Partyflock

Forumonderwerp · 1049972
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

Vriendelijke groeten Maddy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tijd om de commerciele feestjes te boycotten en massaal richting de E.O jongeren dag te gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:13:
Tussen elke 10 securities zit wel 1 rotte appel die hersenschade heeft opgelopen door de kuurtjes.

Idd en die heb je overal wel zitten. Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen :nocheer:

Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 10:07:
Bovendien zou je van zo'n bedrijf als WWS wel iets meer fatsoen verwachten.

Staan er juist bekend om dat om het minste geringste klappen uitdelen :[

Uitspraak van inactief op dinsdag 17 februari 2009 om 09:52:
meestal hebben die beveiligingskereltjes toch een naamkaartje?

:roflol: wel schattig hoor deze opmerking :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vissertje2012:bounce: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:14:
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...

Amen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:22:
Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen

Inderdaad..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op dinsdag 17 februari 2009 om 10:18:
Tijd om de commerciele feestjes te boycotten en massaal richting de E.O jongeren dag te gaan

idereen zijn :xtc: en :lijn: mee (Y) komt helemaal goed :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:12:
meestal alleen een v van vlikker

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vissertje2012:bounce: op dinsdag 17 februari 2009 om 08:14:
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Neem aan dat ie niet is geslagen omdat ie lekker stond te feesten daar...

inderdaad
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:16:
9 van de 10 zijn van de agressieve anabolen kikkers, zelf eerst alle drugs opmaken die ze in beslag hebben genomen en daarna vor mensen hun feest gaan verpesten.

:loser:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
Ik was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten.

dan ben je dus net zo erg als die beveiligers.. onschuldige mensen met de brokken laten zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:22:
Je moest eens weten wat men in de security allemaal naar hun hoofd krijgt geslingerd alleen maar omdat ze met een V-tje rondlopen

ja maar dat weet je op een party, dat er genoeg pillenslikkers rondlopen die denken stoerder te zijn en security moeten uitlokken, gelukkig trappen de meesten er niet in.
Ik snap de mensen nooit die op feesten moeten gaan staan knokken omdat zomaar iemand per ongeluk op hun tenen staat, moet je niet naar een feest toe gaan, daarom ben ik wel blij daty er security is.

Waarschuw beheerder
9 van de 10 zijn van de agressieve anabolen kikkers, zelf eerst alle drugs opmaken die ze in beslag hebben genomen en daarna vor mensen hun feest gaan verpesten.

wat een bullshit is dat zeg, tuurlijk zit er tuig tussen, maar 9 van de 10 is zwaar overdreven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op dinsdag 17 februari 2009 om 09:35:
doelbewust zeker een keer of 10 vol op zn hoofd in hakken, ook toen hij al op de grond lag

Zeker not done (N).

(f)

Waarschuw beheerder
1 op de 10 is het niet 9 op de 10
als het 9 op de 10 was, waren er veel meer incidenten
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de meeste wel weten wanneer ze moeten stoppen met "corrigerende tikken" geven, deze liet zich gewoon gaan. Een hoogtepuntje van z'n avond, maybe. Als politie er getuigen van is geweest, kan hij mooi z'n spierballen gebruiken om papier te prikken langs de snelweg, gezien ons "rechtvaardige" rechtsysteem.

Maar security is niet altijd big 'n bad. Tijdens DJ Vince tegen de rest in Eindhoven, jaartje terug. Allemaal van die wandelende annabolen (bezoekers, ff voor de duidelijkheid) die met een heel stoer gezicht een beetje op elkaar aan het meppen waren. Allemaal leuk en aardig. En toen kwamen er een stuk of 15 securitymensen aan. Die stoere vechtersbazen wisten niet hoe bang ze moesten kijken toen die de hoek om kwamen.:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 17 februari 2009 om 09:19:
anabolenpatsertjes

NEKSCHOT! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op dinsdag 17 februari 2009 om 10:52:
Tijdens DJ Vince tegen de rest in Eindhoven, jaartje terug. Allemaal van die wandelende annabolen (bezoekers, ff voor de duidelijkheid) die met een heel stoer gezicht een beetje op elkaar aan het meppen waren

en hoe zit het dan met al die verhalen van de pillen liefhebbers dat strakke mensen elkaar nooit wat aandoen?
Waarschuw beheerder
heb niets gezien, maar weet wel dat de de security duidelijk voelbaar aanwezig was..
Op zich niets verkeerd, maar er zaten er idd een paar tussen die ik niet helemaal vertrouwde :/
En dat terwijl ze er toch zijn voor het gevoel van veiligheid.

En je ziet het idd steeds vaker dat de beveiliging zn boekje te buiten gaat. Laatst hier nog in een plaatselijke discotheek, zo'n beveiligingsbeer helemaal los op een jochie van amper 16, die gewoon iets te veel gedronken had en het allemaal niet meer snapte... not done :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 08:28:
gerechtvaardige aanleiding

om iemand helemaal kapot te slaan?? Daar worden ze vast niet voor opgeleid...
Als iemand niet meewerkt moeten ze iemand idd wel met brute kracht overmeesteren, maar dan is in elkaar slaan wat overdreven toch? Zoveel klappen zijn vast niet nodig om iemand mee te krijgen... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:37:
dan ben je dus net zo erg als die beveiligers.. onschuldige mensen met de brokken laten zitten

het beperkte zich tot het omgooien van fietsen, tegen openbare prullenbakken trappen, etc.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op dinsdag 17 februari 2009 om 08:33:
Heb genoeg verhalen uit 1e lijn gehoord en vrienden van mij werken zelf ook bij beveiliging, die hoor ik er ook over.

Klopt, de redenen waarom ze ineens losgaan zijn niet altijd gegrond 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van maddy. op dinsdag 17 februari 2009 om 07:02:
Gezien mijn vriend zwaar lichamelijk en geesterlijk letsel heeft opgelopen zoeken wij nog getuigen.

zal wel meevallen aangezien:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 17 februari 2009 om 09:20:
hij gister wel in topic's kan reageren

zeker van plan om er een financieel slaatje uit te slaan. (n)
slecht hoor.

de politie is toch al getuige zoals je zegt?
aaaaaaaaandacht!!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Tering Doenja, wat een :X streek...
Hoe gaat het nu?
Waarschuw beheerder
Ja, heb het gezien...

En voor zover ik kon zien was er nooit een goede reden geweest om zo loos te gaan op die kerel.
Zelfs toen hij op de grond lag ging die gast nog vol door...
Ik houd me er natuurlijk gewoon buiten omdat je niet weet wat die gast heeft gedaan.

Maar dit was wel echt heel erg!
Heb een berichtje gestuurd maar ik weet niet wat ze nu dan van ons verwacht.

Heb de aanleiding niet gezien, maar wat ik heb gezien was wel echt van de gekken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:46:
Ik snap de mensen nooit die op feesten moeten gaan staan knokken omdat zomaar iemand per ongeluk op hun tenen staat, moet je niet naar een feest toe gaan, daarom ben ik wel blij daty er security is.

Op XQ TBY had mn nichtje een shirt gevangen dat TBY in het publiek gooide, kwam er een of andere aad aan die haar begon te bedreigen als zij dat shirt niet aan hem gaf!

En toen was er geen security te bekkenen... begin je daar zelf een knokpartij word je zelf eruit gegooid met alle geweld! Dus wij dat shirt maar afgegeven. Maar zulke gasten moeten echt kapot vallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 februari 2009 om 09:43:
was zo ontdaan door het gebeuren, dat ik vanaf de kroeg tot aan thuis een spoor van vernielingen heb achtergelaten

Respect
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger van het bedrijf World Wide Security op het feest Hardbass in het Gelredome.Het heeft plaats gevonden links voor bij de DJ.Onderaan de trap.
Godzijdank is de politie/mareshaussee hiet getuigen van geweest zodat de betreffende beveiliger gelijk op gepakt is en vast gezet.
Wij reageren niet op reacties in de topic omdat dat te gevoelig is op dit moment maar je kan ons contacten via een privé bericht.

waarom heeft je vriend niet gelijk geprikt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op dinsdag 17 februari 2009 om 11:38:
Respect

:lol: heb je die werkschuwe ook weer
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Lees ik nou net gewoon "waar 2 vechten, hebben 2 schuld"? Even serieus, wie leiden er een leven als een struisvogel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:58:
en hoe zit het dan met al die verhalen van de pillen liefhebbers dat strakke mensen elkaar nooit wat aandoen?

Als je van jezelf weet dat je paranoia van die zooi wordt moet je het gewoon niet doen. Dat soort mensen heb je er altijd tussen zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 10:58:

Er is een verschil tussen de verschillende soorten drugs en het gedrag van mensen... De pillenliefhebbers zijn idd vaak niet eens meer in staat om elkaar iets aan de doen :S
Waarschuw beheerder
coke daar worden er veel opgefokt van :loser:
En roids ook en dan een combi van coke en roids en hard geluid drukte lichten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 17 februari 2009 om 11:55:
Lees ik nou net gewoon "waar 2 vechten, hebben 2 schuld"? Even serieus, wie leiden er een leven als een struisvogel?

Idd... :S

Net of security uberhaupt niet fout kan zitten...zal niet de eerste keer zijn...
Dat ze security zijn betekend nog niet dat ze standaard gelijk hebben enzo...
Geen wonder dat ze dat soort gedrag vertonen als er zo'n beeld heerst van de security...

Sowieso...te opvallend aanwezige security is slechte security...
De beste security stelt zich onopvallend op... (y)

Waarschuw beheerder
Dat was toch die jongen die zo verscghrikkelijk agressief tegen het dansend publiek deed?

Waarschuw beheerder
Jammer dat er zulke eikels zijn die van hun positie misbruik maken. (N)
Waarschuw beheerder

(y) Hoor je ook niet vaak.

Zo te horen moeten er genoeg getuigen te vinden zijn. Succes.
Waarschuw beheerder
Je zal nog raar staan te kijken waarom beveiligers ineens om zich heen gaan meppen

Moet je eens naar Harders Plaza gaan. Daar kun je ook ongevraagd klappen krijgen. Kutbeleid daar.

Waarschuw beheerder
Vriendelijke groeten Maddy.

Nou, is genoeg geweest met die uitsmijters..

Ik wil ze wel aanpakken, want politie en justitie die hebben geen macht..

Als je er ook genoeg van hebt neem contact als je echt serieus bent, want genoeg is genoeg..

Heb er ook vrij vaak last van en nu ik dit lees vind ik dat de grenzen zijn overschreden..

Ze hebben een lesje nodig..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLEVIN op dinsdag 17 februari 2009 om 13:05:
uitsmijters K*nkerlijers!!!

altijd zelf aan de snif die stoere deurwachters (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 17 februari 2009 om 13:15:
Moet je eens naar Harders Plaza gaan. Daar kun je ook ongevraagd klappen krijgen. Kutbeleid daar.

Is dit zo ?

Nou, dan gaan we daar ff een keer kijken hoe het zit met de beleid, want goed dat ik dit lees..

Het is drama met hun, jaloerze klootzakken zijn het..

Ik ga met paar vrienden langs kijken of ze hun beleid niet willen aanpassen, anders ga ik een opstand creeeren..

En wie mee wilt, nou pm maar...

Ff kijken wat ze bezielen...

Prate helpt nie meer en wie nie meer praat die voelt gewoon..

......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:24:
Is dit zo ?

Ja dat is helaas de harde waarheid. Heb er 2 gesproken die echt vanuit het niets een paar beste tikken kregen. 1 is zelfs nog achter gesloten deuren flink aangepakt door 3 anabole Henkies. Ze hebben mijn man al 3 keer benadert of hij daar wil werken als Security. Nou echt niet dus he?! Ik verbied hem niets, maar dat dan weer wel.

Ik ga er NOOIT meer heen. :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:24:
Is dit zo ?

Nou, dan gaan we daar ff een keer kijken hoe het zit met de beleid, want goed dat ik dit lees..

Het is drama met hun, jaloerze klootzakken zijn het..

Ik ga met paar vrienden langs kijken of ze hun beleid niet willen aanpassen, anders ga ik een opstand creeeren..

En wie mee wilt, nou pm maar...

Ff kijken wat ze bezielen...

Prate helpt nie meer en wie nie meer praat die voelt gewoon..

Ik zeg dit moeten we doen met buitenlanders :D 8)!
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag is mijn vriend zwaar mishandeld door een beveiliger

tsja, iedereen denkt dat ie grappig is tegen de security, maar het houd een keer op he, als dat 100x gebeurt in een uur..

je moet voor de lol eens kijken hoe dom mensen doen op straat na t stappen als er een gast van de security bij een alarm staat ofzo.

die jongen of meid staat gewoon zijn/haar werk te doen.

jammer voor je vriendje, maar blijkbaar was hij net ff de druppel.

bedenk dat maar eens als je weer eens naar een feestje gaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boehoe lekker huilen lekker zielig doen, sukkeltjes.
als je uitdaagt dan moet je ook de klappen kunnen vangen, en huilen dat boehoe hij lag op de grond, en dan doorschoppen.:lol:
lekker zeiken. toedeloe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:50:

Jij bent echt een kneus zeg :lol:

Volgens mij heb je niet eens verder gelezen dan het zinnetje wat je gequote hebt :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mickey'D op dinsdag 17 februari 2009 om 13:50:
tsja, iedereen denkt dat ie grappig is tegen de security, maar het houd een keer op he, als dat 100x gebeurt in een uur..

je moet voor de lol eens kijken hoe dom mensen doen op straat na t stappen als er een gast van de security bij een alarm staat ofzo.

die jongen of meid staat gewoon zijn/haar werk te doen.

dus dan sla je iemand half dood op de grond.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 13:54:
dus dan sla je iemand half dood op de grond.

:jaja::respect: gewoon van je afbijten.
laatste aanpassing