Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeg weet je nou wel wat je zelf lult? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:45:
zulk dom gelul is dat niet maar goed ik lees al dat vele alle vertrouwen in die lui hebben

Idd:(
Zitten veel rotte appels in de beveiliging(N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:53:
Volgens mij heb je niet eens verder gelezen dan het zinnetje wat je gequote hebt

volgens mij ga jij een beetje teveel op het minimale eenzijdige verhaaltje af wat hier verteld wordt :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:01:
volgens mij ga jij een beetje teveel op het minimale eenzijdige verhaaltje af wat hier verteld wordt

Ehm we weten hier allemaal niet wat er gebeurd is maar jouw reacties laten het blijken alsof die jongen dat heeft uitgelokt..

En als dat zo was, dan was die beveiliger toch niet opgepakt door politie etc?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:50:
tsja, iedereen denkt dat ie grappig is tegen de security, maar het houd een keer op he, als dat 100x gebeurt in een uur..

je moet voor de lol eens kijken hoe dom mensen doen op straat na t stappen als er een gast van de security bij een alarm staat ofzo.

die jongen of meid staat gewoon zijn/haar werk te doen.

jammer voor je vriendje, maar blijkbaar was hij net ff de druppel.

bedenk dat maar eens als je weer eens naar een feestje gaat.

Onnodig geweld door security is niet goed te praten en dat je continue geprovoceerd wordt is geen vrijbrief voor erop los beuken maar als ik dit topic zo lees wil men dus het beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen??? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:04:
beveiligingsbedrijf gaan aanklagen en dus centjes proberen te vangen???

Nouja big business is dat niet hier in NL :lol:

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm we weten hier allemaal niet wat er gebeurd is maar jouw reacties laten het blijken alsof die jongen dat heeft uitgelokt..

En als dat zo was, dan was die beveiliger toch niet opgepakt door politie etc?

jawel, dat gebeurt altijd.
om uit te zoeken wat er gebeurt is he.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:58:
heb nog NOOIT bonje gehad met een security, en nog nooit geouwehoer in welke club dan ook!

Ik ben wel eens door een security in mijn maag gestompt :lol: toen ik boos werd ging er 5 man om m'n nek hangen :lol:

come on ik ben 2 turven hoog en ik kan net aan een lucifer breken :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Onnodig geweld door security is niet goed te praten en dat je continue geprovoceerd wordt is geen vrijbrief voor erop los beuken

nee dat klopt, en sommigen kunnen er niet zo goed tegen, en die horen daar dus niet, maarja, het feit dat hij er staat, is ook geen vrijbrief om ze te provoceren toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:07:
nee dat klopt, en sommigen kunnen er niet zo goed tegen, en die horen daar dus niet, maarja, het feit dat hij er staat, is ook geen vrijbrief om ze te provoceren toch?

True maar kom op als je zoiets kiest te gaan doen moet je wel tegen wat kunnen.. Niet als iemand je zit te stangen gelijk gaan beuken, dus kortom misbruik maken van je positie..

En kijk met dat soort werk heb je altijd dronken irritante gasten, maar dat hebben ze bij de politie ook en dan gaan ze er toch ook niet op los beuken?

Waarschuw beheerder
uitsmijters K*nkerlijers!!!

Als ze er niet zijn is het ook weer niet goed

Illegale feesten zonder uitsmijters nooit problemen hoor....

Heb een hekel aan alle beveiligingsmedewerkers.
Te stom om agent te worden en te achterlijk om een situatie te beoordelen en daarna in te grijpen. Altijd eerst dapper doen in de vorm van rammen met zn 5-en. Nee ik ben geen dealer of ruzieschopper....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:09:
En kijk met dat soort werk heb je altijd dronken irritante gasten, maar dat hebben ze bij de politie ook en dan gaan ze er toch ook niet op los beuken?

ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:11:
ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook

Wat een bullshit :lol: de politie mept echt NOOIT!

En dat mogen ze wat mij betreft wel wat vaker doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jongens en meisjes, vergeten jullie niet hier dat er altijd alleen maar geschreven wordt over negatieve ervaringen?
en zo goed als nooit over positieve dingen?
als iemand een klacht heeft moet de hele wereld het altijd weten.
dus lees je inderdaad altijd alleen maar slechte dingen over spullen, winkels, personeel enz enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:13:
Wat een bullshit de politie mept echt NOOIT!

tsja, sorry, maar DAAR ben ik nou toevallig getuige van geweest, 2 agenten hielden iemand aan, er kwam een 3e agent aanhollen en die gaf die gast zo een elleboogstoot :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 17 februari 2009 om 13:39:
Ja dat is helaas de harde waarheid. Heb er 2 gesproken die echt vanuit het niets een paar beste tikken kregen. 1 is zelfs nog achter gesloten deuren flink aangepakt door 3 anabole Henkies. Ze hebben mijn man al 3 keer benadert of hij daar wil werken als Security. Nou echt niet dus he?! Ik verbied hem niets, maar dat dan weer wel.

Ik ga er NOOIT meer heen.

Weet je ze durven alleen mensen die met hun vriendin zijn of 2 a 3 man, maar als ik met een groepje ga...

Nou, dan zijn ze ff uitgepraat en ik merk dat ze dan vrij weinig zeggen en zo hoort het ook..

Ze willen gewoon stoer doen voor het publiek en ze pakken mensen aan waar hun sma bij is.

Dit irriteerd me gewoon, maar goed dat je het zegt dan weet ik ook wat ik ken verwachten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:13:
ehmm.. sorry, maar dat gebeurt ook

Wat een bullshit de politie mept echt NOOIT!

En dat mogen ze wat mij betreft wel wat vaker doen

is geen bullshit gebeurt wel degelijk, maar denk dat politie er strenger op 'gecontroleert' wordt. Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt, afgepakte coke opsnuiven etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:18:
tsja, sorry, maar DAAR ben ik nou toevallig getuige van geweest, 2 agenten hielden iemand aan, er kwam een 3e agent aanhollen en die gaf die gast zo een elleboogstoot

eigen schuld, diegene zat vast te provoceren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:20:
Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt

ja, zo denk ik er ook over.
maar om hier meteen iemand te veroordelen op een eenzijdig verhaal, daar mag wel wat repliek tegenover staan vind ik, want het uitgaand publiek is ECHT niet heilig!
en iedereen weet meteen wat voor types ik bedoel, je haalt ze dr zo uit, op elk feest!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is geen bullshit gebeurt wel degelijk, maar denk dat politie er strenger op 'gecontroleert' wordt.

Ja ik denk iig wel dat dat gebeurd maar dan zal het wel gewoon geoorloofd zijn in die situatie, want je wordt er idd strenger op gechecked. En de politie gebruikt sowieso niet snel geweld naar mijn mening, terwijl ze dat best wel eens vaker mogen doen..

Vind het uitsmijterswereldje 1 grote anabolenbinkie show waarbij iedereen elkaars handje boven het hoofd houdt, afgepakte coke opsnuiven etc.

Zo is het helaas wel ja :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:14:
jongens en meisjes, vergeten jullie niet hier dat er altijd alleen maar geschreven wordt over negatieve ervaringen?
en zo goed als nooit over positieve dingen?
als iemand een klacht heeft moet de hele wereld het altijd weten.
dus lees je inderdaad altijd alleen maar slechte dingen over spullen, winkels, personeel enz enz.

Met sommigen kan ik wel lachen en er valt altijd wel een goed praatje mee te maken maar sommigen hebben echt kortslutiing in hun kop als de pleuris uitbreekt :(

Waarschuw beheerder
dat ze af en toe tikken uit moeten delen prima, iemand half dood slaan slaat nerges op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:26:
dat ze af en toe tikken uit moeten delen prima, iemand half dood slaan slaat nerges op.

is t nou ja, of is t nou nee?
hoe bepaal je een grens dan?
als een vriend van jou klappen krijgt is het hek van de dam, maar een vreemde verdiende het gewoon? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:26:
maar sommigen hebben echt kortslutiing in hun kop als de pleuris uitbreekt

A.D.R.E.N.A.L.I.N.E. ;)

adre·na·li·ne de; v(m) (med) product vd bijnieren dat de hartfunctie aanzet

met andere woorden: kortsluiting!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:29:
is t nou ja, of is t nou nee?
hoe bepaal je een grens dan?
als een vriend van jou klappen krijgt is het hek van de dam, maar een vreemde verdiende het gewoon?

begrijpend lezen is ook een vak merk ik alweer.
Als er ruzie ontstaat kan het voorkomen dat er klappen uitgedeeld moeten worden door beveiligers, bijvoorbeeld als ze zelf geslagen worden.

Iemand op de grod neerhoeken en blijve inbeuken op zijn hoofd valt daar dus niet onder.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand suggesties wat ik kan eten vanavond?
Waarschuw beheerder
donateur
chinees?
Waarschuw beheerder
donateur
iemand met een bloedneus lijkt algauw zwaar toegetakeld.
omdat alles onder zit.

Waarschuw beheerder
Ze moeten niet tikken, maar gewoon de mensen die lastig zuin eruit zetten.

Wat er gebeurt vaak is dat de verkeerde klappen krijgt, of het zijn mensen die iets te veel in het glaasje hebben gekeken.

Laat ze lkkr doen waarvoor ze zijn aangeomen, de boel handhaven en geen mensen mishandelen..

Ik heb er zwaar genoeg van, het is nu voor mij gewoon over bijde partijen praten nie meer en daar zijn ze de koning..

Na 6 uur ben je gewoon weer een Burger of het nou veelzijdig stukkie kip is of haram of een zwarte burger...

Het blijft kut dat stukje veelzijdig..?

Waarschuw beheerder
WWS zijn sws allemaal agressieve flikkertjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:33:
Ze moeten niet tikken, maar gewoon de mensen die lastig zuin eruit zetten.

ja, en die vinden zichzelf dan weer niet lastig, vrienden bemoeien zich ermee, de sfeer word agressief, en dan?
:/

leg maar eens uit wat er dan gebeurt?

met andere woorden, dan moet je dus een keuze maken aan de deur VOOR ze binnen zijn, en dan worden de drukste er uitgepikt en die komen bij voorbaat al niet binnen.
en dan gaan ze weer lopen janken op flock dat ze geweigerd zijn, is t een kut tent met een ruk beleid enz enz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is er nu precies gebeurt? wat was de aanleiding?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:37:
ja, en die vinden zichzelf dan weer niet lastig, vrienden bemoeien zich ermee, de sfeer word agressief, en dan?

leg maar eens uit wat er dan gebeurt?

als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan, maar met een bepaalde greep leg je iemand neer of houd je iemand in bedwang. Als een bezoeker dan flipt leg je hem hardhandig op de grond, maar een rechtse hoek geven kan gewoon niet klaar.

Waarschuw beheerder
Er is een heel verschil tussen hard aanpakken en iemand helemaal total los slaan ( zoals ik heb begrepen ), als dat laatste is gebeurd moet die gozer gewoon vervolgd worden net zoals dat op straat zou gebeuren.

Maar goed ik heb het niet gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als dat laatste is gebeurd moet die gozer gewoon vervolgd worden net zoals dat op straat zou gebeuren.

vind ik ook :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
Maar goed ik heb het niet gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen...

precies, zoals 99,9% hier.. ik ook niet.. maar er mag best een beetje uitleg gegeven worden hoe dom mensen soms doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan

vind ik ook..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 14:38:
wat is er nu precies gebeurt? wat was de aanleiding?

NIEMAND die het weet hier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 14:43:
precies, zoals 99,9% hier.. ik ook niet.. maar er mag best een beetje uitleg gegeven worden hoe dom mensen soms doen

nee dat is zo en op flock hoor je vaak maar 1 kant van het verhaal, maar goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:47:
nee dat is zo en op flock hoor je vaak maar 1 kant van het verhaal, maar goed...

ja, precies, vind het verhaal een beetje te kort door de bocht om hier een beetje te gaan zitten piepen hoe erg het allemaal wel was, ik mis de voorgeschiedenis ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 14:39:
als uitsmijter ben je ordehandhaver op dat moment dus je lost het niet op met slaan, maar met een bepaalde greep leg je iemand neer of houd je iemand in bedwang. Als een bezoeker dan flipt leg je hem hardhandig op de grond, maar een rechtse hoek geven kan gewoon niet klaar.

Amen.punt!
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maargoed dan kan iemand nog gewond raken, en iemand met een bloedneus ziet er al gauw uit, alsof hij door 10 man is mishandeld! :/
en dan komen de verhalen...

Waarschuw beheerder
Klopt maar er is ook vermeld in dit topic dat er zware lichamelijke en GEESTELIJKE klachten aan over gehouden, dus mij lijkt het meer dan een bloedneus.

Hoop dat de poster laat weten hoe het verhaal afloopt (Y)

Waarschuw beheerder
Geweld word beantwoord met geweld ipv van een uitleg en als het echt helemaal niet anders kan een hardhandig aanpak..

Door de spychische klap die zo een bezoeker krijgt heeft dat op de langere termijn ook een psychische uitwerking..

Ooit kom alles weer terug..

Beter kom je niet ?

Je kan het ook anders aanpakken door te PRATEN, want sommige mensen hebben niemand om te praten en worden verkeerd begrepen..

Ga niet meppen gelijk, maar als de situatie echt levens bedreigend is voor jezelf en anderen...

Praten kan veel uitmaken, of hoe je iemand benaderd..

Pak het juist aan en dan verwijnt het geweld ook wel, maar soms is het nodig, liever dan voor diegenen die STOER doen en niet ZIJN ..

........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:01:
Klopt maar er is ook vermeld in dit topic dat er zware lichamelijke en GEESTELIJKE klachten aan over gehouden, dus mij lijkt het meer dan een bloedneus

dat weet je niet, het verhaal is heel erg 1 zijdig gebracht, misschien had ie wel een pilletje op?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 15:07:
dat weet je niet, het verhaal is heel erg 1 zijdig gebracht, misschien had ie wel een pilletje op?

dan nog het is helemaal niet relevant wat de oorzaak was. Ook niet of diegene die de klappen kreeg goed of fout was.

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 10:07:
Ongeacht de aanleiding is het nooit correct om daar op deze wijze mee om te gaan.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
geldt ook voor het uitgaand publiek ;)

Waarschuw beheerder
Inderdaad en dat word nog wel is vergeten, aaah ze hebben pillen op en valt niet mee te praten, dus laten we er maar hardhandig op los slaan want daar zijn we op getraind...

Zo komt het bij mij tenminste over :S
Waarschuw beheerder
ik heb het wel gezien en die uitsmijters zijn gore flikkers,
wat kan 1 gast nou doen tegen 6 kleerkasten van uitsmijters,
die gast gaf zich allang over maar die uitsmijters blijven slaan!
die @%#$@%lijers staan daar al1 omdat ze het leuk vinden om mensen te slaan!
ze kunnen hem ook gewoon meenemen en naar buiten gooien ipv half doodslaan en op de ehbo afgeven!

Waarschuw beheerder
uitsmijters zijn vaak gefrustreerde eiereng