| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
ben ik helemaal met je eens ik heb over de hele avond geen slok alcohol op of drugs gebruikt ik onthoud veel meer van mn feestje en ik hou het vaak ook veel langer uit dan met drank en ik heb het toch ontzettend naar mn zin
dus het kan wel mensen
Gefeliciteerd
Uitspraak van Digital - F op maandag 1 januari 2007 om 19:48:
ben ik helemaal met je eens ik heb over de hele avond geen slok alcohol op of drugs gebruikt ik onthoud veel meer van mn feestje en ik hou het vaak ook veel langer uit dan met drank en ik heb het toch ontzettend naar mn zin
dus het kan wel mensen
moraalridder
Plees bij de pepsi stage waren
neuh dan hoor ikd emuziekniet goed+ het is te warm o pde tribune
Geluid op de tribunes scheen aardig goed te zijn. Ook logisch als de helft van de array naar boven staat gericht .. Je werd van die tribunes afgeblazen joh.
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte. Gevolg vette pijn en brandwonden. Zakte gewoon door m'n benen heenvan de pijn. Dat was dan weer minder
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte. Gevolg vette pijn en brandwonden. Zakte gewoon door m'n benen heen van de pijn. Dat was dan weer minder
niet mijn muziek ....
ging erheen voor me vrienden
en als die dan de hele tijd lopen te zeuren
is er natuurlijk geen flikker aan
wat een posse zeg
jammer dat het niet bij 1 cameraman en 1 fotograaf kan blijven in de dj boothlaatste aanpassing 1 januari 2007 22:03
Alleen jammer dat iemand het leuk vond een strijker te gooien op de plek waar ik stond. Dus die ontplofte.
Heb alleen maar stukjes op 't podium gestaan om te filmen
je moet het zelf gezellig maken je vrienden zijn een onderdeel ervan!
Dat kan ik bevestigen Heb de hele avond erachter gestaan en alleen op dit moment was het vrij druk. Verder ook toen deepack zich melde om de spullen te droppen, die zijn natuurlijk al met z'n tweeen en 4 man aanhang.
Jackie Leuk je nog ff gezien te hebben
ben laatst zelfs nog van het podium afgepleurd op een feest in Eindhoven
Ja vond ik ook! En nog eventjes gedanst hihi! Zeker meetinkje op Euphoria, leuk leuk!
ben laatst zelfs nog van het podium afgepleurd op een feest in Eindhoven
ben ik gelukkig niet de enige
ja nou dit keer staan de foto svan pandemonium er nog niet goed op
gaat weer lekker
nee hoop ze morgen online te hebben
Zag ze net gewoon online staan...
ben benieuwd...weet er nie zoveel meer van...
wel dat we nog stonden te praten bij de uitgang..