Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en die gasten van de wws sporen niet, geloof me :x
Waarschuw beheerder
Gaat dit topic nog ergens over want meeste reactie's slaan compleet nergens op.

Ten eerste topicstarter je legt niks uit. Je kan niet verwachten dat er zinvolle reactie's komen als je niks meer erover vertelt!

Voor iedereen die hier maar dom loopt te lullen ga lekker ergens anders dom doen. Deze jongen is misschien zinloos mishandeld heb dan eventueel de moeite om hier niet lullig over te doen.

Ik heb zelf redelijk veel ervan gezien. En kan vertellen dat dit echt TE extreem was. Heeft die jongen nou iemand anders mishandeld of een mes getrokken ofzo verdiende loon! Maar gaat dit om niks verdient die uitsmijter gewoon een dikke straf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van koekiemonsta op donderdag 19 februari 2009 om 20:52:
Ik heb zelf redelijk veel ervan gezien. En kan vertellen dat dit echt TE extreem was. Heeft die jongen nou iemand anders mishandeld of een mes getrokken ofzo verdiende loon! Maar gaat dit om niks verdient die uitsmijter gewoon een dikke straf.

jaah daar gaat het hier ook om
zij zegt dat hij mishandelt is maar als hij ruzie gaat maken en zij zegt mishandelt noem ik het zijn verdiende loon :)
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
DE NIEUWE DIKKE DRIES IN UTRECHT

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

gelukkig woon je niet in Maastricht.... :)
laatste aanpassing