😏

–
Julianapark (buiten)
Nieuwe Wal
Hoorn
Nederland🇳🇱
Julianapark (buiten)

Nieuwe Wal
Hoorn
Nederland🇳🇱
house × 24, tech house × 20, hardcore × 15, hardstyle × 15, techno × 12, minimal × 9, latin × 5, classics × 4, club × 4, early rave × 2, eclectic × 2, early hardstyle × 1, hard dance × 1, hip hop × 1, dirty house, dubstep
Tickets & prijzen Outdoor Stereo Festival 2013
| Early bird 1: | € | 25 | ,- | tot 1 januari 2013 |
| Early bird 2: | € | 30 | ,- | tot 1 februari 2013 |
Voorverkoopadressen
- Free Record Shop
Minimumleeftijd?
18Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.
Er zijn kluisjes aanwezig.
Verslag
Door ShakeShootStrike (666).
Door ShakeShootStrike (666).
Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 29 | 18% | |
| zeer goed | 74 | 46% | |
| goed | 44 | 28% | |
| ok | 9 | 6% | |
| voldoende | 2 | 1% | |
| onvoldoende | 0 | ||
| slecht | 1 | 1% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 1 | 1% |
Foto's (→ toon alle 269 foto's)
fotograaf: Binne
Line-up Outdoor Stereo Festival 2013
Line-up is niet compleet.
| 1Bass Area |
|---|
Amada hardcore |
Avio hardcore, house, hardstyle, trance |
Bouncing Ball hardstyle |
Danny Scandal hardcore, hardstyle |
Distractor hardcore |
Emperador hardcore, hardstyle |
GEMS hardstyle |
Lanoz hardstyle |
Electric Punk hardcore, hardstyle |
Ryfle hardstyle |
Solutio & The I's hardstyle |
The Vinyl Pimp techno, hardcore, hardstyle |
Unchained hardstyle |
| 2Fast Forward |
Bootsman2Bootsman house, techno, trance |
Daan DeVito house, techno, trance |
Geoff Hamersma house |
Jurrinho house, latin |
Ryan Fiësta & San Fella house, downtempo, trance, latin |
Skylab house, disco |
Wesley de Wolf house, techno |
| 3Play |
Aemilius house, techno |
DubVision house, trance |
Firebeatz house |
Franky Rizardo house, techno, latin |
Genairo Nvilla house, techno, trance, latin |
Jay Are house, trance, latin |
Jaz von D house |
Michael Mendoza house |
Mitchell Niemeyer house |
Zawdi MC · MC |
| 4House the 90's |
House the 90s hardcore |
Rabies house, techno, hardcore |
The Darkraver hardcore, hardstyle |
| 5Eject |
Boris Werner house, techno |
Efdé house |
Job Travail house, techno |
Olivier Weiter techno, house |
Rob Hes techno |
Suiker house |
Tom Trago techno, hip hop |
Verdine Bel techno, house |
Statistieken
| 493 | bezoekers | |
| 220 | geïnteresseerd | |
| 55 / 39 | · | mannen / vrouwen |
| 25.3 | gemiddelde leeftijd | |
| 24.9 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| 1 | · | verslag |
| Binne: 270 | · | foto's |
| 1 | · | video |
| 23 | · | albumfoto's |
| 143 | · | opmerkingen |
| 12 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (160 stemmen) |
Forum
| Forumonderwerp | Forum | # | Tijd |
|---|---|---|---|
TK: 2 e-tickets te koop Stereo Outdoor Festival 29/6 ![]() | tickets | 1 |
143 opmerkingen
Hee heb je nog 1 kaartje?
1 kaart over! 28,50.
Taadaaaa!
donateur
Eindelijk eens met de fiets naar een festival! Altijd leuke sfeer hiero, heb er zin in.
donateur
Over een uurtje of anderhalf ook maar gaan denk 
donateur
MAN wat een feest. Jammer dat ik vorig jaar over heb geslagen, volgend jaar als het geld het toelaat zeker weer en nog even hulde voor de leuke mensen overal!
donateur
Maar, op mainstage? om 5u ofz moest Genairo Nvilla draaien, kijk ik op dat videoscherm staat er dubvision. dus ik denk ja ze doen gwn random namen tijdens die hele show maar de rest was goed en om 22:00 kwam Nvilla's logo, dus tijden omgedraait denk? iemand info hierover?
ALLE FOTO'S VAN EXTREEM-PARTY STAAN ONLINE!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.515153348552276.1073741881.147313018669646&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.515153348552276.1073741881.147313018669646&type=3
AVIO sloeg echt alles! Bombs Away, Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack draaien
Overigens ook stukken meegepakt van Unchained en Gems en hun draaiden meer dan prima
Overigens ook stukken meegepakt van Unchained en Gems en hun draaiden meer dan prima
donateur
Trouwens voor het eerst bij de hardstage gestaan, nou dat was me nog is wat. Ik denk ook maar dat ik beetje kan hakken haha, dus ik aan zon vent vragen doe ik het goed, nou die kon het zelf ook niet. Maar echt wel naice sfeer enzoo hoor, misschien maar is een harder styles feestje meepakken?
Trouwens voor het eerst bij de hardstage gestaan, nou dat was me nog is wat. Ik denk ook maar dat ik beetje kan hakken haha, dus ik aan zon vent vragen doe ik het goed, nou die kon het zelf ook niet. Maar echt wel naice sfeer enzoo hoor, misschien maar is een harder styles feestje meepakken?
Als je gewoon lekker uit je dak gaat is goed genoeg gozer





















![Robbert [extreem-party.nl]](/images/user/1310588_3080339.jpg)






