Vindt dat dus slechte zaak!!!
wel blijven integreren
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he!
Vroeger had je meer promo vinyls tegenwoordig promo cdr.
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.
Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!
Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!
Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!!
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.
Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de ideale setup is 2 tafels + een cd-spelerd.
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
Maar er gaat niks boven vinyl
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.laatste aanpassing 21 december 2007 21:47