Partyflock

Forumonderwerp · 941117

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

We zijn helemaal happy met elkaar.

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings.

Mijn ouders dachten altijd dat alle Antillianen drugsdealers zijn.

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Buitenlander is niet meteen een probleem voor mijn ouders. Afkomst kan dat wel zijn 8).

Ik weet gewoon dat als ik met iemand thuiskom die zwaar moslim is, m'n pa hem meteen de deur weer uitschopt. En ik denk zelfs dat ie dat bij een heel zware christen (van de oude stempel dan) ook zou doen. Maar veel van die 'marokkanen' die wij buitenlanders noemen, zijn hier geboren en getogen. Dus in mijn geval gaat buitenlander niet echt op :9

Zo krijg ik ook weleens de vraag wat mijn familie van mijn buitenlandse (indo) vriend vindt.. Eh..hij is gewoon Nederlands hoor (Y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 oktober 2007 om 11:30:
omdat ik donker was

was ???? broer van michel jackson zeker :D
Waarschuw beheerder
mn ouders zouden het niet fijn vinden maar ze zouden me wel mn gang laten gaan
Maar dat gebeurt toch niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 18:44:
kijk DE reden waarom al die buitenlanders een nederlander willen.l....

Wooooooo wavht even. Een Nederlandse man is heeeeeeeeeeeeel anders dan een Nederlandse vrouw :yes:

Veel Nederlandse mannen wil liever een buitenlandse vrouw hebben en vice versa omdat het klikt better :yes:

Maar over de NL vrouwen en Buitenlandse mannen.... pfff dat is een andere verhal. :P

Maar ik klacht niet :no: Ik heb een half breed (Y) Dus heb ik de perfect combinatie. Femmine & Dominant..just like I like ;)

Als het was allen typisch NL dominant zal ik gek worden. :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op woensdag 5 december 2007 om 19:00:
van mijn buitenlandse (indo) vriend vindt

Het lijkt me een schatje! (L)

Worden Indo's gezien als buitenlanders?

Waarschuw beheerder
Mijn ouders zijn dr niet op tegen, mn zusje heeft met een halfbloedje. Echt een schat van een gozer, maarja ik snap het van mensen wel, het is onwetendheid van veel mensen, ze horen in de media alleen maar vervelende dingen over dat volk. Maarja, in elke groep heb je dr rotte appels tussen zitten, zo ook bij de "nederlanders".

Mijn keuze is het niet, gewoon omdat ik niet op zulke jongens val. Geef mij maar een echte hollander. :D