Partyflock
 
Forumonderwerp · 971288

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?
In de trein... Van school naar huis..

Vriendin kreeg toen net een telefoontje van d'r vriend dat hij ongedeerd was en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken...

Dit hadden wij ook


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 09:52:
What the fuck?
Artiest Yzco
was mensen aan het lastig vallen met mn toemalig telemarketing baantje.

krijg je ineens te horen dat ze amerika aanvallen, kon toen in mn script niet vinden wat ik daarop moest zeggen...

na het 3e telefoontje maar gestopt en naar huis gegaan.
toen kwam het 2e vliegtuig....
ik reed naar het vliegveld om familie af te zetten die naar turkije gingen. tja die hadden er echt zin in
Ik zat midden in luxemburg, en werdt gebeld.

vol ongeloof hoorde ik het hele verhaal aan, en geloofde het in eerste instantie ook niet.
Tot dat ik 2 dagen later weer in NL was, en het nieuws keek..

Vondt het echt de beste special effects, dat moest wel stephen spielberg zijn!

Niet dus :/
 
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?

thuis op de bank
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

heel de dag het nieuws kijken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 10:00:
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

roda speelde toen europees tegen een of andere ijslandse club. ik kom om een uur of 6 in het stadion en daar hing een mega grafstemming. tja toen ík thuis die beelden zag, dacht ik ook echt; tering dit kan niet
 
Geen idee. Ik weet amper wat ik een maand geleden gegeten heb, laat staan wat ik 6 jaar geleden deed O:)
Kwam ik net terug van school. Toen was mijn moeder al naar de tv aan het kijken!
 
Bush verdenken
 
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 11 september 2007 om 09:59:
Ik zat midden in luxemburg, en werdt gebeld.

vol ongeloof hoorde ik het hele verhaal aan, en geloofde het in eerste instantie ook niet.
Tot dat ik 2 dagen later weer in NL was, en het nieuws keek..

Hadden ze dan geen tv journaals in Luxemburg?????
ik zat bij de kapper :$
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 09:16:
raar gezicht om daarna je eigen zoontje van 4 jaar met een duplo-vliegtuigje torentjes om te zien duwen

Dat gelooof ik niet.. sorry
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 september 2007 om 10:07:
Hadden ze dan geen tv journaals in Luxemburg?????

op de camping willen tvtoestellen weleens ontbreken
Ik zorgde ervoor dat de F-16's aan de grond bleven zodat de terroristen vrij spel hadden.
Het draait toch alleen maar om de olie en wapenindustrie, dus moest ik mijn centjes verdienen.
 
op de rit in Oostenrijk,hoorde het op de plaatselijke radio zender
Uitspraak van Ro...:banana: op dinsdag 11 september 2007 om 09:05:
Ik kwam thuis van school, alles live kunnen volgen...
 
Toen werkte ik samen met een vriendin in Breda, zij was toen thuis in Limburg en ik zat alleen op onze kamer. Schrok me wild toen ik 's middags terug kwam van mijn werk en de tv aan zette. Zat ik daar in mijn eentje, heb heel wat gebeld die dag in ieder geval en ik vond het behoorlijk heftig allemaal.
 
ik kwam thuis van de keuring van de landmacht en voelde me al kut door de afkeuring.
en dan doe je te tv an en zie je de twin towers branden:O
 
middagdutje
In het centrum van Berlijn
Ik was toevallig op de begraafplaats.
11 september is namelijk ook de sterfdag van me vriendin haar moeder,zij ging alleen een jaar vóór de aanslagen.Toen ik terug kwam op mijn werk,hoorde ik wat er gebeurt was...
En net als de rest van de wereld was ik echt in shock toen ik de beelden zag...
 
Uitspraak van F*ckkick op dinsdag 11 september 2007 om 09:25:
kwam net terug van school..
 
Kwam thuis van school,zette de tv aan en zag op NOS een extra uitzending over dat er 1 vliegtuig door de toren was gevlogen
Schakelde over naar de Amerikaanse zender en enkele minuten later vloog die 2de vliegtuig door die andere toren :o
ik wist niet wat ik zag :nee:
Zal die dag nooit en te nimmer meer vergeten :nee:
Moest daarna nog werken en had er beduidend geen trek meer in nadat ik dat allemaal live zag!
 
kwam ook thuis van school, toen zei me broer wat r was gebeurt.
blijven echt afschuwelijke beelden :@
echt kippevel en rillingen.
nogsteeds!!

ook als je de telefoon gesprekken hoort die op internet staan van mensen in t wtc :(












1 ding! voor die brandweer lui heb ik echt diepe :respect:
vast geplakt aan de tv.

was toevallig thuis, en heb t van a tot z mee gekregen.

ongeloofelijk wat er die dag gebeurde
 
was toevallig vrij, was de dag ervoor zwaar losgegaan:vaag:
zette de tv aan en dacht eerst dat het een slechte b-film was,
en de tv ook nog eens stuk omdat ie niet op een ander kanaal ging...
:rot:
laatste aanpassing
Ik was op school. Kwam toen thuis vanuit de pauze en toen zag ik wat er allemaal was gebeurd in New York op tv.
Die documentaire van gisteren op SBS 6 9/11 was echt mooi. Greep me echt aan, zo erg.
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2007 om 10:49:
en de tv ook nog eens stuk omdat ie niet op een ander kanaal ging...

:lol: haha ja het was toen natuurlijk op elk kanaal te zien :P
Zat toevallig in de bus naar huis toe :X en hoorde het nieuws van een vriendin van mij door de telefoon, en niemand wist het nog :X
 
op school, wist van niks tot ik rond 18 uur eens de tv aanzette
Achter de tv natuurlijk eindelijk echte actie op tv
Artiest Lanz
Ik zat op m'n werk. Destijds was ik systeembeheerder bij een bedrijf waar één nogal neurotisch figuur werkte. Deze persoon kwam m'n kantoor binnen (ik had destijds nog een eigen kantoor met een groot, eikenhouten bureau.. dat terzijde) en begin op een gespannen manier te vertellen dat er 'een vliegtuig in een flatgebouw was gevlogen, in Amerika'. Ik weet nog dat ik dacht 'big deal, dat soort dingen gebeuren' maar later kwam hij terug om te vertellen dat het om een Boeiing ging en het WTC. Ik heb toen op internet het nieuws een beetje bekeken en toen ik thuis kwam heb ik direkt de tv aan gezet.
Ik was enorm geschokt en ben in de weken er na enorm paranoia geweest. Ik werd bang bij elk vliegtuig. Nu kan ik me nog herinneren dat dat ook wel een beetje kwam door de media. Met name Ruud de Wild (toen nog op 3FM) kon er nogal een grafstemming van maken. Ik dacht echt dat het einde van de wereld spoedig in zicht zou komen.


MAAR....


Het is allemaal de schuld van Bush! :P
 
Thuis, braaf huiswerk aan het maken B)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 11:10:
Thuis, braaf huiswerk aan het maken

hier ook, ik was net klaar met leren voor een toets de volgende dag en wilde ff gaan chillen op de bank. TV aan, beetje zappen totdat ik bij RTL kwam, die hadden toen dat RTL Z nieuws en daar kwamen de eerste beelden van een brandende WTC-toren. Even doorzappen naar CNN en meteen zag ik vliegtuig 2 binnen vliegen. Daarna niet meer bij de TV weg geweest...
ik zat op de fiets richting mijn bijbaantje, toen ik een smsje kreeg van mijn toenmalige vriend over WTC. ik vond het heel raar dat het in Amerika zo'n hel was en dat ik in het zonnetje op de fiets zat!
aangekomen op mijn bijbaantje vroeg 1 van de advocaten (werkte dus op advocatenbureau) wat ik er van vond, en voor het eerst zag ik écht mens in hem!
heb mijn 3 uurtjes werk daar gedaan, die wel eeuwen leken te duren en toen naar huis & aan de tv gekluisterd!
 
Ik zat op de bank thuis en belde mijn toen nog vriend op
Ik was de verjaardag van mijn moeder aan het vieren. We zaten dus met de hele familie geschokt voor de televisie...
 
Thuis en op een gegeven moment riep mijn vader mij..
Hij zo van moet je kijken er crasht een vliegtuig in het WTC gebouw.

Nou kippenvel over mijn hele lichaam , dacht nog jezus wat een ongeluk!!!
Totdat mijn vader en ik zagen dat er nog een vliegtuig in het WTC crashte. Toen werden we allebei nogal misselijk...

Die beelden vergeet ik nooit meer...
ik was toen aan werk op schiphol, na 1 uur moesten alle tv´s uit of op een sportzender/muziekzender. was een hele rare dag, hing er ook een vage sfeer, we hadden toen een radio geleend en die stond gewoon aan.
 
onderweg met vlucht 93 maar ben er gauw uitgesprongen toen die talibaarden begonnen te kloten...
Werkzaam bij Tryfecta Events
ik was kranten aan het lopen en zag bij alle mensen hele tijd het zelfde nieuws, ik wist dus nog van niks!
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

ik kwam net thuis van school en zat een bakkie thee te drinken
 
ik kwam thuis en hoorde het op de radio
 
Ik zat in Spanje, weet het nog beter dan de dag van gisteren :vaag:
Toen ik een week later terug vloog via zwitserland werden we 3x zo goed gecontroleerd als toen we heen gingen.
 
aan het werk.
 
Ik was aan het werk en toen ik het hoorde ff t.v. kijken en daarna verder werken en naar huis.
had een vrije dag opgenomen van school en zat achter de opc