Het had veel vetter geweest als je maar 3 levensbalkjes had, geen GPS, en gewoon alles op het oog doen.
Kan em nog een keer opnieuw spelen zonder HUD..
Deel 2 is onvermijdelijk. Temeer omdat het hele animus idee flink kan worden uitgebuid mbt andere perioden, personages etc.
Zo lang naar uitgekeken, grote anticlimax, net als Fable op de normale xbox.
dat zou ik niet weten waar dat ding vandaan komt, volgens mij is dat nog niet uitgelegd
ze hadden ook al eerder een artefact gehad (en gelanceerd in de ruimte met een satteliet) maar dat was gefaald met als resultaat heel wat doden
nu met desmond willen ze opnieuw een artefact vinden om hun plannen voor world domination (brainwashen) uit te voeren
Ja, het was allemaal niet echt nodig idd.
Al die informatie verzamelen, citizens helpen, lokatie verkennen etc.
Het lijkt alsof ze de game best pittig hebben gemaakt. En later alles weer makkelijk hebben gemaakt voor de "casual" gamer..
Het had veel vetter geweest als je maar 3 levensbalkjes had, geen GPS, en gewoon alles op het oog doen.
Kan em nog een keer opnieuw spelen zonder HUD..
mooiste 2007 game
hoe gebruik je die werpmessen trouwens? Het kan zijn dat ik ze gewoon nog niet kan gebruiken hoor, want ik ben nog niet zo ver (nu in de 2e stad bezig). Ik heb net die gekke doctor omgelegd.
Ik heb volgens mij wel het icoontje op rechts staan, maar als ik die selecteer kan ik alleen maar met een klein kutmesje steken enzo.
Ik heb ze allemaal geprobeert (longsword, shortsword, knifes en bare hand). Als ik die "knifes" selecteer en target op bijv een guard, kan ik alleen attack doen en dan slaat hij gewoon...
en dan slaat hij gewoon...
Geen idee. moet je die op voorraad hebben dan? Als ik ze selecteer, dan heeft hij wel gewoon 2 kleine mesjes in zijn hand... maar gooien, ho maar!
ik zit nou in memory block 5 , kom er alleen nie uit als ik die 5 wachters moet dood maken , van een andere assassin
bij een maat 10 minuten gespeeld,had er echt heel veel van verw8...maar de eerste indruk was toch licht tegenvallend,ik had geen tijd om me te verdiepen in de verhaallijn..maar merkte dat ik toch heel snel in verveling viel,en dat het free runnen toch af en toe haperde..de graphics waren cker geweldig (360)..maar had het denk ik leuker gevonden als je wat meer met je omgeving te maken had,elk gebouw in kon,en elk personage je wat te melden had,en je character kon levelen en ontwikkelen in bepaalde dingen ( Soort oblivion stijl )
weet iemand toevallig de naam van het liedje wat wordt afgespeeld in de reclame van Assassin's Creed ?
gewoon op je map kijken waar de kruisjes zijn, daar naartoe lopen, met je eagle vision kijken welke guard goud oplicht en deze ombrengen met je hidden blade
en dat binnen de tijd
gewoon op je map kijken waar de kruisjes zijn, daar naartoe lopen, met je eagle vision kijken welke guard goud oplicht en deze ombrengen met je hidden blade
en dat binnen de tijd
weet iemand toevallig de naam van het liedje wat wordt afgespeeld in de reclame van Assassin's Creed ?
U.N.K.L.E feat. Richard Ashcroft - Lonely Souls.
leek mij toch meer op teardrop van massive attack? of vergis ik me nou
Ik snap het vechten nog niet.
Is het mogelijk om een soort van combo te maken?
Of is het timing die de move bepaald?