Partyflock

Forumonderwerp · 986597
3712x bekeken
Waarschuw beheerder

van de makers van Lost

ziet er nu al bizar uit
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 13:16:
ja ik ook, na een opbouw van maanden verwacht ik toch wel wat eigenlijk

Hoogstwaarschijnlijk is het een monsterfilm maar dan is er altijd de vraag nog wat voor monster, hoe gefilmd, acteerprestaties, verloop van de film, etc

Ik heb trouwens alle hoop dat het een knaller is;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 12:22:
Veronica schrijft naar mijn idee ook de meest betrouwbaarste recensies voor een gids.

mja wat je betrouwbaar vind, ze gaan uit van de marketing en bezoekers

ze zetten verdomme i am legend op nummer 1

het is een mainstream ik weet het, maar mainstream is tegenwoordig erg kortzichtig

films als moordwijven en alles is liefde prijzen ze de hemel in

nu ook Cloverfield 5 sterren? het verhaal is niet orgineel, ook de verfilming is niet orgineel, het is weer een ordinaire monsterfilm waarbij de marketing alleen slim is aangepakt

jj abrahams staat bekend om z'n matige cgi en ik verwacht dat dit ook de film te zien zal zijn, in de trailer is heb ik dit al venromen en de acteurs zijn niet echt goed te noemen

maargoed wacht maar af mensen, cloverfield word weer een naaifilm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 13:38:
mja wat je betrouwbaar vind, ze gaan uit van de marketing en bezoekers

Ik bedoel de sterren die ze een film toekennnen, niet de bioscooptop..
Daarnaast had ik het over de tv-gidsen. Dat wil dus zeggen dat ik de veronica betrouwbaarder vind dan de micro als ik zie wat voor oordeel ze eraan plakken.
Wil dus niet zeggen dat mijn mening geheel overeen komt.

maargoed wacht maar af mensen, cloverfield word weer een naaifilm

Zullen vast wel weer de bekende cliches aan vast kleven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 13:57:
Ik bedoel de sterren die ze een film toekennnen

die bedoelde ik ook, die bioscooptop was gewoon een ergenis extra

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 januari 2008 om 13:57:
Daarnaast had ik het over de tv-gidsen.

ik ook hoor
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
I Am Legend kreeg volgens mij 4 sterren maar die vond ik ze toch echt nie waard :no:

Waarschuw beheerder
lijkt me wel gave film :)
Waarschuw beheerder
Vanavond heen en ja ik weet al hoe alles verloopt en ook hoe die eindigt (apart en zou je denk ik niet verwachten). Monster zelf ben ik wel benieuwd naar alhoewel je steeds stukken van hem te zien krijgt en volgens mij een keer in zijn geheel.

Het is alles behalve een originele film, gewoon een film die van alles een beetje heeft.

Ik ben zelf wel een fan van het realistisch neerzetten van een film ala Blair Witch. Als ze dit goed weten over te brengen (echtheid gevoel), zoals de Blair With bij mij overkwam dan zal het zeker weten in mijn ogen een topper worden.

Verwacht niet dat er uitleg gegeven wordt waar het monster vandaan komt of hoe hij is ontstaan, want volgens mij kom je daar helemaal niet achter en is het meer gefocussed op een personage die zijn liefde probeert te redden.

Het is gewoon een film waar je gewoon lekker achterover kan zitten en gewoon zonder nadenken naar kan kijken. Voor het echte werk moet je maar naar No country for old men gaan kijken :)
Waarschuw beheerder
84min om precies te zijn :P is een korte film :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 17 januari 2008 om 00:07:
84min om precies te zijn

Vind ik echt helemaal niks zo'n korte film. Zit je er net in en dan is die alweer afgelopen... Ik hoop dat Jones 4 wel lekker een lange zit gaat worden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
vast wel want na zoveel jaren pauze hebben ze iets in te halen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 17 januari 2008 om 00:01:
meer gefocussed op een personage die zijn liefde probeert te redden.

jezus.. hoe afgezaagd...

Hoe wast verder?
Waarschuw beheerder
pas vanaf 24 januarie te zien in nederland :(

Waarschuw beheerder
maakt jou toch niet uit, jij had hem allang gezien (Y)

Waarschuw beheerder
Voor degene die het monster willen zien hier een link:

http://img118.imageshack.us/img118/6899/cloverfieldsmalleq0.gif
Waarschuw beheerder
Wat een fucking gruwelijke film, deze "MOET" je echt in de bioscoop zien. Ik kreeg kippevel en een big smile dat wil je niet weten, het geluid was subliem.

NIET VERDER LEZEN ALS JE BLINDELINGS HIERNAARTOE WIL GAAN, WIL NIKS ECHT SPOILEN!

Wat ik had gelezen klopte en was blij dat ik wist hoe het verhaal zou gaan, want je moet niet denken dat er een vet verhaal in zit. Gewoon godzilla zeg maar alleen vele malen intenser. Rob wilt Beth redden en dat is zeg maar een soort van zoektocht waar het om draait, onderweg enkele obstakels.

Monster zelf zie je heel weinig, maar jezus een stuk gaat helemaal los wanneer het leger losgaat! Monster zie je heel vaag steeds en aan het eind compleet. Dat is wat Schurkie hier poste, mijn god wat een gruwelijke beest is het zeg. Je komt er niet achter waar die van komt en hoe hij op aarde is terecht gekomen/ontstaan en hij schud op een gegeven moment parasieten van hem af die ook gevaarlijk zijn.

De manier van filmen is in een woord geweldig, maar kan voor een ander in een woord kut zijn. Het is in het begin wennen maar geeft je zo'n intens gevoel alsof je in een achtbaan zit. Mensen werden zelfs misselijk.

Mensen kijk hem zeker in de bioscoop en ga niet uit van een goed verhaal maar ga uit van een "experience". Ik heb in alle jaren dat ik naar de bioscoop ga nog nooit zo'n intens gevoel meegemaakt dat je bij iets betrokken bent. Dit is pas echt een bioscoopbeleving.

Je kon bij de openingsscene weten hoe de film zei eindigen. Ik ga hem zeker nog een keer kijken. Geen tweede deel aub!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 12:24:
maakt jou toch niet uit, jij had hem allang gezien

precies maar ga hem nog wel een keer extra kijken op grootscherm is toch mooier zoals st33lo schrijft

Waarschuw beheerder
deze film MOET ik zien! :D en ik ga denk ook ckr voor de bioscoop vanwege het geluid....! nu maar eens een keer niet downloaden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 17 januari 2008 om 15:13:
precies maar ga hem nog wel een keer extra kijken op grootscherm is toch mooier zoals st33lo schrijft

PM mij eens even wat Hud aan het doen was, voordat hij de camera van Rob zijn broer overnam.

En wat had Rob gedaan dat Hud iedereen zat te vertellen?

En wat voor grap achtig iets maakte Hud toen ze in de Subway liepen wat met heet te maken heeft?

Geloof er namelijk niks van dat je hem al hebt gezien. En wat was laatste shot van de film?

Bij geen PM geloof ik er niks van.

En stel je hebt hem op een wonderbaarlijke niet scene release manier gezien dan heb je de hele film voor jezelf verneukt. Eerste keer moet je hem in de bios zien. Voor het geluid alleen al.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kga m cker in de bios kijken :jaja: :D

Waarschuw beheerder
Niet lezen miss vind je de film dan wel 'n beetje domper hoor :lol:

HIHIHI

Anyhow

Volgens mij gaat over zo 'n mytisch monster http://nl.wikipedia.org/wiki/Cthulhu

Is 't niet enig?? :lol: hihi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is al bekend wat het is, toch bedankt voor de moeite
Waarschuw beheerder
Bartje gaf net toe in de pm dat hij hem nog niet heeft gezien, jammer kerel :P
Waarschuw beheerder
ik geloof dat jij dan niet echt kan lezen kerel

dit is wat ik je schreef:

gast denk wat je wil ik geloof niet dat ik jou enige verantwoording schuldig ben over cloverfield

ik heb hem op mn HD staan als je me niet geloofd ga dan maar lekker met skippy spelen leer hem een boomerang aporteren ofzo
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik je geeft het toe, anders had je makkelijk antwoord kunnen geven. Maar goed jij hebt hem gezien, blijf erin geloven. Wij weten wel beter, beetje sneu dat je het niet durft toe te geven :aai:

Ga niet eens meer op je in :bah:

Waarschuw beheerder
beetje erg dom idd, en dan ook nog eerst net doen of hij de oh zo geheime screener heeft, ben je ook een vent van 26

Waarschuw beheerder
lijkt me wel een coole film
Waarschuw beheerder
ga er volgende week naar toe
Waarschuw beheerder
jj abrahams staat bekend om z'n matige cgi en ik verwacht dat dit ook de film te zien zal zijn, in de trailer is heb ik dit al venromen en de acteurs zijn niet echt goed te noemen

... :rot:
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk als iemand m in ontzettend zware uber ruk kwaliteit op zn computer schijfje heeft staan.

Als film liefhebber moet je dit soort films gewoon (het liefst digitaal) in de bios gaan zien.
Waarschuw beheerder
enige wat uit is zijn kut-cams ervan maar echt geen screener,telecine r5 of wat dan ook

Uitspraak van St33lo op zondag 13 januari 2008 om 23:15:
Er is geen scene release, dus vandaar dat ik het ook niet geloof

Waarschuw beheerder
Donderdag!

Kijk er al 3 maanden naar uit!
De eerste reaties zijn goed uit de USA!

Ben benieuwd!

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 14:34:
Geen spoilers posten aub... ik wil 'em in de bios zien

Compleet mee eens, bespaar de ontknopingen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Triss op dinsdag 22 januari 2008 om 18:58:

valt tegen hoor

Greetings again from the darkness. Have been trying to find something good to say about the film and all I can come up with is that it's unconventional. I am a fan of unconventional, but prefer it mixed with a dose of substance. This is nothing more than a bunch of second tier TV actors running around being filmed in the dark by some hand held cameras. Blair Witch Project blended with Godzilla on September 11 just as the War of the Worlds begins.

The only suspense here is whether anyone in your audience will barf from motion sickness. OK, it is loud. And unconventional. Oh, another positive ... there are no opening credits and no need to stick around for the closing credits. The best of the actors is Lizzy Caplan, who gives her best (but not good enough) Zooey Deschanel impersonation.

Oh, and there is a monster who changes shapes and experiences no apparent side effects from the mightiest military weapons. That is unconventional. Director Matt Reeves ("Felicity" is his main claim) doesn't give us too many real shots of the monster, which is probably a good thing.

Pretty sure most of this was filmed on a sound stage and I assume there were numerous camera operators ... one's arms would get awfully tired jiggling a camera around non-stop. Not sure who the target audience is since we never really get a chance to know any characters, but I will say the film is unconventional ... and lacking substance.

hier ben ik het volkomen mee eens, de tv-acteurs laten echt slechtacteerwerk zien, dat was al in de trailer duidelijk

Waarschuw beheerder
Ahaaaa het gaat dus over een monster :D Haha, weet ik nu ook eindelijk :p

De trailer ziet er erg spannend en goed uit :yes: Wel grappig dat ze niet verklappen waar het over gaat :)
Waarschuw beheerder
donateur
ben erg benieuwd,die trailer is vet !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 19:17:
hier ben ik het volkomen mee eens, de tv-acteurs laten echt slechtacteerwerk zien, dat was al in de trailer duidelijk

Film gezien? In het begin had ik wel mixed feelings met betrekking tot de acteurs, maar hoe handel jij als er een handheldcamera op je gericht is? Nerveus, niet echt zin erin, verlegen etc. Kortom je reageert anders dan wanneer je niet gefilmd wordt en dit komt uitstekend over in de film.

Het acteren in de rest van de film vind ik ook gewoon goed voor mensen waar ik nooit van gehoord heb. Het kwam bij mij realistisch over wat er op het doek afspeelde. Wat die kerel zegt over het monster dat die shapeshift is helemaal bullshit, monster verandert niet. Dat hij het heeft over op wie de film gericht is (doelgroep), ben ik het deels mee eens. De karakters die een grote rol spelen, leer je vluchtig kennen en zit geen diepgang in. Maar wat denk je zelf als een hele stad naar de tyfus wordt geholpen dat je dan de karakters kan leren kennen? Nee het is gewoon een en al terreur en rennen voor je leven. Dan sta je niet stil bij "Mm wat voor persoon is Rob?". Die review is gewoon iemand die zich wil afzonderen van de menigte door met loze argumenten te komen. Deze film is bedoeld als sensatie/experience en niet een film met diepgang en goed verhaal.

Als ik er zo naar zou kijken dan kan ik helemaal diep in gaan op alles, zoals waar komt het monster vandaan? En nog veel meer, maar wil niet gaan spoilen.

Cijfer op IMDB liegt er ook niet om, alhoewel je IMDB niet altijd moet geloven. Maar een 8,1 met +22.000 votes is toch niet niks.
Waarschuw beheerder
verhalen van mensen zie zeeziek werden van deze film :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op dinsdag 22 januari 2008 om 23:35:
maar wil niet gaan spoilen.

thnx:)

Ik wil 'em graag in de bios zien... ondanks de wisselende reacties van mensen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Triss op dinsdag 22 januari 2008 om 18:58:

hoor net op rtlnieuws dat de reacties slecht zijn daar :/ van wege 11 september enzo :rot:

vind de trailer wel wat hebben, de special effects zijn iig wel vet gedaan, en lijkt me wel spannend die film, alleen jammer dat het zon home video sfeertje heeft met die camera's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op woensdag 23 januari 2008 om 20:03:
alleen jammer dat het zon home video sfeertje heeft met die camera's

Dat is juist het geweldige eraan :), je moet er maar echt van houden. Je gaat dit een kicke film vinden op gebied van camerawerk of juist vreselijk.
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest {SHOWLIST artist 56858, 65400, 38565}
Waarschuw beheerder
Echt vette film. Net gekeken!!! Was lage kwaliteit screaner maar toch supervet. Ga hem zekers ook nog in de bios kijken en volgend jaar de dvd kopen.
Hier nog een keer de link voor de officiele site.
http://www.cloverfieldmovie.com/

en downen hier als je niet wilt wachten.

http://www.phazeddl.com/search.php?q=cloverfield

en nog een toetje toe. Lekker Wiebelen

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
Film gezien? In het begin had ik wel mixed feelings met betrekking tot de acteurs, maar hoe handel jij als er een handheldcamera op je gericht is? Nerveus, niet echt zin erin, verlegen etc. Kortom je reageert anders dan wanneer je niet gefilmd wordt en dit komt uitstekend over in de film.

ik heb de film gezien, voorpremiere, het acteren vond ik nogmaals erg slecht, het was net alsof ik naar een serie zat te kijken

tevens laat de zoen tussen Rob en Lily duidelijk zien hoe het hollywoodgehalte er van af spat

wat blair witch lukte, is cloverfield niet gelukt en dat is ook genoeg te lezen in de recensies van imdb

de goede reacties bestaan uit 2 regeltjes, terwijl de slechte uit hele artikelen bestaan met verwoording op niveau

Maar een 8,1 met +22.000 votes is toch niet niks.

13.000 stemmen daarvan zijn een 9 of een 10, met andere worden geen waardige stemmen, puur pubergedrag

maar geen nood, ik had dit allemaal verwacht en mede als de cgi is dit ook daadwerkelijk uitgekomen, heerlijk

hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blair witch (camera) meets Godzilla(monster), meets 11 september (de Stofwolk die door de straten van NY vliegt)

al met al een vermakelijke film hoor, alleen het feestje duurde mij te lang, al dat gejank.

als je goed oplet inderdaad wel erg veel associaties oproept met 2 andere films en 1 echte gebeurtenis.
je weet dus op een gegeven moment duidelijk waar de film zn inspiriraties vandaan heeft

en dat de film zo kort is is eigenlijk voor deze 1 keer wel goed, normaal kan een goede film voor mij niet lang genoeg duren, maar nu is het goed zo.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 10:46:
hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengt

hahahahaha wat een fucking :cry: daar!

Moet je als Afgaan of Irakees ook alle films die de donuts over oorlogen in het midden oosten maken laten liggen, want daar willen ze maar al te graag films van hebben hoe goed amerika wel niet is :no:
Waarschuw beheerder
Kom net van Cloverfield vandaan,vond het een supervette film :D
Waarschuw beheerder
ik heb de film gezien, voorpremiere, het acteren vond ik nogmaals erg slecht, het was net alsof ik naar een serie zat te kijken

Vond dat alleen in het begin, zoals ik zeg vond ik het voor de rest qua acteerprestatie goed passen bij de manier van filmen.

tevens laat de zoen tussen Rob en Lily duidelijk zien hoe het hollywoodgehalte er van af spat

Ja, ik filter het verhaal weg. Was namelijk flinter dun en gewoon te simpel. Ben ook niet naar Cloverfield gegaan voor het verhaal, kon je van te voren al weten dat het behoorlijk cheesy zou worden. Maar alsnog konden bepaalde momenten me wel boeien, het einde bv. de switch naar the rollercoaster vond ik wel mooi. En toen opeens stilte, misschien lag het ook aan de sfeer in de bios (de meesten genoten er wel van)

de goede reacties bestaan uit 2 regeltjes, terwijl de slechte uit hele artikelen bestaan met verwoording op niveau

Reacties op IMDB moeten uit een minimaal aantal regels bestaan en dus niet 2 (zou zeggen maak een account aan, dan weet je waarom ;)).

13.000 stemmen daarvan zijn een 9 of een 10, met andere worden geen waardige stemmen, puur pubergedrag

Dat weet je niet, als je veel recensies gelezen hebt komt het over alsof ze Cloverfield geweldig vinden of ronduit klote. Inzicht krijgen in het stemgedrag zullen we niet krijgen, maar dat die een 8.1 heeft gekregen is in mijn ogen wel terecht (een keer eens wat anders).

maar geen nood, ik had dit allemaal verwacht en mede als de cgi is dit ook daadwerkelijk uitgekomen, heerlijk

hoewel ik ergste nog wel vind dat de Amerikaanen de film boycotten omdat het 11 september herinneringen losbrengtlaatste aanpassing 24 januari 2008 10:50

Ik vind het moeilijk om over de CGI te oordelen, want je hebt wel te maken met een zogenaamde Handcam waardoor je alles vaag en snel te zien krijgt.

En de Amerikanen zijn gewoon een stelletje debielen die bij alles wat verwoest wordt in New York gelijk denken aan 11/9.

Maar goed ieder zijn mening, de meeste recensies van de grote bladen zijn wel te spreken over Cloverfield er zitten gewoon een hoop bashers tussen. Ik luister liever echt critics dan naar sommige lomp beargumenteerde verhalen op IMDB, waarvan de helft gaat om de motion sickness.

Hier een quote wat voor volgens mij best veel mensen geldt:

This movie is unwatchable. After seeing Cloverfield, I was so frustrated and disappointed I felt compelled to write my review.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zal er van het weekend ff heen!!
Was vorige week naar alien vs predator 2 viel zwaar tegen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van St33lo op donderdag 24 januari 2008 om 23:40:
Dat weet je niet, als je veel recensies gelezen hebt komt het over alsof ze Cloverfield geweldig vinden of ronduit klote. Inzicht krijgen in het stemgedrag zullen we niet krijgen, maar dat die een 8.1 heeft gekregen is in mijn ogen wel terecht (een keer eens wat anders).

een 8.1 is ook een redelijk cijfer, maar als mensen 9ens en 10en geeft, dan geloof ik het niet meer, gebeurt tegenwoordig te vaak

no country for old men draait hier nog niet en staat al in de top 250 hoewel ik dit wel een prachtige film vond, maarja het gaat té snel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Je bent geweldig man (y), kon je soms in de toekomst kijken :vaag:?
Volgens mij ben jij zo'n iemand die films teveel analyseerd en er daardoor niet van kan genieten.