Dit was weer een geslaagd feesie
Met een man/vrouw of 30 met een bussie naar Adam gegaan en om 22.15 uur waren we binnen. Het geluid stond al lekker hard, alleen ik verbaasde me dat ze de main zo klein hadden gemaakt haha.. Voor 00.00 uur lekker rustig aan gedaan, totdat Tommy Pulse om 23.45 uur ff een paar lekkere Hard-tech/Schranz platen erop legde

Iedereen ging weer uit zn plaat toen volgens mij

Ik had meer van de opening verwacht maar deze was nog steeds goed! Temperatuur van de zaal steeg wel gelijk met 20 graden ofsow
Hoe en wat de dj's hebben gedraaid weet ik niet meer maar het was gewoon goed

Wat mij wel ofviel ( ik kan het mis hebben

) was dat de lasers maar zeldzaam aan gingen

Vond ik heel jammer want ze waren echt super vetttt ! Genot om naar te kijken

alleen helaas te weinig

En verder de MC, Ruffian heeft mij na 00.00 uur niet kunnen boeien... En heb em ook zeldzaam gehoord tussen 01.00 uur en 06.00 uur (N) Terwijl dit wel nodig was want het kakte een beetje in!
Wc's waren echt smerig! Heb iemand nog onderuit zien gaan... lekkahhh

Van poltie niets meegekregen, ben het er niet mee eens wat ze doen maar tis aan de ene kant wel logies dat ze het doen.. er valt wat te pakken, vooral als er 20 jongens staan de wachten voor de wc's

Ik geloof niet dat ze allemaal moeten poepen
Bij ons in de groep ook aardig wat mensen ziek geworden, maar das voor het grootste gedeelte ook aan hunzelf te danken (vooral als iemand om 23.00 uur al zegt dat ie nog nooit zo lazerus is geweest... ik gaf em tot 02.00 uur , tis uiteindelijk 00.30 uur geworden en hij heeft niets meer aan zn nacht gehad

)