Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
is zij jou slaafje of wat
is zij jou slaafje of wat ?
Uitspraak van Jack Herrer op woensdag 26 september 2007 om 11:22:
Bolle kk boer
Jou vriendin toch ? daar gaat dit onderwerp toch over ?
Of jij, want jij maakt haar belachelijk via Partyflock, ga naar een psycholoog joh of naar een arts, en laat ons met rust met dit zulk ongein
Volgens mij doe je dat zelf...
kan iemand deze ubersaaie fekert uit z'n lijden verlossen met een permanente ban?
lekker feeden die handel
lekker feeden die handel
we kunnen je doodmaken
is een daad van medelijden
jij vind jezelf aan het ideaal beeld voldoen
jij vind jezelf aan het ideaal beeld voldoen
met jou vergeleken ben ik zelfs knap en dat zegt dan al genoeg
en voor je foto's uit mijn album gaat plaatsen, ik ben ook op de hoogte van mijn situatie
je lijkt wel een btje op down-syndroom
ubersaaie fekert
1 appel en een paar gram coke
Zullen wij dan deadline stellen dat je binnen 1,5 voor de trein springt
Oprotten met die vetzak!
Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
Kan iemand haar helpen??
![[img width=400 height=300]http://www.campgroundz.be/links%20player.jpg[/img]](http://www.campgroundz.be/links%20player.jpg)
Zal je niet eerst iets aan je hoofd gaan doen dan?
Voordat je van die rare dingen zegt over je vriendin op PF
Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen
Kan iemand haar helpen??
Kan iemand haar helpen??
ze heeft een dikke huid
Zo zie je maar weer wat voor goede vriend jij bent
neem elkaar zo als ze zijn.. in plaats van aan je reputatie denken
Kan iemand haar helpen??
Ja inderdaad, alle projecten hebben een duidelijke deadline
is ook goed voor haar,werkt stimulerend!
ik zou er een paar kilo onder gaan zitten, heb je nog wat marge
Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen,
Jaaaa mang lekker chickiej lateng springtouweng
je vriendin ziet er leuk uit zal me eerder afvragen wat ze bij jou moet met je plofkop ga jij maar eens wat afvallen inplaats van de gewicht van je meissie af te kraken wat een zielig figuur ben jij zeg
zal je niet eerst een deadline voor jezelf stellen vetzak
bij jou kan er anders wel 15 kilo af of wel meer
je vriendin ziet er leuk uit zal me eerder afvragen wat ze bij jou moet met je plofkop ga jij maar eens wat afvallen inplaats van de gewicht van je meissie af te kraken wat een zielig figuur ben jij zeg laatste aanpassing 26 september 2007 16:50
Idd die vent spoort gewoon niet als hij alleen maar kijkt naar het uiterlijk is het een zielig persoon... want zeg eens eerlijk wat heb je nou aan een bloedmooi meisje helemaal in top figuur en helemaal naar jou smaak??? die heb je meestal toch niet voor jezelf
dat zeggen alle dikke wijven en lelijke gasten
Das dikke buiken praat
dat zeggen alle dikke wijven en lelijke gasten
Das dikke buiken praat
laat die varkens maar zweten, zo veel als wij voor hun over hebben mogen ze ook wel is wat terug doen door er mooi uit te zien
het is ook geen vernerding het is goed voor der discepline...
het is pas een vernedering als je met zo'n varken de straat op moet...
hoezow bugs?? ervaring mee dan
Gewicht na avondweging: 64kg 0,5 kg winst!!!
het is ook geen vernerding het is goed voor der discepline...
het is pas een vernedering als je met zo'n varken de straat op moet
niet bang zijn om haar streng te corrigeren
Desnoods elke avond hardhandig vinger in haar keel
als wij bv een keer te veel hebben gedronken ofzo dan krijgen we gelijk de wind van voren!!
Kan iemand haar helpen??
deze man weet van aanpakken
hee hamster
:boks: er is weer een half killootje af we gaan lekker biggetje is hartstikke tierig
er is weer een half killootje af we gaan lekker biggetje is hartstikke tierig
wie jij of snap je et niet?
:boks: schiet al op! wat voor dieet/training volgt ze op dit moment?
denk dat jij het niet snap
hap jij of hap ik?
tis mijn kleine hamstertje
hamster?? zown klein dik dingetje?? als je die bedoeld zou ik em ook maar op dieet sture
je ken dr beter aan de pep zette.. Ponden vliegen er dan vanaf
deadline's werken niet in een relatie
Of je neemt gewoon tijdelijk haar rijbewijs
Kan iemand haar helpen??
Kan iemand haar helpen??
waarom noem je haar eigenlijk je vriendin?
tja tis het 1 of het ander natuurlijk
Nou zo afgetraind zie je er zelf ook niet uit....
Kan iemand haar helpen??
bedoel het niet lullig maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he.....
nou miss rowanna jij kan ook wel aan een goeie kuur gaan om wat kilo's kwijt te raken.
maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he......
Uitspraak van {wsp MUIS} op zondag 30 september 2007 om 18:28:
maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he......
mogen slanke mensen tegenwoordig alleen maar antwoord geven dan?
k zou dr wel moeite mee hebben aks mn vriendin in korte tijd ineens best veel aankomt. ik hou dr zelf namelijk helemaal niet van. meteen verlaten zou ik niet doen, maar als ze er totaal niets aan doet en blijft eten...sorry dan zou het over zijn.
Dit is haar laatste kans jwt. anders oprotte gaat wel lekker nu moet alleen steeds zwaarder straffen als ze zich niet aan het dieet houd probeer gewoon zoveel mogelijk in dr buik te slaang
Je piept wel anders as je me keer ontmoet heb snoepie
want zulke mongole hoef ik niet!
absolutt gen Mister Perfect bent.
En Kate Moss?Moet ze er zo uitzien?Jezus zo kun je er alleen uitzien als je zo mager geboren bent, anorexia hebt of coke snuift!
Ik ben absoluut niet te zwaar hoor! Weeg 58 kilo en ben 1.82. Volgens mij is dat niet dik hoor. En heb geen moeite met grapjes. Vind het gewoon zwaar onmenselijk hoe jij tegen je vriendin doet. Ik hoop dat ze je later haar therapie rekeningen opstuurt. En ja ik weet heus wel dat mensen ook gewoon slank zijn zonder er iets voor te doen. Ik zie er zat lopen. Maar ik vind het gewoon echt fout van die gozer die zelf ook wel wat gewicht mag verliezen aan zijn opgepoft kop te zien, over zijn vriendin zit te zeuren. Jezus man het is een wonder dat die gast met dat uiterlijk en innerlijk uberhaupt een vriendin heeft!
als ik je profiel foto zie dan ben jij ook niet moeders mooiste
Kan iemand haar helpen??
weet jij wat jij moet doen??
Jezelf eens laten helpen!!
En die vriendin van je is dan ook niet al te snugger, als ze voor zo een kerel als jij wilt afvallen!!
afvallen doe je voor jezelf, en niet voor een ander!!
heb je je eigen rotkop gezien??
ben blij dat de mensen me nemen zoals ik ben, en doen ze dat niet , dan hebben ze pech gehad!!
kan me er niet zo druk om maken!
ben nu 27 kilo afgevallen, en heb het voor mezelf gedaan!!
als ik jou vriendin een tip mocht geven??
GA BIJ HEM WEG, JE BENT BETER WAARD ALS ZO EEN LUL!!
( sorry moest ik ff kwijt!! )
idd helemaal mee eens!!!!
stuiter je heb meer dan 100% gelijk
Ik bedoel, ik weet dat ik ideaal ben, dus ik vroeg me af of hij op mij lijkt...
Wat tref ik aan, een boerenpummel die uit z'n ogen kijkt alsof ie door zijn beste homoseksuele vriend voor de eerste keer in zijn leven wordt afgezogen.
ik zou d r al n ooit aan begonnen zijn
prceis wat moet je met een dikke meid?
Zonde vanm je tijd, ze zijn ook altijd chagerijnig omdat ze te dik zijn, plus dat ze je hele portomonnee leegeten
Is ze alweer wat afgevallen?
Je zou ook fotos van haar kunnen maken in lingrie/badkleding, liefst haar benen/billen, en dan de putten omcirkelen met rode viltstift, dat werkt vaak confronterend.
buiten het feit dat ik het topic al ongeloofwaardig vindt,
vind ik dat sommige mensen wat respect mogen bijleren.
dat men zich als persoon niet aangetrokken voelt tot een zwaarlijvig persoon dat is je persoonlijke voorkeur en goed recht
maar dan hoeft men nog niet zo minderwaardig over die mensen te doen
kijk zelf een wat vaker in de spiegel voor dat je met eieren naar een ander gooit zou ik zeggen
Aan vriendinnetje van de TO: Bij de volgende pijpbeurt niet zuigen, maar bijten!
je zegt het zelf al zonde van je tijd, dus wat heb je hier te zoeken??
ga eens respect bijleren ofzo??
Kan iemand haar helpen??
Ik zou volgende keer als jullie ergens heen gaan, haar aan een lijntje doen en een krulstaart op haar vette ass plakken Kun je tenminste nog zeggen dat je je varken aan het uitlaten bent, moet je haar alleen nog leren knorren..
![[img width=150 height=137]http://www.fun-fopshop.nl/1/s_2175.jpg[/img]](http://www.fun-fopshop.nl/1/s_2175.jpg)
en dan iets van sorry schat, als je nou nog 10 kg lichter wordt, krijg je volgend jaar een lingeriesetje
En elke dag 10 kilometer hardlopen
dacht dat liefde ook om t innerlijk ging maar blijkbaar hecht jij daar niet zon waarde aan!!!!!!!!fout!!!!!
dacht dat liefde ook om t innerlijk ging maar blijkbaar hecht jij daar niet zon waarde aan!!!!!!!!
je weet gewoon dat zo'n plumpudding uiteindelijk allerlei lichamelijke klachten krijgt, smetplekken, versleten kniegewrichten, doorligplekken,
weet je wat dat allemaal kost aan energie en ziektekosten?
anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
waarom heb je dan wat met haar??
Gast jij spoort niet als je egt van iemand houd dik of dun maakt het jou geen zak uit
Tsjah, hij heeft gewoon een goed hart, gunt haar zijn liefde en aanwezigheid
als je van haar houdt maakt het niet uit hoe dik iemand is, zo werkt het bij althans.
Ik zou
jack
iedere dag
willen hebben
de 61KG is bereikt ik wil dat ze niks anders meer doet dan afvallen. school vrienden ed laat ze links liggen
je kan een omlijning op de muur tekenen, waar ze uiteindelijk in moet passen. Een silhouet tekenen zeg maar.
als je van haar houdt maakt het niet uit hoe dik iemand is, zo werkt het bij althans.
![[img width=300 height=404]http://cassandras.web-log.nl/cassandras/images/vakantie2006061.jpg[/img]](http://cassandras.web-log.nl/cassandras/images/vakantie2006061.jpg)
gewicht zegt niet alles hé? Het gaat ook om de maten,
Precies, anders komt dat varken weer met het excuus dat ze gewoon zware botten heeft
Een silhouet tekenen is ook een prima idee Je vriendin zal je nog dankbaar zijn dat je ons om hulp vraagt..
zo ben ff weggeweest, maar hoe gaat het met je project ?
Kun je er een mooi naslagwerk van maken met foto's in een map, en soms samen met haar even terugblikken, werkt ook erg confronterend..
Ook kun je er weeglijsten in doen en kan ze haar caloriën gaan tellen en bijhouden..
Zou het alleen wel goed in de gaten houden, straks gaat die kut stiekem de getalletjes veranderen
jij hebt echt wel iets tegen dik !!!!!
Heb een kartonne shakira geplaatst uit showroom. maak elke dag een foto van beide daarna spelen we zoek de verschillen
ik zou nooit iets met een dikke vrouw beginnen .....
als je iets met een vrouw krijgt en ze is dan slank ,
en in no time later is ze te dik ....
of dumpen of met spoed afvallen jaaaaa
ik zou nooit iets met een dikke vrouw beginnen .....
Operation dumbo-drop
Ik zou er nooit aan beginnen en als ze dik gaan worden buiten hun zwangerschap zou ik ze nooit meer aankijken.
Alle dikke vrouwen zijn een kanker groot probleem.
Ik zou er nooit aan beginnen en als ze dik gaan worden buiten hun zwangerschap zou ik ze nooit meer aankijken.
Alle dikke vrouwen zijn een kanker groot probleem.
kanker
Zwangere vrouwen
Ik lach haar vet hard uit omdat ze geen sjips krijgtlaatste aanpassing 8 oktober 2007 15:03
Ze zeiken allebei de één over poep(luiers) de ander over taart
Buiten het feit dat ze allebei geen normaal ondergoed kunnen kopen, hun tenen kunnen zien en gewoon ongezellig gezelschap zijn
Kan me voorstellen dat je je dood schaamt
Ik zou volgende keer als jullie ergens heen gaan, haar aan een lijntje doen en een krulstaart op haar vette ass plakken Kun je tenminste nog zeggen dat je je varken aan het uitlaten bent, moet je haar alleen nog leren knorren..
Verder flink op dieet zetten en alleen maar afslankthee laten drinken Schijt ze zichzelf helemaal leeg, het enige nadeel is dat ze dan erg gaat stinken
Hou ons op de hoogte!laatste aanpassing 7 oktober 2007 19:02
Bij jou misschien, ik zou ook geen genoegen nemen met een papzak Zo'n vieze cholesterolbol Nee, bedankt.. Als ik zin heb om naar een vet wijf te kijken smeer ik wel een pakje boter op haar hoofd
Misschien kun je haar eens voorstellen aan Sonja Bakker?
Is maar goed ook, verbrandt je veel calorien mee en goed voor de buikspieren Heb je daar al eens aan gedacht Jack Herrer, om je vriendin meer te laten lachen?? Dat jij haar uitlacht is nu wel duidelijk Nu moet ze eigenlijk tot het inzicht komen dat ze ook maar beter kan lachen om zichzelf, zo'n jankend wijf is ook vreselijk! Daar valt uiteindelijk ook niet meer mee te leven..
Hier zit ik in de trein redelijk naar de klote... was wel warm daarom is mng hooft wat dikker
Precies, anders komt dat varken weer met het excuus dat ze gewoon zware botten heeft
Een silhouet tekenen is ook een prima idee Je vriendin zal je nog dankbaar zijn dat je ons om hulp vraagt..
Mocht je het leuk vinden kun je foto's van haar gaan plaatsen hier, dan zijn wij ook op de hoogte van de vorderingen. Bespaar ons alleen wel de foto van nu, denk dat dat niet zo smakelijk is En aangezien ik net een Big Mac naar binnen aan het werken ben, wil ik niet dat dat kolos m'n eetlust bederft
precies meld je eens aan op www.modellen-gezocht.nl hahaha kijken of ze jou ook willen hebben jack
dat ben je niet eens waard jonge!! en je zal me maar es uitschelden!
gelukkig nemen de mensen me zoals ik ben, en iedereen die dat niet doet, die ken lkkr op donderen!
Respect is moeilijk hea?
die denkt alles te zijn
maatje baby
en je zal me maar es uitschelden!
ga ik meteen over me nek heen
hamster
Kan iemand haar helpen??
hep
okej
egt
serieus jij spoort niet helemaal ...
kijk op pro-ana sites...
fucked up ..
Dit topic is bedoeld om dat vatsige wijf van Jack van haar overtollige kilo's af te helpen, dus graag een beetje positieve inbreng
ik denk dat we aardig op weg zijn tog om jack te helpen het gaat de goeie kant op en zeker vooral hard blijven uitlachen als jij sjips eet en zij niet
Zieke zooi is dat
dat is met alle bap gebruikers die zijn meestal vet gierig daarna stappen ze over op de bruni
![[img width=300 height=454]http://www.smh.com.au/ffximage/2006/09/13/skinny_narrowweb__300x454,0.jpg[/img]](http://www.smh.com.au/ffximage/2006/09/13/skinny_narrowweb__300x454,0.jpg)
ik vindt haar eigenlijk nog wat te dik