| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30 |
Heb ook hele goeie dingen gehoord over Donkey Rollers ft. Showtek, was er zelf helaas niet bij op X-QLusive maar hoop wel dat het nog een keer komt schijnt echt magistraal te zijn geweest
Donkeyrollers vs Showtek zou weer leuk zijn net als op X-Qlusive
mooiste set die er ooit gedraaid is en dat moeten ze nog maar een keer laten horen op inqontrol en terecht laatste aanpassing 8 februari 2007 14:42
Volgens mij zijn ze in slaap gevallen op kantoor
Naja, dr zit beweging in de site, net weer mededeling geplaatst dat de defqon dvd uitverkocht is En daarvoor de data van de gruwelijke feesten dus drie maal is scheepsrecht, kom maar op met die line-up!
Wat een theorie zeg. Indien het klopt, petje af
geen boeiende namen in de techno
Live: Rude Awakening vs Peaky Pounder
Waar ik misschien wel het meest naar uitkijk, is de early hardstyle stage.. hoop dat die poll drastisch gaat veranderen, want de top 6 die er nu staat..
Ik zou zeggen:
Scott Project
Daniele Mondello
Zenith
Derb
Aan die poll ken je wel weer zien dat het alleen om de NAAM gaat
line up is zeker goed ik mis al1 duro
godzijdank is die er niet bij
line up is zeker goed ik mis al1 duro en donkey rollers
huh? heb je hem wel eens goed horen draaien? die man die draaid lekker hoor weetniet welk feest hij het voor jou heeft verknalt maar laatste tyd lekker xq zany ook toen ik voorbij kwam en even me oren toe liet
Uitspraak van Neptunes_23 op zaterdag 10 februari 2007 om 00:56:
huh? heb je hem wel eens goed horen draaien? die man die draaid lekker hoor weetniet welk feest hij het voor jou heeft verknalt maar laatste tyd lekker xq zany ook toen ik voorbij kwam en even me oren toe liet
vind zijn eigen producties meestal slecht, en zijn platenkeuze is ook te voorspelbaar, ben meer fan van anderen
gek heh al hou je van speedcore
Ja, en hij gaat wel naar Trance Energy
ed real en clive king nog nooi t gehoord is het wat?
Echt jammer dat Scot Project er niet bijstaat
Ed Real (gb) 8.84 %
Alpha² 🇳🇱 8.63 %
DJ Vortex 🇮🇹 8.59 %
Clive King 🇳🇱 8.53 %
Daniele Mondello 🇮🇹 8.19 %
DJ Luna 🇳🇱 8.19 %
Activator 🇮🇹 8.18 %
Hoop alleen dat er naast 1-richtings verkeer ook een APARTE ingang/uitgang komt voor de hardcore zaal. Zal een hoop ellende besparen WAT een toestanden daar 2 jaar terug!!!
doen ze niet meer las ik ergens, maar jah ik ben toch maar in 1 zaal te vindne..
alpha twins
anco en arjen draaien de laatste ernstig goed
Zijn begonnen als residents op Qlubtempo hoor. Zou je nu niet meer zeggen, ik zie ze ook liever in de present hardstyle zaal, maar ze zijn dus niet onbekend met early hardstyle
villian is ook goed... maar tipt natuurlijk niet aan ruffian he
dv8 is een aardige kel maar bij xq zany hoop doorheen geblert dat was wel ietsje minder..
Die MC's moeten gewoon dr muil houden, bij nieuwe Dj mogen ze wat mij betreft wel wat roepen.. Maar tijdens de nummers: gewoon bek dicht!
de timetabel van In Qontrol staat op Q-dance.nl!
Timetable In Qontrol