Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet jij nou met je domme gelul koekert!!
Omdat je je af en toe uit mag leven in je vrije uurtjes bij de security..?
Is het misschien in je opgekomen dat ie zich omgedraaid heeft om een discussie te voorkomen, maar die eikel er gelijk op klapte.. Dat dacht ik al..
Alleen al door de mening die jij hier op het forum pleur, hoor jij bij geen enkel feest bij de deur te staan.. Niet heel professioneel van je kerel,beetje jammer weer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet je contact opnemen dijkes met maddy, volgens mij kan ze getuigen goed gebruiken in de zaak tegen die gasten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:58:
DUS dan blijf je van de security af, gaat niet in zn borst staan prikken met je vinger, je gaat NIET in duscussie, draait je om, en gaat een biertje halen.
ik ben nog NOOIT geweigerd, heb nog NOOIT bonje gehad met een security, en nog nooit geouwehoer in welke club dan ook!

is dat nou zo moeilijk?
ja blijkbaar wel, want je vriendjes zijn dr bij, en dus moet je stoer doen?

Is het misschien in je opgekomen dat ie zich omgedraaid heeft om een discussie te voorkomen, maar die eikel er gelijk op klapte.. Dat dacht ik al..
Alleen al door de mening die jij hier op het forum pleur, hoor jij bij geen enkel feest bij de deur te staan.. Niet heel professioneel van je kerel,beetje jammer weer..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:16:
geldt ook voor het uitgaand publiek

Klopt helemaal maar je begrijpt niet wat ik wil zeggen volgens mij.

Voorbeeld

Iemand slaat een Politie agent, dat is fout. Een agent heeft dan het recht om deze man wanneer nodig hardhandig in de boeien te slaan. Echter heeft hij niet het recht om deze man nadat hij in de boeien is geslagen nog even flink te grazen te nemen.

Vandaar ook het bekende spreekwoord "Niet voor eigen rechter spelen" Gaat iedereen dat doen dan krijg je zulke taferelen zoals met die uitsmijter. Wat alleen nog meer agressie opwekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:16:
geldt ook voor het uitgaand publiek

Klopt helemaal maar je begrijpt niet wat ik wil zeggen volgens mij.

Voorbeeld

Iemand slaat een Politie agent, dat is fout. Een agent heeft dan het recht om deze man wanneer nodig hardhandig in de boeien te slaan. Echter heeft hij niet het recht om deze man nadat hij in de boeien is geslagen nog even flink te grazen te nemen.

Vandaar ook het bekende spreekwoord "Niet voor eigen rechter spelen" Gaat iedereen dat doen dan krijg je zulke taferelen zoals met die uitsmijter. Wat alleen nog meer agressie opwekt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 15:29:

wat een domme trut ben jij zeg, weet jij wat er is gebeurd?
is het ontdenkbaar dat die gozer lekker zat te fokken met die gasten van de security en die het gewoon een beetje zat waren?

Waarschuw beheerder
Dan nog hebben ze het recht niet om die jongen zo toe te takelen zoals er beschreven word, het zijn proffesionals die zijn ingehuurd voor de orde en veiligheid en niet om er op los te rammen als er wat aan de hand is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:54:
zo toe te takelen zoals er beschreven word

ik kan ook iets schrijven, wie zegt dat het waar is dan.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 15:57:
ik kan ook iets schrijven, wie zegt dat het waar is dan.

Heb je helemaal gelijk in, en dat is ook het probleem hier maar er zijn meerdere getuigen die het bevestigen ( hoorde ook de politie ) dus ik ga er van uit dat dit geen opgezet verhaal is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:04:
maar er zijn meerdere getuigen die het bevestigen

er kan natuurlijk ook gewoon een vechtpartijtje zijn, en mensen zijn gewoon geschrokken waardoor het verhaal uit zijn verband wordt getrokken.
feit blijft, dit soort dingen gebeuren helaas wel is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 15:27:

wat lul je nou joh hersenloze doos.
ga je handtasjes oppoetsen.
waar staat dat ik bij deuren sta?
kansloze.
:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:07:
er kan natuurlijk ook gewoon een vechtpartijtje zijn, en mensen zijn gewoon geschrokken waardoor het verhaal uit zijn verband wordt getrokken.
feit blijft, dit soort dingen gebeuren helaas wel is.

miss heeft die 5 klappen gehad ipv 10 toen die op de grond lag:D

zijn hier al verschillende getuigenverklaringen geweest in dit topic dat buitensporig geweld gebruikt is, ben jij nu zo dom of?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:16:
toen die op de grond lag

:'( zo vechten mensen nu eenmaal.

lekker alles geloven wat op internet wordt gezegd.
ben jij nu zo dom of?

Waarschuw beheerder
donateur
zijn hier al verschillende getuigenverklaringen geweest in dit topic dat buitensporig geweld gebruikt is, ben jij nu zo dom of?

door verhalen zoals dit, hebben mensen al een beeld van vechtende security.
als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld! :[

ik heb een uitdaging voor je: vindt 1 topic op flock waar positief wordt gepraat over security. :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:18:
zo vechten mensen nu eenmaal.

lekker alles geloven wat op internet wordt gezegd.

vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen, ook tegen zichzelf, wat je niet zo doet dus.

als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld!

ongeacht wat er gebeurd is, buitensporig geweld is nimmer toegestaan of geoorloofd, zo simpel is het, als beveiliging dien je je werk goed te doen, wat in dit geval niet gebeurd is, dus dan ben je ook niet geschikt voor het werk, hopelijk klagen ze die knakker aan voor doodslag en schoppen ze hem op straat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:13:
de politie mept echt NOOIT!

Ahumm :|
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:54:
het zijn proffesionals die zijn ingehuurd voor de orde en veiligheid en niet om er op los te rammen als er wat aan de hand is.

Pcies, hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger

vind ik ook (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
Pcies, hoe erg je ook wordt uitgedaagd, je blijft proffesioneel...dan ben je een goed beveiliger

speld in een enorme hooi berg dus :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:27:
speld in een enorme hooi berg dus

tsja, t meerendeel is nou eenmaal geen professor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen

ze zijn er om alles in goede banen te leiden. Als iemand provoceert, ongeacht wie, zorgt diegene voor een slechte sfeer en dient dus bestraft te worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:21:
vechten mensen ja?
beveiliging is er om mensen te helpen en te beschermen, ook tegen zichzelf, wat je niet zo doet dus.

AMEN!!!!

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:29:
ze zijn er om alles in goede banen te leiden. Als iemand provoceert, ongeacht wie, zorgt diegene voor een slechte sfeer en dient dus bestraft te worden.

yups door in een greep gepakt te worden en er gewoon uit gedonderd te worden (Y) niet door hardhandig klappen te krijgen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind het wel wat voor sociale dienstplicht eigenlijk
iedereen een half jaar mensen helpen op feesten als een soort verplichte stage tijdens je studie (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van maddy. op dinsdag 17 februari 2009 om 07:02:
World Wide Security

zijn echt de grootste honden die er rond lopen. altijd gezeik met die gasten, die verdienen ze zelf gewoon (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:19:
en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten

er is voorgeschiedenis genoeg met WWS.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:32:
yups door in een greep gepakt te worden en er gewoon uit gedonderd te worden niet door hardhandig klappen te krijgen

dat is aan de beveiliger om de gepaste straf in te schatten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:35:

hehe ik zal je even updaten, DAT is dus niet aan de beveiliger, misschien toch eens een keer een wetboek erbij pakken. maargoed oneindig discussieren heeft toch geen nut met mensen die er niks van willen snappen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 15:51:
wat een domme trut ben jij zeg, weet jij wat er is gebeurd?
is het ontdenkbaar dat die gozer lekker zat te fokken met die gasten van de security en die het gewoon een beetje zat waren?

Ben helaas van het hele verhaal op de hoogte..
Is een maat van me..
Die zoals iedereen daar was om een leuk feestje te vieren, en die ook had..
Jammer om te lezen hoe een verhaal zo'n eigen leven gaat leiden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 16:37:
Jammer om te lezen hoe een verhaal zo'n eigen leven gaat leiden..

komt omdat alleen het gedeelte "stemmingmakerij" neergezet wordt, en niet het hele verhaal :[

eigen schuld dus!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:34:
zijn echt de grootste honden die er rond lopen. altijd gezeik met die gasten, die verdienen ze zelf gewoon

niet onderbouwde stemmingmakerij dus. :[
Waarschuw beheerder
donateur
@ NKOTB:

Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:19:
als er eens iets gebeurt wordt dit beeld versterkt, en ook als ze de voorgeschiedenis niet weten, is hun mening reeds bepaald: de security is een lul, en heeft onjuist gehandeld!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:43:
niet onderbouwde stemmingmakerij dus.

google anders zelf ff rond!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:35:

:roflol: jij bent echt te grappig :roflol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:36:
hehe ik zal je even updaten, DAT is dus niet aan de beveiliger, misschien toch eens een keer een wetboek erbij pakken. maargoed oneindig discussieren heeft toch geen nut met mensen die er niks van willen snappen.

juist (Y) maar goed net wat je al zegt zonde van de energie om hier nog op in te gaan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 16:36:
DAT is dus niet aan de beveiliger

o, dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?
Uitspraak van semmie 27 op dinsdag 17 februari 2009 om 16:37:
Is een maat van me..

dus dat betekent nu dat hij een engeltje is ofzo?

je kan mij niet wijsmaken dat de beveiliging uit het niets dat jochie heeft geslagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:44:
google anders zelf ff rond!

mensen gaan alleen dingen op internet ventileren als het negatief is, NOOIT als iets positief is..
again, ik daag je uit: vind op partyflock 1 positief topic over security..
nee, ik maak het je makkelijker, op het hele internet!

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 16:48:
dus dat betekent nu dat hij een engeltje is ofzo?

je kan mij niet wijsmaken dat de beveiliging uit het niets dat jochie heeft geslagen.

het ligt idd vast iets genuanceerder, maarja, zoals ik al 10x heb gezegt hier... DAT gedeelte hebben ze wijselijk achtergehouden in dit stemmingmakerij topic ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Brinksie op dinsdag 17 februari 2009 om 07:33:
ik weet niet of hij het was.. maar zon brede buffel kreeg goed klappen van een stuk of 8 van die beveiliging

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?

Nog een schop nageven...dat is lekker proffesioneel :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op dinsdag 17 februari 2009 om 16:53:
Nog een schop nageven...dat is lekker proffesioneel

wat moet dat moet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:22:
Inderdaad en dat word nog wel is vergeten, aaah ze hebben pillen op en valt niet mee te praten, dus laten we er maar hardhandig op los slaan want daar zijn we op getraind...

Je kan beter met iemand een gesprek aangaan die knetter is
van de pillen dan met iemand die zo blauw is als een tientje.!

( mijn ervaring iig )

Stond ook links vooraan heb wel die beveiligers gezien,
maar niet dat er geslagen is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o, dus als iets uit de hand dreigt te lopen moet hij eerst even toestemming vragen om te reageren?

je hebt bepaalde richtlijnen waaraan je dien te houden als beveiliger, dat is bijvoorbeeld geen buitensporig geweld gebruiken. Zelfde dat je aan regels hebt te houden hier op het forum.

Maargoed verspilde moeite dit:) Ganzen hou je altijd.
Waarschuw beheerder
Wat een figuren hier zeg :lol:

Die beveiliger had hem nooit mogen slaan, als hij goed in z´n vak zou zijn (geweest) dan had hij hem buiten de deur gezet, hoe vervelend die jongen ook was, desnoods roept hij een collega erbij (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vind dat ze mensen die beveiligers aanvallen/lastigvallen/uitdagen een levenslange ban moeten geven bij elke organisatie/club/feest.

15 jaar uitgaansverbod ofzoiets :roflol:

gelukkig krijg je tegenwoordig dubbel straf omdat t een hulpverlener is :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:50:
mensen gaan alleen dingen op internet ventileren als het negatief is, NOOIT als iets positief is..
again, ik daag je uit: vind op partyflock 1 positief topic over security..
nee, ik maak het je makkelijker, op het hele internet!

Onzin, ik doel nu alleen duidelijk alleen op WWS! Ik maak tegenwoordig vooral op kleinere feestjes vaak zeer geschikte beveiligers! Maar WWS staat garant voor ellende :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ah de WWS laat weer eens van zich horen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 16:12:
wat lul je nou joh hersenloze doos.
ga je handtasjes oppoetsen.
waar staat dat ik bij deuren sta?
kansloze.

Haha,ben toch blij dat ik je over het pisje heb vriend...
Verder als de deur hoor jij eigenlijk niet te komen..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 18:07:
Ik maak tegenwoordig vooral op kleinere feestjes vaak zeer geschikte beveiligers!

maak er eens een topic over!
ik daag je uit :)