Partyflock
 
Forumonderwerp · 1002683
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 22 maart 2008 om 22:00
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 23 maart 2008, looptijd van 6671.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

hoe was A Nightmare in Rotterdam

10340%
Het was geweldig ;)
6425%
ik ben niet geweest
2510%
het ging wel heb vaak feesten gehad die veel beter waren
177%
Het was een bagger feest
177%
Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen???
114%
rellen :D
93%
ja het was tof lekker met de aus uit mijn dak gegaan
42%
ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic....
31%
Nou wat een gezeik, ik heb geen meening
21%
Pff en daar geef ik antwoord op...
21%
ssst laat me tog een met rust man
10%
:X

En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


:bier:
Waarschuw beheerder
Nosferatu vs Endymion vs Ophidian

{argument 'id' ontbreekt}

Aanstekertjes in de lucht en gaan met die banaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.U.S.T.H. op dinsdag 25 maart 2008 om 15:23:
topfeest. leek wel energiehal. zeker door t geluid. de beste van mijn laatste 3 ahoy feestjes. volgend jaar weer.


Helemaal mee eens energiehalsfeertje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 11:50:
-punten
* wacht tijd wc
* wacht tijd bar
* extreem gefouilleerd
* wachttijd ENTREE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat die kk pannekoeken niet meer poortje’s hadden staan was helemaal belachelijk
* en er werden mensen geweigerd met een kaartje rond een uur of 3
* en de kou sochtends

+punten
* geluid
* goeie sets

Dus mij niet meer gezien hier


Waarschuw beheerder
ik heb echt staan genieten van Nosferatu,die gast ging helemaal in de muziek op,ging kompleet los op het podium,ik vond dat echt geweldig om te zien,kippevel moment! En toen Drunk with a gun erachter aan........gewoonweg :respect: :respect: :respect:

maar ik denk dat we hier nog wel maanden over door kunnen praten ;p

ENZYME RULEZZZ
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op dinsdag 25 maart 2008 om 16:12:
Aanstekertjes in de lucht en gaan met die banaan!


klinkt als een N95
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 maart 2008 om 18:27:
klinkt als een N95


jah idd, zo klinkt oak die bass als ik een filmpje met me N95 maak.
hij maakt mooie filmpjes, maar geluid vin ik klote (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 25 maart 2008 om 12:54:
Eigenlijk waardeloos georganiseerd, ingang en cradle-zaal/gang,


Ik vond de aankleding ook klote...Snapte er weinig van....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 25 maart 2008 om 19:02:
Snapte er weinig van....


dat zal niet aan de aankleding hebben gelegen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 25 maart 2008 om 18:27:
klinkt als een N95


precies haha(y)

beeld is super, geluid is mmm
 
Waarschuw beheerder
"ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic...."

Vond het een erg gaaf feest, ben helemaal los gegaan tot het einde. :) Vond het alleen jammer van die wachtrij, was echt slecht geregeld. Verder geweldig naar me zin gehad! :yes:
Waarschuw beheerder
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 maart 2008 om 17:36:
Cre8tiv Counter, Chronic Disorder mix!

deze?


Hoe heet dat laatste nummer :kwijl:!!!
Waarschuw beheerder
ik heb echt genoten van de sfeer en de muziek,
was nie stil tekrijgen hahaha ! :D
Waarschuw beheerder
Was gewoon n f*cking bruute Nightmare..wel iets drukker dan normaal maar kon goed mn ding doen:P
Geluid was echt top in de main, sfeer was geweldig, sets waren über:D
outdoor uiteraard ook weer aanwezig!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PloiSs op woensdag 26 maart 2008 om 09:34:
wel iets drukker dan normaal maar kon goed mn ding doen


von de drukte binnen gewoon precies goed !!
dr waren lekker veel mensen en dr was ruimte zat oak :)

alleen de rij hebben ze erg dom gedaan (n)
 
Waarschuw beheerder
Weet iemand wie er behalve Partyflock, DJguide en Hardcorepower nog meer foto's hebben gemaakt @ Nightmare?

Ik ben er n.l. 2 kwijt, die foto's zijn in t begin van de avond door een oudere donkere man bij de cradle-area gemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:01:
Weet iemand wie er behalve Partyflock, DJguide en Hardcorepower nog meer foto's hebben gemaakt @ Nightmare?

Ik ben er n.l. 2 kwijt, die foto's zijn in t begin van de avond door een oudere donkere man bij de cradle-area gemaakt.


www.tw-magazine.com
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spit()Fire op woensdag 26 maart 2008 om 12:06:
www.tw-magazine.com


Bedankt :) maar heb net gekeken en hier staan ze ook nie op :(
Is er dan nog een andere site?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:45:
Is er dan nog een andere site?


Weet niet of je deze al hebt bekeken? www.flaxwax.com
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADG (Pauz of Hauz) op dinsdag 25 maart 2008 om 21:15:
precies haha

beeld is super, geluid is mmm


idd, klote geluid maar ja welk toestel kan zulke bass wel knap verwerken :/
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest vond ik echt super, dit had ik niet verwacht. Het enige minpunt wat vele noemden was natuurlijk het lange wachten. Maar eenmaal binnen werd dat dubbel en dwars goed gemaakt.

Ik heb een Engelstalig verslag geschreven over dit feest voor Last.fm en dit is de link: http://www.last.fm/user/Ralph1983/journal/2008/03/26/684248/

Verder wil ik UDC en Midtown nog bedanken voor het feest wat ze weer hebben neergezet.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was goed te doen :jaja:

Jammer van die lange rij, maar ik was daar snel overheen :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 16:34:
Weet niet of je deze al hebt bekeken? www.flaxwax.com


Staan ouwe nightmare foto's op van vorige feesten, maar ik hou m in de gaten.iig bedankt:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 12:43:
Vond deze in een ander topic:

www.bikini2990.net
www.djguide.nl
www.superfeesten.tv
www.offensive-hardcore.de
www.hardcorepower.nl
www.dhhardcore.nl
www.flugel.com
www.strictly-hardcore.nl
www.partygraaf.nl
www.lockerbox.nl
www.udc.nl
www.rave-o-lution.nl
www.nightmare-rotterdam.com


Ben ze aml nagelopen,maar foto's nog steeds nie tegegekomen :(
Maar op sommige van deze site's staan geen of nog geen foto's op van Nightmare. Die hou ik aml in de gaten.
Hartstikke bedankt voor jullie hulp :)
Mocht iemand nog een andere site weten hoor ik t graag :)
Waarschuw beheerder
De vorige editie was mijn eerste feest.Was zeer
goed feest maar deze was egt te bruut.Geluid:kwijl:
was snoeihard en r hing een egte partysfeer:D iedereen
gin uit ze dak zoals het hoort en t was vet gezellie:D
met veel bekende.De dj,s draaide top(y)maja kan ook
niet anders met zo,n line up.:kwijl:
Vooral evil activities nosferatu en partyraiser
waren geweldig.Maar de live show van :respect:noize suppressor:respect: was tog wel het aller beste.

Heb gelukkig geen last van de rij gehad want was
er om 10uur al en was met een halfuur binnen.

Dit was mijn aller beste feest tot nu toe.:yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
het was zeker wel oke, afgezien van de rij :(

Maar Enter The Time Machine was gewoon veel bruter :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op donderdag 27 maart 2008 om 16:03:
Maar Enter The Time Machine was gewoon veel bruter


Ja in het totaal plaatje wel
Hoewel deze op voorhand meer potentie had :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op donderdag 27 maart 2008 om 16:34:
Ja in het totaal plaatje wel
Hoewel deze op voorhand meer potentie had


Tja, de vorige keer stond ik om 11 uur met mijn biertje in de hand, en dit keer was ik half 2 nog steeds zonder een drankje aan het wachten :(

En potentie had die andere veel meer, die had een veel vettere line-up :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 08:21:
Maar op sommige van deze site's staan geen of nog geen foto's op van Nightmare. Die hou ik aml in de gaten


Sorry, heb ze niet gechecked :$ was meer een copy paste...

Misschien dat dit nog een goede site voor je is?
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 19:26:
dat zal niet aan de aankleding hebben gelegen


Er hingen allemaal opblaasbare dingen aan het dak in de Early Rave....Dat gaat gewoon te ver...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 19:19:
Misschien dat dit nog een goede site voor je is?
http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1162/22-maart-2008_A_Nightmare_in_Rotterdam_Ahoy_Rotterdam.html


thnx :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 27 maart 2008 om 21:28:
Er hingen allemaal opblaasbare dingen aan het dak in de Early Rave....Dat gaat gewoon te ver...


haha zoals een opblaaskind ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Lekkerste Nigtmare voor mij tot nu toe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 11:13:
haha zoals een opblaaskind


haha, ja die baby idd :lol:
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op vrijdag 28 maart 2008 om 23:34:
haha, ja die baby idd
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha


zag het ook op de foto's, is daar me verderhelemaal niet opgevallen eigenlijk :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op vrijdag 28 maart 2008 om 23:34:
haha, ja die baby idd
zat er ook ineens naar te kijken: hee, heb je dat kind al zien hangen hahahaha


wtf had dat met het thema te maken dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


:jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan?


wat denk je zelf :rot:
Waarschuw beheerder
www.buddaproductions.com voor foto's en filmpje
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan?


wat denk je zelf idd :lol:
het hele feest ging over de geboorte tot de dood van hardcore.
en dan weet jij niet wat een kind en een paar grafstenen daar mee te maken hebben?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op zaterdag 29 maart 2008 om 19:25:
wtf had dat met het thema te maken dan? :vaag:


dit meen je toch niet he.

zo ja, plaats dan geen opmerking meer.

hint: kijk hoe deze editie heet en je moet cker wel genoeg weten.

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig ;)"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Het enige minpunt was de rij en de Cradle area viel zwaar tegen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bart BRL op maandag 31 maart 2008 om 16:06:
Het enige minpunt was de rij en de Cradle area viel zwaar tegen


dat zijn 2 minpunten :P




die aftermovie op udc.nl is echt super, vooral deel 2 waarvan de 2e helft geluidloos is :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 31 maart 2008 om 16:20:
dat zijn 2 minpunten


2 minpunten dan:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 31 maart 2008 om 16:20:
die aftermovie op udc.nl is echt super


wat een klote filmpjes (n)
Waarschuw beheerder
Ik heb idd ook nog steeds die fotos niet
was zon kale wa oudere kerel die zei dat die fotos maakte voor Rotterdam-nightmare.com
maareh die site bestaat niet en op Nightmare-rotterdam zelf staan ze ook niet
Help ? :cheer:
 
Waarschuw beheerder
K ben ok nog steeds 2 foto's kwijt, alle links al bekeken, maar helaas :S Was bij mijn ok een oudere man, maar die was nie kaal en was vrij donker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die filmpjes zijn door udc gemaakt, de dvd wordt door mid-town zelf geproduceerd, en zal er professioneel uit komen te zien.

geen zorgen dus, waarschijnlijk komt er binnenkort een trailertje/voorproefje van op de site :)
laatste aanpassing