Partyflock
 

Informatie …

81 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
leuke video, iets totaal anders dan we altijd zien (Y)
Waarschuw beheerder
Gvd wat goed!!
Waarschuw beheerder
Dik! Ik zeg 'n Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld!
Artiest O-Boy
Waarschuw beheerder
Gruwelijke voor woorden :D :respect:
Ben er zeker bij :bier:

Uitspraak van GlossyPictures op zaterdag 24 april 2010 om 05:15:
Ik zeg 'n Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld!


Jij loop voorop neem ik aan dan? Dan sluit ik de rij ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GlossyPictures op zaterdag 24 april 2010 om 05:15:
Dik! Ik zeg 'n Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld!


wat is het record nu dan?


Uitspraak van Noize Connexion op zaterdag 24 april 2010 om 09:45:
voor dit filmpje


Gokje thema: sjakie en de chocoladefabriek

met die lift in de trailer zou je het haast denken.
Vorig jaar bij white was het alice in wonderland
 
Waarschuw beheerder
hier moet ik gewoon bij zijn!!!!
 
Waarschuw beheerder
Vet gedaan :lol:
Waarschuw beheerder
Whaaha geniaal! Als er al zo veel tijd en geld in de trailer is gestoken, dat belooft wat voor het feest! Zeker aanwezig:D
Waarschuw beheerder
Sta er niet van te kijken als Sensation in de basis dezelfde aankleding krijgt. Als die feesten een week na elkaar zijn..
Verder wel echt vet thema. Een keer wat anders als allemaal dat "darkside" gebeuren!
Waarschuw beheerder
hahah echt top nooit verwacht zoiets :P
Waarschuw beheerder
1000X :respect:
Waarschuw beheerder
wat een trailer!!:lol: en wat een gruwelijke line-up!(L)
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
haha goeie shit!
Waarschuw beheerder
de 25 dolste platen alle tijden. heb al n goeie bison meets the quakers I got tonight ;D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van W.de.Bok op zaterdag 24 april 2010 om 14:47:
heb al n goeie bison meets the quakers I got tonight


Early hardstyle :D
Sowieso Builder - Her Voice (SuperBass Mix) komt erin te staan. Ik ga iig nog stemmen op Jimmy the Sound - M.O.D.U.L.O. Fucking dikke plaat.
Waarschuw beheerder
geweldig filmpje heb er zin in!!!
tot 10 juli
Waarschuw beheerder
mooi gemaakt(Y)
doet me alleen denken aan sjaakie en de chocoladen fabriek:P
Artiest Brooky
Waarschuw beheerder
Dit wordt gewoon FUCKING BRUUT...
:P
 
Artiest Spiderhead
Waarschuw beheerder
Zo moeten dus alle trailers gefixt worden! echt super gedaan :D(Y)
 
Artiest Two Gunkid
Waarschuw beheerder
die trailler is eigenlijk zoo slecht haha :lol: maar nu al zin in !!! :D
Waarschuw beheerder
Geniaaal:D
 
Waarschuw beheerder
Super vette trailer :D
 
Waarschuw beheerder
Kaartjes al binnen:D:D... Dat wordt flink knallen de 10e...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thyz op zaterdag 24 april 2010 om 11:47:
Als er al zo veel tijd en geld in de trailer is gestoken, zullen de kaartjes wel nog duurder worden:)


grappige trailer dat dan weer wel
Waarschuw beheerder
kaartjes zijn al binnen, ik zeg 10 juli, here we come!!!!!!!! :)
 
Waarschuw beheerder
ik vind de trailer maar een beetje blij
 
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige trailer ahaha
Waarschuw beheerder
woooooooooooow wat een trailer. ziek gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk hoe Pavo op de Xylofoon een klappertje aan het produceren is
Waarschuw beheerder
Fucking vet, heb ook echt het idee dat dit het eerste feest van Q-dance wordt dat niet om geld gaat!
Wat betreft die TW-Steel special edition! Zeker een hebbe dingetje:D
Waarschuw beheerder
kan er niet genoeg van krijgen
Waarschuw beheerder
Vet gemaakt :D btje sjakie stylow :D
Waarschuw beheerder
qq geweldigXD daar zou ik ook wel wille werken:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GlossyPictures op zaterdag 24 april 2010 om 05:15:
Dik! Ik zeg 'n Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld!


Ik heb even gekeken.:)

In de Vlaamse stad Brugge hebben vrijdagavond 3379 mensen met de handen op de schouders van hun voorganger gelopen. De sliert mensen van een kilometer lang is goed voor een nieuw wereldrecord polonaise, meldde de Brugse notaris Paul Gruyaert zaterdag.


Dat moet toch wel kunnen worden verbroken, haha:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geweldige trailer :O
Waarschuw beheerder
Wat een heerlijke trailer_O_
Waarschuw beheerder
geweldig trailer PS heb er nou al zin in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***mokum verzwikt op maandag 26 april 2010 om 21:52:
Wat betreft die TW-Steel special edition!


alleen dat q-logo erin is speciaal,das dan het geld weer niet waard...

maar gaat een fijn fuifje worden
:woop:
 
Waarschuw beheerder
erg bruut gedaan hej!
Waarschuw beheerder
dj bike de bakker
Waarschuw beheerder
Kan het nog commerciëler?
Artiest {SHOWLIST artist 52902, 128208, 65527, 54771}
Waarschuw beheerder
donateur
GEWELDIG! :respect:
Waarschuw beheerder
Erg vet filmpje hoor!!!!

En wat betreft die polonaise lijkt me zeker te doen wat dachten jullie van het dubbele?
Waarschuw beheerder
GE-WEL-DIG
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeukeR © op vrijdag 30 april 2010 om 13:06:
Kan het nog commerciëler?


dat weet je met Q. nutteloos om te melden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***mokum verzwikt op maandag 26 april 2010 om 21:52:
Fucking vet, heb ook echt het idee dat dit het eerste feest van Q-dance wordt dat niet om geld gaat!
Wat betreft die TW-Steel special edition! Zeker een hebbe dingetje


:lol:

en dat zeg je in 2 zinnen na elkaar.. :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 70591, 71091}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op zaterdag 24 april 2010 om 10:11:
Dik! Ik zeg 'n Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld!

wat is het record nu dan?


3.300 makkelijk te behalen toch :P
 
Waarschuw beheerder
Vette shit hoor...
 
Waarschuw beheerder
Geniale Trailer!! Word zeker een supermooi feestje!!
Waarschuw beheerder
Hehe lachuh trailer... :P

denk wel dat ik aanwezig ben..
Waarschuw beheerder
opzich grappig bedacht, alleen lijken het zo wel meer circus artiesten dan dj's.
beetje te commercieel naar mijn mening..
Waarschuw beheerder
Gvd van wie is die plaat ook alweer op 41 sec... Stuur me AUB een berichtje als je eht weet.
Waarschuw beheerder
is wel vette trailer
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GlossyPictures op zaterdag 24 april 2010 om 05:15:
Guinness Book of Records poging tot de langste polonaise ter wereld


Ik sluit wel aan als ik hem voorbij zie komen..

Ik ga een te gek verjaardags feestje krijgen :d
 
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, 10 euro per entreekaartje is volgens mij al in de trailer gestoken :p
Waarschuw beheerder
geniaal die trailer, wou dat ik erbij kon zijn :O
Artiest Nendis
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fabian op zaterdag 24 april 2010 om 15:35:
Jimmy the Sound - M.O.D.U.L.O.


1 van de vetste early hs platen imo :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha! op maandag 26 april 2010 om 21:22:
Heerlijk hoe Pavo op de Xylofoon een klappertje aan het produceren is


was dat niet The Prophet? :rot:
 
Waarschuw beheerder
aanwezig.

hopen dat het een beetje zoals vroeger wordt. mooie herinneringen aan bv qlubtempo overgehouden.
 
Waarschuw beheerder
Originele trailer (Y) !
 
Artiest {SHOWLIST artist 27347, 52419}
Waarschuw beheerder
in
 
Waarschuw beheerder
in 1 woord briljant!!!
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 41373, 54630, 28458}
Waarschuw beheerder
Respect for Q-dance...!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Filmpje valt tegen! Benieuwd naar het feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van co la tje op zaterdag 1 mei 2010 om 10:41:
En wat betreft die polonaise lijkt me zeker te doen wat dachten jullie van het dubbele?


we kunnen hem ook achteruit proberen
Waarschuw beheerder
lijkt de efteling wel :D

whaha kapot lache die vent met zijn vuvuzela
 
Waarschuw beheerder
Zeker creatief en leuk uitgevoerd! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje, dat word taarten gooien en heel veel schuim !! idg dat kreeg ik mee in het filpmje :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PATSY. op zaterdag 3 juli 2010 om 21:09:
Jeetje, dat word taarten gooien en heel veel schuim !! idg dat kreeg ik mee in het filpmje


Opzouten hoor met schuim :O
Waarschuw beheerder
Top Trailertje, Is een x iets anders als al die mainStream bende;) Laat het feest maar beginne dan:D