Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van #Snoesepoes...want zulke mongole hoef ik niet!op donderdag 4 oktober 2007 om 15:39:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
absolutt gen Mister Perfect bent.
En Kate Moss?Moet ze er zo uitzien?Jezus zo kun je er alleen uitzien als je zo mager geboren bent, anorexia hebt of coke snuift!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel,
Ik ben absoluut niet te zwaar hoor! Weeg 58 kilo en ben 1.82. Volgens mij is dat niet dik hoor. En heb geen moeite met grapjes. Vind het gewoon zwaar onmenselijk hoe jij tegen je vriendin doet. Ik hoop dat ze je later haar therapie rekeningen opstuurt. En ja ik weet heus wel dat mensen ook gewoon slank zijn zonder er iets voor te doen. Ik zie er zat lopen. Maar ik vind het gewoon echt fout van die gozer die zelf ook wel wat gewicht mag verliezen aan zijn opgepoft kop te zien, over zijn vriendin zit te zeuren. Jezus man het is een wonder dat die gast met dat uiterlijk en innerlijk uberhaupt een vriendin heeft!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:26:als ik je profiel foto zie dan ben jij ook niet moeders mooiste
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 08:48:wtf.. zie de gelijkenis
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
Uitspraak van Stuiterwijffiejj op zaterdag 6 oktober 2007 om 01:14:weet jij wat jij moet doen??
Jezelf eens laten helpen!!
En die vriendin van je is dan ook niet al te snugger, als ze voor zo een kerel als jij wilt afvallen!!
afvallen doe je voor jezelf, en niet voor een ander!!
heb je je eigen rotkop gezien??
ben blij dat de mensen me nemen zoals ik ben, en doen ze dat niet , dan hebben ze pech gehad!!
kan me er niet zo druk om maken!
ben nu 27 kilo afgevallen, en heb het voor mezelf gedaan!!
als ik jou vriendin een tip mocht geven??
GA BIJ HEM WEG, JE BENT BETER WAARD ALS ZO EEN LUL!!
( sorry moest ik ff kwijt!! )
idd helemaal mee eens!!!!
stuiter je heb meer dan 100% gelijk
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2007 om 01:35:Ik bedoel, ik weet dat ik ideaal ben, dus ik vroeg me af of hij op mij lijkt...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2007 om 01:35:Wat tref ik aan, een boerenpummel die uit z'n ogen kijkt alsof ie door zijn beste homoseksuele vriend voor de eerste keer in zijn leven wordt afgezogen.
ik zou d r al n ooit aan begonnen zijn
prceis wat moet je met een dikke meid?
Zonde vanm je tijd, ze zijn ook altijd chagerijnig omdat ze te dik zijn, plus dat ze je hele portomonnee leegeten
Is ze alweer wat afgevallen?
Je zou ook fotos van haar kunnen maken in lingrie/badkleding, liefst haar benen/billen, en dan de putten omcirkelen met rode viltstift, dat werkt vaak confronterend.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2007 om 17:52:buiten het feit dat ik het topic al ongeloofwaardig vindt,
vind ik dat sommige mensen wat respect mogen bijleren.
dat men zich als persoon niet aangetrokken voelt tot een zwaarlijvig persoon dat is je persoonlijke voorkeur en goed recht
maar dan hoeft men nog niet zo minderwaardig over die mensen te doen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 oktober 2007 om 17:52:kijk zelf een wat vaker in de spiegel voor dat je met eieren naar een ander gooit zou ik zeggen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 10:54:Je piept wel anders as je me keer ontmoet heb snoepie
Uitspraak van M to the OOTJE™ op zaterdag 6 oktober 2007 om 22:22:Aan vriendinnetje van de TO: Bij de volgende pijpbeurt niet zuigen, maar bijten!
Uitspraak van Stuiterwijffiejj op zaterdag 6 oktober 2007 om 22:18:je zegt het zelf al zonde van je tijd, dus wat heb je hier te zoeken??
ga eens respect bijleren ofzo??
Kan iemand haar helpen??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld...
Ik zou volgende keer als jullie ergens heen gaan, haar aan een lijntje doen en een krulstaart op haar vette ass plakken Kun je tenminste nog zeggen dat je je varken aan het uitlaten bent, moet je haar alleen nog leren knorren..

en dan iets van sorry schat, als je nou nog 10 kg lichter wordt, krijg je volgend jaar een lingeriesetje
En elke dag 10 kilometer hardlopen
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2007 om 19:39:dacht dat liefde ook om t innerlijk ging maar blijkbaar hecht jij daar niet zon waarde aan!!!!!!!!fout!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2007 om 19:39:dacht dat liefde ook om t innerlijk ging maar blijkbaar hecht jij daar niet zon waarde aan!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Kan iemand haar helpen
je weet gewoon dat zo'n plumpudding uiteindelijk allerlei lichamelijke klachten krijgt, smetplekken, versleten kniegewrichten, doorligplekken,
weet je wat dat allemaal kost aan energie en ziektekosten?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...