| Betreft: | evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00 |
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
Ik vond dat de sfeer over het geheel gezien redelijk goed te noemen was
Maar de foto's!!, waar blijven ze.
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
En waar blijven die foto's??????
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.
PF zou ook foto's maken
en NY *disconewyork.nl* zou ook foto's hebben gemaakt!!???
En waar blijven die foto's??????
zelfs de foto's van zak staan al op pf en die zijn maandag gemaakt
Foto's werden die gemaakt dan
Nix van mee gekregen
Huh die gast heeft 5 foto's gemaakt van mij enw ta kameraden, maar geen 1 zie ik