Partyflock
 
Forumonderwerp · 971288

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:13:
Was er meteen klaar mee toen dat beeld voorbij kwam

gewoon doorgaan joh (Y)
Dawm al weer 6 jaar geleden..
herinner het me nog aardig goed..
OT: Ik was tv aan het kijken men moeder hoorde het in de keuken op de radio.. toen maar nl1 2 of 3 (?) erop gedaan..
laatste aanpassing
ik was op school toen ik het hoorde of net thuis 1 van de 2
Hmmm thuis voor de buis, maar was toen te jong om echt te realiseren wat dit voor gevolgen had.
Deze al gezien?

Woman Waving From WTC 1 Impact Area


Hier nog meer foto's:
http://www.whatreallyhappened.com/wtc1_woman.html
laatste aanpassing
zat achter de pc, las t in iemand zn msn naam en wilde het niet geloven, toen na 10 minuten toch maar op cnn gaan kijke of t waar was.
 
ik was bij m'n zus..
Ik zie ook een alienhoofd op die foto:P



OT


Zat in Utrecht voor t werk, was net klaar ik geloof dat het rond half 2 voor t eerst op de radio kwam, had 538 opstaan ( toch nie mijn geheugen naar de klote ).
Ben daar na meteen terug naar Eindhoven gereden en kwam in niks als files terecht. Iedereen wou naar de buis!
Thuis, me aan het aftrekken
 



(Uitzicht over Manhattan vanaf de zuidtoren 1986)
op school, meteen de alle tv's in het gebouw aangezet en iedereen zat en stond te kijken.. bizar.. helemaal omdat het zo duidelijk is dat er vreselijk veel meer achter zit dan dat de US-regering wil laten geloven :[
 
ik speelde met Microsoft Flightsimulator toen t gebeurde, was toen 12,

maar de torens stonden niet in het spel,

wist toen ook niet de ernst van de zaak.
Viel toen van de schommel af :/
Kwam de kamer binnengewandeld, zette de tv aan en toen vloog net het 2e vliegtuig dat gebouw binnen...
zat in de trein, kwam uit school. zat beetje met me telefoon te spelen en daarom nieuws te lezen, een va de eerste soorten imode was dat en las van de vliegtuigen, ik had het er gelijk over met mensen in de trein maar wisten niet wat we ervanmoesten denken. toen ik thuis kwam zag ik de eerste beelden net voordat ze live instortte. weet nog goed dat lorretta schrijvers verslag deed en het ook niet echt droog kon houden.
rookte me eerste shaggie 8) op school

en lag toen ziek in bed, van dat ene shaggie :/


en kwam toen uit bed, en toen zei me moeder dat amerika in brand stond......en dat was t...
WTF boeit het wat je deed die dag of waar je was:S
laatste aanpassing
Uitspraak van .Richard. op dinsdag 11 september 2007 om 21:19:
WTF boeit het wat je deed die dag of waar je waslaatste aanpassing 11 september 2007 21:19

rot dan lekker op man
 
kwam uit school :yes:

kwam ik thuis, vloog net het tweede vliegtuig die andere toren in, toen maar es blijven hangen in de keuken en het een beetje gevolgd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:15:
Bush heeft t zelf gedaan

jij bent n mongool
ik zat achter de pc, te chatten met n man die in die toren werkte
hij leeft alleen nog omdat die voor n peuk naar buiten was...
Ik was feest aan het vieren in ede.
ik zat nog op school kill :\
Uitspraak van verre neef op dinsdag 11 september 2007 om 19:09:
En, geniet je nu nog van de Goede Dingen die deze gebeurtenis heeft voortgebracht?

Mwah...Ik vind het eerder aandoenlijk hoe honderden miljoenen mensen zich als schapen, onder het mom van 'eigen veiligheid boven alles', volledig laten manipuleren en instemmen met de nazi-achtige imperialistische, oorlogszuchtige stategie van de VS, alsmede het klakkeloos opgeven van allerlei vrijgevochten vrijheden...
 
ik was in Spanje, zag het op de Spaanse tv en snapte er eerst niks van... tot we in het hotel cnn keken...
ik was niet zo blij dat ik nog met het vliegtuig naar huis moest!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2007 om 19:15:
Bush heeft t zelf gedaan

Ignorantie is een zonde.
sporten, stond er een maandje ervoor nog op. Was echt hoog :D
Toen kwam ik net thuis en zag het op het nieuws.
was in Haarlem aan het werk
waar was JIJ 6 jaar geleden op 12 september?
:gaap:
OT: ik heb echt geen flauw idee, hoeveel jaar moeten we dit og aanhoren?
 
Griekenland...........mijn broertje belde me....


Uitspraak van Schaapherder op woensdag 12 september 2007 om 17:51:
hoeveel jaar moeten we dit og aanhoren?
ik hoop zolang tot al deze moslim extremisten bedolven zijn onder de toorn van God en Allah tegelijk!

Sorry dat we je vervelen met dingen die er wél toe doen...waar zullen we het dan even over hebben? Belangrijke dingen als: voetbal, patatje mayo, lekkur suipuuuuuh in de kroeg, blowuuuuh, weiffffuuuuuh?
laatste aanpassing
thuis, het nieuws ant kijke
kwam net uit school tv stond al aan ouders gekluistert aan de buis zag toen net t 2e vliegtuig in de twintowers vliege :/
ik stond een pit te roken met karim en mohammed
was aan het werk in een koffieshop... heb het vanaf het begin op tv gevolgd... hele bizarre middag. Vooral omdat niemand in het begin door had wat er aan de hand was. Overal doken vliegtuigen op...
Weet zelfs nog precies met wie ik in de shop zat...
kwam toen van school en het viel me al op dat er een aantal mensen in me buurt op straat zaten te zuipen, feest te vieren. en toen zag ik het thuis op tv, onwijs geschrokken uiteraard, vooral ook die mensen in dat gekaapte vliegtuig hoe moeten die zich gevoeld hebben gewoon weten dat je je dood tegemoet gaat en je kan er niks tegen doen :s
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2007 om 17:56:
Sorry dat we je vervelen met dingen die er wél toe doen...

Houd toch op zeg. Als dit in Timboektoe was gebeurd, had het je nu echt geen ene reet meer geinteresseerd.

Je vindt het nu alleen maar boeiend, omdat de yanks er een enorm media circus van maakten en vervolgens met dat spannende verhaal van die enge man met een baard in een grot kwamen waarmee ze de massa uitstekend hebben bespeeld, zodat iedereen het maar wat erg vond...Inclusief jij :)
Uitspraak van OBL op donderdag 13 september 2007 om 18:05:
Je vindt het nu alleen maar boeiend, omdat de yanks er een enorm media circus van maakten en vervolgens met dat spannende verhaal van die enge man met een baard in een grot kwamen waarmee ze de massa uitstekend hebben bespeeld, zodat iedereen het maar wat erg vond...Inclusief jij

daar heb je wel een punt idd. in palestina bijv sterven elke dag duizenden onschuldige burgers daar hoor je nooit wat over
 
Uitspraak van OBL op donderdag 13 september 2007 om 18:05:
had het je nu echt geen ene reet meer geinteresseerd

Klopt..ik kijk alleen naar de joe as of ee..... je hebt gelijk joh....


Weet je wat ik van jouw mening vind:

:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:


Uitspraak van Azizz op donderdag 13 september 2007 om 18:08:
daar heb je wel een punt idd. in palestina bijv sterven elke dag duizenden onschuldige burgers daar hoor je nooit wat over
:roflol: meelullertje.....
 
Thuis...
laatste aanpassing
 
Ik zat red alert 2 te spelen thuis.
missie was de world trade center heroveren van de vijand.

Totdat me moeder me vertelde dat ik de tv moest aanzetten, want er is een vliegtuig door het world trade center gevlogen.

Kzeg jaja ma, pilletjes vergeten in te nemen zkr?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2007 om 21:07:
Ik zat red alert 2 te spelen thuis.
missie was de world trade center heroveren van de vijand.

Oew, dat is een strakke missie ^^ Vooral met die vliegende ventjes erbij. Maargoed, dat even offtopic :p

Ik zat met een vriend boven op de Playstation te spelen, Need For Speed :D Totdat me moeder kwam vertellen dat er een vliegtuig in het "Empire State Building" was gevlogen. Ja Man, dat is het WTC dus... :rot:
 
Ik kwam thuis en me moeder riep: "Het is oorlog bij Vincent!"8)

Der broertje woont in amerika, dus vandaar haha

En m'n stiefvader zat op dat moment in het vliegtuig naar Amerika, maar die was niet gekaapt gelukkig, die is naar canada gevlogen uiteindelijk..

Toen m'n stiefvader een paar jaar later naar Amerika ging, kwam Katrina 8)..
bijna in het vliegtuig naar new york toen ik hoorde wat er gebeurde ik zou naar mijn oom gaan want die was 's avonds vrij van werken maar ik heb hem jammer genoeg nooit meer kunnen spreken:-(
Op muziek les :/!!
Lerares had nog telefoontje gekregen van dr nicht die in amerika was, en had er wel iets over gezegt. Pas de beelden op tv doen het je echt doordringen