Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
waarom noem je haar eigenlijk je vriendin?
tja tis het 1 of het ander natuurlijk
Nou zo afgetraind zie je er zelf ook niet uit....
Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
bedoel het niet lullig maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he.....
nou miss rowanna jij kan ook wel aan een goeie kuur gaan om wat kilo's kwijt te raken.
maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he......
Uitspraak van {wsp MUIS} op zondag 30 september 2007 om 18:28:
maar ik denk dat jij niet echt veel mag zeggen zoals je eruit ziet he......
mogen slanke mensen tegenwoordig alleen maar antwoord geven dan?
k zou dr wel moeite mee hebben aks mn vriendin in korte tijd ineens best veel aankomt. ik hou dr zelf namelijk helemaal niet van. meteen verlaten zou ik niet doen, maar als ze er totaal niets aan doet en blijft eten...sorry dan zou het over zijn.
Dit is haar laatste kans jwt. anders oprotte gaat wel lekker nu moet alleen steeds zwaarder straffen als ze zich niet aan het dieet houd probeer gewoon zoveel mogelijk in dr buik te slaang
Je piept wel anders as je me keer ontmoet heb snoepie