Partyflock
 
Forumonderwerp · 988168
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:11:
het boeit me echt niks,als het maar goed klinkt


mister p en martin c daar ben ik het helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 22:10:
Can't stop progress!!!


ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he! :)
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


BOEIEND

als de kwaliteit maar niet minder wordt. en dat zal wel meevallen denk ik.
 
Artiest Balbasaur
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 23:09:
ja dat is ook weer zo maar toch et blijft jammer! Ben nog van de oude stempel he! :)


Vinyl blijft idd gewoon vet :P
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.

Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Uitspraak van AppZ op donderdag 20 december 2007 om 21:23:
Vroeger had je meer promo vinyls tegenwoordig promo cdr.


juist :)

da's temminste vooruitgang binnen de dj evolutie :)

alleen jammer dat men ALLES met cdr's gaan draaien. zo is het eigenlijk niet bedoeld (als je echt een dj wilt zijn)
laatste aanpassing
en toch vind ik,bij een dj horen gewoon een 2 grote zwarte schijven rond te draaien,het hoort er gewoon bij(al is het tegenwoordig misschien meer nostalgie....)
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


geen slechte zaak zolang het niet een cd is met een volledige mix d'r op


als ze gewoon nummers vanaf cd's draaien en verschillende cd's in elkaar mixen heb ik er geen probleem mee.
Ik vind het ook vreselijk.
Uitspraak van Eye-D op vrijdag 21 december 2007 om 04:03:
Ik vind het ook vreselijk.


Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!

Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!! (Y)
 
Ik geef ze groot gelijk! Als ik m'n mengspullen ga aanschaffen ga ik ook lekker voor draaien met cd's (y) Of misschien zelfs wel mp3's... zie wel :)
 
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.

Je plaatjes doen het obver 5 jaar heus nog wel. Maar je cd's.. die krassen hoe dan ook.


Jup, true... dus misschien ga ik dan maar voor de mp3'tjes draaien :d
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 14:42:
Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!


whehe
 
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 14:42:
Kijk Dank u 1 Goeie DJ die et ook snapt!!!!

Trouwens bedankt nog voor die lekkere knalset op thunderdome samen met Hidden!!!! (Y)


:D

Als er 2 DJ's zijn die veel met CD's draaien...:P
idd.
Die gast hapt op alles
hij snapt er niks van.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 21:16:
ajax kampioen, daar is niks meer aan te doen


pfffffffffffffffffff zal wel niet heh
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:44:
Als er 2 DJ's zijn die veel met CD's draaien...


Ik wou t net zeggeng.
Uitspraak van Eye-D op vrijdag 21 december 2007 om 04:03:
Ik vind het ook vreselijk.


lol :D.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
gewoon cd's en vinyl :)
Uitspraak van Eye-D op vrijdag 21 december 2007 om 04:03:
Ik vind het ook vreselijk.


Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik vind het prima hoor, zitten veel voordelen aan :)

Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 20 december 2007 om 23:48:
wat ik wel n goede rede vind trouwens om Vinyl te draaien dat is omdat cd's veel kwetbaarder zijn. die kutdingen zijn niet gemaakt op duuurzaamheid.


Brand je toch gewoon een nieuw cdtje, lijkt me simpel. Je hebt zo sneller een nieuwe cd en het is bovendien goedkoper dan wanneer je een krassen op je plaat heb en je die wilt vervangen :)
 
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 21 december 2007 om 19:43:
Gasten jullie snappen et nie deze HEREN (outside agency) draaien nog wel lekker veel met vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!


En veel met CDs :D
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.
laatste aanpassing
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Dus de ideale setup is 2 tafels + een cd-spelerd.


I agree.
 
gaat niets boven dat heerlijke vinyl gekraak.
Jij snapt er gewoon niks van
Lijpo
 
Uitspraak van dr macabre op donderdag 20 december 2007 om 21:15:
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????


waarom is dit een slechte zaak?
zon beetje alle (professionele) dj's stappen over op digitaal, dus logisch dat nu eindelijk de hardcore dj's ook inzien dat cd's veel gemakkelijker te vervoeren zijn.
 
Ieder z'n eigen mening.

Maar er gaat niks boven vinyl.
 
ik haat cd`s:D:P ik draai zelf ook wel eens een cdtje maar dat is dan 1 nrtje die ik niet heb op plaat dan moet het maar:S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 13:20:
Maar er gaat niks boven vinyl


daarom heb ik ook 3 decks en 1 cdj800mk2 ik heb hem een jaar zeg dat ik hem 20x heb gebruikt zie foto in album:D:P;)map alles en nog wat:D:P
laatste aanpassing
maakt mij geen flikker uit, om mij part gaan ze met ipods staan 'draaien'.
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.laatste aanpassing 21 december 2007 21:47


enough said
 
Artiest Braincrash
Over 10 jaar wellicht helemaal geen vinyl meer??
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 19:38:
Over 10 jaar wellicht helemaal geen vinyl meer??


Who cares ?

Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?
 
Uitspraak van Sharemusic op zondag 23 december 2007 om 19:39:
Who cares ?

Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?


Hahaha nee gelukkig niet.
 
is niet alleen met hrdcore dj's :no:

is gewoon t gemak himself ;)
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Zelfs mijn opa van 83 is minder conservatief dan de vinylgeile DJ's.

Ik vind het persoonlijk wel vet dat DJ's steeds meer mogelijkheden krijgen om creatief te zijn met muziek...
 
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.


Agreed.
Uitspraak van UNTITLED. op zaterdag 22 december 2007 om 17:53:
maakt mij geen flikker uit, om mij part gaan ze met ipods staan 'draaien'.


hahaha, zolang ze dit nie doen met de bijpassende boxjes :D


helemaal eens met taz taz, tis volkomen onzin cd's af te kraken.
kijk als je een "live act" krijg voorgeschoteld vanaf cd en de desbetreffende artiest er meer acteerwerk van maakt dan djwerk dan is het natuurlijk een slechte zaak.

veel ouwe tracks zijn of te duur of nie meer verkrijgbaar, en neem het album van AoF als voorbeeld, tegen de tijd dat die ook op vinyl uit zijn, is het nieuwe eraf.

Vinyl + Cd's :D
laatste aanpassing
Vinyl verzamelen zal altijd een hobby van mij blijven, maar je kunt er tegenwoordig bijna niet meer onderuit om een paar ceedeetjes mee te nemen naar je gigs. Ongereleased spul, zelfgemaakte shit, mashup's en minimixjes enz. maken je setje wel een heel stuk unieker dan als je alleen maar met vinyl draait :)
 
Voor mij telt naast t draaien met vinyl ook de verzamelwaarde van veel oude (hardcore) vinyls, t is is t totale plaatje als je een bepaalde vinyl gevonden hebt, de originele cover etc.

Bepaalde nummers die ik nog op plaat wil hebben zijn bij mijn weten niet/zeer moeilijk in mp3 vorm of op cd geperst te vinden, of je moet gaan schooieren bij iemand die de plaat heeft om een mp3 rip :/

Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61130, 28482}
Vind het jammer...


Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:11:
Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt


Klopt helemaal;)

Echte dj's draaien gewoon met vinyl;) Het heeft gewoon net iets meer vind ik;)

En elke boerenlul kan nu tracks draaien waar ik al jaren naar op zoek ben:S echt jammer...

MAAR DAS MIJN MENING;)...haha
Cd's draaien= ketterij

behalve als je ongereleased spul, of zelfgemaakte shit vanaf cd draait is het begrijpelijk voor mij


wat betreft "die jongetjes die net beginnen met draaien moeten ook het moeilijker te vinden spul kunnen draaien" moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee
Uitspraak van Collision op woensdag 26 december 2007 om 18:21:
moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee


Mee eens;)
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
vinyl blijft voor mij het leukst maar uiteindelijk heb je evenveel draaiskills nodig om met cd's te draaien als met vinyl
Uitspraak van Morzzz op maandag 24 december 2007 om 21:37:
Zelfs mijn opa van 83 is minder conservatief dan de vinylgeile DJ's.

Ik vind het persoonlijk wel vet dat DJ's steeds meer mogelijkheden krijgen om creatief te zijn met muziek...


:jaja:
 
Sommige mensen zijn echt dom.