel enz enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:13:
Wat een bullshit de politie mept echt NOOIT!

tsja, sorry, maar DAAR ben ik nou toevallig getuige van geweest, 2 agenten hielden iemand aan, er kwam een 3e agent aanhollen en die gaf die gast zo een elleboogstoot :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 17 februari 2009 om 13:39:
Ja dat is helaas de harde waarheid. Heb er 2 gesproken die echt vanuit het niets een paar beste tikken kregen. 1 is zelfs nog achter gesloten deuren flink aangepakt door 3 anabole Henkies. Ze hebben mijn man al 3 keer benadert of hij daar wil werken als Security. Nou echt niet dus he?! Ik verbied hem niets, maar dat dan weer wel.

Ik ga er NOOIT meer heen.

Weet je ze durven alleen mensen die met hun vriendin zijn of 2 a 3 man, maar als ik met een groepje ga...

Nou, dan zijn ze ff uitgepraat en ik merk dat ze dan vrij weinig zeggen en zo hoort het ook..

Ze willen gewoon stoer doen voor het publiek en ze pakken mensen aan waar hun sma bij is.

Dit irriteerd me gewoon, maar goed dat je het zegt dan weet ik ook wat ik ken verwachten..
Waarschuw beheerder
donateur
ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook

Wat een bullshit de politie mept echt NOOIT!

En dat mogen ze wat mij betreft wel wat vaker doen

is geen bullshit gebeurt wel degelijk, maar denk dat politie er strenger op 'gecontroleert' wordt. Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt, afgepakte coke opsnuiven etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:18:
tsja, sorry, maar DAAR ben ik nou toevallig getuige van geweest, 2 agenten hielden iemand aan, er kwam een 3e agent aanhollen en die gaf die gast zo een elleboogstoot

eigen schuld, diegene zat vast te provoceren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:20:
Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt

ja, zo denk ik er ook over.
maar om hier meteen iemand te veroordelen op een eenzijdig verhaal, daar mag wel wat repliek tegenover staan vind ik, want het uitgaand publiek is ECHT niet heilig!
en iedereen weet meteen wat voor types ik bedoel, je haalt ze dr zo uit, op elk feest!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is geen bullshit gebeurt wel degelijk, maar denk dat politie er strenger op 'gecontroleert' wordt.

Ja ik denk iig wel dat dat gebeurd maar dan zal het wel gewoon geoorloofd zijn in die situatie, want je wordt er idd strenger op gechecked. En de politie gebruikt sowieso niet snel geweld naar mijn mening, terwijl ze dat best wel eens vaker mogen doen..

Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt, afgepakte coke opsnuiven etc.

Zo is het helaas wel ja :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:14:
jongens en meisjes, vergeten jullie niet hier dat er altijd alleen maar geschreven wordt over negatieve ervaringen?
en zo goed als nooit over positieve dingen?
als iemand een klacht heeft moet de hele wereld het altijd weten.
dus lees je inderdaad altijd alleen maar slechte dingen over spullen, winkels, personeel enz enz.

Met sommigen kan ik wel lachen en er valt altijd wel een goed praatje mee te maken maar sommigen hebben echt kortslutiing in hun kop als de pleuris uitbreekt :(

Waarschuw beheerder
dat ze af en toe tikken uit moeten delen prima, iemand half dood slaan slaat nerges op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:26:
dat ze af en toe tikken uit moeten delen prima, iemand half dood slaan slaat nerges op.

is t nou ja, of is t nou nee?
hoe bepaal je een grens dan?
als een vriend van jou klappen krijgt is het hek van de dam, maar een vreemde verdiende het gewoon? :/
Waarschuw beheerder
donateur
maar sommigen hebben echt kortslutiing in hun kop als de pleuris uitbreekt

A.D.R.E.N.A.L.I.N.E. ;)

adre·na·li·ne de; v(m) (med) product vd bijnieren dat de hartfunctie aanzet

met andere woorden: kortsluiting!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:29:
is t nou ja, of is t nou nee?
hoe bepaal je een grens dan?
als een vriend van jou klappen krijgt is het hek van de dam, maar een vreemde verdiende het gewoon?

begrijpend lezen is ook een vak merk ik alweer.
Als er ruzie ontstaat kan het voorkomen dat er klappen uitgedeeld moeten worden door beveiligers, bijvoorbeeld als ze zelf geslagen worden.

Iemand op de grod neerhoeken en blijve inbeuken op zijn hoofd valt daar dus niet onder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand suggesties wat ik kan eten vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
chinees?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand met een bloedneus lijkt algauw zwaar toegetakeld.
omdat alles onder zit.

Waarschuw beheerder
Ze moeten niet tikken, maar gewoon de mensen die lastig zuin eruit zetten.

Wat er gebeurt vaak is dat de verkeerde klappen krijgt, of het zijn mensen die iets te veel in het glaasje hebben gekeken.

Laat ze lkkr doen waarvoor ze zijn aangeomen, de boel handhaven en geen mensen mishandelen..

Ik heb er zwaar genoeg van, het is nu voor mij gewoon over bijde partijen praten nie meer en daar zijn ze de koning..

Na 6 uur ben je gewoon weer een Burger of het nou veelzijdig stukkie kip is of haram of een zwarte burger...

Het blijft kut dat stukje veelzijdig..?

Waarschuw beheerder
WWS zijn sws allemaal agressieve flikkertjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:33:
Ze moeten niet tikken, maar gewoon de mensen die lastig zuin eruit zetten.

ja, en die vinden zichzelf dan weer niet lastig, vrienden bemoeien zich ermee, de sfeer word agressief, en dan?
:/

leg maar eens uit wat er dan gebeurt?

met andere woorden, dan moet je dus een keuze maken aan de deur VOOR ze binnen zijn, en dan worden de drukste er uitgepikt en die komen bij voorbaat al niet binnen.
en dan gaan ze weer lopen janken op flock dat ze geweigerd zijn, is t een kut tent met een ruk beleid enz enz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is er nu precies gebeurt? wat was de aanleiding?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:37:
ja, en die vinden zichzelf dan weer niet lastig, vrienden bemoeien zich ermee, de sfeer word agressief, en dan?

leg maar eens uit wat er dan gebeurt?

als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan, maar met een bepaalde greep leg je iemand neer of houd je iemand in bedwang. Als een bezoeker dan flipt leg je hem hardhandig op de grond, maar een rechtse hoek geven kan gewoon niet klaar.

Waarschuw beheerder
Er is een heel verschil tussen hard aanpakken en iemand helemaal total los slaan ( zoals ik heb begrepen ), als dat laatste is gebeurd moet die gozer gewoon vervolgd worden net zoals dat op straat zou gebeuren.

Maar goed ik heb het niet gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als dat laatste is gebeurd moet die gozer gewoon vervolgd worden net zoals dat op straat zou gebeuren.

vind ik ook :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
Maar goed ik heb het niet gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen...

precies, zoals 99,9% hier.. ik ook niet.. maar er mag best een beetje uitleg gegeven worden hoe dom mensen soms doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan

vind ik ook..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 14:38:
wat is er nu precies gebeurt? wat was de aanleiding?

NIEMAND die het weet hier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:43:
precies, zoals 99,9% hier.. ik ook niet.. maar er mag best een beetje uitleg gegeven worden hoe dom mensen soms doen

nee dat is zo en op flock hoor je vaak maar 1 kant van het verhaal, maar goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:47:
nee dat is zo en op flock hoor je vaak maar 1 kant van het verhaal, maar goed...

ja, precies, vind het verhaal een beetje te kort door de bocht om hier een beetje te gaan zitten piepen hoe erg het allemaal wel was, ik mis de voorgeschiedenis ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan, maar met een bepaalde greep leg je iemand neer of houd je iemand in bedwang. Als een bezoeker dan flipt leg je hem hardhandig op de grond, maar een rechtse hoek geven kan gewoon niet klaar.

Amen.punt!
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maargoed dan kan iemand nog gewond raken, en iemand met een bloedneus ziet er al gauw uit, alsof hij door 10 man is mishandeld! :/
en dan komen de verhalen...

Waarschuw beheerder
Klopt maar er is ook vermeld in dit topic dat er zware lichamelijke en GEESTELIJKE klachten aan over gehouden, dus mij lijkt het meer dan een bloedneus.

Hoop dat de poster laat weten hoe het verhaal afloopt (Y)

Waarschuw beheerder
Geweld word beantwoord met geweld ipv van een uitleg en als het echt helemaal niet anders kan een hardhandig aanpak..

Door de spychische klap die zo een bezoeker krijgt heeft dat op de langere termijn ook een psychische uitwerking..

Ooit kom alles weer terug..

Beter kom je niet ?

Je kan het ook anders aanpakken door te PRATEN, want sommige mensen hebben niemand om te praten en worden verkeerd begrepen..

Ga niet meppen gelijk, maar als de situatie echt levens bedreigend is voor jezelf en anderen...

Praten kan veel uitmaken, of hoe je iemand benaderd..

Pak het juist aan en dan verwijnt het geweld ook wel, maar soms is het nodig, liever dan voor diegenen die STOER doen en niet ZIJN ..

........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:01:
Klopt maar er is ook vermeld in dit topic dat er zware lichamelijke en GEESTELIJKE klachten aan over gehouden, dus mij lijkt het meer dan een bloedneus

dat weet je niet, het verhaal is heel erg 1 zijdig gebracht, misschien had ie wel een pilletje op?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:07:
dat weet je niet, het verhaal is heel erg 1 zijdig gebracht, misschien had ie wel een pilletje op?

dan nog het is helemaal niet relevant wat de oorzaak was. Ook niet of diegene die de klappen kreeg goed of fout was.

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 10:07:
Ongeacht de aanleiding is het nooit correct om daar op deze wijze mee om te gaan.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geldt ook voor het uitgaand publiek ;)

Waarschuw beheerder
Inderdaad en dat word nog wel is vergeten, aaah ze hebben pillen op en valt niet mee te praten, dus laten we er maar hardhandig op los slaan want daar zijn we op getraind...

Zo komt het bij mij tenminste over :S
Waarschuw beheerder
ik heb het wel gezien en die uitsmijters zijn gore flikkers,
wat kan 1 gast nou doen tegen 6 kleerkasten van uitsmijters,
die gast gaf zich allang over maar die uitsmijters blijven slaan!
die @%#$@%lijers staan daar al1 omdat ze het leuk vinden om mensen te slaan!
ze kunnen hem ook gewoon meenemen en naar buiten gooien ipv half doodslaan en op de ehbo afgeven!

Waarschuw beheerder
uitsmijters zijn vaak gefrustreerde eiereng
Waarschuw beheerder
Moet jij nou met je domme gelul koekert!!
Omdat je je af en toe uit mag leven in je vrije uurtjes bij de security..?
Is het misschien in je opgekomen dat ie zich omgedraaid heeft om een discussie te voorkomen, maar die eikel er gelijk op klapte.. Dat dacht ik al..
Alleen al door de mening die jij hier op het forum pleur, hoor jij bij geen enkel feest bij de deur te staan.. Niet heel professioneel van je kerel,beetje jammer weer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet je contact opnemen dijkes met maddy, volgens mij kan ze getuigen goed gebruiken in de zaak tegen die gasten ;)
Waarschuw beheerder
DUS dan blijf je van de security af, gaat niet in zn borst staan prikken met je vinger, je gaat NIET in duscussie, draait je om, en gaat een biertje halen.
ik ben nog NOOIT geweigerd, heb nog NOOIT bonje gehad met een security, en nog nooit geouwehoer in welke club dan ook!

is dat nou zo moeilijk?
ja blijkbaar wel, want je vriendjes zijn dr bij, en dus moet je stoer doen?

Is het misschien in je opgekomen dat ie zich omgedraaid heeft om een discussie te voorkomen, maar die eikel er gelijk op klapte.. Dat dacht ik al..
Alleen al door de mening die jij hier op het forum pleur, hoor jij bij geen enkel feest bij de deur te staan.. Niet heel professioneel van je kerel,beetje jammer weer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:16:
geldt ook voor het uitgaand publiek

Klopt helemaal maar je begrijpt niet wat ik wil zeggen volgens mij.

Voorbeeld

Iemand slaat een Politie agent, dat is fout. Een agent heeft dan het recht om deze man wanneer nodig hardhandig in de boeien te slaan. Echter heeft hij niet het recht om deze man nadat hij in de boeien is geslagen nog even flink te grazen te nemen.

Vandaar ook het bekende spreekwoord "Niet voor eigen rechter spelen" Gaat iedereen dat doen dan krijg je zulke taferelen zoals met die uitsmijter. Wat alleen nog meer agressie opwekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:16:
geldt ook voor het uitgaand publiek

Klopt helemaal maar je begrijpt niet wat ik wil zeggen volgens mij.

Voorbeeld

Iemand slaat een Politie agent, dat is fout. Een agent heeft dan het recht om deze man wanneer nodig hardhandig in de boeien te slaan. Echter heeft hij niet het recht om deze man nadat hij in de boeien is geslagen nog even flink te grazen te nemen.

Vandaar ook het bekende spreekwoord "Niet voor eigen rechter spelen" Gaat iedereen dat doen dan krijg je zulke taferelen zoals met die uitsmijter. Wat alleen nog meer agressie opwekt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 15:29:

wat een domme trut ben jij zeg, weet jij wat er is gebeurd?
is het ontdenkbaar dat die gozer lekker zat te fokken met die gasten van de security en die het gewoon een beetje zat waren?

Waarschuw beheerder
Dan nog hebben ze het recht niet om die jongen zo toe te takelen zoals er beschreven word, het zijn proffesionals die zijn ingehuurd voor de orde en veiligheid en niet om er op los te rammen als er wat aan de hand is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:54:
zo toe te takelen zoals er beschreven word

ik kan ook iets schrijven, wie zegt dat het waar is dan.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 15:57:
ik kan ook iets schrijven, wie zegt dat het waar is dan.

Heb je helemaal gelijk in, en dat is ook het probleem hier maar er zijn meerdere getuigen die het bevestigen ( hoorde ook de politie ) dus ik ga er van uit dat dit geen opgezet verhaal is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:04:
maar er zijn meerdere getuigen die het bevestigen

er kan natuurlijk ook gewoon een vechtpartijtje zijn, en mensen zijn gewoon geschrokken waardoor het verhaal uit zijn verband wordt getrokken.
feit blijft, dit soort dingen gebeuren helaas wel is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 15:27:

wat lul je nou joh hersenloze doos.
ga je handtasjes oppoetsen.
waar staat dat ik bij deuren sta?
kansloze.
:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:07:
er kan natuurlijk ook gewoon een vechtpartijtje zijn, en mensen zijn gewoon geschrokken waardoor het verhaal uit zijn verband wordt getrokken.
feit blijft, dit soort dingen gebeuren helaas wel is.

miss heeft die 5 klappen gehad ipv 10 toen die op de grond lag:D

zijn hier al verschillende getuigenverklaringen geweest in dit topic dat buitensporig geweld gebruikt is, ben jij nu zo dom of?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:16:
toen die op de grond lag

:'( zo vechten mensen nu eenmaal.

lekker alles geloven wat op internet wordt gezegd.
ben jij nu zo dom of?

Waarschuw beheerder
donateur
zijn hier al verschillende getuigenverklaringen geweest in dit topic dat buitensporig geweld gebruikt is, ben jij nu zo dom of?

door verhalen zoals dit, hebben mensen al een beeld van vechtende security.
als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld! :[

ik heb een uitdaging voor je: vindt 1 topic op flock waar positief wordt gepraat over security. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:18:
zo vechten mensen nu eenmaal.

lekker alles geloven wat op internet wordt gezegd.

vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen, ook tegen zichzelf, wat je niet zo doet dus.

als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld!

ongeacht wat er gebeurd is, buitensporig geweld is nimmer toegestaan of geoorloofd, zo simpel is het, als beveiliging dien je je werk goed te doen, wat in dit geval niet gebeurd is, dus dan ben je ook niet geschikt voor het werk, hopelijk klagen ze die knakker aan voor doodslag en schoppen ze hem op straat.
Waarschuw beheerder
donateur
de politie mept echt NOOIT!

Ahumm :|
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:54:
het zijn proffesionals die zijn ingehuurd voor de orde en veiligheid en niet om er op los te rammen als er wat aan de hand is.

Pcies, hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger

vind ik ook (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
Pcies, hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger

speld in een enorme hooi berg dus :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:27:
speld in een enorme hooi berg dus

tsja, t meerendeel is nou eenmaal geen professor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen

ze zijn er om alles in goede banen te leiden. Als iemand provoceert, ongeacht wie, zorgt diegene voor een slechte sfeer en dient dus bestraft te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen, ook tegen zichzelf, wat je niet zo doet dus.

AMEN!!!!

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:29:
ze zijn er om alles in goede banen te leiden. Als iemand provoceert, ongeacht wie, zorgt diegene voor een slechte sfeer en dient dus bestraft te worden.

yups door in een greep gepakt te worden en er gewoon uit gedonderd te worden (Y) niet door hardhandig klappen te krijgen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind het wel wat voor sociale dienstplicht eigenlijk
iedereen een half jaar mensen helpen op feesten als een soort verplichte stage tijdens je studie (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
World Wide Security

zijn echt de grootste honden die er rond lopen. altijd gezeik met die gasten, die verdienen ze zelf gewoon (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:19:
en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten

er is voorgeschiedenis genoeg met WWS.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:32:
yups door in een greep gepakt te worden en er gewoon uit gedonderd te worden niet door hardhandig klappen te krijgen

dat is aan de beveiliger om de gepaste straf in te schatten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:35:

hehe ik zal je even updaten, DAT is dus niet aan de beveiliger, misschien toch eens een keer een wetboek erbij pakken. maargoed oneindig discussieren heeft toch geen nut met mensen die er niks van willen snappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 15:51:
wat een domme trut ben jij zeg, weet jij wat er is gebeurd?
is het ontdenkbaar dat die gozer lekker zat te fokken met die gasten van de security en die het gewoon een beetje zat waren?

Ben helaas van het hele verhaal op de hoogte..
Is een maat van me..
Die zoals iedereen daar was om een leuk feestje te vieren, en die ook had..
Jammer om te lezen hoe een verhaal zo'n eigen leven gaat leiden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 16:37:
Jammer om te lezen hoe een verhaal zo'n eigen leven gaat leiden..

komt omdat alleen het gedeelte "stemmingmakerij" neergezet wordt, en niet het hele verhaal :[

eigen schuld dus!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:34:
zijn echt de grootste honden die er rond lopen. altijd gezeik met die gasten, die verdienen ze zelf gewoon

niet onderbouwde stemmingmakerij dus. :[
Waarschuw beheerder
donateur
@ NKOTB:

Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:19:
als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:43:
niet onderbouwde stemmingmakerij dus.

google anders zelf ff rond!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:35:

:roflol: jij bent echt te grappig :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:36:
hehe ik zal je even updaten, DAT is dus niet aan de beveiliger, misschien toch eens een keer een wetboek erbij pakken. maargoed oneindig discussieren heeft toch geen nut met mensen die er niks van willen snappen.

juist (Y) maar goed net wat je al zegt zonde van de energie om hier nog op in te gaan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:36:
DAT is dus niet aan de beveiliger

o, dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 16:37:
Is een maat van me..

dus dat betekent nu dat hij een engeltje is ofzo?

je kan mij niet wijsmaken dat de beveiliging uit het niets dat jochie heeft geslagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:44:
google anders zelf ff rond!

mensen gaan alleen dingen op internet ventileren als het negatief is, NOOIT als iets positief is..
again, ik daag je uit: vind op partyflock 1 positief topic over security..
nee, ik maak het je makkelijker, op het hele internet!

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:48:
dus dat betekent nu dat hij een engeltje is ofzo?

je kan mij niet wijsmaken dat de beveiliging uit het niets dat jochie heeft geslagen.

het ligt idd vast iets genuanceerder, maarja, zoals ik al 10x heb gezegt hier... DAT gedeelte hebben ze wijselijk achtergehouden in dit stemmingmakerij topic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?

Nog een schop nageven...dat is lekker proffesioneel :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:53:
Nog een schop nageven...dat is lekker proffesioneel

wat moet dat moet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:22:
Inderdaad en dat word nog wel is vergeten, aaah ze hebben pillen op en valt niet mee te praten, dus laten we er maar hardhandig op los slaan want daar zijn we op getraind...

Je kan beter met iemand een gesprek aangaan die knetter is
van de pillen dan met iemand die zo blauw is als een tientje.!

( mijn ervaring iig )

Stond ook links vooraan heb wel die beveiligers gezien,
maar niet dat er geslagen is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o, dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?

je hebt bepaalde richtlijnen waaraan je dien te houden als beveiliger, dat is bijvoorbeeld geen buitensporig geweld gebruiken. Zelfde dat je aan regels hebt te houden hier op het forum.

Maargoed verspilde moeite dit:) Ganzen hou je altijd.
Waarschuw beheerder
Wat een figuren hier zeg :lol:

Die beveiliger had hem nooit mogen slaan, als hij goed in z´n vak zou zijn (geweest) dan had hij hem buiten de deur gezet, hoe vervelend die jongen ook was, desnoods roept hij een collega erbij (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind dat ze mensen die beveiligers aanvallen/lastigvallen/uitdagen een levenslange ban moeten geven bij elke organisatie/club/feest.

15 jaar uitgaansverbod ofzoiets :roflol:

gelukkig krijg je tegenwoordig dubbel straf omdat t een hulpverlener is :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:50:
mensen gaan alleen dingen op internet ventileren als het negatief is, NOOIT als iets positief is..
again, ik daag je uit: vind op partyflock 1 positief topic over security..
nee, ik maak het je makkelijker, op het hele internet!

Onzin, ik doel nu alleen duidelijk alleen op WWS! Ik maak tegenwoordig vooral op kleinere feestjes vaak zeer geschikte beveiligers! Maar WWS staat garant voor ellende :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ah de WWS laat weer eens van zich horen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:12:
wat lul je nou joh hersenloze doos.
ga je handtasjes oppoetsen.
waar staat dat ik bij deuren sta?
kansloze.

Haha,ben toch blij dat ik je over het pisje heb vriend...
Verder als de deur hoor jij eigenlijk niet te komen..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 18:07:
Ik maak tegenwoordig vooral op kleinere feestjes vaak zeer geschikte beveiligers!

maak er eens een topic over!
ik daag je uit :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 18:23:
Verder als de de poets en kookgedeelte hoor jij eigenlijk niet te komen

Waarschuw beheerder
nederlandse spelling is moeilijk he
Waarschuw beheerder
Rellen :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 18:06:
gelukkig krijg je tegenwoordig dubbel straf omdat t een hulpverlener is

jij bent al net zo zielig merk ik door zoiets gaan ze juist nog meer misbruik maken van hun positie
Waarschuw beheerder
http://De taak van bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in evenementenbeveiliging is het in de hand houden van feesten en andere evenementen, en zorgen dat ruzies niet uit de hand lopen. De werkzaamheden alsmede het specifieke soort publiek waarmee een Event Security Officer (ESO) te maken krijgt is gelieerd aan de diverse evenementen. De evenementenbeveiliger moet daarom beschikken over specifieke kennis en vaardigheden ten aanzien van het beveiligen van publieksevenementenp

Dat is de taak van de beveiliging.

Ik ben ook wel benieuwd wat de beveiliger te zeggen heeft.
Hoe hij het heeft gezien..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op einde van de avond , liepen paar van die beveiligers langs me en ik was zo blij en gelukkig (vond het feest geweldig :p) dat ik eigenlijk voor beveiliger wou springen en met hem feesten :p
maar gelukkig toch ni gedaan :lol:

maar beterschap voor je vriend !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 18:23:
ik daag je uit

je daagt maar een eind weg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TimmaH :rot: op dinsdag 17 februari 2009 om 18:43:
Rellen

rellenG :honger:

[img width=512 height=341]http://www.destentor.nl/multimedia/archive/00710/rellen_indo_710960b.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:50:
vind op partyflock 1 positief topic over security..

we komen nu een aantal jaren in club organza en we hebben daar nog nooit iets meegemaakt of gezien of gehoord over de beveiliging.dat zijn echte gastheren zoals het hoort te zijn.zo dat was een positief bericht

Waarschuw beheerder
hoop dat je getuigen vind onder dit stelletje labielen 8)
erg kut voor jullie wat er is gebeurd (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PRINSES DENN O:) op dinsdag 17 februari 2009 om 19:27:
Ik ben ook wel benieuwd wat de beveiliger te zeggen heeft.

"Het was die drugs... die ik een half uur daarvoor in beslag nam" :lijn:
Waarschuw beheerder
In de meeste gevallen is er altijd wel een gerechtvaardige aanleiding toe en ik geef toe dat sommige beveiligers niet echt heldere lichten zijn maar ze kunnen nog wel redelijk nadenken

Je zegt het zelf al, in de meeste gevallen.
Je weet verder niks over dit geval toch....

OKe, ik lig out te gaan omdat iemand iets in een drankje heeft gedaan en mn vriendin ligt om diezelfde reden in de ambulance...Ik word zonder jas naar buiten gegooid terwijl het 10 graden vriest en mag mijn jas niet hebben. Dan mag ik dus volgens jou niet in discussie gaan? Mijn jas is mijn eigendom :[
Ik wil langs de portier naar binnen om alleen mn jas te halen en hij gaat ff met mij gooien. Weet er zelf weinig meer van omdat ik toch al wazig was van die troep, maar ik kwam bij met 2 mensen bij me die ik niet ken en die vertelde mij wat er gebeurt was. Ik was de volgende dag bont en blauw..
als ik dit topic zo lees wil men dus het beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen???

Nou, had ik dat maar gedaan! Spijt van zeg...

Me zus heeft ook al eens haar arm gebroken door zo'n gorilla, maar dat was niet zo bedoeld, was gewoon een domme actie van die vent. Maakt het niet minder erg..

Moet echt wel iets veranderen, beveiligers moeten er voor ieders veiligheid zijn, ook al je lastig bent onder invloed of wat dan ook.
Waarschuw beheerder

(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:04:
hij zal er wel om gevraagd hebben.

Dat dacht ik in eerste instantie ook :/

Waarschuw beheerder
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft

Moet ie maar geen Jumpstyle draaien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sommige beveiligers staan ook strak van de dope

Don't get high of your own supply :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Soms moet je mensen een corrigerend tikje geven voordat ze echt luisteren

En daarom zijn raddraaiers banger voor beveiligers dan voor oom agent :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben zovaak agressief behandeld door beveiligers, terwijl ik toch echt een lieve jongen ben.

De laatste keers was nog wel het meest onverklaarbare.

Het was halve finale ek Nederland- Rusland. Omdat ik tot dan toe alle wedstrijden in huiselijke sfeer heb gekeken, dacht ik even leuk in de kroeg naar voetbal te gaan kijken in DE NIEUWE DIKKE DRIES IN UTRECHT. Vlak voordat het volkslied begint richt ik mijn aandacht op het grote scherm, wil net een slok nemen van mijn glas bier, word ik van achter bij mijn keel gegrepen door een portier, de hele zaak doorgesleurd, en naar buiten gegooid. Toen ik de beste man om de reden vroeg van mijn verwijdering, wist hij niets anders te zeggen dan; moest van mijn collega. Maar die collega halen kon hij niet. Vervolgens wil ik verklaren dat ik toch echt alleen naar het scherm stond te kijken, en hij waarschijnlijk een fout gemaakt heeft, komt hij met 3 collega's op agressieve manier, en met gebalde vuisten op mij af gelopen. Helaas of gelukkig sprongen er mensen tussen. Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

Uiteraard heb ik contact gezocht met het management van desbetreffende kroeg, omdat ik deze beste meneer wilde aanklagen. Maar uiteraard werd ik niet geholpen, ze wisten ineens geen namen meer, en moest volgende week maar weer contact opnemen.

wel een mooi verhaal :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:47:
Je moest eens weten hoe agressief sommige oudjes zijn op de jaarlijkse Omroepdag van Max

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Dan was het spoor naar de vernielzuchtige dader makkelijk te volgen voor de politie :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:46:

Urban R&B feest soms???? :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op dinsdag 17 februari 2009 om 10:52:
Ik denk dat de meeste wel weten wanneer ze moeten stoppen met "corrigerende tikken" geven, deze liet zich gewoon gaan. Een hoogtepuntje van z'n avond, maybe. Als politie er getuigen van is geweest, kan hij mooi z'n spierballen gebruiken om papier te prikken langs de snelweg, gezien ons "rechtvaardige" rechtsysteem.

Waarschuw beheerder
Maaar hoe was de sfeer voor de rest............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik dit topic zo lees wil men dus het beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen???

Hahahahaha schadevergoeding is in NL vaak niets meer dan een bosje bloemen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met sommigen kan ik wel lachen en er valt altijd wel een goed praatje mee te maken maar sommigen hebben echt kortslutiing in hun kop als de pleuris uitbreekt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RYAN_EE {BVE} op dinsdag 17 februari 2009 om 22:22:
Maaar hoe was de sfeer voor de rest............

En waren er ook kluisjes?
Waarschuw beheerder
Er morgen meerdere zinnen in een post hoor.

7 posts achter elkaar :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloemsel op woensdag 18 februari 2009 om 06:59:
En waren er ook kluisjes?

waren er ook voldoende kluisjes voor iedereen?

vervelend als ze al vol zijn als je binnenkomt

Waarschuw beheerder

Wat een ongelofenlijk lulkoek :S

Vanmorgen hebben 6 klanten hun projecten teruggetrokken. Ga ik de zesde toch ook niet uitkafferen :S Vriendelijk ophangen en doorwerken. Als je beveiliger bent moet je gewoon je rust houden en verder niets doen, je kiest toch voor die baan...

ik zeg "alle beveiligers zijn domme aggresieve honden"

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 11:29:
ik zeg "alle beveiligers zijn domme aggresieve honden"

mee eens (Y)
het lijkt af en toe of sommige het er om doen...

Waarschuw beheerder
Idd 5 dagen non stop doorwerken op de coke en speed, goed voor je beoordelingsvermogen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:56:
wat moet dat moet.

wat voor een trieste kneus ben jij dan.. :S

WWS (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 12:03:
WWS

??????
Waarschuw beheerder
Op Project:Hardcore.nl was dit toch ook al?
Of iets in die richting
zelfde WWS

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 22:06:

oh was jij dat die mijn auto bekrast had en mijn spiegels eraf had getrapt?!
nou ja zo te lezen had je er een gegronde reden voor in ieder geval :D

Waarschuw beheerder
Ja maar.,.. wat had je vriend gedaan dan?

Kbedoel, ze slaan toch niet voor niks :O?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 12:45:

Kbedoel, ze slaan toch niet voor niks ?

Ja de TO houdt zich wijzelijk stil in deze omdat haar vriendje ALTIJD poeslief en NOOIT een vlieg kwaad doet :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 februari 2009 om 14:32:
Ja de TO houdt zich wijzelijk stil in deze omdat haar vriendje ALTIJD poeslief en NOOIT een vlieg kwaad doet

haha merk ik ook op :)
nuja als je gewoon de security laat hun job doen, en niet steeds irritant gaan doen
of hun belachelijk gaat maken gebeurd er toch niets ook?
dus denk niet dat die gast uit het niets zijn potje slaag heeft gekregen? :)
of wilt zijn liefste vriendinnetje niet antwoorden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 12:45:

Kbedoel, ze slaan toch niet voor niks ?

Hangende de zaak of onderzoek niets zeggen, zeker niet toegeven dat er een aanleiding was, is het slimste natuurlijk.
Of ze moet haar exacte verklaring hier ook neerzetten, mja of die dan de waarheid weer zal geven.....

Was WWS ook niet op Awakenings in Ehv. vh weekend, dat waren gewoon sukkels....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 16:32:
of wilt zijn liefste vriendinnetje niet antwoorden?

HALLO?????????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PaperPlanes op woensdag 18 februari 2009 om 12:09:
Op Project:Hardcore.nl was dit toch ook al?
Of iets in die richting
zelfde WWS

Zou het niet weten, wel zag ik dat er een gast werd mee genomen, door een vrouw en 2 mannen, deurtje door, vrouw bleef voor de deur staan en die 2 mannen gingen naar binnen met die gast (Die in het begin een beetje moeilijk deed, maar even later gewoon normaal mee liep), even later kwamen die 2 mannen weer naar binnen gelopen en toen liepen er ineens nog 2 andere security's bij :S )
en ze deden een beetje geheimzinnig/raar :S Althans ik vertrouwde er niets van....
Paar dagen later hoorde ik dat er 1tje een paar goeie klappen had gehad van de security. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waren er kluisjes gvd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
maar goed ik lees al dat vele alle vertrouwen in die lui hebben :x

Ik na het zien van betreffend incident in ieder geval niet meer.. Wat een tering mongolen (n).
Sterkte voor jullie beide (f).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en die gasten van de wws sporen niet, geloof me :x
Waarschuw beheerder
Gaat dit topic nog ergens over want meeste reactie's slaan compleet nergens op.

Ten eerste topicstarter je legt niks uit. Je kan niet verwachten dat er zinvolle reactie's komen als je niks meer erover vertelt!

Voor iedereen die hier maar dom loopt te lullen ga lekker ergens anders dom doen. Deze jongen is misschien zinloos mishandeld heb dan eventueel de moeite om hier niet lullig over te doen.

Ik heb zelf redelijk veel ervan gezien. En kan vertellen dat dit echt TE extreem was. Heeft die jongen nou iemand anders mishandeld of een mes getrokken ofzo verdiende loon! Maar gaat dit om niks verdient die uitsmijter gewoon een dikke straf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op donderdag 19 februari 2009 om 20:52:
Ik heb zelf redelijk veel ervan gezien. En kan vertellen dat dit echt TE extreem was. Heeft die jongen nou iemand anders mishandeld of een mes getrokken ofzo verdiende loon! Maar gaat dit om niks verdient die uitsmijter gewoon een dikke straf.

jaah daar gaat het hier ook om
zij zegt dat hij mishandelt is maar als hij ruzie gaat maken en zij zegt mishandelt noem ik het zijn verdiende loon :)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DE NIEUWE DIKKE DRIES IN UTRECHT

dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

gelukkig woon je niet in Maastricht.... :)
laatste aanpassing