Iemand die zo'n piercing heeft?
Of nog van plan is zo'n soort piercing te laten zetten?
Ja.
Is al topic over, zou hem ff zoeken
** Gevonden
https://vip.partyflock.nl/topic/984355:Micro_dermals
schroef op je tieteng ?
vind 't ook nie echt mooi
en zeker nie als je 80 bent, dan hangt dat ding op je knieën..
als je 80 bent, dan hangt dat ding op je knieën..
Heeft iemand een idee waar ik losse knopjes kan kopen?
(site / winkel bijvoorbeeld?)
Ben vandaag langs de shop geweest, maar daar vragen ze 25 euro voor een los plaatje. Vind ik best prijzig!
en half nederland loopt er al mee
Heb er gister 1 onder mijn navel laten zetten !
Tot nu toe gaat het nog goed...
Nu nog ff afwachten
Ik vind het echt supermooi!
Ik had laatst een meisje gezien die had er 3 in een driekhoekje op haar enkel, zo mooi!
Wat kost zoiets eigenlijk, hetzelfde als gewoon piercen?
Ik ga het zaterdag laten doen. Maar het lijkt me wel pijnlijk
Dat valt reuze mee hoor. Het ligt aan de piercer, aan jouw huid, de plek waar je 'm wilt en wat voor pijngrens je hebt.
Ik heb er 5 en bij alle 5 deed het niet pijn. Ik wil niet zeggen dat het gevoelloos is, maar het is een kwestie van een prik en dan het erin doen van het sieraad. Bij eentje lukte het niet meteen en het bloedde best erg waardoor het niet in een keer goed ging. Maar het dingetje zit er als je bij een goede piercer gaat binnen een minuut of 2 in. Ik heb er twee op de pols en die zaten er binnen 5 minuten in, eentje onder mn nek duurde langer omdat het dus mis ging, maar de 2de ging wel meteen goed en die op mn enkel zat er ook in no time in. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij een vriendin niet in 1x lukte en het toen wel pijn begon te doen bij haar, maar dat lag ook weer aan haar huid, want we hebben dezelfde piercer.
Ik heb een tangetje aangeschaft en kan nu zelf de sieraden verwisselen. Bij mijn piercer kosten de discjes 10,- euro p.s. ongeacht of het een grote of kleine is en op het internet zijn ze te koop varierend tussen de 1,- euro en 7,95 (afhankelijk van de site natuurlijk). De piercing zetten kost bij mijn piercer 75,- euro en dat is dan inclusief garantie en schoonmaken na 8 weken. Bij mij was er namelijk een stukje uit het sieraad en dat heb ik gratis kunnen laten vervangen. Ik heb de eerste vorig jaar oktober laten zetten en de laatste afgelopen januari en ze zitten er nog allemaal in
http://www.bodyjewelleryshop.com (moet ik nog testen)
www.alloverpiercings.nl (goede kwaliteit, snelle levering en prima prijs)
www.northsea-professional.nl (zeer goedkoop, snelle levering, maar mindere kwaliteit)
De kans op ontsteken is er altijd, maar dan moet je het even schoonmaken met zoutoplossing en een gaasje. Als het echt enorm gaat ontsteken, kun je beter even teruggaan naar de piercer. Hij kan het schoonmaken voor je of het advies geven naar de huisarts te gaan voor zalf. Ga nooit meteen naar de huisarts want die snijden het er dan gewoon uit. Als het echt eruit moet, kun je dat beter laten doen door de piercer, dan blijft er een litteken over van 3mm.laatste aanpassing 13 augustus 2008 13:30
Je kan er zoveel tegelijk zetten als je zelf wilt, het wordt alleen een stuk prijziger en het is afhankelijk van je pijngrens en huid of 3 tegelijk gaat.
Op je enkel zou ik ze niet zetten. Bedoel je het uitstekende stuk bot? Daar al helemaal niet, want daar stoot je je om de haverklap tegen. Ik zou eerder 3 op het onderbeen laten zetten dan. Ik heb daar gekozen voor 1, maar ik heb nergens last van. Ik moet alleen opletten met het aantrekken van de sok.
ik heb wel 4 tattoos maar dat lijkt me toch een stuk pijner doen...?
ik heb tattoo op me enkels onderrug en schouderblad.. wara ken je de pijn mee vergelijken??
wie dit wete wil die mij dan een prive bericht sturen op me pf..
THX..
ik wil hem heel graag!!
Het doet pijn, erger dan een gewone piercing. Ook omdat het (bij mij dan) niet in 1 keer gebeurd is. Je voelt het een stuk of 3/4 keer. Maar de pijn is te doen. Je krijgt niet het gevoel dat je knockie gaat ofzo.
Vind je?! Ik vind een navelpiercing zetten "pijnlijker" dan een MD en dan vond ik dat al nagenoeg pijnloos. De MD zit er zo in, gaatje prikken, sieraad erin en klaar binnen 2 minuten. Bij de navel wordt eerst die klem erop gezet, dan kijken of beide gaatjes goed zitten, dan de naald erdoor, vervolgens het buisje, dan weer het sieraad en dan pas klaar. Dit duurt tussen de 5 en 10 minuten afhankelijk of het meteen lukt ja of nee.
Vind je?! Ik vind een navelpiercing zetten "pijnlijker" dan een MD en dan vond ik dat al nagenoeg pijnloos. De MD zit er zo in, gaatje prikken, sieraad erin en klaar binnen 2 minuten. Bij de navel wordt eerst die klem erop gezet, dan kijken of beide gaatjes goed zitten, dan de naald erdoor, vervolgens het buisje, dan weer het sieraad en dan pas klaar. Dit duurt tussen de 5 en 10 minuten afhankelijk of het meteen lukt ja of nee.
En nog scheef onder elkaar ook
En ook niet precies in het midden.
Toch nog even afkraken en zeuren (de uitspraak van DrukZ bedoel ik)...zo scheef zaten ze helemaal niet hoor! Het was gewoon jammer dat ze niet op de huid zatenlaatste aanpassing 12 september 2008 12:12
dan ben je die dingen gewoon niet waard
wat ik niet snap waarom mensen een verdoving nemen voor een piercing o.i.d. dan ben je die dingen gewoon niet waard
oo ik vind het zoo vet! heb al 2 keer bijna in de stoel gezeten! maar telkens toch maar niet gedaan.. waarom weet ik niet! misschien toch wel beetje bang voor de pijn!
Binnenkort ga ik toch de knoop maar is doorhakken
en ik b en um mega zat
Dan kun je ook net zo goed tattoos laten weglaseren en alle piercings uithalen, want die worden nog steeds meer gezet dan MD's.
en bovendien heb ik m toen genomen omdat niemand het had en toen nieuw was
en IK maak gelukkig zelf wel uit wat ik met mn lichaam doe
Ik heb er 2 in mijn onderrug, en dat deed pijn... Heel veel pijn.
Super mooi, maar die pijn lijkt me echt verschikkelijk!
En zijn die dingen irritant met slapen
Maar groeien die dingen er snel uit dan
Net onder m'n sleutelbeen
check die van mij
https://partyflock.nl/albumelement/43435626:Mijn_piercings
Die heb ik als msnplaatje want daar neem ik ze ook
Ze zou blij zijn dat ze jou msn plaatje is
anders haal je mijn foto ff weg je gaat toch niet mijn foto gebruiken op je msn
Ze zou blij zijn dat ze jou msn plaatje is
anders jat je niet zomaar iemand z'n foto
Zielig....
anders haal je mijn foto ff weg je gaat toch niet mijn foto gebruiken op je msn
Ach zie het als een complimentje, dat is gewoon de leeftijd. Zelf denken en doen gaat pas over een jaartje of 10 lukken ofzo
Pubers zien er tegenwoordig allemaal hetzelfde (ik kan de meeste nog niet uit elkaar houden als er een groepje bij elkaar staat) uit en daarnaast proberen ze "grote" mensen nou eenmaal altijd na te doen.
Verdoven is voor mietjes...
Als je dan zo graag die piercing wil, dan moet je die pijn er
maar voor over hebben. Pijn hoort gewoon bij piercen!
Het gaat niet alleen om het mooie eindresultaat, het gaat
ook om de kick...Tenminste bij mij wel dan...
ben alleen bang dat het echt pijn gaat doen
Gebeurd dat snel eigenlijk, dat ze eruit vallen?
mand goede ervaringen met een piercing shop in Noord-holland? Haarlem,
Ik wil er graag 1 tussen mijn duim en wijsvinger.
Ben alleen een beetje bang dat hij er snel uitvalt.
Heeft iemand een microdermal/dermal anchor op die plek?
Ik ben er zaterdag voor gaan vragen en hij heeft het mij afgeraden...
Je doet te veel met je handen voor een piercing...
Ontsteekt heel snel..
Al zit je met je handen in een bakje sop..
Op de pols zal wel net zo riskant zijn als op de hand he
Nee hoor, je handen zijn meer blootgesteld aan bacterieën. Bijvoorbeel met tuinieren, afwassen, naar het toilet gaan, dat soort dingen en je pols is hier vrijwel van afgeschermd.
Ik heb ze dik 1,5 jaar op mn pols en op af en toe haken na gebeurt er niks mee
Als ik ze plaats=48Hr pleister oplaten
Pleister is om het innestelen te bevorderen
En zodat de micro dermal er niet uit kan
Ik geef een setje naverzorging mee
En na één week terug op ctrl
Ik ga er wel meteen 5 laten zetten, heb een goede deal gemaakt
Pigmental tattoo is een piercing/tattoo shop in Eindhoven.
Haha maar jij bent sowieso fan van dragon volgens mij
Vond t jammer want had me er op verheugd maar ben blij dat er ook piercers zijn zo als Stavros en die niet alleen aan de centen denken!!
Ben een week na het zetten erachter blijven hangen, hij was er aan één kant uitgescheurd.
Die man bij de piercingshop zei tegen mij, dat als je een dermal anchor tussen je borsten heb hij er sneller uit kan groeien omdat als je snachts in bed lig en je ligt bijvoorbeeld op je zij, dan duwen je borsten de dermal anchor eruit zegmaar en zo gaat die uitgroeien
Nou weet wel iemand dan die in aanmerking komt voor deze piercing
Vind het een mooi principe
ik wil er nu nog een paar bij maar weet nog niet waar.. iemand nog ideeen?
nee hoor als hij eenmaal vast zit kun je er aan blijven hangen zovaak je wil maar hij gaat er dan niet zomaar uit..
mits hij goed genezen is natuurlijk..
En ja hooor, volgens mij nu alweer aan het uitgroeien
maar kan niet goed tegen bloed en dat gepulk,
kun je het ook laten verdoven als je dat vraagt?
Hij steekt wel een beetje uit. Niet dat hij uitgroeid want zo is hij al maanden, maar wel dat je een stukje schroefdraad ziet zitten als je langs de zijkant kijkt.
Ben benieuwd hoe het van de winter gaat, met sjaals enzo. Ik heb hem vanaf maart dit jaar.
Heb de afspraak al staan bij pigmental, komt ook goed over, maar wil daarom graag weten of iemand al ervaring daar heeft??
vind het alleen tussen de borsten niet mooi..
sexy tog?