| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
Jeetje, dit is verknaaid.
k heb op FYM dit jaar ook 'per ongeluk' MDMA in mn drank gehad, was niet mijn biertje bleek achteraf. Heb het gelukkig wel helemaal naar mn zin gehad toen
maar ik weet wel dat ik G binnen heb gekregen
ik heb nog 6muntjes over, kan ik mooi bij xq zany gebruiken
mooi samen broodje kroket of frikandel eten volgende x bij xq offff biertje drinken boy
Verbruik jij maar 10 muntjes op een avond dan??
dan kun je 5 pilsjes halen is dat genoeg voor jou?
Dopjespowerrrr he Jordi
die razzia in de plee vond ik wat overbodig
Pssst, de zaal was niet meer blauw, maar oranje. Aangezien het nou van de Rabo is
alleen 1 probleem: ik ben nog steeds wakker!!!!
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni,
Dopjespowerrrr he Jordi
Kheb vdaag meteen flesje Sourcy gehaald op de Uni, oftewel ik ben klaar voor Zany
Misschien maar als ze er niet genoeg mensen uit zetten lijken ze ongeloofwaardig en komt de politie zelf kijken met undercover agenten, net als bij Awakenings.
moest je vandaag alweer naar de uni
Ach hou op, ik heb morgen tentamen
Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N?
juust, dat vraag ik mezelf nu dus ook echt af
Ik had het idee dat die gast alleen zijn troep moest inleveren en daarna weer de zaal in mocht
Anyway, ik moet er toch nog 1 in de zomer, zul je alleen net weer zien dat 't de maandag na Defqon.1 wordt
water kost toch 4 muntjes?maar water komt bij mij op een gegeven moment echt me strot uit en dan wil ik echt wel ff wat anders drinken
voor een flesje water
Ach hou op, ik heb morgen tentamenMaar die gaan we mooi herren in juni, ik ben echt TE brak al twee dagen en ook al met mn report enzo bezig, ik heb er gewoon echt geen zin in. Welke debiel verzitn dat nou, tentamennet na O&N?
ik drink het ook niet omdat ik het lekker vind, maar anders lig ik op een gegeven moment op de grond ofzo
Alowel t wel weer heel releax was als je tegen iemand aan stote dat ze meteen sorry enzo zeiden.
Dat ben ik nie gewend van de HC feesten
Doen wij altijd, is wel zo netjes. Dan verzet ik me of sta ik weer op een voet van iemand anders. Altijd even aantikken en sorry zeggen. Wel zo vriendelijk en bevordert de sfeer alleen maar. Ook al is die altijd goed
alleen tja, jammer van stampe!!