Partyflock
 
Forumonderwerp · 838445
2082x bekeken
Betreft: evenement: E.s.u., zaterdag 24 december 2005 om 20:00
 
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh B)

Vroeg me af hoe iedereen E.S.U heeft ervaren vannacht in Hengelo :D

Nog DJ's die eruit sprongen qua performance en/of platenkeuze? Leuke sfeer etc. etc. ;)

Let me know here (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ManUmaX op maandag 26 december 2005 om 00:09:
denk eerder dat het te maken had met het feit dat beukmanz rond die tijd wegging?


;p Juustem ;p
Waarschuw beheerder
waar blijven de partyflock en eastcore foto's :?
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Super feest!, me echt uitstekendend vermaakt!

Maar de foto's!!, waar blijven ze.
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Ik vond dat de sfeer over het geheel gezien redelijk goed te noemen was.
Ik denk dat een aantal mensen zelf een beetje aan het inkakken waren omdat die s'middags al om één uur in de kroeg zaten te feesten en dan tegen een uur of één's'nachts moe worden en zich gaan vervelen en dan denken dat iedereen zo is, niks van waar dus want de sfeer was goed ...
laatste aanpassing
 
Artiest Muss
Waarschuw beheerder
K vond het een gezellig feestje..veel bekenden.
het geluid van de hardstyle zaal was volgens mij het best van allemaal en dat kon 100X beter, dat wil wat zeggen.

Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.

verder vondt ik Partyraiser lekker beuken,..mja het geluid:S
de sfeer vond ik erg gezellig..iedereen kwam maar voor 1 ding..om lekker te feesten...;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 18:11:
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.


Meen je niet hoop ik:S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VecinoNL op maandag 26 december 2005 om 17:56:
Ik vond dat de sfeer over het geheel gezien redelijk goed te noemen was


Volkomen mee eens.
Heb me uiterst vermaakt, en geen enkele ruzie gezien.
RAGGEN!!!!


Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 26 december 2005 om 17:33:
Maar de foto's!!, waar blijven ze.


Heb geduld, ze komen vanavond denk ik wel. Duurt meestal een dag, en het is/was kerstmis.
(Hoop wel dat ze trouwens een beetje gelukt zijn :$, ik was aardig ver heen)
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
vondt het erg gezellig :)

ook leuke meiden (L) ... verder was de sfeer top en de muziek ook goed ....
 
Waarschuw beheerder
donateur
"zucht" wacht op de foto's :P
 
Artiest M.O.K.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 20:51:
"zucht" wacht op de foto's


geduld ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Weus! op maandag 26 december 2005 om 19:12:
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.


zieke mensen:@
 
Waarschuw beheerder
jah klopt je spoort gewoon niet in je boverkamer dan..
moet je eens bedenken dat het een vriendin, zus of whatever van je is...wat voor zieke geest moet je wel niet hebben:S
Waarschuw beheerder
Of ze heeft die spuit er zelf ingezet en omdat ze een OD had natuurlijk maar gezegd dat iemand anders het gedaan heeft.

Heb zelf maar een uurtje van het feest meegemaakt, was ziek geworden (griep).
Het geluid beneden was echt te triest voor woorden.
En dat volk dat er rond liep werd ik ook niet vrolijk van. Van die stoere ventjes met het petje zover mogelijk achterop hun hoofd en de klep zo krom mogelijk gebogen. Van die lompe Anita's met te lelijke kleding.

Waarschijnlijk was het later wel leuker maar dat heb ik niet mee kunnen maken. Wel een leuk idee zo'n feest in NY maar dan moet het geluid wel overal goed zijn.
Waarschuw beheerder
Gatverdamme! Wat een malloten! Dan ben je toch niet wijs?
En waar blijven die foto's??????
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cathalijna op dinsdag 27 december 2005 om 13:25:
En waar blijven die foto's??????


.....
Waarschuw beheerder
Jaa idd.. alle andere foto's staan allang online :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nadi 8) op dinsdag 27 december 2005 om 15:05:
Jaa idd.. alle andere foto's staan allang online


Welke site dan...

Eastcore
core-c
worldofhardcore


dat was het toch?

PF zou ook foto's maken
en NY *disconewyork.nl* zou ook foto's hebben gemaakt!!???
Waarschuw beheerder
donateur
was wel aardig feestje .. alleen die vloer in NY .. moeten ze snel wat aan doen :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:42:
Welke site dan...

Eastcore


staat volgensmij nog niet alles vanop komt dacht ik nog een 2e deel ! :)
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 18:11:
Er was een een meisje die naar de wc ging, toen kwam er een gast aan die haar arm vast pakte en er een spuit met het een of ander inzette...ze werd meteen afgevoerd naar het ziekenhuis.
Gewoon jammer dat zulke dingen moeten gebeuren.


en dit heb je gehoord, of zelf gezien? :|:o sowieso wel een ziek iets.. :x :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt....... ben dan ook zo goed als de hele avond in de Techno/DnB zaal geweest...... en was straal bezopen..... maar goed vermaakt, was gezellig (iig wel in die zaal)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:42:
PF zou ook foto's maken
en NY *disconewyork.nl* zou ook foto's hebben gemaakt!!???


NY heeft ze ook nog niet online nee, en PF ook nog niet, maar ravenation wel,eastcore,core-c en worldofhardcore ook al ja ..

bij NY duurt het altijd een tijdje, maar van PF is raar..maar het komt omdat er een nieuwe fotograaf was ofzo ? Rik007
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 20:51:
"zucht" wacht op de foto's


zeur niet, je foto staat al lang online :p

[img width=500 height=375]http://technolusion.plant.nl/albums_backup/extreme_styles_united_24_12_05_dieneke/ESU_20051224_020_edited.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
whaha.. ja die had ik al!! maar thanx (K)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cathalijna op dinsdag 27 december 2005 om 13:25:
En waar blijven die foto's??????


. . . . . . . . . .
Waarschuw beheerder
www.disconewyork.nl heb ze meestal s'woensdags online staan
zelfs de foto's van zak staan al op pf en die zijn maandag gemaakt:S
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PatriCiaaa!! op dinsdag 27 december 2005 om 22:22:
zelfs de foto's van zak staan al op pf en die zijn maandag gemaakt:S


Geduld.. ze komen vanzelf. Zit een hoop werk in nabewerken enzo. En je moet natuurlijk ook tijd voor hebben :flower:

Nee, ik was de fotograaf niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Director op dinsdag 27 december 2005 om 23:44:
Foto's werden die gemaakt dan

Nix van mee gekregen


jah maar dat krijg jij wel vaker niet mee dus dat maakt ook geen verschill :P
Waarschuw beheerder
Feest Views Toegevoegd Fotograaf Foto's
Groovefactory live 60 gisteren Je\/\/e 66
Zak · Jingle bangin' bells 106 gisteren Dummy 192
High voltage 260 gisteren gary-san 213
Awakenings 187 vandaag Tom™ 140
Naughty presented by Unique 357 gisteren \/ida |_oca 57
Above & Beyond · Christmas edition 178 gisteren Versteeg 195

:o
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
ja waar bLijven die picca 's :s
ik ben benieuwd
Duurt wel erg lang
 
Waarschuw beheerder
die komen als het goed is vandaag op pf terecht,nieuwe fotograaf... duurt nog maar heel even..


Er staan al foto's op

Eastcore
Worldofhardcore
Core-c
Ravenation


:)
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Ze staan online hoor!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik sta er helemaal niet op !!

:'(
Waarschuw beheerder
Ik ook niet , maar wat wil je als je opent :P
Waarschuw beheerder
whehe ben er al overheen hoor O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge, wat druk maken om de foto's zeg :s...... maak zelf foto's als men het allemaal zo boeiend vind.......:gaap:
 
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik ook.......... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 28 december 2005 om 17:06:
Huh die gast heeft 5 foto's gemaakt van mij enw ta kameraden, maar geen 1 zie ik:S


20 euro drukken in de hand van de fotograaf wil wel helpen hoor ;P Dan weet je zeker dat je foto erop komt ;)

En ach je bent 16, je komt vast nog wel in je toekomstige uitgaansleven een keer een fotograaf tegen :D
 
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een geslaagd feestje
jammer dat het geluid tog btje matig is mja dat krijg je in dat soort discotheken
ik heb me wel vermaakt:d
Uitspraak van Dummy op woensdag 28 december 2005 om 18:03:
En ach je bent 16, je komt vast nog wel in je toekomstige uitgaansleven een keer een fotograaf tegen


Met qlimax stond ik er wel op;):P (en yep sta er bij esu toch wel op nar 4 keer alle foto's bekeken te hebben)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach wel lekker feestje voor de helft .. damn .. tering in de war .. maja wat wil je kerstmiddag!
Waarschuw beheerder
Van mij waren er ook 5 foto's gemaakt ofzo! Ook 1 waar ik uit me dak ging! Staat er niet op, maar ach de andere 2 waren wel geslaagd! :D Ik heb niks te klagen! :P
 
Waarschuw beheerder
mensen hebben altijd wel wat te klagengeluid ,foto,s that,s sucks>>wat denke ze ????in new york een super feest van je leven voor 15 eurowhahahahha:P,...het is maar wat je er zelf van maakt op een feest vind ik >>>heb geen alcohol of drugs nodig om het mooi te vinden of om lol te hebben ben van mezelf al gek genoeg dus doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en anders ga naar een kroeg!
 
Waarschuw beheerder
ik vond het dus een geslaagd feestje :)
en er werd ok gedraaid .........z
Waarschuw beheerder
wat een late reactie, kom je pas net uit coma ofzo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op vrijdag 10 februari 2006 om 22:20:
wat een late reactie, kom je pas net uit coma ofzo?


nee ik lag nog te slapen winter slaap hej duud ;)
Waarschuw beheerder
dit jaar weer E.S.U :D