AMSTERDAM - Het dance-evenement Sensation White, dat op 3 juli plaatsvindt in de Amsterdam ArenA, is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'n de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.
Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie. Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar. Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht. De verkoop van vip tickets voor Sensation White die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.
Bron: ID&T
Sensation White binnen een dag uitverkocht
anoniem gepubliceerd op

| Feest | Sensation · White Edition |
| Datum | zaterdag 3 juli 2004 |
| Locatie | Johan Cruijff ArenA ![]() |
238 opmerkingen
Nee helemaal niet! Hoezo stoer? Ieder zijn eigen muziek soort! Maar bij ons in de buurt is het gewoon zo Trance is voor nichten. Maar dat vatten sommige mensen vatten dat te letterlijk op. Moet je niet doen! Geeft niet hoor. O ja das waar was ik helemaal vergeten ben ook zo herzenloos! maar ja dat scheelt je leeft in NL en in NL ben je toch vrij van menings uiting!
Tjuuzzzz
Keep The Techno Alive!!! Bitches
Tjuuzzzz
Keep The Techno Alive!!! Bitches
Shit zeg helemaal met je eens schat...
Stoer zijn voor de harde nederlandse muziek nee mij niet gezien
ik kies toch voor de hardere duitsetechno daar zit tenminste energie in en daar gaat het tenslotte om
Schranz will survive
Stoer zijn voor de harde nederlandse muziek nee mij niet gezien
ik kies toch voor de hardere duitsetechno daar zit tenminste energie in en daar gaat het tenslotte om
Schranz will survive
http://www.uitverkocht.com/frame2.html
kijk maar eens op deze site. hier staan ook al heel veel kaarten voor Sensation White te koop Eigenlijk zouden ze aan 1 persoon niet meer dan 2 kaarten moeten verkopen. Dan zou het (denk ik) een stuk langer geduurd hebben voordat het uitverkocht was en hadden andere mensen ook nog kans om een kaartje te bemachtigen voor de normale prijs in plaats van de prijzen van "zwarthandelaren"
kijk maar eens op deze site. hier staan ook al heel veel kaarten voor Sensation White te koop Eigenlijk zouden ze aan 1 persoon niet meer dan 2 kaarten moeten verkopen. Dan zou het (denk ik) een stuk langer geduurd hebben voordat het uitverkocht was en hadden andere mensen ook nog kans om een kaartje te bemachtigen voor de normale prijs in plaats van de prijzen van "zwarthandelaren"
tuurlijk ben ik een technofucker dank je voor je compliment jaintranzgirl
je leeft in NL en in NL ben je toch vrij van menings uiting!
Zeg dat niet te hard, voor je het weet wordt je op een hoop geschoten! ALA Pim Bijv...
Zeg dat niet te hard, voor je het weet wordt je op een hoop geschoten! ALA Pim Bijv...
HHooli, Kadaverharingkop, Miss Amok... Ik ben verbaasd dat er nog steeds zulke domme mensen bestaan zoals jullie! Het getuigt namelijk van bijzonder veel domheid om A, muzieksmaak aan seksuele voorkeur te koppelen en B, homofilie als iets slechts/smerigs neer te zetten.
Ach zo zijn er in ieder geval weer drie mensen om de rest van hun leven full-time bij McDonalds te werken als hamburgermaker.
Ach zo zijn er in ieder geval weer drie mensen om de rest van hun leven full-time bij McDonalds te werken als hamburgermaker.
Djeice? ga je mij vertellen dat McDonalds geen voorgebakken fabrieksproducten verkoopt dan? Je shockeerd mij! Tenminste hamburgermaker komt ambachtelijk over op mij
DefQon1 ® 25 april 2004 00:25
tjaa, hier op partyflock zijn de lichte dance varianten niet zo populair, sensation black gaan 4 keer zo veel mensen naar toe (van partyflock) dan white. En defqon heeft het record verbroken, 11500 mensen van partyflock gaan daar heen
============================================================
denk je dat nou echt?
de helfd komt niet omdat het een agenda race is van kijk eens naar hoeveel feesten ik ben geweest.
sommigen hebben voor 1 datum wel 4 feesten erin staan... dus dat bedoel ik maar.
tjaa, hier op partyflock zijn de lichte dance varianten niet zo populair, sensation black gaan 4 keer zo veel mensen naar toe (van partyflock) dan white. En defqon heeft het record verbroken, 11500 mensen van partyflock gaan daar heen
============================================================
denk je dat nou echt?
de helfd komt niet omdat het een agenda race is van kijk eens naar hoeveel feesten ik ben geweest.
sommigen hebben voor 1 datum wel 4 feesten erin staan... dus dat bedoel ik maar.



















