Orgineel
vreemd toch eigenlijk
ik heb die jongen altijd met rust gelaten omdat ik het toch wel ene beetje zielig vond voor hem, sterker nog ik heb er zelfs een keer wat van gezegd
maar als je erom vraagt ...
vreemd toch eigenlijk
ik heb die jongen altijd met rust gelaten omdat ik het toch wel ene beetje zielig vond voor hem, sterker nog ik heb er zelfs een keer wat van gezegd
maar als je erom vraagt...
Ik zei alleen mar dat je topci lekker orgineel was, jij begint met grote bek en bla bla.
Je hoefd hem niet zielig te vinden..hij redt zichzelf wel door al dat gekraak hier op pf
Ik zei alleen mar dat je topci lekker orgineel was
ik heb nooit bla bla gezegd
ik drink elke dag water
goed zo
iedereen drinkt elke dag wateralleen weten sommige dit zelf niet
wie niet
water zit in bijna elk mogelijke drinksoort
3 tot 10 liter perdag
Ik drink byna alleen maar water
lekker water met citroen............
wie niet
Uitspraak van über-n00b op vrijdag 9 maart 2007 om 16:27:
Ik
ik
ik
ik, best veel ook
af en toe
drink bijna alleen maar water, helemaal als ik thuis ben
Drink iedere dag bijna alleen maar water ( spa blauw )
Gezondheidsfabel: Een mens heeft 1,5 liter water nodig
Een volwassene heeft ongeveer 1,5 liter vocht nodig naast het vaste voedsel. Vaak wordt gedacht dat dit water moet zijn, maar dat is niet noodzakelijk. Alle drinkbare producten bevatten doorgaans voornamelijk water en tellen mee: dus ook koffie, thee, melkproducten, vruchtensappen, frisdrank, bier en wijn. Heel veel water drinken heeft geen extra gezondheidseffect, terwijl dit vaak wel beweerd wordt.
ja zo blijf je indd bezig
Ikke!! En ik probeer er echt 2 liter per dag doorheen te krijgen!
Gezondheidsfabel: Een mens heeft 1,5 liter water nodig
Een volwassene heeft ongeveer 1,5 liter vocht nodig naast het vaste voedsel. Vaak wordt gedacht dat dit water moet zijn, maar dat is niet noodzakelijk. Alle drinkbare producten bevatten doorgaans voornamelijk water en tellen mee: dus ook koffie, thee, melkproducten, vruchtensappen, frisdrank, bier en wijn. Heel veel water drinken heeft geen extra gezondheidseffect, terwijl dit vaak wel beweerd wordt
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 19 september 2007 om 13:52:
kan je zelfs garanderen dat dat niet gezond is; da's gewoon TE veel
Blijven studeren ouwe laatste aanpassing 20 september 2007 14:54
heb wel is om 6 uur savonds ooo heb nog helemaal niks gedronken
Maar haal dus ook nog niet 1 liter water.. probeer het wel maar helaas
ik vind het nie lekker of vies zit nie eg een smaak aan..