Partyflock
 
here

MMoods

MMoods
georganiseerd door

Palazz (binnen) op de kaart
Houttuinlaan 1
Woerden
Nederland🇳🇱
electro × 3, groove × 2, hardstyle × 2, trance × 2, latin

Tickets & prijs MMoods

Deurverkoop:€ 10,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16
Winactie (gesloten)

Stemresultaat: zeer goed

geweldig526%
zeer goed526%
goed632%
ok15%
voldoende0
onvoldoende0
slecht15%
zeer slecht0
waardeloos15%

10 waarderingen

Heb genoten. Was helaas niet druk, maar de mensen die er waren gingen lekker los en daar gaat het allemaal om. I hope till next time!
Concept MMOODS gaat en zal boomen in 2008 kwestie van tijd! Alle artiesten verdienen lof main en chill!
Sasb
Goede lokatie, er werd heerlijk gedraaid en Sensara!!!!!!!!!!! Wow. Jammer dat het rustig was, ach...hadden wij de ruimte!!!
Had het natuurlijk drukker gezien!:-) Maar heb me vermaakt! Geweldig om zulk die-hard publiek te hebben, dat overal een feestje weet te bouwen!:p Wil in het bijzonder de DJ's van "mijn line-up" bedanken voor hun inzet en supersets! Franklin, Ricardo, Sven, Franco en Mitch:RESPECT: Het punt is duidelijk; een goede line-up is meer dan een stapel namen. Nogmaals :Respect:
Heb me heerlijk uitgeleefd en prima naar mn zin gehad!! Voor herhaling vatbaar..!!!(Y)
Mooie locatie, heerlijke muziek, het was super gezellig mensen!!
Wild Romance
Word intern nog over nagedacht maar zeker 2 MMOODS djs gaan door naar Wild Romance - Let's do iT Reunion(beraad geldt ook voor Olivio d'Eclipse Friends Area)! Vette djs iedereen. Mike T&Dansa CU @Lexion 8.12.2007
was gezellig:D met goeie muziek...
Was weer gezellig! :)(Y)
M.A.F.
Muziek in beide rooms waren super, Heb genoten van verschillende stijlen. En natuurlijk van de oud Leeuwardse MC Sensara

Line-up MMoods

1Main Area
za 22:00 - 00:30:  house
zo 00:30 - 01:30:  house, techno
zo 01:30 - 03:30:  house, downtempo, disco
zo 03:30 - 05:00:  hardstyle
· MC
2Chill Area
za 22:00 - 23:30:  latin, house, caribbean
za 23:30 - 01:00:  house
zo 01:00 - 02:30: 
zo 02:30 - 04:00:  trance, house
zo 04:00 - 05:00:  hardstyle
trance, house

Statistieken

60Partyflockbezoekers
53 / 46·mannen / vrouwen
29.5Partyflockgemiddelde leeftijd
28.0Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
9 @ 2× 2·winactie
40·opmerkingen
10·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (19 stemmen)

Nieuws

Een dansfeest dat afgelopen zomer net voor de grootste kermis van Europa in Tilburg in elkaar werd gedraaid, met dj's van Molukse achtergrond die al een hele tijd binnen de partyscene actief zijn maar nog nooit in deze gehele samenstelling waren. Helaas, om diverse redenen kon het geplande MMOODS destijds niet doorgegaan. "Geen paniek!" werd er door Junior Dance Events aan hen verteld. "We zullen voor MMOODS een andere locatie zoeken en deze wederom op een zaterdag plannen." En dat is nu gebeurd….. 1

40 opmerkingen

 
Yesssss;-)

De Line-Up voor de "Eclipse" Chill Area wordt zsm bekend gemaakt!:-)
Maar 1 ding is nu al zeker, hij wordt fijn!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 107965, 10097}
YO OLIVIO.... GOED BEZIG KEREL!!!!!
:yes:
 
Uitspraak van Dj Jack Black op donderdag 23 augustus 2007 om 22:20:
YO OLIVIO.... GOED BEZIG KEREL!!!!!


Thanks man! Jij ook!:-)



(en wij hebben nog een deal staan, hej;-))
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij MBF Dance Events
Artiest {SHOWLIST artist 38441, 48465}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 17:47:
Maar 1 ding is nu al zeker, hij wordt fijn!laatste aanpassing 23 augustus 2007 17:48


:D :yes:
 
Jaja:-) Hier komt hij dan!

De line-up voor de "Eclipse" Chill Area;-)

Frankin Rodriques
Rishi Ricardo
Sven S
DJ Franco
Mitch B

& yours truly, Olivio d'Eclipse

Alle DJ's hebben hun eigen style, en beschouw ik stuk voor stuk als toppers (RESPECT!), die allemaal een stukje "extra aandacht" verdienen, of anders wel PAKKEN!

Trouwens, om je reis naar je "muzikale orgasme" een extra twist te geven, hebben we nog iets leuks achter de hand...:-D

Daarover binnenkort meer:-)


Heren DJ's bedankt!
Ik ben zeer tevreden, en super trots!

Kick Azzzzzzzzz!!!:-D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 september 2007 om 13:53:
De line-up voor de "Eclipse" Chill Area

Frankin Rodriques
Rishi Ricardo
Sven S
Franco
Mitch B

& yours truly, Olivio d'Eclipse


:respect: :D
laatste aanpassing
Misschien de Palazz weer eens onveilig maken!!! :D
 
hmmmmmmm hard over na aan het denken om een prive feestje op te geven voor dit feest...staan een paar knallers in
 
ok, ik ben om...te veel kanjers in de line up. Ik kom ook!
 
ik ben benieuwd, ik ken alleen Olivio zijn muziek. Leuk, weer eens iets anders!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 september 2007 om 17:23:
te veel kanjers in de line up. Ik kom ook!


Grinzzz tja goede line-up en Linniii gaat ....
:O kan ik niet achter blijven :P ;-) :knuffel:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2007 om 19:08:
ik ben benieuwd, ik ken alleen Olivio zijn muziek. Leuk, weer eens iets anders!


Tijd om de horizon te verbreden, meid;-)
Zitten een juweeltjes bij, die je muzikale hartje zullen stelen...:jaja:
 
hoop dat DJ Franco en MitchB wat later op de avond komen. Lekker ff knallen!!


Uitspraak van Nicky Beessie op zaterdag 22 september 2007 om 13:06:
Grinzzz tja goede line-up en Linniii gaat ....
kan ik niet achter blijven


Heee leuk dat je ook komt (K)
 
:woop:

Franco en Mitch B... :bounce: die wil ik niet missen, heb veel demo's van hun. Dus ik ga nu toch echt voor het eerst naar een feest. Die gasten kunnen er wat van!!

Tot dan..heb er zin in :cheer:
 
YOEHOEOEOEO ~~ DJ Olivio d’Eclipse ~~ DJ Franco ~~ DJ Mitch B ~~ maak er een knal feesie van kerels.. wel aan jullie besteed!
Bezoekers van MMOODS maken kans op het winnen van vrijkaarten voor Wild Romance Let's do iT Reunion...er zullen 10 x 2 vrijkaarten verloot worden tijdens MMOODS :bounce:
 
Zaterdag ook maar eens hier een kijkje nemen... :P
Want ik zie dat één van mijn favoriete dj's, FRANCO hier flink zal gaan knallen!
M'n heupen doen nog steeds zeer van afgelopen zaterdag in de Lexion. :lol:
Je draaide daar top Fransje! :respect:
Dus ik ben zeker weten aanwezig hier! :woep:


:cheer: I am in the mood for MMOODS... :cheer:

laatste aanpassing
 
Artiest Waai
Het aantal bezoekers die op Partyflock staat kan heel misleidend zijn, op andere websites is contact gezocht en gekregen met de achterban van MMOODS.

The Palazz Woerden mag zich opmaken voor de eerste editie maar zeker niet de laatste van MMOODS!

Get in2 MMOODS :bounce:
laatste aanpassing
 
Dus het word drukker dan vermeldt staat?
 
Google en dan zoeken op MMOODS (f)
dat wil ik niet missen:cheer:

line-up(y)

frans en Mitch en olivio:bounce:;)
laatste aanpassing
Jaaa op zekersss erbij!!! Zo`n zin in!!!!
Tot zaterdag!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 20:51:
YOEHOEOEOEO ~~ DJ Olivio d’Eclipse ~~ DJ Franco ~~ DJ Mitch B ~~


Jammie jammie jammie...

:honger::honger::honger:
 
Heb er zin in. Lekker knallen en voetjes van de vloer.

Hoop dat jullie gaan genieten van mijn set!

Greetz

See you soon!
 
Zo! Na de donderdag is het weekend eindelijk weer in zicht:-)

Het wordt zeker gezellig…:-)

Nog wat info wat de chill betreft!
Dit heb ik in gedachten…..:-)

Franklin Roderiques kickt off met de Latin sounds, de sterspeler en eigenaar van "Club Terrasol" steekpaast hem subtiel naar Rishi Ricardo. Ricardo, pingelt verder met de Club/House sound, en houdt hem hoog met een "spannende"Elektro. Olivo slide erin, en in de eerste Back2Back van die avond wordt spanning opgevoerd. Olivio onsnapt, en duikt direct de TechTrance diepte in! Hij gaat ervoor, maar wordt op de wordt net voor de helft onderschept door Sven S, met wie er wederom in een intense Back2Back volgt. Sven heeft, zoals bekend:-), zin in stuwt met zuivere Trance het geheel naar de Stratosfeer! Daar geeft hij het over aan Mitch en Franco, die daar sinds vorige week op de roze wolk zaten!:-) De derde back2back van de avond mondt uit in een strak 1-2tje en een knallende finale!

Mensen, tot zaterdag, en alvast een prettige wedstrijd;-)
Er zullen drie partyfotografen aanwezig zijn...alle dj's zullen op de gevoelige plaat genomen worden. En natuurlijk ook de partypeople...countdown has started!!

Enne?? Suprise...er zal in de andere zaal ook om 4 uur een half uur een back2back komen! Wordt een gezellige boel!! GET IN2MMOODS :bounce:
FRANCO EN MITCH B!!go for it!!
jullie zijn toppers!!
(k)
laatste aanpassing
 
Was aan het twijfelen maar heb hem toch (ondanks dat er weinig vrienden van mijn PF gaan) wel in mijn agenda gezet en zag daarna deze super enthousiaste reacties...kan niet missen moet helemaal goed komen!!!
MMOODS heel veel plezier zaterdag! AG Dancevision @ work in Dusseldorf zaterdag:cheer:

Next Time!

heel veel plezier partypeople, maar dat zal zeker lukken hihi(y)

(k)
laatste aanpassing
 
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Wat een gezelligheid hier!
Nu heb ik nog meer zin... :jaja:

Tot morgen allemaal! ;P


(k)
laatste aanpassing
Niet alleen vrijkaarten worden verloot voor Wild Romance Let's do iT reunion....ook zal er gescout worden om enkele dj's mee te nemen naar de zgn. IT reunie en of andere feesten. Geld voor beide rooms (f)
 
Hey Wendy, we komen met zijn allen wel ff van jou kanjer (o.a.)genieten natuurlijk he! hahaha

Wat heb je trouwens een ingewikkelde achternaam joh! Pffffff...

Kuzzie
 
Mooi zo... hoe meer zielen... :9:cheer:


Ja goed hè...? Die achternaam... mensen raken er vaak een beetje van in de war.. :lol: Wendy is goed hoor.. :d


Wat leuk dat ik je morgen weer even zie.. :)(k)
laatste aanpassing
ik ben ziek en kon niet komen :-( was het weer zo gezellig ???