Poll, geopend op zondag 23 maart 2008, looptijd van 6651.9 dag.
hoe was A Nightmare in Rotterdam
| 103 | 40% | Het was geweldig |
| 64 | 25% | ik ben niet geweest |
| 25 | 10% | het ging wel heb vaak feesten gehad die veel beter waren |
| 17 | 7% | Het was een bagger feest |
| 17 | 7% | Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen??? |
| 11 | 4% | rellen |
| 9 | 3% | ja het was tof lekker met de aus uit mijn dak gegaan |
| 4 | 2% | ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic.... |
| 3 | 1% | Nou wat een gezeik, ik heb geen meening |
| 2 | 1% | Pff en daar geef ik antwoord op... |
| 2 | 1% | ssst laat me tog een met rust man |
| 1 | 0% |
En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad
























