Partyflock
 
Forumonderwerp · 1002683
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 22 maart 2008 om 22:00
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 23 maart 2008, looptijd van 6671.0 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

hoe was A Nightmare in Rotterdam

10340%
Het was geweldig ;)
6425%
ik ben niet geweest
2510%
het ging wel heb vaak feesten gehad die veel beter waren
177%
Het was een bagger feest
177%
Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen???
114%
rellen :D
93%
ja het was tof lekker met de aus uit mijn dak gegaan
42%
ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic....
31%
Nou wat een gezeik, ik heb geen meening
21%
Pff en daar geef ik antwoord op...
21%
ssst laat me tog een met rust man
10%
:X

En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


ik niet gezellig gehad :no:

heb ut nog steeds gezellig :woop:


btw alles goed randy??
vorige week was lachen op pandemonium....goed om je weer eens te zien
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ssst laat me tog een met rust man mij altijd te pestenG"


(F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 23 maart 2008 om 01:41:
btw alles goed randy??


ja zeker gaat alles goed, hahahah, ik heb nu teveel bier op.
en ga zo maar eens slapen.

vorge week was zeker goed en super gezellig.

ga je ook naar ghosttown?
 
Waarschuw beheerder
dus. Ben niet geweest.

Maar heb het wel leuk gehad :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: " ik vond er geen kut aan :rot: wat een pokkeherrie daar :o "


Waarschuw beheerder
Het was geweldig

Topgeluid
Topsets
Top Aankleding
Top Laser
Top Sfeer

:respect: Evil Activities :respect:
:respect: Paul :respect:
:respect::respect::respect: Masters of Ceremony :respect::respect::respect:
:respect::respect::respect: Tha Playah vs Neophyte vs Panic :respect::respect::respect:

Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen.
Bijna iedereen heeft meer dan 2 uur in de rij gestaan. Om half 2 was de zaal pas half vol

Nu slapen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 23 maart 2008 om 07:55:
Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen.


Was zeker een idioot lange rij :(
Volgens mij gingen ze echt niet 22:00 uur open.
Anders was die rij echt niet zo lang geweest :no:

Maar wat wel erg GEIL was dat er veel dames waren op de heren toiletten :kwijl:
Waarschijnlijk was het bij dames toiletten erg druk.
dat ze bij ons kwamen :)
Dat gaf het feest weer een hele andere dimensie.
En dat maakte weer een hoop goed.

[img width=600 height=450]http://img278.imageshack.us/img278/4436/plas43fn.jpg[/img]

[img width=600 height=450]http://img278.imageshack.us/img278/6295/plas32il.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 23 maart 2008 om 07:55:
Het was geweldig

Topgeluid
Topsets
Top Aankleding
Top Laser
Top Sfeer


Sluit ik me volledig bij aan, het was echt weer een wereld feest.
Wel jammer dat de early niet echt een eigen zaal had maar gewoon in de breede gang werd gehouden.
Forze dj team enEvil activities waren voor mij wel de hoogte punten.
Waarschuw beheerder
donateur
OOoooooooooooooowww heerlijk feestje!!!!!
wil bij deze frenky en debby bedanken voor de kaartjes anders was ik nie gegaan:D
ben nog aan 't nagenieten:lief:

sfeeertje(Y)
Geluid:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:40:
ben nog aan 't nagenieten


ga je doorhalen?
Waarschuw beheerder
donateur
nee gewoon nog geen zin om te slapen dus gaan zo aan 't bier:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
nee gewoon nog geen zin om te slapen


noem ik gewoon doorhalen hoor....
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
dus gaan zo aan 't bier


goedzo!
Waarschuw beheerder
donateur
ik nie want daar doe ik eigenlijk nie meer aan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hier doe ik dan maar even een kort verslagje, dadelijk weer werken :/ :x

Al met al is Nightmare me dus toch wel goed bevallen. Niet geweldig maar zeker wel goed :d
Binnenkomst was een drama, er schijnt wat dat betreft een soort vloek te rusten op hardcore-feesten met +5000 bezoekers :(
Eenmaal binnen in het sportpaleis viel meteen het goede geluid al op :bounce:
Het benaderde bijna HMH-achtige toestanden :d. Hebben we dus toch nog een soort van grote HMH in Rotterdam (Y)
De sfeer was in het begin een beetje bedrukt. Maar dat zal wel komen omdat mensen allemaal 1 tot anderhalf uur hebben gewacht om binnen te komen. Va de set van Evil activities kwmaen langzaam maar zeker de glimlachjes weer tevoorschijn en ging het steeds beter los :bounce:
Decor was ook vet gedaan, 2 dikke lasers moesten wel alleen het werk opknappen qua lasers. Maar het was voldoende, verder overal van die grafzerken etc om het thema van de nacht uit te beelden. Vet gedaan (Y)
En voor de rest waren de sets die ik heb gehoord allemaal vet. Rechts vooraan waar ik stond ging het lekker hard los en de sfeer was daar iig top!
Volgend jaar wellicht wel weer!
 
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een keertje zondigen...
zou ik zegggen
Waarschuw beheerder
donateur
oooooohjaa dat vergeet ik helemaal te zeggen!! de rij was echt schandalig lang/breed!!!! snap dat mensen daar gruwelijk pissig over waren..
maargoed feestje maakte wel veel goed maar dat was wel erg.. zou je verwachten dat ze daar na paar jaar toch wel wat op gevonden hadden maar nee dus:)
 
Waarschuw beheerder
's avonds een vent 's ochtends ook, vandaar dat ik hier ff vrolijk zit te typen om mijn nightmare 2008 met jullie te delen.

ik vond het een leuk feest. bizarre dingen meegemaakt.
veel hele leuke dingen!
aantal kut dingen, die niet op een party thuis horen.

sommige mensen moeten echt gewoon niet uitgaan naar een gabberparty.
kunnen ze niet tegen, worden ze opgefokt van de harde muziek en nemen een pil en slaan wartaal uit de hele nacht.
die mensen moeten gewoon lekker thuis blijven.
dat wou ik ff kwijt.

de rest van jullie hebben net als ik genoten van de muziek en de party en alles en zo hoort ut!

conclusie, dit had ik niet willen missen. nightmare 2008 vond ik supergeslaagd en hardcore 4 life! yeah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen???"


:$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
nee gewoon nog geen zin om te slapen dus gaan zo aan 't bier


we MOGEN niet eens meer slapen!!! 9...10 never sleep again
 
Waarschuw beheerder
Idioot lange rij...maar dat was ik snel vergeten toen ik binnen was :lief:
Geluid...sets :k
Killing in the name of :k
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op zondag 23 maart 2008 om 12:15:
Slapen is voor apen.......


bhop bhop gas d'r op b)
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig


Uitspraak van Family guy op zondag 23 maart 2008 om 07:58:
Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen


:yes: dat is ook het eninge

het feesje was echt super:wooP:
Waarschuw beheerder
kwamen half 4 binnen zijn tot half7 gebleven -/+

qua dat we laat waren gelijk doorlopen niets te klagen :)

vond het geluid in de main goed, in de early was het toch wel wat minder vond ik, beetje jammer wel

voor de rest leuk gedraait :jaja: partyraiser vond ik beetje ruk maar heb daar niets mee
Waarschuw beheerder
oja enigste echte minpuntje eigenlijk, de wc's waren toch wel zeer kut geregeld :jaja:
Waarschuw beheerder
goed feestje, wel veel agressie, en wc en drank halen een groot drama
:/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manu Kenton op zondag 23 maart 2008 om 14:44:
wel veel agressie, en wc en drank halen een groot drama
:/


Niks van gemerkt :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 15:00:
Niks van gemerkt


sjappie , waar was je nou :nocheer: ik heb je heel de avond lopen zoeken :o
Waarschuw beheerder
Heb betere nightmares meegemaakt. De rijen waren echt schandalig, 2 uur gemist van een feest waar je de volle pond voor betaald, had me gericht op een overheerlijke avond early, maar de early zaal (gangetje) was echt een regelrechte aanfluiting. Kan je net zo goed naar de plaatselijke club.
De main was gelukkig wel een staaltje mooi werk. Podium, geluid en tribunes maakte er een mooi geheel van. Lasers ook (alhoewel ik die twee groene lasers nu wel ken. Hebben ze geen rood/blauw???)
Eindcijfer: een krappe 7
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een topfeest. Beetje jammer van de lange wachttijden
de entree van Ahoy is toch breed zat, maken ze hem binnen smaller
beetje jammer! Maar voor de rest was het echt een topfeest overal heeeerlijk geluid dat maakt toch een hoop goed op een feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "
En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


Vond het kei hard gewoon, helemaal top. Kei hard los gegaan :D
Waarschuw beheerder
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan! eenmaal binnen , weer in de rij staan bij de early, omdat het gewoon te druk was! bij de main was het ook te druk, waar je ook stond , moesten altijd wel mensen langs je, die dan vervolgens tegen je opbotsen. mensen het is een dance-event geen concert!! wat een kut organisatie!!!!
het enigste wat wel leuk was, vond ik de set van rob gee, want die draaide pas om 5.15, toen kon ik eindelijk eve los gaan!waren toen een hoop mensen weg. wat me wel tegen viel, dat het laaste nummer van rob gee, zomaar werd afgebroken, hup lichten aan, en weg wezen, want het was precies 6.00!:dood:
geluid was super!laser show was ook erg mooi, podium zag er ook super uit, jammer dat de rest zo kut was.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 15:04:
sjappie , waar was je nou :nocheer: ik heb je heel de avond lopen zoeken :o


Was bai die camera...rechts fan die saal weetje. Dus jij was er ook! :[
Waarschuw beheerder
was een leuk feessie partyraiser was weer gruwelijk!
en ja die achterlijke lange wachtrij is toch FOCKING niet normaal
maarja wat doe je er aan???geeen ene moer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Echt een superfeest gehad :yes:! Het geluid was top, en de bass kon je cker voelenn :bounce:! Waren aantal hele goeie sets, en het was mega gezellig :D.
Minpuntjes: heb anderhalf uur in de rij gestaan, valt nog mee als ik hoor dat sommigen ongeveer 2/3 uur daar hebben gestaan.
Volgend jaar cker weer Nightmare voor mij :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 18:17:
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan


ja hallo...doe je zelf...ook niet allemaal tegelijk gaan :rot:
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 23 maart 2008 om 19:24:
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 18:17:
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan


dit weet je toch als je naar een (groot) feest gaat,idereen loopt hier altijd over te zeuren,terwijl 90 % dr gewoon vanuit kan gaan dat dit zo is...,dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel :S heb et zelf ook n paar keer meegemaakt,maar bij mij is de vreugde dan alleen maar groter als k dan (eindelijk) binnen ben...
OT:

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ik ben niet geweest"


Uitspraak van vinyl_infection op zondag 23 maart 2008 om 19:23:
grootste pluspunt het geluid!


:bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 23 maart 2008 om 19:44:
dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel


Tuurlijk wel.. Er zijn toch ook zat feesten en organisaties waarbij dit geen probleem is?
Dus is dit niet nodig en mag je dit toch wel een probleem vinden?
Heb er zelf nooit last van, maar zou het zelf niet kunnen waarderen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 23 maart 2008 om 19:44:
dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel


ik ga al 16 jaar naar feesten, ik heb achter langere rijen gestaan, maar dat ging een stuk sneller, dan die rij die bij de nightmare stond, 3kwartier 2stappen vooruit, vind jij dat bevordelijk voor de sfeer dan??
ze mogen nog blij zijn dat het niet geregent heeft, dan had de boel flink geescaleerd!
gewoon heel slecht georganiseerd!
Waarschuw beheerder
geluid = pluspunt! hoewel ik het wel eens zuiverder gehoord... maar `t stond wel knetterhard, dat maakt veel goed!:D
muziek zeker ook een pluspunt, hoewel er belachelijk veel nummers dubbel gedraaid werden volgens mij.... en de laatste helft paul vs partyraiser had van mij ook niet echt gehoeven...:P
decor en verlichting enzo was ook niet echt verkeerd, in de main tenminste, early ben ik maar ff geweest, en ik was `t er niet mee eens, ik vond `t benauwd en veel te druk, en heb daar eigenlijk niet zo op het decor gelet, dus daar geef ik geen oordeel over.
en wij waren er bijtijds, dus we waren met een kwartiertje binnen geloof ik!
minpunten: early-zaal (nouja zaal...), en de sfeer was erg wisselend, en de rijen bij de toiletten enzo, die hielpen ook niet echt!

mijn overall oordeel is dus wel zeer goed, maar er miste iets, want `t totaalplaatje zit nog ver van geweldig af!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 21:58:
ik heb achter langere rijen gestaan, maar dat ging een stuk sneller, dan die rij die bij de nightmare stond, 3kwartier 2stappen vooruit, vind jij dat bevordelijk voor de sfeer dan??


nee ok,dat et zo erg was is dan idd niet echt leuk nee,zou k zelf ook niet echt kunnen waardere,maar ik laat hierdoor dus echt mijn feest niet verpesten !
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 21:58:
ze mogen nog blij zijn dat het niet geregent heeft, dan had de boel flink geescaleerd!
gewoon heel slecht georganiseerd!


:P ja oke,kan me voorstellen dan ;) was er niet bij heh ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat we al om 11 uur in de rij stonden...Al met al maar 3 kwartier geacht. Dat valt dan wel mee als je leest dat mensen 2 uur in de rij hebben gestaan. Ieder jaar hetzelfde gekut bij de poortjes......

Het is te hopen dat ze daar wat van gaan leren...

De Early Rave was niet eens een zaal, maar gewoon op de gang....Beetje sfeerloos wel...

De grote zaal was wel kick. Geluid was super.....

Sfeer op het feest vond ik ook wel relaxted....
Waarschuw beheerder
das war die geilste Hardcore Party meines Lebens :-)

Rotterdam Rulezzz

Greetz aus Duitsland
Waarschuw beheerder
Super gruwelijk ruig feest flink gas gegeven daar.
Ik vond het echt een vet feestje volgend jaar zeker weer maar dan moeten ze echt iets verzinnen voor de intree 2 uur in de rij was blij dat het niet regende.



Groetennnn
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de wachtrij natuurlijk kut maar heb me goed vermaakt op Nightmare,
Goeie sfeer :yes:
:respect: Dione :respect:
Jammer dat ze niet tot 10 uur door zijn gegaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
goeie muziek (Y)
sfeer (N)
rij (N)
 
Waarschuw beheerder
snap niet wat iedereen over die sfeer loopt te zeiken, ik heb alleen maar blije koppen gezien, iedereen helemaal waus. Heb ook geen vechtpartij gezien ik vond de sfeer meer dan goed
 
Waarschuw beheerder
-punten
* wacht tijd wc
* wacht tijd bar
* extreem gefouilleerd
* wachttijd ENTREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat die kk pannekoeken niet meer poortje’s hadden staan was helemaal belachelijk
* en er werden mensen geweigerd met een kaartje rond een uur of 3
* en de kou sochtends :P

+punten
* geluid
* goeie sets

Dus mij niet meer gezien hier
Waarschuw beheerder
Ik vond het een erg vet feest. Goed geluid in de grote zaal, goede sets en er hing een goede party sfeer. Mensen die het over een slechte sfeer hebben begrijp ik echt niet. Alleen de early "zaal" vond ik Nightmare onwaardig. Veels te klein daar en het geluid was ook niet best. De vorige keren dat het in twee zalen was was de early zaal een stuk groter. Ben daar alleen maar geweest met Forze Dj Team, die moest ik gewoon horen en dat was weer een erg vet setje (Y)
 
Waarschuw beheerder
vet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 11:50:
* wacht tijd wc
* wacht tijd bar


WC's boven.. bijna niemand
heb de hele nacht door drinken gehaald nooit langer dan 5 min gewacht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 12:14:
WC's boven.. bijna niemand


Waren die er dan ;)

Je kon zeker ook warm eten halen boven.
Ben boven helemaal niet geweest.
 
Waarschuw beheerder
Op de lange rij na, een heerlijk feessie (Y)
 
Waarschuw beheerder
De lange rij en de lange rij voor de wc zijn gewoon de 2 grootste minpunten
Het geluid was super knalde lekker (Y) muziek mocht soms wel sneller
verder was t een goed feessie

op naar Nightmare Outdoor! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 11:49:
snap niet wat iedereen over die sfeer loopt te zeiken, ik heb alleen maar blije koppen gezien, iedereen helemaal waus. Heb ook geen vechtpartij gezien ik vond de sfeer meer dan goed


Mee eens!!!

Wat een Feest!!!!

NIGHTMARE STILL RULEZZZZZ!!!!!!

Superrrrgeluid!!! Superrrrsfeer!!! Ging in main zaal 300% los!! Ruimte genoeg om lekker je ding te doen,echt top!

Ok ben het eens dat het bij de ingang kut geregeld was,maar zelfs daar was het lachen geblazen,ik heb een top avond gehad met mijn maten,en ik weet zeker dat die geen andere reactie zullen geven.

Nosferatu/Ophidian/Endymion :respect: betere enzyme set kan niet!
PAUL VS PARTYRAISER :respect: :respect: :respect: Godverdomme nu nog pijn van het keihard los gaan!!

EINDCIJFER: 9!!!!

NIGHTMARE ALTIJD AANWEZIG!!! NEXT NIGHTMARE -->> OUTDOOR :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 11:49:
snap niet wat iedereen over die sfeer loopt te zeiken, ik heb alleen maar blije koppen gezien, iedereen helemaal waus. Heb ook geen vechtpartij gezien ik vond de sfeer meer dan goed


helemaal mee eens, Top Sfeer
Waarschuw beheerder
vollan heerlijk sfeertje ja,,, men kaken staan er nog een beetje scheef van,,, bigsmile
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op maandag 24 maart 2008 om 12:54:
Waren die er dan

Je kon zeker ook warm eten halen boven.
Ben boven helemaal niet geweest.


ja die waren er :D als je met je partykop naar het podium stond rechtsboven, en het eten was linksboven.

2.50 voor een flesje water :no: dan maar vullen op de wc :yes: ging prima de security zei "dat mag niet, maar je hebt gelijk :lol:"



Uitspraak van Spit()Fire op maandag 24 maart 2008 om 13:29:
Ok ben het eens dat het bij de ingang kut geregeld was,maar zelfs daar was het lachen geblazen,ik heb een top avond gehad met mijn maten,en ik weet zeker dat die geen andere reactie zullen geven.


heb me ook wel vermaakt in de rij, als er weer 2 stappen gedaan werden begon iedereen te juichen :D we hebben er maar het beste van gemaakt. Vrolijk lachen en zwaaien naar de politie-film
 
Waarschuw beheerder
was vet feestje, goed loss gegaan. :P

Maar ben op zoek naar een nummer die er gedraaid is door Dione, maar kan m nie vinden.
Dan hoor je op een gegeven moment wazzaaa en dan kan je los gaan op de bass.
Een stukje van die plaat zit ook in terror of my speedcore van angerfist.
Weet iemand de titel van dit nummer?
Alvast bedankt :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
weet alleen dat dat wazzaaa uit chronic disorder komt maar dat nummer wat jij bedoelt nog nooooooit gehoord
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spit()Fire op maandag 24 maart 2008 om 13:29:
Wat een Feest!!!!

NIGHTMARE STILL RULEZZZZZ!!!!!!

Superrrrgeluid!!! Superrrrsfeer!!! Ging in main zaal 300% los!! Ruimte genoeg om lekker je ding te doen,echt top!

Ok ben het eens dat het bij de ingang kut geregeld was,maar zelfs daar was het lachen geblazen,ik heb een top avond gehad met mijn maten,en ik weet zeker dat die geen andere reactie zullen geven.

Nosferatu/Ophidian/Endymion betere enzyme set kan niet!
PAUL VS PARTYRAISER Godverdomme nu nog pijn van het keihard los gaan!!

EINDCIJFER: 9!!!!


niks meer aan toe te voege O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 15:55:
chronic disorder


Dat is m, dank u :)
Waarschuw beheerder
Top feesie gehad!!! geluid meer dan goed!
:respect: to the dj's heerlijke setjes gehoord!!

Ach jah de rij, hou je toch wel want iedereen komt massaal rond het zelfde tijdstip. En er is nou eenmaal maar 1 ingang.. Ga dan niet lopen douwe want dan duurt het alleen maar langer :{

Voor de rest ik als JOOD heb me prima vermaakt in Rotjeknor en vond de agressieve sfeer zeker mee vallen (H)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 15:32:
Dan hoor je op een gegeven moment wazzaaa en dan kan je los gaan op de bass.


bedoel je niet
Creative Response van Catscan? Die werd oak op MOH gedraaid (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 17:23:
Creative Response van Catscan? Die werd oak op MOH gedraaid


Cre8tiv Counter, Chronic Disorder mix!




deze?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 17:36:
Cre8tiv Counter, Chronic Disorder mix


Wat is dat een dikke remix :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 17:36:
Uitspraak van Emmerik op maandag 24 maart 2008 om 17:23:
Creative Response van Catscan? Die werd oak op MOH gedraaid

Cre8tiv Counter, Chronic Disorder mix!

deze?


T is bijna dezelfde ja, ook een vette mix.:P
Maar heb da nummer inmiddels gevonden, ik bedoelde deze.

http://nl.youtube.com/watch?v=re_dSj3YEh4

:D Ben tijdens nightmare helemaal uit me dak gegaan op dit nummer :P
Erg goed feest, alleen viel bekant om toen die prijzen voor munten zag :O
Decor was echt wel gaaf met die grafstenen :D K heb totaal geen spijt da k geweest ben, was geweldig
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 17:36:
deze?


jah die bedoelde ik jah, verkeerd gezegd :P



Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 17:57:
http://nl.youtube.com/watch?v=re_dSj3YEh4&feature=related


je bedoelde dus gewoon t origineel ;)
wel een oud nummertje al?
Waarschuw beheerder
ik ben 16 en toch mocht ik naar binnen...echte leuke mensen dus
 
Waarschuw beheerder
Was gewoon geweldig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 15:32:
terror of my speedcore van angerfist


:roflol::x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op maandag 24 maart 2008 om 19:13:
:roflol::X


Zit je me nu zoma uit te lachen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 18:06:
je bedoelde dus gewoon t origineel
wel een oud nummertje al?


Maar wel erg vette bass :kwijl:
Waarschuw beheerder
whoppaah nigtmare was goed te doen super feesje of niej dan joske jillemaal losssss heel de avond !!!! op naar volgende feestje :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 19:36:
Maar wel erg vette bass


idd, chronic Disorder is toch wel 1 van mijn favo's
heerlijk dat WAZZZAAAAAAAAAAA en dan helemaal los :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 18:44:
Was bai die camera...rechts fan die saal weetje. Dus jij was er ook!


he daar stond ik ook 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)...[W]ild[P]ussy[C]at...(K) op maandag 24 maart 2008 om 19:40:
whoppaah nigtmare was goed te doen super feesje of niej dan joske jillemaal losssss heel de avond !!!! op naar volgende feestje


:P A.S.zaterdag weer :cheer:
Hahahah ik heb nou nog steeds overal spierpijn, was te lang geleden denk da k zo gefeest heb :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 21:25:
A.S.zaterdag weer
Hahahah ik heb nou nog steeds overal spierpijn, was te lang geleden denk da k zo gefeest heb


hahaha juist :P op naar het volgende
.. zo ik ook hoor egt niet normaal :9

zaterdag weer volle bak :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 21:25:
Hahahah ik heb nou nog steeds overal spierpijn


dit keer geen last van, wel blauwe plekken op me kuiten van de tribune, toch ruimte te kort gehad haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 21:33:
dit keer geen last van, wel blauwe plekken op me kuiten van de tribune, toch ruimte te kort gehad haha


:roflol: tribune was toch om te zitten :lol: :P
Maar kon daar wel alles goed zien van bovenaf.:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 22:02:
tribune was toch om te zitten


ja maar voor de 1e rij had je een ruimer (net niet ruim genoeg) stukje en kon niet langer dan 30 sec blijven zitten :D.. dus ja dan gaat het wel eens fout blijkbaar

ach heb het er wel voor over :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 19:33:
Zit je me nu zoma uit te lachen?


Niet te veel downloaden ;) daar staan wel eens nummers tussen die niet helemaal kloppen :P
Waarschuw beheerder
Kort verslagje van mijn eerste keer Nightmare

Na in heerenveen de trein te missen, een joint gerookt en de volgende gepakt.
Toen in de trein te horen gekregen dat er tussen Utrecht en Rotterdam werkzaamheden waren en dat we over moesten stappen.
Zo gezegt zo gedaan. En eenmaal in Rotterdam over in de Metro. Redelijk rustig nog. En eenmaal aangekomen bij het sportpaleis een grote schrik.
Wat een menigte...
Slim aangesloten aan de uiterst rechtse kant vlak bij de gevel, maar toch een dik uur en een kwartier gewacht tot we eindelijk binnen waren.
Werdt 2 keer aan mijn bovenlijf gefouileerd en 3 keer aan mijn onderlijf, dit omdat mijn bewaker meer bezig was met mensen doorsturen naar zijn collegas dan met mij.
Toch mn snoepjes mee naar binnen gekregen.
Om half 2 stonden we in de grave waar Evil Activities onze opwarmronde verzorgde.
Vervolgens Noize Suppressor :D Echt een supersetje, maar jammer genoeg een half uurtje.
Na een wat drankjes en ram momenten later besloten we even in de cradle te gaan kijken. En wat viel op, het was niet eens een zaal, het was meer aan het einde van halletje... En de aankleding was ook zeer mager. Geluid was redelijk, maar kon zeker beter. Gladde vloeren weerhielden de feestgangers er niet van om lekker los te gaan.
Na een kwartiertje hielden we het voor gezien en zijn we terug gelopen naar de Grave.
Masters of Ceremony beukten heerlijk, en ook Paul en Partyraiser deden waarvoor velen gekomen waren. KEIHARD!
Om 7.15 besloten we terug te gaan naar de locker om vervolgens de reis terug te maken naar het hoge noorden.

Heerlijk feestje, maar UDC mag de volgende keer wel wat beter nadenken over de entree want jezus want stonden we daar als sardientjes in een blikje op elkaar.
Waarschuw beheerder
Eigenlijk waardeloos georganiseerd, ingang en cradle-zaal/gang, maar het was zo fucking vet! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super vet, en het geluid, echt goed! Alleen die rij.... daar is al genoeg over gezegd.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goede setjes, top geluid (voel de luchtverplaatsing door de bass :D), al met al een top feest! De rij viel op zich ook wel mee, genoeg leuke mense om mee te ouwehoere :D
Waarschuw beheerder
in 1 woord top(Y)
ik kan wel met 1 nadeel gaan komen wat irritant was :p maar dat weet iedereen wel:P
Waarschuw beheerder
topfeest. leek wel energiehal. zeker door t geluid. de beste van mijn laatste 3 ahoy feestjes. volgend jaar weer.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op dinsdag 25 maart 2008 om 00:10:
Niet te veel downloaden daar staan wel eens nummers tussen die niet helemaal kloppen


oke dat is duidelijk, dus terror of my speedcore is geen nummer maar een aantal platen die aan elkaar zijn geplakt?
Waarschuw beheerder
Nosferatu vs Endymion vs Ophidian

{argument 'id' ontbreekt}

Aanstekertjes in de lucht en gaan met die banaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.U.S.T.H. op dinsdag 25 maart 2008 om 15:23:
topfeest. leek wel energiehal. zeker door t geluid. de beste van mijn laatste 3 ahoy feestjes. volgend jaar weer.


Helemaal mee eens energiehalsfeertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 11:50:
-punten
* wacht tijd wc
* wacht tijd bar
* extreem gefouilleerd
* wachttijd ENTREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat die kk pannekoeken niet meer poortje’s hadden staan was helemaal belachelijk
* en er werden mensen geweigerd met een kaartje rond een uur of 3
* en de kou sochtends

+punten
* geluid
* goeie sets

Dus mij niet meer gezien hier


Waarschuw beheerder
ik heb echt staan genieten van Nosferatu,die gast ging helemaal in de muziek op,ging kompleet los op het podium,ik vond dat echt geweldig om te zien,kippevel moment! En toen Drunk with a gun erachter aan........gewoonweg :respect: :respect: :respect:

maar ik denk dat we hier nog wel maanden over door kunnen praten ;p

ENZYME RULEZZZ
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op dinsdag 25 maart 2008 om 16:12:
Aanstekertjes in de lucht en gaan met die banaan!


klinkt als een N95
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 maart 2008 om 18:27:
klinkt als een N95


jah idd, zo klinkt oak die bass als ik een filmpje met me N95 maak.
hij maakt mooie filmpjes, maar geluid vin ik klote (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 25 maart 2008 om 12:54:
Eigenlijk waardeloos georganiseerd, ingang en cradle-zaal/gang,


Ik vond de aankleding ook klote...Snapte er weinig van....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 25 maart 2008 om 19:02:
Snapte er weinig van....


dat zal niet aan de aankleding hebben gelegen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 maart 2008 om 18:27:
klinkt als een N95


precies haha(y)

beeld is super, geluid is mmm
 
Waarschuw beheerder
"ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic...."

Vond het een erg gaaf feest, ben helemaal los gegaan tot het einde. :) Vond het alleen jammer van die wachtrij, was echt slecht geregeld. Verder geweldig naar me zin gehad! :yes:
Waarschuw beheerder
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 17:36:
Cre8tiv Counter, Chronic Disorder mix!

deze?


Hoe heet dat laatste nummer :kwijl:!!!
Waarschuw beheerder
ik heb echt genoten van de sfeer en de muziek,
was nie stil tekrijgen hahaha ! :D
Waarschuw beheerder
Was gewoon n f*cking bruute Nightmare..wel iets drukker dan normaal maar kon goed mn ding doen:P
Geluid was echt top in de main, sfeer was geweldig, sets waren über:D
outdoor uiteraard ook weer aanwezig!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PloiSs op woensdag 26 maart 2008 om 09:34:
wel iets drukker dan normaal maar kon goed mn ding doen


von de drukte binnen gewoon precies goed !!
dr waren lekker veel mensen en dr was ruimte zat oak :)

alleen de rij hebben ze erg dom gedaan (n)
 
Waarschuw beheerder
Weet iemand wie er behalve Partyflock, DJguide en Hardcorepower nog meer foto's hebben gemaakt @ Nightmare?

Ik ben er n.l. 2 kwijt, die foto's zijn in t begin van de avond door een oudere donkere man bij de cradle-area gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:01:
Weet iemand wie er behalve Partyflock, DJguide en Hardcorepower nog meer foto's hebben gemaakt @ Nightmare?

Ik ben er n.l. 2 kwijt, die foto's zijn in t begin van de avond door een oudere donkere man bij de cradle-area gemaakt.


www.tw-magazine.com
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spit()Fire op woensdag 26 maart 2008 om 12:06:
www.tw-magazine.com


Bedankt :) maar heb net gekeken en hier staan ze ook nie op :(
Is er dan nog een andere site?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:45:
Is er dan nog een andere site?


Weet niet of je deze al hebt bekeken? www.flaxwax.com
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op dinsdag 25 maart 2008 om 21:15:
precies haha

beeld is super, geluid is mmm


idd, klote geluid maar ja welk toestel kan zulke bass wel knap verwerken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest vond ik echt super, dit had ik niet verwacht. Het enige minpunt wat vele noemden was natuurlijk het lange wachten. Maar eenmaal binnen werd dat dubbel en dwars goed gemaakt.

Ik heb een Engelstalig verslag geschreven over dit feest voor Last.fm en dit is de link: http://www.last.fm/user/Ralph1983/journal/2008/03/26/684248/

Verder wil ik UDC en Midtown nog bedanken voor het feest wat ze weer hebben neergezet.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was goed te doen :jaja:

Jammer van die lange rij, maar ik was daar snel overheen :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 16:34:
Weet niet of je deze al hebt bekeken? www.flaxwax.com


Staan ouwe nightmare foto's op van vorige feesten, maar ik hou m in de gaten.iig bedankt:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:43:
Vond deze in een ander topic:

www.bikini2990.net
www.djguide.nl
www.superfeesten.tv
www.offensive-hardcore.de
www.hardcorepower.nl
www.dhhardcore.nl
www.flugel.com
www.strictly-hardcore.nl
www.partygraaf.nl
www.lockerbox.nl
www.udc.nl
www.rave-o-lution.nl
www.nightmare-rotterdam.com


Ben ze aml nagelopen,maar foto's nog steeds nie tegegekomen :(
Maar op sommige van deze site's staan geen of nog geen foto's op van Nightmare. Die hou ik aml in de gaten.
Hartstikke bedankt voor jullie hulp :)
Mocht iemand nog een andere site weten hoor ik t graag :)
Waarschuw beheerder
De vorige editie was mijn eerste feest.Was zeer
goed feest maar deze was egt te bruut.Geluid:kwijl:
was snoeihard en r hing een egte partysfeer:D iedereen
gin uit ze dak zoals het hoort en t was vet gezellie:D
met veel bekende.De dj,s draaide top(y)maja kan ook
niet anders met zo,n line up.:kwijl:
Vooral evil activities nosferatu en partyraiser
waren geweldig.Maar de live show van :respect:noize suppressor:respect: was tog wel het aller beste.

Heb gelukkig geen last van de rij gehad want was
er om 10uur al en was met een halfuur binnen.

Dit was mijn aller beste feest tot nu toe.:yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
het was zeker wel oke, afgezien van de rij :(

Maar Enter The Time Machine was gewoon veel bruter :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Maar Enter The Time Machine was gewoon veel bruter


Ja in het totaal plaatje wel
Hoewel deze op voorhand meer potentie had :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op donderdag 27 maart 2008 om 16:34:
Ja in het totaal plaatje wel
Hoewel deze op voorhand meer potentie had


Tja, de vorige keer stond ik om 11 uur met mijn biertje in de hand, en dit keer was ik half 2 nog steeds zonder een drankje aan het wachten :(

En potentie had die andere veel meer, die had een veel vettere line-up :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 08:21:
Maar op sommige van deze site's staan geen of nog geen foto's op van Nightmare. Die hou ik aml in de gaten


Sorry, heb ze niet gechecked :$ was meer een copy paste...

Misschien dat dit nog een goede site voor je is?
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 19:26:
dat zal niet aan de aankleding hebben gelegen


Er hingen allemaal opblaasbare dingen aan het dak in de Early Rave....Dat gaat gewoon te ver...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 19:19:
Misschien dat dit nog een goede site voor je is?
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html


thnx :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 27 maart 2008 om 21:28:
Er hingen allemaal opblaasbare dingen aan het dak in de Early Rave....Dat gaat gewoon te ver...


haha zoals een opblaaskind ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Lekkerste Nigtmare voor mij tot nu toe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 11:13:
haha zoals een opblaaskind


haha, ja die baby idd :lol:
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op vrijdag 28 maart 2008 om 23:34:
haha, ja die baby idd
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha


zag het ook op de foto's, is daar me verderhelemaal niet opgevallen eigenlijk :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op vrijdag 28 maart 2008 om 23:34:
haha, ja die baby idd
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha


wtf had dat met het thema te maken dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


:jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan?


wat denk je zelf :rot:
Waarschuw beheerder
www.buddaproductions.com voor foto's en filmpje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan?


wat denk je zelf idd :lol:
het hele feest ging over de geboorte tot de dood van hardcore.
en dan weet jij niet wat een kind en een paar grafstenen daar mee te maken hebben?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan? :vaag:


dit meen je toch niet he.

zo ja, plaats dan geen opmerking meer.

hint: kijk hoe deze editie heet en je moet cker wel genoeg weten.

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig ;)"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Het enige minpunt was de rij en de Cradle area viel zwaar tegen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart BRL op maandag 31 maart 2008 om 16:06:
Het enige minpunt was de rij en de Cradle area viel zwaar tegen


dat zijn 2 minpunten :P




die aftermovie op udc.nl is echt super, vooral deel 2 waarvan de 2e helft geluidloos is :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 31 maart 2008 om 16:20:
dat zijn 2 minpunten


2 minpunten dan:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 31 maart 2008 om 16:20:
die aftermovie op udc.nl is echt super


wat een klote filmpjes (n)
Waarschuw beheerder
Ik heb idd ook nog steeds die fotos niet
was zon kale wa oudere kerel die zei dat die fotos maakte voor Rotterdam-nightmare.com
maareh die site bestaat niet en op Nightmare-rotterdam zelf staan ze ook niet
Help ? :cheer:
 
Waarschuw beheerder
K ben ok nog steeds 2 foto's kwijt, alle links al bekeken, maar helaas :S Was bij mijn ok een oudere man, maar die was nie kaal en was vrij donker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die filmpjes zijn door udc gemaakt, de dvd wordt door mid-town zelf geproduceerd, en zal er professioneel uit komen te zien.

geen zorgen dus, waarschijnlijk komt er binnenkort een trailertje/voorproefje van op de site :)
laatste aanpassing