Partyflock
 
Forumonderwerp · 988168
Waarschuw beheerder
Vindt dat dus slechte zaak!!! Wat is jullie mening????
 
Artiest Braincrash
Waarschuw beheerder
Over 10 jaar wellicht helemaal geen vinyl meer??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 december 2007 om 19:38:
Over 10 jaar wellicht helemaal geen vinyl meer??


Who cares ?

Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sharemusic op zondag 23 december 2007 om 19:39:
Who cares ?

Jij brengt tegenwoordig toch ook niet je lading in een huifkar rond ofwel?


Hahaha nee gelukkig niet.
 
Waarschuw beheerder
is niet alleen met hrdcore dj's :no:

is gewoon t gemak himself ;)
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Zelfs mijn opa van 83 is minder conservatief dan de vinylgeile DJ's.

Ik vind het persoonlijk wel vet dat DJ's steeds meer mogelijkheden krijgen om creatief te zijn met muziek...
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 21 december 2007 om 21:45:
Ik blijf toch ook fan van het zwarte goud, er bestaat simpelweg geen betere geluidsdrager dan vinyl, en ik mis het gevoel bij cd's. Het is zelfs zo erg dat ik me eigen voor genomen heb om geen nieuwe cd's meer aan te schaffen (uitgezonderd collectors dingetjes). Maar cd's vind ik wel een leuke "tool" voor erbij, voor idd nieuwe dingetjes, eigen remixen/edits, ongereleased spul, spul wat nooit op vinyl is verschenen, etc. Dus de ideale setup is 2 tafels + één cd-speler.


Agreed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UNTITLED. op zaterdag 22 december 2007 om 17:53:
maakt mij geen flikker uit, om mij part gaan ze met ipods staan 'draaien'.


hahaha, zolang ze dit nie doen met de bijpassende boxjes :D


helemaal eens met taz taz, tis volkomen onzin cd's af te kraken.
kijk als je een "live act" krijg voorgeschoteld vanaf cd en de desbetreffende artiest er meer acteerwerk van maakt dan djwerk dan is het natuurlijk een slechte zaak.

veel ouwe tracks zijn of te duur of nie meer verkrijgbaar, en neem het album van AoF als voorbeeld, tegen de tijd dat die ook op vinyl uit zijn, is het nieuwe eraf.

Vinyl + Cd's :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vinyl verzamelen zal altijd een hobby van mij blijven, maar je kunt er tegenwoordig bijna niet meer onderuit om een paar ceedeetjes mee te nemen naar je gigs. Ongereleased spul, zelfgemaakte shit, mashup's en minimixjes enz. maken je setje wel een heel stuk unieker dan als je alleen maar met vinyl draait :)
 
Waarschuw beheerder
Voor mij telt naast t draaien met vinyl ook de verzamelwaarde van veel oude (hardcore) vinyls, t is is t totale plaatje als je een bepaalde vinyl gevonden hebt, de originele cover etc.

Bepaalde nummers die ik nog op plaat wil hebben zijn bij mijn weten niet/zeer moeilijk in mp3 vorm of op cd geperst te vinden, of je moet gaan schooieren bij iemand die de plaat heeft om een mp3 rip :/

Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61130, 28482}
Waarschuw beheerder
Vind het jammer...


Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 10:11:
Daarnaast is t een feit dat muziek van vinyl af beter klinkt


Klopt helemaal;)

Echte dj's draaien gewoon met vinyl;) Het heeft gewoon net iets meer vind ik;)

En elke boerenlul kan nu tracks draaien waar ik al jaren naar op zoek ben:S echt jammer...

MAAR DAS MIJN MENING;)...haha
Waarschuw beheerder
Cd's draaien= ketterij

behalve als je ongereleased spul, of zelfgemaakte shit vanaf cd draait is het begrijpelijk voor mij


wat betreft "die jongetjes die net beginnen met draaien moeten ook het moeilijker te vinden spul kunnen draaien" moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Collision op woensdag 26 december 2007 om 18:21:
moeten gewoon net als de rest braaf jarenlang op zoek gaan naar die goeie oude plaatjes wat het naar mijn idee ook gelijk meer waarde geeft als je jouw fijnste en exclusieve plaatjes draait....daarbij klinkt de gemiddelde plaat warmer en dieper kwa geluid dan "het zielloze geluid' vanaf cd naar mijn idee


Mee eens;)
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
vinyl blijft voor mij het leukst maar uiteindelijk heb je evenveel draaiskills nodig om met cd's te draaien als met vinyl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morzzz op maandag 24 december 2007 om 21:37:
Zelfs mijn opa van 83 is minder conservatief dan de vinylgeile DJ's.

Ik vind het persoonlijk wel vet dat DJ's steeds meer mogelijkheden krijgen om creatief te zijn met muziek...


:jaja:
 
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn echt dom.