Partyflock

Forumonderwerp · 992082
1 volger · 66366x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=1024 height=300 cacheid=000016a500002ec785ed0e121a02229159]http://www.tattooshop-marillion.nl/Dermal%20Anchor%20Piercing/Dermal%20Anchor01.jpg[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000a9905001eb6245abce5e31a02229159]http://www.bodymod.org/hc/hcImages/2435/2435-med.jpg[/img]

Iemand die zo'n piercing heeft?
Of nog van plan is zo'n soort piercing te laten zetten?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Lijkt mij te pijnlijk :S

Vind t ook niet mooi :no:
Waarschuw beheerder
schroef op je tieteng ?
Waarschuw beheerder
donateur
ieh! oeh! aah! mijn niet gezien :nee:

Waarschuw beheerder
niet mooi
:no:
Waarschuw beheerder
Ken iemand die heeft hem in zijn nek :D
Vind het wel gaaf :lief:
Waarschuw beheerder
ahhh ziet er voor mij te pijnlijk uit:O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 20:58:
Ja.
Is al topic over, zou hem ff zoeken

** Gevonden
https://vip.partyflock.nl/topic/984355:Micro_dermals

Onder een andere omschrijving, geen wonder dat Nona het niet kon vinden :[

Uitspraak van Anthony G. op dinsdag 15 januari 2008 om 20:58:
schroef op je tieteng ?

Boven je tieteng :rot:
Maar het is mogelijk op meerdere plekken van je lijf.

Ik ben er nog steeds niet over uit :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een dinnetje van mij heeft er een van de week laten zetten.
Ik ben er nog niet echt over uit hoe ik het vind......

Lijk mij trouwens pijnlijk en dat zeg ik na 7 piercings en 6 tattoo's
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook heel pijnlijk, maar die link van mirrie, die 3 naast mekaar...
heeft wel wat

Waarschuw beheerder
apart
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfuu lijkt me pijnlijk dat gepriegel eraan de hele tijd :S
Waarschuw beheerder
donateur
vind 't ook nie echt mooi:no:

en zeker nie als je 80 bent, dan hangt dat ding op je knieën..

Waarschuw beheerder
Heb er zaterdag 1 laten zetten :)
(L) It.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BABI PANGANG op dinsdag 15 januari 2008 om 21:31:
vind 't ook nie echt mooi

en zeker nie als je 80 bent, dan hangt dat ding op je knieën..

Tegen die tijd laat je hem er toch gewoon uit halen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 't cool maar 't is mij ff te eng 8).

Waarschuw beheerder
met zon ding zoals hierboven wil je gewoon dat iedereen naar je tieten gaat staren
Waarschuw beheerder
Heb er ook 1, en de pijn valt reuze mee!
Komen zoiezo nog 2 bij:D

:lief:it

Uitspraak van BABI PANGANG op dinsdag 15 januari 2008 om 21:31:
als je 80 bent, dan hangt dat ding op je knieën..

Dat is bij elke piercing zo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziet er wel cool uit
Waarschuw beheerder
Helemaal niet pijnlijk.. Vind het wel een leuk gevoel!
Of kom ik nu als een freak over? :rot: :lol:

Hoe gaat dat eingelijk met het vervangen van het knopje?
Volgens het plaatje kun je het er dus uitschroeven??...
Ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcke op dinsdag 29 januari 2008 om 22:34:
Hoe gaat dat eingelijk met het vervangen van het knopje?

Dat duurt wel even, het plaatje moet eerst vastgroeien.
Dan kan je het knopje eraf schroeven en er een nieuwe opzetten:D
Ik zou het wel door je piercer laten doen;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een idee waar ik losse knopjes kan kopen?
(site / winkel bijvoorbeeld?)
Ben vandaag langs de shop geweest, maar daar vragen ze 25 euro voor een los plaatje. Vind ik best prijzig!

Laat het me even weten a.u.b!
(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcke op dinsdag 12 februari 2008 om 00:36:
Heeft iemand een idee waar ik losse knopjes kan kopen?
(site / winkel bijvoorbeeld?)
Ben vandaag langs de shop geweest, maar daar vragen ze 25 euro voor een los plaatje. Vind ik best prijzig!

www.alloverpiercings.nl
Waarschuw beheerder
Jáááhhh ik ga er morgen voor!!! :cheer:

Hahahaa we gaan met z'n 3en :p:9
En dan terrasje pakken als ut mooi weer is ;)

(K)zZzz
Waarschuw beheerder
donateur
heb er ook 5 nu...helaas al 7 kwijt :(

Waarschuw beheerder
heb der 2 in me hals keel!

Waarschuw beheerder
de sieraard?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 17:18:
heb der 2 in me hals keel

had er ook 1 daar helaas door het andere litekn van een piercing die ik daar gehad heb ging het niet en moest hij eruit :(

nu ff wachten tot het geheeld is en dan weer net iets eronder..
Waarschuw beheerder
donateur
been there, done that

al ruim 1,5 jaar nu

en dr is nix bijzonders aan, en half nederland loopt er al mee (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op zaterdag 26 april 2008 om 12:23:
had er ook 1 daar helaas door het andere litekn van een piercing die ik daar gehad heb ging het niet en moest hij eruit

nu ff wachten tot het geheeld is en dan weer net iets eronder..

ok dan wel rot zeg!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op zaterdag 26 april 2008 om 16:05:
en half nederland loopt er al mee

Dat is met alles zo he;)
Waarschuw beheerder
Nou die van mij is eruit :\
Beetje jammer maar tot 2x aan toe dik&helemaal ontstoken... Ben gewoon naar mijn huisarts gegaan en die heeft hem er met verdoving uitgesneden.. Prikjes waren beetje gemeen maar zekerrr wel te doen en hij maakte een klein sneetje en wipte hem er zo uit dus goed vast zat ie ook nog lang niet! Heb geen hechting gekregen en je ziet nou alleen een klein plekje... Of ik er spijt van heb??? Neej absoluut niet! Zo hem zo weer laten zetten maar dan wel ergens anders (andere piercer&andere plek)

Waarschuw beheerder
donateur
nog even wachten en je hebt piercings die je onder je huid kan plaatsen en die lichtgeven in het donker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juni 2008 om 15:27:
nog even wachten en je hebt piercings die je onder je huid kan plaatsen en die lichtgeven in het donker.

Dan w88 we nog even :bounce: :P:9
Waarschuw beheerder
Heb er gister 1 onder mijn navel laten zetten !
Tot nu toe gaat het nog goed...

Nu nog ff afwachten :)
Waarschuw beheerder
klein half jaartje geleden een op mijn ringvinger laten zetten
veel commentaar gekregen maar het gaat erg goed moet ik zeggen
pas 1x blijven "hangen"
voordeel van deze piercing is dat je er verschillende dingetjes op kunt schroeven
zo hoef je niet steeds je piercing eruit te halen wat bij een "normale" piercing wel het geval is

Waarschuw beheerder
kan die dr nog wel in zn geheel uit, of moet je dat laten doen?
lijkt me niks om zo iets te laten zetten haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil hem al zoooooo lang :cheer: Hopelijk binnenkort :D

Waarschuw beheerder
2 tussen bij boobbies..:cheer:
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/44212410.jpg[/img]
Eind van de zomer nog maar 2 laten zetten O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 18:40:
kan die dr nog wel in zn geheel uit, of moet je dat laten doen?

je kan hem er zo niet meer uithalen
het sieraad groeit vast onder je huid
je moet terug naar de piercer of dokter om het eruit te laten halen
Waarschuw beheerder
ik heb er 2.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K * op donderdag 12 juni 2008 om 16:22:
Heb er gister 1 onder mijn navel laten zetten !
Tot nu toe gaat het nog goed...

Nu nog ff afwachten

Heb er sinds 3 weken 1 in me pols en er was niks aan de hand. Tot ik aan de prullebak bleef hangen en nu is ie dus iets ontstoken :( Hoop wel dat het bij trekt. Voor de rest weinig last
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoorde dat ze die dingen aan het verbeteren zijn en dat je dan achteraf geen littekens overhoudt als je ze er uit laat halen dus ik wacht wel ff tot ze er wat verder mee zijn tot ik er een neem

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt supermooi!
Ik had laatst een meisje gezien die had er 3 in een driekhoekje op haar enkel, zo mooi!
Wat kost zoiets eigenlijk, hetzelfde als gewoon piercen?
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002c15f19028f0a51a024c5ee0]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7S83ZF6H.jpg[/img]

Dit is de mijne in me pols. Heb hem nu 3 a 4 weken en is nog iets rood eromheen,maar heb er eingelijk weinig last van.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 augustus 2008 om 11:26:
Ik vind het echt supermooi!
Ik had laatst een meisje gezien die had er 3 in een driekhoekje op haar enkel, zo mooi!
Wat kost zoiets eigenlijk, hetzelfde als gewoon piercen?

Ik heb 80 betaald maar op internet zie ik dat ze het ook al voor 50 euro doen

Waarschuw beheerder
Ik vind 't echt prachtig, maar ik durf echt niets te laten piercen (alleen schieten)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 18:53:
2 tussen bij boobbies..

En nog scheef onder elkaar ook (Y)

En ook niet precies in het midden.

Zei iemand mierenneuker? Oog voor detail noem ik het.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt super mooi, alleen ik weet nog niet zeker of ik die laat zetten. Ik ben bang dat er allemaal ontstekingen op komen en dat je dan littekens over houdt. Dus ik ben er ook nog niet echt over uit..

Waarschuw beheerder
dat filmpje!:O
Ziet er maar pijnlijk uit allemaal...
Waarschuw beheerder
Ik ga het zaterdag laten doen. Maar het lijkt me wel pijnlijk:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van meisjejanine op woensdag 13 augustus 2008 om 11:21:
Ik ga het zaterdag laten doen. Maar het lijkt me wel pijnlijk

Dat valt reuze mee hoor. Het ligt aan de piercer, aan jouw huid, de plek waar je 'm wilt en wat voor pijngrens je hebt.

Ik heb er 5 en bij alle 5 deed het niet pijn. Ik wil niet zeggen dat het gevoelloos is, maar het is een kwestie van een prik en dan het erin doen van het sieraad. Bij eentje lukte het niet meteen en het bloedde best erg waardoor het niet in een keer goed ging. Maar het dingetje zit er als je bij een goede piercer gaat binnen een minuut of 2 in. Ik heb er twee op de pols en die zaten er binnen 5 minuten in, eentje onder mn nek duurde langer omdat het dus mis ging, maar de 2de ging wel meteen goed en die op mn enkel zat er ook in no time in. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij een vriendin niet in 1x lukte en het toen wel pijn begon te doen bij haar, maar dat lag ook weer aan haar huid, want we hebben dezelfde piercer.

Ik heb een tangetje aangeschaft en kan nu zelf de sieraden verwisselen. Bij mijn piercer kosten de discjes 10,- euro p.s. ongeacht of het een grote of kleine is en op het internet zijn ze te koop varierend tussen de 1,- euro en 7,95 (afhankelijk van de site natuurlijk). De piercing zetten kost bij mijn piercer 75,- euro en dat is dan inclusief garantie en schoonmaken na 8 weken. Bij mij was er namelijk een stukje uit het sieraad en dat heb ik gratis kunnen laten vervangen. Ik heb de eerste vorig jaar oktober laten zetten en de laatste afgelopen januari en ze zitten er nog allemaal in :)

http://www.bodyjewelleryshop.com (moet ik nog testen)
www.alloverpiercings.nl (goede kwaliteit, snelle levering en prima prijs)
www.northsea-professional.nl (zeer goedkoop, snelle levering, maar mindere kwaliteit)

De kans op ontsteken is er altijd, maar dan moet je het even schoonmaken met zoutoplossing en een gaasje. Als het echt enorm gaat ontsteken, kun je beter even teruggaan naar de piercer. Hij kan het schoonmaken voor je of het advies geven naar de huisarts te gaan voor zalf. Ga nooit meteen naar de huisarts want die snijden het er dan gewoon uit. Als het echt eruit moet, kun je dat beter laten doen door de piercer, dan blijft er een litteken over van 3mm.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het erg mooi, het lijkt me alleen zo pijnlijk.
Dus niks voor mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op dinsdag 15 januari 2008 om 20:56:

:yes: Alleen eerst me tattoo en dan me dermal anchor :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 13:27:
Dat valt reuze mee hoor. Het ligt aan de piercer, aan jouw huid, de plek waar je 'm wilt en wat voor pijngrens je hebt.

Ik heb er 5 en bij alle 5 deed het niet pijn. Ik wil niet zeggen dat het gevoelloos is, maar het is een kwestie van een prik en dan het erin doen van het sieraad. Bij eentje lukte het niet meteen en het bloedde best erg waardoor het niet in een keer goed ging. Maar het dingetje zit er als je bij een goede piercer gaat binnen een minuut of 2 in. Ik heb er twee op de pols en die zaten er binnen 5 minuten in, eentje onder mn nek duurde langer omdat het dus mis ging, maar de 2de ging wel meteen goed en die op mn enkel zat er ook in no time in. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij een vriendin niet in 1x lukte en het toen wel pijn begon te doen bij haar, maar dat lag ook weer aan haar huid, want we hebben dezelfde piercer.

Ik heb een tangetje aangeschaft en kan nu zelf de sieraden verwisselen. Bij mijn piercer kosten de discjes 10,- euro p.s. ongeacht of het een grote of kleine is en op het internet zijn ze te koop varierend tussen de 1,- euro en 7,95 (afhankelijk van de site natuurlijk). De piercing zetten kost bij mijn piercer 75,- euro en dat is dan inclusief garantie en schoonmaken na 8 weken. Bij mij was er namelijk een stukje uit het sieraad en dat heb ik gratis kunnen laten vervangen. Ik heb de eerste vorig jaar oktober laten zetten en de laatste afgelopen januari en ze zitten er nog allemaal in

http://www.bodyjewelleryshop.com (moet ik nog testen)
www.alloverpiercings.nl (goede kwaliteit, snelle levering en prima prijs)
www.northsea-professional.nl (zeer goedkoop, snelle levering, maar mindere kwaliteit)

De kans op ontsteken is er altijd, maar dan moet je het even schoonmaken met zoutoplossing en een gaasje. Als het echt enorm gaat ontsteken, kun je beter even teruggaan naar de piercer. Hij kan het schoonmaken voor je of het advies geven naar de huisarts te gaan voor zalf. Ga nooit meteen naar de huisarts want die snijden het er dan gewoon uit. Als het echt eruit moet, kun je dat beter laten doen door de piercer, dan blijft er een litteken over van 3mm.laatste aanpassing 13 augustus 2008 13:30

bedankt voor het advies

Waarschuw beheerder
ik heb hem nu ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
super vet
Waarschuw beheerder
ik heb wel 4 tattoos maar dat lijkt me toch een stuk pijner doen...?
ik heb tattoo op me enkels onderrug en schouderblad.. wara ken je de pijn mee vergelijken??
wie dit wete wil die mij dan een prive bericht sturen op me pf..
THX..

ik wil hem heel graag!!

Waarschuw beheerder
Ik heb er 2 weken geleden 1 laten zetten (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil er drie bij mijn enkel, is dat niet lastig met schoenen enzo?
En kan je ze alledrie tegelijk laten zetten? Of moet dat apart?
Waarschuw beheerder
Heb ik er vandaag 3 laten zette :D

Waarschuw beheerder
Je kan er zoveel tegelijk zetten als je zelf wilt, het wordt alleen een stuk prijziger en het is afhankelijk van je pijngrens en huid of 3 tegelijk gaat.

Op je enkel zou ik ze niet zetten. Bedoel je het uitstekende stuk bot? Daar al helemaal niet, want daar stoot je je om de haverklap tegen. Ik zou eerder 3 op het onderbeen laten zetten dan. Ik heb daar gekozen voor 1, maar ik heb nergens last van. Ik moet alleen opletten met het aantrekken van de sok.
Waarschuw beheerder
Zoals het op de foto getoond wordt is het niet de juiste manier om een dermal anchor of micro dermal te plaatsen.

Het lukt wel maar kas op afstoting is groter daar een correcte insnijding nooit gelijk is bij alle behandelingen. Zie het als een geultje met een juweel erin als het dichtgroeit met het juweel erin heb je geluk.

De correcte manier zoals ook de fabrikant van de juwelen het voorschrijft is met een punch. De tecnische details bespaar ik jullie maar neem aan van mij dat het zo goed als pijnloos is hiermee en 99.99€ uitgroeivrij.

In Brugge bij Kingpin doen ze het zo bv net als de betere piercingstudio.

Saturday
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 12:44:
Je kan er zoveel tegelijk zetten als je zelf wilt, het wordt alleen een stuk prijziger en het is afhankelijk van je pijngrens en huid of 3 tegelijk gaat.

Op je enkel zou ik ze niet zetten. Bedoel je het uitstekende stuk bot? Daar al helemaal niet, want daar stoot je je om de haverklap tegen. Ik zou eerder 3 op het onderbeen laten zetten dan. Ik heb daar gekozen voor 1, maar ik heb nergens last van. Ik moet alleen opletten met het aantrekken van de sok.

Nee ik bedoel niet letterlijk op mijn enkel, maar net wat daaronder (zijkant voet). Exacte plek is moeilijk uit te leggen. Meer de plek waar veel mensen een tattoo hebben)

Waarschuw beheerder
Ik heb er een op mijn pols en er komen er waarschijnlijk nog wel een paar bij (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chantal[l]jeffrey op vrijdag 29 augustus 2008 om 16:15:
ik heb wel 4 tattoos maar dat lijkt me toch een stuk pijner doen...?
ik heb tattoo op me enkels onderrug en schouderblad.. wara ken je de pijn mee vergelijken??
wie dit wete wil die mij dan een prive bericht sturen op me pf..
THX..

ik wil hem heel graag!!

Het doet pijn, erger dan een gewone piercing. Ook omdat het (bij mij dan) niet in 1 keer gebeurd is. Je voelt het een stuk of 3/4 keer. Maar de pijn is te doen. Je krijgt niet het gevoel dat je knockie gaat ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 14:55:
Het doet pijn, erger dan een gewone piercing. Ook omdat het (bij mij dan) niet in 1 keer gebeurd is. Je voelt het een stuk of 3/4 keer. Maar de pijn is te doen. Je krijgt niet het gevoel dat je knockie gaat ofzo.

Vind je?! Ik vind een navelpiercing zetten "pijnlijker" dan een MD en dan vond ik dat al nagenoeg pijnloos. De MD zit er zo in, gaatje prikken, sieraad erin en klaar binnen 2 minuten. Bij de navel wordt eerst die klem erop gezet, dan kijken of beide gaatjes goed zitten, dan de naald erdoor, vervolgens het buisje, dan weer het sieraad en dan pas klaar. Dit duurt tussen de 5 en 10 minuten afhankelijk of het meteen lukt ja of nee.
Waarschuw beheerder
veeeeeeeeet gruwelijk.... heb alles al vol gepierced en dit geeft mij weer nieuwe keuzes :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 januari 2008 om 20:58:

Ben niet van plan, ja in de vere toekomst misschien maar ik vind het wel vet!!!
Kun je van die dikke spikes op schroeven :jaja:

Waarschuw beheerder
Schrok me net kapot..m'n discje was eraf gegaan...Heb 'm er gelukkig wel weer op gekregen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:17:
Vind je?! Ik vind een navelpiercing zetten "pijnlijker" dan een MD en dan vond ik dat al nagenoeg pijnloos. De MD zit er zo in, gaatje prikken, sieraad erin en klaar binnen 2 minuten. Bij de navel wordt eerst die klem erop gezet, dan kijken of beide gaatjes goed zitten, dan de naald erdoor, vervolgens het buisje, dan weer het sieraad en dan pas klaar. Dit duurt tussen de 5 en 10 minuten afhankelijk of het meteen lukt ja of nee.

Nou, mijn 1e 'gewone' polspiercing was sneller dan deze micro, en die micro deed meer pijn. Bij mij zat ie er ook niet 'zo' in... heb daar een half uur gezeten. Gaatje prikken, toen met een hol buisje een tunneltje maken, doen de piercing erin, toen het steentje erop. Heb het zeker 4 keer behoorlijk gevoeld, en ik ben geen pieper... maar het was ook een raar wijf die hem bij mij zette, misschien had ik gewoon pech B)

Waarschuw beheerder
Daar lijkt het wel op ja...! Bij mij werd het gaatje geprikt en daarna kon het sieraad, met steentje en al, erin gewipt worden. Zo gepiept

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:17:

Jaa ik heb ook een navelpiercing laten zetten en een micro dermal, maar ik vond de navelpiercing ook pijnlijker. Maar ik kreeg ook een verdoving bij die micro dermal dus ik heb er bijna niks van gevoeld, alleen de volgende dag lijkt het net of je het hebt gestoten ofzo, tenminste was bij mij dan:). maar ik heb er verder geen last van,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrukZ op zaterdag 2 augustus 2008 om 17:08:
En nog scheef onder elkaar ook

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik zag dat toen die ze had gezet niet.
Maar de onderste is er nu uit. En de nieuwe komt over 2 maandjes op dezelfde plek.
:cheer:

Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom ze verdovingen zetten voor een MD. Wat voor verdoving is dat dan? Of is het meer "tijdelijk bevriezing" van de huid zoals bij een wenkbrauwpiercing?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 17:22:
En nog scheef onder elkaar ook

Toch nog even afkraken en zeuren (de uitspraak van DrukZ bedoel ik)...zo scheef zaten ze helemaal niet hoor! Het was gewoon jammer dat ze niet op de huid zaten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 12:11:
Ik snap niet waarom ze verdovingen zetten voor een MD

doen ze niet hoor

wat ik niet snap waarom mensen een verdoving nemen voor een piercing o.i.d. dan ben je die dingen gewoon niet waard :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 12:12:
Toch nog even afkraken en zeuren (de uitspraak van DrukZ bedoel ik)...zo scheef zaten ze helemaal niet hoor! Het was gewoon jammer dat ze niet op de huid zatenlaatste aanpassing 12 september 2008 12:12

idd... ik weet zelf ook wel hoe ze zitten. En ben er ook niet helemaal blij mee.
Maar je vertrouwt je piercer..maja die moet je blijkbaar niet vertrouwen.

Maar gelukkig over paar maandjes komt die er wel recht onder...!!:cheer:

Uitspraak van Mary Cherry :[ op vrijdag 12 september 2008 om 12:12:
dan ben je die dingen gewoon niet waard

idd :D
je moet er wat voor over hebben :cheer: :P
En bij een MD is de pijn maar voor korte duur :D gelukkig:P
Al deed het bij mij helemaal geen zeer:p misschien omdat ze verkeerd gezet zijn:P ik merk het bij de volgende wel:Pof hetmeer zeer gaat doen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op vrijdag 12 september 2008 om 12:12:
wat ik niet snap waarom mensen een verdoving nemen voor een piercing o.i.d. dan ben je die dingen gewoon niet waard

Ja op je nou het prikje van de verdoving voelt of het prikje van de piercing...tenzij het natuurlijk verdoofd wordt door zalf. Maar volgens mij is het ook iets wat tussen de oren zit

Waarschuw beheerder
Verdoven is voor mietjes...

Als je dan zo graag die piercing wil, dan moet je die pijn er
maar voor over hebben. Pijn hoort gewoon bij piercen!
Het gaat niet alleen om het mooie eindresultaat, het gaat
ook om de kick...Tenminste bij mij wel dan...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 11:28:

:respect: Zoals jij het zegt wel ja :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb er 2 in mijn onderrug, en dat deed pijn... Heel veel pijn.

Waarschuw beheerder
vind het maar lelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze heel tof maar voor mij zal het niks zijn, ik ga ermee blijven hangen ofzo, niet handig.
En met boksen gaat het niet zo'n succes zijn denk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 18:48:
vind het maar lelijk

Tja, ieder zijn ding he?
Ik kan tattoo's, maar dan voornamelijk de tribals & maori-troep niet waarderen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op dinsdag 16 september 2008 om 20:58:
Tja, ieder zijn ding he?

uiteraard :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op dinsdag 16 september 2008 om 17:04:
Heel veel pijn.

Heb er 3, vond de pijn echt reuze meevallen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betienja op dinsdag 16 september 2008 om 21:18:
Heb er 3, vond de pijn echt reuze meevallen

Waar heb jij ze dan?
Ik dus in mijn onderrug en volgens de pierce-gay schijnt dat de pijnlijkste plek te zijn, dus dat is een schrale troost ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op dinsdag 16 september 2008 om 20:58:
tribals & maori-troep

ja en dan vooral op de onderrug bij de dames he :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op dinsdag 16 september 2008 om 23:15:
Waar heb jij ze dan?

OP me rug :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het apart, vind het maar scary..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oo ik vind het zoo vet! heb al 2 keer bijna in de stoel gezeten! maar telkens toch maar niet gedaan.. waarom weet ik niet! misschien toch wel beetje bang voor de pijn!

Binnenkort ga ik toch de knoop maar is doorhakken :D
Waarschuw beheerder
ik heb er drie bij mijn heup
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 september 2008 om 14:06:
ja en dan vooral op de onderrug bij de dames he

Heerlijk, jij snapt me!!
Is dat b.t.w een Am Staff op je foto? Heb ik ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimbaahh op dinsdag 23 september 2008 om 15:44:
oo ik vind het zoo vet! heb al 2 keer bijna in de stoel gezeten! maar telkens toch maar niet gedaan.. waarom weet ik niet! misschien toch wel beetje bang voor de pijn!

Binnenkort ga ik toch de knoop maar is doorhakken

Als ik jou was zou ik het maar gewoon doen, ik voelde er niks van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op woensdag 24 september 2008 om 20:00:
Is dat b.t.w een Am Staff op je foto

(Y) dat is mijn kindje ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben um beu (N)

heb um nu 2 jaar :) en ik b en um mega zat
helemaal omdat we nu in de shop er gemiddeld zo'n 20 per week zetten :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op donderdag 25 september 2008 om 10:56:
en ik b en um mega zat

Dat kan uiteindelijk gebeuren ja

Ik vind alleen dat het om persoonlijke smaak moet gaan en niet dat het zou moeten samenhangen met het feit dat er 20 MD's per week in de shop gezet worden. Dan kun je ook net zo goed tattoos laten weglaseren en alle piercings uithalen, want die worden nog steeds meer gezet dan MD's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kimbaahh op dinsdag 23 september 2008 om 15:44:
heb al 2 keer bijna in de stoel gezeten! maar telkens toch maar niet gedaan.. waarom weet ik niet! misschien toch wel beetje bang voor de pijn!

Ja want je gaat vast dood aan de pijn :gaap:
Piep niet zo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 september 2008 om 11:07:
Dan kun je ook net zo goed tattoos laten weglaseren en alle piercings uithalen, want die worden nog steeds meer gezet dan MD's.

md's worden er meer gezet dan piercings zelf hier

en bovendien heb ik m toen genomen omdat niemand het had en toen nieuw was
en IK maak gelukkig zelf wel uit wat ik met mn lichaam doe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mary Cherry :[ op donderdag 25 september 2008 om 12:03:
en bovendien heb ik m toen genomen omdat niemand het had en toen nieuw was
en IK maak gelukkig zelf wel uit wat ik met mn lichaam doe

:gaap: :gaap: :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 september 2008 om 14:22:

Waarschuw beheerder
Morgen weer 2...:D

Waarschuw beheerder
Ik wil er zo nog 2 zo schuin op mijn borst zo ale bovenaan ; is zo mooi zo steentjes:)
Waarschuw beheerder
Super mooi, maar die pijn lijkt me echt verschikkelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!M* op dinsdag 16 september 2008 om 17:04:
Ik heb er 2 in mijn onderrug, en dat deed pijn... Heel veel pijn.

Jij hebt dus 2 MD's op je onderrug?! Deed het echt zo'n pijn of is het wel te doen?
En hoelang heb je ze... en blijft t goed zitten?

Zit er over te denken om die te laten zetten, hoelang duurt het ongeveer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell :cheer: op vrijdag 17 oktober 2008 om 21:16:
Super mooi, maar die pijn lijkt me echt verschikkelijk!

Micro's doen bijna geen pijn (als het goed gedaan wordt althans), zeker niet op de pols. Ik heb nu 2 skindivers op mn buik laten zetten, ik kan niet zeggen dat het gevoelloos was. Ik d8 altijd dat het een fabeltje was dat iets op de buik pijn deed, maar dat was toch wel even het geval, maar ook alleen het gaatje prikken hoor. De genezing en het plaatsen van het sieraadje deed helemaal geen pijn (Y). Als ik de moed ;) heb verzameld komen er nog 2 bij, omdat ze zo klein zijn :)

Waarschuw beheerder
Heb er één onder me sleutelbeen. :)

Waarschuw beheerder
Ik wil er óf 3 bij mn heup ongeveer, maar dan niet mn heup maar mn buik. of 2 op mn onderrug.:)
Alleeen nou ben ik best een schijterd. Iemand ervaring mee of het pijn doet met puncher?
Nu heb ik bodymx in breda gemaild die zeiden dat je verdovingpleisters bij je apotheek kon kopen.
En doen ze dat gaatje nog oprekken met iets? Heb op youtube verschillende manieren gezien en bij eentje
gingen ze er met zon staafje in om op te rekken :S. En zijn die dingen irritant met slapen?
(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je nu over een dermal anchor of een skindiver? Bij beide heb nergens last van nadat ze gezet zijn (als het goed is en je geen ontstekingen hebt), verdoven is onzin het gaat om een prikje van een seconde. De naald deed bij mij geen pijn, maar de punch die gebruikt werd om de skindivers op mijn buik te zetten weer wel, maar dat kan ook aan de plaats liggen.
Waarschuw beheerder
bij iedereen is het anders, de pijn,...
ik ken 2 meiden, allebei 2 MD's en zo'n ding int midde van je neus (ben de naam eff kwijt :$ )
en de een had pijn bij de MD's en lachte bij de andere, en mijn andere vriendin juist het omgedraaide.
ik had zelf geen pijn bij mijn Surface (nape piercing ookwel) vond het wel lekker :$:P
ben aan het denken aan een MD.. maar weet het nog niet zeker.
met
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 november 2008 om 14:23:
En zijn die dingen irritant met slapen

je voelt er niks van.. ik in ieder geval niet..
hij is nu een beetje ontstoken,, maar daar voel ik ook niet veel van gelukkig :)

Waarschuw beheerder
Ohkee.
Nou bij mij is het dus zo dat ze dat ding met een puncher zetten en heb
nog nooit zoiets gevoeld als het met een naaldje ging zou ik ook geen verdoving doen.
Ik had het trouwens over microdermal :)
ik ga denk ik binnenkort een afspraak maken.
heeft iemand trouwens ervaring met microdermals bij bodymx??
(K)

Waarschuw beheerder
vind het echt niet mooi

Waarschuw beheerder
dat is jouw mening.;)
Waarschuw beheerder
Echt mooi, vooral 3 op een rij!
Maar groeien die dingen er snel uit dan?
Omdat zoveel mensen hier zeggen dat ze er al 1 of meerdere kwijt zijn :/
Of gebeurd dat alleen als ze nooit goed vast zijn gegroeid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bepster! :banana: op maandag 24 november 2008 om 22:06:

Heb ik...:D

Bij mij is er dus 1 uit gegaan, maar die heeft dus nooit goed vastgezeten...
Maar als ze goed vast zitten en je blijft een keer ergens achter hangen, kan
ie er nog wel uitgaan denk ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 22:10:

Heb ik...

Waar heb jij ze ?:)

Waarschuw beheerder
Net onder m'n sleutelbeen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bepster! :banana: op maandag 24 november 2008 om 22:06:
Maar groeien die dingen er snel uit dan

Dat ligt er helemaal aan, het kan zijn dat jouw lichaam ze vanzelf afstoot, het kan zijn dat ze met verwisselen per ongeluk omhoog schieten, omdat de MD nog niet goed vastgegroeit is waardoor de MD niet meer goed zit, uitgroeien kan ook gebeuren door ontstekingen. Ik heb ook al een keer gehoord dat ze uitgroeiden door bepaalde medicijnen (ik geloof dat dat iets tegen littekens was ofzo).

Bij zijn ze in ieder geval alle 5 nog niet uitgegroeit en zitten ze nog allemaal goed vast.
Waarschuw beheerder
Kvind het heel mooi!
ga dr ook over nadenken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 18:42:
Die heb ik als msnplaatje want daar neem ik ze ook

:roflol:
Ze zou blij zijn dat ze jou msn plaatje is (y)
anders jat je niet zomaar iemand z'n foto

Waarschuw beheerder

WAT!!! anders haal je mijn foto ff weg je gaat toch niet mijn foto gebruiken op je msn!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 19:21:
Ze zou blij zijn dat ze jou msn plaatje is

idd :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Zielig....:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 23:48:
anders haal je mijn foto ff weg je gaat toch niet mijn foto gebruiken op je msn

Ach zie het als een complimentje, dat is gewoon de leeftijd. Zelf denken en doen gaat pas over een jaartje of 10 lukken ofzo :d

Pubers zien er tegenwoordig allemaal hetzelfde (ik kan de meeste nog niet uit elkaar houden als er een groepje bij elkaar staat) uit en daarnaast proberen ze "grote" mensen nou eenmaal altijd na te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 19:21:
Ze zou blij zijn dat ze jou msn plaatje is
anders jat je niet zomaar iemand z'n foto

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 18:54:
Zielig....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 09:35:
anders haal je mijn foto ff weg je gaat toch niet mijn foto gebruiken op je msn

Ach zie het als een complimentje, dat is gewoon de leeftijd. Zelf denken en doen gaat pas over een jaartje of 10 lukken ofzo

Pubers zien er tegenwoordig allemaal hetzelfde (ik kan de meeste nog niet uit elkaar houden als er een groepje bij elkaar staat) uit en daarnaast proberen ze "grote" mensen nou eenmaal altijd na te doen.

Mensen :S
Naomi en ik hebben het er allang over gehad.
Die had ik als plaatje omdat ik ze daar wil hebben.
Niet om te doen alsof ik dat ben. Beetje moeilijk om een foto
van jezelf te plaatsen als je ze nog niet hebt.
En Michelle, dat jaartje of 10 zet dat maar uit je hoofd ;)
Heb morgen een afspraak voor 3 md's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 11:28:

Als je dan zo graag die piercing wil, dan moet je die pijn er
maar voor over hebben. Pijn hoort gewoon bij piercen!
Het gaat niet alleen om het mooie eindresultaat, het gaat
ook om de kick...Tenminste bij mij wel dan...

:respect:

Waarschuw beheerder
Vanmiddag zijn mijn md's gezet :D
Kan geen foto plaatsen want ze zitten afgeplakt.:(
Ben er echt blij mee echt zo mooi (L)
Iedereen die twijfelt ik kan het je echt aanraden, pijn doet het nauwelijks alleen een klein
gemeen prikje. Middelste voelde ik helemaal niks van trouwens. :D
Foto's volgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb er nu een tijdje 1 in mijn pols..
het plaatsen van de piercing deed geen pijn,
Het vervangen van de piercing deed me wel wat..
maar je moet er wat voor over hebben he, ben er zeker blij mee! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 21:47:
Kan geen foto plaatsen want ze zitten afgeplakt.

afgeplakt? je moet piercings nooit afplakken :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 januari 2009 om 14:57:
afgeplakt? je moet piercings nooit afplakken

Ja, ik heb er een week een gaasje overheen moeten doen. En hij ziet er nu super super mooi uit! Heb hem nu drie weken ofzo, inderdaad ook in mijn pols.
Waarschuw beheerder
echt supermooi!
ik wil dr ook 2
maar hoeveel kost t:$?

Waarschuw beheerder
Yes.. heb eindelijk men Dermals aan elke kant een onder men sleutelbeen :D
Voelt er echt vrij weinig van alleen een venijnig prikje Thats All !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou er ook wel graag 1 willen, ik zit alleen echt te twijfelen waar :O
Op me buik, of op 2 op mijn onderrug, of ergens anders? Op mijn onderrug lijkt me wel super, ben alleen bang dat het echt pijn gaat doen ;)
Iemand goede ervaringen met een piercing shop in Noord-holland? Haarlem, Alkmaar etc.?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Lian* op dinsdag 20 januari 2009 om 16:20:
ben alleen bang dat het echt pijn gaat doen

En dan?
Dat gezeik altijd over dat het pijn doet..
Alsof je er fucking kapot aan gaat :rot:
Stel je niet zo aan
Waarschuw beheerder
ben alleen bang dat het echt pijn gaat doen

Ik heb m gister laten zetten
en echt... SJOEF klaar... :roflol:

Nu heb ik geen super lage pijngrens maar ik liet eerst mijn navelpiercing terug zetten
door mijn littekenweefsel heen gepierced... Maar nee echt viel allemaal reuze mee!

't enige wat beetje afschrikt is het bloed.. verder, ik heb hem net onder mijn navelpiercing dus best gevoelig plekje
Ik kan, zitte staan zelfs op mijn buik liggen... No pain..

K moest zelfs een beetje denke, aan de 1e x dat ik mijn wenkbrauw epileerde... zelfde gevoel O:)
de "pijn" die je voelt is echt maar een paar seconde..

ik vind m geweldig mooi (l)

Waarschuw beheerder
Alkmaar

Deze schijnt erg goed te zijn http://www.lab360.nl/ die zit in Alkmaar
Waarschuw beheerder
Okee thanks, ik zal wel even op hun site kijken!
Ik denk dat ik er 2 op mijn onderrug wil, maar ik vraag me af of ze dan niet snel gaan ontsteken of eruit gaan omdat je natuurlijk vaak met je riem/broek ofzoiets er langs schuurt. Gebeurd dat snel eigenlijk, dat ze eruit vallen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Lian* op zondag 25 januari 2009 om 13:26:
Gebeurd dat snel eigenlijk, dat ze eruit vallen?

De eerste 7 (ongeveer) dagen moet jij 'm afplakken met een plijster zo strak mogelijk
zo dat het plaatje wat onder je huid zit aan je huid gaat hechten,
dus nee hij zal er niet zo heel snel uitvallen

Als dattie ontsteekt gewoon met zeezoutwater + camille thee spoellen en dan komt het van zelf weer goed (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook bij lab 360 gezet:D Erg fijne shop!

Heb er 3 tussen me borsten
:D
Waarschuw beheerder
Oke, dan denk ik dat ik naar lab 360 ga :D
Hoeveel heb je ervoor betaald? Het was toch iets van 50 euro + de prijs van het sierraad?
Waarschuw beheerder
Toen ik ze liet zetten volgens mij 75 met sieraad, want je krijgt eerst gewoon platte plaatjes die beter zijn voor het genezings proces...

Waar ga wil jij hem?

Waarschuw beheerder
Heb er ook 1
in men nek:D aan de rechter zijkant
foto in men album
komen nog 2 bij :D
dus wordt een totaalplaatje
en dan zitten er 3 schuin onderelkaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:36:
dat is jouw mening.

jah das duidelijk ja..
vind het ook niet mooi
Waarschuw beheerder
mand goede ervaringen met een piercing shop in Noord-holland? Haarlem,

Rings of pleasure in Haarlem, check op internet het adres en openingstijden. Rob is een hele goeie en stelt je ook prima op je gemakt. Ben zelf ook inmiddels nieuwsgierig geworden naar dit soort piercings!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haarlem,

rings of pleasure, zeer goede en nette piercer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 februari 2009 om 00:55:
jah das duidelijk ja..
vind het ook niet mooi

I agree ik vind het ook absoluut niet mooi.
Waarschuw beheerder
Heb dr ook weer een bij:D voelde er echt vrij weinig van deze keer!
Waarschuw beheerder
Ik heb dr een!:D
Was verdoofd bij het zetten, en heb er ook na de tijd helemaal geen last van gehaD:D

Waarschuw beheerder
Oeeh vind ze zoo vet. Alleen eerst een tattoo in de planning, dan daar miss over nadenken. ;)
Waarschuw beheerder
Die van mij werd trouwens heel anders gezet als op dat filmpje!
Bij mij werd er echt voorzichtig met een boortje een gaatje in gemaakt.. Duurde wel wat langer, maargoedd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.ann op dinsdag 17 maart 2009 om 14:24:
Bij mij werd er echt voorzichtig met een boortje een gaatje in gemaakt.

dat is toch meestal?
Ze werden bij mij allebei hetzelfde gezet, alleen de eerste deed er idd ook lang over, en die tweede deed ze echt super snel:D
Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee hoe dat bij andere piercers gaat..
Bij die van mij hadden ze n boortje waarmee ze ruimte maakten. Hij draaide em dr voorzichtig in..
Maar op dat filmpje gaat het echt heel anders!
Waarschuw beheerder
dan hoop ik voor je dat ie blijft zitten want een vriendin van mij had het er ook over dat ze hem draaide ofzoiets en die is uitgegroeit
Waarschuw beheerder
Dat uitgroeien kan geloof ik bij iedereen gebeuren. Ik heb nergens last van gehad. Hij is er bij mij alleen 1x uitgevallen, dat was de dag nadat ik m had laten zetten. Maar hij zit nu goed! Heb em nu bijna 4 maandjes.
Waarschuw beheerder
bahbah.. onderhuids, ik vind dat maar niks :p
liever er dwars doorheen, dan zie ik waar het einde uitkomt.. :P
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook niet echt goed als ie er de eerste dag al uitvalt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.ann op woensdag 18 maart 2009 om 13:26:
Bij die van mij hadden ze n boortje

bedoel je soms een punch?
Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen een Dermal anchor en een Micro Dermal? Of is dat hetzelfde? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Das vrijwel hetzelfde, ik geloof dat de een alleen iets kleiner is als de andere
Waarschuw beheerder
Wat ik me nu afvraag, hoe groot zijn de littekens als je ze eruit haalt?

Waarschuw beheerder
3 mm als ze er goed uitgehaald worden

Waarschuw beheerder
Heee, ik krijg oook zo'n piercing..
Alleen ik hoor best veel dat er uitgroei enzo is:P
Ik krijg er een in me arm maar ik vind het best wel
een beetje spannend:P
en doet het pijn als ze in je huid gaan met zo'n plaatje?:$

groetjes Michelle

Waarschuw beheerder
YES!

Heb er net 1 om 14.45 laten zetten op mijn rechter heup!!:D
Een witte. Ik heb hem gezet bij Body x Styling Bergen op Zoom.
Hij was 70€ euro. Wel met verdoving.. schijnbaar moet dat daar.

Heb er dus weinig van gevoeld. Alleen voelt het nu een beetje irritant en branderig.

Dinsdag mag het verband eraf. Ben benieuwd.

:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 maart 2009 om 17:37:
Das vrijwel hetzelfde, ik geloof dat de een alleen iets kleiner is als de andere

Beetje late reactie maar bedankt. ;)

Waarschuw beheerder
kheb m nu een maand of 4..zonder verdoving gezet fyn was wat anders mijn lichaam stoote m gelijk weer af heb er ok eerst iets over heen gehad zodat ie goed bleef zitten er er niet uit floepte.

ben er nog steeds erg bly mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 maart 2009 om 00:22:
zonder verdoving gezet

dat is vrij normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 maart 2009 om 00:22:
zonder verdoving gezet

wie neemt nou verdoving voor een prikje?
Waarschuw beheerder
Hoi hoi ik heb al een paar maanden een Dermal anchor
Nooit ergens Last van gehad.. Maar nu is die heel Dik rood en Ontstoken:s
Ik maak hem steeds schoon maar het lijkt wel of die er uit Groeid:S Echt niet leuk
wat kan ik nu het beste doen?? nog ff wachten Kijken of het na een paar dagen beter gaat
Of hem gewoon laten verwijderen :s en zo ja
waar kan je dat het beste doen Bij de dokter??

Waarschuw beheerder
donateur
Ga morgen na eindhoven dus denk dat ik ff bij mijn tattoo en piercing shop ga vragen of ze die ook zetten :P
wil hem of op me vinger (onder of boven me tattoo), pols of tussen me duim en wijsvinger...
Weet t nog nie.. twijfel nog, maar heb nog 1 dag om er over te denken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 april 2009 om 22:07:
wil hem of op me vinger (onder of boven me tattoo), pols of tussen me duim en wijsvinger...

super gave plekken :jaja:!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben dus terug zonder piercings...
Waar ik ben geweest raden ze het me af om het op me vinger te doen...
Vanwegen t snel er uit groeien enzo...
Dus heb ik besloten t niet te doen:)
Waarschuw beheerder
ik wil er zo graag 3..
maar piercings doen t bij mij nooit zo goed..
wil ze als een rijtje aan de onderkant van me borst..
maar wee tniet of dat nou heel pijnlijk i..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 3 april 2009 om 22:07:
wil hem of op me vinger (onder of boven me tattoo), pols of tussen me duim en wijsvinger

op je hand werkt idd niet, je pols is een goede optie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 10:17:
op je hand werkt idd niet, je pols is een goede optie

Ja maar heb een hele lelijke tattoo op me pols en ook al plaats ik er 100 micro's in, mooier wordt ie toch nie;)
Dus wacht gewoon dak een andere baan heb dan zet ik ze naast me oog :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 6 april 2009 om 10:44:
Ja maar heb een hele lelijke tattoo op me pols en ook al plaats ik er 100 micro's in, mooier wordt ie toch nie

Das balen!

Uitspraak van inactief op maandag 6 april 2009 om 10:44:
ze naast me oog

Dat ziet er idd ook heel leuk en origineel uit (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb er ook een met sleutelhanger er aan gedaan bij cor vis aan de zomerkade hij was 60 euro dus koopje
Waarschuw beheerder
Heb er ook 2 :)
nog meer op komst :yes: (Y)

Waarschuw beheerder
gadver de gadver nooit voor me leven.
Waarschuw beheerder
Ik wil er graag 1 tussen mijn duim en wijsvinger.
Ben alleen een beetje bang dat hij er snel uitvalt.

Heeft iemand een microdermal/dermal anchor op die plek?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ^Anne op dinsdag 7 april 2009 om 14:44:
Ik wil er graag 1 tussen mijn duim en wijsvinger.
Ben alleen een beetje bang dat hij er snel uitvalt.

Heeft iemand een microdermal/dermal anchor op die plek?

Ik ben er zaterdag voor gaan vragen en hij heeft het mij afgeraden...
Je doet te veel met je handen voor een piercing...
Ontsteekt heel snel..
Al zit je met je handen in een bakje sop..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 7 april 2009 om 14:52:
Ik ben er zaterdag voor gaan vragen en hij heeft het mij afgeraden...
Je doet te veel met je handen voor een piercing...
Ontsteekt heel snel..
Al zit je met je handen in een bakje sop..

Ja of je blijft er misschien snel mee haken..

Ik twijfel echt heel erg want ik vind het wel de mooiste plek.
Op de pols zal wel net zo riskant zijn als op de hand he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^Anne op dinsdag 7 april 2009 om 14:58:
Op de pols zal wel net zo riskant zijn als op de hand he

Nee hoor, je handen zijn meer blootgesteld aan bacterieën. Bijvoorbeel met tuinieren, afwassen, naar het toilet gaan, dat soort dingen en je pols is hier vrijwel van afgeschermd.

Ik heb ze dik 1,5 jaar op mn pols en op af en toe haken na gebeurt er niks mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 april 2009 om 15:13:
Nee hoor, je handen zijn meer blootgesteld aan bacterieën. Bijvoorbeel met tuinieren, afwassen, naar het toilet gaan, dat soort dingen en je pols is hier vrijwel van afgeschermd.

Ik heb ze dik 1,5 jaar op mn pols en op af en toe haken na gebeurt er niks mee

Daar heb je gelijk in!
Dan moet ik het idee van een microdermal op mijn hand maar uit mijn hoofd gaan zetten als er teveel nadelen aanzitten.
Doe hem dan denk ik links op mijn pols, maar eerst even goed over nadenken voordat het een impulsieve actie wordt (:
Waarschuw beheerder
ik heb m ik heb m ik heb m..

maak volgende week als de pleister er af is wel een foto..
deed amper au!
Waarschuw beheerder
Ik heb er nu 1tje tussen me borten!
Ben er heel erg blij mee :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Ingee(L) op vrijdag 10 april 2009 om 18:41:
borten!

Wouw! Nog nooit gezien
Waarschuw beheerder
hej meiden..
vraagje, mijn piercer zei dat ik m 5 dagen moet afdekken met een pleister en daarna terugkomen,..
overal lees ik 2x per dag wassen met unicura en verder niet afdekken..

wat ken ik nou t beste doen??
Waarschuw beheerder
Als ik ze plaats=48Hr pleister oplaten
Pleister is om het innestelen te bevorderen
En zodat de micro dermal er niet uit kan
Ik geef een setje naverzorging mee
En na één week terug op ctrl

Waarschuw beheerder
hey hey!!

Ik heb volgende week een afspraak.. In eindhoven bij Pigmental tattoo, heeft iemand ze hier al ooit laten zetten? en zo ja, geef je mening :9
De man aan de telefoon gaf goede adviezen en komt professioneel over (ook de website).
Ik ga er wel meteen 5 laten zetten, heb een goede deal gemaakt :cheer:
ben benieuwd hoe het voelt, navelpiercing deed in ieder geval geen zeer. Maarja, het zijn er wel 5 achter elkaar :s
Spannend dus!!!

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cryo.be op zaterdag 11 april 2009 om 22:30:
Als ik ze plaats=48Hr pleister oplaten
Pleister is om het innestelen te bevorderen
En zodat de micro dermal er niet uit kan
Ik geef een setje naverzorging mee
En na één week terug op ctrl

ok!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 00:55:
Ik ga er wel meteen 5 laten zetten, heb een goede deal gemaakt

jeempie..
en stel nou dat t bij jou niet lekker gaat..
hebbie der 5!
:/

Waarschuw beheerder
Ja, hopen dat mijn lichaam het niet afstoot, maar mijn navelpiercing zit er inmiddels ook alweer jaren in :9
Neem waarschijnlijk platte schijfjes, minder kans dat je blijft hangen en dus sneller genezingsproces,
daar is over nagedacht..! ;)

Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen bij pigmental tattoo, iemand?

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 17:03:
Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen bij pigmental tattoo, iemand?

wat isdat?

Waarschuw beheerder
Pigmental tattoo is een piercing/tattoo shop in Eindhoven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 17:14:
Pigmental tattoo is een piercing/tattoo shop in Eindhoven.

Beter ga je na Dragon tattoo in eindhoven (Y)

Jaren ervaring en die zetten niet zo maar wat....
Ik ben al 3 x daar geweest omdat ik weer wat in me kop had om te laten zetten en hun hebben het (gelukkig) allemaal uit me hoofd gepraat omdat het of gevaarlijk is of geen zin had omdat t er uit groeit...
Dus hun denken niet alleen aan de centen ;)

Waarschuw beheerder
Haha maar jij bent sowieso fan van dragon volgens mij ;)

Heb de afspraak al staan bij pigmental, komt ook goed over, maar wil daarom graag weten of iemand al ervaring daar heeft??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 22:56:
Haha maar jij bent sowieso fan van dragon volgens mij

Ja das waar:D
Maar da komt ook omdat ze stuk voor stuk weten wat ze doen en geen prutsers zijn, ze allemaal even vriendelijk zijn, en t ze niet alleen om de centen gaat...
Zowel de piercer als de tattoeerders...
Ben toevallig 2 weken geleden daar geweest omdat ik micro dermal op me vinger wou...
De meeste zouden denken, ok weer 50? euro, zetten maar..
Maar hij zegt gewoon eerlijk, ik kan hem je nu zetten, maar is zonde van je geld want hij groeit er uit...
Kan over een week zijn, een maand miss zelfs pas over een jaar...

Dat is toch cool als ze zo iets zeggen??:D
Vond t jammer want had me er op verheugd maar ben blij dat er ook piercers zijn zo als Stavros en die niet alleen aan de centen denken!!

Waar ligt die pigmental eigenlijk?

Niet dat ik daar heen zou gaan want zo als je al zei ik ben idd fan van dragon:P
Waarschuw beheerder
Iemand die zo'n piercing heeft?

:jaja: Yup! Lovin it!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij mij zijn ze er alledrie er uit gegroeid :s:s
Waarschuw beheerder
Heb dr 3 waren onstoken dus goed verzorgd etc pleisters opgedaan hebben er 3 weken opgezeten hahah nu is alles daar aan het vervellen :S

Waarschuw beheerder
Ik vind 't maar eng.. Doe mij maar een gewone piercing (Y)

Waarschuw beheerder
Hebbes :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 april 2009 om 22:08:
Hebbes

en viel t mee of viel t tegen?

Hebben jullie dr ook welleens last van dat je dr 8ter blijf hangen? Is best irritant :/

Waarschuw beheerder

had er drie...

Uitspraak van *Hardcoremiep* op zondag 26 april 2009 om 13:05:
en viel t mee of viel t tegen?

en als je ziet hoe het gedaan word valt het hartstikke mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 19 april 2009 om 23:05:
Vond t jammer want had me er op verheugd maar ben blij dat er ook piercers zijn zo als Stavros en die niet alleen aan de centen denken!!

Stavros heeft de mijne ook gezet. Leuke gast...
Mijne zijn er helaas ook uitgegroeid, maar kan hij verder ook niks aan doen.
Toen de 1e eruit kwam heeft ie 'm nog gratis teruggeplaatst. Nu heb ik de andere
eruit laten snijden omdat ze echt enorm aan het ontsteken waren. Denk niet dat ik
ze nog terug laat plaatsen...Hoop alleen dat die littekens nog lichter gaan worden...
Ze zijn er nu iets van 3 maanden uit en ik loop nog steeds met 3 grote rode puntjes
onder m'n sleutelbeen...

Waarschuw beheerder
Het viel reuze mee, je voelt even een gemeen prikje, (naja in mijn geval 5 dan :9) maar echt pijn doet het niet.
Nu hopen dat ze goed gaan genezen..!

(K)

Waarschuw beheerder
Hey hey!

Ik wil nog even wat laten weten voor de mensen die tattoo of piercing willen laten zetten..
Ik heb mijn MD's in Eindhoven bij Pigmental tattoo laten zeten, en het is echt een supershop!
Hij heeft ze erg mooi gezet, na ze goed te hebben bijgehouden zijn ze mooi genezen. Ben na 3 weken nog een keer langsgeweest voor een gratis controle.
Het is erg schoon en hij werkt heel nauwkeurig.
Goeie service, zels toen mijn steentje uit mijn piercing was losgelaten (dus niet de piercing zelf even voor de duidelijkheid) heb ik gratis een nieuwe gekregen :)

xxx

Waarschuw beheerder
Ow, en hij heeft ook nog de remmen van mijn fiets bijgesteld omdat het mij niet lukte :p
Das pas service!! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu 5 MD's. Vind het erg leuke dingen. Maar als je er voordat ze zijn genezen een keer flink aan blijft hangen heb je echt wel een probleem. Laatst is er iemand met zijn horloge bandje aan één van mijn MD's in mijn linker arm blijven hangen en die trok hem er bijna helemaal uit. Dat gebeurde op Awakenings. Die heb ik er toen zelf bij de EHBO weer ingezet, maar doordat die ging opzwellen daardoor ben ik de weken erna zo vaak weer blijven hangen dat ie niet meer goed genas. Gisteren heb ik hem er uit gehaald. Vandaag toch maar weer twee nieuwe laten zetten, hehe,...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb gelukkig nog niks geks meegemaakt met me MD..
hij zit in me borst dus alleen ik kan er klungelig wat mee doen.
:lol:

nou ja en soms iemand anders maar das nog nietgebeurd!
8)
Waarschuw beheerder
kheb er zelf 2 3 weken geleden laten zetten was pijnlijk maar ben blij met resultaat :D
[img width=113 height=165 cacheid=001092bd002d9b1cb562613d1a02819f56]http://img19.imageshack.us/img19/289/lb41495ebad724b57aab24a.th.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er één tussen mijn duim en wijsvinger.
Ben een week na het zetten erachter blijven hangen, hij was er aan één kant uitgescheurd.
Dat deed fucking zeer!!!
Ik heb hem weer terug laten zetten en nu is ie mooi genezen.
Hoop dat me dat niet meer gebeurd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Susanne** op vrijdag 29 mei 2009 om 01:02:
Ben een week na het zetten erachter blijven hangen, hij was er aan één kant uitgescheurd.

:o:o:o AUW!!!!
Waarschuw beheerder
Mijne was aant uitgroeie omdat k hem te vroeg had verwisseld dus hebben ze hem eruit moeten snijden..
Maar over 2 weekjes laat ik hem weer opnieuw zetten B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb hem weer opnieuw:D deed wel veel meer pijn als de 1ste keer:O Maar dat komt denk ik omdat hij precies opdezelfde plaats zit als de vorige keer ( door t littekenweefsel heen..)
Waarschuw beheerder
Hoelang blijft tie gemiddeld erin zitten voordat hij er uitgroeid?
Waarschuw beheerder
+1
hij kan er altijd uit groeien..
staat natuurlijk niet echt een tijd voor he..
zou gek zijn, veel plezier met uw dermal, over 9 maanden en 4 dagen groeit hij eruit..
:rot:
Waarschuw beheerder
hahaha had t meer over een tijdsindicatie, omdat er best veel mensen aangeven dat tie er uit gegroeid is

Waarschuw beheerder
Ik had er 1 tussen mn borsten, is er na anderhalf jaar uitgegroeit.
Uit het niks stak ineens het plaatje aan een kant eruit.
Was niet eens ontstoken ofzo :/..
Heb er nu 2 bij mn borstbeen, en 1tje was ook aan het uitgroeien..
Maar die is alweer terug gezet door mn piercer.. hopenlijk blijft ie nu wel zitten :).
Waarschuw beheerder
Die man bij de piercingshop zei tegen mij, dat als je een dermal anchor tussen je borsten heb hij er sneller uit kan groeien omdat als je snachts in bed lig en je ligt bijvoorbeeld op je zij, dan duwen je borsten de dermal anchor eruit zegmaar en zo gaat die uitgroeien.. zou best kunnen kloppen want je hoort idd best vaak dattie eruit groeit..
Waarschuw beheerder
hm neej die heb ik dan weer niet.. heb een anderre piercs nietjes vorm.. alleen scheurt steeds ut...:(
Waarschuw beheerder
heb er nu 4..

aan de linker en rechter kant van me sleutelbeen ieder 2
Waarschuw beheerder
Dermal anchor piercing?

Vind het een mooi principe :) vind het alleen tussen de borsten niet mooi..
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van chenNy :banana: op dinsdag 9 juni 2009 om 12:23:
Die man bij de piercingshop zei tegen mij, dat als je een dermal anchor tussen je borsten heb hij er sneller uit kan groeien omdat als je snachts in bed lig en je ligt bijvoorbeeld op je zij, dan duwen je borsten de dermal anchor eruit zegmaar en zo gaat die uitgroeien

Klopt :jaja:
Zowieso bewegen je borsten de hele dag dus dat belast de anchors ook.

Dus de dames die 2 erwtjes hebben zullen hier minder last van hebben :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 14 juni 2009 om 00:10:
Dus de dames die 2 erwtjes hebben zullen hier minder last van hebben

Nou weet wel iemand dan die in aanmerking komt voor deze piercing :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N[ii]entje op zondag 14 juni 2009 om 00:20:
Nou weet wel iemand dan die in aanmerking komt voor deze piercing

Namen! :honger:

Waarschuw beheerder
Ik wil er weer 1 bij, maar weet niet waar.. :/

Waarschuw beheerder
Lelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 19:51:
Maar die is alweer terug gezet door mn piercer.. hopenlijk blijft ie nu wel zitten .

En ja hooor, volgens mij nu alweer aan het uitgroeien :nocheer:
Hoop op een ontsteking..
Waarschuw beheerder
Klote zeg!

Mijne is ook weer onstoken. Goed verzorgen en dan zien we wel. Heb hem al anderhalf jaar nu. En is al meerdere keren ontstoken geweest. :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:42:
Yousuck

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:42:
Lelijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N[ii]entje op zondag 14 juni 2009 om 00:04:
Vind het een mooi principe

Ik ook maar door het ontstekingsgevaar zou ik het niet doen.

Vind het ook maar riskant wanneer je ergens blijft haken met zo'n piercing (als je je piercing op je hand hebt ofzo)

Waarschuw beheerder
K heb m in mn pols!
na 2 weken bleef ik erachterhangen en toen was hij eruit:(
maar niet uigescheurd ofzo gelukkig na goed desinfecteren heeft mijn stiefvader hem terug gezet ging heel makkelijk!!
toen heb ik hem echt 3 weken afgeplakt ivm mn beroep.. en nu is hij super mooi genezen en dan ik er achter blijven hangen en hij gaat er niet uit:D wel oppassen dat het diamantje er niet afgaat! ben hem al 1 x verloren..
ik wil er nu nog een paar bij maar weet nog niet waar.. iemand nog ideeen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 16:39:
ik wil er nu nog een paar bij maar weet nog niet waar.. iemand nog ideeen?

Eerst zag ik het op de onderrug, vind ik ook mooi..

Meisje wat ik ken heeft het op haar voet, ze heeft bijna altijd open schoenen aan.. das ook mooi vind ik :yes: Maar dat lijkt me wel kut in de winter, als je dan laarzen ofzo aanhebt..

Waarschuw beheerder
lijkt me best pijnlijk haha op je voet.. maar is voor mij niet handig heb met werken altijd dichte schoenen aan.. in mn nek vind ik ook mooi.. zo net onder je haargrens ( heb toch kort haar duss)

Waarschuw beheerder
hmm misschien toch een bij mn pols.. lijkt me alleen best vervelend :/..
Blijf je denk ik overal achterhangen

Waarschuw beheerder
nee hoor:) als hij eenmaal vast zit kun je er aan blijven hangen zovaak je wil maar hij gaat er dan niet zomaar uit..
mits hij goed genezen is natuurlijk..
Waarschuw beheerder
das niej helemaal waar:P heb er 2 en ben wel blijven haken bij mij gelukkig nix gebeurd alleen klein beetje bloeden maar als je flink blijft haken dan ben je egt de lul dan kunnen ze zoo uitscheuren..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 juni 2009 om 20:01:
nee hoor als hij eenmaal vast zit kun je er aan blijven hangen zovaak je wil maar hij gaat er dan niet zomaar uit..
mits hij goed genezen is natuurlijk..

Niet alleen dat, je pols is een gewricht.
Dus door al dat bewegen groeit hij gegarandeert uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 23 juni 2009 om 19:12:
Niet alleen dat, je pols is een gewricht.
Dus door al dat bewegen groeit hij gegarandeert uit.

dat hoeft niet
hij zit toch niet in het bot maar alleen in je huid.
de mijne zit super!

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe lang je niet mag zwemmen als die die dermals hebt laten zetten?
Wil er namelijk weer een paar laten zetten, maar wanneer afhankelijk van hoe lang dat duurt...
Waarschuw beheerder
dat is heel verschillend eerst zeggen ze 8 weken goed laten genezen ik mogt na 5 weken al zwemmen omdat ze heel goed geheeld waren dus als je ze zet goed verzorgen en als jij denk ze zijn goed ff langs de shop gaan waar je ze gezet hebt daar gewoon ff vragen :) bij de een geneest het gewoon sneller dan bij de ander:)

Waarschuw beheerder
Nog best lang dus, leek me niets in de zomer..
Maar vandaag een paar tenen 'gebroken' dus zwemmen is sowieso uitgesloten :(
Maandag dan maar meteen een paar dermals laten zetten! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 juni 2009 om 21:11:
En ja hooor, volgens mij nu alweer aan het uitgroeien

Heb m er net zelf uitgetrokken, je zag de ene kant van het plaatje helemaal .. :/
Wel kut zeg, heb nu littekenweefsel erom heen, voelt als een bultje..
Je ziet het ook goed, waarschijnlijk omdat ie 2x in hetzelfde gaatje heeft gezeten.
Hopen dat het een beetje heelt :)..

Waarschuw beheerder
ik zou hem ook echt heel graag willen hebben,
ik ga misschien samen met me moeder laten zetten :P
Waarschuw beheerder
die van mij zit na twee jaar niet meer lekker....zit te twijfelen of ik hem eruit laat halen, of ga wachten tot me lichaam hem er zelf uitspuugt.
Ik bedoel als dat korte kantje uiteindelijk eruit steekt (wat nog niet het geval is maar heb zon vermoeden dat dat niet lang duurt), gaat ie er denk best wel makkelijk zelf uit toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjennet :cheer: op maandag 31 augustus 2009 om 09:54:
Ik bedoel als dat korte kantje uiteindelijk eruit steekt

mijn plaatje was zichtbaar toen kon ik hem er zo uit trekken geen pijn ofzo
Waarschuw beheerder
gelukkig maar...vind het eigenlijk wel zonde, als ie eruit gaat maar ga over drie weken op vakantie en als ie er daar half uit hangt moet ik hem wel zelf eruit kunnen halen hahaha!
Waarschuw beheerder
weet iemand hoe duur zn ding is ?
ik wil er heeeel graag 1, op mijn borst bovenop lijkt
me heel mooi, niet in de midden.

maar kan niet goed tegen bloed en dat gepulk,
kun je het ook laten verdoven als je dat vraagt?
Waarschuw beheerder
Leeeeeuk (L). Heb er eentje onder mijn sleutelbeen:

[img width=392 height=783]https://album.partyflock.nl/70884772.jpg[/img]

weet iemand hoe duur zn ding is ?

+/- 60 euro. Verschilt per piercingshop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (D)anila op dinsdag 1 september 2009 om 20:36:
maar kan niet goed tegen bloed en dat gepulk,
kun je het ook laten verdoven als je dat vraagt?

goeie piercer verdooft niet, mogen ze niet eens dacht ik...zo erg is t niet hoor!
"gaatje" maken voel je niks van...alleen het "erin zetten".

kijk ff op hyves, zoeken op micro dermal. staat veel meer info als hier!
Waarschuw beheerder
heb er een op mijn onderug hier een foto is wel van de eerste week dat ik hem had gezet
heb er noooit last van gehad zit er nog goed in :D

ben er nog steeds supperblij mee

[img width=291 height=218 cacheid=0010c664002ded909913d60c1a02907e8f]https://album.partyflock.nl/59555780.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb er een op mijn borst, niet tussen mijn borsten maar verder naar boven, denk dat je het wel kan zien op foto's...
Hij is 1 keer ontstoken geweest nadat ik er aan was blijven hangen, maar dat was na ruim een dag weg, alleen schoon gespoeld en een beetje betadine er op.
Zetten was zo gebeurt, dat gaatje maken is idd een klein prikje, bij het er in zetten zat ie eigelijk meteen goed dus dat was even een beetje vervelend.
Hij steekt wel een beetje uit. Niet dat hij uitgroeid want zo is hij al maanden, maar wel dat je een stukje schroefdraad ziet zitten als je langs de zijkant kijkt.
Ben benieuwd hoe het van de winter gaat, met sjaals enzo. Ik heb hem vanaf maart dit jaar.
Waarschuw beheerder
Heb dr ook 1 vanaf maart in de decoletee geen problemen mee.
Vandaag nog eentje dr bij gezet :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tasja* op dinsdag 15 september 2009 om 15:14:
Hij steekt wel een beetje uit. Niet dat hij uitgroeid want zo is hij al maanden, maar wel dat je een stukje schroefdraad ziet zitten als je langs de zijkant kijkt.
Ben benieuwd hoe het van de winter gaat, met sjaals enzo. Ik heb hem vanaf maart dit jaar.

moet je niet t "knopje" gewoon even aandraaien?
ik heb t ook soms, dat blijf hangen met kleding en dan gaat t ontsteken, simpel op te lossen
door aan te draaien, heb er geen last meer van...
Waarschuw beheerder
die tussen me borsten steekt ook uit hoor, maarja ben er al meerdere keren aan blijven hangen en heb hem al twee jaar....

Waarschuw beheerder
donateur
:\ Mijne gaan er deze winter denk k uit.
Waarschuw beheerder
heb er 3 onder mijn navel recht naar benden
vind het maar kut dingen heb ze nu een 3 kwart jaar
ze blijven maar kutten wil niet goed dicht groeien van binnen ofzow
en omdat er bij jongens een klien beetje haar daar groeit
zitten die er steeds vast achter of omheen
me onderste is nu dik en rood het plaatje voel ik zitten
maar heb ik al een stuk of 5 x zo gehad komt er maar niet uit
was het een x zo zat dat ik ze er uit wou trekken maar dat ging ff nie door hahah
is kijken hoe het word en blijft en anders er uit maar weer
Waarschuw beheerder
ik heb er een laten zetten op mijn pols ongeveer 2 maanden terug, misschien wle langer.
toen ik hem had laten zetten stak het staafjes al ongeveer 2 milimeter uit. Het ging toen een tijdje
goed maar nu lijkt het net of het er omheen gaat vervellen. en ik voel de linkerkant van het plaatje
als ik erover heen ga, maar dat was al zo toen ik m liet zetten.
is hij dan verkeerd gezet?
omdat ik bij iedereen zie dat ie echt op de huid ligt en bij my steekt ie uit
en ik blijf zo ook veel vaker aan dingen haken, hij gaat er alleen niet uit ofzo..
Waarschuw beheerder
ja ik heb dat ook hoor bij mij steekt die ook uit maar komt er maar niet uit
en is vaak geiriteerd mja
Waarschuw beheerder
tis wel leuk, maar als je ziet hoeveel mensen er problemen mee hebben :S nee plak der wel n steentje op :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 22:56:
Heb de afspraak al staan bij pigmental, komt ook goed over, maar wil daarom graag weten of iemand al ervaring daar heeft??

Ben bij pigmental geweest voor mn 3e navelpiercing, en mijn vriend voor zn tepel,
Heel aardige man, en hij neemt echt de tijd voor je.
legt alles uit, en ik en mn vriend hebben nooit problemen gehad met piercings !

Waarschuw beheerder
Heb 2 weken geleden een dermal tussen mn borsten laten zetten, maar het staafje, waar het steentje aan zit, steekt best wel uit, n mm of 2. kan dit kwaad ?!
Waarschuw beheerder
heb die gister bij me voetstuk laten zetten 8)
Waarschuw beheerder
ik heb er uiteindelijk ook 1 laten zetten ;) boven mijn rechter borst,
als je op mijn profiel foto kijkt zie je hem wel ;)
ben echt super blij mee en krijg veel
positieve reacties :D

Xx

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 voor m'n oor, op de plek van een tragus piercing en 1 op m'n pols.

Waarschuw beheerder
Ik heb ongeveer een maand geleden een dermal in mijn gezicht laten zetten ter hoogte van mijn oog. Ik ben er erg blij mee! Na ongeveer 4 a 5 dagen was hij al niet rood meer. Ik heb er totaal geen last van gehad en hij was al zeer snel genezen. Althans na een week voelde het alsof hij daar altijd had gezeten, ik kon er gewoon aanzitten zonder ook maar iets te voelen. Wel met gewassen handen uiteraard. De verzorging is ontzettend belangrijk!
Ben nu al bezig met het bedenken van een mooie plek voor de volgende. Misschien wel bij mijn schaambeen.
Ik heb hem bij Theo Slabbers laten zetten in St. Odilienberg. Daar heb ik al mijn piercings, op eentje na, laten zetten.
En ik ben zeer tevreden over hem. Top piercer! Hij zet een dermal wel met verdoving. Het is onzin dat een goeie piercer niet verdooft. Zoals ik las in een van de andere reacties. Dat heeft niks met goed piercen te maken. De piercer moet wel de papieren voor anesthesie hebben. Dan mag hij een piercing gewoon met verdoving zetten. Het is alleen niet bij elke piercing en plek nodig. Bij sommige plekken (denk aan de tong) mag het niet eens.
En wat je zelf aan kunt qua pijn heeft met je eigen pijngrens te maken. De een vindt een dermal niet pijnlijker dan een gewone piercing. De ander vindt het juist wel erg pijnlijk. Maar hoe lekker is het als je totaal geen pijn hoeft te voelen? Dit is de tweede piercing die ik met verdoving gezet heb gekregen. En ik heb er 4. Twee dus zonder. Het is waar je zelf voor kiest en waar je piercer voor kiest.

Waarschuw beheerder
Ik vind et erg mooi, maar heb er al veel slechte ervaringen over gehoord en gelezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn MD nu bijna een jaar, 22 december om precies te zijn, hij zit op mijn rechterpols. Eigenlijk amper problemen mee gehad. 8)
Waarschuw beheerder
Ik ben maandag naar de piercer geweest. Mijn MD stak na 2 jaar echt heel ver uit en bleef er steeds vaker aan hangen...Ze gaf mij het advies om hem elke nacht super strak af te plakken met een pleister..Nu twee dagen later is ie al weer een heel eind terug naar binnen gegaan :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik heb 'm nu 3 maanden, tot nu toe nog geen problemen mee gehad *afkloppen*.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N[ii]entje op zondag 14 juni 2009 om 00:04:
vind het alleen tussen de borsten niet mooi..

Dat is juist wel mooi :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !banaantje! op woensdag 30 december 2009 om 20:55:
sexy tog?

Oeii,,je zou maar ergens achter blijven hangen :/
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf ook een.
Ik vind een tattoo minder pijnlijk !
maar ik ben er wel heel blij mee.
Alleen ben wel een paar keer blijven haken.