Partyflock
 
Forumonderwerp · 971288

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?
 
weet ik niet vast ergens chill een joint aaan het roken
Kwam thuis van school en zette toevallig de TV aan... Dacht eerst dat ik een rampenfilm zat te kijken, maar toen realiseerde ik me ineens dat het echt was...
 
haha zeker gisteren een documentaire gekeken op t.v.?:P
ik wel
zelf was ik op school dacht ik
 
Uitspraak van Joëlle :cheer: op dinsdag 11 september 2007 om 10:03:
Kwam ik net terug van school. Toen was mijn moeder al naar de tv aan het kijken!
Ik liep stage in Lloret de Mar toen en zat in het internetcafé. Toen kwam er een of andere Spanjaard hysterisch naar binnen en van hem moesten we op cnn.com kijken dis inmiddels plat lag. Ben toen naar het cafeetje ernaas gerend en zag op dat moment ook de 2e vliegtuig in die toren crashen....had toen echt nog geen idee van n aanslag maar dacht in 1e instantie aan n domme fout...heb de hele dag voor de tv gezeten en was er wel kapot van....

Had graag willen weten hoe de wereld zou zijn als dit niet gebeurd zou zijn :yes:
Uitspraak van COÑO op dinsdag 11 september 2007 om 12:05:
Had graag willen weten hoe de wereld zou zijn als dit niet gebeurd zou zijn

dan had je de woorden terroristische aanslagen en terrorist niet gekend denk ik 8)
Serieus waar, ik zat op dat moment achter m'n vaders computer Flight Simulator te spelen :X
Tot m'n broer thuis kwam van school/werk en het vertelde...

Uitspraak van COÑO op dinsdag 11 september 2007 om 12:05:
had toen echt nog geen idee van n aanslag maar dacht in 1e instantie aan n domme fout...heb de hele dag voor de tv gezeten en was er wel kapot van....

:jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van COÑO op dinsdag 11 september 2007 om 12:05:
Had graag willen weten hoe de wereld zou zijn als dit niet gebeurd zou zijn

Dan was er vast wel iets anders gebeurt waarmee een oorlog te rechtvaardigen is..
Bush verzint ze wel hoor..;)
Ik heb geen idee waar ik toen was of wat ik toen deed

Is dat erg? ik heb dan geen alibi
 
Was in de shop,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 11:49:
chill een joint aan het roken

Vanaf de eerste minuut hebben we daar met zijn allen tot diep in de nacht zitten kijken... :yes:
laatste aanpassing
kwam net, volgens mij, van school, ik kwam de woonkamer binne, en m'n moeke zat toen net er naar te kijken ... vanaf dat moment heb ik ook zo'n beetje de hele dag voor de TV rond gehangen ...
 
Ik was op vakantie in Turkije.
We zaten in het hotel toen we om ons heen het een en ander op vingen, maar konden er niet echt wijs uit worden.
Meteen naar onze kamer gegaan en de tv aangezet.
Pff ik schrok er echt van...wat een beelden:S

Heb gisteren die documantaire gezien en ik kreeg er weer kippevel van.
Dat is wel heel indrukwekkend om dat te zien, echt niet te bevatten.
ik was thuis. hoorde ut op de radio toen maar meteen tv aangezet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 12:28:
Heb gisteren die documantaire gezien en ik kreeg er weer kippevel van.

ben je niet de enige ...
 
Op mijn werk, toen het nog om een ongeluk leek te gaan.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 12:49:
Op mijn werk, toen het nog om een ongeluk leek te gaan.

Dag erna kreeg ik ruzie met een groep moslims op het werk.
Die vonden het geweldig wat er was gebeurd. :S
 
Ik zat op de bank tv te kijken, maar op die tekenfilmkanalen schenken ze geen aandacht op rampen op wereldschaal blijkbaar :S maar mijn moeder belde vanaf d'r werk en vroeg of ik even de tv aan wou zetten want ze had iets vaags over vliegtuigen in het WTC gehoord, en vanaf het onwerkelijke gezicht van het 2e vliegtuig wat zich een weg in het hart van Amerika boorde was ik niet meer van de tv weg te slaan..

het blijft onwerkelijk.. dat er "mensen" zijn op onze aarde die tot zo iets in staat zijn..
zat toen op school ofzo, kwam thuis en toen vertelde me moeder het, maar was toen pas 12
Ik liep toen stage bij een sportzaak, een leverancier vertelde dat er een "ongeluk" was gebeurd met een vliegtuig in NY.
In de winkel de tv aangezet en vrijwel gelijk vloog nummer 2 naarbinnen! Vervolgens tv op CNN gezet en na stagedag thuis vastgeplakt aan de tv...
Stond buiten te voetballen toen iemand naar buiten kwam en het vertelde.
Was aan het werk toen, we hoorden het op de radio tijdens het nieuws. We dachten eerst iets van een klein toestelletje niks bijzonders verder,......tot ik thuis kwam.

Heel de avond voor de tv gezeten natuurlijk.
 
was aan t werk, moest overwerken tot half 11 savonds..
daarna thuis de beelden gezien..

heb ook die docu gezien..had m al es gezien maar
blijft erg om dr naar te kijken...vooral als je
die mensen hoorde vallen die gesprongen waren..
kwam net thuis van school.
me moeder riep me snel de kamer in, en op dat moment vloog de 2e vliegtuig in de 2e toren.

echt verschrikkelijk wat er gebeurd is toen...
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
aan het juichen in irakg
 
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?

Thuis.


Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Meteen iedereen op MSN vragen of er al moppen over waren :lol:
bij me vriendin
was aan het ramenwassen, en ben daarna meteen naar huis gegaan om het op tv te volgen.
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2007 om 10:49:
en de tv ook nog eens stuk omdat ie niet op een ander kanaal ging...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ik zat thuis frans leren toen mn ma mn kamer binnen kwam en het vertelde. meteen cnn opgezet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 13:12:
Meteen iedereen op MSN vragen of er al moppen over waren

sukkel
 
Uitspraak van Trizztan op dinsdag 11 september 2007 om 13:39:
sukkel

:loser: Jij bent dus zeker ook zo''n dude die niet kon lachen om de oudejaarsconference van Freek de Jonge dat jaar?? Get a life man, als 1 iemand wordt vermoord is het moord. Als 10 mensen vermoord worden ook. Als het er 6.000 zijn is het slechts een statistiek, that's life.

En jij zet toch ook niet elke dag CNN op om te checken hoe het is met de massaslachtingen in Darfur? De hypocrisie, elke keer als een dikke aanslag een Westers land, of Westerse toeristen in een ander land treft, is het wereldnieuws.

Worden echter tienduizenden arme Afrikanen afgeslacht als ratten, dan boeit niemand het iets. Lekker hypocriet allemaal.
Dus jij maakt je om zowel de slachtoffers van 9/11 als de slachtoffers in Darfur niet druk, maar mensen die dat wel voor één doen zijn hypocriet? :)
Ik was de Samaria kloof aan het lopen op Kreta. Middle of nowhere.
Dus zag en hoorde s`avonds tegen 12u wat er pas gebeurd was!
Ik weet nog wel dat de dag daarna de bevolking van Kreta erg bang waren dat op hun eiland ook een aanslag gepleegd zou worden. Er is een Amerikaanse militaire basis daar.
Dag daarna vlogen wij weer terug naar NL (13-sept).
Was nog een beetje ruzie in het vliegtuig om de Telegraaf!
In heel Kreta was bijna geen Nederlandse krant meer te krijgen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 13:44:
Worden echter tienduizenden arme Afrikanen afgeslacht als ratten, dan boeit niemand het iets. Lekker hypocriet allemaal.

idd...waar blijven de wereldwijde herdenkingsdiensten voor (onschuldige) slachtoffers in de Irak oorlog, Darfur, Noord Korea etc.
 
Uitspraak van eSDee op dinsdag 11 september 2007 om 14:08:
Dus jij maakt je om zowel de slachtoffers van 9/11 als de slachtoffers in Darfur niet druk, maar mensen die dat wel voor één doen zijn hypocriet?

Ik maak me juist WEL druk om de slachtoffers in Darfur. Die zijn onschuldig en weerloos. De slachtoffers van 11 september werkten imo voor een misdadige organisatie die al tientallen jaren de Derde Wereld onderdrukken.
 
Uitspraak van Claudia32 op dinsdag 11 september 2007 om 14:10:
Was nog een beetje ruzie in het vliegtuig om de Telegraaf!

:x
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 14:17:
Ik maak me juist WEL druk om de slachtoffers in Darfur. Die zijn onschuldig en weerloos. De slachtoffers van 11 september werkten imo voor een misdadige organisatie die al tientallen jaren de Derde Wereld onderdrukken.

Aangezien je eerder zegt dat het slechts een statistiek is.

Voor welke misdadige organisatie waren al die slachtoffers werkzaam dan?
Ik zette net de tv aan en zag het eerste vliegtuig er in vliegen. Ik bleef kijken en zag later live de tweede er in vliegen. :(
 
Uitspraak van COÑO op dinsdag 11 september 2007 om 14:13:
waar blijven de wereldwijde herdenkingsdiensten voor (onschuldige) slachtoffers in de Irak oorlog, Darfur, Noord Korea etc.

:respect:
 
Uitspraak van Claudia32 op dinsdag 11 september 2007 om 14:10:
Was nog een beetje ruzie in het vliegtuig om de Telegraaf!

:lol:
Nederland op zn smalst:S
Wat een kneuterigheid:no:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van eSDee op dinsdag 11 september 2007 om 14:27:
Voor welke misdadige organisatie waren al die slachtoffers werkzaam dan?

Mcdonalds!
 
Uitspraak van eSDee op dinsdag 11 september 2007 om 14:27:
Voor welke misdadige organisatie waren al die slachtoffers werkzaam dan?

Voor de diverse grote ondernemingen uit de VS die met hun beleid 80% van de mensheid niet eens het licht in de ogen gunnen.

En zelfs al is het een statistiek, ik kan me er nog steeds om opwinden als dankzij raciaal geweld duizenden onschuldigen gedood worden. Die sowieso al niks hadden. Daarom, snap je tog wel dat mn punt is dat die hele aandacht voor 11-09 zwaar overdreven is, die aanslag was een peulenschil.

Het lijkt alleen alsof het erger is doordat er grotere economische belangen bij speelden. En daarmee basta.
aan het werk
 
Uitspraak van Claudia32 op dinsdag 11 september 2007 om 14:10:
Was nog een beetje ruzie in het vliegtuig om de Telegraaf!

In de hele wereld gaan er mensen dood aan honger en oorlog:cry:
En op zo'n stomme vakantievlucht, gaan dikbuikige zonnensteekhoofden een beetje ruzie maken om een roddelblad:rot:

:looser:
 
Zat toen nog in groep 8. Kwam net thuis toen het gebeurde, 2e heb ik rechtstreekts op tv gezien.
 


:cry:


God bless America:flower:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 september 2007 om 14:37:
roddelblad

Waar jij anders maar veel te graag artikelen uithaalt om hier op de site te zetten+commentaar van de roddellezers daar...:lol:
 
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 11 september 2007 om 14:47:
Waar jij anders maar veel te graag artikelen uithaalt om hier op de site te zetten+commentaar van de roddellezers daar...

:$
zou toen de 13e naar miami gaan...niet dus! (n)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 september 2007 om 14:43:
God bless America
yep! (y)
 
Thuis.