Partyflock

Forumonderwerp · 941117

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

We zijn helemaal happy met elkaar.

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings.

Mijn ouders dachten altijd dat alle Antillianen drugsdealers zijn.

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.
Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn ook tegen buitenlandse jongens.. maar dat komt door dinen die we mee gemaakt hebben.

Ik persoonlijk vind dat je ieder persoon op zichzelf moet beoordelen niet op afkomst...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:42:
Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings

:D

Dat valt nog mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M@riekje op zaterdag 7 april 2007 om 16:44:
Ik persoonlijk vind dat je ieder persoon op zichzelf moet beoordelen niet op afkomst...

Zo denk ik er ook over, inmiddels accepteren mijn ouders hem gelukkig wel.

Ook doet Matthias regelmatig klusjes voor ze, hij helpt op dit moment mijn vader mee om de tuin op te knappen :D

Waarschuw beheerder

Blank of zwart, ik zou een groninger sowieso niet de hut in laten ;p

Waarschuw beheerder
Kies je pad...ga op je gevoel....luister niet naar negatieviteit.

Waarschuw beheerder

ik weet nu al dat je commentaar gaat krijgen

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

geen probleem dus, hij is meer nederlander als menig ander (y)

dat vind ik nu altijd zo jammer, dat hokjes denken, niet dat drugsdealen een top beroep is, maar de persoon erachter is vaak net zo goeie vent als de buurman aan mijn over kant :lol:

Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.

ik val niet op buitenlandse mannen, en weet ook dat mijn ouders van bepaalde mensen geen voorstander zijn, echter zouden ze die persoon wel respecteren als hij goed voor mij zou zijn en ik gelukkig zou zijn.

mensen hebben altijd wel problemen met iemand, is het niet voor zijn afkomst dan is het omdat hij ''anders'' zijn geld verdient.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:45:
Blank of zwart, ik zou een groninger sowieso niet de hut in laten

Met Groningers is niks mis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:46:
Kies je pad...ga op je gevoel....luister niet naar negatieviteit.

Dat zijn nou nog eens uitspraken !!!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:45:
Ook doet Matthias regelmatig klusjes voor ze, hij helpt op dit moment mijn vader mee om de tuin op te knappen

Das aardig van m ;)

Waarschuw beheerder
ik zou me dochter ook geen blacka dollo laten vangen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja mijn ouders zouden ook niet echt blij zijn met een buitenlander,maar het uiteindelijk wel accepteren
toch hebben de meeste ouders denk ik gewoon een schoonzoon/dochter uit hetzelfde land/cultuur/geloof of wat dan ook

ps wordt dit het 4e kindje van de 4e vader?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou een groninger sowieso niet de hut in laten

hahahaha :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:47:
de buurman aan mijn over kant

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen hebben altijd wel problemen met iemand, is het niet voor zijn afkomst dan is het omdat hij ''anders'' zijn geld verdient

Mijn vriend heeft gewoon een vaste legale baan ;) Hij werkt als magazijnmedewerker/hefftruckchauffeur in 5 ploegendienst bij een fabriek in Hoogezand :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ps wordt dit het 4e kindje van de 4e vader?

Ben ik zwanger dan?

Waarschuw beheerder
donateur
wat niet is kan nog komen

het was maar belangstelling o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:49:
Mijn vriend heeft gewoon een vaste legale baan Hij werkt als magazijnmedewerker/hefftruckchauffeur in 5 ploegendienst bij een fabriek in Hoogezand

dat is fijn (y) bedoelde meer te zeggen dat niet iedereen die anders zijn brood verdient geen knip waard zou zijn bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk zijn je ouders er niet op tegen dat je met een buitenlandse jongen omgaat maar maken ze zich meer zorgen om jou gedrag. Je bent 22 jaar, je hebt 2 kindjes en je 3e kindje is helaas overleden. Je bent pas geleden getrouwd en nu weer gescheiden. Ik denk dat je ouders je alleen maar in bescherming willen nemen. Spring niet van hot naar her :yes: Maar goed dat ik mijn mening. Als ik het fout heb sorry, maar het bovengenoemde heb ik gelezen in topics van jou.

Volgens mij ben je zo nep als wat. Of je gelooft in je eigen leugens. Echt die verhalen altijd van jou. Best zielig eigenlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:51:
wat niet is kan nog komen

Komt ook niet, laat me binnenkort steraliseren ;) heb 2 prachtige kinderen en daar ben ik blij mee.

Matthias wil ook niet meer kinderen, hij heeft er ook al 2 van 5 en 3 jaar uit zijn vorige relatie.
Waarschuw beheerder

helemaal met je ouders eens (Y)

als je mijn kind was had ik je kapot geslagen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ1 op zaterdag 7 april 2007 om 16:52:
Spring niet van hot naar her

zorg dat je eigen leven, maar voor al dat van je kinderen stabiel is en blijft.

een man daar bij is een leuke bijkomstigheid, maar persoonlijk zou ik in jouw situatie eens fijn alleen gebleven zijn, aangezien je van alles voor je kiezen gehad hebt.

echter is dit jouw leven, en moet je ook doen wat jou goed lijkt. ik denk altijd gelijk aan de kinderen.

want als ik ergens fel op tegen ben is het verwarring en onstabiliteit kweken in het leven van kinderen.

( ik zeg niet dat jij dit doet)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als de buurman aan mijn over kant

De overbuurkant, JWT

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DJ1 op zaterdag 7 april 2007 om 16:52:
Volgens mij ben je zo nep als wat. Of je gelooft in je eigen leugens. Echt die verhalen altijd van jou. Best zielig eigenlijk.laatste aanpassing 7 april 2007 16:53

zijn niet mijn verhalen, heeft m`n ex mij hele tijd geflikt onder mijn naam. aantal mensen hier op PF weten dat dat waar is en als anderen dat niet geloven kan ik niet mee zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:56:
De overbuurkant

de overbuurman :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 16:55:
een man daar bij is een leuke bijkomstigheid, maar persoonlijk zou ik in jouw situatie eens fijn alleen gebleven zijn, aangezien je van alles voor je keizen gehad hebt.

het was ook de bedoeling om eerst een tijd alleen te blijven, maar toen ik Matthias op een feest tegenkwam was er meteen iets tussen ons, we kregen elkaar niet meer uit onze gedachten.

Maar we doen het rustig aan, met m`n ex ben ik vrij snel gaan samenwonen en trouwen en was snel zwanger.

Matthias komt ook net uit een relatie met een vrouw waar hij 2 kinderen mee heeft. Dus samenwonen zit er nog lang niet in. We houden het op een LAT-relatie en gaat het over een jaar nog zo goed dan kunnen we altijd kijken of we gaan samenwonen.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder

das gek :D
Waarschuw beheerder
Blank of zwart, ik zou een groninger sowieso niet de hut in laten

:lol:

Waarschuw beheerder
als mijn zoontje later met een buitenlander thuis komt dan breek ik zijn benen want her r zelf slechte ervaringen mee.

ik moet r niets van hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:59:
Dus samenwonen zit er nog lang niet in. We houden het op een LAT-relatie en gaat het over een jaar nog zo goed dan kunnen we altijd kijken of we gaan samenwonen.

lijkt me idd verstandig (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:01:
als mijn zoontje later met een buitenlander thuis komt dan breek ik zijn benen want her r zelf slechte ervaringen mee.

ik moet r niets van hebben

niet iedere buitenlander is hetzelfde, heb zelf een aantal heel slechte ervaringen met nederlanders. daar zitten ook hele foute types tussen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:01:

Haat is een verworteling uit onzekerheid, daar kom je zelf ook nog wel ooit achter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:02:
Haat is een verworteling uit onzekerheid, daar kom je zelf ook nog wel ooit achter.

inderdaad, het is echt zo`n hokjesgedachte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 17:02:
niet iedere buitenlander is hetzelfde, heb zelf een aantal heel slechte ervaringen met nederlanders. daar zitten ook hele foute types tussen.

idd, ik hou niet van mensen generaliseren.

en dan nog wat, als je van je kind houdt accepteer je die persoon die hun uit kiezen, net zoals jij vroeger ook je eigen vriend(in) koos.

want ik heb liever dat mijn zoon van harte thuis komt, ipv dat hij weg blijft omdat ik zijn keuze niet kan accepteren!

zijn leven, zijn keuze, zijn geluk, en dat gaat mij als moeder boven mijn eigen voorkeur (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 17:02:
niet iedere buitenlander is hetzelfde

daar heb je gelijk in maar ik heb ook geen moeite met buitenlanders die werken.

ik moet niets van die mensen die thuis zitten en wachten tot hun uitkering gestord word

dat bedoel ik er mee te zeggen

ik had het wat beter kunnen en (moeten) formuleren

Waarschuw beheerder

:rot:
superlief is voor m`n 2 kinderen.

je bent 22 en hebt 2 kinderen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:14:
ik moet niets van die mensen die thuis zitten en wachten tot hun uitkering gestord word

je hebt uitkeringen en uitkeringen, maar ik snap wat je bedoelt, echter heb je ook mensen die geen uitkering genieten, maar wel hun brood verdienen door geen 9 tot 5 baan.

ik had het wat beter kunnen en (moeten) formuleren

kan de beste gebeuren :lol:

Waarschuw beheerder

Ik werk ook, maar mischien heb je het nog niet door, maar vraag jezelf eens af waarom we werken? niet toevallig omdat wij slaven zijn van een systeem, dat gedoemd is te falen?
wij zijn totaal afhangkelijk van geld, om te kunnen leven, dat is als je erbij nadekt belachelijk! omdat jij moet werken elke dag...s ochtents er vroeg uit, gestressed door werk ,je omgeving. zo ontstaat er dus polarisatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:19:
je hebt uitkeringen en uitkeringen, maar ik snap wat je bedoelt, echter heb je ook mensen die geen uitkering genieten

ja dat weet ik maar ik heb negen jaar gewerkt en vraag een ww aan en dan moet ik nog 2 keer in de maand solliciteren terwijl anderen (ook nederlanders) hier komen en een uitkering krijgen vind ik niet eerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:22:
wij zijn totaal afhangkelijk van geld, om te kunnen leven, dat is als je erbij nadekt belachelijk!

daar moet ik je gelijk in geven, en iedereen schreeuwt wel over werken werken werken, maar als je heel eerlijk bent vindt een groot deel het belachelijk wat ze maar verdienen voor al die uren werken. tuurlijk ben ik voor werken ( ik ben dan volledig afgekeurd) en heb ook jaren fulltime gewerkt.

ik ben ook niet voor de mensen die thuis een uitkering genieten en de hele dag niks doen en daar trots op zijn.

maar anderzijds heb ik wel respect voor de mensen die hun brood anders verdienen en juist een uitkering weigeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:25:
ik ben ook niet voor de mensen die thuis een uitkering genieten en de hele dag niks doen en daar trots op zijn.

mensen moeten doen waar ze zichezlf goed bij voelen, zelfs de mensen die 'zogenaamd' genieten weten niet wat genieten is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:29:
mensen die 'zogenaamd' genieten weten niet wat genieten is

nee daar heb je gelijk in.

Waarschuw beheerder
Iedereen zal rust moeten gaan nemen in dit doorgedraaide systeem, en dat zal iedereen vinden als de tijd komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:36:
Iedereen zal rust moeten gaan nemen in dit doorgedraaide systeem, en dat zal iedereen vinden als de tijd komt

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:36:
Iedereen zal rust moeten gaan nemen in dit doorgedraaide systeem

je bedoelt:
ik ben traag en kan alles om me heen niet bijhouden.

Waarschuw beheerder
tja ik denk dat er nooit veel zal veranderen, en ga je van werken ook niet dood, echter was het vroeger nog een plezier om te werken en je brood zo te verdienen, tegenwoordig is iedereen vaak zo opgefokt, gestresst etc etc wat ik ook wel begrijp , je werkt je de hele maand kapot en wat heb je uiteindelijk op de bank??? en wat gaat er weer vanaf aan verplichte betaligen zoals rekeningen??

geen wonder dat mensen hun brood anders gaan verdienen, vroeger begreep ik dat niet zo makkelijk, tegenwoordig kan ik ze wel begrijpen, en wat hun dan siert is dat ze weigeren van de bijstand een uitkering aan te vragen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:43:
je bedoelt:
ik ben traag en kan alles om me heen niet bijhouden.

ik bedoel; mensen weten niet meer wat genieten is :) mensen haastten zich het heen en weer. en voor wat?????? om dingen te regelen, om de kinderen naar de kinderovang te brengen, om optijd op je werk te komen?

Dat is niet leven en genieten, mensen moeten weer durven leven.

mensen hebben een soort van bestaan angst, een ideaal beeld hoe alles eruit moet zien, en we hebben het flink mis gehad.
Waarschuw beheerder
Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings

zouden mijn ouders ook op tegen zijn :lol:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Graag alleen reageren als je wat normaals/zinnigs kunt vertellen.

(F)

Waarschuw beheerder
mensen hebben snel een voor oordeel vooral als t om hun kinderen gaat

zou ik zelf ook hebben

Waarschuw beheerder
je hebt het beste voor als ouder, maar elke ziel heeft een eigen plan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als mn zusje met een Antilliaan thuis durft te komen trapt mn pa em gelijk de deur uit.

Dat vind ik zelf wat overdreven, maar ik kan me de scepsis van je ouders voor stellen. Dat je vriend oke is, is mooi voor iedereen, maar was wel onverwacht, en achteraf nu ze hem kennen vinden ze het cool en respecteren ze hem.

Zo hoort het, je kan met bevolkingsgroepen waarvan het merendeel crimineel is, of althans met criminelen om ging, niet voorzichtig genoeg zijn. Is ie oke? Mooi, geen probleem. Is ie niet oke, dan ben je dr iig op tijd mee, voor dr wat ergs gebeuren kan en je je dochter moet vrij kopen van dr pooier/ex vriendje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 18:25:
Als mn zusje met een Antilliaan thuis durft te komen trapt mn pa em gelijk de deur uit.

Puur gepolariseerd dus ;) het hoort bij deze tijd dat mensen dingen niet aankunnen, je pa moet ook opzoek gaan naar de waarheid zou ik kunnen adviseren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:47:
Met Groningers is niks mis.

Behalve met je ex zeker hehehe
Waarschuw beheerder
geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Zo wat een knappe gast??Binnen 25 jaar al vloeiend Gronings?Klasse!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:29:
Puur gepolariseerd dus

Nee, hij stemt zn hele leven al PvdA en is ook geen racist.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:29:
je pa moet ook opzoek gaan naar de waarheid zou ik kunnen adviseren.

De waarheid: de meeste Antillianen zijn probleemjongeren met een crimineel verleden, komen uit een gebroken gezin en hebben geen respect voor vrouwen.

Zelfs ik als anti-racist voel me niet veilig in hun buurt, ze hebben allemaal pipa op zak jwt :(

Zijn natuurlijk uitzonderingen, probleem is hoe herken je de uitzondering?

Denk sowieso dat 1tje die in een klein dorp is opgegroeid ver van de Randstad, veel minder kans maakt om crimineel te worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 18:43:
De waarheid: de meeste Antillianen zijn probleemjongeren met een crimineel verleden, komen uit een gebroken gezin en hebben geen respect voor vrouwen.

Zelfs ik als anti-racist voel me niet veilig in hun buurt, ze hebben allemaal pipa op zak jwt :(

De waarheid is wat je in je gedachten ervan maakt, maar men vergeet dat iedereen hier voor een reden is, en dat het een tijd is van keuzes maken.

Ik durf te zeggen vanuit mijn hart dat er geen goed en geen kwaad is. het gaat zoals het gaat, de enige waarheid is je ziel, de liefde.
Waarschuw beheerder
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, want persoonlijk val ik niet op zwart..

Maar ik zou het ook niet fijn vinden als mijn dochter thuis kwam met een ontspoorde zwarte..

Maar als hij normaal kan doen..een opleiding volgt of heeft gevolgd..iets van zijn leven maakt..en niet zo'n..."motherfucker homeboy" is..:dood: (want die komen er bij mij niet in) dan zou het mij niet uitmaken..als hij maar goed voor der is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op zaterdag 7 april 2007 om 18:50:
een ontspoorde zwarte..

omdat hij zijn leven op zijn manier leeft?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:48:
de enige waarheid is je ziel, de liefde.

nou dat denk ik niet hor.

een mens bestaat niet alleen uit liefde.
ook uit machtsbelustheid, territoriale driften en voortplantingsdrift.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 7 april 2007 om 18:54:
nou dat denk ik niet hor.

Ieder mens is een dans van licht, kom je nog wel achter ;)
De mens zoals wij nu kennen is gemaakt door ideaalbeeld en gecreeerde omgeving.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 7 april 2007 om 18:54:

Je vergeet domheid (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 18:55:
Je vergeet domheid (f)

ook dat; niemand is dom, dat zijn allemaal woorden die gemaakt zijn om mensen te mag ik het zo zeggen 'te sorteren'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:55:
Ieder mens is een dans van licht, kom je nog wel achter

Das best geitenwollensokkerig :S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:55:
De mens zoals wij nu kennen is gemaakt door ideaalbeeld en gecreeerde omgeving.

Nee, de mens is gemaakt door zn eigen handelsgeest.

De Antillianen zijn afstammelingen van zwarten die ooit door hun eigen stamhoofd zijn omgeruild voor sterke drank en geweren.

Logisch dat ie die deal aan greep om van de ergste ruziezoekers in zn stam af te komen. Vandaar dat veel Antillianen lijden aan stoornissen als PDD-Nos en ADHD, die hebben ze georven van hun voorouders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:56:
ook dat; niemand is dom, dat zijn allemaal woorden die gemaakt zijn om mensen te mag ik het zo zeggen 'te sorteren'.laatste aanpassing 7 april 2007 18:57

Domheid bestaat zeker, tis de wetenschappelijke verklaring van Rachel Hazes en Kelly van Big Brother :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 18:58:

De Antillianen zijn afstammelingen van zwarten die ooit door hun eigen stamhoofd zijn omgeruild voor sterke drank en geweren.

Logisch dat ie die deal aan greep om van de ergste ruziezoekers in zn stam af te komen. Vandaar dat veel Antillianen lijden aan stoornissen als PDD-Nos en ADHD, die hebben ze georven van hun voorouders.

geloof wat je wilt geloven, ook voor jou zal de tijd komen dat alle wetenschap in het niets valt bij de menselijke ziel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Das best geitenwollensokkerig

8) :lol:

idd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:56:
niemand is dom

dan heb ik nog wel een paar voorbeeldjes voor je :roflol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 19:00:
ook voor jou zal de tijd komen dat alle wetenschap in het niets valt bij de menselijke ziel

als u het niet erg vindt
het staat bij mij in de planning om over 1000 lichtjaar toch echt onder de grond te liggen, of in een potje
dus ik ga dat niet meer mee maken.
Waarschuw beheerder
haha nou mijn pa zal dat ook niet zo relax vinden, hij ziet me al aankomen! nou.. nee :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 7 april 2007 om 19:09:
dan heb ik nog wel een paar voorbeeldjes voor je

McPat? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 19:14:
McPat

is een dat een dom persoon of een wetenschappelijke fout?
:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:45:
ik bedoel; mensen weten niet meer wat genieten is mensen haastten zich het heen en weer. en voor wat?????? om dingen te regelen, om de kinderen naar de kinderovang te brengen, om optijd op je werk te komen?

Dat is niet leven en genieten, mensen moeten weer durven leven.

mensen hebben een soort van bestaan angst, een ideaal beeld hoe alles eruit moet zien, en we hebben het flink mis gehad.

als je heel goed na denkt over dat wat jij schrijft moet ik je ergens wel gelijk geven ja

Uitspraak van SaMaNtHa op zaterdag 7 april 2007 om 19:12:
haha nou mijn pa zal dat ook niet zo relax vinden, hij ziet me al aankomen! nou.. nee

uiteindelijk moeten ouders leren los te laten en hun kindjes hun eigen boontjes laten doppen in het leven, waaonder ook hun keuze in de liefde (y)

veelouders denken alles naar hun hand te kunnen zetten, helaas werkt dat in veel gevallen tegen je, en krijg je geheimen voor elkaar, ik wil nooit en ten nimmer dat mijn kind dingen gaat verzwijgen omdat moeder misschien een andere denkwijze etc heeft.
ik leer mijn kind dat we alles met elkaar kunnen delen en overwinnen, en alles bespreekbaar is (y)

als hij maar goed voor der is.

dat is waar het om gaat, en niet of hij het leven heeft wat jij voor je kind voor ogen heeft, uiteindelijk moet je kind er mee samen leven (y)

en als mijn zoon op een dag denkt zijn brood anders te moeten verdienen als met witwerken, maar geen uitkering trekt, dan is hij voor mij niet minder waard als alle mensen die wel van 9 tot 5 werken.

natuurlijk hoop je dat ze werk hebben, en hoe hij dat doet, dat zal die zelf moeten bepalen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 7 april 2007 om 19:18:
is een dat een dom persoon of een wetenschappelijke fout?

McPat is de beste dj van Delft, echt een h3ld :lol:

En zn kaakoperatie is een wetenschappelijke fout lijkt me :P

Waarschuw beheerder
donateur
Semper Veritas Amo van welke planeet kom jij?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
The planet of Marklar???

Waarschuw beheerder
Lach er maar om, wees cynisch. ;) ik sta er boven :)

Waarschuw beheerder
donateur
je zweeft erboven bedoel je zeker ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 19:40:
je zweeft erboven bedoel je zeker

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 19:39:
ik sta er boven

good for you

je moet alleen niet vergeten dat je niet druk moet maken om hoever je met je kop bij wolken komt, maar om hoe stevig je voeten nog op de aarde staan (Y)
Waarschuw beheerder
Sinds kort heb ik een relatie

En je zet nu al "forever" bij je naam???
Je bent trouwens wel al snel over je scheiding en verlies van je kindje heen (als dat waar is).
:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 20:33:
En je zet nu al "forever" bij je naam???
Je bent trouwens wel al snel over je scheiding en verlies van je kindje heen (als dat waar is).

Kijk dat bedoel ik, komt altijd wel weer iemand die erover begint :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeannette G op zaterdag 7 april 2007 om 20:56:
Kijk dat bedoel ik, komt altijd wel weer iemand die erover begint

Ja sorry ik kan het niet laten... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 21:00:
Ja sorry ik kan het niet laten...

Nee, ik begrijp je helemaal :respect:
Waarschuw beheerder
Ik heb het zelf nooit meegemaakt, want persoonlijk val ik niet op zwart..

Maar ik zou het ook niet fijn vinden als mijn dochter thuis kwam met een ontspoorde zwarte..

Maar als hij normaal kan doen..een opleiding volgt of heeft gevolgd..iets van zijn leven maakt..en niet zo'n..."motherfucker homeboy" is.. (want die komen er bij mij niet in) dan zou het mij niet uitmaken..als hij maar goed voor der is.

Hier ben ik het helemaal mee eens (y)
(maar dan nog heb ik liever dat mijn dochter met een "blanke" thuis zou komen... ;))

Waarschuw beheerder
donateur

is dat niet zo dan :| :bloos: sorry hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 21:17:
is dat niet zo dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 20:33:
verlies van je kindje heen

overheen? mijn dochtertje zal altijd in mijn gedachten zijn, m`n hele leven lang. zij is en blijft altijd een deel van mij. matthias is geen vervanger voor m`n ex en dochtertje. en mijn relatie met matthias staat helemaal los van het verlies van m`n dochtertje.

roland en ik zijn nog niet zolang gescheiden dat klopt. en het was ook niet de bedoeling om me snel weer in een relatie te storten.

maar ik kwam matthias tegen op Terror Is Timeless, we raakten aan de praat en zijn de hele nacht bij elkaar in de buurt gebleven.

de vonk sloeg gewoon over, ik kon me er wel tegen gaan verzetten maar daar zou ik me niet goed bij voelen. ik ga op m`n gevoel af. en het gevoel wat ik bij matthias heb is gewoon heel erg goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:42:
de vonk sloeg gewoon over, ik kon me er wel tegen gaan verzetten maar daar zou ik me niet goed bij voelen. ik ga op m`n gevoel af. en het gevoel wat ik bij matthias heb is gewoon heel erg goed.

Als jij daar gelukkig van wordt moet je er ook zeker voor gaan (y)

Maar wel vreemd dat je in een ander topic zei dat de mensen om je heen hadden verzonnen dat je zwanger was.
Dus je moet het niet vreemd vinden dat ik jou niet helemaal serieus neem omdat je steeds weer een ander verhaal verteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volledig geïntegreerd

gearesteerd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 21:48:
hadden verzonnen dat je zwanger was.

dat had m`n ex verzonnen. maar wil het liever niet meer over m`n ex hebben. dat is verleden tijd. ik ben helemaal opnieuw begonnen na alle ellende.
Waarschuw beheerder
Hmm, ik weet niet hoe mijn ouders zouden reageren! Als het een normale jongen is hebben ze er niks op tegen iig. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MANDY- op zaterdag 7 april 2007 om 21:55:
Hmm, ik weet niet hoe mijn ouders zouden reageren! Als het een normale jongen is hebben ze er niks op tegen iig.

Mijn vriend is eigelijk gewoon oerhollands, ziet er alleen een beetje anders uit dan de gemiddelde Hollander haha.

Maar hij praat plat Gronings met m`n ouders (ik spreek zelfs niet eens goed Gronings) en kan Hakkuh als de beste ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eigenlijk mogen m`n ouders ook helemaal niks over buitenlanders zeggen vind ik.

Want als ze echt tegen buitenlanders zouden zijn dan hadden ze mij ook niet geadopteerd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 22:02:
Want als ze echt tegen buitenlanders zouden zijn dan hadden ze mij ook niet geadopteerd

zoek je aandacht of wat :| praat dan ff met een hulp lijn of wat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 22:06:
zoek je aandacht of wat praat dan ff met een hulp lijn of wat

Ik zoek geen aandacht, maar klopt toch wat ik zeg? Als mijn ouders tegen buitenlanders waren dan hadden ze mij nooit geadopteerd denk ik.

Ze hadden gewoon een slecht beeld over m`n vriend omdat Antillianen vaak negatief in het nieuws zijn enzo. Dat schept een verkeerd beeld over die bevolkingsgroep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:58:
Mijn vriend is eigelijk gewoon oerhollands, ziet er alleen een beetje anders uit dan de gemiddelde Hollander haha.

Maar hij praat plat Gronings met m`n ouders (ik spreek zelfs niet eens goed Gronings) en kan Hakkuh als de beste

Haha. Tsja, ik weet het niet. Weet wel dat mijn ouders de vriend van een vriendin van mij (en die is Iraans) wel een toffe gozer vinden. Dus denk niet echt dat ze er problemen mee zullen hebben.

Waarschuw beheerder
Heb het zelf nooit meegemaakt, ondanks dat ik wel eens
een vriend heb gehad die "buitenlands" is (maar wel
gewoon in nederland geboren)..

zie het wel vaker om me heen, snap die ouders echt niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:42:
overheen? mijn dochtertje zal altijd in mijn gedachten zijn, m`n hele leven lang. zij is en blijft altijd een deel van mij.

daar kom je ook niet over heen en rouwen kent geen tijd, het wil ook lang niet zeggen als je een neiuwe relatie hebt dat je dan over je kind heen zou zijn, no way!!.
als je kind is overleden heet dat niet dat je de komende 5 jaar alleen moet blijven.
dingen lopen nu eenmaal niet altijd gepland, in jouw leven snel een nieuwe relatie, kan me best voorstellen dat de één dat wat snel allemaal vindt gaan, maarja zo loopt het leven nu eenmaal, hopelijk nu meer geluk.
Waarschuw beheerder
donateur
Aandacht :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 23:11:
als je kind is overleden heet dat niet dat je de komende 5 jaar alleen moet blijven.

inderdaad. ik denk nog elke dag aan Renee, als alles goed gegaan was dan had ik 1 dezer dagen moeten bevallen. helaas kwam m`n kleine meisje veel te vroeg ter wereld.

heb een grote foto van haar aan de muur hangen boven m`n dressoir kast. daar brand ik nog elke avond een kaarsje voor der.

ookal leeft renee niet meer, ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 23:11:
rouwen kent geen tijd,

ben ik het helemaal mee eens. ik mis m`n oma ook nog steeds heel erg en zij is inmiddels al 7 jaar dood.
Waarschuw beheerder
een Antilliaan is

aha dus hij laat je ook alle hoeken van de kamer zien (Y)

anders is hij natuurlijk geen echte....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:53:
een ontspoorde zwarte..

omdat hij zijn leven op zijn manier leeft?

zijn manier?..nee de manier van de tv..want zo ben je "stoer" dus het zijn gewoon na-apers..die onze maatschappij naar beneden halen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 22:10:
Antillianen vaak negatief in het nieuws

en jij kijkt geen opsporing verzocht zeker . alleen maar kunst en kitch
Waarschuw beheerder
Ik vind omgang met een duitser niet kunnen anno 2007

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 23:22:
ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

idd (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:10:
ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

hoe oud was jij in godsnaam niet dan dat je voor het eerst zwanger was :| en ik bedoel dit niet op een aanvallende manier . maar ik zag dat je nog maar 22 bent

Waarschuw beheerder

als ik jouw vader was had ik precies hetzelfde gedacht, als je dochter met een antilliaan gaat is de kans gewoon een stuk groter dat het een een foute kerel is! als ze uiteindelijk beseffen dat het een vriendelijke jongen is dan is het toch goed? vooroordelen moet je hebben, dat voorkomt een hoop ongelukken! naïviteit is pas dom...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:16:
hoe oud was jij in godsnaam niet dan dat je voor het eerst zwanger was en ik bedoel dit niet op een aanvallende manier . maar ik zag dat je nog maar 22 bent

je copieert mijn stukje dat ik van een ander copieer :lol:
dus ik neem aan dat je vraag niet voor mij bedoelt is :lol:

al kreeg ik mijn zoon ook met 23 nou en? moeder zijn kent geen leeftijd mits je meerderjarig bent en je weet waar je aan begint (y) en ook weet wat het moederschap inhoudt, en je die verantwoordelijkheid ook kunt dragen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
master off disaster zal ik hem voor je beantwoorden..ze is 22 jaar en in haar persoonlijke tekst staat dat haar oudste kind 7 is.

Dan was ze 14 toen ze zwanger was en op haar 15e bevallen..

:x :x :x

Ik heb ook mijn twijfels bij al je verhalen.
Mocht dit nep zijn,dan vind ik het erg zielig dat je met zulke dingen loopt te spotten !
Mocht het wel echt zijn..sorry maar dan is je leven echt een zooitje en moet je echt eens na gaan denken waar je mee bezig bent en wat je wilt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 09:28:
Mocht het wel echt zijn..sorry maar dan is je leven echt een zooitje en moet je echt eens na gaan denken waar je mee bezig bent en wat je wilt..laatste aanpassing 8 april 2007 09:31

Ik kreeg inderdaad op m`n 15e m`n eerste kindje. M`n 2e en 3e zwangerschap waren wel gepland.

M`n leven is GEEN zooitje. Heb 2 schatten van kinderen, een lieve vriend, een vaste baan, een huis, een auto en 6 huisdiertjes.

Ik heb alles op orde in mijn leven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:19:
al kreeg ik mijn zoon ook met 23 nou en? moeder zijn kent geen leeftijd mits je meerderjarig bent en je weet waar je aan begint en ook weet wat het moederschap inhoudt, en je die verantwoordelijkheid ook kunt dragen

Ik was wel minderjarig, maar de eerste 2 jaar woonde ik met m`n dochter bij m`n ouders. Zij hebben me enorm gesteund in alles.

Op m`n 17e ben ik op mezelf gaan wonen met m`n dochter. En tot nu toe heb ik me goed weten te redden en zie in de toekomst ook geen problemen.

Waarschuw beheerder
donateur
je werkt parttime neem ik aan als je kids hebt?
en je woont alleen?
betaal jij daar een huis en auto van, en onderhoud jezelf en 2 kinderen en 6 huisdieren?

nou ja beetje offtopic misschien...gaat me ook niks aan verder...maar lijkt me sterk dat dit alles lukt en haalbaar is van een half maandsalaris van de thuiszorg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 09:41:
je werkt parttime neem ik aan als je kids hebt?
en je woont alleen?
betaal jij daar een huis en auto van, en onderhoud jezelf en 2 kinderen en 6 huisdieren?

Ik werk 28 uur in de week voor de thuiszorg. Daarnaast heb ik nog een eigen bedrijfje waar ik me in de avonduren mee bezig houd.

Op die manier kan ik goed rondkomen. Ik rijd trouwens ook niet in een Mercedes ofzo hoor. Heb een Deawoo Matiz, en die zijn niet zo duur in verzekering/belasting.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast heb ik nog een eigen bedrijfje waar ik me in de avonduren mee bezig houd.

aaaaaaaaah nu snap ik het...achter de ramen of op straat?

grapje hoor 8)

nee oke..het zal allemaal wel..als jij het zegt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 10:04:
achter de ramen of op straat?

In huis, ik maak borduursels/logo`s/emblemen op kleding. Vooral kleding voor kinderen.

Mensen komen bij mij met bijvoorbeeld een wit shirtje en ik zet er bijvoorbeeld Kabouter Plop, Bob De Bouwer o.i.d. op.

Komen laatste tijd zelfs volwassenen bij me met effen sweaters/t-shirts die bijvoorbeeld Pitt Bull of Lonsdale erop willen hebben. Echte merken kunnen ze niet betalen dus dan komen ze naar mij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zei het toch : naaien voor geld ;) ;)

dit is dus naaien op een andere manier,ook leuk !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 10:09:
dit is dus naaien op een andere manier,ook leuk !laatste aanpassing 8 april 2007 10:10

Is wel leuk ja, vooral als er van die brugklassers bij me komen met een Wibra of Zeeman shirt waar ze Lonsdale op willen hebben haha.

Zodra dat erop staat horen ze er helemaal bij :lol:

Waarschuw beheerder
Mijn ouders kunnnen tegen zoveel zijn ( soms waren ze dat ook) maar dat ging er snel af...

Je mag je mening hebben, maar ik ben nog altijd de gene die over mijn eigen leven beslist..
En ze kunnen zich erbij neer leggen, of niet.. Dat is aan hun...
Maar ze moeten mij er dan niet mee lastig vallen
Waarschuw beheerder
Duo penotti dubbel lekker in een pottie :cheer:

Waarschuw beheerder
als ik met een marrokaan thuis aan zou komen zou mijn vader hem ook wel buiten schoppen :yes:

scheelt dat ik daar niet op val :)
Waarschuw beheerder
Das dan jammer voor mijn ouders...wennen ze wel aan...maar heb nooit gezeur erover gehad hoor...het waren dan ook geen antillianen, turken etc... (waar dit topic over gaat dus... :) en waar ik niet echt op val... )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom naja maak mij nie uit val nie buitenlanders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 april 2007 om 09:49:
Ik rijd trouwens ook niet in een Mercedes ofzo hoor. Heb een Deawoo Matiz,

:o Ik werk 40 uur in de week en ik heb een Opel corsa uit 1989!!!! :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 18:05:
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom naja maak mij nie uit val nie buitenlanders

Mijn vader ook, maar ik val ook niet op buitenlanders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En hoe vinden zijn ouders dat hij met jou gaat, dat is nog veel zieker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 18:05:
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom

eerwraak? :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 13:30:
so who cares?

mijn vorig bericht is zou aangepast zijn door een medewerker, vraag me alleen af waar? staat nog precies het zelfde, en er staat niks verkeerds in, uitleg??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 21:17:
is dat niet zo dan sorry hoor

Echt niet allemaal hoor :|

Waarschuw beheerder
Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen, ik mag niet zeggen welke anders krijg ik weer een waarschuwing.. :( vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 20:23:
:( vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

denk dat ze niet nieuwsgierig naar jouw mening zijn :)

Waarschuw beheerder

Nee nog nooit meegemaakt. En al zouden ze moeilijk gaan doen: Ik bepaal zelf wel of ik een relatie begin met een buitenlander... Hebben mijn ouders niks over te zeggen!

Waarschuw beheerder
Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen

ik denk dat je als ouder hun keuze moet respecteren ipv de kans te lopen dat ze je op een dag niet meer thuis komen, omdat jouw voorkeur niet aan jouw wensen voldoet.

tuurlijk mag je je mening hebben, maar laat je kind wel zijn/haar eigen leven leven met zijn/haar eigen keuze's en beslissingen.

jij hebt je toch ook de man uitgezocht die je wilde, bof je effe dat het een nederlander is (y)

vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

jawel, hokjes denken heb ik meer moeite mee, en dat bedoel ik in algemene zin.

niet alle mannen gaan vreemd, niet alle vrouwen zijn sletten, en niet alle buitenlanders deugen niet (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 21:32:
Ik bepaal zelf wel of ik een relatie begin met een buitenlander

idd, en dat moet mijn zoon ook zelf bepalen, al zal ik wel laten weten dat IK mooi naar de nederlandse cultuur leef, en NIET anders :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 21:52:
jawel, hokjes denken heb ik meer moeite mee, en dat bedoel ik in algemene zin.

precies. mensen laten zich maar voeren door invloeden buitenaf zonder op gevoel te gaan ondervinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 21:52:
tuurlijk mag je je mening hebben, maar laat je kind wel zijn/haar eigen leven leven met zijn/haar eigen keuze's en beslissingen.

Niet in alle opzichten! En je kan het best enigszins sturen hoor!

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 20:30:
denk dat ze niet nieuwsgierig naar jouw mening zijn

hoeft ook niet, daarom zou ik m nog wel mogen geven :loser:
Waarschuw beheerder

Tja, wat zal ik zeggen......

Ik hoefde thuis echt niet aan te komen met een bosneger met zijn broek op z'n knieën,me vader zou hem zo via de balkondeur weer naar buiten pleuren. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je bent in drie dagen gescheiden van je man en nu heb je in die tijd een nieuwe vriend op de kop getikt. Lekker verhaal weer Adwina :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 11:41:
Je bent in drie dagen gescheiden van je man en nu heb je in die tijd een nieuwe vriend op de kop getikt. Lekker verhaal weer Adwina :looser:

Lekker geloofwaardig weer he! ;)

Waarschuw beheerder
De hamvraag is: mag je hem in bek schijten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 12:39:
De hamvraag is: mag je hem in bek schijten?

:roflol:
Waarschuw beheerder
Ik had eerst een turkse vriend, maar had dit eerst geheim gehouden voor mijn ouders. Maar toen zijn ze er toch achter gekomen. Ze vonden het eerst niet leuk, maar na dat ze hem ontmoet hadden kregen ze gelukkig wel een ander beeld van hem :) En accepteerden ze het gewoon.

Waarschuw beheerder
en oprecht laast zag ik een girl die had effe ruzie met zo gekke dwaas egt zielig voor dat meisje mja je zit in de auto en kan niks doen maar ja gelukkig had hij haar niet geslagen anders had ik wel effies uit gestapt om dr effe te beschermen.
Waarschuw beheerder
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

MENS spring is een keer voor de trein ofzo :rot: :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had 2 jaar geleden met een surinaamse jongen, en mijn ouders hebben hem gewoon normaal behandeld, geen probleem.
Alleen ooms van mijn vader kwamen aan met van die opmerkingen zoals: 'wat moet je met zo'n aap?'
Achja ik weet zelf wel beter8)

Waarschuw beheerder

Je kan beter een nederlander nemen, zo hou je alles in stand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:13:
Je kan beter een nederlander nemen, zo hou je alles in stand

wat een flauwekul zeg :gaap:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 07:48:
Niet in alle opzichten! En je kan het best enigszins sturen hoor!

dat kan, maar uiteindelijk kiezen ze toch hun eigen pad, kun je nog zo'n goeie opvoeding en sturing hebben gehad.

en in dat geval heb ik toch liever dat mijn kind met plezier en van harte thuis komt, ook al zou ik een andere keuze voor hem gemaakt hebben (y)
als hij maar gelukkig is, dat vind ik het aller belangrijkste.

Waarschuw beheerder
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben, maar hij zou wel gewoon welkom zijn bij hun thuis als hij mij gelukkig maakt. ik naar hem toe gaan zou wat moeilijker worden...
m'n ouders zijn toch behoorlijk wantrouwend tegen buitenlanders. dat hebben ze mij ook meegegeven in hun opvoeding, dus ik zou ook niet snel wat met een buitenlandse jongen beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:17:
dat kan, maar uiteindelijk kiezen ze toch hun eigen pad, kun je nog zo'n goeie opvoeding en sturing hebben gehad.

Als ze volwassen worden kiezen ze hun eigen pad ja, maar zolang ze bij mij zouden wonen komt er geen buitenlander in, klaar.

Ik zeg het nu heel bot, zo zou ik het nooit overbrengen op mijn kinderen, maar dit is wel de waarheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op dinsdag 10 april 2007 om 15:24:
Als ze volwassen worden kiezen ze hun eigen pad ja, maar zolang ze bij mij zouden wonen komt er geen buitenlander in, klaar.

dus als jouw zoon/dochter stapelgek is op een buitenlander zou je hem/haar verbieden er mee om te gaan?
het belangrijkste tussen ouders en kinderen is toch wel vertrouwen en dat kinderen zich welkom voelen thuis. als mijn ouders me zouden verbieden met iemand om te gaan waar k echt stapelgek op ben dan zou ik of stiekem met diegene omgaan (ik ben niet iemand die iets stiekem doet dus 2e optie is grootste kans) of gewoon zeggen bekijken jullie het thuis. ik ben pleite.

Waarschuw beheerder

ik laat haar liever binnen en weet wat er zich afspeelt, dan dat ik me moet afvragen waar mijn kind stiekem uit hangt :S

Ik zeg het nu heel bot, zo zou ik het nooit overbrengen op mijn kinderen, maar dit is wel de waarheid.

dat moet ook iedereen zelf weten, ik laat ze liever weten dat alles bespreekbaar is zolang men maar eerlijk tegen elkaar is (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben

mijn ouders ook niet, maar zouden mijn keuze wel respecteren, en mij mijn eigen beslissingen laten maken (y)

als ik op mijn neus val zouden ze me weer oprapen (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
het belangrijkste tussen ouders en kinderen is toch wel vertrouwen en dat kinderen zich welkom voelen thuis.

in mijn opvoeding naar mijn zoon toe wel (y)

ik hang me nog liever zelf op dan dat ik zijn geluk in de weg zou staan.

en stel:: die buitenlandse meid is een kei goed mens, en alleen door mijn vooroordeel heb ik haar geen kans gegeven en mijn zoon iets ontnomen, nou nee daar word ik vrolijk van als ik zie dat hij zijn kans niet eens heeft mogen grijpen :S

wie zegt dat dingen standhouden?? misschien zijn sommige dingen wel gedoemd om te mislukken, maar het idee dat je iemand wel die kans hebt laten nemen om te kijken of ze het waard was, die sta ik niet in de weg.

mijn zoon is NIET mijn eigendom, hij wordt een grote vent die zijn eigen boontjes in het leven moet doppen, en dat ook kan zonder dat ik steeds met mijn commentaar kom.
daarmee drijf je alleen maar iemand van je weg, en komen er juist geheimen.

daar bedank ik me hartelijk voor

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
stiekem

daar heb ik een hekel aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet eerlijk zeggen dat wanneer ik later een dochter krijg ik ook
liever zie dat ze met een nederlander thuis komt..

verder no offence ;)

Waarschuw beheerder
je hebt buitenlander en buitenlander, dan nog moeten mensen eens wat minder in hokjes denken ipv iedereen over 1 kam te scheren, want laten we vooral ons zelf als nederlands volk niet teveel op de borst kloppen als of wij zo perfect zijn.

genoeg rotte appels er tussen die ook vrouwen slaan, moorden, zich aan kinderen vergrijpen, in de criminaliteit zitten en en en .......

mensen moet je zien als individuen, niet als groep.

als ik zo ga denken blijven er maar weinig mensen over waarmee ik door 1 deur kan.

en dan zou geen vrouw ooit goed genoeg voor mijn zoon kunnen zijn.
want breek me de bek niet open over de nederlandse vrouwen, als ik me moet troosten met de gedachten dat hij later zo'n afgelikte slettebak aan de haak slaat die wel van nederlandse afkomst is, dan kies ik toch 10 keer liever voor die buitenlandse meid, die mogelijk van hele goeie komaf is.

zelf geef ik ook eerlijk toe dat ik niet op mannen val met een islamitische , arabische afkomst, en ik van bepaalde types een bijsmaak heb, MAAR dat heet niet dat ze allemaal zo zijn.
voor mij zijn ze niet weg gelegd en dat vind ik ook prima zo (y)

een spanjaard is ook een buitenlander, een italiaan ook, dus noem het beestje bij de naam wat je eigenlijk met buitenlander bedoeld, want dat is wel heel breed.

en dat is vrije menings uiting en geen racisme voor dat er dadelijk weer iemand over valt (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Dani - op dinsdag 10 april 2007 om 15:46:
moet eerlijk zeggen dat wanneer ik later een dochter krijg ik ook
liever zie dat ze met een nederlander thuis komt..

ik ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JipTriPP op dinsdag 10 april 2007 om 16:13:
ik ook..

Me 2.
Maar als je ziet dat 't helemaal goed gaat, en ze alletwee dolgelukkig met elkaar zouden zijn waarom zou je het dan verbieden??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:18:
als ik jouw vader was had ik precies hetzelfde gedacht, als je dochter met een antilliaan gaat is de kans gewoon een stuk groter dat het een een foute kerel is! als ze uiteindelijk beseffen dat het een vriendelijke jongen is dan is het toch goed? vooroordelen moet je hebben, dat voorkomt een hoop ongelukken! naïviteit is pas dom...

:yes:
Plus, mijn kinderen mogen alleen met dames/heren van de gestampte pot thuiskomen... Ik accepteer enkel stamppot :lol:

Waarschuw beheerder

ten eerste zie je er uit alsof je net een shot bruin achter je kiezen hebt en ten tweede poept hij ook op je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 16:40:
ten eerste zie je er uit alsof je net een shot bruin achter je kiezen hebt en ten tweede poept hij ook op je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben, maar hij zou wel gewoon welkom zijn bij hun thuis als hij mij gelukkig maakt. ik naar hem toe gaan zou wat moeilijker worden...
m'n ouders zijn toch behoorlijk wantrouwend tegen buitenlanders. dat hebben ze mij ook meegegeven in hun opvoeding, dus ik zou ook niet snel wat met een buitenlandse jongen beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:41:
Uitspraak van Blonde Dolly(K) op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben

mijn ouders ook niet, maar zouden mijn keuze wel respecteren, en mij mijn eigen beslissingen laten maken

als ik op mijn neus val zouden ze me weer oprapen

dat zouden mijn ouders dus ook wel doen. ik heb een tijdje wat met een neo-nazi gehad, daar waren ze ook op tegen, maar hij was wel altijd welkom bij ons thuis. dat is dan wel het tegenovergestelde van een buitenlander maar het gaat wel om hetzelfde principe.. of je ouders jouw keuzes respecteren of niet.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 15:41:
Uitspraak van Blonde Dolly(K) op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
stiekem

daar heb ik een hekel aan

ik ook, zie tussen de (....)
maar dat is wel wat ik bij vriendinnen van me zie. wordt ze iets verboden, dan doen ze het stiekem. nou dan heb ik maar liever dat mn kinderen later gewoon bij mij thuis zitten met een vriend die ik misschien niet zo geschikt vind, dan dat ze ergens rond zwerven of wat dan ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 10:50:
of je ouders jouw keuzes respecteren of niet.

mijn moeder zocht ook haar eigen man uit, mijn vader was een zware alcoholist, daar hebben we niets bij te lachen gehad, toch begreep ik dat ze van hem hield, toen hij stierf kreeg ze ook een nieuwe vriend, mijn broer en ik waren niet klaar voor een nieuwe man in huis, we zaten volop in de rouw, toch begreep ik dat ze verliefd was en respecteerde haar keuze.

en ik weet ook dat mijn moeder niet altijd eens was met mijn keuze's in de liefde, het liefste zou mijn moeder zien dat ik flink carriere zou maken, een man met een goeie baan en goed salaris zou hebben, mooi huis dikke auto.

terwijl mijn voorkeur niet geheel uitgaat naar die stijfheids mannen ( zo noem ik ze altijd) :lol:

maar ik maak mijn eigen keuze's.

status is voor mij onbelangrijk, dat iemand goed voor mij en mijn zoon is dat vind ik veel belangrijker (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 10:50:
maar dat is wel wat ik bij vriendinnen van me zie. wordt ze iets verboden, dan doen ze het stiekem

dat heb ik ook ooit gedaan, omdat ik wist dat mijn moeder het niet er mee eens zou zijn, toenging ik dingen verzwijgen en dat vond ze heel erg dat ik haar buiten sloot. toen heb ik haar uitgelegd dat als ze mijn keuze's niet kan respecteren ik niks meer thuis vertel.

vanaf die tijd geeft ze wel haar mening, maar accepteerd ze wel mijn besissing (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Heej jij was toch getrouwd met die Ronald ofzo?! Hahahq!! :roflol: En daar was je ook nog zwanger van.. :yes: En nu? Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???

Waarschuw beheerder
vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen,

jij zou t niet eens respecteren van je dochter
dus maak je niet dik joh (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 15:38:
als ik met een marrokaan thuis aan zou komen zou mijn vader hem ook wel buiten schoppen

scheelt dat ik daar niet op val

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:19:
Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???

zoek de topics af, dan hoeft het niet herhaalt te worden :S
Waarschuw beheerder
Ik zeg NEE tegen buitenlanders....die komen dr bij mij NIET in :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 12 april 2007 om 12:45:
Ik zeg NEE tegen buitenlanders....die komen dr bij mij NIET in

en tegen mij dan

Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een buitenlander mee naar huis genomen, en dat hoef ik ook niet te flikken. Hij komt er niet in en ik ook niet meer. Maarja ik val ook niet op buitenlanders :)
Waarschuw beheerder
Hoef ik niet mee aan te komen thuis :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 16:57:
zoek de topics af, dan hoeft het niet herhaalt te worden

Oeps! :bloos:
Heb t eventjes gelezen, en ben weer helemaal bij.. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 12:59:
en tegen mij dan

Ben je dr een??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:19:
Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???

Ondergescheten.

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
mijn antilliaap heeft me geleerd te relaxen :respect:

Waarschuw beheerder
Mijn ouders accepteren mij al niet eens.
Waarschuw beheerder
vind het raar dat ouders niet accepteren wat voor vriend of vriendin je hebt.. maar goed mijn ouders zijn makkelijk (Y)
als je elkaar maar gelukkig maakt niet dan

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 15:42:
Mijn ouders accepteren mij al niet eens.

dede ze bij mij eerst ook niet
Nu wel (Y)
Waarschuw beheerder
ach ja.. wat is de definitie van buitenlander hier he :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 12 april 2007 om 15:56:
dede ze bij mij eerst ook niet
Nu wel

Was maar een grapje, gelukkig. Ze accepteren me wel, alleen niet alles wat ik doe en denk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 13:34:
en ik ook niet meer

sorry hoor, maar als mijn ouders 1 keer zeggen ik kom er niet meer in, dan kunnen ze helemaal naar de klote lopen (y)
als je je kind verbied thuis te komen voor de keuze die ze maken, vraag ik me af wat je voor een ouders bent

Waarschuw beheerder

Ik zelf ben tegen een buitelandse vriend 8) Moet er niks van weten!

Uitspraak van P@S op dinsdag 10 april 2007 om 11:02:
Ik hoefde thuis echt niet aan te komen met een bosneger met zijn broek op z'n knieën,me vader zou hem zo via de balkondeur weer naar buiten pleuren.

:roflol: anders mijn pa wel.. :lol:

Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 12 april 2007 om 12:45:
Ik zeg NEE tegen buitenlanders....die komen dr bij mij NIET in

(Y) bij mij ook niet! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op dinsdag 10 april 2007 om 11:02:
Ik hoefde thuis echt niet aan te komen met een bosneger met zijn broek op z'n knieën,me vader zou hem zo via de balkondeur weer naar buiten pleuren. laatste aanpassing 10 april 2007 11:03

kan ik een keer een :biertje: drinken met die pa van je
en o ja hoe hoog woonde je want als je op 1 of 2 hoog woont heeft het niet echt het gewenste resultaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op donderdag 12 april 2007 om 15:57:
ach ja.. wat is de definitie van buitenlander hier he :vaag:

Inderaad....Ik vraag me ook sterk af wat de definitie van buitenlander is.
Volgens mij verstaan de meeste daar alleen Marrokanen , Antillianen en Turken onder.

Mijn vriendin is Spaans.
Geen haan die er naar kraait.
Waarom niet? In de culturen zitten ook verschillen.
Maar die zijn misschien te verwaarlozen.

Als een Spanjaard in NL over straat loopt , heeft het merendeel het niet eens door.
Zal ook nooit verward worden met de definitie Buitenlander.
Pas als iemand er ANDERS eruit dan anders...dan zegt men al snel BUITENLANDER.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op donderdag 12 april 2007 om 16:47:
Inderaad....Ik vraag me ook sterk af wat de definitie van buitenlander is.
Volgens mij verstaan de meeste daar alleen Marrokanen , Antillianen en Turken onder.

Dan nog is het wel heel kortzichtig wat sommige mensen hier uitkramen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Dan nog is het wel heel kortzichtig

mensen in het algemeen zijn kortzichtig, en op partyflock weet iedereen het beter als de ander :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 19:36:
mensen in het algemeen zijn kortzichtig, en op partyflock weet iedereen het beter als de ander :gaap:

Lijkt me lastig, aangezien ik altijd gelijk heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 19:43:
Lijkt me lastig, aangezien ik altijd gelijk heb.

ik neem een groot deel van je postings niet eens serieus :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 19:45:
ik neem een groot deel van je postings niet eens serieus :lol:

Scheelt dat ik dan ook niet serieus ben :)

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik :)

Waarschuw beheerder
Die spaarzame momenten dat ik het wel ben zijn er zo uit te pikken o:)

Waarschuw beheerder
en ook die vallen me op (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 20:06:
en ook die vallen me op (y)

:D Dat verliefdheid topic begon zo goed :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 20:13:
Dat verliefdheid topic begon zo goed

ik was ook even erg geboeid :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:28:
jij zou t niet eens respecteren van je dochter

Als je het zo bekijkt niet nee, maar we moeten lekker met z'n alle ons kop in het zand steken en doen alsof er niks verrot is aan deze maatschappij. Ik bescherm mijn dochter daar tegen! Ze zal zo opgevoed worden dus ze zal hoogstwaarschijnlijk mijn mening gaan delen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 20:27:
maar we moeten lekker met z'n alle ons kop in het zand steken

ja zeker door vooral hokjes denken te stimuleren (y)

en doen alsof er niks verrot is aan deze maatschappij.

ow ja en daar dragen we zelf geen flikker aan bij natuurlijk, het zijn altijd de anderen die het verkloten he? :s

Ze zal zo opgevoed worden dus ze zal hoogstwaarschijnlijk mijn mening gaan delen.

ze zou de eerste niet zijn die haar eigen weg gaat met een andere visie.

Ik bescherm mijn dochter daar tegen!

ik mijn zoon ook, maar dat doe je niet door racistisch te zijn, en als je er voor uit komt dat je niks van buitenlanders moet hebben is dat geen mening hebben, maar dan ben je gewoon een racist.

sta daar dan ook voor ipv dingen mooier te verpakken dan dat ze zijn ( ik doel nu in het algemeen, en niet op iemand persoonlijk)

tuurlijk mag iedereen zijn eigen ding denken (y)
maar wij als nederlands volk zijn echt geen onschulds lammen, genoeg mensen die denken dat ze een voorbeeld in de maatschappij zijn, en in wezen helemaal niet zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 20:34:
ow ja en daar dragen we zelf geen flikker aan bij natuurlijk, het zijn altijd de anderen die het verkloten he?

Dat hoor je mij niet zeggen.

ze zou de eerste niet zijn die haar eigen weg gaat met een andere visie.

Daar heb je gelijk in.. Maar goed, ik heb nog een aantal jaartjes te gaan, ik zal eens kijken wat ik kan doen ;)

sta daar dan ook voor ipv dingen mooier te verpakken dan dat ze zijn

Dat mag dus niet he! Dan krijg je acties zoals Theo van Gogh enzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 20:53:

:gaap:

Waarschuw beheerder
Dan krijg je acties zoals Theo van Gogh enzo!

Och heden...

Waarschuw beheerder
Als je het zo bekijkt niet nee, maar we moeten lekker met z'n alle ons kop in het zand steken en doen alsof er niks verrot is aan deze maatschappij. Ik bescherm mijn dochter daar tegen! Ze zal zo opgevoed worden dus ze zal hoogstwaarschijnlijk mijn mening gaan delen.

heb toch een heel leuk zoontje ik . met buitenlands bloed
heel erg trots op en zal ik ook beschermen tegen alles wat fout is
ook op een foute mening op basis van vooroordelen ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 22:35:

:respect:

Waarschuw beheerder
Dat hoor je mij niet zeggen.

nee dat is meestal, hoor je mensen niet over hun eigen volk
daarom juist.

als ik iemand niet moet moet ik hem niet, klaar, ik ben vrij om te zeggen dat ik niet val op mannen met islamitische, arabische, moslim afkomst, dat beargumenteer ik door te zeggen dat ik geen binding met die mensen vind, geen aansluiting connectie of hoe je het ook wilt noemen, hun cultuur boeit me niet, en kan ik me in bepaalde dingen ook helemaal niet vinden ( eerwraak, dochters uithuwelijken etc dingen) het uiterlijk spreekt mij niet aan, noch zou ik voor niemand een andere godsdienst aan nemen, laat staan me in die cultuur reintegreren.

ik hou me niet eens bezig met alle typisch nederlandse dingen, laat staan dat ik me bezig hou met een andere cultuur.

dat heet echter niet, dat ze allemaal niet deugen en ik alles over 1 kam scheer, voor mij persoonlijk zijn ze niet weg gelegd (y)

daar is niks verkeerds aan om dat op een nette manier te uiten, maar ik moet wel kunnen verwoorden waarom, ik woon in nederland en hier mag ik mijn mening zeggen, wie daar niet tegen kan, moet niet moorden, maar verhuizen naar een land waar je de regels wel bevallen (y)

dus ook voor alle nederlanders die dit een klote land vinden, zeg me waar je heen wilt voorgoed en ik regel je een vliegtuig :lol: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik mag niet met een buitelander thuis komen..
Wand krijg ik ze..
Maar dat komt..
Omdat hun een helle andere coltuur hebbe..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 22:47:
Ik mag niet met een buitelander thuis komen..
Wand krijg ik ze..
Maar dat komt..
Omdat hun een helle andere coltuur hebbe..

Aan je taal te zien zijn Nederlanders ook buitenlanders voor je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 22:44:
dus ook voor alle nederlanders die dit een klote land vinden, zeg me waar je heen wilt voorgoed en ik regel je een vliegtuig :lol:

africa
of canada
laten we weer eens een kruistocht doen hee
das al lang geleden :p

Waarschuw beheerder
we sturen ze gewoon naar de rimboe :roflol: eens kijken hoe slecht ons land dan nog is, ze zouden op de knie smeken om terug te mogen :lol:

Waarschuw beheerder
ik zou het ook niet goed keuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 23:29:
we sturen ze gewoon naar de rimboe :roflol: eens kijken hoe slecht ons land dan nog is, ze zouden op de knie smeken om terug te mogen

lekker paar maanden teren op suikerriet :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 23:51:
lekker paar maanden teren op suikerriet

mieren eten, op de grond slapen, overal ongedierte, poepen in de wilde weg, dieren fileren en en en, zeg maar daaaaaaaag tegen de nederlandse luxe :roflol: wel de ideale afslank kuur daar :roflol:
sonja bakker is er niks bij :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 23:54:
wel de ideale afslank kuur daar :roflol:
sonja bakker is er niks bij

ze zouden wensen dat ze dan hier aan de pillen van annie schilder zaten dan ja :d

Waarschuw beheerder
hahaha :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 22:44:
als ik iemand niet moet moet ik hem niet, klaar, ik ben vrij om te zeggen dat ik niet val op mannen met islamitische, arabische, moslim afkomst, dat beargumenteer ik door te zeggen dat ik geen binding met die mensen vind, geen aansluiting connectie of hoe je het ook wilt noemen, hun cultuur boeit me niet, en kan ik me in bepaalde dingen ook helemaal niet vinden ( eerwraak, dochters uithuwelijken etc dingen) het uiterlijk spreekt mij niet aan, noch zou ik voor niemand een andere godsdienst aan nemen, laat staan me in die cultuur reintegreren.

dan zeg je dus het zelfde als ik alleen jij kan het net ff iets beter verwoorden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 09:58:
dan zeg je dus het zelfde als ik alleen jij kan het net ff iets beter verwoorden

Ja vind ik ook 8)

Waarschuw beheerder

nu effe oppassen dat ik zo niet van me sokken geschoten wordt :roflol:

wat ik probeer te zeggen is dat ook al heb ik niet de interesse in bepaalde mensen, dat wil niet zeggen dat mijn zoon later niet op zo'n meid zou kunnen vallen. en dan moet hij maar zelf erachter komen waar dat naar toe gaat.

ik koester geen haat tegen buitenlanders, had vroeger een neger in mijn vriendengroep, prima gast (y) hij was een nederlander met een bruin lijf :lol:

je hebt mensen die je liggen en mensen die je niet liggen, maar om te verbieden wat mijn kind wel en niet mag, daar hou ik me niet aan op, ik neem aan dat hij later groot genoeg en ontwikkeld is om zijn eigen beslissingen te maken in zijn leven (y)

Waarschuw beheerder
Nja, scheelt dat ik zelf liever een Nederlandse vriend wil. *In Nederland geboren en Nederlandse afkomst*

Me ouders zullen er heus niet moeilijk overdoen.. bij een spaanse/italiaanse/franse jongen ofzo..

Maar bij Marokanen/Turken wel denk ik.. Niet omdat ze een vooroordeel hebben. Maar gewoon door de cultuur verschillen die bij die groepen sterker verschillend zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

sorry ben ik weer :D
maar jij zegt iets totaal anders
je wil t je dochter verbieden , en haar opvoeden zodat ze waarschijnlijk niet met een buitenlander thuiskomt.
. je zou de grootste problemen kunnen krijgen later mocht ze wel verliefd worden op een buitenlandse jongen
. ik vroeg me af eigenlijk . hoe zou je echt reageren als t zo waar zou zijn .
ik ken verhalen waarin mensen hun dochter nooit meer zien
omdat ze hun vriend niet accepteren
dat is slechts 1 van de dingen die mogelijk zouden kunnen gebeuren .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:24:
ik vroeg me af eigenlijk . hoe zou je echt reageren als t zo waar zou zijn .

Kijk, ik zou mijn dochter niet verbieden om met een antiliaanse jongen thuis te komen hoor of met een indo ofzo, ik zou mijn dochter verbieden met een moslim thuis te komen. En als je je afvraagt hoe ik (wij eigenlijk) zouden reageren, dat antwoord is heel simpel, mijn schoonmoeder gaat ook met een moslim, die zien we ook niet meer. Dan gaan mensen zeggen dat ik een racist ben, waarom? omdat ik niet wil dat mijn dochter straks met een moslim gaat? Ik laat die mensen toch lekker verder hun ding doen, ik wil ze alleen niet in me leven. Da's toch heel simpel lijkt mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:22:
ik koester geen haat tegen buitenlanders, had vroeger een neger in mijn vriendengroep, prima gast hij was een nederlander met een bruin lijf

Ik heb absoluut geen hekel aan "negers" zoals jij ze noemt. Mijn ex is een antiliaanse jongen. Ik citeerde jou stukje over moslims.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:22:
hij was een nederlander met een bruin lijf

Een bounty dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:03:
Kijk, ik zou mijn dochter niet verbieden om met een antiliaanse jongen thuis te komen hoor of met een indo ofzo, ik zou mijn dochter verbieden met een moslim thuis te komen. En als je je afvraagt hoe ik (wij eigenlijk) zouden reageren, dat antwoord is heel simpel, mijn schoonmoeder gaat ook met een moslim, die zien we ook niet meer. Dan gaan mensen zeggen dat ik een racist ben, waarom? omdat ik niet wil dat mijn dochter straks met een moslim gaat? Ik laat die mensen toch lekker verder hun ding doen, ik wil ze alleen niet in me leven. Da's toch heel simpel lijkt mij!

dat jij geen marokaan in je leven wilt is jouw beslissing .
ik vind je daarom geen rasist :no:
maar jij kan ej dochter zo opvoeden , en dat ze dan toch nieuwsgierig word , naar wat nou niet mag
dat is kind eigen . dus als ik t zo goed lees als je dochter met een marokaan thuiskomt zien jullie haar ook niet meer net als je schoonmoeder? en als je kind bij wijze nou gelukkig zou zijn met een marokaan . zou je je dochter dan echt ook aan de kant zetten net als je schoonmoeder . of betaamt t een ouder zijn kind t geluk te gunnen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je kind maar gelukkig is toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:07:
Ik heb absoluut geen hekel aan "negers" zoals jij ze noemt. Mijn ex is een antiliaanse jongen. Ik citeerde jou stukje over moslims.

ik zou mijn dochter niet verbieden om met een antiliaanse jongen thuis te komen hoor of met een indo ofzo

indos kunnen ook moslims zijn merendeels zijn ze dat daar ook in dat land
t gaat je niet om de marokaan zelf maar t geloof moslim dus ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op vrijdag 13 april 2007 om 12:14:

Preciessss...

Ik zou het wel geinig vinden een hutu of tutu over de vloer..

Leer je nog is wat van andere culturen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 11:24:
ik ken verhalen waarin mensen hun dochter nooit meer zien
omdat ze hun vriend niet accepteren
dat is slechts 1 van de dingen die mogelijk zouden kunnen gebeuren

om mijn zoon daar voor uit mijn huis en leven te verbannen omdat hij mogelijk wél voor zo'n meid later zou kiezen??
NO WAY, er moet wel héél wat gebeuren wil die moeder-zoon band verbroken worden.

als ik zijn keuze niet kan respecteren, wil ik mijn voorkeur dus met andere woorden aan hem opdringen? of hij moet maar niet meer thuis komen?? om die reden heb ik geen kind op de wereld gezet, spijt me zeer. hij is en blijft welkom, voor wie hij ook kiest (y) al wordt hij homo, als hij maar gelukkig is.

maar verwacht van mij geen zondagse bingo met de mensen waar ik mij niet toe geroepen voel, of de verplichte familie feesten als 1 gezin te voeren. als die meid ok is kan ze van mij part van uit timboektoe komen :lol:

En als je je afvraagt hoe ik (wij eigenlijk) zouden reageren, dat antwoord is heel simpel, mijn schoonmoeder gaat ook met een moslim, die zien we ook niet meer

je hebt met haar vriend niks aan de hoed, het zou jullie om haar moeten gaan, de rest is een bijzaak waar je geen intensief deel van uit hoeft te maken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:07:
Ik citeerde jou stukje over moslims.

ik heb niks met moslims, maar verbied mijn zoon geen keuze. dat moet hij zelf weten later, ZIJN leven, wie ben ik hem dingen te verbieden? dan had ik niet aan kinderen moeten beginnen als ik de baas over hun leven wil blijven spelen over wat ze wel en niet mogen en moeten. als ze volwassen zijn hebben ze van huis uit NIKS meer te MOETEN.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 16:25:
als je je kind verbied thuis te komen voor de keuze die ze maken, vraag ik me af wat je voor een ouders bent

Misschien dat ze je willen voorbehouden op een grote fout.

"normaal" mens van een bepaalde leeftijd heeft wel wat mensenkennis.

beter dat dan dat je dochter straks met d'r benenwijd ligt geld te verdienen voor hem....gedwongen wel teverstaan ;)

Waarschuw beheerder
Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn

Nee niet meegemaakt, maar ik zal er ook niet mee thuiskomen :)
Waarschuw beheerder
Gatver, daar zou ik ook nie blij mee wezen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 13 april 2007 om 12:19:
beter dat dan dat je dochter straks met d'r benenwijd ligt geld te verdienen voor hem....gedwongen wel teverstaan

ohhh ja idd dat gebeurt alleen bij buitenlandse mannen, wat een onzin.

Misschien dat ze je willen voorbehouden op een grote fout.

"normaal" mens van een bepaalde leeftijd heeft wel wat mensenkennis.

je hebt pas mensen kennis als je mensen ook leert kennen, om bij voorbaat al een hele groupering van tafel te vegen noem ik niet echt mensen kennis.

zie ons eigen volk, als hier iemand met losse handjes zit en in de vrouwenhandel leeft doen dat dus alle nederlandse mannen?? onee wij zijn nederlanders, wij zijn perfect (y)

achja iedereen moet het zelf weten, hun leven, als je er maar later niet op afgerekend wordt door je eigen kind (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beter dat dan dat je dochter straks met d'r benenwijd ligt geld te verdienen voor hem....

Nou daar snap ik dus niks van...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:17:
je hebt met haar vriend niks aan de hoed, het zou jullie om haar moeten gaan, de rest is een bijzaak waar je geen intensief deel van uit hoeft te maken.

Dat geloof je zelf toch niet he!!?? :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:15:
t gaat je niet om de marokaan zelf maar t geloof moslim dus ?

Ik heb te veel slechte ervaringen met in mijn geval Marokonen die te ver doordraven in hun moslim geloof.
Ik vind dat geloof gewoon ziekelijk. Een vrouw is niet minder als de man. Aangezien ik een dochter heb zal ik haar daar ook zeker voor behoeden. tis al heel anders als je een zoon heb vind ik.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:12:
maar jij kan ej dochter zo opvoeden , en dat ze dan toch nieuwsgierig word , naar wat nou niet mag
dat is kind eigen . dus als ik t zo goed lees als je dochter met een marokaan thuiskomt zien jullie haar ook niet meer net als je schoonmoeder? en als je kind bij wijze nou gelukkig zou zijn met een marokaan . zou je je dochter dan echt ook aan de kant zetten net als je schoonmoeder . of betaamt t een ouder zijn kind t geluk te gunnen ?

Ik denk dat ik mijn dochter niet eens veel hoef uit te leggen. Als ze straks ouder is en alles begrijpt wat er bij ons in het gezin is gebeurt, dan zal ze onze keuzes en manier van denken wel begrijpen, daar ben ik van overtuigd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:38:
Een vrouw is niet minder als de man.

daar ben ik het helemaal mee eens (y)

Dat geloof je zelf toch niet he!!??

jawel, want als ik een vriend heb die mijn zoon niet bevalt wil dat nog lang niet heten dat hij niet thuis kan komen. hij heeft mijn keuze te respecteren en zou ik nooit van hem verlangen dikke maatjes met de vriend te worden.

daar tegen over staat als een man mijn zoon niet zou moeten en hij mij zou verbieden om mijn kind te zien, kan die ophoepelen :lol:

dus als jouw schoonmoeder leeft naar moslim cultuur en zich onder de duim laat houden dan vind ik dat ze is doorgeslagen en ze zich niet juist verhoudt, want je kind hoort nog altijd voor de man te komen, ongeacht wat zijn cultuur denkt. we leven in nederland hier (y)

Marokonen die te ver doordraven in hun moslim geloof

daar hou ik ook niet van, ik ben nederlander, en geen moslim, mij hoef je ook niet de kop vol te kleppen over iemand zijn geloof, ik doe al niks met me eigen geloof, laat staan ik ben geboeid in een ander geloof :lol:

maar ik herken het, mijn oma is jehova en die probeerde ons vroeger ook wel eens te btainwashen, dat heb ik haar heel snel afgeleerd (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 12:23:
je hebt pas mensen kennis als je mensen ook leert kennen, om bij voorbaat al een hele groupering van tafel te vegen noem ik niet echt mensen kennis.

heb het niet over een groepering, maar als je de persoon voor het eerst ziet en mee gesprokken hebt dan heb je toch wel een ingeving hoe en wat voor persoon dat is?
En asl ik het niks zou vinden voor me kind dan zeg ik dat ook eerlijk en zeg ik ook WAAROM :)

Meer dan dat kan je toch niet doen.

Uitspraak van Jared B) op vrijdag 13 april 2007 om 12:23:
Nou daar snap ik dus niks van...

Als het zo'n fout persoontje zou zijn die een loverboy is misschien.

Je dochter is TE naif om dat door te hebben.
Zou toch mooi zijn als je dta kan voorkomen.
Waarschuw beheerder
Dit blijft echt een eindeloze discussie... :gaap:

Sommige mensen accepteren het wel, andere niet!
Zo nu we dit opgelost hebben kan er een slotje op! (y) :P

Waarschuw beheerder
Ik zou nooit een Marokkaan of een Turk willen.. Die zijn gewoon zo verschillend van ons, temprament volle gastjes. Geef mij maar een lekkere Nederlander met mijn vriendjes karakter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 13 april 2007 om 13:03:
Als het zo'n fout persoontje zou zijn die een loverboy is misschien.

Maar dit kan ook heel goed een Nederlander zijn toch..
Je dochter is TE naif om dat door te hebben.
Zou toch mooi zijn als je dta kan voorkomen.

Ja dat is zeker zo.

Toch kan je je kinderen denk ik niet van zulke dingen behoeden.

Waarschuw beheerder
maar als je de persoon voor het eerst ziet en mee gesprokken hebt dan heb je toch wel een ingeving hoe en wat voor persoon dat is?

ligt eraan wie het is, ik kan niet bij elke eerste ontmoeting weten wat ik voor vlees in de kuip heb, en dan nog.... zelfs soms de leukste gasten, blijken na een goeie indruk de reinste horror in huis te zijn.
je kunt je onwijs in iemand vergissen, en is iemand misschien heel anders dan wat je eerst dacht, of idd is het precies wat je ervan dacht.
kan alle kanten op gaan.

En asl ik het niks zou vinden voor me kind dan zeg ik dat ook eerlijk en zeg ik ook WAAROM

ik ook, maar als hij volwassen is doet hij toch wat hij zelf wilt. daarbij vinden ouders al vaak snel iemand niet geschikt voor zijn/haar kind, want je denkt altijd dat je kind het beste van het beste moet krijgen, en dat is in ouders hun ogen vaker iemand die ze zelf niet zouden kiezen.
en dat wat hun anders kiezen wil niet een slechte keuze zijn, terwijl het misschien mijn voorkeur niet zou zijn, snap je?

Meer dan dat kan je toch niet doen.

dat is wat ik bedoel, je kunt niks verbieden, eisen en opleggen, maar je mag wel je mening geven, of het er niet mee eens zijn.

Uitspraak van Jared B) op vrijdag 13 april 2007 om 13:22:
Maar dit kan ook heel goed een Nederlander zijn toch

dat kan iedereen zijn, wie weet wat er van je eigen kind terecht komt, misschien wordt mijn zoon later bordeelhouder :roflol: zelf met een goeie opvoeding, ook dat hou je niet geheel tegen, al probeer je ze een andere kant op te sturen. zolang hij maar een beroep heeft en niet met zijn handje open staat bij de gemeente omdat hij te lui zou zijn om een vinger uit te steken (y)

je kunt ze alleen goed opvoeden, liefde , zorg, veiligheid en genegenheid bieden, als ze hun leeftijd hebben trekken ze hun eigen plan, en dat kan ik het straatje van de ouders zijn, of een hele andere kant op, het is en blijft je kind, die gewoon thuis hoort te komen (y)

Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 13:06:
Dit blijft echt een eindeloze discussie...

geeft niet, zolang het op een normale toon is en met respect naar de ander toe kunnen we nog maanden door gaan :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 13:06:
Dit blijft echt een eindeloze discussie...

Sommige mensen accepteren het wel, andere niet!
Zo nu we dit opgelost hebben kan er een slotje op!

helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Maar dit kan ook heel goed een Nederlander zijn toch..

Ja maakt niet uit wat de afkomst is.
Imbecielen zitten in elke cultuur ;)

Nee tenzij je ze opsluit.
Maar als je je mening geeft en een uitleg erbij doet, zodat je kind het begrijpt dan kan je kind zelf weten wat ze ermee wilt doen (Y)
een gewaarschuwd mens telt voor twee :cheer:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 14:26:
je kunt je onwijs in iemand vergissen

ja, maar dta kan altijd zelf na 10 jaar kan iemadn je verassen.
Maar een eerste indruk zegt toch wel wat tenzij diegene acteert of zich totaal anders voordoet natuurlijk.

snap je?

capice (Y)

dat is wat ik bedoel, je kunt niks verbieden, eisen en opleggen, maar je mag wel je mening geven, of het er niet mee eens zijn

Daarom zeg ik ook als jij je mening GOED onderbouwt daar heeft je kind het meest aan.
de rest zoekt ze maar uit :lol:
op je bek gaan leer je van en wordt je sterk (Y)

Als ik ooit vader wordt dan krijg ik een zoon een succesvolle loverboy B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 13 april 2007 om 14:53:
Imbecielen zitten in elke cultuur

idd :roflol:

Maar als je je mening geeft en een uitleg erbij doet, zodat je kind het begrijpt dan kan je kind zelf weten wat ze ermee wilt doen

dat bedoel ik (y)

ja, maar dta kan altijd zelf na 10 jaar kan iemadn je verassen.
Maar een eerste indruk zegt toch wel wat tenzij diegene acteert of zich totaal anders voordoet natuurlijk.

idd, je hebt nooit geheel de zekerheid of iemand is zoals men zich voor doet. daar kom je van zelf wel achter.

Daarom zeg ik ook als jij je mening GOED onderbouwt daar heeft je kind het meest aan.
de rest zoekt ze maar uit
op je bek gaan leer je van en wordt je sterk

precies (y)

Als ik ooit vader wordt dan krijg ik een zoon een succesvolle loverboy

hahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
Imbecielen zitten in elke cultuur

zo is het maar net .. je hebt net zoveel rotte appels onder 'de Nederlanders'..

Als het maar een goed karakter heeft vind ik alles best :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op vrijdag 13 april 2007 om 15:04:
Als het maar een goed karakter heeft vind ik alles best

Ja maar een junk/zwerver/niksnut die niet werkt en grote schulden heeft kan verder wel een goed karakter hebben, maar daar zou ik mijn dochter toch ook wel voor behoeden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 15:33:
junk/zwerver/niksnut die niet werkt en grote schulden

staat los van het feit dat het van buitenlandse afkomst is toch?

en als je het tegenovergestelde bekijkt: je dochter kan met een 'financieel'succesvol iemand thuiskomen, terwijl hij haar slaat of iets flikt of wat dan ook..

het punt is dat je een uiterste noemt als voorbeeld en dat rotte appels zich net zo goed bevinden onder de mensen met een buitenlandse afkomst, als de andere bevolkingsgroepen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op vrijdag 13 april 2007 om 15:57:
staat los van het feit dat het van buitenlandse afkomst is toch?

Ja dat klopt

en als je het tegenovergestelde bekijkt: je dochter kan met een 'financieel'succesvol iemand thuiskomen, terwijl hij haar slaat of iets flikt of wat dan ook..

Klopt ook 8)
Waarschuw beheerder
hehe tijd voor :bier:

Waarschuw beheerder

ik heb al eens laten weten dat die mannen van goeie afkomst slechter voor me zijn geweest als de man die een boef was :lol:
kan alle kanten op

Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 15:33:
Ja maar een junk/zwerver/niksnut die niet werkt en grote schulden heeft kan verder wel een goed karakter hebben, maar daar zou ik mijn dochter toch ook wel voor behoeden

niet iedereen die niet werkt is een niksnut, je hebt mensen die anders hun geld verdienen, en weigeren een uitkering van de sociale dienst te nemen. dat heb ik nog liever als die luiwammesen die wel de hele dag te beroerd zijn om wat te doen en hun handje maar al te graag open houden.

ik snap wat je bedoelt hoor, maar er zitten genoeg mensen om andere redenen in een uitkering. ( maar die mensen zul je ook vast niet bedoelen) (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik een dochter had zou ik het ook niks vinden.

Waarschuw beheerder
Mensen hebben het niet door dat het door de maatschappij komt, mensen worden steeds harder, aggressiever en ontmenselijken gewoon door het systeem en de media.

Mensen zouden eens diep in hun gevoel moeten kijken wat er nou eigenlijk allemaal aan de hand is in de wereld, ipv zich in de file zitten haasten.

Waarschuw beheerder
Het zal me echt niet uitmaken met wie hij later thuiskomt. Als ze maar goed voor hem is en andersom en welk kleurtje ze heeft of wat dan ook, maakt mij niet uit. En als er ooit nog een dochter komt dan maakt me het ook niet uit, zelfde als voor me zoon. Als er een dochter komt dan zal ze zelf ook een lekker kleurtje hebben :)
Gaat me meer om de inhoudt van iemand dan andere dingen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 20:33:
Gaat me meer om de inhoudt van iemand dan andere dingenlaatste aanpassing 13 april 2007 20:52

idd (y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 18:47:
Mensen zouden eens diep in hun gevoel moeten kijken wat er nou eigenlijk allemaal aan de hand is in de wereld, ipv zich in de file zitten haasten.

idd mensen maken zich vaak drukker om onbelangrijke dingen als om de belangrijkere dingen des levens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 18:38:
niet iedereen die niet werkt is een niksnut,

Nee dat klopt, dat bedoel ik er ook niet mee. :kots:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 21:12:
ee dat klopt, dat bedoel ik er ook niet mee

i understand :D (f)
Waarschuw beheerder
Geen idee of mijn ouders het zouden accepteren. En daar kom ik ook niet achter, want ik kom niet met een buitenlander thuis :lol: Val niet op jongens met een kleurtje :no:
Waarschuw beheerder
Mijn ouders vonden het alleen belangrijk dat ik gelukkig was met de persoon met wie ik thuiskwam en dat ie goed voor mij is.
Ze hebben me wel gewaarschuwd dat een relatie met een buitenlander moeilijker is wegens cultuurverschillen en dat je aan zo'n relatie harder moet werken.
Mijn langdurige relaties zijn altijd met Nederlanders geweest, maar niet bewust. Het klikt met iemand of niet.
Heb wel wat one night stands met buitenlanders: een Engelsman, een Bulgaar, een Turk, een Pool.........en altijd was het leuk, zolang er maar een klik is.

Een relatie met iemand die volledig geintegreerd is in Nederland, zoals eigenlijk alle Indo's en veel Surinamers en Antillianen (die beschouw ik persoonlijk niet meer als buitenlanders) is veel gemakkelijker. Maar er zijn ook Turken en Marokkanen die alleen aan hun uiterlijk nog te herkennen zijn als van niet-Nederlandse herkomst.
Waarschuw beheerder

Adwina je hebt een crack hoofd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op vrijdag 13 april 2007 om 23:29:
Adwina je hebt een crack hoofd

Dat niet alleen, je ziet gewoon duidelijk dat Adwina niet sterk in het leven staat, en zo'n antiliaanse boy maakt daar misbruik van... waarom denk je anders dat ie voor je hebt gekozen adwina... niet om je looks.

Waarschuw beheerder
Nou ik vindt dat je ouders niet gelijk een oordeel moeten geven over buitenlanders! ;) Geef ze gewoon de kans die nederlanders normaal ook krijgen, en kijk aan hoe het gaat. Als je dat hebt gedaan kan je altijd nog zeggen van, ja die jongen is goedgekeurd of wat dan ook. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:36:
Me ouders zullen er heus niet moeilijk overdoen.. bij een spaanse/italiaanse/franse jongen ofzo..

Maar bij Marokanen/Turken wel denk ik.. Niet omdat ze een vooroordeel hebben. Maar gewoon door de cultuur verschillen die bij die groepen sterker verschillend zijn.

ik denk dat, dat bij de meeste mensen wel is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ockels op vrijdag 13 april 2007 om 12:14:

Precies héh, daar gaat het om. :)

Waarschuw beheerder
ik zou er geen problemen mee hebben hoor als mijn 16jarige dochter met een 50jarige Nigeriaan zonder paspoort thuis komt:no:
Waarschuw beheerder
Ik hoef niet met een gozer thuis te komen wiens cultuur te veel verschilt.
Maar moet ik allemaal zelf weten.
Gelukkig voor mijn ouders dat ik het zelf ook niet wil
Maar op het moment willen ze even niemand meer in huis ongeacht cultuur
Waarschuw beheerder
Mooi verhalen allemaal :D

Ik zelf Grieks maar hebt nooit problem als een nederlandse vrouw mij thuis bringt na haar oouders.

Maar ja ik spreek als een Griek.. niemand hebt niks slecht te vertellen over uns behlave dat wij op tzatziki ruikt :p

Maar goed, ik heb de zelfde problemenen van mij ouders toen ik in aAmerika woont en was geboren. Ik mag niet met een zwarte meisje gaan of met een moslim... dus ben ik nooit gegaan.

Maar jaaaaa. Tijden zijn verandert en wij leeft in een mulitcultural werld dussssssss

Maar eerlijk te zijn... als ik een dochter hebt. Ik wil dat zij met een West-Europeanen man gaat.. dat wil elke ouder naturlijk maar ja..Love is blind dus ....just live with it :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sacred Flame op donderdag 26 april 2007 om 12:12:
Ik hoef niet met een gozer thuis te komen wiens cultuur te veel verschilt.
Maar moet ik allemaal zelf weten.
Gelukkig voor mijn ouders dat ik het zelf ook niet wil

Same here :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 20:18:
ik zou er geen problemen mee hebben hoor als mijn 16jarige dochter met een 50jarige Nigeriaan zonder paspoort thuis komt

Ik zal mij Major League Baseball Bat Slugger pakken uit de kast gast een baseball met zijn ballen spelen :x :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet je, je moet schijd aan hebben, kijk ik neuk alles welke kleur dan ook maak me niet uit vanbinnen zijn we allemaal hdezelfde als ze maar ken zuigen

Waarschuw beheerder
a boeren site

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 april 2007 om 15:18:
weet je, je moet schijd aan hebben, kijk ik neuk alles welke kleur dan ook maak me niet uit vanbinnen zijn we allemaal hdezelfde als ze maar ken zuigen

:roflol: gelijk heb je, hebben die chinese vrouwen nu echt de spleet overdwars?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 20:03:
chinese vrouwen nu echt de spleet overdwars?

dat wil ik nog eens een keer mee maken en zien :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 20:24:
dat wil ik nog eens een keer mee maken en zien

Als ze van de trapleuning afglijden en ze komen bij die knobbel onderaan de trapleuning, zegt het "plop".
Waarschuw beheerder
Mijn zus heeft verkering met een jongen van Curacao. Hij was 5 ofzo toen hij hier kwam. Mijn ouders staan niet te juichen, ze hebben ook erg aan het idee moeten wennen. Als hij haar echt gelukkig kan maken maakt het ze niet uit. Toch merk ik wel dat hij heel anders is opgevoed dan mijn zus en ik. Sommige van haar vrienden staan er echter niet achter dat hij iets met haar heeft.
Waarschuw beheerder
als ik straks kids heb en ze komen met een moslim of een of ander heel sterk geloof of een sekte dan weten ze waar het gat van de deur is ik zou het daar niet mee eens zijn.Denk ook niet dat er veel kans is dat ze met b.v moslims omgaan ga ze daar wel voor waarschuwen.Maar ja we zien het wel als ik kids heb.

Waarschuw beheerder
Mijn vader had me alle hoeken van de kamer laten zien als ik met een buitenlander thuis zou komen.

Tja.
Waarschuw beheerder
hmm mijn ouders wille niet dat ik met een surinamer ga of antiliaan ,

die denke ookzo erover,

ik heb nu met iemand die indish is en dat vinden ze niet erg , indo ook niet muluks ook niet, columbiaans vinden ze ook niet erg,
maar ze moeten wel vloeiend nederlands spreken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als het moslims zijn zal ik het niet accepteren,
deed me vader bij mij ook niet en zo slecht was dat niet :)
Maar tegen die tijd halen we wel een paar leuke films uit de kast die ze kan bekijken en dan maar zien he wat ze zelf doet natuuurlijk ;)
Zal dr niet laten vallen erom...
Waarschuw beheerder
m,n ouders zullen mij de keet uit trappen als ik met een neger of gwoon een buitenlander ging majah ze hebben geluk ik mag ze niet duss

Waarschuw beheerder
Me moeder heeft ook liever dat ik met een nederlander in huis kom!:)
En dat gebeurt ook wel:lol::D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 10:36:

:jaja:
Waarschuw beheerder
tijdje geleden was je nog verloofd met een andere gast :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn ex kwam uit egypte en mocht geen nederlandse vriendin van zijn ouders :(

Waarschuw beheerder
Ik mag ook niet met buitenlanders Gaan.. maar dat vind ik niet erg want val er niet op Haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:55:
Ik mag ook niet met buitenlanders Gaan.. maar dat vind ik niet erg want val er niet op Haha

Ik ook niet... Ik mag allen met Nederlandse of griekse vrouwen thuis bringen :yes:

Anders mij moeder wordt gek :yes:
Waarschuw beheerder
zou t eerlijk gezegd ook niet waarderen hoor
Waarschuw beheerder
Nee mijn ouders hebben liever niet dat ik met een buitenlander thuis kom. Maar ik val ook alleen op nederlanders dus dat scheelt weer :)

Zou het van mijn kinderen ook niet leuk vinden!

Waarschuw beheerder
Er blijven zo weinig rasechte Nederlanders over... Ik hoop toch stiekem dat mijn kinderen ook met een hollandse partner komen. Al moet ik zeggen dat ik het van mijn zoon minder erg zou vinden dan van mijn dochter (heb geen dochter maar ter vergelijking). De culturen zijn te verschillend van elkaar.

We zien wel hoe het loopt...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat allen EU kan daten met elkaar :yes:

Dus gewoon 27 landen bij elkaar daten...

Helloooo eerlijk zeggen als ..ff voor beeld met een Griekse man or vrouw huis komt of Spaanse of Italiaans..denk je eerlijk dat jullie moeder of vader erg vindt??? Denk ik niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 mei 2007 om 17:49:
ff voor beeld met een Griekse man or vrouw huis komt of Spaanse of Italiaans

Ik zou het niet waarderen. Vooral als het een parnter is van mijn dochter. Daar hebben zijn de waarden en normen een stuk anders dan hier!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 18:21:
Daar hebben zijn de waarden en normen een stuk anders dan hier!

ja idd, de man is daar echt de baas
Waarschuw beheerder
Vooral als het een parnter is van mijn dochter. Daar hebben zijn de waarden en normen een stuk anders dan hier!

Echt waar??? Nouu de laaste keer dat ik in Athene was...was bijna de zelfde als Amsterdam-Rotterdam. Ik zie geen verschil oor.

Waarden en normen??? Zijn wij ook niet van Christlijk geloog??? Zijn wij ook niet van Europeanese afkomst???? Ik denk wij hebt de zelfde normen zo als jullie..beetje anders maar de zelfde.

Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op zondag 13 mei 2007 om 22:23:
ja idd, de man is daar echt de baas

Echt waar??? En hier in NEderland is de vrouw de baas....oh aub stop met deze stomme opmerking. Ik weet niet wat jullie heb gezien op Rhodes, Kreta, of Corfu ..of de kleine Spaanse dorpjes dat jullie op vakantie gaat...maar als je op de grote steden gaat is geen verschil met NL :no:

Kijk als ik naar Urk of Volendam gaat..Tsja dat is een heel andere Nl eh??? Of ben ik hier de gekke buitenlander :D

Open your eyes people. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ouders tegen een buitenlandse vriend

geef ze geen ongelijk anders heb geen hekel aan buitenlanders maar moet er zelf ook niet me thuis komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 mei 2007 om 17:49:
Helloooo eerlijk zeggen als ..ff voor beeld met een Griekse man or vrouw huis komt of Spaanse of Italiaans..denk je eerlijk dat jullie moeder of vader erg vindt??? Denk ik niet

nee, mijn ouders niet (y) ik val er alleen niet op :lol:

Daar hebben zijn de waarden en normen een stuk anders dan hier!

nederlandse mensen zijn ook niet allemaal katoliek, boeie?

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 17:25:
Al moet ik zeggen dat ik het van mijn zoon minder erg zou vinden dan van mijn dochter

beetje krom he? of je vindt het erg of niet. dat heeft niks met geslacht van je kinderen te maken :S

Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op zondag 13 mei 2007 om 17:13:
Zou het van mijn kinderen ook niet leuk vinden!

ik vindt het eerder niet leuk als ze met iemand thuis komen, terwijl ze liever bij een ander zouden zijn, maar dan maar kiezen voor iets dat mama beter bevalt :nee:

ik zou zeggen, leef je leven en ga je eigen geluk na (y)
dan pas ben ik ook gelukkig (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 22:59:
buitenlanders maar moet er zelf ook niet me thuis komen

Oke oke.. Dat begrijp ik. Ik heb de zelfde toen in Amerika en dan later in griekland woont.

Ik mag geen zwarte or ander geloof thuis bringen en ook in Griekenland, mag ik geen non-Europeanen vrouwen hebben van mij ouders.

Maar goed. Ik ben zelfs nu met een NL-Spaans meisje. Zij is meer NL dan Spaands omdat zij hier is geboren. Wij hebt soms cultuur verschil maar goed...niet zo groot dat je zal zeggen WTF :D

Maar wat is een buitenlander in de ogen van een NL familie vandaag???

Ik vraagt dit omdat soms ik voel ik meer Nederlander dan de echte Nederlanders..Hoe vaage shit is dat eh???? :D

Sorry trouwens voor de fouten in mij zin.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 mei 2007 om 23:07:
Maar wat is een buitenlander in de ogen van een NL familie vandaag???

buitenlander is een relatief groot woord.
duitsland en belgie zijn onze buurlanden, echter kijkt men daar anders tegen aan als tegen iemand van islamitische en arabische etc afkomst.

ik denk dat het ook heel veel met cultuur verschillen te maken heeft.
tussen sommige culturen zit een te grote barriere, al dan niet of mensen zich wel of niet willen aanpassen. je hebt nou eenmaal culturen die kort door de bocht zijn, en waarin je amper eigen leven hebt, je wordt immers geleefd door een boek en een hele reeks van gelovige regels. en als ej dan nog iemand tegen komt van een nederlandse cultuur bijv, ben je nog verplicht ook om je naar het andere geloof te laten omdopen.

ik vind dat allemaal te belachelijk voor woorden, ik leef mijn eigen leven zoals ik denk dat dat goed is, niet om iets dat in boeken beschreven wordt of om wat mij opgelegd wordt, daarbij hou ik niet van culturen waarin mensen gedongen worden in verschillende dingen, ipv een vrije mening mogen hebben en vrije keuze's te mogen maken.
waarin de man als hoofd van het gezin staat, en je als vrouw als onderdaan leeft volgens de wet van de man.

ik vind dat onacceptabel in een land als nederland.

ik zou er geen probleem mee hebben als mijn zoon een buitenlandse vriendin zou hebben, het is zijn eigen keuze.

maar als hij op een dag thuis komt om te zeggen dat hij ramadan gaat houden, moeten we toch een stevig gesprek aan gaan.

niet voor de mensen, maar de cultuur die hun naleven verschilt veel te ver met die van ons, en dat vind ik wel een nadeel.
je zou als nederlander wel moeten veranderen in hun ogen, maar hun niet naar nederlandse vorm? dat gaat er bij mij niet in :nee:

ik denk daarom ook dat je beter geen relatie aan kunt gaan met mensen die teveel van je verschillen, en waar die ook vandaan komt dat maakt niks uit. mensen met teveel verschillen is gedoemd om te mislukken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: I couldn`t have said it any better :respect:

:D Gooooooood zeg. Ik hou van dit land hahahaha

Waarschuw beheerder
nederland moet toch eens wat dingen gaan veranderen, het kan niet zo door gaan als dat het de laatste jaren gaat, want zo wordt het hele land verkloot. niet alleen door buitenlands volk, maar ook door de rotte appels van ons eigen land (y)

stuur die rotte appels van ons ook maar naar een eilandje zonder naam in the middle of nowere (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 mei 2007 om 22:52:
Echt waar??? En hier in NEderland is de vrouw de baas....oh aub stop met deze stomme opmerking.

Ik heb het meer over turken em marokanen.. daar is de man toch echt de baas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 23:02:
ik vindt het eerder niet leuk als ze met iemand thuis komen, terwijl ze liever bij een ander zouden zijn, maar dan maar kiezen voor iets dat mama beter bevalt

ik zeg dat ik het niet leuk zou vinden. Niet dat ik het zou verbieden. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op zondag 13 mei 2007 om 22:52:
Echt waar??? Nouu de laaste keer dat ik in Athene was...was bijna de zelfde als Amsterdam-Rotterdam. Ik zie geen verschil oor.

Waarden en normen??? Zijn wij ook niet van Christlijk geloog??? Zijn wij ook niet van Europeanese afkomst???? Ik denk wij hebt de zelfde normen zo als jullie..beetje anders maar de zelfde.

Ik doel niet echt op het geloof.... En NEE, ik ben niet van europese afkomst, maar van de hele wereldse afkomst. We zijn allemaal op dezelfde aardbol geboren ben ik van mening. Alleen ieder op een andere plek. Mannen zijn vaak wat dominanter in andere landen en hier is weinig tegen te zeggen. Waarom staat het nieuws er vol mee over verkrachtingen, jaren lange mishandelingen etc. Er zullen heus wel leuke aardige mannen tussen zitten maar de kans dat je een verkeerde krijgt is groot!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 23:02:
beetje krom he? of je vindt het erg of niet. dat heeft niks met geslacht van je kinderen te maken

Ik leer mijn zoon dat hij gelijk is aan de vrouw en ga er van uit dat hij nooit in een verkeerde rol zal gaan zitten. Mijn dochter zal dezelfde lessen krijgen. Alleen het feit is wel dat vrouwen fysiek minder sterk zijn dan mannen en een grotere risico lopen wanneer ze een verkeerde hebben. En ja, in het buitenland komt het nog steeds meer voor dan in Nederland.

In Nederland komt het ook heeeeeeel veel voor maar de meeste blijf van mijn lijf huizen zitten vol met andere culturen of de man (dader) is van een andere cultuur. Niet dat ik de Nederlanders de lucht in prijs. Heb er zelf ook 1 gehad die zijn poten niet thuis kan houden. Alleen de kans is kleiner... Daar gaat het mij om!
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 14:21:
In Nederland komt het ook heeeeeeel veel voor maar de meeste blijf van mijn lijf huizen zitten vol met andere culturen of de man (dader) is van een andere cultuur

heb je van de week dat programma niet gezien van manenn die ook in een blijf van mijn lijf huis wonen, omdat hun ook moeten onder duiken voor eerwraak, mishandeling door hun vrouw etc? je hoort er weinig over, toen ik het programma zag dacht ik, idd je hebt ook van die arme mannen die op de vlucht moeten slaan :aai:

Niet dat ik de Nederlanders de lucht in prijs. Heb er zelf ook 1 gehad die zijn poten niet thuis kan houden. Alleen de kans is kleiner... Daar gaat het mij om!

ik denk dat er genoeg nederlanders zijn die losse handen hebben, ga maar eens na hoeveel mensen van ''ons'' land in huiselijk geweld leven, dat is gewoon schrikbarend, alleen wordt er 10 x meer ophef over gemaakt als het een buitenlander betreft :S

Ik leer mijn zoon dat hij gelijk is aan de vrouw en ga er van uit dat hij nooit in een verkeerde rol zal gaan zitten.

als mijn zoon ooit 1 poot uit steekt naar een vrouw ( onterecht) zal hij het weten ook (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 april 2007 om 15:18:

kijk,hier word ik nou emotioneel van...goed gesproken..:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 14:15:
Ik doel niet echt op het geloof.... En NEE, ik ben niet van europese afkomst

Nou mij zoon of dochter zal ik allen zeggen. Je mag allen EU burgers in dit huis bringen....:yes:

Dus allen mensen met een EU Passport, anders mag zij niet binnen :D

border control :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 14:46:
ik denk dat er genoeg nederlanders zijn die losse handen hebben, ga maar eens na hoeveel mensen van ''ons'' land in huiselijk geweld leven, dat is gewoon schrikbarend, alleen wordt er 10 x meer ophef over gemaakt als het een buitenlander betreft

Volgens mij schreef ik dat ook :S Er wordt niet meer ophef over gemaakt. Het komt nog steeds meer voor. Het wordt volgens de cijfers wel steeds minder. Dat is wel voor zo ver positief....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 14:46:
heb je van de week dat programma niet gezien van manenn die ook in een blijf van mijn lijf huis wonen, omdat hun ook moeten onder duiken voor eerwraak, mishandeling door hun vrouw etc? je hoort er weinig over, toen ik het programma zag dacht ik, idd je hebt ook van die arme mannen die op de vlucht moeten slaan

Ben ik wel erg benieuwd welke culturen eraan gebonden waren... Heb het jammer genoeg niet gezien :(

Waarschuw beheerder
ik zou t niet pikken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 17:01:
welke culturen eraan gebonden waren

nederlander en culturen met eerwraak
boeiend programma (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 16:58:
cijfers

dat zegt weinig, want niet elk geval van huiselijk geweld wordt gemeld, sterker nog, er wordt meer niet gemeld als wel, dus wat dat betreft vind ik die cijfers weinig zeggen en kun je daar geen objectief onderzoek op baseren :S

maarja hoe dan ook, het is al erg genoeg dat het gebeurt in welke cultuur of nationaliteit ook :(
Waarschuw beheerder

Nou volgende week zwanger van je 4e kindje zeker???
Hebben ze allemaal een verschillende vader

hiep hoi :cheer:
Waarschuw beheerder
mijn ouders zou het niet zo veel boeien, maar ik wil zelf liever een blanke nederlandse vriendin i.p.v. een moslima of een negerin
Waarschuw beheerder
donateur
mijn moeder boeit het niet met wat voor afkomst is thuiskom

ook niet zo raar gezien ik zelf niet 100% nederlands ben :)

Waarschuw beheerder
mijn vader is tegen mn vriend (indonesie)
maar hij zegt het niks over..maar je merkt wel da ie er tege is:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op donderdag 17 mei 2007 om 23:52:
Nou volgende week zwanger van je 4e kindje zeker???
Hebben ze allemaal een verschillende vader

hoe verteld ze eigenlijk tegen de kids dat ze weer n nieuwe pappie hebben?

Waarschuw beheerder
Vanuit de andere kant bekeken, voor mijn ouders en mijzelf als buitenlander zou het geen probleem zijn om met een makamba (nederlander) te gaan..

Alleen fam dat weet ik nu al bv mijn broers/zussen die niks van ze moet hebben en dit komt door de opvoeding en vooroordelen...

Alleen ik keek verder dan mijn neus lang was den ik..

De rest van mijn fam keurt het wel af en zeggen keihard alles behalve een negerin of nedelands wijf..

Dit is wel soms akelig om te horen, al wonen ze in Ned en toch nog vooroordelen hebben in 2007.

Dus ik sta er ook niet versteld van dat Nederlandse ouders het vaak niet goedkeuren dat hun dochter/zoon met een buitenlander gaat.

Is normaaal toch ..?

Waarschuw beheerder
ja sommige ouders vinden dat niet goed, hier zyn ze dr ook niet zo bly mej als ik dat zou doen:P

Waarschuw beheerder
eigen volk is stand houwe :P
niks geen buitenlander
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 00:51:
eigen volk is stand houwe
niks geen buitenlander

het gaat om liefde.

Waarschuw beheerder
nooit een buitenlands vriendje gehad, dus kan er niet over meepraten
Waarschuw beheerder
zullen me ouders niet blij mee wezen wil het zelf ook niet dus

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn gelukkig heel open minded, dus ik heb dat probleem nooit gehad.. Wat maakt een andere afkomst of religie nou uit, het gaat er toch om dat die persoon jouw kind gelukkig maakt?

Waarschuw beheerder
M'n vader had toen m'n marrokaanse vriend uit huis getrapt..:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 14:32:
M'n vader had toen m'n marrokaanse vriend uit huis getrapt

want?
Waarschuw beheerder
Word niet geaccepteerd, maar zal het zelf ook niet willen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 15:46:
Is normaaal toch ..?

nope.

Ten eerste, ouders hebben geen fuck met je partnerkauze te maken. Ze hebben het recht niet om er wat over te zeggen. Als ze er problemen mee hebben is dat hun probleem niet mijne. Ze kunnen hoogstens hun mening geven over bepaalde dingen die niet goed zouden gaan in een relatie maar zelfs daar hebben ze in theorie niet veel mee te maken. Eigen keus hoor ;)
Waarschuw beheerder
meeste van jullie zijn echt erg :S ik ben gewoon focking hier in NL geboren en nog doen er veel moeilijk alleen om je huids kleur of afkomst lekker triest hoor !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ach... als ik moeder zou zijn zal ik het ook niet gewild hebben dus ja ik weet niet verder wat ik daarmee moet maar als mijn dochter met een buitenlandse jongen binnen zou komen dan ligt het er wel aan welke afkomst hij heeft....

Waarschuw beheerder
kleuren mengen moet je aan de gamma overlaten..(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 22:42:
kleuren mengen moet je aan de gamma overlaten..

mee eens :$ :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Lovely_Me@ op zaterdag 21 juli 2007 om 22:48:
mee eens

die zijn ervoor gecertificeerd,wij niet...:X

m'n ouders zijn nogal van de oude stempel,die zien me het liefst met een Hollands en kindvrij vrouwtje thuiskomen.
Ikzelf ga met relaties toch niet verder dan halfbloedjes..(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 22:50:
die zijn ervoor gecertificeerd,wij niet...

m'n ouders zijn nogal van de oude stempel,die zien me het liefst met een Hollands en kindvrij vrouwtje thuiskomen.
Ikzelf ga met relaties toch niet verder dan halfbloedjes..

ja inderdaad nouja mijn ma is heel vrij maar goed laten we het netjes houden we houden er niet zo van :P:$

halfbloedjes ja ok dat kan nog ligt er ook aan wat voor halfbloed het is 1 keer halfbloedje gehad die was half indo....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Lovely_Me@ op zaterdag 21 juli 2007 om 22:56:
die was half indo....

Mwaaaaaah,hek niet zo'n moeite mee,ik heb het niet zo op die moslimfamilies..:dood:

m'n collega zegt altijd..; er gaat niks boven een zwarte kut op een wit laken...:dood:
moet er zelf niet aan denken dat zo'n donkere kalkoenennek je aan zit te kijken om te penitreren..:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 23:00:
Mwaaaaaah,hek niet zo'n moeite mee,ik heb het niet zo op die moslimfamilies..

m'n collega zegt altijd..; er gaat niks boven een zwarte kut op een wit laken...
moet er zelf niet aan denken dat zo'n donkere kalkoenennek je aan zit te kijken om te penitreren..

haha nee lijkt me ook niks zo,n donker ding :P woei... naja half indo met mini beetje kleur naja en ras echte drenthen he :P ik vind het maar niks ik heb het ook niet op moslims maar ook niet turken of marrokanen of antelianen en noem maar op ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BitterSweet... op zaterdag 21 juli 2007 om 14:39:
want?

Omdat m'n ex een buitenlander is, plus dat m'n vader over alle buitenlanders et zelfde denkt..(crimineel gedrag en drugs en al die zooi)..En hij vond dat ik beter verdiende..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou..
et ligt deraan wt voor buitenlander
maar me oudrs hebben liever de naam KEES ofsoo:P

Waarschuw beheerder
Mijn moeder heeft altijd tegen me gezegd dat ik met alles thuis mag komen, zolang ze maar goed voor me zijn.
Nu voel ik mezelf niet aangetrokken tot getinte mannen.
Maar wat me wel opvalt, is dat meisjes die niet met een buitenlandse jongen thuis mogen komen, hier vaak wel op vallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 10:47:
Maar wat me wel opvalt, is dat meisjes die niet met een buitenlandse jongen thuis mogen komen, hier vaak wel op vallen.

Over de brug is dat een stuk minder..B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 14:02:
Over de brug is dat een stuk minder..

Alles over de brug is een stuk minder, dus dat zal wel ja

Waarschuw beheerder
ik zou er ook heel veel moeite mee hebben als mijn oudste dochter met een buitelander thuis komt.

Waarschuw beheerder
het is hun leven je kind is niet je speelgoed.

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit problemen mee gehad met ouders van me exen,
miss komt dat door omdat ik me zelf echt als een nederlander voel
en do gedraag op zijn manieren zegmaar,
want k val namelijk niet op turkse meisjes,

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb werkelijk waar geen idee, ik zou het eens moeten testen. Ik denk dat ze niet moeilijk doen, het is tenslotte uit liefde en er zitten geen aan/uit-knoppen op de mens om ze in of uit werking te laten treden..

En liefde doet soms hele rare dingen met je :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - KEMPIKILL op zondag 22 juli 2007 om 00:18:
nou..
et ligt deraan wt voor buitenlander
maar me oudrs hebben liever de naam KEES ofsoo

je bent 12? denk niet dat jou ouders willen dat jij een kees of wie dan ook mee naar huis neemt!!

ga met barbie´s spelen.. de rest komt later wel!
Waarschuw beheerder

Valt hier wel op dat als ze het over een buitenlandse vriend(in) hebben, dat de meeste die daar tegen zijn nogal in hokjes denken..
Want zoals ik het lees, gaan die mensen er maar vanuit, als we het over buitenlanders hebben, dat alle buitenlanders een donkere huidskleur hebben. Ben toch benieuwd of een duitser of belg dan wel weer oké is, want daar hoor je ze niet over..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 15:04:
Alles over de brug is een stuk minder, dus dat zal wel ja

klopt,

stukken minder ouwe rotzooi,werklozen,lelijke vrouwen en ga maar door...:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BitterSweet... op zondag 22 juli 2007 om 17:58:
Ben toch benieuwd of een duitser of belg dan wel weer oké is, want daar hoor je ze niet over..

Waarschijnlijk wel want die zijn blank.
Hoe bedoel je kortzichtig :loser:
Waarschuw beheerder
donateur

ken nie :no:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het vooral is omdat het geloof vaak meespeelt,
want volgens veel geloven, moeten de vrouwen dit of dat doen. en dat willen de meeste ouders voorkomen denk ik!

maargoed, ik kan er niet over oordelen, geen buitenlandse vriendjes gehad, en eerlij kgezegd wil ik dat ook niet, en val er ook niet op :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 16:31:
je bent 12? denk niet dat jou ouders willen dat jij een kees of wie dan ook mee naar huis neemt!!

ga met barbie´s spelen.. de rest komt later wel!

1 ding
ik speel al vnaf me 5e niet meer mt barbies:P
en jahoor vriendjes hoort derbij he:P
nee ga niet telleh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - KEMPIKILL op dinsdag 24 juli 2007 om 00:37:
1 ding
ik speel al vnaf me 5e niet meer mt barbies
en jahoor vriendjes hoort derbij he
nee ga niet telleh

wijsneus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 19:07:
wijsneus

ja hea:P
segge se allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - KEMPIKILL op woensdag 25 juli 2007 om 19:44:
ja hea
segge se allemaal

waarom zit je eigenlijk op partyflock?
jullie mogen nog niet eens uit gaan en zo?
of doen jullie dat toch op je 12de?

Waarschuw beheerder
donateur

Ik denk dat mijn ouders, vooral mijn pa wel moeite zou hebben als ik met een Buitenlander thuis zou komen, maar ze zouden het zeker weten uiteindelijk accepteren als ik er blij mee was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van urben dinie op woensdag 25 juli 2007 om 20:33:
waarom zit je eigenlijk op partyflock?
jullie mogen nog niet eens uit gaan en zo?
of doen jullie dat toch op je 12de?

ja uitgaan kan op je 12e;)
jmmr genoeg nog niet nr de egte leuke dingeh
maar et kan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van - KEMPIKILL op donderdag 26 juli 2007 om 00:17:
ja uitgaan kan op je 12e
maar et kan

kinderdisco :cheer:

Mijn ouders zoden het niet erg vinden,
val niet op buitelandse jongens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van - KEMPIKILL op donderdag 26 juli 2007 om 00:17:
ja uitgaan kan op je 12e
maar et kan

hmmm gezelliej

Waarschuw beheerder
niks mis met een buitenlandse vriendin ligt er alleen aan uit welk land ze oorspronkelijk komt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 01:03:
Uitspraak van ^Jessie!! op donderdag 26 juli 2007 om 00:17:
ja uitgaan kan op je 12e
maar et kan

kinderdisco

`
kinderdisco??:S
dt is tot je 11e;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2007 om 14:02:

nou ECHT niet hoor :no:
Waarschuw beheerder
maar wat is voor jullie een buitenlander?

Waarschuw beheerder
ik woon hier zelf ook in nl al 18 jaar ik was 3 jaar toen ik naar nl kwam
en ik heb de nl mentaliteit en mijn ouders zijn redelijk makkelijk met buitenlanders
ik heb een turk gehad (tot grootste spijt), ik heb hem gedumpt, want hij gebruikte mij alleen voor de sex. En het was een loverboy.
Laat ik het zo zeggen voor geen turk, marokkaan, etc, die zijn niet welkom bij mij en mijn ouders. Ik ben zelf getint, maar ik wil ze niet eens in mijn vriendenkring
Ik val alleen op nl jongens
Dat was het, en nee, mijn ouders willen geen turken, marokkanen etc voor hun dochter

gr wendy

Waarschuw beheerder
het maakt echt niet zoveel uit hoor!:)

Waarschuw beheerder
donateur
waneer ben je een buitenlander ????? tegenwoordig ben je je al buitenlander als je in nederland geboren ben maar er een tint op na houwd :|

Waarschuw beheerder
teveel rascisten in nederland...ik heb ook veel vriendinnen gehad..waar van de ouders ook tegen buitenlanders waren...maar zolang niet op mijn teen komen te staan..vind ik prima...anders....oorlog..
Waarschuw beheerder
zolang ze gewoon een westers/nederlands cultuur hebben,heb ik er geen problemen mee dan als mij dochter (tegen die tijd, heb nog ff) er mee thuis komt. kleur is dan niet van belang
maar ben huiverig voor andere culturen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De woord ouders in deze topic moet vervangen worden door racisten
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, moeilijk verhaal altijd!

Ligt er maar net helemaal aan in hoeverre er een groot cultuur verschil is en hoe hij met haar omgaat. Maar dat geld voor een Nederlander ook. Dus idd per persoon behandelen en niet over 1 kamp scheren ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 07:17:
teveel rascisten in nederland...ik heb ook veel vriendinnen gehad..waar van de ouders ook tegen buitenlanders waren...maar zolang niet op mijn teen komen te staan..vind ik prima...anders....oorlog..

Kijk verder dan pf ouwe :) Het is geen afspiegeling van de echte wereld.Vind dat het best meevalt allemaal in het gewone leven. Maar als jij wel vind dat er teveel racisten zijn dan moet het ook kloppen wat ze zeggen over teveel 'ontspoorde' slecht ingeburgerde allochtonen jongeren. Dat valt ook best mee. De opmerking hier zijn alleen maar van die tipisch minimaal denkende gasten O:)

Waarschuw beheerder
Myn ouders zyn der ook tegen , MaarJa lekkerboeiend als ik het echt wil neem ik tog wel met hem xD(Y)

Waarschuw beheerder
Ach mijn ouders zijn er ook tegen,, maar ik val ook niet op getinte mannen dus dat scheelt weer.. Maar ik zou het later als ik kinderen heb ook niet leuk vinden als ze met een buitenlander thuis komen, maar dat is mijn mening

Waarschuw beheerder
Mijn ouders hebben maar geacepteerd dat ik niet met een nederlander thuis zou komen. Zolang die maar goed voor me is vinden ze het goed.

Waarschuw beheerder
Dan moeten ze het zelf tog weten als je er goed bij Voelt...:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 20:13:
Maar ik zou het later als ik kinderen heb ook niet leuk vinden als ze met een buitenlander thuis komen, maar dat is mijn mening

omdat??? de kleur je niet aanstaat? want er zijn ook 'buitenlanders' die meer nederlands zijn dan een 'echte' nederlander

Mijn ouders zijn er nooit op tegen geweest als ik met iemand van een andere cultuur of afkomst thuis zou komen...
ik keek eigenlijk ook alleen naar donkere mannen.
ik heb nu al 3 jaar dezelfde antilliaanse vriend en ze temperament vind ik beter dan bij mijn blanke ex vriendjes.

mijn kindjes zijn dus 2 halfbloedjes, en zolang hun vriend of vriendin goed voor ze zijn maakt het me geen reet uit of ze nou nederlands zijn of van een andere afkomst/cultuur

Dus idd per persoon behandelen en niet over 1 kam scheren

ik heb ook een zoontje met buitenlands bloed
ben er heel erg trots op en zal ik ook beschermen tegen alles wat fout is

geweldig gezegd!!!!

ik kan door het lint gaan als mensen van die kortzichtige dingen rond bleren.. zoals hun cultuur is anders..

ik ken zat anti's, suri's en cabo's die beter bekend zijn met de nederlandse cultuur dan ik zelf ben..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 18:43:

Zelfs ik als anti-racist voel me niet veilig in hun buurt, ze hebben allemaal pipa op zak jwt

Zijn natuurlijk uitzonderingen, probleem is hoe herken je de uitzondering?

ik ga met een antilliaanse jongen en ik ken er ook zat, de gene waar je het niet van verwcht lopen met messen of een pistool opzak.
maar welke ontspoorde blanke niet??

ik voel me ook niet op me gemak als ik savonds op straat loopt en er komt een hele groep antilliaanse jongeren aan, maar datzelfde heb ik met een groep blanke jongens...

je kan je kind sturen maar uiteindelijk maakt het toch zijn of haar eigen beslissingen of je het daar nou mee eens bent of niet.

ik heb liever dat mijn kind gewoon thuis komt met zijn/haar keuze, of ik die nou accepteer of niet..
alles beter dan het verbergen en je afvragen waar je kind rond hangt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou mijn vader zou het ook niks vinden als ik iets met een buitenlander krijg..
Niet omdat hij iets tegen ze heeft..
Maar vanwege t geloof enzo..
Begrijp t ook wel want dat zou dan toch geen toekomst hebben..

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Begrijp t ook wel want dat zou dan toch geen toekomst hebben..

sorry maar geen toekomst omdat???

mijn vriend is christelijk en ik niet... dat is een verschil van geloof , en bij ons gaat het prima hoor..

Maar vanwege t geloof enzo..

wat nou als je met een nederlander gaat die moslim is?? kan dat wel?
en niet elke 'buitenlander' heeft een geloof hoor!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op donderdag 10 mei 2007 om 17:08:
als ik straks kids heb en ze komen met een moslim of een of ander heel sterk geloof of een sekte dan weten ze waar het gat van de deur is ik zou het daar niet mee eens zijn.

slim (Y) :S dan zwerven ze lekker op straat met hun nieuwe vlam en weet jij niet wat ze uitvreet (Y)
Waarschuw beheerder
Nou ja ik ben een Griek. Maar ik voel mij geen buitenlander hier oor. In mij ogen een buitenlander is.... nee zal ik niet zeggen omdat ik heb geen zin voor discussie en verbannen worden van PF ;)

Maar goed. Al mij relaties waren met Nederlandse afkosmt. Familie van hun hebt geen problem mee. Grieken en Nederlanders zijn up & down de zelfde. Crazy & Loud!!!

Voor de rest, tsja om eerlijk te zeggen zal ik niet prettig vinden als ik in de toekomst mij dochter thuis komt met een jonge van geen Europeaans afkomst!!! Sorry :( Maar zo is et!

En trouwenss sorry voor de typos!!!! Ook de Grieken zijn niet perfect ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uhm nou ik denk niet dat mijn ouders blij zullen zijn als ik met een turk of marokaan thuis zou komen hahaha.....maar een antilliaan is niks mis mee of een Surinamer

Waarschuw beheerder
Ik val zelf niet op buitelandse jongens..

Mijn zus gaat al jaren met een portugees en nog nooit problemen mee gehad echt een top gozer .! (Y)

Eerder ging ze met een marokaan en daar is veel ellende achter weg gekomen.. door een ruzie stond de hele familie voor onze deur te schreeuwen en aso te doen .!

Mijn ouders accepteren het dus wel..
Mijn moeder heeft vroeger zelf met vluchtelingen gewerkt dus ze weet genoeg van de culturen af .!

Niet elke buitenlander is zo slecht ..Blanken zijn soms nog erger

Waarschuw beheerder
mijn ouders zouden het geen probleem vinden als ik een buitenlandse vriendin zou hebben, maar ik zal nooit een buitenlandse vriendin nemen, want ik val er niet op..

en btw, waarom zouden ouders moeilijk doen? bedoel JIJ kiest een vriend / vriendin uit en dat hebben je ouders maar te accepteren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 25 september 2007 om 11:02:
Uhm nou ik denk niet dat mijn ouders blij zullen zijn als ik met een turk of marokaan thuis zou komen hahaha.....maar een antilliaan is niks mis mee of een Surinamer

Wat is de verschil dan als ik mag vragen???

Waarschuw beheerder
donateur
en terecht!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar een lekkere marokkaan, turk of egyptenaar B)

Nederlanders zijn zooooo passé.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 25 september 2007 om 12:32:
Doe mij maar een lekkere marokkaan, turk of egyptenaar

verhuizen dan(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 12:33:
verhuizen dan

:lol: idd, ksssssssssst! Die lui houden van blonde onderdanige poesjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 12:33:
verhuizen dan(Y)

Nee ik haal ze lekker allemaal hier heen (L)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 12:37:
:lol: idd, ksssssssssst! Die lui houden van blonde onderdanige poesjes

Onderdanig nog wel? Wat weet je dat goed zeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
buitenlanders

die zijn niet local

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 25 september 2007 om 12:32:
Nederlanders zijn zooooo passé.

:S
Dan kom jij niet de goeie tegen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 13:22:
:S
Dan kom jij niet de goeie tegen

Omdat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 25 september 2007 om 13:26:
Omdat?

duhhh
Omdat jij zegt nederlanders zijn zo passe
en dat zijn ze echt niet allemaal
Waarschuw beheerder
Als ik met een moslim thuis kom, moet ikrennen voor mijn leven... en hij al helemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van einahpetS op dinsdag 25 september 2007 om 13:34:
Als ik met een moslim thuis kom, moet ikrennen voor mijn leven... en hij al helemaal!

Best triest eigelijk :D Maargoed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 25 september 2007 om 13:35:
Best triest eigelijk Maargoed.

tja, opzich wel he... maar ja, ik zal er niet gauw mee thuis komen aangezien het niet mijn types zijn :) dat is dan weer een geruststelling
Waarschuw beheerder
Iemand op z'n afkomst beoordelen is nooit goed... Of op uiterlijk...

Jij moet er mee leven, een ander niet... Is jouw vrije keuze...

Moet iedereen maar respecteren om je heen.

Vind ik

Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat mijn ouders er blij mee zullen zijn..
maar goed tis mijn leven en doe toch wat ik wil..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 25 september 2007 om 14:36:
Ik ga er over 2 weken weer heen

Luiaard :[
Altijd maar op vakantie jij :[
Waarschuw beheerder
mijn vriend is een turk.
lekker belangrijk wat voor huidskleur of afkomst iemand heeft zeg...
tgaat toch om hoe iemand van binnen is.

mijn vriend is ook niet een "standaard" turk.
hij gaat niet naar de moskee enzo.

hij is gewoon helemaal nederlands in zn gedrag.

mn moeder maakt het ook helemaal niet uit waarmee ik thuis kom.
zolang hij maar goed voor me is vind zij het best.
ze heb zelf ook met een surinamer dus ze kan er ook niet veel over zeggen :D

Waarschuw beheerder
zijn verstandige ouders(Y)

Waarschuw beheerder
kan k me eigen wel wat bij voorstellen je hoort zoveel tegenwoordig en k heb er ervaring mee helaas!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ouders die het niet accepteren als hun dochter met een buitenlander gaat.

Geen last van,ga met een Hollander.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2007 om 16:16:
Geen last van,ga met een Hollander.

En als je ook geen lasten wil heben maar met meer spice dan ga je met een Griek!!! De Tzatziki is klaar ja! :honger:
laatste aanpassing

ik val al niet op buitenlanders en k wil nix met een buitenlander!!
maar wat mn ouders zouden zegge zou me ook niet kenne schelen..
Waarschuw beheerder
Nou, mijn ouders zijn wel zo. maar ik hun weer geluk dat ik niet echt op buitenlanders val.. en ook niet veel vrienden daarvan heb.. dusja.

Waarschuw beheerder
Als ik voor me vriendin zou spreken, dan zat zij in de zelfde situatie als jij hebt gezeten.

Waarschuw beheerder
Mijn vader waar ik GELUKKIG geen contact mee heb was altijd best racistisch... Ik hoefde het echt niet te proberen om met een buitenlandse jongen in huis te komen. Mijn vader riep dan altijd "Dan gaat hij door de dichte deur weer naar buiten!"

Mijn moeder vind het belangrijk als we maar gelukkig worden en maakt het niet uit.

Maar mijn vader voede ons best racistisch op. Ook mijn opa van mijn vader zijn kant zei altijd als we mot krijgen met een buitenlander dan had hij altijd wel een plekje in zijn container om hem/haar te verbergen :S .

Dus beetje ziek dus.. Gelukkig kan ik het nu helemaal zelf bepalen...
Waarschuw beheerder
is dikke onzin dat iemand niet met buitenlander relatie mag hebben
ik ben zelf ook half marokaans en heb het ook wel eens mee gemaakt
dat een meisje geen relatie met me mag en dat kom hard aan hoor.
Ik begrijp het wel van een kant dat sommige ouders zo denken niet
alles buitelanders zijn lieverdjes. maar er zitte er ook tussen
die niet verkeerd zijn en die wel echt om un meisje geven en die
met respect kunne behandele. maja dat probleem zal toch altijd
blijven denk ik.
Waarschuw beheerder
okee, iedreen moet wete met wie hij/zij iets begint, buitelands of nederlands maakt allemaal nix uit als je maar gelukkig word! :) zelf val ik alleen op nederlandse jonges maar dat is ieder zijn smaak! :)

Waarschuw beheerder
ach jah aan de ene kant vind ik het ook niet zo gek je hebt er van die rare tussen zitten waar het bij hun alleen maar om een verblijfs vergunning en geld gaat.....maar als je echt verliefd bent en je vertrouwd hem fuck je ouders dan
Waarschuw beheerder
ik zal zelf sowiezo niet zo snel aan een buitenlandse vriend beginnen, maar oke dat is mijn mening.
maar ik moet er ok absoluut niet mee thuis komen want hij word er gelijk were uitgestuurd (als het mijn moeder niet is dat doet mn stiefvader het zeker wel)
dusjaaa...
maarja iederr zijn eigen keus he ;)
Waarschuw beheerder
Ik sliep een keer stiekum bij mijn vriendin omdat haar papa nogal jweet wel was...maar hij was niet thuis omdat ie weekend vlieland was.

De volgende ochtend ik word wakker, staat er een briefje op de deur ''Kleding ligt in de vuilnis bak net buiten de achterdeur en om 11.00 ben je weg''

Waarschuw beheerder
vind ik stom van die ouders

de wereld moet respect voor mekaar hebben;)
dus wat maakt het uit met wie of wat voor kleur/persoon die is
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Zullen we nu weer serieus verder gaan? (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Astaloca op woensdag 26 september 2007 om 17:12:
Nou, mijn ouders zijn wel zo. maar ik hun weer geluk dat ik niet echt op buitenlanders val.. en ook niet veel vrienden daarvan heb.. dusja.

bij mij hetzelfde:)

Waarschuw beheerder
ik hoef ook niet thuis te komen met een buitenlandse vriend or.. tis ook niet dat ik dat wil maar ja..

Waarschuw beheerder
Nou ik hoef ook niet met n buitenlandse vriend thuis te komen :X
Waarschuw beheerder
dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.

ik denk dat de meeste buitenlanders het daar zelf naar gemaakt hebben!
de meeste behandelen een vrouw niet met respect! en ouders willen toch het beste voor hun kind!

Waarschuw beheerder
mijn ouders zullen er ook niet om staan te springen

Waarschuw beheerder
als iemand met een moslim thuis zou komen snap ik best dat veel ouders er op tegen zijn, Het is nu eenmaal gebruikelijk bij moslims om vrouwen te mishandelen, onderdrukken, vernederen , en de vrouw d'r bewegingsvrijheid af te nemen.

Ik zelf val gelukkig op meiden (nederlandse meiden) en heb hier weinig last van, ben ook geen racicst ofzo maar begrijp de ouders die zo denken wel degelijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 12:42:
Nou ik hoef ook niet met n buitenlandse vriend thuis te komen

Ga je me nu opeens afwijzen?
Of vond je die schaap gewoon lekkerder? :@
Waarschuw beheerder
M`n ouders zouden het denk ik niet accepteren, maar als het zou gebeurden, zullen ze er zich toch bij neer moeten leggen.
Maar ik ben niet `t type dat op buitenlanders val, dus daar hoeven ze zich zowiezo geen zorgen over te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 15:23:
Het is nu eenmaal gebruikelijk bij moslims om vrouwen te mishandelen, onderdrukken, vernederen , en de vrouw d'r bewegingsvrijheid af te nemen.

Idd, al zijn er natuurlijk europese-moslims die niet direct zo radicaal zijn.
Ik zelf val gelukkig op meiden

Volgens mij wordt dat ook niet echt gewaardeerd in de moslim gemeenschap.
Waarschuw beheerder
als iemand met een moslim thuis zou komen snap ik best dat veel ouders er op tegen zijn, Het is nu eenmaal gebruikelijk bij moslims om vrouwen te mishandelen, onderdrukken, vernederen , en de vrouw d'r bewegingsvrijheid af te nemen.

lul niet man.
op tv en internet zegge ze zoveel wat niet klopt.
ik heb familie in marokko wonen en die zijn ook
moslim en me tante's nichtjes en oma die worden
niet mishandeld , vernederd of onderdrukt wat jullie ook
denken die worden net zo behandeld als iedere vrouw die
ik ken hier in NL dus hou op met die onzin te praaten.

ik zeg niet dat het niet gebeurd door moslim manne.
klopt het gebeurd ook dat die dat doen ja geef ik jullie
gelijk in maar niet elke moslim is zo en het heeft fucking
niks met moslim zijn te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][K@R!MKE][ op donderdag 27 september 2007 om 17:36:
en het heeft fucking

Dat is niet waar.

Waarschuw beheerder
Echt niet iedere moslim onderdukt hun vrouw.
Dat heeft dan ook niks met geloof te maken maar met karakter denk i kzo.
Een vrouw heeft vaak zelf de keus om thuis te blijven, de straat op te gaan, hoofddoek te dragen of niet.

Maar ontopic,
Mijn ouders zijn er ook behoorlijk op tegen, maar ik heb tegen ze gezegd dat ze me kunnen steuen n in me keuzes ,of het zichzelf heel moeilijk maken terwijl ik toch mijn keus maak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 19:11:
Uitspraak van ][K@R!MKE][ op donderdag 27 september 2007 om 17:36:
en het heeft fucking

Dat is niet waar.

wat dat is niet waar hallow pietje.
Denk toch wel effe dat ik het beter weet.
Volgens het moslim geloof moet je iedereen
met respect behandele. dussss eppo
lul niet als je er niks van af weet ja.

zijn ook genoeg katholieke of joden of wat voor geloof
dan ook die hun vrouwen mishandele en ik weet niet wat
allemaal. Zeg ik dan toch ook niet dat het door het geloof
komt dus denk gewoon uns na voor dat je iets zegt.

Waarschuw beheerder
Jammer dat je me gelijk voor van alles en nog wat moet uit maken.
Voor iemand die beweert zoveel van Godsdienst af te weten klink je nu aardig onwetend.
Waarschuw beheerder
als ik iets van godsdienst af weet hoef
ik zelf nog niet gelovig te zijn.
Maar als jij us na zou denken kon je dat
zelf ook allemaal bedenken. maja dat is
misschien te moeilijk voor jou.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][K@R!MKE][ op donderdag 27 september 2007 om 20:33:
als ik iets van godsdienst af weet hoef
ik zelf nog niet gelovig te zijn.

Dat hoor je mij ook niet zeggen.
Uitspraak van ][K@R!MKE][ op donderdag 27 september 2007 om 20:33:
maja dat is
misschien te moeilijk voor jou.

Beter kom je met iets scherpers dan dat (Y)

Waarschuw beheerder
HEt punt is dat 99% van de moslims die in nederland wonen, wel degelijk hun vrouw onderdrukken etc. Daarom vindt ik het juist ook zo raar... ben zelf in turkije op vakantie geweest en daar zie je amper hoofd doekjes, en daar zie je de vrouwen gewoon zuipen roken etc.

Dat is juist het probleem van nederland!!!

En er zijn vast en zeker ook nederlandse mannen die hun vrouwen mishandelen, maar dat is in mindere maten als ik de moslim cultuur.. het heeft dus wel degelijk ermee te maken of je moslim bent jah of nee!!

Waarschuw beheerder
ik zou mijn kind dan verbannen uit de familie....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:02:
HEt punt is dat 99% van de moslims die in nederland wonen, wel degelijk hun vrouw onderdrukken etc

bron? bewijs?

ben zelf in turkije op vakantie geweest en daar zie je amper hoofd doekjes, en daar zie je de vrouwen gewoon zuipen roken etc.

Dat is juist het probleem van nederland!!!

(Y) Heel sterk punt

En er zijn vast en zeker ook nederlandse mannen die hun vrouwen mishandelen, maar dat is in mindere maten als ik de moslim cultuur.. het heeft dus wel degelijk ermee te maken of je moslim bent jah of nee!!

:'(

Waarschuw beheerder
Ik hou van alle mensen en, ik mag iedereen.. :lief:

Tenzij je het tegendeel bewijst!! :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:18:
Ik hou van alle mensen en, ik mag iedereen..

Dan ga jij nog vaak op je bek in het leven.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een topic.. *zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 28 september 2007 om 16:34:
Dan ga jij nog vaak op je bek in het leven.

Lees.. :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:18:
Tenzij je het tegendeel bewijst!!

Daar ben ik overigens al vrij snel achter.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 16:46:
Lees..

Jij snapt mij niet.

Waarschuw beheerder
Weerleg jezelf..

Word een beetje moeilijk gissen anders.. :/
Waarschuw beheerder
mijn dochter hoeft later echt niet met zo 1 aan te komen...
de blanke meiden zijn goed voor even en trouwen doen ze toch met 1 uit een land waar ze vandaan komen.

straks hebben we geen 1 blanke meer rondlopen hier!!!!!!:@

nog beleefd uitgedrukt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardstyle_Product op vrijdag 28 september 2007 om 17:15:
de blanke meiden zijn goed voor even en trouwen doen ze toch met 1 uit een land waar ze vandaan komen.

straks hebben we geen 1 blanke meer rondlopen hier!!!!!!

nog beleefd uitgedrukt..

Achja, geeft je mening.. :)
Maar misschien wel beetje kortzichtig (mijn mening)..
Ik vind dat je eerst naar de persoon moet kijken.. Als je ergens ander was op gegroeit
Dan had je misschien ook wel een buitenlandse vriendin gehad.. Weet jij veel.. Misschien
als je in het buitenland was geboren dacht je nu nog hetzelfde..
Live comes the way it goes, not always how you want it to be..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind racisme iets uit de jaren 40, toen Hitler preekte over uber- en untermenschen

Mijn vader heeft ook zo zijn rechtse ideeen, en irriteer me daar kapot aan. Als ik in de trein zit tegenover 2 boos kijkende Marrokanen, ben ik daar net zo bang voor als 2 boos kijkende lonsdalers. Je hebt Islamitische mannen die hun vrouw onderdrukken, je hebt ook blanke mannen die hun gezin uitmoorden.

Waarschuw beheerder
Moah ja, ook wel maar, sommige standpunten kan ik enigzins wel begrijpen..

Ik bedoel ik ben ook in Nederland geboren en getogen maar, ik zie wel dingen veranderen..
En met sommige standpunten kan ik er wel mee inkomen.. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel
ben ook halfbloed maar, je merkt dat er bepaalde dingen gebeuren (wat mezelf ook is overkomen)
die echt niet door de beugel kunnen.. En het komt allemaal omdat we hier andere gewoontes hebben
die voor anderen niet kunnen en dan zien ze bijv. dat iedereen om hun heen het wel mag..
Ja dan ga je dingen stiekem doen en word het van kwaad tot erger.. En dan zie je nog niet
wat er bij die mensen thuis allemaal gebeurd.. Straffen liggen daar wel heel erg anders.. Zoals een jongen
die bij mij in de klas zat altijd korsten achter zijjn oor had.. Nou die werd gewoon door de kamer
doorgeslingerd aan zijn oren omdat hij iets had gedaan wat niet mocht.. In die zin..

En media heeft de macht.. 1 ding wat zeker is!! Ze kunnen alles zo zwart of mooi maken als ze zelf willen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naja 9 van de 10 zyn toch verkeerd dus, snap het wel.
Waarschuw beheerder
waar slaat die tekst van 'met voorbedachte rade' nou op

Waarschuw beheerder
Als het een beschaafd iemand is zou het me geen reet boeien, of het nu een Mocro, Yugo, Turk, of een willekeurige inwoner van duister Afrika is.

Is het zo'n clichegevalletje van 'ey psstt meisje meisje' dan zou ik ernstig aan mn opvoedkundige kwaliteiten gaan twijfelen als me dochter ermee zou ballen.

Niet dat ik die gast, als ie haar iets zou flikken, niet te lijf zou gaan met een knuppel, bedoel; blijft tog je dochter, maar het probleem ligt bij de opvoeding en niet bij de buitenlanders zelf.

Want meisjes die in een liefdevolle omgeving op groeien en die niet TE streng worden opgevoed, zullen nooit in de handen van uitschot vallen, althans niet met wederzijdse instemming.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mimi o:) op vrijdag 28 september 2007 om 17:57:
waar slaat die tekst van 'met voorbedachte rade' nou op

Het slaat nergens op want, het heeft geen handjes.. :[

Wat ik ermee bedoel zijn mijn eigen ondervindingen en om deze reden onbetwistbaar..

Daar kan jij niet aankomen alleen bekritiseren.. Dat is jou goed recht alleen,
zal ik er vrij weinig mee doen omdat ik achter mijn eigen standpunt sta..
Het is aan mezelf of ik dit neer wil zetten net zoals ik mag zeggen dat ik dingen
vind verranderen.. Het is in mijn ogen nou eenmaal zo en jij kan niet verranderen
wat ik heb meegemaakt en hoe mijn ondervindingen zijn ofwel,waar slaat die tekst van Mimi nou op?? :rot:

Ik bekritiseer niemand en ik noem geen mensengroepen dus hoe kan jij weten waar het op slaat dan??
For all you know heb ik het over de mensen in Nederland in het algemeen??

Als je het niet erg vind ga ik even rechtsom..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou
1. Dat doe ik niet
2. dan soude me ouders vragen wat er met me aan de hand was want tis nix voor mij
3. dan sou me broer me vermoorden

dussss :lol:
Waarschuw beheerder
belachelijk het is natuurlijk je eigen keuze..... Maar ik vind het net zo achterlijk dat moslim meisjes van hun ouders of broer niks met een autochtoon mogen hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op vrijdag 28 september 2007 om 20:54:
belachelijk het is natuurlijk je eigen keuze..... Maar ik vind het net zo achterlijk dat moslim meisjes van hun ouders of broer niks met een autochtoon mogen hebben

heel goed punt.

buitenlanders discrimineren ook

niet alleen het nederlandse volk.

maar daar hoor je bijna nooit wat over.

Waarschuw beheerder
Gelukkig hebbe mense hun eigen mening mijn ouders
vonde het nie erg dat ik met een buite landse thuis
kwam maar ze hadde toch liever een meisje van eigen
soort gehad kampiaan natuuurlijk
ma jah ze is nu weer me exxxjee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 18:10:
Is het zo'n clichegevalletje van 'ey psstt meisje meisje'

Idd, dat soort type's zijn echt om te kotsen. Zo'n mislukte gangstar met de looks van Ali B.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marie uut grunn op vrijdag 28 september 2007 om 20:59:
heel goed punt.

buitenlanders discrimineren ook

niet alleen het nederlandse volk.

maar daar hoor je bijna nooit wat over.

Waarschuw beheerder
Het is gewoon wederzijdse integratie, het moet niet altijd van de zogenaamde allochtonen hoeven te komen. We zijn toch allemaal mensen!

Dus peaceee (y)

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja: ik weet uit ervaring dat mijn vader dat niet goed vond me moeder had daar minder moeite mee...

Waarschuw beheerder
HAHA.
leuk grapje,
mijn vader maakt me helemaal dood als ik met een buitenlander thuiskom
gelukkig heb ik zelf mn volle verstand gekregen & heb ik et niet zo op die manier van integreren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:32:

gelijk heeft ie :jaja:
Waarschuw beheerder
hier het zelfde ligt eraan wat van buitenlander latina´s kunnen wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 12:42:
Nou ik hoef ook niet met n buitenlandse vriend thuis te komen

Ik wil het zelf ook niet eens.. :/
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik ben de ultimate buitenlandse example :D

Maar eerlijk zeggen, ik zal nooit thuis komen met een buitenlander :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja echt klote, al zoveel meegemaakt.. omdat ik donker was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 oktober 2007 om 19:05:
Ik wil het zelf ook niet eens..

Ik ook niet, zijn niet mijn types:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 17:32:

Same here.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 oktober 2007 om 11:30:
omdat ik donker was

hoezo was???

Waarschuw beheerder
ik hoef er ook niet mee aan te komen maar goed doe het zelf ook niet
Waarschuw beheerder
Me ouders zouden er niet blij mee zijn, me moeder minder dan me vader.
Maar van mezelf weet ik toch dat het niet gaat gebeuren, en dan hoef ik ook niet meer bij me broer te komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnnOw op woensdag 17 oktober 2007 om 13:43:
Maar van mezelf weet ik toch dat het niet gaat gebeuren, en dan hoef ik ook niet meer bij me broer te komen

same here :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manon xx op woensdag 17 oktober 2007 om 12:04:
Ik ook niet, zijn niet mijn types

Idd..

Uitspraak van !PurnO! op woensdag 17 oktober 2007 om 12:44:
hoezo was???

Hij spreekt in verleden tijd;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C aroline op vrijdag 28 september 2007 om 17:54:
naja 9 van de 10 zyn toch verkeerd dus, snap het wel.

hoe bedoel je iedereen over 1 kam scheren... dom wijf!!!

gelukkig heb ik zelf mn volle verstand gekregen

laat me niet lachen.. met andere woorden als je met een buitenlander gaat heb je dat niet??

straks hebben we geen 1 blanke meer rondlopen hier!!!!!!

nog beleefd uitgedrukt..

misschien als je in een plaats zou wonen als rotterdam of amsterdam je het zou accepteren...
en niet ELKE 'buitenlander' is hetzelfde....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yep... het is erg vervelend, maar ik heb toen die tijd me vader weten te overtuigen dat hij een goede jongen was, dus dat heeft hij later ingezien en toen was alles goed :D

Waarschuw beheerder
Ik heb ooit bij een meisje uit Iran in de klas gezeten en die vader wou liever dat ze met een Nederlandse jongen zou trouwen omdat die meer toekomst hebben volgens haar vader.

Waarschuw beheerder
mijn ouders ook niet en geef ze gelijk ook!
maar me zus woont nu samen met een marokaanse jongen en ik wordt binnen kort tante van een halfbloedje als me zus gelukkig is ben ik het ook!

maar kan ouders best goed begrijpen!!!
Maar vind wel als hij echt ze best doet en werkt en lief is voor zijn meissie dat ze hem wel een kans moeten geven ondanks afkomst!
Waarschuw beheerder
HEt punt is dat 99% van de moslims die in nederland wonen, wel degelijk hun vrouw onderdrukken etc. Daarom vindt ik het juist ook zo raar... ben zelf in turkije op vakantie geweest en daar zie je amper hoofd doekjes, en daar zie je de vrouwen gewoon zuipen roken etc.

:gaap:

ga jij eens wat meer verdiepen in buitenlandse mensen, je lult alleen maar onzin...grappigste is dat de meeste die t erover hebben zelf niet 1 buitenlander in hun vriendenkring hebben zitten, maar het gewoon overnemen van wat ze horen.

toen ik naar nederland kwam, waren er weinig tot geen buitenlanders in mijn ouderlijke buurt, daarna zijn het er steeds meer geworden....kort voor ik ging verhuizen was 70% buitenlands in de straat.

90% van die families gingen zeer respectvol met elkaar om en de jongeren zijn goed terechtgekomen, sterker nogdeeeste van hun vond ik veel socialer, aardiger en meer toegewijd dan de autochtonen.

voor je vortaan ergens op reageert, eerst goed informeren en met zelfervaring komen, en niet afgaan op wat je allemaal van derden verneemt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op woensdag 7 november 2007 om 17:03:
ga jij eens wat meer verdiepen in buitenlandse mensen, je lult alleen maar onzin...grappigste is dat de meeste die t erover hebben zelf niet 1 buitenlander in hun vriendenkring hebben zitten, maar het gewoon overnemen van wat ze horen.

toen ik naar nederland kwam, waren er weinig tot geen buitenlanders in mijn ouderlijke buurt, daarna zijn het er steeds meer geworden....kort voor ik ging verhuizen was 70% buitenlands in de straat.

90% van die families gingen zeer respectvol met elkaar om en de jongeren zijn goed terechtgekomen, sterker nogdeeeste van hun vond ik veel socialer, aardiger en meer toegewijd dan de autochtonen.

voor je vortaan ergens op reageert, eerst goed informeren en met zelfervaring komen, en niet afgaan op wat je allemaal van derden verneemt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AnnOw op woensdag 17 oktober 2007 om 13:43:

hier denken se dr ook so over :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tsja... wat kan ik zeggen. Ik ben Grieks dus geen problemenen met de ouders van mij vrienden :D

Maar ook vroeger no problems :D Misschien omdat elke Nederlander houdt van griekse eten :P

Dus van mij ervaring Grieken zijn geen buitenlanders in Nederland (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dat gaat volgens mij niet over het feit dat ie een buitenlander is, maar meer om het feit dat ie een "zwarte" is.

belgen zijn ook buitenlanders, die accepteren ze dan weer wel :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 26 november 2007 om 14:26:
belgen zijn ook buitenlanders

Noou in een paar maanden zo als de situatie in Belgie is..misschien wordt de half ...Nederlanders :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van watje van katoen :vaag: op dinsdag 6 november 2007 om 18:39:
ik denk dat ik me hier beter stil kan houden

mee 2.. ;)

:x
Waarschuw beheerder
ik bespreek dit liever niet op een forum

Waarschuw beheerder
vooroordelen zullen ze in het begin wel hebben denk ik ja.. ligt eraan hoe hij of zij voor de dag komt

Waarschuw beheerder
:X
Waarschuw beheerder
donateur
Skit er aan :jaja:

Als ik met een buitenlander thuis wil komen dan doe ik dat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 26 november 2007 om 15:39:
Als ik met een buitenlander thuis wil komen dan doe ik dat.

Zijn er ook buitenalnders die met jouw thuis willen komen ?

Waarschuw beheerder
Beetje kort door de bocht gereageerd..als je ouders het van 1 kant bekijken...Sommige bevolkingsgroepen roepen het van zich af dat je je als ouder druk moet maken om je kind. Ze kunnen niet goed Nederlands spreken, hangen veel op straat, uiten brutaal gedrag, hebben geenr espect voor anderen.. Ik snap heel goed dat ouders zich daar druk om kunnen maken. En dat doen ze niet omdat ze vervelend willen doen, maar omdat deze maatschappij gewoon heel rot is om ermee om te gaan. Je hoort verhalen..en daar basseer je je mening op, hoe lullig dat soms ook is. Je wil je kind beschermen voor verdriet, onrust en tegenslagen...
Maar als ze volledig geintegreerd zijn, ze spreken vloeiend Nederlands, zijn netjes... NO PROBLEM!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 16:14:
Maar als ze volledig geintegreerd zijn, ze spreken vloeiend Nederlands, zijn netjes... NO PROBLEM!

BINGO!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! op woensdag 7 november 2007 om 17:03:

Waarschuw beheerder
de meeste ouders hebben gelijk

buitenlanders zijn nu eenmaal anders
het cultuur verschil is te groot

Waarschuw beheerder
de een is de ander niet ook in nederland zijn der rotte appels

Waarschuw beheerder
de een is de ander niet ook in nederland zijn der rotte appels

dat is zeker waar

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zouden het niet leuk vinden als ik met een moslim
thuis zou komen. (zie het zelf ook niet gebeuren hoor!!!)
Maar ze vinden wel dat het dan mijn eigen keuze is. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 01:59:

bullshit!
een buitenlander ( sommige :P ) kan zich prima aanpassen naar de nederlandse normen en waarden!

dat sommige dat vertikken, valt niet te ontkennen!
maar om nou als ouder zijnde die in zo'n situatie de verstandige persoon wilt uithangen, alles wat een kleur heeft te veroordelen is ook pure onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 16:51:
Ik heb ooit bij een meisje uit Iran in de klas gezeten en die vader wou liever dat ze met een Nederlandse jongen zou trouwen omdat die meer toekomst hebben volgens haar vader.

kijk DE reden waarom al die buitenlanders een nederlander willen.l....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2007 om 01:59:

oh ja joh?
vind ik niet, heb zelf een Hongaarse vriendin en zie toch veel cultuurtrekjes die hetzelfde zijn, of althans niet veel verschillen met het NED. cultuur
Waarschuw beheerder
donateur
Buitenlander is niet meteen een probleem voor mijn ouders. Afkomst kan dat wel zijn 8).

Ik weet gewoon dat als ik met iemand thuiskom die zwaar moslim is, m'n pa hem meteen de deur weer uitschopt. En ik denk zelfs dat ie dat bij een heel zware christen (van de oude stempel dan) ook zou doen. Maar veel van die 'marokkanen' die wij buitenlanders noemen, zijn hier geboren en getogen. Dus in mijn geval gaat buitenlander niet echt op :9

Zo krijg ik ook weleens de vraag wat mijn familie van mijn buitenlandse (indo) vriend vindt.. Eh..hij is gewoon Nederlands hoor (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 oktober 2007 om 11:30:
omdat ik donker was

was ???? broer van michel jackson zeker :D
Waarschuw beheerder
mn ouders zouden het niet fijn vinden maar ze zouden me wel mn gang laten gaan
Maar dat gebeurt toch niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 18:44:
kijk DE reden waarom al die buitenlanders een nederlander willen.l....

Wooooooo wavht even. Een Nederlandse man is heeeeeeeeeeeeel anders dan een Nederlandse vrouw :yes:

Veel Nederlandse mannen wil liever een buitenlandse vrouw hebben en vice versa omdat het klikt better :yes:

Maar over de NL vrouwen en Buitenlandse mannen.... pfff dat is een andere verhal. :P

Maar ik klacht niet :no: Ik heb een half breed (Y) Dus heb ik de perfect combinatie. Femmine & Dominant..just like I like ;)

Als het was allen typisch NL dominant zal ik gek worden. :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op woensdag 5 december 2007 om 19:00:
van mijn buitenlandse (indo) vriend vindt

Het lijkt me een schatje! (L)

Worden Indo's gezien als buitenlanders?

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn dr niet op tegen, mn zusje heeft met een halfbloedje. Echt een schat van een gozer, maarja ik snap het van mensen wel, het is onwetendheid van veel mensen, ze horen in de media alleen maar vervelende dingen over dat volk. Maarja, in elke groep heb je dr rotte appels tussen zitten, zo ook bij de "nederlanders".

Mijn keuze is het niet, gewoon omdat ik niet op zulke jongens val. Geef mij maar een echte hollander. :D