Partyflock
 

Mindcontroller
Line-up & website release

gepubliceerd door , op
Mindcontroller
FeestMindcontroller · Re-live the past
Datumzaterdag 25 september 2010
LocatieNorth Sea Venue
Zaterdag 25 september viert Art of Dance het verleden tijdens een nieuwe editie van Mindcontroller. Check hier de website. Het evenement dat terugblikt op de geschiedenis van de hardcore zal bij de aankomende episode uit de Mindcontroller-reeks een kleine metamorfose ondergaan, waar het concept breder wordt getrokken. Naast de jaren '90 zal er in de North Sea Venue van Zaandam ook voor het eerst een hele zaal worden ingericht met toppers uit de periode 2000 – 2005. Art of Dance maakt de volledige line-up bekend voor Mindcontroller.

Ook deze keer zal Mindcontroller drie verschillende area's kennen met daarin ruimte voor vele grote namen die een zeer belangrijke rol hebben gespeeld in de ontwikkeling van de scene in de jaren '90 en de millennium hardcore. Naast de mainstage met het beste van de nineties vind je in de tweede zaal een viertal acts die zeer bepalend zijn geweest voor de millennium hardcore en Room 180 wordt ditmaal volledig bevolkt door mannen die hun skills in early hardcore mogen tonen.

Mainstage
Op de mainstage treden eigenlijk alleen maar helden op die in de jaren '90 een absolute voortrekkersrol hebben gespeeld in de ontwikkeling van de hardcore. Eén van de eye-catchers van deze editie is zonder meer de battle tussen The Darkraver & Vince. De mannen brachten in de nineties tientallen uren met elkaar door achter de draaitafels en hebben een zeer bijzondere chemistry samen. Ook zal de baas van het Ruffneck-imperium laten zien dat de Artcore scene nog steeds door hem beheerst wordt. Ruffneck is altijd een hoogtepunt op Mindcontroller en dat kunnen we ook rustig zeggen over Promo, die voor deze gelegenheid een Promo Files-set zal draaien. En wat te denken van Bass-D & King Matthew, Predator, de live-act van Shadowlands Terrorists, Dr. Z-Vago en een Bonzai classics set van Dr. Rude?

Millennium Hardcore
Wie langs de rechterkant van de mainstage naar de achterste zaal loopt, zal worden meegenomen naar de tijd dat de Hemkade the place to be was in de hardcore, de tijd van evolutie en nieuwe namen in de hardcore. Hier heeft Art of Dance dan ook een aantal pioniers uit deze periode bij elkaar weten te krijgen die bijna nooit meer in deze muzikale tijdsgeest draaien. Wat te denken van Base Alert, het samenwerkingsverband tussen Outblast en Catscan dat hits opleverde als “Ojeeoink”, “Jellyneck” en natuurlijk “Zoo”. Daarnaast zal Endymion teruggrijpen in het zeer rijke verleden van Enzyme Records, brengt The Viper zijn onnavolgbare mixingskills naar Mindcontroller en kun je genieten van een ouderwetse The Masochist set, die in het verleden één van de huisproducers was van Masters of Hardcore.

Room 180
Voor Room 180 is deze keer gekozen om de mannen die als (b)rookies in de nineties hun allereerste plaatjes kochten en deze eerste liefdes nu mogen draaien in de good old Hemkade. Zo zal DJ Vega zijn debuut maken op Mindcontroller, brengt oud-Thunder Magazine recensent Reflect zijn favoriete tunes met zijn geheel eigen mix-stijl en zal Mercenary het tempo nog verder opvoeren met een set die vermoedelijk niet onder de 190 BPM komt.

De voltallige line-up wordt nog even voor je opgesomd:

Mainstage
The Darkraver & Vince
Ruffneck
Promo (Files-set)
Bass-D & King Matthew
Predator
Shadowlands Terrorists ( live)
Dr. Rude
Dr. Z-Vago

2000 – 2005
Base Alert
Endymion
The Viper
• The The Masochist

Room 180
Vega
Reflect
Mercenary

Tickets voor Mindcontroller zijn à € 25,- excl. fee verkrijgbaar via www.artofdance.nl Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws rond Art of Dance, registreer je dan hier voor de wekelijkse nieuwsbrief. Wil je echt ‘a la minute' up to date blijven? Volg Art of Dance via Twitter op http://twitter.com/official_AoD en het nieuws rond haar hardcore activiteiten via http://twitter.com/official_MOH.

99 opmerkingen

 
Artiest The Rizzler
:respect:Mainstage:respect:

Zeker aanwezig :D
mwah gaat hem niet worden denk ik...
wil hier toch wel weer een keer bij aanwezig zijn
 
PRACHT line up!!! :D zag hem al in Dominator magazine ;) :P Kaart al binnen ook ;)
Artiest {SHOWLIST artist 25710, 50224}
Liever eens een andere line up gezien ipv de standaard Mindcontroller line up :(
 
Artiest {SHOWLIST artist 27347, 52419}
Uitspraak van Arrr69 op dinsdag 27 juli 2010 om 17:38:
pattern of chaos


visious circle!!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 17:47:
vicious circle


:respect:
Vince met darkraver?
Ruffneck en Dr Z-Vago wel leuk, shadowlands gaat erop alleen niet meer vernieuwend
niet echt een fantastische line-up
als ik ga ga ik voor Room180
Promo - Files-setje :kwijl: als ie net zo draait als vorig jaar, vind ik het helemaal prima! :yes:
sowieso weer fijne line-up :D
zekerheidje denk ik maar weer :bounce:
Uitspraak van [SF] Lethal Injection op dinsdag 27 juli 2010 om 17:35:
Liever eens een andere line up gezien ipv de standaard Mindcontroller line up


dan kom je toch niet? Promo en Ruffneck staan er bijna nooit, en de 2000-2005 room is ook nieuw...
2000-2005 zou ik wel vaker op feeste willen zien
Uitspraak van Scorrupt op dinsdag 27 juli 2010 om 17:59:
Vince met darkraver?
Ruffneck en Dr Z-Vago wel leuk, shadowlands gaat erop alleen niet meer vernieuwend
niet echt een fantastische line-up
als ik ga ga ik voor Room180


als ze die namen neerzetten, dan niet op de main. Gaan ze hier de hele avond dan early knallers draaien?? Dat wil ik nog wel eens zien:/
Volgens mij wordt het gewoon hitje naar hitje naar hitje..
Uitspraak van -TVB- op dinsdag 27 juli 2010 om 18:21:
olgens mij wordt het gewoon hitje naar hitje naar hitje..


laat ik zeggen dat ik het zeker weet!!
doe mij maar pandemonium 2 weken later
Mja voor mij is de line-up perfect! Heerlijk!
Wat een line up :O Jammer dat ik dit ga missen

maar het is het waard, volgende keer zeker aanwezig :)
laatste aanpassing
dikke kut lineup, eerder kon je nog voor akira gaan of lenny dee ofzo, nu echt niemand die mij aanspreekt hoor
Uitspraak van Roef op dinsdag 27 juli 2010 om 18:02:
dan kom je toch niet, en de 2000-2005 room is ook nieuw...


Doe ik ook niet. toch hitjesparade hardcore ;)

En meenstriem vind ik niet bij mindcontroller passen :no:
laatste aanpassing
Toch wel leuk hoor dit feestje.

Kan best gezellig worden :)
RUFFNECK MTF RULES THE HARDCORE SCENE!!!!

Dit word zo`n onwijs goed feestje
Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 27 juli 2010 om 17:17:
zo, een best rigoureuze line up


Sarcasme druipt eraf 8)

Room 180 is lekker ingekrimpt en naar klein hok verplaatst :') En lekker origineel om opeens ook een 2000-2005-zaal neer te zetten :rot:
 
nou ik vind het goed genoeg aanwezig:d(y)
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 27 juli 2010 om 17:17:
gaat hem niet worden


idd.
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 27 juli 2010 om 19:12:
En lekker origineel om opeens ook een 2000-2005-zaal neer te zetten


Alhoewel dat toch echt de lekkerste hardcore beats waren tot vergelijking met nu :)
Maar nee vindt het er niet op mindcontroller bij passen nee.

Word nu ook maar eens r_AW voor mij.

Na 5 mindcontrollers geweest te zijn is het tijd voor wat anders..... :D
 
Artiest Xearo
Uitspraak van Early Vooraan op dinsdag 27 juli 2010 om 19:09:
wat n line up :lol:
gelijk maar uit de agenda gehaald


Haha, hij stond er bij mij nog niet eens in maar gaat er ook zeker niet inkomen.. Erg standaard de line-up in de main, en de room 180 kan me ook niet echt warm maken.. Jammer jammer jammer..
Uitspraak van Scorrupt op dinsdag 27 juli 2010 om 18:25:
doe mij maar pandemonium 2 weken later


:yes: :kwijl:
Werkzaam bij Creator Events
Artiest {SHOWLIST artist 44978, 21201}
Uitspraak van Bubje op dinsdag 27 juli 2010 om 19:59:
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 27 juli 2010 om 19:12:
En lekker origineel om opeens ook een 2000-2005-zaal neer te zetten

Alhoewel dat toch echt de lekkerste hardcore beats waren tot vergelijking met nu


als je DNA en Enzyme bedoelt wel 8)
Uitspraak van Roef op dinsdag 27 juli 2010 om 18:02:
Promo en Ruffneck staan er bijna nooit,


Wil niet heel vervelend doen maar 2 edities terug stond ie er ook al, ook met een fileset. Maar goed, mij hoor je niet klagen. Jezus hoe geniaal was dat. :kwijl:
Als de room 180 in die kleine sauna is ga ik hier niet heen, jammer maar helaas AoD
 
Uitspraak van Scorrupt op dinsdag 27 juli 2010 om 17:59:
als ik ga ga ik voor Room180


ja en ruffneck + promo. Maar vind de locatie gewoon niet fijn dus pas.
Super line-up :D

Voor de ECHTE early lovers is dit paradijs :D

Party !!!
 
Niet aanwezig, zelfde avond als project !!!! Keuze al snel gemaakt !!! :) :)
 
Uitspraak van Phenom op dinsdag 27 juli 2010 om 21:26:
Voor de ECHTE early lovers is dit paradijs :D


Hahahahahahaha
Uitspraak van Phenom op dinsdag 27 juli 2010 om 21:26:
Voor de ECHTE early lovers is dit paradijs :D


:lol: Ja want de line up is zooooo verassend. Darkraver, Vince, Bass D & King Matthew, die zie je nooit op MC. :respect:

Wil eigenlijk liever naar Project maar mijn dinnetjes niet dus dan toch maar hierheen.
Uitspraak van Scorrupt op dinsdag 27 juli 2010 om 18:25:
doe mij maar pandemonium 2 weken later


:kwijl: De laatste editie in de Amsterdam Studio's

Als de Room 180 in dat kleine hokkie is, pas ik ervoor en bewaar het geld voor pandemonium :jaja:
 
Uitspraak van Juup X. markeert de plek op dinsdag 27 juli 2010 om 21:50:
Promo met n Promo-files set?????


HELL YEAH dit mag ik voor geen goud missen


Nog nooit vertoond idd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 22:01:
Nog nooit vertoond idd


Mocht je het missen, de zaterdag editie van The Qontinent. (F)
Artiest {SHOWLIST artist 61829, 82990, 66584}
Yes Yes here we go:P

Dikke line up weer(Y)

Early:respect: Oldskool:kwijl:
club r_AW staat al in de planning!
Uitspraak van Juup X. markeert de plek op dinsdag 27 juli 2010 om 21:50:
Promo met n Promo-files set?????


HELL YEAH dit mag ik voor geen goud missen


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 22:01:
Nog nooit vertoond idd


Sarcastisch neem ik aan?;)

Room 180, valt tegen! We zien t wel weer :D
ben alle Mindcontrollers geweest en vind het steeds minder worden. Kledingstijl is er nog wel maar de helft weet niet eens wat gabber is :x
Uitspraak van Bubje op dinsdag 27 juli 2010 om 19:59:
Alhoewel dat toch echt de lekkerste hardcore beats waren tot vergelijking met nu :)
Maar nee vindt het er niet op mindcontroller bij passen nee.


Mwa past op zich wel vind ik :) Outblast heeft al eens afgesloten met zo'n set.. Maar lijkt de laatste jaren wel een beetje erop, alsof ze heel simpel ideeën van andere organisaties aan het "stelen" zijn..

Toen Pandemonium en de hardere early populairder werden, gingen ze opeens ook Predator, Ruffneck, Nosferatu, Leviathan etc vaker boeken en er kwam dus een 180-room..
Paradox is jaren geleden begonnen met een 2000-2005-concept en nu dus hier ook zo'n zaal:)

Kom dan zelfs eens met wat origineels, maar dat hebben ze bij AoD al jaren niet meer gedaan imo :)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 27 juli 2010 om 22:54:
Kom dan zelfs eens met wat origineels, maar dat hebben ze bij AoD al jaren niet meer gedaan


dus ging iemand anders dat doen onder de naam Cyndium :P
twijfel tussen Project of Mindcontroller,
al hoewel ik de laaste Project partys erg standaard vindt
kwa line up .... dus lijkt me dit een leukere party
vooral omdat er early wordt gedraaid ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 27 juli 2010 om 21:14:
Wil niet heel vervelend doen maar 2 edities terug stond ie er ook al, ook met een fileset


daarom ook bewust "bijna" nooit in mn reactie ;) en dat ik hoop dat ie net zo lekker draait als de vorige keer dat Promo er was...

Uitspraak van [SF] Lethal Injection op dinsdag 27 juli 2010 om 18:53:
Doe ik ook niet. toch hitjesparade hardcore
En meenstriem vind ik niet bij mindcontroller passen


volgens mij zijn zo'n beetje alle feesten tegenwoordig n hitjesparade... volgens mij gaat het er nog steeds om, om lekker los te gaan met een zaal vol mensen die net zo van de muziek genieten als jij zelf..

volgens mij is MC bedoeld als ritje door de geschiedenis van de hardcore, dan vind ik mainstream best te verantwoorden...

anyway, ik heb er zin in! :D
Uitspraak van Roef op dinsdag 27 juli 2010 om 23:18:
volgens mij zijn zo'n beetje alle feesten tegenwoordig n hitjesparade..


Dan kom je toch echt op de verkeerde feesten :')
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 22:01:
Uitspraak van Juup X. markeert de plek op dinsdag 27 juli 2010 om 21:50:
Promo met n Promo-files set?????


HELL YEAH dit mag ik voor geen goud missen

Nog nooit vertoond idd


So what, tracks zijn tijdloos. En aangezien het thema 'early' is, is het logisch dat alle platen al vaker voorbij zijn gekomen op een party.
laatste aanpassing
fokking dikke line up zeg :kwijl:
Uitspraak van Phenom op dinsdag 27 juli 2010 om 21:26:
Super line-up :D

Voor de ECHTE early lovers is dit paradijs :D

Party !!!


Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 27 juli 2010 om 21:44:
:lol: Ja want de line up is zooooo verassend. Darkraver, Vince, Bass D & King Matthew, die zie je nooit op MC. :respect:
Wil eigenlijk liever naar Project maar mijn dinnetjes niet dus dan toch maar hierheen.


En sinds wanneer moet een line-up een focking kindersurprise zijn dan :S ook al staan er elke editie de zelfde dj's, ze draaien toch elke keer een andere set...
En komop, als je als early lover dit geen toffe line-up vind, ken je beter full-on mainstream worden, want dan weet je echt niet waar je mee bezig bent...
Ik zou alleen PUUR voor onze nationale dj-held Vince al gaan :D Vince en early. Shitttttt, daar betaal ik zelfs het dubbele voor als 't moet :D :D
En zowiezo staat er geen 1 naam die ik er niet bij zou willen hebben :D

En wahahahah, ga dan toch lekker naar PH, alsof dat geen neppe focking line-up is :S
Dat je dan nog commentaar durft te geven op deze line-up, das een lachertje :P

Uitspraak van Roef op dinsdag 27 juli 2010 om 23:18:
volgens mij gaat het er nog steeds om, om lekker los te gaan met een zaal vol mensen die net zo van de muziek genieten als jij zelf..


hèhè..tenminste nog iemand die snapt wat gabberen betekent (Y) lekker losgaan met ze allen, kijken wie het gekste kan doen, en uiteindelijk met 4000 vrienden zwaar tevreden naar huis gaan voor de afterparty :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
ook al staan er elke editie de zelfde dj's, ze draaien toch elke keer een andere set...


:nee:


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
En komop, als je als early lover dit geen toffe line-up vind, ken je beter full-on mainstream worden, want dan weet je echt niet waar je mee bezig bent.


:roflol:
 
Aardige line up maar het word toch Project.
Uitspraak van Remco op dinsdag 27 juli 2010 om 22:53:
Kledingstijl is er nog wel maar de helft weet niet eens wat gabber is


Vind ik idd ook jammer. Vroeger stikte het van de mensen in ausies, tegenwoordig zie je steeds meer dames in hotpants etc. Niets mis mee maar het is gewoon MC niet meer. :(

Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
ook al staan er elke editie de zelfde dj's, ze draaien toch elke keer een andere set...


Dat geloof je zelf. :lol: Worden toch weer de hitjes die je gaat horen.

Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
Shitttttt, daar betaal ik zelfs het dubbele voor als 't moet


Als je geld teveel hebt mag je mijn kaartje ook wel betalen hoor. ;p
 
Uitspraak van toerist op dinsdag 27 juli 2010 om 23:50:
So what, tracks zijn tijdloos. En aangezien het thema 'early' is, is het logisch dat alle platen al vaker voorbij zijn gekomen op een party.


Vind die tracks ook wel tijdloos, maar gok dat de collectie van Promo wel iets verder reikt dan dat, dus waarom daar niet eens in graven
en een wat meer industrial strength/acid core achtig setje bijvoorbeeld?

dat "early" platen eerder op een feest voorbij zijn gekomen zal hoogstwaarschijnlijk wel, maar om echt enthousiast te worden bij een set mag de frequentie daarvan zo laag mogelijk zijn geweest
daarnaast zijn er genoeg goede platen die nauwelijks of nooit gedraaid zijn
Trialer
laatste aanpassing
Cker aanwezig, mega line up.:D:D
 
Ik vind de trailer wel leuk gemaakt! :D
alleen denk niet dat het m word..
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 27 juli 2010 om 23:39:
Dan kom je toch echt op de verkeerde feesten


verkeerde feesten zou ik niet zeggen, zullen andere feesten zijn dan waar jij dus naar toe gaat ;)

gaat mij er in ieder geval om dak een avond/nacht uit mn plaat kan met wat vrienden en een zooi andere mensen, en dat lukt mij over het algemeen prima tijdens "hitjesparades" :D Industrial en darkcore zet ik thuis wel op..
Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
ook al staan er elke editie de zelfde dj's, ze draaien toch elke keer een andere set...
En komop, als je als early lover dit geen toffe line-up vind, ken je beter full-on mainstream worden, want dan weet je echt niet waar je mee bezig bent...


:roflol:

als jij als "early lover" deze onzin uitkraamt zegt dat genoeg over jou kijk op early.
deze line-up is gewoon een klap in het gezicht voor iemand die echt van early houd.
:smoke:
Uitspraak van Remco op dinsdag 27 juli 2010 om 22:53:
Kledingstijl is er nog wel maar de helft weet niet eens wat gabber is


Hou op schei uit...
Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
Vince en early


Hij kan het, maar als hij echt gaat draaien zoals hij kan en dus ook de onbekende materie durft te draaien, staan de meeste mensen stil.

Ach wat zeur ik? Ik kan toch niet en volgens mij is het voor mij ook beter om naar Panddemonium te gaan. Daarvan weet ik in ieder geval zeker dat de kans groot is dat ik echte "early" liefhebbers tegen kom :)
leuk die discussies weer.. ieder feest weer het zelfde gedoe.. en uiteindelijk heeft iedereen een mooi feest, waar ie ook is! of het nou op een hitjes-, schranz-, industrial- of tekno-feest is.. en daar gaat het volgens mij nog steeds om met de dance-muziek :D maar er zullen vast weer mensen zijn die het hier niet mee eens zijn ;)
Uitspraak van onderkoffer. op woensdag 28 juli 2010 om 11:30:
als jij als "early lover" deze onzin uitkraamt zegt dat genoeg over jou kijk op early.
deze line-up is gewoon een klap in het gezicht voor iemand die echt van early houd.


:roflol: Wahahaha ik lach me dood om dit soort opmerkingen, als je een echte 'early liefhebber' ben, dan zou je niet ouwehoeren over dit soort dingen, en gewoon blij zijn dat je weer eens een party kan meemaken die gebaseerd is op early......... En mijn kijk op early is heeeeel erg breed, ik mix het nog bijna dagelijks en het zal voor altijd mijn lievelingsstijl zijn. En dit zijn bijna allemaal stuk voor stuk dj's waar ik ten eerste nog heel wat van kan leren, en die een grote rol hebben gehad in de evolutie (en het behouden) van hardcore.

Endymion en Promo --> Deze 2 doen mij persoonlijk ook niet zo heel veel :P
Ruffneck --> Artcore held, puur respect voor deze man :respect:
Bass D & King Matthew --> Zo veel goede lekkere early gemaakt deze gasten, geweldig :D
Shadowlands Terrorists --> Blijft nog steeds mijn #1 lievelings DJ-groep, altijd lekker tempo en gas met die zooi :D
Vince --> Beste hardcore/early dj van de wereld, gewoon een held met superieure mixtechnieken :respect:
The Darkraver --> Maakt er altijd een lekker showtje van, en heeft veeeeel verstand van early dus verwacht niet dat hij alleen hitjes opgooit :D
Dr Rude --> Heb hem zelf niet zo heel vaak meegemaakt, maar die afsluiter op Dominator 2008 was heerlijk :D (jammer dat ik zelf toen een beetje te hard ging(A) )
The Viper --> Op Vince na, waarschijnlijk mixtechnisch de beste, hopen maar dat ie er een paar lekkere scratches doorheen gooit ^^
Base Alert --> Tsja, zie ik zelf meer als mainstream dus niet echt een mening over.
Dr Z-Vago --> Ik ben nog steeds aan het genieten van die warm-up MCmix die die vorig jaar heb gemaakt, en ben nog steeds het nummer aan het zoeken die die ingooit na Mollela - Originale .. :roflol: iemand een idee misschien :P ?
Predator --> Nog een Artcore held, en doet het in de mainstream ook nog steeds geweldig :D
Masochist --> Mzkzm, Kick Azz.. komop.. gooi die hitjes er maar in, hakkuh doen we toch wel :D En natuurlijk een deel van het mothafocking Dream Team .. jammer dat die niet vaker optreden :(

Al met al, vind ik zeker 75 % van de Line-Up gigantisch, en voor de mensen die het niks vinden, ga je toch lekker thuis zitten of naar PH, kan je daar pas laten zien wat voor early liefhebber je bent :roflol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Zen Master D [Tec-9] op dinsdag 27 juli 2010 om 19:24:
de room 180


Ze kunnen het beter Hokkie 180 noemen, die zaal achterin was echt gezellig en werd ook leuk gedraaid laatste keren dat ik er was, en kreeg veel complimenten op PF. Gaan ze juist die nu verplaatsen naar 1 van die mini-hokkies met huiskamergeluid, dan haken er toch wel een hoop mensen af die daarvoor komen denk ik.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 22:01:
Nog nooit vertoond idd


:p


Uitspraak van Roef op dinsdag 27 juli 2010 om 23:18:
volgens mij zijn zo'n beetje alle feesten tegenwoordig n hitjesparade...


Sorry, maar dit slaat echt nergens op..



Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 00:47:
ook al staan er elke editie de zelfde dj's, ze draaien toch elke keer een andere set...


:roflol: en dit al helemaal niet! Ben het met je eens dat iemand als Vince, Promo, Darkraver etc echt wel een dikke set neer kunnen zetten, alleen doen ze dat waarschijnlijk niet op Mindcontroller.. Het setje van Vince in Room 180 was echt gruwelijk, maar de keren dat ik hem op de main (ook op andere meer hitjes-georiënteerde early feesten/zalen) maken op mij geen indruk. Mixtechnisch blijft het top, maar het komt er meestal op neer dat je 3 a 4x op een avond dezelfde nrs voorbij hoort komen, en dan boeit het mij echt niet hoe goed het wordt ingemixt, dan is het alleen maar jammer dat er zo weinig variatie is.


Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 28 juli 2010 om 08:48:
Vroeger stikte het van de mensen in ausies, tegenwoordig zie je steeds meer dames in hotpants etc.


Tja, wat mensen dragen boeit me persoonlijk eigenlijk geen hol, als ze maar gezellig zijn en komen om te feesten :) Wat wel klopt is dat het in vooral de main vaak vol staat met stilstaande mensen, vooral als je meer richting de ingang staat.. Beetje instelling van:


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
komop.. gooi die hitjes er maar in, hakkuh doen we toch niet


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
en gewoon blij zijn dat je weer eens een party kan meemaken die gebaseerd is op early.........


Ik vind early leuk en early feestjes ook maar als je dan de hele nacht door hitjes hoort zoals Thrillseeka :rot:, 6 miljon ways to die :rot: Hardcore Vibes etc....daar word ik een beetje moe van. Waarom toch altijd dezelfde nummers. Een Execute :kwijl: hoor je echt maar amper. Ga nou al jaren naar feestjes (waaronder early feestjes) en heb dat nummer geloof ik nog maar 2 of 3x gehoord op een feest. Kies eens wat andere platen dan steeds elke keer hetzelfde.
Uitspraak van actief op woensdag 28 juli 2010 om 15:04:
Sorry, maar dit slaat echt nergens op..


had ik inmiddels al op geantwoord ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 28 juli 2010 om 15:18:
Waarom toch altijd dezelfde nummers.


Tja ik raak ook verbaast als er eens wat anders gedraait wordt. Neemt niet weg dat ik veelal naar feesten ga waar zowel early als industrial gedraait wordt. De hele avond 1 style is leuk maar ik vind afwisseling ook niet verkeerd.

En daarbij, er zijn zoveel feesjes dus ga je gauw nr's vaker horen...
wat een grote onzin.hier toch .alle nm uit de jaren 90 zijn early .alleen worden op feesten vaak de zelfde platen gedraaid,en op andere feesten weer andere aerly.en off je nou naar mc off naar ph.ieder zijn ding.ik vindt het allebeigoeg .GELUKIG:-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juli 2010 om 22:01:
Nog nooit vertoond idd


nee he maar die set van vorig jaar was fokkin gruwelijk
als ie weer zo'n soort set neer gaat zetten wordtt t dik rammen :kwijl: :bounce:
2000 - 2005 bevalt me wel. zeker heen
 
Allebei zeker aanwezig!:D word weer knalluhh zoals altijd :bounce:

:cheers:
Aanwezig!!!! altijd een super feest daar in de hemkade.
Uitspraak van Remco op dinsdag 27 juli 2010 om 22:53:
Kledingstijl is er nog wel maar de helft weet niet eens wat gabber is


Ik ga toch al wat jaartjes mee ,maar heb nog nooit een aussie aangehad :no:

Heeft ( vind ik ) gèèn f*ck met kleren te maken ,maar met het gevoel dat hardcore en al zijn varianten iemand geeft. :bounce:

Ik vind het het mooiste wat er bestaat :respect:

Het geeft me zo'n kick dat het me de kracht geeft om er elke X weer heen te gaan.

Daar gaat het toch om ?

Dat je om je heen kijkt en iedereen gaat los !!!!

Of ze nou wel of niet een aussie aan hebben ,samen genieten en feesten en elkaar respecteren, dat is toch gabber ?


(K)
Uitspraak van Kerstgek op donderdag 29 juli 2010 om 09:52:
Heeft ( vind ik ) gèèn f*ck met kleren te maken ,maar met het gevoel dat hardcore en al zijn varianten iemand geeft.


Uitspraak van Kerstgek op donderdag 29 juli 2010 om 09:52:
Dat je om je heen kijkt en iedereen gaat los !!!!

Of ze nou wel of niet een aussie aan hebben ,samen genieten en feesten en elkaar respecteren, dat is toch gabber ?


das precies mijn mening (en draai toch stuk minder lang mee ;) ) maar krijg daar nogal eens opmerkingen over, dak gewoon in mn jeans en t-shirt uit mn plaat ga (laatste keer MC nog gehad...) dacht altijd dat t in je hart moet zitten en niet om je lichaam...
beetje schrale line up als je het mij vraagt :S
 
ze snappen der weer niks van bij AoD.. 180 zaal vorig jaar de hele avond keihard los, helemaal vol en nu verplaatsen ze juist die naar de kleine zaal en dan nog i.p.v. paradox 2000-2005.. (al moet ik zeggen dat die achter zaal ook kut is sinds ze die nieuwe vloer hebbe.. lekker geschaatst daar met hardcore world cup :lol: )
laatste aanpassing
Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
Al met al, vind ik zeker 75 % van de Line-Up gigantisch


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
En mijn kijk op early is heeeeel erg breed


meer in tegenspraak met elkaar kan bijna niet
laatste aanpassing
Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
Endymion


Waar haal je die opeens vandaan?


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
Bass D & King Matthew --> Zo veel goede lekkere early gemaakt deze gasten, geweldig :D


Ze draaien het alleen nooit :')


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
The Darkraver --> Maakt er altijd een lekker showtje van, en heeft veeeeel verstand van early dus verwacht niet dat hij alleen hitjes opgooit :D


Meestal te dronken om normaal te kunnen draaien :)
Verder vind ik hem ondanks dat wel een held 8)


Uitspraak van Phenom op woensdag 28 juli 2010 om 13:29:
Vince --> Beste hardcore/early dj van de wereld, gewoon een held met superieure mixtechnieken :respect:


Hele goede djs met hele goede skills, maar de beste? :nee:

Heb op alles wel een reactie, maar dat duurt me te lang 8)

Je hebt er weinig kaas van gegeten iig :')
Uitspraak van Roef op donderdag 29 juli 2010 om 11:29:
Uitspraak van Kerstgek op donderdag 29 juli 2010 om 09:52:
Heeft ( vind ik ) gèèn f*ck met kleren te maken ,maar met het gevoel dat hardcore en al zijn varianten iemand geeft.

Uitspraak van Kerstgek op donderdag 29 juli 2010 om 09:52:
Dat je om je heen kijkt en iedereen gaat los !!!!

Of ze nou wel of niet een aussie aan hebben ,samen genieten en feesten en elkaar respecteren, dat is toch gabber ?

das precies mijn mening (en draai toch stuk minder lang mee ;) ) maar krijg daar nogal eens opmerkingen over, dak gewoon in mn jeans en t-shirt uit mn plaat ga (laatste keer MC nog gehad...) dacht altijd dat t in je hart moet zitten en niet om je lichaam...


Zonder aussies word het zon sfeerloos zootje, MC is een gabber feest. Iedereen in jeans en g-star shirt lijkt het net of je in gewone disco bent.
Zou eigenlijk een dresscode moeten worden (met name op early feesten), zoals op een gala feest gala kleding, gabber feesten aussie's/ cavello's e.d!

Ben het wel eens dat het gabber IN je zit, samen genieten op feesten e.d. Ik vind als je dat ook laat zien aan de buitenkant, het veel beter is voor de sfeer :yes:.
laatste aanpassing
 
Ziet er proper uit.
Deze Belg gaat de Nederlandse bodem nog eens doen beven!
Uitspraak van Mental Power op donderdag 29 juli 2010 om 22:01:
Zonder aussies word het zon sfeerloos zootje, MC is een gabber feest. Iedereen in jeans en g-star shirt lijkt het net of je in gewone disco bent.
Zou eigenlijk een dresscode moeten worden (met name op early feesten), zoals op een gala feest gala kleding, gabber feesten aussie's/ cavello's e.d!

Ben het wel eens dat het gabber IN je zit, samen genieten op feesten e.d. Ik vind als je dat ook laat zien aan de buitenkant, het veel beter is voor de sfeer .


sfeerloos zooitje door kleding? wat een onzin! misschien niet de sfeer die er vroeger op gabberfeesten was, maar sfeerloos vind ik nogal boute uitspraak. andere sfeer bedoel je? niet de sfeer die jij zoekt misschien?

en wat als je in je hart wel "gabber" bent, maar geen aussie/cavello hebt?? ik heb die kleding namelijk niet, mag ik er dan niet bijhoren?? geloof dat alles inmiddels wel veranderd is, de hardcore is ge-evolueerd, het publiek is anders, de feesten zijn anders.. ik snap de "heimwee" van veel die-hard gabbers wel, maar mijn mening is daar blijkbaar heel anders in... gelukkig mag dat nog tegenwoordig ;)
180 room ==
Niet goed, MAAR WEL HARD..!!

fuck fucking uptempo..
Zijn er dit keer wel kluisjes aanwezig?