Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 10:46:
ik heb de film gezien, voorpremiere, het acteren vond ik nogmaals erg slecht, het was net alsof ik naar een serie zat te kijken
Vond dat alleen in het begin, zoals ik zeg vond ik het voor de rest qua acteerprestatie goed passen bij de manier van filmen.
tevens laat de zoen tussen Rob en Lily duidelijk zien hoe het hollywoodgehalte er van af spat
Ja, ik filter het verhaal weg. Was namelijk flinter dun en gewoon te simpel. Ben ook niet naar Cloverfield gegaan voor het verhaal, kon je van te voren al weten dat het behoorlijk cheesy zou worden. Maar alsnog konden bepaalde momenten me wel boeien, het einde bv. de switch naar the rollercoaster vond ik wel mooi. En toen opeens stilte, misschien lag het ook aan de sfeer in de bios (de meesten genoten er wel van)
de goede reacties bestaan uit 2 regeltjes, terwijl de slechte uit hele artikelen bestaan met verwoording op niveau
Reacties op IMDB moeten uit een minimaal aantal regels bestaan en dus niet 2 (zou zeggen maak een account aan, dan weet je waarom

).
13.000 stemmen daarvan zijn een 9 of een 10, met andere worden geen waardige stemmen, puur pubergedrag
Dat weet je niet, als je veel recensies gelezen hebt komt het over alsof ze Cloverfield geweldig vinden of ronduit klote. Inzicht krijgen in het stemgedrag zullen we niet krijgen, maar dat die een 8.1 heeft gekregen is in mijn ogen wel terecht (een keer eens wat anders).
maar geen nood, ik had dit allemaal verwacht en mede als de cgi is dit ook daadwerkelijk uitgekomen, heerlijk
hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengtlaatste aanpassing 24 januari 2008 10:50
Ik vind het moeilijk om over de CGI te oordelen, want je hebt wel te maken met een zogenaamde Handcam waardoor je alles vaag en snel te zien krijgt.
En de Amerikanen zijn gewoon een stelletje debielen die bij alles wat verwoest wordt in New York gelijk denken aan 11/9.
Maar goed ieder zijn mening, de meeste recensies van de grote bladen zijn wel te spreken over Cloverfield er zitten gewoon een hoop bashers tussen. Ik luister liever echt critics dan naar sommige lomp beargumenteerde verhalen op IMDB, waarvan de helft gaat om de motion sickness.
Hier een quote wat voor volgens mij best veel mensen geldt:
This movie is unwatchable. After seeing Cloverfield, I was so frustrated and disappointed I felt compelled to write my review.