afwachten geblazen
En hier de eerste 5 minuten van Cloverfield
en boven het vallen puin zie je het wezen
ben benieuwd Iemand enig idee of ie al online staat?
ben hem nu al aan het downloaden het is wel een dvd screener maar goed
nu hopen dat het een beetje goede kwaliteit is
merkte deze film eik pas vandaag op doordat r in de veronica gids n recensie stond met 5 sterren r 8er en n beschrijving die nie veel duidelijk maakte .. nie dat k v.d. recensie van n gids af ga maar over t algemeen zijn ze vrij kritisch en wist de tekst toch m'n aand8 te trekken .. mss dus toch n optie !
merkte deze film eik pas vandaag op doordat r in de veronica gids n recensie stond met 5 sterren r 8er en n beschrijving die nie veel duidelijk maakte .. nie dat k v.d. recensie van n gids af ga maar over t algemeen zijn ze vrij kritisch en wist de tekst toch m'n aand8 te trekken .. mss dus toch n optie !
ja ik ook, na een opbouw van maanden verwacht ik toch wel wat eigenlijk
Veronica schrijft naar mijn idee ook de meest betrouwbaarste recensies voor een gids.
mja wat je betrouwbaar vind, ze gaan uit van de marketing en bezoekers
maargoed wacht maar af mensen, cloverfield word weer een naaifilm
precies maar ga hem nog wel een keer extra kijken op grootscherm is toch mooier zoals st33lo schrijft
De eerste reaties zijn goed uit de USA!
hier ben ik het volkomen mee eens, de tv-acteurs laten echt slechtacteerwerk zien, dat was al in de trailer duidelijk
De eerste reaties zijn goed uit de USA!
Film gezien? In het begin had ik wel mixed feelings met betrekking tot de acteurs, maar hoe handel jij als er een handheldcamera op je gericht is? Nerveus, niet echt zin erin, verlegen etc. Kortom je reageert anders dan wanneer je niet gefilmd wordt en dit komt uitstekend over in de film.
Maar een 8,1 met +22.000 votes is toch niet niks.
hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengt
ik heb de film gezien, voorpremiere, het acteren vond ik nogmaals erg slecht, het was net alsof ik naar een serie zat te kijken
tevens laat de zoen tussen Rob en Lily duidelijk zien hoe het hollywoodgehalte er van af spat
de goede reacties bestaan uit 2 regeltjes, terwijl de slechte uit hele artikelen bestaan met verwoording op niveau
maar geen nood, ik had dit allemaal verwacht en mede als de cgi is dit ook daadwerkelijk uitgekomen, heerlijk
hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengtlaatste aanpassing 24 januari 2008 10:50
Dat weet je niet, als je veel recensies gelezen hebt komt het over alsof ze Cloverfield geweldig vinden of ronduit klote. Inzicht krijgen in het stemgedrag zullen we niet krijgen, maar dat die een 8.1 heeft gekregen is in mijn ogen wel terecht (een keer eens wat anders).
maar geen nood, ik had dit allemaal verwacht en mede als de cgi is dit ook daadwerkelijk uitgekomen, heerlijk
Je bent geweldig man , kon je soms in de toekomst kijken
kan me herrineren dat ik toenertijd egt Kotsmisselijk werd toen ik naar die film keek
kan me herrineren dat ik toenertijd egt Kotsmisselijk werd toen ik naar die film keek![]()
Vond hem leuk! Je moet hem niet thuis op je pit kijken, maar in de bios, met een groot scherm en goed geluid ... ERG vermakelijk!! ... Dikke 8 van mij!
Anyhow
Volgens mij gaat over zo 'n mytisch monster http://nl.wikipedia.org/wiki/Cthulhu
Is 't niet enig??hihi
Mensen kijk hem zeker in de bioscoop en ga niet uit van een goed verhaal maar ga uit van een "experience". Ik heb in alle jaren dat ik naar de bioscoop ga nog nooit zo'n intens gevoel meegemaakt dat je bij iets betrokken bent. Dit is pas echt een bioscoopbeleving.
Je kijkt zogenaamd naar een gevonden videotape, en na die 80 min is die tape vol...
oh ik geniet wel degelijk van films, ik kijk té veel dus er zitten altijd wel rotte appels tussen
vervolgens zie je rechts in beeld, ver in de horizon, iets vanuit de lucht in zee storten
deze manier van filmen zorgt r voor dat je r écht hélémaal " in " komt te zitten vond t ook goed dat je de acteurs eerst n beetje leerde kennen .. dan " voel " je r toch iets meer met mee hè ..
enige nadeel was dat ze na n uur evengoed n pauze deden inlassen om daarna verder te gaan met nog maar n 20 minuten t 1e gedeelte had dan ook n veel grotere impact ..
waar maak je je in hemelsnaam druk over ?
boeit t me iets ? geen ene fluit !
en zeker nie in deze film omdat t de realiteit hierdoor alleen maar ten goede komt .. zoals al hierboven gezegd .. so rest your case
lekker logisch...
waarom denk je dat een acteur in GTST zo uitgekotst wordt door de echte vedettes?
Haal em nu binnen, zal morgen wel even kijken!
Grappig dat dharma logo in de film
Niet gezien? waar dan
![[img width=500 height=274]http://www.mijnalbum.nl/Foto-LSNFSOH6.jpg[/img]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-LSNFSOH6.jpg)
check bijvoorbeeld imdb.com
van mensen die niet kritisch zijn
Dikke film!! Eerste 10 minuten zijn een beetje Maar vanaf de eerste ontploffing is het 80 minuten lang pure adrenaline
wat een gelul trouwens over die acteerprestaties dat die slecht zouden zijn, dit is gewoon zo realistisch opgenomen. Als ik met iemand op straat praat, dan praat ik toch ook niet als tom cruise??
me vriendin hangt bij wijze van spreken nog in het plafond van schrik van in die sub-way
Moest wel ff wennen aan dat geschok van de camera. Meer mensen last van gehad?
beste sinds tijden.
azeker
heb me zak chips ook niet opgegeten (die is meestal toch wel leeg na elke film)
zij ook al?!
Of ben ik weer een piepert met een zwak maagje...
heb me zak chips ook niet opgegeten (die is meestal toch wel leeg na elke film)
alles via Digicam heel apart
ow en helemaal op t einde als je nog een laatste stuk strand ziet op een zonnige dag kijk eens naar het water.... er valt iets groots in het water, vanuit de lucht.. in de verte rechts in beeld. Weet iemand hier meer van? zit er meer achter?
de film is niet orgineel en de slecht recensies laten dat weten
Waar vervolgens ook goede recensies staan
van mensen die niet kritisch zijn
Is gewoon een kwestie van smaak en mening. Dus als de ene het een enorm goede film vind en de ander niet, dan hoeft er nog geen verschil te zijn in kritisch zijn. Beetje jammer dat je dat zo formuleert. Alsof jou menig DE mening is. (of bedoelde je het helemaal anders??)
Vond het zeker een leuke film. Moet er wel bij zeggen dat ik totaal niets van de film verwachte.
blijkt dat er veel meer stille hints in zitten in de stukjes oude tape die je af en toe te zien krijgt
Op the village na heb ik nog nooit een film gezien met zoooo'n kut einde als deze
Ninth Gate
omdat je er geen hol van snapte
Dat de begintijd hetzelfde is als de tijd dat die het laatste bericht inspreekt onder die brug in het park.
Maar weet dat niet zeker.
Op the village na heb ik nog nooit een film gezien met zoooo'n kut einde als deze
the Ninth Gate
the village
blairwitch
wat snap ik niet dan? de hele achterliggende gedachte dat ze het bos niet uit mogen? het ontsnappen aan het leven hoe we tegenwoordig leven? lijkt me vrij duidelijk allemaal maar ik vind het gewoon een kut einde, ik vind de hele film eigenlijk gewoon kut maar dat is nou iets waar meningen over verschillen tuinboooyyyiieee!
en die accu van die camera gaat wel lang mee hey, ik wil ook wel zo een camera