Partyflock
 
Forumonderwerp · 988168
Waarschuw beheerder
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!!


vindt ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
kan mij dat schele...
Waarschuw beheerder
Je moet natuurlijk wel blijven integreren
Waarschuw beheerder
Gast

Als je het nou is logisch bekijkt dan is deze ontwikkeling toch vrij normaal.
Er wordt veel hardcore geproduceerd, niet elke dj zit bij een label , maakt goede shit , veel goede audio tools deze dagen en internet om je tracks toch bij een breed publiek te krijgen.

Verder de verkoop van 320 KBPS web muziek in allerlei online stores.
De muziek zou er op een feest zeer zeker niet op vooruit gaan als djs alleen vinyl draaien.

Vroeger had je meer promo vinyls tegenwoordig promo cdr.
Dus wil je die verse tracks horen en ook minder bekende producers de kans geven wat door te breken.
Tja dan is dit dus super.

En ook goede upcoming djs kunnen zich op deze manier met hun eigen nieuwe vette track die nog niet op plaat is profileren en breken dus ook sneller door.

Mijn mening zonder cds veel minder producers die kans krijgen om uiteindelijk op plaat terecht te komen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
tis wel nep mja doe je niks aan
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van $ chemistry $ op donderdag 20 december 2007 om 21:21:
wel blijven integreren


weet je zeker dat je dit bedoelt?
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan altijd erger. Ben een keer naar Nope is Dope geweest ( :X ) en elke DJ die ik langs zag komen liep met een cd hoes vol met cd's. In de clubscene kennen ze niet eens platen meer. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 21:23:
weet je zeker dat je dit bedoelt?


Laat hem nou geloven dat dat het juiste woordje is (Y). Heeft net weer een pagina woordenboek gelezen :respect:
Waarschuw beheerder
Nee omdat er in de club scene geen overvloed is aan vinyl releases en omdat er veel meer promos en bootlegs en mash ups en tracks die nog uitmoeten komen in de rondte gaan in die scene.
Tsja weet waar je over praat.

Oh ja geluids kwaliteit en overdracht van cdj naar boxen is veel beter als van vinyl naar boxen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AppZ op donderdag 20 december 2007 om 21:26:
Nee omdat er in de club scene geen overvloed is aan vinyl releases


Zal dan ws geen behoefte meer aan geweest zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 20 december 2007 om 21:25:
Het kan altijd erger. Ben een keer naar Nope is Dope geweest ( ) en elke DJ die ik langs zag komen liep met een cd hoes vol met cd's. In de clubscene kennen ze niet eens platen meer.


Toch is dat eigenlijk best wel jammer!!!
Waarschuw beheerder
Er zijn veel minder massale grote mega evenementen
Club scene zegt het al speelt zich meer af in clubs.
Mensen die komen voor het totaal plaatje , de club , de muziek , de mensen.
En minder mensen die het draaien ,vooral in NL .
Zit dus logischerwijs minder geld in de platen verkoop van deze dingen.
En zonder cds ook in de Hardcore scene te weinig kans voor nieuw talent.
Waarschuw beheerder
Vraagje
Willen jullie geen promos , exlcusives , bootlegs , producties die nog niet op vinyl uit zijn langs horen komen op een feest ?


En wat nou als een beginnende dj een super oude plaat nergens kan vinden of hij er gewoon echt geen 100 euro in wil stoppen voor die 1ne plaat en hem dan in een webstore als mp3 koopt of hem op cd zet ?

Is daar wat mis mee als net dat nummertje was waar hij lang op zoek was omdat hij weet dat het publiek zowiezo keihard los zal gaan op die plaat.

Want ja meest mensen die klagen over djs die met cd draaien flippen ook over re-pressen van oude vinyls

Hoe moeten nieuwe djs dan een kans krijgen die gave plaatjes te
regelen zonder dat ze bakken met geld hebben voor die classics ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
cheap ja..
 
Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zouden er ook zulke topics geopend zijn toen bedrijven games op CD's gingen releasen in plaats van op floppy's?

Can't stop progress!!!
 
Waarschuw beheerder
het boeit me echt niks,als het maar goed klinkt :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:11:
het boeit me echt niks,als het maar goed klinkt


Waarschuw beheerder
mister p en martin c daar ben ik het helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:10:
Can't stop progress!!!


ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


BOEIEND

als de kwaliteit maar niet minder wordt. en dat zal wel meevallen denk ik.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 23:09:
ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he! :)


Vinyl blijft idd gewoon vet :P
Waarschuw beheerder
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.

Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Waarschuw beheerder
i agree with taz taz :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AppZ op donderdag 20 december 2007 om 21:23:
Vroeger had je meer promo vinyls tegenwoordig promo cdr.


juist :)

da's temminste vooruitgang binnen de dj evolutie :)

alleen jammer dat men ALLES met cdr's gaan draaien. zo is het eigenlijk niet bedoeld (als je echt een dj wilt zijn)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en toch vind ik,bij een dj horen gewoon een 2 grote zwarte schijven rond te draaien,het hoort er gewoon bij(al is het tegenwoordig misschien meer nostalgie....)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


geen slechte zaak zolang het niet een cd is met een volledige mix d'r op


als ze gewoon nummers vanaf cd's draaien en verschillende cd's in elkaar mixen heb ik er geen probleem mee.
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook vreselijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eye-D op vrijdag 21 december 2007 om 04:03:
Ik vind het ook vreselijk.


Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!

Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!! (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ik geef ze groot gelijk! Als ik m'n mengspullen ga aanschaffen ga ik ook lekker voor draaien met cd's (y) Of misschien zelfs wel mp3's... zie wel :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.

Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.


Jup, true... dus misschien ga ik dan maar voor de mp3'tjes draaien :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 14:42:
Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!

Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!! (Y)


:D

Als er 2 DJ's zijn die veel met CD's draaien...:P
Waarschuw beheerder
idd.
Die gast hapt op alles
hij snapt er niks van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 21:16:
ajax kampioen, daar is niks meer aan te doen


pfffffffffffffffffff zal wel niet heh
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:44:
Als er 2 DJ's zijn die veel met CD's draaien...


Ik wou t net zeggeng.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
gewoon cd's en vinyl :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eye-D op vrijdag 21 december 2007 om 04:03:
Ik vind het ook vreselijk.


Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het prima hoor, zitten veel voordelen aan :)

Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.


Brand je toch gewoon een nieuw cdtje, lijkt me simpel. Je hebt zo sneller een nieuwe cd en het is bovendien goedkoper dan wanneer je een krassen op je plaat heb en je die wilt vervangen :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 19:43:
Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!


En veel met CDs :D
Waarschuw beheerder
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Dus de ideale setup is 2 tafels + een cd-spelerd.


I agree.
 
Waarschuw beheerder
donateur
gaat niets boven dat heerlijke vinyl gekraak.
Waarschuw beheerder
Jij snapt er gewoon niks van
Lijpo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


waarom is dit een slechte zaak?
zon beetje alle (professionele) dj's stappen over op digitaal, dus logisch dat nu eindelijk de hardcore dj's ook inzien dat cd's veel gemakkelijker te vervoeren zijn.
 
Waarschuw beheerder
Ieder z'n eigen mening.

Maar er gaat niks boven vinyl.
 
Waarschuw beheerder
ik haat cd`s:D:P ik draai zelf ook wel eens een cdtje maar dat is dan 1 nrtje die ik niet heb op plaat dan moet het maar:S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 13:20:
Maar er gaat niks boven vinyl


daarom heb ik ook 3 decks en 1 cdj800mk2 ik heb hem een jaar zeg dat ik hem 20x heb gebruikt zie foto in album:D:P;)map alles en nog wat:D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt mij geen flikker uit, om mij part gaan ze met ipods staan 'draaien'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.laatste aanpassing 21 december 2007 21:47


enough said