| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime1.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime1.jpg)
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime2.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime2.jpg)
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime3.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime3.jpg)
Helemaal vers
Direct from a secret location
voor mij was Dana de beste!
Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb
Standaard HmH Party-Traditie
ik heb het gewoon 6 x gezien
vaak genoeg bij binnekomst al mensen helemaal stuk zien gaan
Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb, zo ja, dat was mn zus
en ik heb echt veel mensen zien kotsen enzo
ja maar echt gewoon 6 x voor mijn neus
Alleen bij mij is slapen nou ook het probleem het lukt niet !!!!!!
Bedankt allemaal, mijn camera heeft overuren gemaakt
Ja idd ja
Ik vond het wel gezellig. Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb, zo ja, dat was mn zus
heb je jezelf gebeld dan?
zag wel een meisje van wie haar tas was gejat. Die stond echt met de tranen in haar ogen.
Ow is iemand een kaasschaaf verloren?
compilatie van de anthems van de vier grote feesten met bijbeheronde beelden
Nee, wel een hersenkwab en een heleboel normen en waarden. Mocht je die nog ergens tegenkomen stuur ze effe op want ik voel me een behoorlijk vergiet momenteel
weet wel dat rond een uurtje of 6 twee gasten naast me obscure bewegingen naar jouw aan het maken waren en dat jij toen vanaf het podiumdeck ook wat obscure bewegingen terug maakte
Maar er lag gewoon een kaasschaaf midden op de dansvloer bij de rabo dinges gebeuren.....
Maar de gadarobe ging lekker snel op het eind
haha de neuk waarom word ik altijd herkend op zulke momenten?
Holy crap toen was ik even ehhhhh...lichtelijk champagne zeg maar en in een stoute bui
techno boy en tommy pulse waren the bomb
Vond het vorig jaar vetter kwa muziek.
Heb me best vermaakt,
Tja, als jij je als een rood geverfde katrien duck verkleed met hoge veren dan is het niet zo verwonderlijk dat ik je voor me zie staan. Die gasten riepen eerst al rare taal richting DJ deck waardoor ik de neiging had 1 stap naar rechts te doen omdat ik daar niets mee te maken wilde hebben, maar volgens mij kende ze een gozer die ook bij jullie in de buurt stond. Alleen toen ze de obscure bewegingen maakten en jij vrolijk mee begon te doen was voor mij duidelijk dat:
Ja ze kenden Blackmail geloof ik.
Ik was gangstah
Ow ik moet wel zeggen dat ik wel verdomd veel stilstaande lui heb gezien.... (Blijf dan thuis)
Moetje perse dansen dan om een feest te hebben ?
Echt super, alleen jammer dat m'n hoofd zoveel pijn had de laatste 2 uurtjes.
dus tog wel? ik meende al gezien te hebben dat ze er willekeurig mensen uitpikten.
Uitspraak van Dr. Virgilosoof op maandag 1 januari 2007 om 16:54:
Ja, en welke dj begon nou met dat urban nummer? Dat was echt vet, even de neger uithangen
Activator! Nummer van Pharell Williams en Snoop Dogg, daar mixte ie From Dancefloor to Dancefloor aan, heel vet gedaan idd!
Happy new year
Voor ons begon het feest al in de bus. Gave bus met striptease en dj Sims die het feestje al liet beginnen!
De stemming zat er al goed in!
Het was gewoon een goed feestje!
De lounge ruimte was ook wel grappig even lekker relaxen daar en daarna weer knalllen!
Het was echt mega gezellig!
ben nu echt gaaarrr!!!
Echt super naar me zin gehad
Was weer een geslaagde oud en nieuw
Was toch wel goed te doen he
En Spongebob en Patrick vonden het ook leuk
ja maar echt gewoon 6 x voor mijn neus
Uitspraak van [D.K] op maandag 1 januari 2007 om 11:48:
vaak genoeg bij binnekomst al mensen helemaal stuk zien gaan
Ja ik heb ook heel wat van die mensen gezien, hoe krijg je het voor elkaar om al voor 12 uur er zo begaaid bij te lopen, das tog zonde van je feessie... achjaaa
ben ik helemaal met je eens ik heb over de hele avond geen slok alcohol op of drugs gebruikt ik onthoud veel meer van mn feestje en ik hou het vaak ook veel langer uit dan met drank en ik heb het toch ontzettend naar mn zin
dus het kan wel mensen
Misschien moet je daar volgende keer eens een kijkje gaan nemen
ben ik helemaal met je eens ik heb over de hele avond geen slok alcohol op of drugs gebruikt ik onthoud veel meer van mn feestje en ik hou het vaak ook veel langer uit dan met drank en ik heb het toch ontzettend naar mn zin
dus het kan wel mensen
Gefeliciteerd
Uitspraak van Digital - F op maandag 1 januari 2007 om 19:48:
dus het kan wel mensen
moraalridder
Plees bij de pepsi stage waren
neuh dan hoor ikd emuziekniet goed+ het is te warm o pde tribune
Geluid op de tribunes scheen aardig goed te zijn. Ook logisch als de helft van de array naar boven staat gericht .. Je werd van die tribunes afgeblazen joh.
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte. Gevolg vette pijn en brandwonden. Zakte gewoon door m'n benen heenvan de pijn. Dat was dan weer minder
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte. Gevolg vette pijn en brandwonden. Zakte gewoon door m'n benen heen van de pijn. Dat was dan weer minder
niet mijn muziek ....
ging erheen voor me vrienden
en als die dan de hele tijd lopen te zeuren
is er natuurlijk geen flikker aan
wat een posse zeg
jammer dat het niet bij 1 cameraman en 1 fotograaf kan blijven in de dj boothlaatste aanpassing 1 januari 2007 22:03
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte.
Heb alleen maar stukjes op 't podium gestaan om te filmen
je moet het zelf gezellig maken je vrienden zijn een onderdeel ervan!
Dat kan ik bevestigen Heb de hele avond erachter gestaan en alleen op dit moment was het vrij druk. Verder ook toen deepack zich melde om de spullen te droppen, die zijn natuurlijk al met z'n tweeen en 4 man aanhang.
Jackie Leuk je nog ff gezien te hebben
ben laatst zelfs nog van het podium afgepleurd op een feest in Eindhoven
Ja vond ik ook! En nog eventjes gedanst hihi! Zeker meetinkje op Euphoria, leuk leuk!
ben laatst zelfs nog van het podium afgepleurd op een feest in Eindhoven
ben ik gelukkig niet de enige
ja nou dit keer staan de foto svan pandemonium er nog niet goed op
gaat weer lekker
nee hoop ze morgen online te hebben
Zag ze net gewoon online staan...
ben benieuwd...weet er nie zoveel meer van...
wel dat we nog stonden te praten bij de uitgang..
Oud en nieuw he
omdat de meeste ziek worden door die dingen, en ik was gewoon ziekziek.
Zo ben je ook weer s onder de mensen Jordi
Overigens nog complimenten voor de bus, goed geregeld en erg relaxed Of zijn we toch nog mensen vergeten?
Was weer gezellig Hennie
ik weet niet wat de organisatie van qrimetime verstaat onder hardcore
Van poltie niets meegekregen
is nooit leuk om ziek te worden
ben je in de kleine zaal geweest bij de jump area zeg maar
ik liep op een gegeven moment langs en ik hoorde project omaega met Prednison attack nou als dat geen hardcore isweet ik eht ook neit meer en het klonk heerlijk
en ik heb daar wel veel meer hardcore platen voorbij horen komen werd daar lekker gedraaid in de rabo stage
Ben je naar huis gaan lopen ofzo?
fotos staan op www.phono.nl www.q-dance.nl
ja ik ook al
Weet je wat ik me ook afvraag?
Waar was jij Nimal?? Ik heb je verdorie weeeeer niet gezien
Heb volgens mij maar 3 echt vette hardcore platen gehoord.
Maar goed, al met al echt een super vet feest! Q is good for you
Ben ik de enige die m nix vind ofzoOrgineel is wat mij betreft veeeel beter..
Orgineel is wat mij betreft veeeel beter..
ik liep op een gegeven moment langs en ik hoorde project omaega met Prednison attack nou als dat geen hardcore is weet ik eht ook neit meer en het klonk heerlijk
en ik heb daar wel veel meer hardcore platen voorbij horen komen werd daar lekker gedraaid in de rabo stage
Da's 1x een flesje halen en daarna gewoon bijvullen op de plee
Da's 1x een flesje halen en daarna gewoon bijvullen op de plee
Die razzia's op de wc's heb ik 2 x mogen aanschouwen.. wat is dit voor triest gedoe zeg.. Worden die beveiligingsmensen per afgepakte gram betaald of was hun eigen meuk op ofzo??!
Die razzia's op de wc's heb ik 2 x mogen aanschouwen.. wat is dit voor triest gedoe zeg.. Worden die beveiligingsmensen per afgepakte gram betaald of was hun eigen meuk op ofzo??!
het staat namelijk los van het feest of de organisatie.
Het kakte in de zaal ook wat in.. Ruffian dan ook bijna niet meer gehoord helaas..
Security wordt toch betaald door de organisatie? Ze zullen dus wel instructies gekregen hebben om een razzia te gaan houden.
Het kakte in de zaal ook wat in.. Ruffian dan ook bijna niet meer gehoord helaas..
Klopt, die was de halve avond op t vipdeck te vinden
die was zijn vriendin aant zoeken die was aan de wandel een vriendin van mij die met haar was die was haar ook de hele tijd kwijt daarom was die beetje afwezig maar toch op de goede momenten gemct hoor!
een dj gaat toch halverwege zn set toch ook niet zn vriendin zoeken!!
Dus zélfs als ie buiten de booth werkt hoor je m nog weinig.. Zegt wel genoeg
qrimetime was kanker bruut lekker uit me plaat gegaan volgend jaar weer en was half 9 thuis dus het was me wel een party
Dit was weer een geslaagd feesie
was dat de lasers maar zeldzaam aan gingen
Ruffian heeft mij na 00.00 uur niet kunnen boeien... En heb em ook zeldzaam gehoord tussen 01.00 uur en 06.00 uur (N)
Wc's waren echt smerig! Heb iemand nog onderuit zien gaan... lekkahhh
Security wordt toch betaald door de organisatie? Ze zullen dus wel instructies gekregen hebben om een razzia te gaan houden.
Alleen koop ik in m'n enthousiasme bij de ingang nog steeds teveel munten.. dan maar![]()
ik 10uur toen stonden er ineens 8 hondjes in de kamer die blij waren dat ik thuis was mocht nog even puin gaan ruimen met me brakke hoofd
Jordiii
Was cool man
Helemaal mee eens... kvond em de laatste tijd weer goed bezig, maar op de momenten dat 't nodig was, was ie er vanavond niet. Beetje jammer. Villain had het publiek wel opgepept
Achja... Q wil persé op alle grote feesten Ruffian hebben hè.
Haha, zelfde hier. Achja, heb ik er alvast wat liggen voor 27ste
Hahah ik ook, heb er nu nog 4 over, en die 6 die ik thuis had liggen was ik vergeten
Volgende keer hoef ik dus geen muntjes meer te halen
ALS ik ze weer niet vergeet
die was zijn vriendin aant zoeken die was aan de wandel een vriendin van mij die met haar was die was haar ook de hele tijd kwijt daarom was die beetje afwezig maar toch op de goede momenten gemct hoor!
ik liep op een gegeven moment langs en ik hoorde project omaega met Prednison attack nou als dat geen hardcore is weet ik eht ook neit meer en het klonk heerlijk
Ik neem aan dat Ruff ook gewoon zijn nieuwjaar aan het vieren was. Niet gek toch?
ik ben ergens op de foto gekomen maar ben et kaartje kwijt met die site erop....ken iemand een site die iets met kwiske heet ofzo of kwuske ik weet het niet meer precies
ik moet iig niet meer zomaar uit iemand zn glas drinken
Zeker zekerrrr.... Al bijgekomen ?
Vooral als het ECHT nodig is !!
Ik neem aan dat Ruff ook gewoon zijn nieuwjaar aan het vieren was. Niet gek toch?
Ik zie zijn vervanger nog lang niet opstaan
nou
ik heb een hele maffe aaf gehad
ik weet er ook niks meer van
maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen
das minder fijn...
maar waar komen jouw foto's te staan.. volgens mij had je et over een .be adres maar kon het niet meer onthouden!
argh.. das ook lekker gaar.
Hoor je de laatste tijd ook weer veel meer dat zulke dingen gebeuren.
Enig idee van wie 't drankje was?
Gelukkig zat er geen overdosis in, dan was 't misschien goed fout gegaan. GHB met alcohol kan erg fout lopen
ja was van een maatje van me
had het kunnen weten dat het erin zat
maar niet aan gedacht
en ik had aardig wat alcohol op ja
Ah.. tja denk je niet bij na soms idd.
Maar goed dat 't goed is gegaan..
Ik heb ook een keer GHB in me drankje gehad (weet ik nog steeds niet 100% zeker, iig iets was 't). Ook een maffe avond als gevolg. Stond op tafels te springen en allerlei maffe dingen te doen
Sindsdien denk ik wel 2x na voordat ik drinken aan neem
ik stond achter je in de rij bij de vip en de foto die je van ons maakte was meteen daarna bij de ingang van de zaal rechtsachter in de gang.. goede G als dat al gewerkt heeft
nou
ik heb een hele maffe aaf gehad
ik weet er ook niks meer van
Jeetje, dit is verknaaid.
k heb op FYM dit jaar ook 'per ongeluk' MDMA in mn drank gehad, was niet mijn biertje bleek achteraf. Heb het gelukkig wel helemaal naar mn zin gehad toen
ik heb nog 6muntjes over, kan ik mooi bij xq zany gebruiken
mooi samen broodje kroket of frikandel eten volgende x bij xq offff biertje drinken boy
Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??
dan kun je 5 pilsjes halen is dat genoeg voor jou?
Dopjespowerrrr he Jordi
die razzia in de plee vond ik wat overbodig
Pssst, de zaal was niet meer blauw, maar oranje. Aangezien het nou van de Rabo is
alleen 1 probleem: ik ben nog steeds wakker!!!!
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni,
Dopjespowerrrr he Jordi
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni, oftewel ik ben klaar voor Zany
Misschien maar als ze er niet genoeg mensen uit zetten lijken ze ongeloofwaardig en komt de politie zelf kijken met undercover agenten, net als bij Awakenings.
moest je vandaag alweer naar de uni
Ach hou op, ik heb morgen tentamen
Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N?
juust, dat vraag ik mezelf nu dus ook echt af
Ik had het idee dat die gast alleen zijn troep moest inleveren en daarna weer de zaal in mocht
Anyway, ik moet er toch nog 1 in de zomer, zul je alleen net weer zien dat 't de maandag na Defqon.1 wordt
water kost toch 4 muntjes?maar water komt bij mij op een gegeven moment echt me strot uit en dan wil ik echt wel ff wat anders drinken
voor een flesje water
Ach hou op, ik heb morgen tentamenMaar die gaan we mooi herren in juni, ik ben echt TE brak al twee dagen en ook al met mn report enzo bezig, ik heb er gewoon echt geen zin in. Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N?
ik drink het ook niet omdat ik het lekker vind, maar anders lig ik op een gegeven moment op de grond ofzo
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten
Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed
alleen tja, jammer van stampe!!
Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed
een liedje te gaan "zingen" doet er niemand mee
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten
Vond het echt een kutsfeer
livesetjes
geweldig!!!!!!!! en dan draaien ze op het laast nog ff I Will Have That Power (stunned guys rmx) wist niet waar me voeten en armen allemaal heenvlogen op dat moment.. echt geweldig!! wieeeeeeeeeeuwwwwwwww
Weet trouwens iemand waarom er altijd steeds van die (lange) tussenstukken zijn? Dan ben je lekker aan het dansen, komt er weer zon trancyachtige bullshit break erdoorheen. Gewoon aan een stuk doorgaan!laatste aanpassing 3 januari 2007 19:51
Iemand enig idee of Q ook een afterfilmpje gaat maken?
"After" video Qrimetime komt spoedig online op www.q-dance.nl
Er staat 1 cameraman (afterfilm), 1 fotograaf en ik was voor 't magazine bezig. Stagemanager, mensen van 't boekingskantoor en dat was 't hoor. Heb alleen maar stukjes op 't podium gestaan om te filmen, alleen bij de opening, bij Activatopr en 't einde van Technoboy/begin van Deepack. Viel reuze mee met de posse, het was alleen met vlagen even wat drukker, tja iedereen wil op de vetste momenten fotograferen of filmen, dat hou je nu eenmaal toch.
Weet trouwens iemand waarom er altijd steeds van die (lange) tussenstukken zijn? Dan ben je lekker aan het dansen, komt er weer zon trancyachtige bullshit break erdoorheen.
Nou dat vond ik juist niet! Vond het echt een kutsfeer.. er hing gewoon geen sfeer vond ik.. en er werd echt raar gedraaid. Ik heb betere qrimetime's gehad
vond alleen het gehalte anabolen patsers en opmaak poppen een beetje hoog
laat ze lekker hun gang gaan daar
Het meest jammere, was Deepack... want hij ging weer zelf voor MC spelen,
De pf-foto's staan online trouwens
Complimentje voor Snacky, mooi snel zo
Weet trouwens iemand waarom er altijd steeds van die (lange) tussenstukken zijn? Dan ben je lekker aan het dansen, komt er weer zon trancyachtige bullshit break erdoorheen. Gewoon aan een stuk doorgaan!
Ik heb tien minuutjes op de tribune gezetn bij Pepsie stage, heb van 7 onbekende mensen nieuwjaarswensen gekregen
Komt er toevallig nog een serie foto's van QT op partyflock te staan? Ik ben als het goed is gefotografeerd door ene erik. Dacht dat hij voor partyflock fotografeerde! Hij staat zelf ook op de foto bij q-dance.nl
veren
Je moet ze ook nie allemaal weer kwijtraken na een nachtje stappen he Jacq
Sorry
Backstage-reportage
And Shepherds we shall be, for Thee my lord for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
that our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee,
and teeming with souls shall it ever be.
In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti.
Haha hijs leuk ja, ben nu aant kijken
Stelletje dwazen die lamme brabanders
Supervette film
hal vol met Brabo's, nou berg je maar zou ik zeggen
JAAAAAAAA! Klaar!
Goddomme wat ben ik ook een MUTS gewoon he, dacht dat ik tentamen had gisteren, ik al helemaal de pee in...blijkt het dat dat voor Maatschappijwetenschappen is en Psychologie is pas de 10e aan de beurt. Oftewel, had dus makkelijk mn QrimeTime report kunnen fixen eerst. Nu ben ik voor Jan Doedel naar de Uni geweest Maar goed, wel een voordeel want nu heb ik wel nog een minikansje 't te gaan halen 9als ik me dit weekend weet te gedragen that is )
Anyway, heel verhaal, wat ik eigenlijk kwijt wilde:
Voor hen die er waren en het nog eens dunnetjes willen overdoen (en voor hen die het gemist hebben (stelletje runderen! ) en graag jaloers gemaakt willen worden) :
Report + Videobeelden QrimeTime 2006-2007
Backstage Special QrimeTime 2006-2007
Enjoy! Oh en ik zeg het er gewoon weer bij hoor mensen maar laat feedback, kritiek (be gentle ) en veren in de reet achter op Q-dance!
maar al met al leuk verhaaltje geschreven ik houd der normaal niet van om verhaaltjes te lezen maar dit was tog wel de moeite waard
uit de film Boondock Saints gotta love that movie
Tommy Pulse
before 12
Tiesto op Energy2000
weet eigenlijk helemaal niet meer wat de openingsplaten waren
Dat was echt een wereldset Helemaal grijs gedraaid.. Jammer dat k er nie bij was
Maar ik blijf maar energie krijgen, komt gewoon door de vette nacht, door de muziek, door de flow die alleen begrepen wordt door mensne die 'm zelf hebben meegemaakt.
Dan gaan we er weer heen hoor ChrisAl ist in Enschede
dan wel in een fatsoenlijkere tent
super stijl
wie waren er van partyflock fotograven?
Qrime Time foto's staan ook online
Foto's
Snackyman heeft hier 252 foto's gemaakt!
btw => foto's op idc-quest.com staan online
Weet iemand hoeveel een muntje waard is van HMH?
Een vriendin van mij heeft er veel over en ik wil ze kopen voor XQ Zany...
Maar wel Lekker...
en zo ist ma net
geen wonder dat je met je oogjes dicht stond
Kan ik t meest intens genieten.. Dan is er nix anders meer, alleen de muziek
Acti = held van de avond
daarna kwamen er gelijk de intervallen. Had gehoopt op een wat meer tech-style achtige set
Hij draaide goed, maar ik vond zijn begin alleen erg tegenvallen. Hij opende super uptempo en daarna kwamen er gelijk de intervallen. Had gehoopt op een wat meer tech-style achtige set
Jij moet trouwens echt eens leestekens gaan gebruiken Ik kom je de laatste tijd in erg veel topics tegen, maar ik moet er altijd maar overheen lezen omdat je zo onleesbaar post En volgens mij is dat zonde
Report + Videobeelden QrimeTime 2006-2007
Weet iemand hoeveel een muntje waard is van HMH?
Een vriendin van mij heeft er veel over en ik wil ze kopen voor XQ Zany...
waren 8 munte voor 10 euro bij qrimetime..laatste aanpassing 15 januari 2007 20:22