Partyflock

Forumonderwerp · 941117
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

We zijn helemaal happy met elkaar.

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings.

Mijn ouders dachten altijd dat alle Antillianen drugsdealers zijn.

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WeMiShi op maandag 9 april 2007 om 20:23:
:( vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

denk dat ze niet nieuwsgierig naar jouw mening zijn :)
Uitspraak van (L)(F)Adwina(F)(L) op zaterdag 7 april 2007 om 16:42:
Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.

Nee nog nooit meegemaakt. En al zouden ze moeilijk gaan doen: Ik bepaal zelf wel of ik een relatie begin met een buitenlander... Hebben mijn ouders niks over te zeggen!
Waarschuw beheerder
Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen

ik denk dat je als ouder hun keuze moet respecteren ipv de kans te lopen dat ze je op een dag niet meer thuis komen, omdat jouw voorkeur niet aan jouw wensen voldoet.

tuurlijk mag je je mening hebben, maar laat je kind wel zijn/haar eigen leven leven met zijn/haar eigen keuze's en beslissingen.

jij hebt je toch ook de man uitgezocht die je wilde, bof je effe dat het een nederlander is (y)

vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

jawel, hokjes denken heb ik meer moeite mee, en dat bedoel ik in algemene zin.

niet alle mannen gaan vreemd, niet alle vrouwen zijn sletten, en niet alle buitenlanders deugen niet (y)

Uitspraak van .................................... op maandag 9 april 2007 om 21:32:
Ik bepaal zelf wel of ik een relatie begin met een buitenlander

idd, en dat moet mijn zoon ook zelf bepalen, al zal ik wel laten weten dat IK mooi naar de nederlandse cultuur leef, en NIET anders :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black007 op maandag 9 april 2007 om 21:52:
jawel, hokjes denken heb ik meer moeite mee, en dat bedoel ik in algemene zin.

precies. mensen laten zich maar voeren door invloeden buitenaf zonder op gevoel te gaan ondervinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black007 op maandag 9 april 2007 om 21:52:
tuurlijk mag je je mening hebben, maar laat je kind wel zijn/haar eigen leven leven met zijn/haar eigen keuze's en beslissingen.

Niet in alle opzichten! En je kan het best enigszins sturen hoor!

Uitspraak van Limo b) op maandag 9 april 2007 om 20:30:
denk dat ze niet nieuwsgierig naar jouw mening zijn

hoeft ook niet, daarom zou ik m nog wel mogen geven :loser:
Waarschuw beheerder

Tja, wat zal ik zeggen......

Ik hoefde thuis echt niet aan te komen met een bosneger met zijn broek op z'n knieën,me vader zou hem zo via de balkondeur weer naar buiten pleuren. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent in drie dagen gescheiden van je man en nu heb je in die tijd een nieuwe vriend op de kop getikt. Lekker verhaal weer Adwina :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Valentijn! op dinsdag 10 april 2007 om 11:41:
Je bent in drie dagen gescheiden van je man en nu heb je in die tijd een nieuwe vriend op de kop getikt. Lekker verhaal weer Adwina :looser:

Lekker geloofwaardig weer he! ;)
Waarschuw beheerder
De hamvraag is: mag je hem in bek schijten?
Waarschuw beheerder
Ik had eerst een turkse vriend, maar had dit eerst geheim gehouden voor mijn ouders. Maar toen zijn ze er toch achter gekomen. Ze vonden het eerst niet leuk, maar na dat ze hem ontmoet hadden kregen ze gelukkig wel een ander beeld van hem :) En accepteerden ze het gewoon.
Waarschuw beheerder
en oprecht laast zag ik een girl die had effe ruzie met zo gekke dwaas egt zielig voor dat meisje mja je zit in de auto en kan niks doen maar ja gelukkig had hij haar niet geslagen anders had ik wel effies uit gestapt om dr effe te beschermen.
Waarschuw beheerder
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

MENS spring is een keer voor de trein ofzo :rot: :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had 2 jaar geleden met een surinaamse jongen, en mijn ouders hebben hem gewoon normaal behandeld, geen probleem.
Alleen ooms van mijn vader kwamen aan met van die opmerkingen zoals: 'wat moet je met zo'n aap?'
Achja ik weet zelf wel beter8)
Waarschuw beheerder

Je kan beter een nederlander nemen, zo hou je alles in stand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speller op dinsdag 10 april 2007 om 15:13:
Je kan beter een nederlander nemen, zo hou je alles in stand

wat een flauwekul zeg :gaap:

Uitspraak van WeMiShi op dinsdag 10 april 2007 om 07:48:
Niet in alle opzichten! En je kan het best enigszins sturen hoor!

dat kan, maar uiteindelijk kiezen ze toch hun eigen pad, kun je nog zo'n goeie opvoeding en sturing hebben gehad.

en in dat geval heb ik toch liever dat mijn kind met plezier en van harte thuis komt, ook al zou ik een andere keuze voor hem gemaakt hebben (y)
als hij maar gelukkig is, dat vind ik het aller belangrijkste.
Waarschuw beheerder
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben, maar hij zou wel gewoon welkom zijn bij hun thuis als hij mij gelukkig maakt. ik naar hem toe gaan zou wat moeilijker worden...
m'n ouders zijn toch behoorlijk wantrouwend tegen buitenlanders. dat hebben ze mij ook meegegeven in hun opvoeding, dus ik zou ook niet snel wat met een buitenlandse jongen beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black007 op dinsdag 10 april 2007 om 15:17:
dat kan, maar uiteindelijk kiezen ze toch hun eigen pad, kun je nog zo'n goeie opvoeding en sturing hebben gehad.

Als ze volwassen worden kiezen ze hun eigen pad ja, maar zolang ze bij mij zouden wonen komt er geen buitenlander in, klaar.

Ik zeg het nu heel bot, zo zou ik het nooit overbrengen op mijn kinderen, maar dit is wel de waarheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xzonx op dinsdag 10 april 2007 om 15:24:
Als ze volwassen worden kiezen ze hun eigen pad ja, maar zolang ze bij mij zouden wonen komt er geen buitenlander in, klaar.

dus als jouw zoon/dochter stapelgek is op een buitenlander zou je hem/haar verbieden er mee om te gaan?
het belangrijkste tussen ouders en kinderen is toch wel vertrouwen en dat kinderen zich welkom voelen thuis. als mijn ouders me zouden verbieden met iemand om te gaan waar k echt stapelgek op ben dan zou ik of stiekem met diegene omgaan (ik ben niet iemand die iets stiekem doet dus 2e optie is grootste kans) of gewoon zeggen bekijken jullie het thuis. ik ben pleite.
Waarschuw beheerder

ik laat haar liever binnen en weet wat er zich afspeelt, dan dat ik me moet afvragen waar mijn kind stiekem uit hangt :S

Ik zeg het nu heel bot, zo zou ik het nooit overbrengen op mijn kinderen, maar dit is wel de waarheid.

dat moet ook iedereen zelf weten, ik laat ze liever weten dat alles bespreekbaar is zolang men maar eerlijk tegen elkaar is (y)

Uitspraak van 010 BlonTjuh op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben

mijn ouders ook niet, maar zouden mijn keuze wel respecteren, en mij mijn eigen beslissingen laten maken (y)

als ik op mijn neus val zouden ze me weer oprapen (y)

Uitspraak van 010 BlonTjuh op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
het belangrijkste tussen ouders en kinderen is toch wel vertrouwen en dat kinderen zich welkom voelen thuis.

in mijn opvoeding naar mijn zoon toe wel (y)

ik hang me nog liever zelf op dan dat ik zijn geluk in de weg zou staan.

en stel:: die buitenlandse meid is een kei goed mens, en alleen door mijn vooroordeel heb ik haar geen kans gegeven en mijn zoon iets ontnomen, nou nee daar word ik vrolijk van als ik zie dat hij zijn kans niet eens heeft mogen grijpen :S

wie zegt dat dingen standhouden?? misschien zijn sommige dingen wel gedoemd om te mislukken, maar het idee dat je iemand wel die kans hebt laten nemen om te kijken of ze het waard was, die sta ik niet in de weg.

mijn zoon is NIET mijn eigendom, hij wordt een grote vent die zijn eigen boontjes in het leven moet doppen, en dat ook kan zonder dat ik steeds met mijn commentaar kom.
daarmee drijf je alleen maar iemand van je weg, en komen er juist geheimen.

daar bedank ik me hartelijk voor

Uitspraak van 010 BlonTjuh op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
stiekem

daar heb ik een hekel aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moet eerlijk zeggen dat wanneer ik later een dochter krijg ik ook
liever zie dat ze met een nederlander thuis komt..

verder no offence ;)
Waarschuw beheerder
je hebt buitenlander en buitenlander, dan nog moeten mensen eens wat minder in hokjes denken ipv iedereen over 1 kam te scheren, want laten we vooral ons zelf als nederlands volk niet teveel op de borst kloppen als of wij zo perfect zijn.

genoeg rotte appels er tussen die ook vrouwen slaan, moorden, zich aan kinderen vergrijpen, in de criminaliteit zitten en en en .......

mensen moet je zien als individuen, niet als groep.

als ik zo ga denken blijven er maar weinig mensen over waarmee ik door 1 deur kan.

en dan zou geen vrouw ooit goed genoeg voor mijn zoon kunnen zijn.
want breek me de bek niet open over de nederlandse vrouwen, als ik me moet troosten met de gedachten dat hij later zo'n afgelikte slettebak aan de haak slaat die wel van nederlandse afkomst is, dan kies ik toch 10 keer liever voor die buitenlandse meid, die mogelijk van hele goeie komaf is.

zelf geef ik ook eerlijk toe dat ik niet op mannen val met een islamitische , arabische afkomst, en ik van bepaalde types een bijsmaak heb, MAAR dat heet niet dat ze allemaal zo zijn.
voor mij zijn ze niet weg gelegd en dat vind ik ook prima zo (y)

een spanjaard is ook een buitenlander, een italiaan ook, dus noem het beestje bij de naam wat je eigenlijk met buitenlander bedoeld, want dat is wel heel breed.

en dat is vrije menings uiting en geen racisme voor dat er dadelijk weer iemand over valt (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Dani - op dinsdag 10 april 2007 om 15:46:
moet eerlijk zeggen dat wanneer ik later een dochter krijg ik ook
liever zie dat ze met een nederlander thuis komt..

ik ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JipTriPP op dinsdag 10 april 2007 om 16:13:
ik ook..

Me 2.
Maar als je ziet dat 't helemaal goed gaat, en ze alletwee dolgelukkig met elkaar zouden zijn waarom zou je het dan verbieden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Divine Intervention op zondag 8 april 2007 om 00:18:
als ik jouw vader was had ik precies hetzelfde gedacht, als je dochter met een antilliaan gaat is de kans gewoon een stuk groter dat het een een foute kerel is! als ze uiteindelijk beseffen dat het een vriendelijke jongen is dan is het toch goed? vooroordelen moet je hebben, dat voorkomt een hoop ongelukken! naïviteit is pas dom...

:yes:
Plus, mijn kinderen mogen alleen met dames/heren van de gestampte pot thuiskomen... Ik accepteer enkel stamppot :lol:
Waarschuw beheerder

ten eerste zie je er uit alsof je net een shot bruin achter je kiezen hebt en ten tweede poept hij ook op je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 010 BlonTjuh op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben, maar hij zou wel gewoon welkom zijn bij hun thuis als hij mij gelukkig maakt. ik naar hem toe gaan zou wat moeilijker worden...
m'n ouders zijn toch behoorlijk wantrouwend tegen buitenlanders. dat hebben ze mij ook meegegeven in hun opvoeding, dus ik zou ook niet snel wat met een buitenlandse jongen beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black007 op dinsdag 10 april 2007 om 15:41:
Uitspraak van Blonde Dolly(K) op dinsdag 10 april 2007 om 15:22:
mijn ouders zouden niet blij zijn als ik een buitenlandse vriend zou hebben

mijn ouders ook niet, maar zouden mijn keuze wel respecteren, en mij mijn eigen beslissingen laten maken

als ik op mijn neus val zouden ze me weer oprapen

dat zouden mijn ouders dus ook wel doen. ik heb een tijdje wat met een neo-nazi gehad, daar waren ze ook op tegen, maar hij was wel altijd welkom bij ons thuis. dat is dan wel het tegenovergestelde van een buitenlander maar het gaat wel om hetzelfde principe.. of je ouders jouw keuzes respecteren of niet.

Uitspraak van Black007 op dinsdag 10 april 2007 om 15:41:
Uitspraak van Blonde Dolly(K) op dinsdag 10 april 2007 om 15:34:
stiekem

daar heb ik een hekel aan

ik ook, zie tussen de (....)
maar dat is wel wat ik bij vriendinnen van me zie. wordt ze iets verboden, dan doen ze het stiekem. nou dan heb ik maar liever dat mn kinderen later gewoon bij mij thuis zitten met een vriend die ik misschien niet zo geschikt vind, dan dat ze ergens rond zwerven of wat dan ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 010 BlonTjuh op woensdag 11 april 2007 om 10:50:
of je ouders jouw keuzes respecteren of niet.

mijn moeder zocht ook haar eigen man uit, mijn vader was een zware alcoholist, daar hebben we niets bij te lachen gehad, toch begreep ik dat ze van hem hield, toen hij stierf kreeg ze ook een nieuwe vriend, mijn broer en ik waren niet klaar voor een nieuwe man in huis, we zaten volop in de rouw, toch begreep ik dat ze verliefd was en respecteerde haar keuze.

en ik weet ook dat mijn moeder niet altijd eens was met mijn keuze's in de liefde, het liefste zou mijn moeder zien dat ik flink carriere zou maken, een man met een goeie baan en goed salaris zou hebben, mooi huis dikke auto.

terwijl mijn voorkeur niet geheel uitgaat naar die stijfheids mannen ( zo noem ik ze altijd) :lol:

maar ik maak mijn eigen keuze's.

status is voor mij onbelangrijk, dat iemand goed voor mij en mijn zoon is dat vind ik veel belangrijker (y)

Uitspraak van 010 BlonTjuh op woensdag 11 april 2007 om 10:50:
maar dat is wel wat ik bij vriendinnen van me zie. wordt ze iets verboden, dan doen ze het stiekem

dat heb ik ook ooit gedaan, omdat ik wist dat mijn moeder het niet er mee eens zou zijn, toenging ik dingen verzwijgen en dat vond ze heel erg dat ik haar buiten sloot. toen heb ik haar uitgelegd dat als ze mijn keuze's niet kan respecteren ik niks meer thuis vertel.

vanaf die tijd geeft ze wel haar mening, maar accepteerd ze wel mijn besissing (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Heej jij was toch getrouwd met die Ronald ofzo?! Hahahq!! :roflol: En daar was je ook nog zwanger van.. :yes: En nu? Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???
Waarschuw beheerder
vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd

Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen,

jij zou t niet eens respecteren van je dochter
dus maak je niet dik joh (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :KUSMEDAN^!! op zondag 8 april 2007 om 15:38:
als ik met een marrokaan thuis aan zou komen zou mijn vader hem ook wel buiten schoppen

scheelt dat ik daar niet op val

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Brit** op woensdag 11 april 2007 om 14:19:
Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???

zoek de topics af, dan hoeft het niet herhaalt te worden :S
Waarschuw beheerder
Ik zeg NEE tegen buitenlanders....die komen dr bij mij NIET in :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een buitenlander mee naar huis genomen, en dat hoef ik ook niet te flikken. Hij komt er niet in en ik ook niet meer. Maarja ik val ook niet op buitenlanders :)
Waarschuw beheerder
Hoef ik niet mee aan te komen thuis :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black007 op woensdag 11 april 2007 om 16:57:
zoek de topics af, dan hoeft het niet herhaalt te worden

Oeps! :bloos:
Heb t eventjes gelezen, en ben weer helemaal bij.. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Brit** op woensdag 11 april 2007 om 14:19:
Waar is nu het gelukkige, getrouwd leventje van je gebleven.. ???

Ondergescheten.
Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
mijn antilliaap heeft me geleerd te relaxen :respect:
Waarschuw beheerder
Mijn ouders accepteren mij al niet eens.
Waarschuw beheerder
vind het raar dat ouders niet accepteren wat voor vriend of vriendin je hebt.. maar goed mijn ouders zijn makkelijk (Y)
als je elkaar maar gelukkig maakt niet dan

Uitspraak van Dhr. Snoeipoes op donderdag 12 april 2007 om 15:42:
Mijn ouders accepteren mij al niet eens.

dede ze bij mij eerst ook niet
Nu wel (Y)
Waarschuw beheerder
ach ja.. wat is de definitie van buitenlander hier he :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 12 april 2007 om 15:56:
dede ze bij mij eerst ook niet
Nu wel

Was maar een grapje, gelukkig. Ze accepteren me wel, alleen niet alles wat ik doe en denk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **_Psychopaat op donderdag 12 april 2007 om 13:34:
en ik ook niet meer

sorry hoor, maar als mijn ouders 1 keer zeggen ik kom er niet meer in, dan kunnen ze helemaal naar de klote lopen (y)
als je je kind verbied thuis te komen voor de keuze die ze maken, vraag ik me af wat je voor een ouders bent
Waarschuw beheerder

Ik zelf ben tegen een buitelandse vriend 8) Moet er niks van weten!

Uitspraak van P@S op dinsdag 10 april 2007 om 11:02:
Ik hoefde thuis echt niet aan te komen met een bosneger met zijn broek op z'n knieën,me vader zou hem zo via de balkondeur weer naar buiten pleuren.

:roflol: anders mijn pa wel.. :lol:

Uitspraak van Marieke (L) DILANO op donderdag 12 april 2007 om 12:45:
Ik zeg NEE tegen buitenlanders....die komen dr bij mij NIET in

(Y) bij mij ook niet! :D