Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:11:het boeit me echt niks,als het maar goed klinkt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:10:Can't stop progress!!!
ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he!
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
BOEIEND
als de kwaliteit maar niet minder wordt. en dat zal wel meevallen denk ik.
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 23:09:ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he!
Vinyl blijft idd gewoon vet
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.
Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Vroeger had je meer promo vinyls tegenwoordig promo cdr.
juist
da's temminste vooruitgang binnen de dj evolutie
alleen jammer dat men ALLES met cdr's gaan draaien. zo is het eigenlijk niet bedoeld (als je echt een dj wilt zijn)
laatste aanpassing
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
geen slechte zaak zolang het niet een cd is met een volledige mix d'r op
als ze gewoon nummers vanaf cd's draaien en verschillende cd's in elkaar mixen heb ik er geen probleem mee.
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.
Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Jup, true... dus misschien ga ik dan maar voor de mp3'tjes draaien
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 14:42:Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!
whehe
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 14:42:Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!
Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!!
Als er 2 DJ's zijn die veel met CD's draaien...
idd.
Die gast hapt op alles
hij snapt er niks van.
Die gast hapt op alles
hij snapt er niks van.
Ik vind het prima hoor, zitten veel voordelen aan 
Brand je toch gewoon een nieuw cdtje, lijkt me simpel. Je hebt zo sneller een nieuwe cd en het is bovendien goedkoper dan wanneer je een krassen op je plaat heb en je die wilt vervangen
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.
Brand je toch gewoon een nieuw cdtje, lijkt me simpel. Je hebt zo sneller een nieuwe cd en het is bovendien goedkoper dan wanneer je een krassen op je plaat heb en je die wilt vervangen
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 19:43:Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!
En veel met CDs
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.
laatste aanpassing
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:Dus de ideale setup is 2 tafels + een cd-spelerd.
I agree.
Jij snapt er gewoon niks van
Lijpo
Lijpo
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
waarom is dit een slechte zaak?
zon beetje alle (professionele) dj's stappen over op digitaal, dus logisch dat nu eindelijk de hardcore dj's ook inzien dat cd's veel gemakkelijker te vervoeren zijn.
ik haat cd`s
ik draai zelf ook wel eens een cdtje maar dat is dan 1 nrtje die ik niet heb op plaat dan moet het maar
daarom heb ik ook 3 decks en 1 cdj800mk2 ik heb hem een jaar zeg dat ik hem 20x heb gebruikt zie foto in album

map alles en nog wat

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 13:20:Maar er gaat niks boven vinyl
daarom heb ik ook 3 decks en 1 cdj800mk2 ik heb hem een jaar zeg dat ik hem 20x heb gebruikt zie foto in album
laatste aanpassing
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.laatste aanpassing 21 december 2007 21:47
enough said
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 19:38:Over 10 jaar wellicht helemaal geen vinyl meer??
Who cares ?
Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?
Uitspraak van Sharemusic op zondag 23 december 2007 om 19:39:Who cares ?
Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?
Hahaha nee gelukkig niet.
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.
Agreed.
maakt mij geen flikker uit, om mij part gaan ze met ipods staan 'draaien'.
hahaha, zolang ze dit nie doen met de bijpassende boxjes
helemaal eens met taz taz, tis volkomen onzin cd's af te kraken.
kijk als je een "live act" krijg voorgeschoteld vanaf cd en de desbetreffende artiest er meer acteerwerk van maakt dan djwerk dan is het natuurlijk een slechte zaak.
veel ouwe tracks zijn of te duur of nie meer verkrijgbaar, en neem het album van AoF als voorbeeld, tegen de tijd dat die ook op vinyl uit zijn, is het nieuwe eraf.
Vinyl + Cd's
laatste aanpassing
Vinyl verzamelen zal altijd een hobby van mij blijven, maar je kunt er tegenwoordig bijna niet meer onderuit om een paar ceedeetjes mee te nemen naar je gigs. Ongereleased spul, zelfgemaakte shit, mashup's en minimixjes enz. maken je setje wel een heel stuk unieker dan als je alleen maar met vinyl draait 
Voor mij telt naast t draaien met vinyl ook de verzamelwaarde van veel oude (hardcore) vinyls, t is is t totale plaatje als je een bepaalde vinyl gevonden hebt, de originele cover etc.
Bepaalde nummers die ik nog op plaat wil hebben zijn bij mijn weten niet/zeer moeilijk in mp3 vorm of op cd geperst te vinden, of je moet gaan schooieren bij iemand die de plaat heeft om een mp3 rip
Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt
Bepaalde nummers die ik nog op plaat wil hebben zijn bij mijn weten niet/zeer moeilijk in mp3 vorm of op cd geperst te vinden, of je moet gaan schooieren bij iemand die de plaat heeft om een mp3 rip
Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt
laatste aanpassing
Vind het jammer...
Klopt helemaal
Echte dj's draaien gewoon met vinyl
Het heeft gewoon net iets meer vind ik
En elke boerenlul kan nu tracks draaien waar ik al jaren naar op zoek ben
echt jammer...
MAAR DAS MIJN MENING
...haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:11:Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt
Klopt helemaal
Echte dj's draaien gewoon met vinyl
En elke boerenlul kan nu tracks draaien waar ik al jaren naar op zoek ben
MAAR DAS MIJN MENING
Cd's draaien= ketterij
behalve als je ongereleased spul, of zelfgemaakte shit vanaf cd draait is het begrijpelijk voor mij
wat betreft "die jongetjes die net beginnen met draaien moeten ook het moeilijker te vinden spul kunnen draaien" moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee
behalve als je ongereleased spul, of zelfgemaakte shit vanaf cd draait is het begrijpelijk voor mij
wat betreft "die jongetjes die net beginnen met draaien moeten ook het moeilijker te vinden spul kunnen draaien" moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee
moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee
Mee eens


























