Partyflock
 
here

Dit evenement is verplaatst naar zaterdag 23 januari 2010 om 23:00

Zie Rekord3r voor de nieuwe informatie.

Rekord3r

272 × 331 · organisatie
Rekorder
georganiseerd door , Site, ,

Off_Corso (binnen) op de kaart Site
Kruiskade 22
Rotterdam
Nederland🇳🇱
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Winactie (gesloten)

Line-up Rekord3r

🇫🇷 techno
house, techno, drum & bass, downtempo, dubstep
· live 🇺🇸 🇩🇪 techno
house, techno

Statistieken

29Partyflockbezoekers
117Partyflockgeïnteresseerd
62 / 24·mannen / vrouwen
26.5Partyflockgemiddelde leeftijd
24.3Partyflockleeftijd mediaan
142 @ 2× 1·winactie
40·opmerkingen

40 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Doe nog maar een keer gaiser, maar dan op goed geluid ;) deal?? (laat hem ook maar meteen 2 uur Live gaan :P)
 
Waarschuw beheerder
van 23:00 tot 11:00 :Cheer:

:rot:
 
Waarschuw beheerder
Yeah! GAISER
 
Artiest {SHOWLIST artist 54210, 58029}
Waarschuw beheerder
Ja in de Westerunie was het geluid echt brak!
Erg jammer was dat!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
HAHA Gaiser in offcorso, dat had ik nooit verwacht!
Zeker van de partij! This is going to be nice! Lekker in me favo stadje!
Waarschuw beheerder
Zie mijn eerste opmerking :D dreams can come true :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op vrijdag 21 augustus 2009 om 01:35:
Zie mijn eerste opmerking dreams can come true


dat heb jij goed gezien! nu al zin in!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tommyresdek op vrijdag 21 augustus 2009 om 10:28:
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op vrijdag 21 augustus 2009 om 01:35:
Zie mijn eerste opmerking dreams can come true


Yeah! nu nog hopen dat ie echt 2 uur draait!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tommyresdek op vrijdag 21 augustus 2009 om 10:28:
dat heb jij goed gezien! nu al zin in!


mn gebeden zijn gehoord! dank je wel lieve Jezus (Y)


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 augustus 2009 om 17:53:
Yeah! nu nog hopen dat ie echt 2 uur draait!


lijkt me wel verstandig! zoiets als met Voltt x-mas special?! :yes:
gewoon lekker Gaiser zn hele repertoire er doorheen laten smijten.. en GAAAAAAAAAN!!!! :bounce:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op maandag 24 augustus 2009 om 02:34:
gewoon lekker Gaiser zn hele repertoire er doorheen laten smijten.. en GAAAAAAAAAN!!!!


dat lijkt me een heeeeeel goed idee!
Artiest {SHOWLIST artist 52449, 73628, 113629, 73412}
Waarschuw beheerder
GAISER = HELD

Na Voltt weer bewezen heb er zin an!
Waarschuw beheerder
Jammer dat het in offcorso is... beter de catwalk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Jort - op donderdag 3 september 2009 om 16:12:
ammer dat het in offcorso is... beter de catwalk!


Doe het dan gewoon op de 10de verdieping ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3 dj's voor 12uur?
Ben voorstander voor lange sets maar nog wat erbij zou ik heen probleem vinden ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op maandag 7 september 2009 om 19:54:
Gaiser 2 uur?


goed idee..
Waarschuw beheerder
Koen Lebens! :)...Vet heur!
Waarschuw beheerder
Ik gruwel alleen nu al van de sfeer en het geluid in Off_Corso. Vorige keer was heel die zaal leeg en die echo is echt onoverkomelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monotom op zaterdag 5 september 2009 om 13:04:
Dit is nog niet alles... more tbc :)


Aight nou dit is al lekker genoeg hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LisaMaria op donderdag 10 september 2009 om 11:11:
Ik gruwel alleen nu al van de sfeer en het geluid in Off_Corso. Vorige keer was heel die zaal leeg en die echo is echt onoverkomelijk.


Wij zitten juist in de off-corso deels voor het goede geluid.... :(
Waarschuw beheerder
gaiser en tietjen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monotom op donderdag 10 september 2009 om 12:41:
deels voor het goede geluid.... :(


Nou vorige keer toen met Secret Cinema en benny, waren de hoge en mid tonen bijna uitgevallen. Dat moesten we maar van de monitors hebben....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op maandag 7 september 2009 om 19:54:
Gaiser 2 uur


ik zat meer te denken aan gaiser all night long, misschien dat ik 't dan aandurf om naar roffa te komen;)
Waarschuw beheerder
Ziet er lekker uit, alleen altijd zo verrot heet daar in offcorso
Werkzaam bij Doe//rak Events
Artiest {SHOWLIST artist 53192, 53371}
Waarschuw beheerder
Hoge tonen waren idd niet meer hoorbaar in de grote zaal...

Wacht nog steeds op de Utrecht editie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terje Olsen op vrijdag 11 september 2009 om 17:23:
ik zat meer te denken aan gaiser all night long, misschien dat ik 't dan aandurf om naar roffa te komen


jij hebt smaak :)
 
Artiest Roman Coskun
Waarschuw beheerder
roffa is wel rof idd.

ik hoop zo erg dat ik hier bij kan zijn, jon gaiser is mijn wishlist pole positioner op het moment. :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
rekord3r is tog de 24e?

niet de 31e??????
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
dat zou balen zijn...
Waarschuw beheerder
gaiser, superheld
Wouter de Moor, Sinds zaterdag ook een Superheld

wordt een Phat Parteyy, any idea's warneer de de kaartverkoop begint, of heb ik iets gemist?

Ps. op de site van offcorso staat ind rekord3r de 24e , en de 31e we all love 80's&90's, dit zou wel naar zijn, aangezien in het weekend van de 31 net heb vrijgevraagd. any infoupdate's would be nice
laatste aanpassing
Werkzaam bij One-Music
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas is het inderdaad waar dat Rekord3r niet op de 31e door kan gaan in de Off_Corso,
door miscommunicatie zijn er 2 feesten op een datum geplanned in de Off_Corso waardoor
Rekord3r op een andere datum gehouden moest worden. Aangezien het niet meer mogelijk
was om alles te verschuiven naar de 24e van Oktober, is er voor gekozen
om de volgende Rekord3r editie in Rotterdam te houden op 23 januari.

Natuurlijk zal deze datum voor een feest worden gezorgt dat al het wachten meer dan goed maakt!
Waarschuw beheerder
:(! beter dan wel een message als de voorverkoop van te voren van start gaat, want anders moet ik weer op marktplaats kaartjes af gaan struinen.


wel jammer :( maar so be it
 
Waarschuw beheerder
hmmmmmm... nouja, tot 23 januari dan maar! :b
Waarschuw beheerder
Voor straf moet Gaiser 2 uur live gaan :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHN:yes:NEES op dinsdag 29 september 2009 om 00:27:
Voor straf moet Gaiser 2 uur live gaan


gewoon per week vertraging een half uur voor Gaiser erbijO:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 17:57:
gewoon per week vertraging een half uur voor Gaiser erbij


bijvoorbeeld :P een echte Gaiser-fan hoor ik alweer :yes:(Y)