Partyflock
 

Pandemonium The Chains of Babylon
Sporthallen Zuid

gepubliceerd door , op
Pandemonium
FeestPandemonium · The chains of Babylon
Datumzaterdag 9 oktober 2010
LocatieSporthallen Zuid Site
Op 9 oktober 2010 maakt hardcore minded Nederland kennis met een perfecte combinatie. Op deze dag organiseert Cyndium namelijk de 10e editie van Pandemonium in de Sporthallen Zuid! Na 9 geweldige edities, met in het bijzonder het succes van het 5 jarige jubileum in december 2009, is dit hét moment om het roemrijke concept naar een hoger niveau te tillen. De locatie is inmiddels bij zowel jong als oud publiek bekend. In de jaren 90 brachten gabbers van het eerste uur hier hakkend en zwetend hun nachten door op de beginselen van de hardcore, waarna een lange pauze zonder evenementen volgde. De nieuwe generatie partypeople maakte kennis met de Sporthallen Zuid in 2008 en 2009, toen Cyndium met succes het evenement Intoxicated organiseerde.

Door Pandemonium in de Sporthallen Zuid te organiseren is er eindelijk weer een evenement wat ECHT bij deze locatie hoort. In de hoofdzaal de kenmerkende Pandemonium Sound als nooit te voren tot hun recht komen. Gabbers van vroeger en early freaks van nu zullen meer dan ooit met een compleet en ultiem gevoel naar huis gaan. Door de 10e editie van Pandemonium in de Sporthallen Zuid te organiseren komt Cyndium steeds dichterbij voor wat het voor het concept in gedachten heeft…

Maar natuurlijk wordt er ook gekeken naar de toekomst. In zaal 2, de Paradox Area, staat mainstream hardcore van het jaar 2000 tot nu centraal. Gerenommeerde hardcore artiesten uit zowel binnen en buitenland zullen voornamelijk in zeer unieke en niet veel voorkomende battles het dak eraf blazen. Verder is Cyndium nu al druk bezig om een ongekende, spannende sfeer te creëren in de vorm van een zeer gruwelijk podium en een opzwepende show. Natuurlijk wordt er, zoals gewoonlijk, niet bezuinigd op licht en geluid.

Upgrade actie
De mensen die op Cyndium Quality Chronicles waren hebben de mogelijkheid voor een upgrade tot VIP op Pandemonium.

Wat moet je hier voor doen:
Koop een kaartje tussen 1 juni en 10 juli en mail de barcode van je Pandemonium kaartje + je naam naar promo@cyndium.com. Daarna controleren we of je een kaartje voor Quality Chronicles hebt gekocht. Als dit klopt komt je naam op een speciale VIP lijst te staan. Op 9 oktober meld je je bij de VIP ingang en na het tonen van je kaartje wordt deze opgewaardeerd tot VIP kaart! Wat VIP inhoudt wordt binnenkort bekend gemaakt. Kijk voor meer info op www.cyndium.com

Trailer:
Check hier de trailer van Pandemonium

Line-up:
Pandemonium Area 1:
Promo vs. Vince
Ruffneck vs. Predator
The The Darkraver vs. Pavo
The Prophet
The Outside Agency (live)
Hitmachine (live)
Laurent Hô
Frantic Freak vs. lady Lady Dana

More to be Announced

Paradox –Hardcore 2000-2010

Noize Suppressor vs. Amnesys
Endymion
Ophidian vs. Meagashira
Consumer
Radium vs. The Sickest Squad
Hellsystem (live)
Angerfist vs. Tha Playah
Partyraiser
Negative A vs. Counterfeit

186 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:32:
niet mee eens

zie o.a.


ben zo blij dat ik daar tussen heb gestaan.:hyper:
dat was pas feesten.

en iedereen die
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Het was vroeger helemaal niet beter dan denk je maar.


zulke onzin uitkraamt is waarschijnlijk zelf nooit goed los gegaan op een feest.

maakt bij mij niks uit of ik al 20 jaar feest.
is het feest goed, ga ik nog steeds net zo uit me dakkie.
dus opmerkingen als.....
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Je was gewoon 13 jaar jonger en dan is alles nieuwer en daarom juist veel leuker. Nu heb je alles al gedaan qua feesten en drugs.


slaan ook echt nergens op.




Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 00:11:
gelukkig maar want op welk early feest zie je betere podia dan bij Cyndium?


ik zie de line-up per cyndium feest achteruit gaan.:smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De organisatie zou er goed om doen, om mensen nieuwe dingen te ervaren en dat moet je niet zoeken in decoratie e.d. maar in muziek

Mijn inziens zou je in SHZ het underground karakter moeten benadrukken door wat meer 'aparte' dingen er naast te doen, zoals een talent room met 'anything goes', 'hardtrance & happy', 'thera & friends' e.d. Zo trek je ook meer publiek en benut je de ruimte.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 20178, 5021}
Artiest {SHOWLIST artist 61382, 62260}
Waarschuw beheerder
Nou ik heb de hele pagina gelezen en wat een kutdiscussie.Ik had er zon zin in en nu lees ik ineens dat het ooit stukken beter
is geweest. Beeetje jammer tog?!

Vraagje. de mensen die zeggen ; dit niet goed, dat niet goed. Gaan jullie dan wel of niet:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Blijft toch zo lach wekkend dat mensen blijven mauwen dat de feesten vroeger zoveel vetter waren
Je was gewoon 13 jaar jonger en dan is alles nieuwer en daarom juist veel leuker. Nu heb je alles al gedaan qua feesten en drugs.

Het was vroeger helemaal niet beter dan denk je maar.


typisch een mening van iemand die het "vroegâh" allemaal niet heeft meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:53:
om mensen nieuwe dingen te ervaren en dat moet je niet zoeken in decoratie e.d


en dan ook nog de oude deco van SHZ willen ophangen.
dan is natuurlijk ook gelijk de sfeer zoals vroeger.:lol:

ik ben bang dat cyndium een beetje de weg kwijt is.:aai:
Waarschuw beheerder
Iedereen zeikt maar n eind weg... ZEKER aanwezig op deze editie! Wat n line-up :lief:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:32:
Mensen waren weken van te voren bezig met het feest, nu is dat veel minder


Ik kijk al sinds vorig jaar uit naar dit feest :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Toverkat op dinsdag 6 juli 2010 om 13:41:
ZEKER aanwezig op deze editie! Wat n line-up


Vind ik ook!

Die early line-up is echt te dik voor woorden. :resepct:

Zeker heen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op dinsdag 6 juli 2010 om 13:31:
en dan ook nog de oude deco van SHZ willen ophangen.
dan is natuurlijk ook gelijk de sfeer zoals vroeger.

ik ben bang dat cyndium een beetje de weg kwijt is


Beter dat dan wat simpele TL-buizen met wat andere lampjes toch? we mogen blij zijn dat het uberhaupt nog gegeven wordt
Waarschuw beheerder
Effe 100 opmerkingen volmaken :p

Uiteraard ben ik hierbij! (l)

:bounce:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap het gezeur niet echt ;(

Dit ziet er uit als of het een vet feest gaat worden. :bounce:
Pandemonium is altijd vet(de keren dat ik ben geweest)
In mijn ogen is er nooit iets slechts op aan te merken.Geluid goed en aankleding is ook altijd wel leuk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arbi op dinsdag 6 juli 2010 om 13:23:
dit niet goed, dat niet goed. Gaan jullie dan wel of niet


Tuurlijk Gaan we :D

ik heb het volste vertrouwen in Cyndium :respect:

altijd dat gezeur
ik heb de evenementen van cyndium altijd zeer hoog en zeer kwalitatief gevonden :D

en die linu up (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja na al dat (gezeur) verhalen van vroeger van de 'oude' generatie lijken nu onze gebeden eindelijk gehoord te gaan worden....

Cyndium is nu al bezig om deze keer WEL steigers etc. te realiseren!

Cyndium feesten zijn best goed als je het vergelijkt met andere feesten van tegenwoordig...

Maar vallen niet eens te vergelijken met de feesten die in de jaren '90 daar zijn gegeven... Period!

Bekijk alleen maar de video op deze pagina die 'Love is the answer' heeft geplaatst.. Dan moet je toch toegeven dat zoiets deze eeuw daar never nooit niet heeft plaatsgevonden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:32:
Uitspraak van Tha_RaveB€ast op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Het was vroeger helemaal niet beter dan denk je maar.

niet mee eens

zie o.a.

zoiets zie je tegenwoordig echt niet meer

-de muziek was toen nieuw, dat is altijd anders dan dat je het voor de zoveelste keer hoort
-voor een hele groep mensen was het nieuw, samen beleefde je dat
-waren minder feesten dus minder overkill
-geen internet e.d., dus je hoorde de nieuwste muziek alleen op feesten
-djs draaide geinspireerder, ook voor hen was het meer een kick om te draaien (tegenwoordig meer routinematig)
-djs draaide diverser (nu allemaal hokjes)
-scene was minder commercieel (zeker 91/93)
-mensen waren weken van te voren bezig met het feest, nu is dat veel minder
-sfeer was beter omdat vrijwel iedereen er voor ging (tegenwoordig dansen veel minder mensen)

Als ik naar de UK ga, is de sfeer totaal anders op een feest, 'ouderwets' zoals het vroeger in NL was. Ook dat geeft dus aan dat het niet tussen de oren zit, maar 'feitelijk' zo is.


Helemaal mee eens!

Kan alleen maar bevestigd worden door iemand van de 'oude' generatie, dat snap ik ook wel..
Waarschuw beheerder
Grappig eigenlijk die discussies van de 'oude' generatie met de 'nieuwe'...

Feit blijft wel dat de 'oude' generatie beide heeft beleefd...

En die mensen kunnen alleen bevestigen dat het vroeger inderdaad echt beter is geweest...

Al die 'negatieve' comments van de 'nieuwe' generatie raken kant noch wal...

Ghe ghe ghe... :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van onderkoffer. op dinsdag 6 juli 2010 om 09:47:
word nou toch mooi opgevuld met mainstream.:p
trekt natuurlijk wel wat meer klootjes-volk.


Daarom vind ik het ook zo kut, dat ze Pandemonium nu ook al volgooien met present hardcore...
Laat Pandemonium gewoon lekkere rauwe early blijven, waar alleen de liefhebbers komen.
Heb je ook al dat andere gezeik niet op je feest.
Liever klein en iedereen helemaal los, dan groot en veel gezeik.

Mjah, we zullen het zien.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van onderkoffer. op dinsdag 6 juli 2010 om 13:31:
ik ben bang dat cyndium een beetje de weg kwijt is.


Huilie b0i, je opent wel een flock waarin je tezamen met je fan-bo0i's (noemt geen namen) zit te fantaseren over welke artiesten je weleens zou willen hebben op een feest, gast zie maar eens een locatie zoals dit + de bijbehorende artiesten te regelen, dan mag je zeggen dan Cyndium zgn. de weg kwijt is pik! ;) Maar nee, dat is het ondenkbare.


Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:32:
Als ik naar de UK ga, is de sfeer totaal anders op een feest, 'ouderwets' zoals het vroeger in NL was. Ook dat geeft dus aan dat het niet tussen de oren zit, maar 'feitelijk' zo is.


Agree, dat het niet meer is wat het is geweest is wel duidelijk, maar dat geeft jullie 'oude' garde nog niet het recht een feest dusdanig als slecht te bestempelen omdat het jullie niet 'meer' aanstaat.

Het is geen pandemonium á la 2005, het is een pandemonium anno 2010 en daarbij horen de benodigde verschuivingen en wisselingen op de line-up, als er een line-up komt met wat oude bekenden, waar dus ook de discussie's hiervoor over gingen, lopen er weer mensen te janken dat Cyndium stil staat in de tijd ;-).

Anyway; veel dingen kan ik wel in komen wat betreft jullie wensen, maar veel is met het publiek dat zich momenteel op de dansvloer bevindt gewoon niet mogelijk tot onhaalbaar. Tuurlijk, steigers! _O_ Onwijs bruut, maar dan met volk dat die dingen gaat afbreken? Met mensen die eruit kunnen flikkeren? Vloerbelasting? Tegenwoordig mag niks meer, is het dan zo raar dat ik er niet van op kijk dat men dit dan maar lekker achterwege laat= Nee


Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 17:33:
Al die 'negatieve' comments van de 'nieuwe' generatie raken kant noch wal...


Pik, daarom ken je beter je bek houden. Ik heb jou nog nooit op een ´liefhebbers´ feest zoals dit gezien en JOUW opmerkingen raken, net als je vriendje/vriendin "Love is the Answer", kant noch wal. Ga lekker naar andere feesten, die vroeger ook zó geweldig waren en die nu in een Paradiso worden gegeven, :roflol:. Nee, dat is voor mij geen reden om een feest de grond in te trappen. Ik ga ook niet naar Pandemonium, heb ff andere propriteiten, maar kan mij zzó kwaad maken om ventjes zoals jullie maken, bla blaat ouwe garde, vroeger was alles beter :roflol:.

Doei pik, ga lekker je VHS-bandjes bekijken en thuis een feessie maken! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op maandag 5 juli 2010 om 00:20:
Het is energiehal (Y)


Dank u voor de correctie...

Maar alle gabbers van die tijd spraken over de Energiehallen... Vandaar.. ;)
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 6 juli 2010 om 12:32:
-de muziek was toen nieuw, dat is altijd anders dan dat je het voor de zoveelste keer hoort
-voor een hele groep mensen was het nieuw, samen beleefde je dat
-waren minder feesten dus minder overkill
-geen internet e.d., dus je hoorde de nieuwste muziek alleen op feesten
-djs draaide geinspireerder, ook voor hen was het meer een kick om te draaien (tegenwoordig meer routinematig)
-djs draaide diverser (nu allemaal hokjes)
-scene was minder commercieel (zeker 91/93)
-mensen waren weken van te voren bezig met het feest, nu is dat veel minder
-sfeer was beter omdat vrijwel iedereen er voor ging (tegenwoordig dansen veel minder mensen)


Waar of niet, volgens mij word het gewoon tijd dat we allemaal even flink uithuilen en weer verder gaan.

Degenen die kritiek hebben gaan eindelijk zelf feesten organiseren en gaan daar heel gelukkig mee worden.

Waarom blijven hangen in dat vergelijken van toen en nu...?

Het is het publiek wat verzadigd is en wat grotendeels niet open staat voor "andere" muziek. Zij bepalen helaas de ontwikkelingen...

Ook de vergelijkingen met het buitenland, zeker wanneer dat om andere soorten feesten gaat, gaan vaak scheef. Appels en peren. In Nederland raken concepten altijd eerder verzadigd. Een heel normaal verschijnsel bij trendsetters...

Het ligt gewoon niet allemaal zo simpel als het lijkt...

P.S. Kritieken en meningen qua geluid, deco, de opzet van de bar en andere organisatorische zaken zijn altijd nuttig, mits goed beargumenteerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 6 juli 2010 om 09:36:
Blijft toch zo lach wekkend dat mensen blijven mauwen dat de feesten vroeger zoveel vetter waren :roflol:
Je was gewoon 13 jaar jonger en dan is alles nieuwer en daarom juist veel leuker. Nu heb je alles al gedaan qua feesten en drugs.

Het was vroeger helemaal niet beter dan denk je maar.


Weer zo'n van de nieuwe generatie die niet eens de moeite neemt om een video van de jaren '90 van Sporthallen Zuid te bekijken!

Kijk eens en oordeel dan! Jammer dat je het niet hebben mogen meemaken, maar denk maar niet dat dit 'sterke' verhalen zijn... Het is de 'bittere' waarheid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frantic Freak op dinsdag 6 juli 2010 om 18:06:
P.S. Kritieken en meningen qua geluid, deco, de opzet van de bar en andere organisatorische zaken zijn altijd nuttig, mits goed beargumenteerd.


Juistem! Daar is inderdaad helemaal niets mis mee! Kan er alleen maar voor zorgen dat er rekening mee gehouden gaat worden voor de volgende keer!

Zoals deze keer! Want er is nu al sprake van steigers in deze editie... En aan wie hebben we dit nu te danken? Juist de 'oude' generatie met hun 'gezeik' over vroegah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 18:12:
En aan wie hebben we dit nu te danken? Juist de 'oude' generatie met hun 'gezeik' over vroegah!


AMEN... :respect:

ghe, ghe, ghe....

En Bobbejaan Schoepeng, op dat soort onzin reageer ik niet eens, als je goed gelezen had dan kan weet je dat ik Cyndium helemaal niet probeer naar beneden te halen, staat zelfs al jaar en dag als enige favoriete organisatie in m'n PF... So read better next time!

Laterzzz.... :bye:

This SHZ edition of Cyndium will be the best! :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 18:12:
En aan wie hebben we dit nu te danken? Juist de 'oude' generatie met hun 'gezeik' over vroegah!


Hoe weet je dit zo zeker? kan ook zijn dat een medewerker toevallig een filmpje heeft gezien van een feest, waarna diegene het idee in de groep heeft gegooid om steigers te laten plaatsen...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 18:19:
En Bobbejaan Schoepeng, op dat soort onzin reageer ik niet eens, als je goed gelezen had dan kan weet je dat ik Cyndium helemaal niet probeer naar beneden te halen, staat zelfs al jaar en dag als enige favoriete organisatie in m'n PF... So read better next time!


Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 18:06:
Maar alle gabbers van die tijd spraken over de Energiehallen


Is goed pikkie :lol:, dat neem ik nou niet serieus.
Gabbers van die tijd :cry::cry:, waar zie je je eigen
voor aan zeg, :lol::lol:.


Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 18:19:
This SHZ edition of Cyndium will be the best!


Zo hoef je ook niet te doen, geef lekker fatsoenlijk(e)/inhoudelijke reactie's waar iedereen wat mee kan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 18:47:
Hoe weet je dit zo zeker? kan ook zijn dat een medewerker toevallig een filmpje heeft gezien van een feest, waarna diegene het idee in de groep heeft gegooid om steigers te laten plaatsen...


Jonguh.... Ik heb Patrick van Cyndium al jaren geleden persoonlijk benaderd voor beter geluid en aankleding....

En echt niet 1x ook niet 2x....

So shut the f*ck up!! (Hij weet dondersgoed wie ik ben)

Wees allang blij dat deze editie waarschijnlijk WEL steigers gaat hebben, zoals vroegah!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 juli 2010 om 19:13:
Zo hoef je ook niet te doen, geef lekker fatsoenlijk(e)/inhoudelijke reactie's waar iedereen wat mee kan!


Ga jij nu ook al bepalen hoe ik moet doen????

Dacht het niet..... :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PROTOCOL X™ op dinsdag 6 juli 2010 om 19:40:
Wees allang blij dat deze editie waarschijnlijk WEL steigers gaat hebben, zoals vroegah!)


Zal ik zeker blij om zijn als ze er staan, geeft net dat beetje extra :)
Maar je klinkt nu in feite als organisator en je blijft doordrammen dat je het vroeger hebt meegemaakt. Maar ondertussen gedraag je je niet echt zoals iemand van die tijd, constant mensen aanvliegen...

kan zijn dat in mijn post spelvauten staan, sorry
 
Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 juli 2010 om 18:02:
Agree, dat het niet meer is wat het is geweest is wel duidelijk, maar dat geeft jullie 'oude' garde nog niet het recht een feest dusdanig als slecht te bestempelen omdat het jullie niet 'meer' aanstaat.

Het is geen pandemonium á la 2005, het is een pandemonium anno 2010 en daarbij horen de benodigde verschuivingen en wisselingen op de line-up, als er een line-up komt met wat oude bekenden, waar dus ook de discussie's hiervoor over gingen, lopen er weer mensen te janken dat Cyndium stil staat in de tijd .

Anyway; veel dingen kan ik wel in komen wat betreft jullie wensen, maar veel is met het publiek dat zich momenteel op de dansvloer bevindt gewoon niet mogelijk tot onhaalbaar. Tuurlijk, steigers! Onwijs bruut, maar dan met volk dat die dingen gaat afbreken? Met mensen die eruit kunnen flikkeren? Vloerbelasting? Tegenwoordig mag niks meer, is het dan zo raar dat ik er niet van op kijk dat men dit dan maar lekker achterwege laat= Nee


Precies(Y)

Uitspraak van Frantic Freak op dinsdag 6 juli 2010 om 18:06:
Waar of niet, volgens mij word het gewoon tijd dat we allemaal even flink uithuilen en weer verder gaan.

Degenen die kritiek hebben gaan eindelijk zelf feesten organiseren en gaan daar heel gelukkig mee worden.

Waarom blijven hangen in dat vergelijken van toen en nu...?

Het is het publiek wat verzadigd is en wat grotendeels niet open staat voor "andere" muziek. Zij bepalen helaas de ontwikkelingen...

Ook de vergelijkingen met het buitenland, zeker wanneer dat om andere soorten feesten gaat, gaan vaak scheef. Appels en peren. In Nederland raken concepten altijd eerder verzadigd. Een heel normaal verschijnsel bij trendsetters...

Het ligt gewoon niet allemaal zo simpel als het lijkt...


:yes:

Ik heb er alle vertrouwen in, dat we 9 oktober compleet worden weggeblazen door geniale setjes:D
Laten we daarover nadenken, en kappen met het heden met het verleden vergelijken.
Vroeger waren er minder regels dus kon je veel meer realiseren in die tijd. Tegenwoordig zijn er allemaal regels voor alles wat je maar wil bouwen of plaatsen in een evenement!

Laten we blij zijn dat er tenminste nog 1 organisatie hier in Nederland is die feesten organiseerd voor ons, zodat wij bepaalde muziek horen die nergens meer gedraaid wordt:D

Kijk naar de line-up, en bedenk dat die heren allemaal al eens hebben gedraaid op een Pandemonium:D
Dit kan niet mis gaan, dit wordt een hele dikke party:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 3 juli 2010 om 15:52:
Uitspraak van Fightforce op zaterdag 3 juli 2010 om 15:44:
Jezus waarom nou weer die nieuwe kutzaal..

mainstream de gekste


Denk niet dat die 2e zaal bepaald "mainstream" zal zijn maar gewoon lekker hard raggen zoals het hoort.

Lineup :kwijl: