| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed
een liedje te gaan "zingen" doet er niemand mee
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten
Vond het echt een kutsfeer
livesetjes
geweldig!!!!!!!! en dan draaien ze op het laast nog ff I Will Have That Power (stunned guys rmx) wist niet waar me voeten en armen allemaal heenvlogen op dat moment.. echt geweldig!! wieeeeeeeeeeuwwwwwwww
Weet trouwens iemand waarom er altijd steeds van die (lange) tussenstukken zijn? Dan ben je lekker aan het dansen, komt er weer zon trancyachtige bullshit break erdoorheen. Gewoon aan een stuk doorgaan!laatste aanpassing 3 januari 2007 19:51
Iemand enig idee of Q ook een afterfilmpje gaat maken?
"After" video Qrimetime komt spoedig online op www.q-dance.nl
Er staat 1 cameraman (afterfilm), 1 fotograaf en ik was voor 't magazine bezig. Stagemanager, mensen van 't boekingskantoor en dat was 't hoor. Heb alleen maar stukjes op 't podium gestaan om te filmen, alleen bij de opening, bij Activatopr en 't einde van Technoboy/begin van Deepack. Viel reuze mee met de posse, het was alleen met vlagen even wat drukker, tja iedereen wil op de vetste momenten fotograferen of filmen, dat hou je nu eenmaal toch.
Weet trouwens iemand waarom er altijd steeds van die (lange) tussenstukken zijn? Dan ben je lekker aan het dansen, komt er weer zon trancyachtige bullshit break erdoorheen.
Nou dat vond ik juist niet! Vond het echt een kutsfeer.. er hing gewoon geen sfeer vond ik.. en er werd echt raar gedraaid. Ik heb betere qrimetime's gehad
vond alleen het gehalte anabolen patsers en opmaak poppen een beetje hoog
laat ze lekker hun gang gaan daar
Het meest jammere, was Deepack... want hij ging weer zelf voor MC spelen,