Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 14:38:ze heeft een dikke huid
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 14:13:Zo zie je maar weer wat voor goede vriend jij bent
neem elkaar zo als ze zijn.. in plaats van aan je reputatie denken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 15:28:Lekker high nu straks me bitch ramme
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Mijn vriendin is redelijk gezet en voldoet bepaald niet aan het ideaalbeeld... Ik wel, en ik vind ook zeker belangrijk dat zij afgetraind voor de dag komt anders schaam ik me dood. Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen, om een beetje op kate M te lijken jwt...
Kan iemand haar helpen??
Ja inderdaad, alle projecten hebben een duidelijke deadline
is ook goed voor haar,werkt stimulerend!
ik zou er een paar kilo onder gaan zitten, heb je nog wat marge
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 11:05:Daarom heb ik een deadline gesteld van 1,5 maand waarin ze 10-15 kg moet verliezen,
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:30:Jaaaa mang lekker chickiej lateng springtouweng
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:49:je vriendin ziet er leuk uit zal me eerder afvragen wat ze bij jou moet met je plofkop ga jij maar eens wat afvallen inplaats van de gewicht van je meissie af te kraken wat een zielig figuur ben jij zeg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 16:49:zal je niet eerst een deadline voor jezelf stellen vetzak
bij jou kan er anders wel 15 kilo af of wel meer
je vriendin ziet er leuk uit zal me eerder afvragen wat ze bij jou moet met je plofkop ga jij maar eens wat afvallen inplaats van de gewicht van je meissie af te kraken wat een zielig figuur ben jij zeg laatste aanpassing 26 september 2007 16:50
Idd die vent spoort gewoon niet als hij alleen maar kijkt naar het uiterlijk is het een zielig persoon... want zeg eens eerlijk wat heb je nou aan een bloedmooi meisje helemaal in top figuur en helemaal naar jou smaak??? die heb je meestal toch niet voor jezelf
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 17:00:Das dikke buiken praat
dat zeggen alle dikke wijven en lelijke gasten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 17:00:Das dikke buiken praat
dat zeggen alle dikke wijven en lelijke gasten