Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van maddy. op dinsdag 17 februari 2009 om 07:02:
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.

Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.

Probleem opgelost :)
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 17 februari 2009 om 07:33:
ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

En dat vind jij grappig?

Wat een mongolen altijd die security!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment

:s

Maar als politie het al gezien heeft waarom moet je dan nog getuigen hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op dinsdag 17 februari 2009 om 07:25:

Probleem opgelost :)

idd mag het misschien niet zeggen maar dit lijkt aardig op aandacht trekken :o :$

iig sterkte voor je vriend (F) en hoop dat die er snel weer boven op komt ;)
Waarschuw beheerder
maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

Zal het er wel naar gemaakt hebben dan... 8)
Waarschuw beheerder
hij zal er wel om gevraagd hebben.
Waarschuw beheerder
ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

hij ziet er niet echt breed uit ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vissertje2012:bounce: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:14:
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...

Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 07:48:
Wat een mongolen altijd die security!!

9 van de 10 zijn van de agressieve anabolen kikkers, zelf eerst alle drugs opmaken die ze in beslag hebben genomen en daarna vor mensen hun feest gaan verpesten.

Maar goed als ze er niet staan is het ook zo wat he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is

ja zitten jullie lekker zielig te zijn thuis op de bank op het moment?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:
Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen

lul niet zo dom man
je doet net alsof ze er een sport van maken

Waarschuw beheerder
Wist niet dat beveiligers mochten slaan, hoop toch wel dat ze genoeg training hebben gehad om met een paar man iemand goed vast te kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 08:23:
lul niet zo dom man

Idd die gast zal echt niet zomaar in elkaar geslagen zijn. In de meeste gevallen is er altijd wel een gerechtvaardige aanleiding toe en ik geef toe dat sommige beveiligers niet echt heldere lichten zijn maar ze kunnen nog wel redelijk nadenken (y)

Sowieso vind ik het wel vaag dat ze nog getuigen willen hebben en ze dan niet willen reageren hier :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
lul niet zo dom man

Weet tenminste waar ik over praat sjap :aai:

Heb genoeg verhalen uit 1e lijn gehoord en vrienden van mij werken zelf ook bij beveiliging, die hoor ik er ook over.

Dus lul zelf niet zo stom :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:28:
en ik geef toe dat sommige beveiligers niet echt heldere lichten zijn maar ze kunnen nog wel redelijk nadenken

Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee :lol:
Maar als 1 of andere mongool iemand anders op zijn appel aan het rossen is, zijn ze van mij wel gerechtigd om die persoon ff een corrigerend tikje te geven 8).

Waarschuw beheerder
Zo mag een beveiliger iemand vastpakken, beletten weg te lopen of tijdelijk opsluiten in afwachting van de politie. Daarbij is soms zelfs fysiek geweld toegestaan.

Het grijze gebied begint, zegt Lindemans, als iemand zich verzet tegen aanhouding. Een aanval mag je pareren, maar slaan en schoppen zijn „geweldshandelingen die slechts in zeer uitzonderlijke situaties zijn gerechtvaardigd”.

Dus je mag al absoluut niet iemand de pleuris in slaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels @ Goa op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:
Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen

lul niet zo dom man

zulk dom gelul is dat niet :no: maar goed ik lees al dat vele alle vertrouwen in die lui hebben :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:33:
Heb genoeg verhalen uit 1e lijn gehoord en vrienden van mij werken zelf ook bij beveiliging, die hoor ik er ook over.

Dus lul zelf niet zo stom

Heb zelf ook vier jaar lang in de beveiliging meegelopen en er is wel degelijk een wezenlijk verschil tussen horeca- en evenementenbeveiligers :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:36:
Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee
Maar als 1 of andere mongool iemand anders op zijn appel aan het rossen is, zijn ze van mij wel gerechtigd om die persoon ff een corrigerend tikje te geven

Tsja als sommige alleen al maar geknepen worden in hun arm gooien ze het op mishandeling en schreeuwen moord en brand :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
Heb zelf ook vier jaar lang in de beveiliging meegelopen en er is wel degelijk een wezenlijk verschil tussen horeca- en evenementenbeveiligers

Heb het er allebei niet op :no:
Ken maar paar goede :yes:

Maar om een voorbeeld te geven, als je de HMH uitloopt en je laat je baco over nee beveiliger zijn schoenen heen vallen, lijk dat me geen reden om een paar stompen te krijgen of wel?
En zo kan ik nog wel paar voorbeelden opnoemen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:36:
Ze zullen echt geen vechtpartijtje uitlokken nee

heb het anders goed meegemaakt op lowlands dat er zo'n gorilla van de security ging zitten provoceren, terwijl we zaten te eten.

maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ze er zijn want heb het al een paar x meegemaakt dat er van die kanslozen vlak voor je voeten op de vuist gingen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
horeca-

breek me de bek niet over sommigen (n)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zei het gisteren nog in een ander topic, dit lees je onderhand wekelijks :frusty: lijkt me niet echt normaal!

verder zal er echt wel een aanleiding zijn geweest, maar waarom wordt zon gast er dan niet gewoon uitgezet, maar moet ie eerst finaal in elkaar gebeukt worden.

(aangezien hij
zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.

Jongen met een wit shirt toevallig? Die zag ik voorbij komen met een flinke bloedneus en wankelend als een gek.

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J1:rot: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:12:
Jongen met een wit shirt toevallig? Die zag ik voorbij komen met een flinke bloedneus en wankelend als een gek.

nou dan moet jij gaan getuigen:P
Waarschuw beheerder
donateur
nee sorry, ik ga alleen naar leuke feesten (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige security denken alles te kunnen maken, iemand hardhandig eruit zetten al la, maar waarom zoveel stomp en stampwerk :/ anabolenpatsertjes, zelf snuiven ze het hardste op zo'n avond
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:07:
(aangezien hij
zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen

volgens mij valt dat ook wel mee :o aangezien hij gister wel in topic's kan reageren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:48:
Maar om een voorbeeld te geven, als je de HMH uitloopt en je laat je baco over nee beveiliger zijn schoenen heen vallen, lijk dat me geen reden om een paar stompen te krijgen of wel?
En zo kan ik nog wel paar voorbeelden opnoemen....

Nee dat is idd wel kansloos als men dat aanleiding vindt om er maar op los te beuken. Sommige beveiligers staan ook strak van de dope :looser:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:52:
heb het anders goed meegemaakt op lowlands dat er zo'n gorilla van de security ging zitten provoceren, terwijl we zaten te eten.

Wat deed ie dan precies?

Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:07:
verder zal er echt wel een aanleiding zijn geweest, maar waarom wordt zon gast er dan niet gewoon uitgezet, maar moet ie eerst finaal in elkaar gebeukt worden.

Soms moet je mensen een corrigerend tikje geven voordat ze echt luisteren (y)
Waarschuw beheerder
donateur
daarom heb ik mijn opleiding afgemaakt ,
en ga wel in de beveiliging aan het werk als ik een jaar of 40 ben ,
lekker op motorsport evenementen :)

maar die sfeer kon ik tijdens mijn ''stage'' wel proefen,

en de meesten zijn wel aardig rustig ,

maar je hebt overal debielen

maar die zijn er ook genoeg als bezoekers!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:20:
volgens mij valt dat ook wel mee aangezien hij gister wel in topic's kan reageren

hier heb je wel gelijk in, zie het nu ook op zn profiel

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:24:
Soms moet je mensen een corrigerend tikje geven voordat ze echt luisteren

die gasten weten naar mijn mening niet altijd het verschil tussen een corrigerend tikje of in elkaar beuken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:24:
Wat deed ie dan precies?

zitten schelden dat wij een stelletje slappe mietjes waren.

zit je daar aan je noodles en bier, moest er alleen hard om lachen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:20:
volgens mij valt dat ook wel mee aangezien hij gister wel in topic's kan reageren

Zou ze het misschien om de eventuele schade vergoeding te doen zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 17 februari 2009 om 09:25:
hier heb je wel gelijk in, zie het nu ook op zn profiel

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:00:
dit lijkt aardig op aandacht trekken

;)
die gasten weten naar mijn mening niet altijd het verschil tussen een corrigerend tikje of in elkaar beuken

yups + mijn mening moet je je handen thuis houden :jaja: ze zijn vaak 10x groter en sterker en nog met vele... kan je mij niet wijsmaken dat ze iemand er niet gewoon uit kunnen zetten ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Sommigen niet maar de meeste wel.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
zitten schelden dat wij een stelletje slappe mietjes waren.

zit je daar aan je noodles en bier, moest er alleen hard om lachen

Hmmm vaag, uiteindelijk zijn het ook maar mensen he?? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:30:
Hmmm vaag, uiteindelijk zijn het ook maar mensen he??

mooiste is dat al mijn vrienden altijd werden gefoullieerd als ze binnenkwamen op het festivalterrein en ik nooit :lol:

zal wel komen omdat ik er uitzie als een
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
slappe mietje

nee zijn echt geen fijne mensen die security die daar rond liep, te weinig te doen voor hun.
Waarschuw beheerder
donateur
Check het hardbass topic daar reageerde iemand die een blauw oog heeft opgelopen ofzo omdat iemand tegen hem aan werd gesmeten.

Of het met jullie vechtpartij te maken heeft dat moet je zelf maar controleren.

Zie hieronder;

Uitspraak van Voyage op zondag 15 februari 2009 om 16:39:
niet alleen gehoord en gezien, ook nog onbedoeld een beetje deel van uitgemaakt, die beveiliger was zo hard aan t slaan op die kerel, dat die kerel met zn kop vol tegen de mijne knalde wat me een blauw oog en een stukje van mn tand heeft gekost

verder echt te belachelijk voor woorden, doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag
t bloed wat uit zn mond gutste, terecht dat die kerel is aangehouden, echt bizar

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hiet getuigen

op gepakt is en vast gezet.

geesterlijk

is de politie/mareshaussee

ik wil niet lullig doen maar mijn eerste reactie zou niet serieus zijn gezien de spelfouten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ockels @ Goa op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:

lul niet zo dom man

Ik ben zovaak agressief behandeld door beveiligers, terwijl ik toch echt een lieve jongen ben.

De laatste keers was nog wel het meest onverklaarbare.

Het was halve finale ek Nederland- Rusland. Omdat ik tot dan toe alle wedstrijden in huiselijke sfeer heb gekeken, dacht ik even leuk in de kroeg naar voetbal te gaan kijken in DE NIEUWE DIKKE DRIES IN UTRECHT. Vlak voordat het volkslied begint richt ik mijn aandacht op het grote scherm, wil net een slok nemen van mijn glas bier, word ik van achter bij mijn keel gegrepen door een portier, de hele zaak doorgesleurd, en naar buiten gegooid. Toen ik de beste man om de reden vroeg van mijn verwijdering, wist hij niets anders te zeggen dan; moest van mijn collega. Maar die collega halen kon hij niet. Vervolgens wil ik verklaren dat ik toch echt alleen naar het scherm stond te kijken, en hij waarschijnlijk een fout gemaakt heeft, komt hij met 3 collega's op agressieve manier, en met gebalde vuisten op mij af gelopen. Helaas of gelukkig sprongen er mensen tussen. Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

Uiteraard heb ik contact gezocht met het management van desbetreffende kroeg, omdat ik deze beste meneer wilde aanklagen. Maar uiteraard werd ik niet geholpen, ze wisten ineens geen namen meer, en moest volgende week maar weer contact opnemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:33:
mooiste is dat al mijn vrienden altijd werden gefoullieerd als ze binnenkwamen op het festivalterrein en ik nooit

zal wel komen omdat ik er uitzie als een

Uitspraak van El hombre Casado op dinsdag 17 februari 2009 om 09:26:
slappe mietje

nee zijn echt geen fijne mensen die security die daar rond liep, te weinig te doen voor hun.

Festivals als Lowlands gebeurt ook niet zoveel in vergelijking met een groot commercieel dancefeest. Maar waar veel mensen samenkomen is de kans op ongeregeldheden altijd wel aanwezig. Je moest eens weten hoe agressief sommige oudjes zijn op de jaarlijkse Omroepdag van Max :roflol:

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 09:35:
Check het hardbass topic daar reageerde iemand die door jou vriend een blauw oog heeft opgelopen ofzo omdat jou vriend tegen hem aan werd gesmeten.

Zie hieronder;

Uitspraak van Voyage op zondag 15 februari 2009 om 16:39:
niet alleen gehoord en gezien, ook nog onbedoeld een beetje deel van uitgemaakt, die beveiliger was zo hard aan t slaan op die kerel, dat die kerel met zn kop vol tegen de mijne knalde wat me een blauw oog en een stukje van mn tand heeft gekost

verder echt te belachelijk voor woorden, doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag
t bloed wat uit zn mond gutste, terecht dat die kerel is aangehouden, echt bizar

Mensen die op de grond liggen en dan nog flink erop inbeuken vind ik ook not done :no: (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 09:35:

Buhh, das niet nix :no:

Maar feit is wel dat als dat soort gasten worden gepakt, tijdens werktijd of elders een aanklacht krijgen van openlijk geweld, ze hun vergunning kwijtraken en dus niet meer als beveiliger mogen werken.

Laatst zijn er 2 beveiligers vrijgesproken, na een paar doden bij evenementen en k denk dat anderen dan dus denken dat ze meer kunnen maken dan normaal is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 07:49:
Maar als politie het al gezien heeft waarom moet je dan nog getuigen hebben?

Niet getuigen van de vechtpartij zelf, maar van de aanleiding ervan neem ik aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
Maar uiteraard werd ik niet geholpen, ze wisten ineens geen namen meer, en moest volgende week maar weer contact opnemen

meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje? wel degenen die ik ken
als je een goede beschrijving, naam en evt foto hebt van deze persoon is je zaak een stuk makkelijker lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rowan op dinsdag 17 februari 2009 om 09:51:
maar van de aanleiding ervan neem ik aan

Die is eigenlijk niet relevant in deze. Ongeacht de aanleiding is het nooit correct om daar op deze wijze mee om te gaan.

Je hoort als beveiliger ook een stukje professionaliteit uit te stralen en dat word helemaal teniet gedaan door bovenstaande actie.

Bovendien zou je van zo'n bedrijf als WWS wel iets meer fatsoen verwachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op dinsdag 17 februari 2009 om 09:52:
meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje?

daar denk je ook niet wanneer je aan je strot naar buiten gesleurd word...

als je een goede beschrijving, naam en evt foto hebt van deze persoon is je zaak een stuk makkelijker lijkt mij

Er waren er op dat moment maar 4 aan het werk...

De kroeg wilde gewoon niet meewerken, en dat stak mij nog het meest.

Mijn hele voetbalavond was verneukt, en ook van de mensen waar ik mee was...

Ik hoefde alleen maar een verklaring te hebben waarom ik zo behandeld was...

Waarschuw beheerder
donateur
meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje?

meestal alleen een v van vlikker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 09:47:
Mensen die op de grond liggen en dan nog flink erop inbeuken vind ik ook not done

Tussen elke 10 securities zit wel 1 rotte appel die hersenschade heeft opgelopen door de kuurtjes.

Waarschuw beheerder
Op zoek naar medeleven?