Partyflock
 
Forumonderwerp · 971288

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?
 
ik was aan het werken totdat er een klant kwam die vroeg of wij de radio niet aan hadden staan.. toen hebben we de radio aan gezet en het nieuws gevolgd..
 
In het WTC :^)
 
Op school en toen we het hoorde werden we nr huis gestuurd ivm dat we bij newyork familie hebben die 5 min van het WTC woont
 
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?

weet ik niet meer precies,
waarschijnlijk was ik niet in de Twin Towers in Jew York.
had net fijn pauze op m'n vakantiebaantje hahah ( iets langer pauze gehad hehe )
 
Uitspraak van VN op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:17:
( iets langer pauze gehad hehe )

Hoeveel langer?

Eén minuutje?
Wegens minuut stilte of wellicht viering van die geruïneerde torens?
 
Ik ben op 11 - 09 jarig:( op die dag was ik m'n verjaardag aan het vieren:)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 18:59:
Ik ben op 11 - 09 jarig op die dag was ik m'n verjaardag aan het vieren

En dat kom je na een maand van de laatste opmerking hier nog even melden (y)
 
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Ik was druk bezig met een business deal via ICQ... Ik had op het moment zelf niet door wat er gebeurde.
ik had die nacht daarvor nachtdiens, was s'ochtens thuis gekomen. videootje gekeken, en slapen. had toen geen TV. s'avonds zet ik de radio aan, hoorde allemaal vage berichten, over honderden mensen naar ziekenhuis gebracht enzo. moest toen snel naar mn werk, dus had niet echt door wat er gebeurd was, op mn werk kreeg toen de wildste verhalen over vliegtuigen die in wtc waren gevlogen. zo onwerkelijk toen mijn colega's dat vertelden, dag daarna pas de beelden gezien,
laatste aanpassing
 
ik kwam net het huis van mn ex binnenlopen..
en toen zag ik het op televisie..
zat kei duf voor de tv..
Was net naar de tandarts geweest die 2 tanden had getrokken :/

Verdovingen (L)
Ik zat toen nog op het gabber.nl forum, de hele dag, en weet nog goed dat ik uit het niets de tv aanzette, en het vrijwel meteen zag..
Toen ik overschakelde naar CNN, zag ik de 2e crash live gebeuren :/

En 2 dagen daarna moest ik zelf nog vliegen :lol:
 
Op school. En toen ik heel veel mensen voor de tv's zag staan in de hal dacht ik dat ze een actiefilm aan het kijken waren.
Ik vroeg ook nog, 'welke film zijn jullie aan het kijken'. :/
Toen ik in de metro naar het centraal stond hoorde ik dat de eerste toren naar beneden kwam.
Afgelopen mei in NYC geweest en ook Ground Zero bezocht. Zeer indrukwekkend!
Artiest Henry
Kwam net thuis van mijn werk... ben daarna niet meer bij de tv weg geweest.... Vreselijk.
 
nou om heel eerlijk te zijn zag k het de volgende dag pas op t nieuws was namelijk die dag lkkr aan t shoppen!!hoorde wel veel mensen praten over wat er gebeurt was maar ja ach!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 18:15:
maar ja ach!!!

life is a bitch he ;)
 
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 3 november 2007 om 18:17:
life is a bitch he

idd;)
 
toen was ik aan het vakken vullen bij de appie heijn totdat er een collega schreeuwend binnen kwam rennen dat de derde wereld oorlog was begonnen.:ROT:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 19:30:
dat de derde wereld oorlog was begonnen

Cool :O was het maar zo, hadden we gelijk een paar miljoen mensen minder op aarde B)
Ik stond in de snoepwinkel ^^

Toen de dame mij vertelde dat amerika werd aangevalle door vliegtuigen, ben ik naar huis gerend en tv opgezet ^^
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 26 september 2007 om 19:09:
ik vond het wel vet om te zien wat een gedachte toch als je jong heel jong bent

idd (Y)
 
In het vliegtuig:rot:.
 
op weg naar het werk
 
ik was toen aan het werk bij een klant in Nijmegen, en was lekker vroeg op weg naar huis, ik hoorde toen eerst op het journaal, van een vliegtuigje dat in het WTC was gevlogen, en het verhaal werd de komende twee uur steeds meer bizar. Tot ik thuis de eerste toren zag in storten.
 
in een kledingwinkel in DB
 
Ik werd afgesnorkeld door men ex
 
Ik lag in de wieg met mijn duimpje in mijn mond.
Fijn me verjaardag aan het vieren onder het genot van een biertje! Was lekker rustig in de kroeg dus dat was weer een meevallertje!

Maat van me zei dat ie dat vuurwerk voor me geregeld had, wel vette show voor me verjaardag, van je vrienden moet je het hebben.

Mooiste is nog dat ie het voor mekaar heb gekregen dat de hele wereld nog steeds denkt dat de moslims achter de "aanslagen" zitten!
laatste aanpassing
in de kroeg
 
Ik zat op mijn werk en had een klant aan de telefoon die me vertelde dat er volgens hem een vliegtuig door het wtc was gevlogen. Ben toen met collega's naar de tv gerent.
 
in een vliegtuig richting newyork
 
in salou, op het strand
 
was toen aan het spijbelen :p
ff wat tijd voor mezelf en naar de stad gegaan om het een het ander te kopen.
toen kwam ik thuis en toen zei mn moeder: "heb je het al gehoord?"
wat? zei ik
toen viel ik door de mand :P
 
ik zat op mijn werk toen een klant aan de telefoon tegen mij zei dat er een vliegtuid was neergestort op t WTC.
En ik dacht toen nog aan hartje Rotterdam met mijn domme hoofd.
Op de radio was er nog neits te horen op dat moment.
en internet lag toen al plat... uiteindelijk hebben we in de vergaderkamer de tV aangezet en daar konden we dus met het hele bedrijf de ramp volgen.

Onbeschrijflijk wat er door je heen gaat op zo'n moment :S
 
Op oefening b)
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?

Op school, maar zag het thuis op de tv. Dacht dat het een trailer was voor een nieuwe film ofzo :s


Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Doorademeng, was erg onwerkelijk allicht.
laatste aanpassing
 
in de moskee
 
kwam terug van een reisje van school
 
Uitspraak van Vlaco op maandag 5 november 2007 om 12:55:
Op school, maar zag het thuis op de tv. Dacht dat het een trailer was voor een nieuwe film ofzo :s

hahahaha
 
kzat in de auto kwam net terug van de paarden,maar t was op n duitse zender(paarden stonden in duitsland) en ik verstond het niet goed,maar mn pa zette de radio keihard aan en racete als n gek naar huis. daar meteen de tv aangezet en toen drong het pas tot me door dat het toch wel iets héél ergs was.
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Ik was toendertijd als stratenmaker in een bejaardentehuis aan het werk. Wat ik toen deed? Gewoon doorwerken. Lijkt me logisch toch?
Was toen net thuis van school...wat ik toen deed, ff na de tv gekeken:)
 
Zat op school toen ik het nieuws hoorde.