Partyflock

Forumonderwerp · 941117

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sinds kort heb ik een relatie met mijn vriend Matthias. Ben superverliefd op hem en hij op mij.

We zijn helemaal happy met elkaar.

Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings.

Mijn ouders dachten altijd dat alle Antillianen drugsdealers zijn.

Inmiddels weten m`n ouders gelukkig wel beter en zien ze in dat Matthias gewoon een goed mens is die mij dolgelukkig maakt en ook nog eens superlief is voor m`n 2 kinderen.

Nog meer mensen hier op PF die dat hebben meegemaakt dat ouders tegen een buitenlandse vriend zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 16:42:

is dat niet zo dan :| :bloos: sorry hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 21:17:
is dat niet zo dan

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 20:33:
verlies van je kindje heen

overheen? mijn dochtertje zal altijd in mijn gedachten zijn, m`n hele leven lang. zij is en blijft altijd een deel van mij. matthias is geen vervanger voor m`n ex en dochtertje. en mijn relatie met matthias staat helemaal los van het verlies van m`n dochtertje.

roland en ik zijn nog niet zolang gescheiden dat klopt. en het was ook niet de bedoeling om me snel weer in een relatie te storten.

maar ik kwam matthias tegen op Terror Is Timeless, we raakten aan de praat en zijn de hele nacht bij elkaar in de buurt gebleven.

de vonk sloeg gewoon over, ik kon me er wel tegen gaan verzetten maar daar zou ik me niet goed bij voelen. ik ga op m`n gevoel af. en het gevoel wat ik bij matthias heb is gewoon heel erg goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:42:
de vonk sloeg gewoon over, ik kon me er wel tegen gaan verzetten maar daar zou ik me niet goed bij voelen. ik ga op m`n gevoel af. en het gevoel wat ik bij matthias heb is gewoon heel erg goed.

Als jij daar gelukkig van wordt moet je er ook zeker voor gaan (y)

Maar wel vreemd dat je in een ander topic zei dat de mensen om je heen hadden verzonnen dat je zwanger was.
Dus je moet het niet vreemd vinden dat ik jou niet helemaal serieus neem omdat je steeds weer een ander verhaal verteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volledig geïntegreerd

gearesteerd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van xzonx op zaterdag 7 april 2007 om 21:48:
hadden verzonnen dat je zwanger was.

dat had m`n ex verzonnen. maar wil het liever niet meer over m`n ex hebben. dat is verleden tijd. ik ben helemaal opnieuw begonnen na alle ellende.
Waarschuw beheerder
Hmm, ik weet niet hoe mijn ouders zouden reageren! Als het een normale jongen is hebben ze er niks op tegen iig. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MANDY- op zaterdag 7 april 2007 om 21:55:
Hmm, ik weet niet hoe mijn ouders zouden reageren! Als het een normale jongen is hebben ze er niks op tegen iig.

Mijn vriend is eigelijk gewoon oerhollands, ziet er alleen een beetje anders uit dan de gemiddelde Hollander haha.

Maar hij praat plat Gronings met m`n ouders (ik spreek zelfs niet eens goed Gronings) en kan Hakkuh als de beste ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eigenlijk mogen m`n ouders ook helemaal niks over buitenlanders zeggen vind ik.

Want als ze echt tegen buitenlanders zouden zijn dan hadden ze mij ook niet geadopteerd ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 22:02:
Want als ze echt tegen buitenlanders zouden zijn dan hadden ze mij ook niet geadopteerd

zoek je aandacht of wat :| praat dan ff met een hulp lijn of wat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 22:06:
zoek je aandacht of wat praat dan ff met een hulp lijn of wat

Ik zoek geen aandacht, maar klopt toch wat ik zeg? Als mijn ouders tegen buitenlanders waren dan hadden ze mij nooit geadopteerd denk ik.

Ze hadden gewoon een slecht beeld over m`n vriend omdat Antillianen vaak negatief in het nieuws zijn enzo. Dat schept een verkeerd beeld over die bevolkingsgroep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:58:
Mijn vriend is eigelijk gewoon oerhollands, ziet er alleen een beetje anders uit dan de gemiddelde Hollander haha.

Maar hij praat plat Gronings met m`n ouders (ik spreek zelfs niet eens goed Gronings) en kan Hakkuh als de beste

Haha. Tsja, ik weet het niet. Weet wel dat mijn ouders de vriend van een vriendin van mij (en die is Iraans) wel een toffe gozer vinden. Dus denk niet echt dat ze er problemen mee zullen hebben.

Waarschuw beheerder
Heb het zelf nooit meegemaakt, ondanks dat ik wel eens
een vriend heb gehad die "buitenlands" is (maar wel
gewoon in nederland geboren)..

zie het wel vaker om me heen, snap die ouders echt niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 21:42:
overheen? mijn dochtertje zal altijd in mijn gedachten zijn, m`n hele leven lang. zij is en blijft altijd een deel van mij.

daar kom je ook niet over heen en rouwen kent geen tijd, het wil ook lang niet zeggen als je een neiuwe relatie hebt dat je dan over je kind heen zou zijn, no way!!.
als je kind is overleden heet dat niet dat je de komende 5 jaar alleen moet blijven.
dingen lopen nu eenmaal niet altijd gepland, in jouw leven snel een nieuwe relatie, kan me best voorstellen dat de één dat wat snel allemaal vindt gaan, maarja zo loopt het leven nu eenmaal, hopelijk nu meer geluk.
Waarschuw beheerder
donateur
Aandacht :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 23:11:
als je kind is overleden heet dat niet dat je de komende 5 jaar alleen moet blijven.

inderdaad. ik denk nog elke dag aan Renee, als alles goed gegaan was dan had ik 1 dezer dagen moeten bevallen. helaas kwam m`n kleine meisje veel te vroeg ter wereld.

heb een grote foto van haar aan de muur hangen boven m`n dressoir kast. daar brand ik nog elke avond een kaarsje voor der.

ookal leeft renee niet meer, ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 23:11:
rouwen kent geen tijd,

ben ik het helemaal mee eens. ik mis m`n oma ook nog steeds heel erg en zij is inmiddels al 7 jaar dood.
Waarschuw beheerder
een Antilliaan is

aha dus hij laat je ook alle hoeken van de kamer zien (Y)

anders is hij natuurlijk geen echte....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:53:
een ontspoorde zwarte..

omdat hij zijn leven op zijn manier leeft?

zijn manier?..nee de manier van de tv..want zo ben je "stoer" dus het zijn gewoon na-apers..die onze maatschappij naar beneden halen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 22:10:
Antillianen vaak negatief in het nieuws

en jij kijkt geen opsporing verzocht zeker . alleen maar kunst en kitch
Waarschuw beheerder
Ik vind omgang met een duitser niet kunnen anno 2007

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 23:22:
ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

idd (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:10:
ik ben en blijf altijd moeder van 3 kinderen. 2 zijn bij me en 1 is engeltje ver boven ons.

hoe oud was jij in godsnaam niet dan dat je voor het eerst zwanger was :| en ik bedoel dit niet op een aanvallende manier . maar ik zag dat je nog maar 22 bent

Waarschuw beheerder
Alleen m`n ouders waren er vooral in het begin fel tegen omdat mijn vriend een Antilliaan is, hij is geboren op Curacao maar woond sinds 25 jaar in Nederland (hij was 2 toen die hier kwam).

Hij is volledig geïntegreerd en spreekt zelfs vloeiend Gronings.

als ik jouw vader was had ik precies hetzelfde gedacht, als je dochter met een antilliaan gaat is de kans gewoon een stuk groter dat het een een foute kerel is! als ze uiteindelijk beseffen dat het een vriendelijke jongen is dan is het toch goed? vooroordelen moet je hebben, dat voorkomt een hoop ongelukken! naïviteit is pas dom...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:16:
hoe oud was jij in godsnaam niet dan dat je voor het eerst zwanger was en ik bedoel dit niet op een aanvallende manier . maar ik zag dat je nog maar 22 bent

je copieert mijn stukje dat ik van een ander copieer :lol:
dus ik neem aan dat je vraag niet voor mij bedoelt is :lol:

al kreeg ik mijn zoon ook met 23 nou en? moeder zijn kent geen leeftijd mits je meerderjarig bent en je weet waar je aan begint (y) en ook weet wat het moederschap inhoudt, en je die verantwoordelijkheid ook kunt dragen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
master off disaster zal ik hem voor je beantwoorden..ze is 22 jaar en in haar persoonlijke tekst staat dat haar oudste kind 7 is.

Dan was ze 14 toen ze zwanger was en op haar 15e bevallen..

:x :x :x

Ik heb ook mijn twijfels bij al je verhalen.
Mocht dit nep zijn,dan vind ik het erg zielig dat je met zulke dingen loopt te spotten !
Mocht het wel echt zijn..sorry maar dan is je leven echt een zooitje en moet je echt eens na gaan denken waar je mee bezig bent en wat je wilt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 09:28:
Mocht het wel echt zijn..sorry maar dan is je leven echt een zooitje en moet je echt eens na gaan denken waar je mee bezig bent en wat je wilt..laatste aanpassing 8 april 2007 09:31

Ik kreeg inderdaad op m`n 15e m`n eerste kindje. M`n 2e en 3e zwangerschap waren wel gepland.

M`n leven is GEEN zooitje. Heb 2 schatten van kinderen, een lieve vriend, een vaste baan, een huis, een auto en 6 huisdiertjes.

Ik heb alles op orde in mijn leven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 00:19:
al kreeg ik mijn zoon ook met 23 nou en? moeder zijn kent geen leeftijd mits je meerderjarig bent en je weet waar je aan begint en ook weet wat het moederschap inhoudt, en je die verantwoordelijkheid ook kunt dragen

Ik was wel minderjarig, maar de eerste 2 jaar woonde ik met m`n dochter bij m`n ouders. Zij hebben me enorm gesteund in alles.

Op m`n 17e ben ik op mezelf gaan wonen met m`n dochter. En tot nu toe heb ik me goed weten te redden en zie in de toekomst ook geen problemen.

Waarschuw beheerder
donateur
je werkt parttime neem ik aan als je kids hebt?
en je woont alleen?
betaal jij daar een huis en auto van, en onderhoud jezelf en 2 kinderen en 6 huisdieren?

nou ja beetje offtopic misschien...gaat me ook niks aan verder...maar lijkt me sterk dat dit alles lukt en haalbaar is van een half maandsalaris van de thuiszorg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 09:41:
je werkt parttime neem ik aan als je kids hebt?
en je woont alleen?
betaal jij daar een huis en auto van, en onderhoud jezelf en 2 kinderen en 6 huisdieren?

Ik werk 28 uur in de week voor de thuiszorg. Daarnaast heb ik nog een eigen bedrijfje waar ik me in de avonduren mee bezig houd.

Op die manier kan ik goed rondkomen. Ik rijd trouwens ook niet in een Mercedes ofzo hoor. Heb een Deawoo Matiz, en die zijn niet zo duur in verzekering/belasting.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast heb ik nog een eigen bedrijfje waar ik me in de avonduren mee bezig houd.

aaaaaaaaah nu snap ik het...achter de ramen of op straat?

grapje hoor 8)

nee oke..het zal allemaal wel..als jij het zegt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 10:04:
achter de ramen of op straat?

In huis, ik maak borduursels/logo`s/emblemen op kleding. Vooral kleding voor kinderen.

Mensen komen bij mij met bijvoorbeeld een wit shirtje en ik zet er bijvoorbeeld Kabouter Plop, Bob De Bouwer o.i.d. op.

Komen laatste tijd zelfs volwassenen bij me met effen sweaters/t-shirts die bijvoorbeeld Pitt Bull of Lonsdale erop willen hebben. Echte merken kunnen ze niet betalen dus dan komen ze naar mij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zei het toch : naaien voor geld ;) ;)

dit is dus naaien op een andere manier,ook leuk !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 10:09:
dit is dus naaien op een andere manier,ook leuk !laatste aanpassing 8 april 2007 10:10

Is wel leuk ja, vooral als er van die brugklassers bij me komen met een Wibra of Zeeman shirt waar ze Lonsdale op willen hebben haha.

Zodra dat erop staat horen ze er helemaal bij :lol:

Waarschuw beheerder
Mijn ouders kunnnen tegen zoveel zijn ( soms waren ze dat ook) maar dat ging er snel af...

Je mag je mening hebben, maar ik ben nog altijd de gene die over mijn eigen leven beslist..
En ze kunnen zich erbij neer leggen, of niet.. Dat is aan hun...
Maar ze moeten mij er dan niet mee lastig vallen
Waarschuw beheerder
Duo penotti dubbel lekker in een pottie :cheer:

Waarschuw beheerder
als ik met een marrokaan thuis aan zou komen zou mijn vader hem ook wel buiten schoppen :yes:

scheelt dat ik daar niet op val :)
Waarschuw beheerder
Das dan jammer voor mijn ouders...wennen ze wel aan...maar heb nooit gezeur erover gehad hoor...het waren dan ook geen antillianen, turken etc... (waar dit topic over gaat dus... :) en waar ik niet echt op val... )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom naja maak mij nie uit val nie buitenlanders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 april 2007 om 09:49:
Ik rijd trouwens ook niet in een Mercedes ofzo hoor. Heb een Deawoo Matiz,

:o Ik werk 40 uur in de week en ik heb een Opel corsa uit 1989!!!! :nocheer:

:lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 18:05:
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom naja maak mij nie uit val nie buitenlanders

Mijn vader ook, maar ik val ook niet op buitenlanders
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En hoe vinden zijn ouders dat hij met jou gaat, dat is nog veel zieker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 18:05:
me vader maak me dood als k met een buitenlander kom

eerwraak? :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 13:30:
so who cares?

mijn vorig bericht is zou aangepast zijn door een medewerker, vraag me alleen af waar? staat nog precies het zelfde, en er staat niks verkeerds in, uitleg??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 21:17:
is dat niet zo dan sorry hoor

Echt niet allemaal hoor :|

Waarschuw beheerder
Nou mijn dochter hoeft later echt niet met een bepaald slag volk thuis te komen, ik mag niet zeggen welke anders krijg ik weer een waarschuwing.. :( vrijheid van meningsuiting word hier zeker NIET gewaardeerd