Volgens mij zit er geen tijdgrens binnen het omleggen van je doelwit.
Sinds GTA San Andreas niet meer zo uitgekeken naar een bepaalde titel.
Ik had gelezen van wel. Dus straks moet je zo snel zijn dat je weinig tijd hebt om na te denken wat je moet gaan doen, waardoor je moet haasten en dus niet meer stealth bent.
Opmerkelijk, aangezien AC in de eerste instantie als PS3-exclusive werd aangekondigd. Je zou dan toch mogen verwachten dat de sterkere zwarte doos van Sony grafisch meer weet te bewerkstelligen dan de Xbox 360. Overigens wordt deze uitspraak tegengesproken door Gamespot: "There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash." WTF? Wie moeten we nu geloven?
Komt deze ook op de pc uit? Zo niet nu, maar later misschien?
vaak minder mooi uit de bus komen.
pc versie uitgesteld tot volgend jaar...
heb hem toch maar niet gehaald.
de reviews hebben me overtuigd om hem niet te halen.
Je gaat wat mislopen vriend..
Reviews met 9 en tienen hebben jou niet overtuigd?..
heeeel wreed spel! Al heel wat uurtjes aan besteed
In het begin snapte ik t nie helemaal, je zit in een soort van lab ofzo, en dan opeens sta je weer 1900 jaar terug .. vervolgens sta je weer in dat lab .. maar zal wel aan mij liggen
Kan iemand me een goede tip geven met het vecht systeem, want ze blijven bijna alles blokken wat ik sla..
Des te langer ik em speel des te vetter ik em vindt..
In het begin snapte ik t nie helemaal, je zit in een soort van lab ofzo, en dan opeens sta je weer 1900 jaar terug .. vervolgens sta je weer in dat lab .. maar zal wel aan mij liggen
Eén van de beloftes van de ontwikkelaar (jade raymond) was dat je overal kon klimmen. Dat is dus niet het geval want je kan niet overal op klimmen. Het is en blijft lineair omdat de paden al voorgegeven zijn.
-Je vermoord een paar wachters met bloedige combo's. En dan ga je op een bankje zitten om niet meer op te vallen. Ehh het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de assasin geen bloedspetters op zijn mooie witte kleding heen krijgt. Dat zou toch op zijn minst wat argwaan moeten opwekken.
-Eén van de beloftes van de ontwikkelaar (jade raymond) was dat je overal kon klimmen. Dat is dus niet het geval want je kan niet overal op klimmen. Het is en blijft lineair omdat de paden al voorgegeven zijn.
-Mooie graphics. Ja dat is waar maar het merendeel van de "mooie plaatjes" zijn niet toegankelijk. Dat zijn de uitzichten die je vanuit de stad kunt zien maar meestal zit er een ravijn tussen waar je niet heen kan. De toegankelijk valt me erg tegen. Ik vind zelfs dat Zelda:the ocarina of time (en majora's mask) nog meer mogelijkheden hadden dan dit spel en dat was op de nintendo 64
Het is en blijft een game, beste toMirror. Wanneer je niet gewoon kunt ontsnappen maak je de game praktisch onspeelbaar.
En ik weet niet hoe jij speelt maar als de game zou doen wat jij suggereert dan zou ik constant met een rood pak rondlopen en zou iedereen mij constant aanvliegen.
Waar kun jij niet op klimmen dan, behalve heel stijle rotsen of iets dergelijks
En lineair; een game als CoD 1/2/3 is lineair. AC is dat absoluut niet. Natuurlijk zijn er de triggered events, maar hoe jij door de stad beweegt is helemaal aan jou.
En hoe jij het target killed, is ook vaak je eigen feestje.
Wees wel een beetje reeel. De wereld is al ontiegelijk groot (ga maar een beetje rondneuzen in the kingdom). Wanneer je ook nog alle bergtoppen in de verte kunt bezoeken wordt het een beetje te gek.
Wat jij doet is extreem azijnpissen. De game is gehyped dus leg jij op alle slakken zout. Niet alle beloften worden ingelost, nee. Maar de speelervaring is wel enorm dik en daar gaat het uiteindelijk om. Hoewel ik de 99 in de PU iets teveel van het goede vind, is een 9 niet meer dan terecht.
Als je PS3 hebt komt dit door firmware 2.0. (zeggen ze). Binnenkort is dit dus verholpen doormiddel van een nieuwe patch. (hoop ik)
Soms kan je op het ene grijze muurtje niet klimmen en op het andere grijze muurtje wel. Zonder dat er enige aanleiding toe is zoals een uitstekende steen ofzo.
Op de voorkant van de game staat nog wel "now this is next-gen!" ehh.
gta
Dat klopt ja, ik ben aan het azijnpissen. Maar heb ik daar geen recht toe dan? OMDAT het juist zo gehyped is, OMDAT er zoveel beloftes zijn gedaan (die niet ingelost zijn) maar sterker nog OMDAT de game overal een 10 krijgt
- Altair is zo lenig als ik weet niet wat, hij kan alles maar als je in het water komt ben je gelijk dood
is 't eenigste nadeel aan heel de game idd, je moet elke x 't zelfde doen....
wil jij aub je mond houden
wel vette shit, als je de laatste baas hebt verslagen (die met die stekels) en je snel doorloopt kan je in een opening in een gebouw en daar kan je een sniper pakken.
wel lachen dan kan je al die levels terugspelen en via de daken snipen.
maarja beetje jammer dat je aan het einde doodgaat door een hersenbloeding omdat ze te diep in je geheugen graven.
Kuteinde zeg..
Alles opengelaten voor een vervolg, snapte niet heel veel van de tekens op de grond, beetje een Da Vinci Code/Illuminanti flashback..
Ik snap het allemaal niet..
Ook jammer dat je niet terugkan en lekker playground kan spelen..
dat je die tekens niet snapt, dat geef ik je, maar je snapt de rest allemaal wel toch
3 laptops?
In de conference room..
Maar alles ruikt naar een deel 2. Als ze alle foutjes rechtbreien uit deel één. En deze game iets meer gamevariatie, uitdaging en moeilijkheidsgraad geven wordt deel twee echt
Enige jammere is dat je nu ook écht uitgespeeld bent met de game..
Kan nog wel op vlaggetjesjacht gaan of Templars gaan vermoorden, maar zie niet echt een hele grote uitdaging of voldoening daar in.
Verkoop em denk ik weer..
klopt alletwee, die save citizen waren eigenlijk ook niet meer nodig zodra je wat levensbalkjes er bij had. Dan was het gewoon 100% winnen van alles. Op het laatst ging ik wel een paar keer dood omdat ik zegma aan het rennen was en dan ergens overheen sprong. PLONS!
Het had veel vetter geweest als je maar 3 levensbalkjes had, geen GPS, en gewoon alles op het oog doen.
Kan em nog een keer opnieuw spelen zonder HUD..
Deel 2 is onvermijdelijk. Temeer omdat het hele animus idee flink kan worden uitgebuid mbt andere perioden, personages etc.
Zo lang naar uitgekeken, grote anticlimax, net als Fable op de normale xbox.
dat zou ik niet weten waar dat ding vandaan komt, volgens mij is dat nog niet uitgelegd
ze hadden ook al eerder een artefact gehad (en gelanceerd in de ruimte met een satteliet) maar dat was gefaald met als resultaat heel wat doden
nu met desmond willen ze opnieuw een artefact vinden om hun plannen voor world domination (brainwashen) uit te voeren
Ja, het was allemaal niet echt nodig idd.
Al die informatie verzamelen, citizens helpen, lokatie verkennen etc.
Het lijkt alsof ze de game best pittig hebben gemaakt. En later alles weer makkelijk hebben gemaakt voor de "casual" gamer..
Het had veel vetter geweest als je maar 3 levensbalkjes had, geen GPS, en gewoon alles op het oog doen.
Kan em nog een keer opnieuw spelen zonder HUD..
mooiste 2007 game
hoe gebruik je die werpmessen trouwens? Het kan zijn dat ik ze gewoon nog niet kan gebruiken hoor, want ik ben nog niet zo ver (nu in de 2e stad bezig). Ik heb net die gekke doctor omgelegd.
Ik heb volgens mij wel het icoontje op rechts staan, maar als ik die selecteer kan ik alleen maar met een klein kutmesje steken enzo.
Ik heb ze allemaal geprobeert (longsword, shortsword, knifes en bare hand). Als ik die "knifes" selecteer en target op bijv een guard, kan ik alleen attack doen en dan slaat hij gewoon...
en dan slaat hij gewoon...
Geen idee. moet je die op voorraad hebben dan? Als ik ze selecteer, dan heeft hij wel gewoon 2 kleine mesjes in zijn hand... maar gooien, ho maar!
ik zit nou in memory block 5 , kom er alleen nie uit als ik die 5 wachters moet dood maken , van een andere assassin
bij een maat 10 minuten gespeeld,had er echt heel veel van verw8...maar de eerste indruk was toch licht tegenvallend,ik had geen tijd om me te verdiepen in de verhaallijn..maar merkte dat ik toch heel snel in verveling viel,en dat het free runnen toch af en toe haperde..de graphics waren cker geweldig (360)..maar had het denk ik leuker gevonden als je wat meer met je omgeving te maken had,elk gebouw in kon,en elk personage je wat te melden had,en je character kon levelen en ontwikkelen in bepaalde dingen ( Soort oblivion stijl )
weet iemand toevallig de naam van het liedje wat wordt afgespeeld in de reclame van Assassin's Creed ?
gewoon op je map kijken waar de kruisjes zijn, daar naartoe lopen, met je eagle vision kijken welke guard goud oplicht en deze ombrengen met je hidden blade
en dat binnen de tijd
gewoon op je map kijken waar de kruisjes zijn, daar naartoe lopen, met je eagle vision kijken welke guard goud oplicht en deze ombrengen met je hidden blade
en dat binnen de tijd
weet iemand toevallig de naam van het liedje wat wordt afgespeeld in de reclame van Assassin's Creed ?
U.N.K.L.E feat. Richard Ashcroft - Lonely Souls.
leek mij toch meer op teardrop van massive attack? of vergis ik me nou
Ik snap het vechten nog niet.
Is het mogelijk om een soort van combo te maken?
Of is het timing die de move bepaald?
misschien iemand sugesties?
drs. slang, druk op 'Y' in je kamer
Gaaf spel, heb het gisteren uitgespeeld. Enige nadeel is de eentonigheid, het blijven toch elke keer weer de zelfde dingen die je moet doen. Ook de moeilijkheid viel tegen. Nu maar weer wachten op deel twee.
k heb trouwens wel alle viewpoints en ook alle burgers gered
Ik zit nu in asfur ofzo moet je eerst tegen een mannetje of 10 gewone ridders en daarna tegen die robert.
Zwaar irritant als die robert eenmaal licht kan ik hem niet opsnijde iemand tips
maar hoe zit dat na de aftiteling ?????
die beta zeker? Russische Jeruzalem? ik wacht wel
gewoon de RELOADED release nemen voor de PC
werkt super
nee want die zit vol fouten, iedereen loopt vast
want die is geen retail versie, die komt pas over n maand
realease is rond 10 april
bij mij loopt ie ook vaak vast, en is gekocht
Ik heb em vandaag gedownload en tis een RELOADeD...
ik weet niet eens of het n vet spel is.
moet wel zeggen dat het na 3 dagen spelen toch wel saai begint te worden, want alle steden zijn in principe het zelfde
Na 3 dagen echt niet, zoweizo worden de staddelen steeds mooier qua gebouwen (richdistrict) En kijk eens naar de moeilijkheids graad, ridders worden steeds moeilijker te verslaan. Helemaal de assasinationopdrachten. 3 dagen? Je speelt wellicht 5 uur achter elkaar dan, dan worden alle spelen wat saai.
Nu voor 2e keer aan het doen hij blijft vet!
Vandaag op de pc uitgespeelt, supervet en gruwelijk mooi spel. Alleen die gevechten op t einde zijn echt genaaid. Dan moet je tegen veel gasten, als je zelf aanvalt ontwijken ze en meppen ze je, als je countert leg je ze alleen lief op de grond.... zoo ziekelijk frustrerend.
Uitspraak vanErik
op zondag 15 juni 2008 om 22:52:
Vandaag op de pc uitgespeelt, supervet en gruwelijk mooi spel. Alleen die gevechten op t einde zijn echt genaaid. Dan moet je tegen veel gasten, als je zelf aanvalt ontwijken ze en meppen ze je, als je countert leg je ze alleen lief op de grond.... zoo ziekelijk frustrerend.
ik stop er voor nu maar even mee..
heb 2x al die legerluitjes dood gekregen.. komt die Robert die je haast niet deaudt krijgt -_-
morgen weer even verder proberen
Op xbox was t eigenlijk te simpel, dat vechten..
De graphics zien er goed
Het is echt een console rip-off
ik heb enkele controls wel kunnen aanpassen maar het blijft wazig
how odd it may seem.. de standaard controls werken gewoon het beste
Ik heb 'm nu op de PC gedownload. 69 parts Wilde ff kijken of hij me aanspreekt. De graphics zien er goed uit maar ik vind de controls nogal klote. Het is echt een console rip-off. Je ziet ook sommige knoppen, Button 0, Button 1?? Is dit van de X-box ofzo? Wazige controls, ik heb enkele controls wel kunnen aanpassen maar het blijft wazig. Ik vind het niet fijn spelen in ieder geval op de PC.
iemand een idee hoe ik e defense break ken doen? hij geeft aan "press vierkantje right after a step to break your enemy's defense, maar op een of andere manier doet ie dat niet, las op google dat meerdere het hadden!
iemand een idee hoe ik e defense break ken doen? hij geeft aan "press vierkantje right after a step to break your enemy's defense, maar op een of andere manier doet ie dat niet, las op google dat meerdere het hadden!
e moet eerst iemand hebben die je geraakt hebt met je wapen voordat je defence kunt doen
et je in de 'courtyard' oefenen. Als het goed is hoef 'target' aan te hebben en dan kun je het doorbreken.
Oh had het in al mijn enthousiasme in 3 dagen uitgespeeld