Partyflock
 
Forumonderwerp · 1002683
Betreft: evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 22 maart 2008 om 22:00
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 23 maart 2008, looptijd van 6671.7 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

hoe was A Nightmare in Rotterdam

10340%
Het was geweldig ;)
6425%
ik ben niet geweest
2510%
het ging wel heb vaak feesten gehad die veel beter waren
177%
Het was een bagger feest
177%
Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen???
114%
rellen :D
93%
ja het was tof lekker met de aus uit mijn dak gegaan
42%
ik heb heb wel wat te zeggen en het staat hier in deze topic....
31%
Nou wat een gezeik, ik heb geen meening
21%
Pff en daar geef ik antwoord op...
21%
ssst laat me tog een met rust man
10%
:X

En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


ik niet gezellig gehad :no:

heb ut nog steeds gezellig :woop:


btw alles goed randy??
vorige week was lachen op pandemonium....goed om je weer eens te zien
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ssst laat me tog een met rust man mij altijd te pestenG"


(F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 23 maart 2008 om 01:41:
btw alles goed randy??


ja zeker gaat alles goed, hahahah, ik heb nu teveel bier op.
en ga zo maar eens slapen.

vorge week was zeker goed en super gezellig.

ga je ook naar ghosttown?
 
Waarschuw beheerder
dus. Ben niet geweest.

Maar heb het wel leuk gehad :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: " ik vond er geen kut aan :rot: wat een pokkeherrie daar :o "


Waarschuw beheerder
Het was geweldig

Topgeluid
Topsets
Top Aankleding
Top Laser
Top Sfeer

:respect: Evil Activities :respect:
:respect: Paul :respect:
:respect::respect::respect: Masters of Ceremony :respect::respect::respect:
:respect::respect::respect: Tha Playah vs Neophyte vs Panic :respect::respect::respect:

Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen.
Bijna iedereen heeft meer dan 2 uur in de rij gestaan. Om half 2 was de zaal pas half vol

Nu slapen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 23 maart 2008 om 07:55:
Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen.


Was zeker een idioot lange rij :(
Volgens mij gingen ze echt niet 22:00 uur open.
Anders was die rij echt niet zo lang geweest :no:

Maar wat wel erg GEIL was dat er veel dames waren op de heren toiletten :kwijl:
Waarschijnlijk was het bij dames toiletten erg druk.
dat ze bij ons kwamen :)
Dat gaf het feest weer een hele andere dimensie.
En dat maakte weer een hoop goed.

[img width=600 height=450]http://img278.imageshack.us/img278/4436/plas43fn.jpg[/img]

[img width=600 height=450]http://img278.imageshack.us/img278/6295/plas32il.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schreudster op zondag 23 maart 2008 om 07:55:
Het was geweldig

Topgeluid
Topsets
Top Aankleding
Top Laser
Top Sfeer


Sluit ik me volledig bij aan, het was echt weer een wereld feest.
Wel jammer dat de early niet echt een eigen zaal had maar gewoon in de breede gang werd gehouden.
Forze dj team enEvil activities waren voor mij wel de hoogte punten.
Waarschuw beheerder
donateur
OOoooooooooooooowww heerlijk feestje!!!!!
wil bij deze frenky en debby bedanken voor de kaartjes anders was ik nie gegaan:D
ben nog aan 't nagenieten:lief:

sfeeertje(Y)
Geluid:kwijl:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:40:
ben nog aan 't nagenieten


ga je doorhalen?
Waarschuw beheerder
donateur
nee gewoon nog geen zin om te slapen dus gaan zo aan 't bier:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
nee gewoon nog geen zin om te slapen


noem ik gewoon doorhalen hoor....
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
dus gaan zo aan 't bier


goedzo!
Waarschuw beheerder
donateur
ik nie want daar doe ik eigenlijk nie meer aan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hier doe ik dan maar even een kort verslagje, dadelijk weer werken :/ :x

Al met al is Nightmare me dus toch wel goed bevallen. Niet geweldig maar zeker wel goed :d
Binnenkomst was een drama, er schijnt wat dat betreft een soort vloek te rusten op hardcore-feesten met +5000 bezoekers :(
Eenmaal binnen in het sportpaleis viel meteen het goede geluid al op :bounce:
Het benaderde bijna HMH-achtige toestanden :d. Hebben we dus toch nog een soort van grote HMH in Rotterdam (Y)
De sfeer was in het begin een beetje bedrukt. Maar dat zal wel komen omdat mensen allemaal 1 tot anderhalf uur hebben gewacht om binnen te komen. Va de set van Evil activities kwmaen langzaam maar zeker de glimlachjes weer tevoorschijn en ging het steeds beter los :bounce:
Decor was ook vet gedaan, 2 dikke lasers moesten wel alleen het werk opknappen qua lasers. Maar het was voldoende, verder overal van die grafzerken etc om het thema van de nacht uit te beelden. Vet gedaan (Y)
En voor de rest waren de sets die ik heb gehoord allemaal vet. Rechts vooraan waar ik stond ging het lekker hard los en de sfeer was daar iig top!
Volgend jaar wellicht wel weer!
 
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een keertje zondigen...
zou ik zegggen
Waarschuw beheerder
donateur
oooooohjaa dat vergeet ik helemaal te zeggen!! de rij was echt schandalig lang/breed!!!! snap dat mensen daar gruwelijk pissig over waren..
maargoed feestje maakte wel veel goed maar dat was wel erg.. zou je verwachten dat ze daar na paar jaar toch wel wat op gevonden hadden maar nee dus:)
 
Waarschuw beheerder
's avonds een vent 's ochtends ook, vandaar dat ik hier ff vrolijk zit te typen om mijn nightmare 2008 met jullie te delen.

ik vond het een leuk feest. bizarre dingen meegemaakt.
veel hele leuke dingen!
aantal kut dingen, die niet op een party thuis horen.

sommige mensen moeten echt gewoon niet uitgaan naar een gabberparty.
kunnen ze niet tegen, worden ze opgefokt van de harde muziek en nemen een pil en slaan wartaal uit de hele nacht.
die mensen moeten gewoon lekker thuis blijven.
dat wou ik ff kwijt.

de rest van jullie hebben net als ik genoten van de muziek en de party en alles en zo hoort ut!

conclusie, dit had ik niet willen missen. nightmare 2008 vond ik supergeslaagd en hardcore 4 life! yeah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ik was niet op dit feest, mag ik nu ook wat zeggen???"


:$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 23 maart 2008 om 09:48:
nee gewoon nog geen zin om te slapen dus gaan zo aan 't bier


we MOGEN niet eens meer slapen!!! 9...10 never sleep again
 
Waarschuw beheerder
Idioot lange rij...maar dat was ik snel vergeten toen ik binnen was :lief:
Geluid...sets :k
Killing in the name of :k
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jill-nmgn op zondag 23 maart 2008 om 12:15:
Slapen is voor apen.......


bhop bhop gas d'r op b)
Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig


Uitspraak van Family guy op zondag 23 maart 2008 om 07:58:
Enige minpunt: De idioot lange wachttijd om binnen te komen


:yes: dat is ook het eninge

het feesje was echt super:wooP:
Waarschuw beheerder
kwamen half 4 binnen zijn tot half7 gebleven -/+

qua dat we laat waren gelijk doorlopen niets te klagen :)

vond het geluid in de main goed, in de early was het toch wel wat minder vond ik, beetje jammer wel

voor de rest leuk gedraait :jaja: partyraiser vond ik beetje ruk maar heb daar niets mee
Waarschuw beheerder
oja enigste echte minpuntje eigenlijk, de wc's waren toch wel zeer kut geregeld :jaja:
Waarschuw beheerder
goed feestje, wel veel agressie, en wc en drank halen een groot drama
:/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manu Kenton op zondag 23 maart 2008 om 14:44:
wel veel agressie, en wc en drank halen een groot drama
:/


Niks van gemerkt :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 15:00:
Niks van gemerkt


sjappie , waar was je nou :nocheer: ik heb je heel de avond lopen zoeken :o
Waarschuw beheerder
Heb betere nightmares meegemaakt. De rijen waren echt schandalig, 2 uur gemist van een feest waar je de volle pond voor betaald, had me gericht op een overheerlijke avond early, maar de early zaal (gangetje) was echt een regelrechte aanfluiting. Kan je net zo goed naar de plaatselijke club.
De main was gelukkig wel een staaltje mooi werk. Podium, geluid en tribunes maakte er een mooi geheel van. Lasers ook (alhoewel ik die twee groene lasers nu wel ken. Hebben ze geen rood/blauw???)
Eindcijfer: een krappe 7
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een topfeest. Beetje jammer van de lange wachttijden
de entree van Ahoy is toch breed zat, maken ze hem binnen smaller
beetje jammer! Maar voor de rest was het echt een topfeest overal heeeerlijk geluid dat maakt toch een hoop goed op een feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "
En hoe vonden jullie het feestje dan?
Ik ben niet geweest maaar heb het wel gezellig gehad


Vond het kei hard gewoon, helemaal top. Kei hard los gegaan :D
Waarschuw beheerder
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan! eenmaal binnen , weer in de rij staan bij de early, omdat het gewoon te druk was! bij de main was het ook te druk, waar je ook stond , moesten altijd wel mensen langs je, die dan vervolgens tegen je opbotsen. mensen het is een dance-event geen concert!! wat een kut organisatie!!!!
het enigste wat wel leuk was, vond ik de set van rob gee, want die draaide pas om 5.15, toen kon ik eindelijk eve los gaan!waren toen een hoop mensen weg. wat me wel tegen viel, dat het laaste nummer van rob gee, zomaar werd afgebroken, hup lichten aan, en weg wezen, want het was precies 6.00!:dood:
geluid was super!laser show was ook erg mooi, podium zag er ook super uit, jammer dat de rest zo kut was.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 15:04:
sjappie , waar was je nou :nocheer: ik heb je heel de avond lopen zoeken :o


Was bai die camera...rechts fan die saal weetje. Dus jij was er ook! :[
Waarschuw beheerder
was een leuk feessie partyraiser was weer gruwelijk!
en ja die achterlijke lange wachtrij is toch FOCKING niet normaal
maarja wat doe je er aan???geeen ene moer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Het was geweldig "


Echt een superfeest gehad :yes:! Het geluid was top, en de bass kon je cker voelenn :bounce:! Waren aantal hele goeie sets, en het was mega gezellig :D.
Minpuntjes: heb anderhalf uur in de rij gestaan, valt nog mee als ik hoor dat sommigen ongeveer 2/3 uur daar hebben gestaan.
Volgend jaar cker weer Nightmare voor mij :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 18:17:
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan


ja hallo...doe je zelf...ook niet allemaal tegelijk gaan :rot:
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 23 maart 2008 om 19:24:
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 18:17:
ik vond het een bagger feest!
ruim 2uur of langer in de rij staan


dit weet je toch als je naar een (groot) feest gaat,idereen loopt hier altijd over te zeuren,terwijl 90 % dr gewoon vanuit kan gaan dat dit zo is...,dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel :S heb et zelf ook n paar keer meegemaakt,maar bij mij is de vreugde dan alleen maar groter als k dan (eindelijk) binnen ben...
OT:

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 01:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ik ben niet geweest"


Uitspraak van vinyl_infection op zondag 23 maart 2008 om 19:23:
grootste pluspunt het geluid!


:bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 23 maart 2008 om 19:44:
dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel


Tuurlijk wel.. Er zijn toch ook zat feesten en organisaties waarbij dit geen probleem is?
Dus is dit niet nodig en mag je dit toch wel een probleem vinden?
Heb er zelf nooit last van, maar zou het zelf niet kunnen waarderen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ N-tec ] op zondag 23 maart 2008 om 19:44:
dit hoef toch niet ten nadele te zijn van et feest ofwel


ik ga al 16 jaar naar feesten, ik heb achter langere rijen gestaan, maar dat ging een stuk sneller, dan die rij die bij de nightmare stond, 3kwartier 2stappen vooruit, vind jij dat bevordelijk voor de sfeer dan??
ze mogen nog blij zijn dat het niet geregent heeft, dan had de boel flink geescaleerd!
gewoon heel slecht georganiseerd!
Waarschuw beheerder
geluid = pluspunt! hoewel ik het wel eens zuiverder gehoord... maar `t stond wel knetterhard, dat maakt veel goed!:D
muziek zeker ook een pluspunt, hoewel er belachelijk veel nummers dubbel gedraaid werden volgens mij.... en de laatste helft paul vs partyraiser had van mij ook niet echt gehoeven...:P
decor en verlichting enzo was ook niet echt verkeerd, in de main tenminste, early ben ik maar ff geweest, en ik was `t er niet mee eens, ik vond `t benauwd en veel te druk, en heb daar eigenlijk niet zo op het decor gelet, dus daar geef ik geen oordeel over.
en wij waren er bijtijds, dus we waren met een kwartiertje binnen geloof ik!
minpunten: early-zaal (nouja zaal...), en de sfeer was erg wisselend, en de rijen bij de toiletten enzo, die hielpen ook niet echt!

mijn overall oordeel is dus wel zeer goed, maar er miste iets, want `t totaalplaatje zit nog ver van geweldig af!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 21:58:
ik heb achter langere rijen gestaan, maar dat ging een stuk sneller, dan die rij die bij de nightmare stond, 3kwartier 2stappen vooruit, vind jij dat bevordelijk voor de sfeer dan??


nee ok,dat et zo erg was is dan idd niet echt leuk nee,zou k zelf ook niet echt kunnen waardere,maar ik laat hierdoor dus echt mijn feest niet verpesten !
Uitspraak van basedrum op zondag 23 maart 2008 om 21:58:
ze mogen nog blij zijn dat het niet geregent heeft, dan had de boel flink geescaleerd!
gewoon heel slecht georganiseerd!


:P ja oke,kan me voorstellen dan ;) was er niet bij heh ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat we al om 11 uur in de rij stonden...Al met al maar 3 kwartier geacht. Dat valt dan wel mee als je leest dat mensen 2 uur in de rij hebben gestaan. Ieder jaar hetzelfde gekut bij de poortjes......

Het is te hopen dat ze daar wat van gaan leren...

De Early Rave was niet eens een zaal, maar gewoon op de gang....Beetje sfeerloos wel...

De grote zaal was wel kick. Geluid was super.....

Sfeer op het feest vond ik ook wel relaxted....
Waarschuw beheerder
das war die geilste Hardcore Party meines Lebens :-)

Rotterdam Rulezzz

Greetz aus Duitsland
Waarschuw beheerder
Super gruwelijk ruig feest flink gas gegeven daar.
Ik vond het echt een vet feestje volgend jaar zeker weer maar dan moeten ze echt iets verzinnen voor de intree 2 uur in de rij was blij dat het niet regende.



Groetennnn
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de wachtrij natuurlijk kut maar heb me goed vermaakt op Nightmare,
Goeie sfeer :yes:
:respect: Dione :respect:
Jammer dat ze niet tot 10 uur door zijn gegaan :P