| Betreft: | evenement: QrimeTime, zondag 31 december 2006 om 21:00 |
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime1.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime1.jpg)
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime2.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime2.jpg)
![[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/yqrime3.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/yqrime3.jpg)
laatste aanpassing
Helemaal vers 
Die planet internetstage is wel geinig daarzo
Live vanuit de HMH
?
Helemaal vers
Live vanuit de HMH
laatste aanpassing
Direct from a secret location 
laatste aanpassing
Direct from a secret location
Tenmidden van al die gangsters
voor mij was Dana de beste!
ben ik het wel mee eens. TBY was ook wel weer goed, maar deze set heb ik al een keer met dezelfde platen langs horen komen.
Nog wat filmpjes, geluid is soms niet al te best
Blackmail in actie:
Activator:
Nog filmpje:
laatste aanpassing door een beheerder
Ik moet zeggen dat ik het een stuk minder vond als vorig jaar. Maar das mijn mening ,wat overigens ook aan mezelf kan liggen. Kwam er gewoon niet lekker in.
Was in iedergeval in
gezelschap 
Technoboy vond ik echt
draaien, en Deepack klapte er ook aardig op los
Digital Boy - OK , Allright remix !!!!!!!
Wel
foto's JP !!
Was in iedergeval in
Technoboy vond ik echt
Wel
laatste aanpassing
donateur
Tommy Pulse, Blackmail, Southstylers 
Vet feest!!!!! Kei gezellig!!
Weinig van de muziek meegekregen door het vele chillen overal --> pepsi stage
Nog wat bij jump gestaan. Was goed te doen!!
Main zaal maar paar minuten geweest. Klote nieuwe hardstyle
Avondje was zo om (wat normaal is als 'ge jelemoal von de koart goat').
Nu naar mijn nest, slapen en uitspacen......
Weinig van de muziek meegekregen door het vele chillen overal --> pepsi stage
Nog wat bij jump gestaan. Was goed te doen!!
Main zaal maar paar minuten geweest. Klote nieuwe hardstyle
Avondje was zo om (wat normaal is als 'ge jelemoal von de koart goat').
Nu naar mijn nest, slapen en uitspacen......
Sta je tot je enkels in de zeik van een ander te wachten op een wc hokje met de bedoeling om wat ballast overboord te gooien, gaat de deur eindelijk open, tref je dit aan 
*foto verwijderd vanwege de ranzigheidsfactor*
Heb al heel wat wc's gezien, maar qua ranzigheid was dit toch wel het toppunt
*foto verwijderd vanwege de ranzigheidsfactor*
Heb al heel wat wc's gezien, maar qua ranzigheid was dit toch wel het toppunt
laatste aanpassing
Euhhhh...
ik ben thuis geloof ik 
Champagne
Ik vond het VET! Echt gruwelijk! Niet echt los gegaan omdat ik steeds stond te filmen maar des te meer geouwehoerd en me geloof ik ook lichtelijk misdragen
Deze week meer op q-dance.nl!
Truste!
Champagne
Ik vond het VET! Echt gruwelijk! Niet echt los gegaan omdat ik steeds stond te filmen maar des te meer geouwehoerd en me geloof ik ook lichtelijk misdragen
Deze week meer op q-dance.nl!
Truste!
helemaal gek, was me de avond wel weer
........nadat een vriend van mij er net over 12 uit werd gezet, omdat hij zei : hoe meer meisje in de mannen wc hoe beter, toen werd hij gefouilleerd!
Voor de rest super vet feest gehad, veel leuke mensen en veel drank en gezelligheid !!
see you all next year !!!!
Voor de rest super vet feest gehad, veel leuke mensen en veel drank en gezelligheid !!
see you all next year !!!!
Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb
Nou 't slapen gaat lekker 
k was effe iets vergeten:
HAPPY 2007 voor jullie allemaal!!! dat het maar weer een top partyjaar mag worden!
k was effe iets vergeten:
HAPPY 2007 voor jullie allemaal!!! dat het maar weer een top partyjaar mag worden!
Standaard HmH Party-Traditie
tja het was niet echt lekker om te zien
ik heb het gewoon 6 x gezien
en dan gaan dr nog mensen lekker op de grond zitten enzo
nou lekker hor...
laatste aanpassing
ik heb het gewoon 6 x gezien
Whaha das nog weinig
als je gaat bedenken wat er op zo'n avondje aan drank en drugz doorheen gaan
Is leuk als mensen voor 12 al helemaal v/d kaart zijn,
vaak genoeg bij binnekomst al mensen helemaal stuk zien gaan
Als je eigen feestje maar geslaagd is
laatste aanpassing
ja maar echt gewoon 6 x voor mijn neus 
Ja ik heb ook heel wat van die mensen gezien, hoe krijg je het voor elkaar om al voor 12 uur er zo begaaid bij te lopen, das tog zonde van je feessie... achjaaa
vaak genoeg bij binnekomst al mensen helemaal stuk zien gaan
Ja ik heb ook heel wat van die mensen gezien, hoe krijg je het voor elkaar om al voor 12 uur er zo begaaid bij te lopen, das tog zonde van je feessie... achjaaa
Hoop niet dat ik jou ook aangerand heb, zo ja, dat was mn zus
weet wel dat rond een uurtje of 6 twee gasten naast me obscure bewegingen naar jouw aan het maken waren en dat jij toen vanaf het podiumdeck ook wat obscure bewegingen terug maakte
en ik heb echt veel mensen zien kotsen enzo
HAHA, ik zag vanaf waar ik stond ook een gast over de railing hangen en hij was alles behoorlijk eruit aan het gooien.
Alleen die centimeter pis in de plee's vond ik niet zo prettig om in te staan. En de security was een behoorlijke razia in de plee's aan het houden bij sommige mensen.
laatste aanpassing
Ik von Qrime Time egt geweldig en dat gaan we volgend jaar cker over doen!!!!
Was een goede sfeer en er werd heel goed gedraaid!!!
Alleen bij mij is slapen nou ook het probleem het lukt niet !!!!!!
Was een goede sfeer en er werd heel goed gedraaid!!!
Alleen bij mij is slapen nou ook het probleem het lukt niet !!!!!!
ja maar echt gewoon 6 x voor mijn neus
::offtopic::
Whaha wees maar blij dat het VOOR je neus was,
heb een keer in de HmM iemand op de tribune over ze nek zien gaan, recht in de kraag van de persoon die voor hem zat, en het was niet weinig ook
Hoe leuk is je feest dan
:ontopic:
QrimeTime was er dus weer eentje voor in de archieven
Alleen bij mij is slapen nou ook het probleem het lukt niet !!!!!!
Jointje roken en ff tv kijken wil nog weleens helpen
laatste aanpassing
QRIMETIME WAS VETJES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog meer mensen dan vorig jaar hadden de moeite gedaan om er leuk en verrassend uit te zien Qua Kleding.
Bedankt allemaal, mijn camera heeft overuren gemaakt
binnnekort online:
www.q-dance.nl
www.dancetraffic.com
HAPPY NEW YEAR VOOR IEDEREEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtzzzz
Erik Blokland
Nog meer mensen dan vorig jaar hadden de moeite gedaan om er leuk en verrassend uit te zien Qua Kleding.
Bedankt allemaal, mijn camera heeft overuren gemaakt
binnnekort online:
www.q-dance.nl
www.dancetraffic.com
HAPPY NEW YEAR VOOR IEDEREEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtzzzz
Erik Blokland
Bedankt allemaal, mijn camera heeft overuren gemaakt
was niet te merken




















![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)






