Partyflock
 
Forumonderwerp · 971288

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?
 
thuis,,
lekker aan het gamen :P
Folders vouwen 8)
laatste aanpassing
 
damn zeker tijd terug,..

Liep stage in Ermelo en rond dat tijdstip was ik zeker de paardjes voeren etc.
Kwam helemaal verdrietig naar huis omdat ik toen hele erge ruzie had met mijn eerste vriendje.
Belde een vriendin van me helemaal in paniek op dat de derde wereld oorlog was uitgebroken, waarop ik zoiets had van mens ga iemand anders vervelen.
Kwam ik thuis zaten mijn ouders voor de tv, en toen zag ik die beelden!
Vreselijk!
bij een vriendin aan het spelen 8)
Ik kan me herinneringen nog, dat ik precies TOEN tv keek.
zat op school, toen kregen we vaag iets door, en toen ik eenmaal bij een vriendin zat zag ik het op tv maar heel hard drong het niet door,
ik zat in groep 8 :/ was elf jaar ofzo :/
 
Dat was de "mooiste" dag van mijn leven...weet precies waar ik was.
laatste aanpassing
Bij m'n schoonouders thuis ik keek tv, me vriend stond buiten, en ik zag het vliegtuig in de 1e toren gaan en ik riep me vriend maar die hoorde me niet en bleef tv kijken, vond het echt erg om te zien dacht "WTF gebeurd er?? :/ " en toen kwam me schoonvader binnen met de broer van me vriend en toen keken we het nieuws verder.
thuis, maar had pas savonds op nieuws gezien :S
op me stage
Weet het nog heel goed.
Had net een nieuwe wekkerradio en was even met de radio bezig.
Vond het best vreemd dat op elke zender het nieuws was en het overal over een 'big disaster'ging.
Toen heb ik toch maar even de tv aangezet.
laatste aanpassing
 
vliegen
zat bij een vriend thuis en wist nog nie eens wat de twin towers waren. twas op tv en de ouders zeiden moet je kijken! wat erg

ik wist van niks en zag 2 gebouwen die instorten en roepte: YEEAH slopen die dingen!


dag later dacht ik KUT wat hebben die ouders wel niet gedacht:P
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
was in Windesheim (zwolle), net voorat ik naar huis ging, stond een tv aan bij de uitgang. Even bij staan kijken...
Bij een vriendin, ik kwam toen net uit school.
Op de basisschool nog :P zag t op de tv, maar niet eg aandacht aan besteeds want moest naar school..hoorde het ook pas na school wat er echt was gebeurt want op school werd er geen aandacht aan besteeds :o
 
was thuis en heb de hele tijd tv gekeken
Ik lag op bed...en draaide me nog eens goed om...
Interesseerde mij wat dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen...shit happens...
Bij de 2e ben ik wel even gaan kijken...maar dat was misschien ook wel gewoon meer uit leedvermaak en sensatiezucht natuurlijk...dat maak je tenslotte ook niet elke dag mee... :vaag:
ik heb dat vliegtuig op afstand bestuurd :P moest van bush
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 26 september 2007 om 08:44:
moest van bush

ja, dan doe je dat natuurlijk ;)

ik was op het werk, hoorde op de radio vanalles. collega's bij elkaar gehaald, TV aangezet en met iedereen staan gapen naar het nieuws. shocking wel, omdat je je meteen realiseert wat voor gevolgen dat gaat hebben
laatste aanpassing
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?

Op me kamer.. me moeder riep me naar beneden


Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Naar het nieuws kijken ;)
 
Thuis voor de tv.
ik vond het wel vet om te zien :D wat een gedachte toch als je jong heel jong bent
 
Ik was ziek thuis...

Ik schakelde in bij de eerste toren.

Ik vond het wel een heel apart vliegtuig ongeluk... Toen vloog de 2e in de andere toren...

Gekkehuis.

Heb het toch de hele tijd wel gevolgd... ik had toch niks beters te doen dan me kut voelen en op de bank liggen tv kijken.
Ik zat op school in de klas. Was 9 uur toen we 't hoorden...


Weet nog wel dat ik erg schrok...



We hadden die dag ook geen les...
 
Uitspraak van P.riscilla op woensdag 26 september 2007 om 20:47:
Ik zat op school in de klas. Was 9 uur toen we 't hoorden...

:O was je er vroeg bij, aangezien het DAAR 9.00 en hier 15.00 was... Of bedoel je 9.00 s'avonds, dan was je er wat laat bij 8)
 
Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op woensdag 26 september 2007 om 10:10:
Op me kamer.. me moeder riep me naar beneden

Precies, ik was aan het rukken en toen kwam ze binnen :bloos:
Ik zat volgens mij een spelletje te spelen op de pc, multiplayer. In die chat allemaal mensen neerzetten van 'war in america' ik dacht al van wtf geinjte zkr. Toen kwam me broer opeens naar boven 'Amerika word aangevallen' ik kijken. Was wel heftig :/ Daarna moest ik NRC handelsblad bezorgen en het was gewoon echt zo goed als uitgestorven op straat. Vreemde dag.
 
Zat net op de sportschool..
Uitspraak van B@RTJUHHH op dinsdag 11 september 2007 om 08:52:
waar was JIJ 6 jaar geleden op 11 september ?
en wat deed je toen je het hoorde van de twin towers ?

Op mn werk.

Vol verbazing zat ik te kijken. Het leek wel een film.
mijn huisgenote kwam naar boven rennen en zei dat ik de tv moest aanzetten ..

:-o


OMG!!
Thuis voor de buis,, kon t live volgen,, erg onwerkelijk..
laatste aanpassing
net thuis van school, de rest van de middag/avond voor de tv gezeten!
 
Thuis, dacht dat het fake was :S
Aan het werk in de bagagehal van Rotterdam Airport. Het was een drukke dag, veel vakantiecharters en wat vluchten voor een voetbalwedstrijd die de volgende dag in de kuip zou worden gepeeld.
Opeens kwamen een paar Stewardessen van Transavia en Aero lloyd airlines emotioneel de begagehal in gerend (wetende dat wij daar een TV hebben) en dat we naar CNN moesten schakelen. We waren "net op tijd" om te zien hoe de tweede 767 zich in de zuid-toren boorde :o
Heeft erg veel indruk gemaakt, ook vanwege de situatie waarin je dan werkt (luchtvaart).
 
Generaal Spoor Kazerne in Ermelo...op bivak!
Oefening werd afgblazen en in de kantine werd een beamer en een screen opgehangen!!
Zelfde middag mochten we naar huis omdat alles code rood beveiligd werd! Leek inderdaad net een film!! :S
Uitspraak van Azizz op donderdag 13 september 2007 om 18:08:
in palestina bijv sterven elke dag duizenden onschuldige burgers daar hoor je nooit wat over

overdrijven is ook een vak......
Uitspraak van OBL op donderdag 13 september 2007 om 18:05:
Houd toch op zeg. Als dit in Timboektoe was gebeurd, had het je nu echt geen ene reet meer geinteresseerd.

Je vindt het nu alleen maar boeiend, omdat de yanks er een enorm media circus van maakten en vervolgens met dat spannende verhaal van die enge man met een baard in een grot kwamen waarmee ze de massa uitstekend hebben bespeeld, zodat iedereen het maar wat erg vond...Inclusief jij

dat is wel waar idd, als je ff kijkt naar de aantallen doden die er die dag vielen,

in sommige andere gebieden in de wereld gaan elke dag een paar duizend mensen dood (afrika) maar omdat het in de vs gebeurde, iets wat niemand had verwacht, kwam het zo prominent in t nieuws,

ik snap de ophef ook wel omdat wij nu eenmaal vanuit een westers perspectief, als bondgenoot van de vs het bekijken,
aan de andere kant zijn die amerikaanse mensenlevens natuurlijk niks meer waard dan die duizenden die elke dag van de honger/ziekte sterven,
alleen ja dat heeft geen nieuwswaarde voor ons, het kans ons geen reet schelen kennelijk

het klinkt ontzettend hard, dat is t ook maar het is wel de realiteit......
laatste aanpassing
 
aan het werk bij de Gall&Gall te gouda

ik d8: oorlog?
 
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 30 september 2007 om 22:12:
het kans ons geen reet schelen kennelijk

Die amerikanen mij ook niet, maar je kon er die dag gewoon niet omheen :/
Op elke zender kwam het wel.
 
net thuis van school had tv aangezet, en op iedere zender was het zelfde.., nooit een goed teken...
 
Thuis
Kwam net van school toen de eerste er net in was gevlogen, de tweede er nog live in zien vliegen.
Heb een half uur daarna met mijn beste vriend in de kamer staan dansen en geschreeuwd ´´boontje komt om zijn loontje``
Op de tennisbaan en toen de eerste erin vloog werd 1 van mijn vrienden gebeld door de ouders. Toen zijn we maar naar huis gegaan en heb ik samen met mijn ouders zonder wat te zeggen naar de tv zitten kijken...
Niet dak nou zo veel medelijden had met de Amerikanen, maar het zag er allemaal zo onwerkelijk uit!
Ik zat in Berlijn op werkweek met school
Ik was net klaar met werken op de medische dienst in het AZC te Schijndel.(Y)

Stond net een praatje te maken met de beveiliging, d8 dat het een film was die ze uitzonden.SHIT...is this real??? :O
 
in de c1000 me boodschappen aan het afrekenen daarna nonstop achter de tv :O