Partyflock
 
Forumonderwerp · 992082
­ Nederland






Iemand die zo'n piercing heeft?
Of nog van plan is zo'n soort piercing te laten zetten?
laatste aanpassing door een beheerder
 
hey hey!!

Ik heb volgende week een afspraak.. In eindhoven bij Pigmental tattoo, heeft iemand ze hier al ooit laten zetten? en zo ja, geef je mening :9
De man aan de telefoon gaf goede adviezen en komt professioneel over (ook de website).
Ik ga er wel meteen 5 laten zetten, heb een goede deal gemaakt :cheer:
ben benieuwd hoe het voelt, navelpiercing deed in ieder geval geen zeer. Maarja, het zijn er wel 5 achter elkaar :s
Spannend dus!!!

(K)
Uitspraak van cryo.be op zaterdag 11 april 2009 om 22:30:
Als ik ze plaats=48Hr pleister oplaten
Pleister is om het innestelen te bevorderen
En zodat de micro dermal er niet uit kan
Ik geef een setje naverzorging mee
En na één week terug op ctrl

ok!


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 april 2009 om 00:55:
Ik ga er wel meteen 5 laten zetten, heb een goede deal gemaakt

jeempie..
en stel nou dat t bij jou niet lekker gaat..
hebbie der 5!
:/
 
Ja, hopen dat mijn lichaam het niet afstoot, maar mijn navelpiercing zit er inmiddels ook alweer jaren in :9
Neem waarschijnlijk platte schijfjes, minder kans dat je blijft hangen en dus sneller genezingsproces,
daar is over nagedacht..! ;)

Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen bij pigmental tattoo, iemand?

(K)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 17:03:
Maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen bij pigmental tattoo, iemand?

wat isdat?
 
Pigmental tattoo is een piercing/tattoo shop in Eindhoven.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 17:14:
Pigmental tattoo is een piercing/tattoo shop in Eindhoven.

Beter ga je na Dragon tattoo in eindhoven (Y)

Jaren ervaring en die zetten niet zo maar wat....
Ik ben al 3 x daar geweest omdat ik weer wat in me kop had om te laten zetten en hun hebben het (gelukkig) allemaal uit me hoofd gepraat omdat het of gevaarlijk is of geen zin had omdat t er uit groeit...
Dus hun denken niet alleen aan de centen ;)
 
Haha maar jij bent sowieso fan van dragon volgens mij ;)

Heb de afspraak al staan bij pigmental, komt ook goed over, maar wil daarom graag weten of iemand al ervaring daar heeft??
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 april 2009 om 22:56:
Haha maar jij bent sowieso fan van dragon volgens mij

Ja das waar:D
Maar da komt ook omdat ze stuk voor stuk weten wat ze doen en geen prutsers zijn, ze allemaal even vriendelijk zijn, en t ze niet alleen om de centen gaat...
Zowel de piercer als de tattoeerders...
Ben toevallig 2 weken geleden daar geweest omdat ik micro dermal op me vinger wou...
De meeste zouden denken, ok weer 50? euro, zetten maar..
Maar hij zegt gewoon eerlijk, ik kan hem je nu zetten, maar is zonde van je geld want hij groeit er uit...
Kan over een week zijn, een maand miss zelfs pas over een jaar...

Dat is toch cool als ze zo iets zeggen??:D
Vond t jammer want had me er op verheugd maar ben blij dat er ook piercers zijn zo als Stavros en die niet alleen aan de centen denken!!

Waar ligt die pigmental eigenlijk?

Niet dat ik daar heen zou gaan want zo als je al zei ik ben idd fan van dragon:P
Uitspraak van Nona op dinsdag 15 januari 2008 om 20:56:
Iemand die zo'n piercing heeft?

:jaja: Yup! Lovin it!
 
Bij mij zijn ze er alledrie er uit gegroeid :s:s
Heb dr 3 waren onstoken dus goed verzorgd etc pleisters opgedaan hebben er 3 weken opgezeten hahah nu is alles daar aan het vervellen :S
 
Ik vind 't maar eng.. Doe mij maar een gewone piercing (Y)
 
Hebbes :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 april 2009 om 22:08:
Hebbes

en viel t mee of viel t tegen?

Hebben jullie dr ook welleens last van dat je dr 8ter blijf hangen? Is best irritant :/
 
Uitspraak van Nona op dinsdag 15 januari 2008 om 20:56:
Of nog van plan is zo'n soort piercing te laten zetten?

had er drie...

Uitspraak van *Hardcoremiep* op zondag 26 april 2009 om 13:05:
en viel t mee of viel t tegen?

en als je ziet hoe het gedaan word valt het hartstikke mee.
 
Uitspraak van inactief op zondag 19 april 2009 om 23:05:
Vond t jammer want had me er op verheugd maar ben blij dat er ook piercers zijn zo als Stavros en die niet alleen aan de centen denken!!

Stavros heeft de mijne ook gezet. Leuke gast...
Mijne zijn er helaas ook uitgegroeid, maar kan hij verder ook niks aan doen.
Toen de 1e eruit kwam heeft ie 'm nog gratis teruggeplaatst. Nu heb ik de andere
eruit laten snijden omdat ze echt enorm aan het ontsteken waren. Denk niet dat ik
ze nog terug laat plaatsen...Hoop alleen dat die littekens nog lichter gaan worden...
Ze zijn er nu iets van 3 maanden uit en ik loop nog steeds met 3 grote rode puntjes
onder m'n sleutelbeen...
 
Het viel reuze mee, je voelt even een gemeen prikje, (naja in mijn geval 5 dan :9) maar echt pijn doet het niet.
Nu hopen dat ze goed gaan genezen..!

(K)
 
Hey hey!

Ik wil nog even wat laten weten voor de mensen die tattoo of piercing willen laten zetten..
Ik heb mijn MD's in Eindhoven bij Pigmental tattoo laten zeten, en het is echt een supershop!
Hij heeft ze erg mooi gezet, na ze goed te hebben bijgehouden zijn ze mooi genezen. Ben na 3 weken nog een keer langsgeweest voor een gratis controle.
Het is erg schoon en hij werkt heel nauwkeurig.
Goeie service, zels toen mijn steentje uit mijn piercing was losgelaten (dus niet de piercing zelf even voor de duidelijkheid) heb ik gratis een nieuwe gekregen :)

xxx
 
Ow, en hij heeft ook nog de remmen van mijn fiets bijgesteld omdat het mij niet lukte :p
Das pas service!! haha
Ik heb nu 5 MD's. Vind het erg leuke dingen. Maar als je er voordat ze zijn genezen een keer flink aan blijft hangen heb je echt wel een probleem. Laatst is er iemand met zijn horloge bandje aan één van mijn MD's in mijn linker arm blijven hangen en die trok hem er bijna helemaal uit. Dat gebeurde op Awakenings. Die heb ik er toen zelf bij de EHBO weer ingezet, maar doordat die ging opzwellen daardoor ben ik de weken erna zo vaak weer blijven hangen dat ie niet meer goed genas. Gisteren heb ik hem er uit gehaald. Vandaag toch maar weer twee nieuwe laten zetten, hehe,...

laatste aanpassing
ik heb gelukkig nog niks geks meegemaakt met me MD..
hij zit in me borst dus alleen ik kan er klungelig wat mee doen.
:lol:

nou ja en soms iemand anders maar das nog nietgebeurd!
8)
kheb er zelf 2 3 weken geleden laten zetten was pijnlijk maar ben blij met resultaat :D
laatste aanpassing
Ik heb er één tussen mijn duim en wijsvinger.
Ben een week na het zetten erachter blijven hangen, hij was er aan één kant uitgescheurd.
Dat deed fucking zeer!!!
Ik heb hem weer terug laten zetten en nu is ie mooi genezen.
Hoop dat me dat niet meer gebeurd.
Uitspraak van **Susanne** op vrijdag 29 mei 2009 om 01:02:
Ben een week na het zetten erachter blijven hangen, hij was er aan één kant uitgescheurd.

:o:o:o AUW!!!!
Mijne was aant uitgroeie omdat k hem te vroeg had verwisseld dus hebben ze hem eruit moeten snijden..
Maar over 2 weekjes laat ik hem weer opnieuw zetten B)
laatste aanpassing
heb hem weer opnieuw:D deed wel veel meer pijn als de 1ste keer:O Maar dat komt denk ik omdat hij precies opdezelfde plaats zit als de vorige keer ( door t littekenweefsel heen..)
Hoelang blijft tie gemiddeld erin zitten voordat hij er uitgroeid?
hij kan er altijd uit groeien..
staat natuurlijk niet echt een tijd voor he..
zou gek zijn, veel plezier met uw dermal, over 9 maanden en 4 dagen groeit hij eruit..
:rot:
hahaha had t meer over een tijdsindicatie, omdat er best veel mensen aangeven dat tie er uit gegroeid is
 
Ik had er 1 tussen mn borsten, is er na anderhalf jaar uitgegroeit.
Uit het niks stak ineens het plaatje aan een kant eruit.
Was niet eens ontstoken ofzo :/..
Heb er nu 2 bij mn borstbeen, en 1tje was ook aan het uitgroeien..
Maar die is alweer terug gezet door mn piercer.. hopenlijk blijft ie nu wel zitten :).
Die man bij de piercingshop zei tegen mij, dat als je een dermal anchor tussen je borsten heb hij er sneller uit kan groeien omdat als je snachts in bed lig en je ligt bijvoorbeeld op je zij, dan duwen je borsten de dermal anchor eruit zegmaar en zo gaat die uitgroeien.. zou best kunnen kloppen want je hoort idd best vaak dattie eruit groeit..
hm neej die heb ik dan weer niet.. heb een anderre piercs nietjes vorm.. alleen scheurt steeds ut...:(
heb er nu 4..

aan de linker en rechter kant van me sleutelbeen ieder 2
Dermal anchor piercing?

Vind het een mooi principe :) vind het alleen tussen de borsten niet mooi..
Uitspraak van chenNy :banana: op dinsdag 9 juni 2009 om 12:23:
Die man bij de piercingshop zei tegen mij, dat als je een dermal anchor tussen je borsten heb hij er sneller uit kan groeien omdat als je snachts in bed lig en je ligt bijvoorbeeld op je zij, dan duwen je borsten de dermal anchor eruit zegmaar en zo gaat die uitgroeien

Klopt :jaja:
Zowieso bewegen je borsten de hele dag dus dat belast de anchors ook.

Dus de dames die 2 erwtjes hebben zullen hier minder last van hebben :lol:
Uitspraak van Satanica op zondag 14 juni 2009 om 00:10:
Dus de dames die 2 erwtjes hebben zullen hier minder last van hebben

Nou weet wel iemand dan die in aanmerking komt voor deze piercing :lol:
Uitspraak van N[ii]entje op zondag 14 juni 2009 om 00:20:
Nou weet wel iemand dan die in aanmerking komt voor deze piercing

Namen! :honger:
 
Ik wil er weer 1 bij, maar weet niet waar.. :/
 
Lelijk...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 19:51:
Maar die is alweer terug gezet door mn piercer.. hopenlijk blijft ie nu wel zitten .

En ja hooor, volgens mij nu alweer aan het uitgroeien :nocheer:
Hoop op een ontsteking..
Klote zeg!

Mijne is ook weer onstoken. Goed verzorgen en dan zien we wel. Heb hem al anderhalf jaar nu. En is al meerdere keren ontstoken geweest. :nocheer:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:42:
Yousuck

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juni 2009 om 20:42:
Lelijk...
Uitspraak van N[ii]entje op zondag 14 juni 2009 om 00:04:
Vind het een mooi principe

Ik ook maar door het ontstekingsgevaar zou ik het niet doen.

Vind het ook maar riskant wanneer je ergens blijft haken met zo'n piercing (als je je piercing op je hand hebt ofzo)
 
K heb m in mn pols!
na 2 weken bleef ik erachterhangen en toen was hij eruit:(
maar niet uigescheurd ofzo gelukkig na goed desinfecteren heeft mijn stiefvader hem terug gezet ging heel makkelijk!!
toen heb ik hem echt 3 weken afgeplakt ivm mn beroep.. en nu is hij super mooi genezen en dan ik er achter blijven hangen en hij gaat er niet uit:D wel oppassen dat het diamantje er niet afgaat! ben hem al 1 x verloren..
ik wil er nu nog een paar bij maar weet nog niet waar.. iemand nog ideeen?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 16:39:
ik wil er nu nog een paar bij maar weet nog niet waar.. iemand nog ideeen?

Eerst zag ik het op de onderrug, vind ik ook mooi..

Meisje wat ik ken heeft het op haar voet, ze heeft bijna altijd open schoenen aan.. das ook mooi vind ik :yes: Maar dat lijkt me wel kut in de winter, als je dan laarzen ofzo aanhebt..
 
lijkt me best pijnlijk haha op je voet.. maar is voor mij niet handig heb met werken altijd dichte schoenen aan.. in mn nek vind ik ook mooi.. zo net onder je haargrens ( heb toch kort haar duss)